Carsmile S.A.

4.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Carsmile S.A.

Kamil Parzych
Inne

Co prawda nie dotrzymali terminu odbioru samochodu, ale byli bardzo elastyczni w rozmowie i nastawieni na moje zadowolenie. Transport samochodu w bardzo dobrych pieniądzach, auto przedkontraktowe pod domem. Zyskali mój szacunek, ale i w pełni zasłużyli. Na obecne czasy to jedyni tacy na rynku.

3

Pracodawca

@Kamil Parzych

Bardzo dziękujemy za rzetelną opinię. Dziękujemy za ciepłe słowa i mamy nadzieję na dalszą współpracę. Pozdrawiamy!

Martyna Białorucka
Inne

A ja właśnie odebrałam nowego Seata i aż nie mogę doczekać się pierwszej wycieczki:) 5 tygodni trwało wszystko. Początkowo trochę niepewnie podeszłam, ale tutaj trzeba pozwolić im działać bo wiedzą co robią ;-) Panie Jacku życzę wszystkiego dobrego.

3

Pracodawca

@Martyna Białorucka

Pani Martyno, bardzo dziękujemy za zaufanie. Życzymy szerokości na drodze ; )

Ewa
Inne

Skąd ten przedział od ponad 6 tys do aż 30 w ogłoszeniu na Doradcę ds. finansowania? To 30 to w ogóle osiągalne, z jakimiś premiami czy co? Ciekawa jestem, czy którąkolwiek z tych kwot faktycznie można wyrobić?

Pracodawca

@Ewa

Dzień dobry, przedział 6 000 - 30 000 wynika z faktu, że ostateczne wynagrodzenie doradcy to podstawa + prowizja, która jest zależna od wyników. Kwoty podane w ogłoszeniu są jak najbardziej realne, dlatego podajemy je w ogłoszeniu. W Carsmile nie mamy górnych limitów wysokości prowizji. Natomiast, aby poznać więcej szczegółów zachęcam do kontaktu. Namiary znajdzie Pani poniżej. Z chęcią wszystko dokładnie wyjaśnię. Pozdrawiam Katarzyna Zaleska Specjalista ds. Rekrutacji e: katarzyna.zaleska@carsmile.pl tel. 534-342-951

szukający
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, jakie sa warunki finansowe w sensie podstawa netto przy stanowisku telefoniczny doradca klienta ? i jak wyglada prowizja a najlepiej srednie wynagrodzenie lacznie z podstawa juz ? Posiadam kilkuletnie doświadczenie w sprzedazy podsredniej i bezposredniej głównie branza finansowo- inwestycyjna, obsluga klienta premium , obsluga posprzedażowa również , jesli chodzi o motoryzacje to jest ona moim zainteresowaniem , natomiast nie posiadam jeszcze kat B. Pozdrawiam

Pracodawca

@szukający

Dzień dobry, z chęcią wyjaśnię szczegółowo w jaki sposób wyglądają warunki finansowe na stanowisku doradcy i od czego zależy ostatecznie wynagrodzenie. Dane kontaktowe poniżej. Pozdrawiam Katarzyna Zaleska Specjalista ds. Rekrutacji e: katarzyna.zaleska@carsmile.pl tel. 534-342-951

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Telefoniczny Doradca Klienta w firmie Carsmile S.A. odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?

Pracodawca

 Aktualność
Kasia
Inne

Witam,dzisiaj odebrałam samochód z Salonu BMW . Wszystkie sprawy związane z załatwieniem leasingu , rejestracją i odebraniem samochodu z firmą Carsmile rewelacja pełny profesjonalizm . Pani Valerie Steinwender bardzo polecam to jest to czego oczekuje tj pytanie od razu odpowiedź , temat do załatwienia od razu działanie. Samochód odebrałam duuużo przed czasem. Znając nas Polaków musimy narzekać ale czas oczekiwania nie zależy od firmy Carsmile ale od Salonu danej marki ,pozdrawiam Kasia

3

Pracodawca

@Kasia

Pani Kasiu, dziękujemy za opinię! Życzymy szerokości i przyjemności z jazdy. :)

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Nie polecam aplikować do firmy. CV wysłane. Odrzucone, bez podania powodu. Po jakimś czasie zaczął sie spam ofertami tej firmy. Czyżby potrzebowała dane do bazy klientów?

