życzyłbym sobie więcej ekip jak intelus przy budowie domu.
To widzę, że jesteś zadowolony. A co w ich podejściu Ci się najbardziej podobało? Miła obsługa, terminowość czy może jeszcze coś innego?
Podpisałem umowę w końcu grudnia na montaż instalacji fotowoltaicznej. Pan z którym podpisywałem umowę zapewnił mnie że wszystkie komponenty potrzebne do montażu są na magazynie. Zgodnie z umową czas na montaż miał maksymalnie wynosić 30 dni roboczych , dawno czas minął. Po kilkunastu rozmowach telefonicznych i mailach dowiedziałem się że czekają na dostawę paneli , panele dotarły jednak obecnie mają problem z ekipami monterskimi. Wyznaczono mi trzy kolejne terminy montażu na które nikt się nie zjawił i nawet mnie nie powiadomiono o tym fakcie. Obecnie już nie odpisują na maile i nie odbierają telefonów .Także trudno mi polecić tą firmę
Dzień Dobry, Na dzień podpisania umowy z pewnością komponenty były na magazynie. Magazyn, jak sama nazwa wskazuje służy do tymczasowego przechowywania towaru, który to wskutek wzrostu popytu na nasze usługi jest uzupełniany. Oczywiście może dojść do sytuacji, w której dane komponenty ulegną wyczerpaniu - w takich sytuacji stosujemy produkty równoważne lub o wyższych parametrach technicznych. Zgodnie z umową czas 30 dni roboczych jest liczony od spełnienia wszystkich składowych, nie od daty zawarcia umowy. Prosimy o bezpośredni kontakt z biurem, a przede wszystkim o wskazanie danych osoby, która zawierała z nami umowę, bez tego nie jesteśmy w stanie ocenić rzetelności komentarza oraz odpowiednio zareagować, jeśli taka potrzeba faktycznie istnieje.
Potwierdzam również mi nawciskano takiego kitu montażu nie ma i zero kontaktu. Umowa ze stycznia. Wypowiadam umowę
Panie Mirosławie nawciskano kitu? Umowa ze stycznia? Czy zostały spełnione wszystkie warunki dla rozpoczęcia instalacji? NIE, i to wina jest po PANA STRONIE, więc zamiast wypisywać w internecie niekorzystne wpisy na nasz temat proponujemy uzupełnić niezbędne braki w dokumentacji - tak, trwa to od stycznia.
Jad? Nie, my po prostu informujemy o faktycznym stanie rzeczy, przykro nam, że nasze słowa zostały źle odebrane.
Również mam niezrealizowaną umowę ze stycznia. Przedstawiciel ładnie opowiedział jak to będzie wszystko ładnie, szybko i sprawnie żeby załapać się na stare warunki. Projekt zatwierdzony był już na początku lutego. I do tego momentu wszystko bylo ok. Mila obsługa itd. Potem mijały tygodnie i żadnego kontaktu ze strony firmy. Po licznych moich telefonach obiecali ze niby już niedługo. Później nawet już nie oddzwaniali. Już maj a umowa dalej niezrealizowana. Nie polecam firmy. Ignorują klienta.
Szanowny Panie Pawle, Dziękujemy za przesłaną opinię. Konstruktywne komentarze pomagają Nam w usprawnieniu pracy i budowaniu relacji z zadowolonymi klientami, co widać wśród innych pozytywnych komentarzy. Niestety z informacji, które zostały przedstawione w komentarzu, nie jesteśmy w stanie odnieść się do konkretnej sytuacji, a tym samym rzeczowo odpowiedzieć. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego. Nasza infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach 8-16. W razie problemów z kontaktem, zapraszamy również do wysłania maila na biuro@intelus.pl, opisać szczegółowo sytuację, a my postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Pana wątpliwości.
Niestety z tą infolinia to wygląda tak, że po wysłuchaniu w czym problem mila pani odpowiada, że przekaże sprawę odpowiedniej osobie, która oddzwoni. I na tym się sprawa kończy. Zazwyczaj nikt nie oddzwania.
