Opinie o Uber Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Uber Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Uber Poland Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Transport i spedycja drogowa - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Uber Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Piter

Dziękuję za opinie, jestem wyleczony z myśli o pracy w Uberz-e. Pozdro

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SylwiaEcometras

Witam, firma Ecometras poszukuje do współpracy partnerów Ubera. Oferujemy od 40 do 60 % obrotu jak również samochody marki Kia Optima i Hyundai Sonata w rocznikach 2013/2014. Samochody posiadają bezpośredni wtrysk gazu LPG w postaci płynnej. Więcej informacji pod nr. telefonu: 505 04 08 04.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SylwiaEcometras

Witam, firma Ecometras poszukuje do współpracy partnerów Ubera. Oferujemy od 40 do 60 % obrotu jak również samochody marki Kia Optima i Hyundai Sonata w rocznikach 2013/2014. Samochody posiadają bezpośredni wtrysk gazu LPG w postaci płynnej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kolo

Każdy kowalem swojego losu. Jak potrafisz sobie zorganizować pracę i minimalizować koszty to będziesz miał luz. Tak jak w każdym biznesie dobry szef ma efekty a słaby plajta. Firma jest ok. ale każdy musi orać żeby było dobrze tym bardziej jeśli masz auto w leasingu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierowiec
@Kolo

Co Ty gościu tu za bzdety sadzisz? Minimalizować koszty w jednoosobowej działalności gospodarczej polegającej na przewozach osób? Zamiast ON będę lał przepaloną fryture z domieszką spirytusu jak w TopGear? Zamiast płynu do spryskiwaczy, będę lał wodę... oby nie zamarzła bo zima. Zamiast oleju silnikowego, Kujawski... No i ile zaoszczędzenie? Twoją wypowiedź traktuje jako agitkę ubera. Ja trochę wiem o minimalizacji kosztów bo coś już w życiu robiłem i to z powodzeniem. Chciałem spróbować czegoś, w czym nie będę musiał polegać na nikim oprócz siebie. Ale to jest dno. Wy się lepiej wielki uberze pochwalcie jaką macie rotację. Bo tu trudno znaleźć jakąś wypowiedź kierowcy który by jeździł u Was od początku... teraz to się pewnie nagle kilka takowych znajdzie. Może Panie Maksymalizatorze Kosztów jakiś konkret. Jakaś kalkulacja. Ja po prostu mam swoje potrzeby, i mnie praca za 6-8 płn/h nie interesuje. Bo tyle to zostaje po kosztach wszystkich. Ja zrobiłem ponad 400 przejazdów w grudniu, mając 5 dni wolnego(całe święta, sylwester o nowy rok robota 16h przynajmniej). I stwierdzam że tu się zarobić nie da. I tyle.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AstraLPG
@Kolo

Ktoś napisał, że firma jest dobra tylko kierowcy niegospodarni. To nie prawda. Jeździłem Astrą Classic 1.4 90km LPG w weekendy 12 godzin w nocy (piątek, sobota), 8h w niedzielę i wcale dobrze nie zarabiałem. Sam naprawiałem samochód(choć nie było czego, bo się nie psuje, olej, uszczelki, filtry), a ubezpieczenie, żeby było tańsze na tatę. Nie da się bardziej ciąć kosztów. Za miesiąc nigdy nie wyszedłem na czysto więcej niż 1200 zł. To lepiej pójść na najniższą krajową niż tyłek nadstawiać, bo umowa z Uber jest taka, że oni na nic nie biorą odpowiedzialności (oni tylko kojarzą klienta z nami). Biorą za to 25%, czyli ja za przejazd zarabiam po odjęciu kosztów mniej niż oni. Jeździłem we Wrocławiu od 08.2016-01.2017. W wakacje praktycznie nie opłacało się jeździć chyba, że był jakiś koncert (w tygodniu to wręcz się traciło). Czasami blokowali konto, bo nie zdążyli przez cały tydzień zaakceptować świeżego przeglądu technicznego. Po zasypaniu ich wiadomościami, po 8 h włączyli konto bez przepraszam. Generalnie jeśli jest jakiś problem to go nie rozwiążą. Od stycznia czy lutego 2017 zmienili stawkę minimalną za przejazd było 8 zł, jest 10 zł. Ja jeździłem przy stawce 8 zł czyli dostawałem 6 zł (bo 25% prowizji Ubera). Od tych 6 zł muszę zapłacić podatek i paliwo. Takich kursów było minimum 25%. Oczywiście w piątek i sobotę między 21-22.30 i 1-3 był spory ruch i sporo mnożników. Ale liczby mówią same za siebie, dużo nie zarobiłem. Czuję się oszukany przez piękne reklamy i hasła, bądź swoim szefem i zarabiaj. Nie polecam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kierowiec