Pracodawca

@Kandydat

Dzień dobry, dane kandydatów są przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Oczywiście, jeżeli kandydat w swoim CV zawarł klauzulę RODO która nas do tego upoważnia. Prawdopodobnie to co Pan/Pani widzi to standardowe reklamy Google Ads, wynikające z Pańskiego/Pani zainteresowania naszą stroną internetową. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: kontakt@carsmile.pl.

Piotr
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Znalazłem ogłoszenie na stanowisko Telefoniczny doradca ds. aut używanych w otomoto klik która jest częścią carsmile. Prośba o wszelkie info dot. Warunków pracy, targetów, atmosfery,rotacji pracowników?Czy jest to pracodawca z którym można wiązać przyszłość? Z góry dzięki za info.

Pracodawca

@Piotr

Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z naszą rekruterką Katarzyną Zaleską - katarzyna.zaleska@carsmile.pl, tel. 534-342-951. Kasia z chęcią odpowie na wszystkie pytania. Pozdrawiamy!

Piotr
Kandydat
@Carsmile S.A.

Dzięki za odp. Nie skorzystam ;) Już sporo wiem ;) 3500/3800 brutto to nie moja bajka

Piotr
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Znalazłem ogłoszenie na stanowisko telefoniczny doradca ds. aut używanych- otomoto klik. Czy ktoś ma jakieś opinie nt pracy warunków itp??

2

Pracodawca

@Piotr

Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z naszą rekruterką Katarzyną Zaleską - katarzyna.zaleska@carsmile.pl, tel. 534-342-951. Kasia z chęcią odpowie na wszystkie pytania. Pozdrawiamy!

MW
Kandydat
 Pytanie

Czy osoba, która nie ma zielonego pojęcia o motoryzacji, ale za to ma spore doświadczenie sprzedażowe w innych branżach może się starać w Państwa firmie o pracę. I czy takie osoby są przyjmowane. Bardzo proszę o SZCZERĄ odpowiedz. Z góry Dziękuję.

Pracodawca

@MW

Wiedza na temat motoryzacji nie jest kluczowym czynnikiem wpływającym na ocenę kandydata, ważniejsza jest dla nas chęć do nauki :)

Legia Warszawa
Pracownik
@Carsmile S.A.

Bo ja się nie znałem, a firma uwierzyła w moje doświadczenie. Teraz pomagam ludziom pozyskiwać samochody i najtańsze finansowanie. Polecam wszystkim

4
Pytanie
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w Carsmile S.A.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

Pracodawca

@Pytanie

System wynagrodzeń dla doradców składa się z dwóch elementów - podstawa oraz prowizja. Podstawę wypłacamy ostatniego dnia miesiąca, a prowizję do 15 dnia miesiąca. Prowizja jest wypłaca z 1,5 miesięcznym przesunięciem tzn. prowizję za lipiec otrzymasz do 15 września.

Były sprzedawca
Były pracownik
 Pytanie

Zacznę od tego, że miłe złego początki. Pierwsze kilka mies całkiem fajne, po szkoleniu pierwszy miesiąc i robisz target, lub jeżeli się przyłożysz to ponad plan. Niestety zaczęło się to wszystko sypać. Duży wpływ na sprzedaż z pewnością miała i ma sytuacja polityczna, aczkolwiek wg. Managerów skoro składa potencjalny klient zapytanie tzw. leada to na 100% chce kupić samochód, i wojna go nie obchodzi. Skoro zaczyna się sypać, tzn że to wina doradców, także trzeba ich zacząć uczyć na nowo. I tak zaczynają się pojawiać durne raporciki na karteczkach z polami do uzupełnienia ręcznie. A taka innowacyjna firma, gdzie klient kupuje auto przez internet/telefon. Raporciki tfu karteczki z informacją od doradcy jak się przygotował do rozmowy sprzedażowej jakich użyje argumentów by towar sprzedać, na co musi zwrócić uwagę, jak będzie zbijał pojawiające się obiekcje. I teraz wyobraźmy sobie doradcę, który mies w mies robił plan od np roku, raz mu się noga powinęła, i musi trzaskać karteczki przed każdą rozmową a rozmów sprzedażowych w miesiącu ma myślę, że się nie pomylę pisząc, że około setki. Takie karteczki to wierzchołek góry, raporty już w excelu do dyrektora sprzedaży dlaczego nie masz sprzedaży przez pierwsze dwa dni tygodnia, codzienne raporty do managera, prognozy 2-3 razy dziennie. Duża presja i naciski, odsłuchy analizy szukanie dziury. Obecnie wew. firmy jest duża rotacja, zwalniani są sprzedawcy z kilkuletnim stażem, i przyjmowani nowi, bo to powiew świeżości? Nie, to świeża krew, ba, tania, bo podstawa już zdecydowanie niższa niż miał ją doradca który przepracował kilka lat. I sami doradcy odchodzą bo widzą co się dzieje, i w jakim kierunku to zmierza. Także kandydacie na stanowisko specjalisty ds.sprzedazy aut, oceń sam czy to dobry kierunek twojej kariery.