Dzień dobry Panie Pawle, bardzo dziękujemy za odpowiedź na nasz komentarz. Bardzo cenimy sobie kontakt z naszymi klientami i sprawne, skuteczne załatwianie spraw - dlatego zdecydowałem się przyjrzeć Pana próbom kontaktu z infolinią. Warto wspomnieć, że każda rozmowa z naszą infolinią jest zarówno nagrywana, jak i widnieje w historii połączeń. Niestety, nie znalazłem żadnego śladu prób kontaktu z Pana strony od momentu wystawienia ostatniego komentarza, co jest krzywdzące biorąc pod uwagę jak bardzo usilnie stara się Pan nas przedstawić w negatywnym świetle. Bardzo proszę o kontakt bezpośrednio z biurem obsługi klienta, bez niepotrzebnych pośredników, a w razie problemów z połączeniem napisanie maila na adres biuro@intelus.pl
Właśnie ekipa zakończyła u mnie montaż paneli fotowoltaicznych, co zajęło im ledwo półtora dnia. co mnie bardzo ucieszyło, bo bałem się, że zajmie to o wiele dłużej. Widać profesjonalne podejście do klienta i fachowość. Bardzo serdecznie polecam.
Polecam - szybki montaż, miła obsługa. Mogłem liczyć na pomoc przy każdym kroku montażu i pozyskiwaniu dofinansowania. Razem z żoną montowaliśmy w tym roku.
Polecam tę firmę. Instalację montowałem w zeszłym roku, działa bez zarzutu i zawsze mogę liczyć na pomoc pani z infolinii.
Bardzo cenię sobie wspólpracę z firmą. Moja instalacja została założona w zeszłym miesiącu i działa bardzo dobrze, bez awarii.
polecam wykonawcę instalacji, wszystko zrobione szybko, sprawnie.
Jestem bardzo zadowolona z współpracy z Intelusem, cała instalacja działa bez zarzutu. Z dofinansowaniem też nie było problemu.
Kontakt z klientem na medal, bardzo profesjonalne, pomocne podejście do dzwoniącego. Moja instalacja jest właśnie zakładana i wygląda to naprawdę dobrze.
Fachowa pomoc i montaż instalacji. Wszystko bez problemów, nieawaryjne. O firmie dowiedziałem się od znajomej.
Polecam serdecznie firme.szybko realizuja zlecenia - uwineli się z panelami w pol dnia. Pani z infolinii bardzo pomocna
Polecam firmę z całego serca!!!
u mnie z kolei konstrukcja na gruncie, zabetonowane, zorganizowane, jest w porzo
Fachowcy pełną parą, polecam!
CZESC, U MNIE ROWNIEZ ZALOZONE W JEDYN DZIEN. DZIEKUJE
zamawiałem u nich pompę 12, w dwa dni komplet dostawa podłączenie uruchomienie, polecam niezdecydowanym !
Była u mnie ekipa dosłownie pół dnia, przyjechali o 10:00, o 16 był koniec. 3 osoby uwinęły się raz dwa. Podłączyli aplikację, powiedzieli co i jak. Polecam czystym sumieniem.
Dziś była u mnie ekipa, montaż na dachówce, 30 paneli, jeśli ktoś zainteresowany zapraszam na oględziny. Dawno nie widziałem ludzi którzy tak sprawnie uwijają się z robotą
przyjechali dzisiaj rano i skończyli całość instalacji , nie narzekałem na kontakt bo zawsze ktoś odebrał albo oddzwonił , papiery zrobili za mnie , nie muszę nigdzie chodzić , te negatywne opinie to chyba teraz każda firma zajmujące się fotowoltaika ma ciężkie okresy . Pozdrawiam Panow .
instalacja ok ekipa w porządku natomiast ich dzial od dotacji dramat, zapomnijcie o tej dotacji o ktorej pisza w ofercie, wielmozna pani zada zaswiadczen ktorych tauron nie wystawia i po dotacji
Panie Leonie, w umowie oraz w ofercie nie mamy zapisanych dotacji. Wielmożna Pani z którą Pan się kontaktował prosiła o zaświadczenie o wymianie licznika, oraz aktualizacje które w programie „Mój Prąd” jest wymagane od każdego Klienta, wiec nie jest to dokument wymyślny przez firmę tylko przez Urząd. Pamiętamy sytuacje, oraz wielokrotne rozmowy i prośby skierowane w Pana stronę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w INTELUS ENERGY Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy INTELUS ENERGY Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w INTELUS ENERGY Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 24 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!