Jeżdżę od miesiąca, i stwierdzam że uber jako główne źródło utrzymania to jest klapa totalna. Reklamki wszędzie w koło 30pln/brutto to wielka ściema. Dla mnie brutto znaczy netto plus podatki. Ale te brutto, to jest stawka od której oprócz podatków trzeba odjąć koszty paliwa, oraz napraw i amortyzacji pojazdu. Zrobiłem 6k obrotu. A teraz liczymy. 6000-2000 paliwo. 4000-1125 ZUS. 2875. Teraz tą sumkę to trzeba dalej okroić kosztami napraw i amortyzacją pojazdu. A na koniec jeszcze podatek dochodowy 19%. Kto nie jest vat-owcem, to musi jeszcze 8,5% vaciku odprowadzić. Więc gdzie tu biznes? Pracowałem 26 dni,i poświęciłem ponad 270h na tą "pracę". Czytając tutaj te opinie,byłem przekonany że większość z nich to piszą sfrustrowane "zety",ale niestety jest to szara uberowa rzeczywistość. Sam miałem po paru dniach kontrolę/wystawkę ITD. Postępowanie w toku. Uber prawnika zapewnia,i podobno zwraca kary, ale to nie tak powinno wyglądać. Szefostwo uber zapewnia że działa legalnie... i tak w sumie jest, bo cała odpowiedzialność spada na kierowców. Oni umywają ręce od wszystkiego w tej swojej umowie którą się zawiera z jakąś firmą słupem z Holandii. Według umowy ktorą sie zawiera( bo oczywiscie nie podpisuje)to zobowiązujesz się do posiadania wszelkich licencji. I jak już tu ktoś napisał to na tych wstępnych spotkaniach jak zadacie pytanie czy te licencję trzeba mieć,to usłyszycie że nie a w razie kontroli prawnik uber pomoże. Więc temat legalności ubera to zostawię bez komentarza. Uber postawił na tzw. spółdzielnie które mają wiele aut. Spółdzielnie zatrudniają studentów i ukr-ów którzy jeżdżą za biedronki,i ich auta są obsadzone całą dobę. W takim przypadku jest tu pewnie jakąś kasa do zarobienia z auta, kiedy ono kursuje 24h. Tylko jak to ma się do ekonomii współdzielenia, czyli sztandarowego hasła którym uber tak bardzo się legitymuje? Dla mnie to jest totalna porażka finansowa, ale Wy jesli chcecie to próbujcie szczęścia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
instruktor
@Kierowiec