Pracodawca

@Były sprzedawca

Dziękujemy za Twoją opinię. Zdajemy sobie sprawę, że praca w naszej branży nie jest łatwa, dlatego szukamy osób, które spełnią się w tym obszarze i będą mieć satysfakcję z osiąganych wyników. Nie uważamy, że „uczymy na nowo” naszych doradców, ponieważ rekrutujemy osoby z doświadczeniem, nastawiamy się natomiast na rozwój umiejętności naszych pracowników oraz dopasowywanie strategii sprzedaży do panujących realiów. Kolejna kwestia – przygotowanie do rozmowy. Wielu handlowców nie docenia tego etapu sprzedaży. Według nas jest kluczowy. Chcemy zauważyć, że od momentu wprowadzenia rozwiązania jakim są formularze z przygotowaniem do rozmowy wiele osób poprawiło swoje wyniki sprzedażowe – cieszy nas to, że wprowadzane przez nas rozwiązania działają. Dużo zależy jednak od podejścia pracownika. Na koniec dnia wszystkim zależy na tym samym – na jak najlepszych wynikach sprzedażowych, dlatego potrzebujemy otwartych osób, które nadążą za potrzebami biznesu. Co do rotacji – sytuacja w naszej firmie nie odbiega od norm na rynku pracy, nasi specjaliści trzymają rękę na pulsie.

Nowy kandydat
Kandydat
 Pytanie

Cześć Czy ktoś może więcej powiedzieć o pracy na stanowisku specjalista ds kredytów w tej firmie ?

Pracodawca

@Nowy kandydat

Jako firma Carsmile we współpracy z OTOMOTO posiadamy w swojej ofercie propozycję największych Banków na rynku. Praca na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży kredytów online polega na dobraniu dla Klienta najlepszej oferty finansowania pojazdów, które są wystawione na portalu otomoto.pl. Posiadamy własny system oceny ryzyka Klienta, który pomaga Doradcy wybrać najkorzystniejszą ofertę. Dzwonimy tylko ciepłe kontakty, nie obdzwaniamy zimnych baz. Pracownik otrzymuje wynagrodzenie podstawowe i bardzo atrakcyjne prowizje uzależnione od zrealizowanego wyniku. Więcej szczegółów przekażemy na rozmowie kwalifikacyjnej.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Warunek min. 1 roku doswiadczenia przy pracy jest sztywny? Czy mozna aplikowac jesli ma byc to 1 praca i czy ewentualnie brak doswiadczenia mozna nadrobic pasją do motoryzacji, wiedzą i znajomością rynku a także szybkim i chętnym przyswajaniem wiedzy?

Pracodawca

@Kandydat

Dziękujemy za pytania. Zapraszamy do aplikowania, głównie na spotkaniu rekrutacyjnym weryfikujemy czy będzie chęć współpracy po obu stronach - naszej oraz kandydata. Można zaaplikować wysyłając CV bezpośrednio do nas: rekrutacja@carsmile.pl. Zapraszamy!

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad wysłaniem CV do firmy Carsmile. Proszę powiedzieć jak wygląda atmosfera w dziale sprzedaży,czy to jest typowe call center? Ogólnie jak wygląda dzień pracy,jakie benefity pozapłacowe oferuje pracodawca? Ile połączeń dziennie pracownicy działu sprzedaży wykonują lub odbierają? Z góry dziękuję za odpowiedzi na powyższe pytania

Pracodawca

 Pytanie
@Ciekawa

Dzień dobry, dziękujemy za pytania. 1) Proszę powiedzieć jak wygląda atmosfera w dziale sprzedaży, czy to jest typowe call center? Co masz dokładnie na myśli pisząc „typowe call center”? Hmm… zastanawiamy się, co może kryć się pod takim hasłem… Nie jest nam znane... ;) Natomiast jak to wygląda u nas – cenimy indywidualne podejście do Klienta oraz nieszablonowe myślenie – mechanicznemu odbieraniu połączeń przez całe 8 godzin i rozmowach ze skryptem mówimy stanowcze NIE :) 2) Ogólnie jak wygląda dzień pracy, jakie benefity pozapłacowe oferuje pracodawca? Oferujemy prywatną opiekę medyczną, kartę multisport, kurs języka angielskiego. A oprócz tego coś co cieszy naszych doradców najbardziej – liczne konkursy sprzedażowe, w których do wygrania jest auto na miesiąc, bony sodexo, wyjazdy po Polsce i zagraniczne – w nowym konkursie kwartalnym nagrodą są wakacje all inclusive na Wyspach Kanaryjskich, mamy również atrakcyjne nagrody rzeczowe. 3) Ile połączeń dziennie pracownicy działu sprzedaży wykonują lub odbierają? Żeby łatwiej zobrazować pracę u nas odniesiemy się do średniego czasu połączeń – wynosi ok. 2,5 godz. Pozostały czas nasi doradcy poświęcają na formalności związane z procesowaniem finansowania. Zapraszamy do aplikowania - najlepiej wszystko wyjaśnimy podczas rozmowy :) Pozdrawiamy!

Były pracownik
Były pracownik
@Ciekawa

Typowe call center, ciężko jest się skupić gdy każdy rozmawia przez ogromny zgiełk, gdyż stanowiska są blisko siebie. Benefity otrzymasz dopiero po okresie próbnym, typu opiekę medyczna itp, z tego co wiem teraz się pozmieniało i sama rozmowa kwalifikacyjna (przejście jej pozytywne) nie gwarantuje Ci zatrudnienia, w trakcie szkolenia są testy i egzaminy na których nie dają Ci marginesu błędu i łatwo można się pożegnać i zostać bez pracy, ponieważ Inwestorem jest firma która wpompowała duże środki finansowe w nich i oczekuje zysku. Stad nie mogą sobie pozwolić na osoby które nie wpisuja się w ich kanon. Ciężka praca myśle ze nie dla kobiet :) a i tez nie dla każdego faceta.

Pracodawca

@Były pracownik

Dziękujemy za opinię! Jako firma bardzo dynamicznie rośniemy i faktycznie zauważyliśmy problem związany z ograniczoną powierzchnią. Od dwóch miesięcy pracujemy w nowym biurze, które zapewnia nam dużo więcej miejsca i salek do indywidualnych rozmów. Przykładamy dużą wagę do szkoleń i egzaminów - to czas, kiedy dwie strony (zarówno pracodawca jak i pracownik) mogą stwierdzić, czy są zdecydowani na podjęcie współpracy. Każdy pracownik musi zdać egzamin i odpowiednio przyswoić wiedzę, ponieważ jest ona niezbędna do codziennej pracy z klientem. Zgadzamy się ze stwierdzeniem, że testy są wymagające, ale dzięki temu nasi pracownicy to profesjonaliści i osiągają wysokie wyniki sprzedażowe. Oczekujemy zysku, ale jednocześnie nasz zysk jest również zyskiem doradcy, ponieważ pracujemy na systemie prowizyjnym. W naszej firmie pracuje wiele kobiet, a niektóre z nich są co miesiąc na liście doradców, którzy osiągają najlepsze efekty. Co więcej, jesteśmy z nich dumni, łamiemy stereotypy i chętnie zapraszamy Panie do Carsmile :) Pozdrawiamy!

Ciekawa
Kandydat
@Były pracownik

Zgiełk,stanowiska blisko siebie i do tego średni czas rozmów w ciągu dnia 2.5 h to niestety dla mnie jest to typowe call center. Kończysz jedną rozmowę i zaraz wybierasz kolejną,albo dialer wybiera Ci numer

Maniek
Pracownik
@Były pracownik

Racja , nie jest dla kobiet

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie
@Maniek

Dlaczego tak uważasz?