Jak najbardziej się zgadzam. Uber = BIEDA Wpierw kupiłem samochód i na etacie wynajmowałem znajomemu jeździł 4 miesiące dla dupków z ubera. Potem zakończył współpracę bo znalazł stałą normalną pracę. Ja jeździłem z doskoku czasem po 60h w tygodniu i głównie nocki. Wnioski - samochód w 4 miesiące zrobił 20 000km po Poznaniu wiec opinie są z doświadczenia a nie z (usunięte przez administratora) br /> - przy przychodzie do firmy 5000pln minus podatki, koszty czyli paliwo, księgowa 150pln, zus 285pln samochód w gazie i bardzo mało palący bo mi wychodziło 5,7- 6,5 litra gazu w mieście zarobek 1800pln za półtora etatu. Jak uwzględnić amortyzację samochodu za 50 000 to 10 000 wpłacamy reszta w leasing na 4 lata wychodzi 600pln co miesiąc minimum oczywiście samochód wyższej klasy używany. Z zarobku 5000 na konto pozostaje 1200-1400pln na czysto. Jest to kwota za PÓŁTORA etatu. Zarobki w Poznaniu przy łykaniu wszystkich kursów, szukaniu klientów i maksymalizacji zysków wszelkimi sposobami to 20-25pln na godzinę. I to przy wkładzie kasy 40 000 w samochód, instalację i własny czas. Uber przerzuca koszty na podwykonawców i ten który pracuje dla niego dopiero po pewnym czasie się orientuje, że np. u mnie olej 230 pln, filtry 200 wymiana 50, serwis instalacji 100pln wraz z ratą za instalację 250pln, stuka mi przednie zawieszenie prawa strona komplet gum i końcówki drążka 300pln plus 100 wymiana, lewa strona przód z kolei drążek kierowniczy do wymiany łącznie 250pln. Samochód ma 80 000 w tej chwili. Poznań zabija samochody przez bruk i dziury. Po zakończeniu współpracy nie kupicie sobie innego samochodu z tej kasy co zarobicie. Syndrom przeżarcia pierwszego samochodu jest wpisany na stałe w tą działalność. To fajne mieć dodatkowe 2000 miesięcznie ale jak policzysz wychodzi ci, że zostaje najwyżej 1400pln za pracę non stop z pełną dyspozycyjnością. Dodatkowe kwiatki to: - Jak cię złapią a to robią i (usunięte przez administratora) taksówkarze lub ujęcie obywatelskie to masz ze 2 lata sądów i oby uber był w Polsce jeszcze bo nikt inny ci nie pomoże. Dostaniesz wyrok jak nic. Jesteś karany. - Jak będziesz miał wypadek z nie swojej winy a ubezpieczalnia się dowie, że miałeś poszkodowanych pasażerów bo nikt cie nie będzie krył szczególnie młodzież zachlana lub inni to masz przerąbane bo ubezpieczalnia wytoczy ci proces za oszustwo bo masz OC na os prywatną a nie zarobkowy przewóz osób - Jak z twojej winy bądź, współwiny to masz przesrane a kwoty sięgają czasem kilkuset tysięcy jak gdyby ktoś miał być poszkodowany. Nikt tego nie pokryje a stan prawny jest taki jakbyś nie miał ubezpieczenia i dodatkowo kara z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. To od 4000 w górę nawet kilkanaście dla przewozów zarobkowych przy użyciu OC prywatnego. UBER = BIEDA uber umywa ręce od twoich kłopotów i co z tego, że może ci pomóc zapłacić za adwokata Biorąc kurs bierzesz odpowiedzialność i ryzyko i jest to w Polsce NIELEGALNE Naprawdę Szkoda Czasu. Lepiej zarobisz w Biedronce lub Lidlu Po 8 miesiącach zawiesiłem firmę. Bye bye uber szukajcie jeleni gdzieś indziej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
killa
@instruktor

Miłej roboty w Lidlu i Biedronce, niemoto

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pawkid32
@instruktor

Zarobkowy "przwóz osób" w Polsce nie jest nielegalny... Wystarczy spełnić kilka warunków ( nie mylcie przewozu osób (UBER) w tym wypadku z usługą TAXI ) to zupełnie inna podstawa prawna

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
joga

czyste dziadostwo, chcą by świadczyć usługi na wyśrubowanym poziomie a zalecają nawigację Waze która się najczęściej się zawiesza i chodzi jakby była na ciężkim kacu - czysta kpina z ludzi - jakie narzędzia taka usługa i jej ocena mało tego mój przypadek nie jest odosobniony od pasażerów dopiero dowiedziałem się że sporo kierowców korzysta z własnej nawigacji - w takich okolicznościach Uber Polska powinien powiadamiać od jeszcze przed rozpoczęciem współpracy - inaczej nie masie co dziwić że są niskie średnie - pasażer długo oczekując na dojazd w stosunku do sugerowanego nigdy nie wystawi wysokiej oceny Szefostwo z Uber Polska - spotkamy się w sądzie - skrzynka mailowa wszystko przyjmie i ktoś łaskawie odczyta albo i nie odczyta - w sądzie już łaski nikomu nie będziecie robić - to jest biznes - jak oczekujecie profesjonalizmu to sami bądźcie profesjonalni w obsłudze kierowców bo dzięki nim istniejecie jak ktoś na podobne doświadczenia z dziadowską nawigacją Waze - chyba nie jestem wyjątkiem - telefon nowy z androidem 6.0, samochód nówka z wypożyczalni - kasę za wynajem trzeba było załatwić i mam na sylwestra zablokowaną aplikację - wysłałem kilka wiadomości i nic - tak dbają o swoich kierowców