3
Dominik
Kandydat
 Pytanie

Cześć, moje pytanie brzmi - jakich zarobków można spodziewać się na stanowisku telefonicznego doradcy klienta? Widełki są rozłożyste, między 6 500 a 20 000 złotych. Jak to wygląda w praktyce, ile średnio zarabiają wasi konsultanci? Pytam, bo skoro samo szkolenie jest długie i wymagające to chciałbym mieć poczucie, że moja inwestycja zaangażowania w ten sektor będzie owocowała w postaci ponadprzeciętnych przelewów na konto:) Pozdrawiam!

Pracodawca

@Dominik

Cześć Dominik, dzięki za pytanie. Widełki są rozłożyste, ponieważ zależą od wyników sprzedażowych, a doradcy różnie sprzedają. Nie mamy górnych limitów oraz płacimy za każde sprzedane auto, nawet jeżeli sprzedałbyś jednego Fiata 500 otrzymasz za niego prowizję. Średnia prowizja top 10 doradców wynosi blisko 15 000 zł brutto, do tego należy doliczyć podstawę. Rekordowa prowizja, którą wypłaciliśmy wynosiła dokładnie 47 850,20 zł. Jak widzisz wszystko zależy od Twoich umiejętności i motywacji :)

Ciekawa
Kandydat
@Carsmile S.A.

Panie Dominiku a ja słyszałam,że podstawa na tym stanowisku wynosi 3500 zł brutto????????

Ciekawy
Kandydat
 Pytanie
@Ciekawa

@Carsmile S.A. czy można prosić o bardziej szczegółowe informacje w zakresie samej podstawy? W ogłoszeniu widełki zaczynają się od 6500zl brutto. Czy oznacza to, że kwota ta uwzględnia już jakaś prowizję czy to sama podstawa? Wiadomo, że każdy w sprzedaży nastawia się na wysokie prowizje, a tutaj można je zarobić. Ale jeśli komuś miesiąc nie pójdzie i dostałby samą podstawę to jest różnica czy to 3500zl brutto czy 6500zl brutto. A zakładając nową pracę, trzeba wziąść każdy scenariusz pod uwagę, zarówno ten optymistyczny jak i mniej :)

Pracodawca

@Ciekawy

Dziękujemy za pytanie. Tak, podane na stronie widełki wynagrodzenia zawierają już w sobie premię za sprzedaż. Fajnie, że się zgadzamy z tym, że sprzedawcy nastwieni są na prowizję, stąd też wynika nasz sposób prezentacji możliwych zarobków :). Warto dodać, że płacimy za każde sprzedane auto, oznacza to, że nawet jeżeli nie zrealizujesz celu, to i tak otrzymasz należne wynagrodzenie. Natomiast i tak średnio 65% doradców realizuje założone cele na poziomie 100% i więcej.

Niedoszły Klient
Inne
 Pytanie

Dzień dobry. Zadzwoniłem kiedyś do Carsmile, chciałem sprawdzić dostępność samochodu. Konsultant zaczął prosić o pesel, dane z dowodu itp., tłumaczył, że rozmowa jest nagrywana, odczytuje zgody. Zapytałem, w jaki sposób firma ma pewność, na podstawie rozmowy telefonicznej, ze rozmawia akurat z tą osobą, która jest po drugiej stronie słuchawki. Nie otrzymałem odpowiedzi, pracownik stwierdził, ze tak jest i już. W jaki sposób Państwo to sprawdzają? Dysponując danymi jakiejś osoby, można ją bez ograniczeń sprawdzić w BIK i innych bazach...

Pracodawca

@Niedoszły Klient

Dzień dobry, nasza weryfikacja nie różni się niczym od innych instytucji finansujących np. banków. Jest to zgodna z prawem, standardowa procedura, w której sprawdzamy zgodność wszystkich danych. Mamy nadzieję, że nasza odpowiedź Pana usatysfakcjonowała, jeżeli nie, to zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta - bok@carsmile.pl.

Gość
Były pracownik

Odniosę się do kilku negatywnych komentarzy już jako osoba postronna i całkowicie obiektywna. Co do szkolenia to nie bardzo rozumiem wpisu poprzedników,którzy uważają,że firma zatrudnia więcej osób niż powinna bo zwalnia ludzi ze szkoleń,albo robi pod górkę super ciężkimi egzaminami a jak ktoś poświęci czas i energie na ów szkolenie to zostaje wywalony na bruk. Zacznijmy od tego,że moim (jeszcze raz podkresle OBIEKTYWNYM zdaniem osoby nie pracującej juz w firmie) te "egzaminy" czyli krótkie kartkówki są po prostu za łatwe. Trzeba być naprawdę totalnym ignorantem,olewusem i głupkiem w jednym żeby nie zdać więcej niż jednego z nich (jeden jest dopuszczalny żeby nie zdać). Dziewczyny ze szkolenia tłumacza wszystko powoli,w bardzo jasny sposób + dostajesz gotowe materiały opisane prostym językiem. Dodatkowo na samych egzaminach system sprawdzania też jest bardzo ludzki. Osoba zajmująca się szkoleniem często idzie na rękę sprawdzając testy,a i tak ku mojemu zdziwieniu są osoby,które potrafią tego nie zdać. Jeżeli masz większe IQ niż numer buta i choć trochę motywacji i chęci żeby usiąść w domu nad materiałem 15 minut to szkolenie przejdziesz w łatwy i przyjemny sposób. Sama atmosfera w pracy też bardzo fajna,biuro w centrum Warszawy,dobra kawa z ekspresu. Ja nie dotrwałem do końca szkolenia z tytułu tego,że nie czuje produktu czyli po prostu motoryzacji i form finansowania,natomiast życzyłbym sobie żeby każdy pracodawca do jakiego się jeszcze udam przekazywał wiedzę i tworzył atmosferę w ten sposób jak carsmile.

4

Pracodawca

@Gość

Dziękujemy za Twoją opinię :)

Lala
Kandydat
 Pytanie

Witam. Na pracuj pl są ogłoszenia dotyczące obsługi, sprzedaży aut używanych i nowych. 1.Podczas szkoleń jest dobierane, czy dana osoba się sprawdzi raczej na obsłudze, czy ma potencjał i sprawdzi sie w sprzedaży aut nowych? Czy raczej tam gdzie za aplikuje tam trafię? Zakladam, że obsługa jest prosta, ale nie wiem, na jakim poziomie wyglądają rozmowy sprzedażowe, więc się wole upewnić, nim wyślę cv. 2. Po jakim czasie można pracować zdalnie? Mam sporo doświadczenie w sprzedaży, ale lepiej mi się pracuje zdalnie.

Pracodawca

@Lala

Dzień dobry, obecnie prowadzimy proces rekrutacji na stanowiska sprzedażowe oraz do innych działów np. księgowość. To kandydat decyduje na jakie stanowisko aplikuje. Niemniej jednak zachęcamy do aplikacji i sprawdzenia swoich sił na stanowisku sprzedażowym :). Podczas spotkania obie stron decydują o dalszej współpracy. Jeżeli chodzi o pracę zdalną - to zależy od indywidualnej sytuacji i od decyzji przełożonego. Pozdrawiamy i zachęcamy do aplikowania!

Ja
Pracownik

Celowo zatrudniają więcej osób na szkolenie, żeby móc kogoś zwolnić. Warto wiedzieć, że z góry zakładają, iż kogoś zwolnią podczas szkolenia.

Pracodawca

@Ja

Dzień dobry, wraz z rozwojem firmy cały czas zwiększamy budżet na marketing, co generuje nam coraz więcej leadów. Nie jest w naszym interesie zatrudniać nowych pracowników, aby ich następnie zwalniać. Mówiąc wprost - potrzebujemy rąk do pracy :). Oczywiście, jeżeli ktoś nie angażuje się w szkolenie, odbiega od grupy musimy się pożegnać. Dbamy o utrzymanie naszego standardu, dzięki temu możemy się rozwijać i budować silną pozycję. Natomiast jeżeli nie otrzymałeś jasnej informacji zwrotnej na zakończenie współpracy, chociaż zawsze staramy się jej udzielać, to zapraszamy do kontaktu - opiniepraca@carsmile.pl. Pozdrawiamy!

Zostaw merytoryczną opinię o Carsmile S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carsmile S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carsmile S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carsmile S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Carsmile S.A.
Przejdź do nowych opinii