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Good

Witam, jestem nowym kierowcą ubera dopiero od 2 miesięcy. I jak narazie jestem bardzo zadowolony. Działalność mam zarejestrowaną na członka rodziny pracującego na etacie, wiec 290zł ZUS tylko składka zdrowotna. Mam 24 lata kupiłem auto w leasing za 40000zł. Jeżdżę sporadycznie ok 10h w tyg i po odliczeniu prowizji uber mam jakies 700zł/tyg. Z ubera spłacam sobie autko i mam na ZUS i drobne wydatki. Przez to ze to DG odliczam sobie koszty których robie całkiem sporo tel w domu wszystkie na firmę, paliwo cześć opłat za media, generalnie wszystko kupuje na firmę i nie płacę podatku. Faktura uber to koszt, leasing koszt. Na codzień pracuje w dużej korpo ale nie na zleceniu tylko na działalności. Może dla mnie jest to bardziej opłacalne bo próbuje wykorzystać to ze mam działalność a uber nie jest głównym źródłem kasy. Ale jak by nie patrzeć 2000 zł tego nie wysiedzisz a jestem raczej pewny ze jeżdżąc więcej jest się wstanie więcej zarobić. Generalnie dla mnie fajna opcja. Co do kas fiskalnych, uber w PL wszedł w sierpniu 2014 i podlegał zwolnieniu z obowiązku posiadania kas fiskalnych. Od 1 stycznia 2015 zmiana w prawie i wypadł z tego wyjątku pomimo każdy kurs to faktura i nie ma tu mowy o robieniu lewizny. Licencje w Polsce dwie, jedna typowa TAXI, druga okazjonalny przewóz z koniecznością podpisania umowy w siedzibie. Jaki to problem zrobić trzecią? Kwestia prowizij, na trochę smutek bo faktyczne dużo i boli. Co do podatku oni sa zarejestrowani w Holandii wiec podatek zostaje w europie. Ale dlaczego nie zarejestrowali się w pl, hmm.... Polska to nie raj podatkowy nikt tu się rejstrowac nie chce.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sebastian
@Good

Co Ty bierzesz?? Zmień dealera!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sebastian
@Good

Co Ty bierzesz? Zmień dealera! (Wcześniej pisałem ale nie poszło jako odpowiedź)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly uber
@Good

prosze nawet nie zartowac .... ;)))) kpina z ludzi ktorzy ludza sie fajna praca i zarobkami, jezdzilem jako uber w wakacje, akurat jak obnizyli ceny ale byly jeszcze stawki gwarantowane, przy tej prowizji na prawde ciezko bylo cokolowiek zarobic, nie liczac podatkow i amortyzacji samochodu... wspolczuje wszystkim ktorzy nabrali samochodow w leasing za obietnice, reklamy zarobkow i komentarze pisane z biura uber, wyzysk i smiech na sali pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Goster
@Good

zaloz arkusz Excell i wpisuj na biezaco koszty i przychody

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Goster
@Good

Mamy dwa zle zjawiska 1. kierowcy w spoldzielniach nie znajcy miasta + najczesniej Ukraincy 2. zmasownay atak taksowkarzy zarejstrowanyych w Uberurze+ anulowanie przejazdu bo pasazer sie nie pojawil '+ 10 zl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
OUTLANDER
@Good

Pierdoły sadzisz, JAKO UBER PISZ SWÓJ NICK UBER A NIE Good.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
vivi
@Good

10/h na tydzień i 700 zł czyli 70zł/h to dwa razy tyle co obiecuje Uber. Jesteś żałosny i powinieneś dostać w trąbę za takie jawne naciąganie naiwniaków. Ja daje Uberowi ze dwa może 3 lata w Polsce i się wycofają tak jak to zrobili na Węgrzech. w każdym mieście będzie po 1 góra 2 kierowców. Szkoda tylko że wciąż łapią frajerów którzy muszą się przekonać na własnym grzbiecie bo zamiast czytać co jest napisane wolą słuchać tych opłacanych cwaniaczków. Ja z Ubera nie korzystałem ani jako klient ani jako kierowca bo kupiłem samochód za własne ciężko zarobione pieniądze i nie będę go dobijał po to żeby jakiś szemrany "byznesmen"na tym zarobił.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
centozaurus
@Good

TYyyA bajki ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
korektor

Witam szanownych uberowcow , Uber ma wiecej spraw sadowych niz zatrudnia ludzi . Po 3 latach tzw "partnerzy " zrozumieli ,ze sa nabijani w butelke . Jutro tj 15 go grudnia 2016 , organizuja wielka manifestacje w Paryzu , Jezeli chcecie domagac sie waszych praw dolaczcie do niej . poczatek porte maillot godz 6 ta rano . pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dw

PROSZE O PILNA POMOC . W Niedziele nad ranem zostawilam telefon w taxowce reno megan kurs godz. 4:47 z pod Multipubu na ulice Bora Komorowskiego 35 przez wiatraczna 13 - kurs zamawiany przez Pana Łukasza T. telefon firmowy własciciel telefonu z Krakowa przebywal tylko w weekend w Warszawie, Dzis jest 2 dzien nikt z Uber sie nie kontaktuje z nami , nie mozna sie tam asolutnie dodzwonic , laczenie z kierowca konczy sie tym ze on zrzuca polaczenie albo nie odbiera - jest to niedopuszczalne. W Takie sytuacji powinno istniec jakies biuro obsugi klienta jak w kazdej innej sieci taksowek ,z telefonu nikt nie skorzysta bo po zgloszeniu na policje bedzie calkowicie zablokowany - Prosze znalazce lub wlasciciela taxowki o zwrot zagubionego telefonu - sa tam bardzo wazne telefony do lekarzy ktore cizeko bedzie odzyskac - dorota

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TT
@dw

Dorota, nie jezdzij uberem, to po pierwsze! Po drugie - nie używaj słowa taxi mając na myśli ubera! Po trzecie - nikt z ubera Ci nie pomoże, nie odda telefonu, zapomnij. Zapłaciłaś i do widzenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
joga
@dw

Czy Pani mieszka/jest obecnie w Warszawie ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tymoteusz

W poniedziałek wielKi ogólnopolski strajk kierowców . Bardzo slusznie. Będą sie wypierac bezczelnie ze pierwszeństwa do zleceń kierowcy spółdzielni nie maja, jasne. Dochody to chyba z kosmosu podali w oświadczeniu na temat protestu a czas oczekiwania to w ciagu dnia duzo powyzej godziny a nie srednio 2.5 minuty no moze dla uprzywilejowanych ze spółdzielni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zenon

Totalna porażka od rana 3 kursy w ciagu 6h i 25 zl uciułane. Jak śmią 30 zl za godzinę obiecywać. Mi dzisiaj dniowka wychodzi 3zl za godzine minus koszty paliwa podatki itd jedzenie w pracy to dokładam grubo. Co to za praca wogule, tragikomedia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
John

Potwierdzam. Pan Karol J. uratował mnie jak złapało mnie ITD. Taki prawnik to skarb. Panie Mecenasie Karolu- dziękuję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olga

4W DRIVE LTD . Wielka Brytania, Londyn.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zapraszam

mqzshw28ue Kod na darmowy przejazd Uberem (20zł), lub 150 zł ekstra przy zarejestrowaniu się jako kierowca i przejechaniu pierwszych 50 kursów. Jak by ktoś chciał spróbować :) Ja jestem zadowolony :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
steven69

80% postów piszą taksiarze oraz naganiacze na Ubera. Stawki są niskie. Obroty ostatnio spadły, w tygodniu o 30%. Nikt nie wywali Ubera z Polski, znający temat wiedzą dlaczego. Generalnie ostatnio jest słabo z kasą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kuba

Mało kto tym uberem jeździ wogule oprócz żebraków i obcokrajowcow a kasują tak kierowców jak by byli najwieksza korporacja i zapewniali jakieś kokosy a tak naprawdę to jeżdżąc tam dokładasz do interesu i jesteś w plecy. Ludzie nie dajcie się oszukać i nie wierzcie to co widzicie na reklamach czy słyszycie w radiu. Moje zdanie jest takie ze Uber to wielkie oszustwo. Firma jest zagraniczna ale inspekcja pracy dawno się tym powinna zając. Nie dziwie się taksówkarzom bo psują rynek śmiesznymi cenami wykorzystując i oszukując kierowców którzy podejmowali ta prace wiążąc z nią nadzieje a zostali oszukani. Ta firma powinna ponieść konsekwencje swoich działań bo to jest normalne oszustwo kogoś kto w Polsce nawet nie płaci podatków.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowy

Karol I Tomasz- podajcie adres tej firmy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karol i Tomasz

Dlatego proponuję Partnera Biznesowego Ubera firmę 4W Drive LTD. Zarobki to minimum 3000,00 zł. tygodniowo. Mam umowę o pracę na czas nieokreślony. Dodatkowo prywatne ubezpieczenie zdrowotne. Samochody wymieniane co trzy miesiące na nowe. Chcesz jechać na wczasy? Zgłaszasz tydzień wcześniej i jedziesz na koszt firmy. Cóż chcieć więcej? Zapraszam do współpracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
buster
@Karol i Tomasz

po co ty to piszesz? stuknij sie w pusty cymbał, ktokolwiek przeczytał ze zrozumieniem kilka prawdziwych opinii z tego forum wie że to zwykłe nieśmieszne kłamstwo

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Farmazony
@Karol i Tomasz

BUAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!! Co ty bierzesz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
driver
@buster

Kim jesteście parą ?I robicie autoreklamę Ubera?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kolo
@driver

Uber jest na rynku niezbyt długo a już zrobił wiele dobrego. Cały czas się rozwijają i teraz poszukują ludzi ze znajomością rożnych języków do pomocy dla klientów, super,!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adrian

Taki numer mogła zrobić firma 4W Drive LTD rzekomy partner Ubera. Sprawdź to ponieważ specjalizują się w tego typu numerach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KRK

Wklejam ciąg dalszy mojego podliczenia pracy dla Ubera, bo coś to forum nie przyjęło tak długiego tekstu :-). "Wojtek" masz rację. Te 0.30 zł / minutę to mi się pomyliło chyba ze stawką UberSELECT. A oto moja reszta podsumowania, jeżeli znowu coś jej nie obetnie.... Aplikacja ma tendencje do mieszania adresów odbioru pasażerów tzn. przyjeżdżam pod wskazany adres a po chwili dzwoni klient, że on wpisał zupełnie inny adres jego odbioru - wyjątkowo irytujące dla obydwu stron. Często też, źle podaje czas oczekiwania na kierowcę w wyniku czego pasażer jest rozczarowany i przekłada się to na negatywną ocenę kierowcy. Są też inne problemy, ale teraz tylko te dwa przychodzą mi do głowy. LEGALNOŚĆ PRACY DLA UBERA: Urząd Skarbowy „stoi na stanowisku”, że kierowca powinien mieć taksometr i kasę fiskalną, Uber z kolei, że nie potrzeba. Urząd Miasta Krakowa twierdzi, że kierowca powinien mieć licencje do przewozu osób (taksówkarską), a Uber twierdzi, że nie. Policja urządza łapanki na kierowców i tym co zostali zatrzymani daje mandaty za każdy brak w wyposażeniu samochodu i za każde przewinienie na drodze. Prawdopodobnie mają taki „odgórny” nakaz. Słowem każdy ma swoje stanowisko, a jeśli już ktoś ma problemy to tylko kierowcy. Uber chwali się, że daje każdemu prawnika aby reprezentował kierowcę przed sądem – mam poważne wątpliwości. Wiem natomiast, że są już wyroki skazujące kierowców na grzywny i to nawet takie na kwotę paru tysięcy złotych – czy są one już prawomocne, tego nie wiem. Pozytywną rzeczą jest to, że ja nie miałem żadnych problemów z taksówkarzami i nie słyszałem (od innych krakowskich kierowców Ubera) o takich problemach w Krakowie – w Warszawie, tak. Założenie (Ubera) jest takie, że kierowcy decydują się na tą pracę dla przyjemności poznawania nowych ludzi i rozmowy z nimi. OK, ja pracowałem dla pieniędzy i nie spotkałem innego kierowcy, który twierdziłby inaczej. Zaryzykuję porównanie, że równie dobrze można zaproponować komuś prace na sklepowej kasie, bo też można poznać dużo ciekawych ludzi i porozmawiać z nimi przez chwilę. Jak by tego było mało, to kasjerzy powinni sami sobie zapewnić sprzęt do wykonywania tego zajęcia na swój koszt. Można tak? Pewnie, że można. Ale wydaje mi się, że jest to uzasadnienie „trochę” nie na miejscu, żeby nie powiedzieć obraźliwe. Podobno (wg Ubera) kierowcy to osoby zrealizowane zawodowo i ustawione finansowo - tacy trochę pozytywnie zakręceni ludzie, którzy po swojej głównej pracy chcą rozwozić ludzi po mieście po kosztach. No dobra. A czy Wy w takiej sytuacji po swojej dobrze opłacanej pracy poszlibyście do kolejnej rozwozić ludzi po to aby pogadać? Czy może wolny czas przeznaczylibyście dla rodziny, przyjaciół, realizowanie własnego hobby? Ja zdecydowanie to drugie. Fakt, Uber miał dobry pomysł na aplikację, a pasażerowie są zazwyczaj przyjemni lub nawet bardzo przyjemni. Jaka jest moja opinia na temat Ubera? Nie wiem, czy inni kierowcy „wychodzą na swoje” z tej pracy ale Uber tak. Inaczej po co by to robił na całym świecie od wielu lat? Korzyści mają również pasażerowie, ponieważ przewóz jest tani i zazwyczaj na dobrym poziomie. Jednak (wg mnie) cel jaki przyświeca Uberowi, to chce „wygryźć” konkurencje (taksówki) i zdominować prawdopodobnie cały świat w sektorze przewozu osób wszędzie tam gdzie go wpuszczą lub nie wypędzą. A gdy osiągnie pozycję monopolisty, to będzie dyktować warunki. Więc ktoś się pewnie zapyta po co pracuję dla Ubera skoro się nie opłaca? Odpowiedź jest krótka. Docelowo planowałem zdać licencję i jeździć jako taksówkarz, a do czasu kiedy to się nie stanie to jeździć dla Ubera – poznawać miasto i tzw zawód taksówkarza. Teraz jednak widzę, że przestaje to (jazda taksówką) być opłacalne i za niedługo kończę „przygodę” z Uberem i zajmę się inną pracą. Tak to wygląda z mojej perspektywy kierowcy (partnera) Ubera. Jeżeli to komuś pomogło w podjęciu decyzji to jestem zadowolony, bo ja takiego rozliczenia kosztów i opinii szukałem w internecie przed rozpoczęciem pracy dla Ubera ale jej nie znalazłem. Powodzenia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eths
@KRK

Tak naprawdę paradoksalnie Uber robi teraz przysługę szefom korporacji taksówkarskich (nie szeregowym Januszom, którzy się zwykle pienią bo mają trochę mniej kursów przez Ubera, choć nie przesadzałbym z tym mniej), bo po krótkim czasie jazdy dla Ubera okazuje się że to się kompletnie nie opłaca (ostatnio podali zarobki kierowców - śmiać mi się chciało bo podane kwoty były bez żadnych kosztów, nawet bez 1/4 prowizji dla Ubera, więc z 6 czy 8 tys jakie oni podali zostaje 2-3 tys. zł - naprawdę żałosne jak na taką w sumie ciężką i odpowiedzialną pracę) i ludzie przechodzą do firm z normalnymi taksówkami, czytałem gdzies artykuł, w którym szef korpotaxi bardzo chwalił Ubera, bo dostarcza mu już przeszkolonych pracowników którzy poznali miasto, znają specyfikę pracy i wystarczy tylko zdać egzamin, a umówmy się że nie jest to nic trudnego, dostają oznakowany samochód i zarabiają w miarę normalnie, na pewno więcej niż w Uberze. Uber teraz bazuje na dużej rotacji ludzi i tak naprawdę ma w poważaniu kierowców, byle wydoić ile się da

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Uber Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Uber Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Uber Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Uber Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 58, z czego 4 to opinie pozytywne, 43 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Uber Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Uber Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Uber Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii