opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Drukarnia DAKO Sp. j.

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.1/5

Na podstawie 276 ocen
Opinie(683)
Dodaj opinię
Aktualności(4)

Opinie(683)

Dodaj opinię
Aktualności(4)
Logo
  • O nas
  • .
  • Technologie
  • .
  • Transport
  • .
  • Magazyn
  • .
  • Jakość
  • .
  • Kariera
  • .
  • Kontakt

O nas

Technologie

Transport

Magazyn

Jakość

Kariera

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Legnica
  • Jelenia Góra
  • Zielona Góra
  • Głogów
  • Bolesławiec
  • Zgorzelec
  • Nowa Sól
  • Żary
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Lubartów
  • Silno Małe
  • Straszów
  • Wymiarki
  • Lutynka
  • Witoszyn Dolny
  • Mielno
  • Witoszyn
  • Dobrochów
  • Przewóz
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Lubartów - Drukarnia Dako Kozioł i Wspólnicy Sp. Jawna

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Lubartów
  4. /
  5. Opinie o Drukarnia DAKO Sp. j.

Opinie

Opinie o Drukarnia DAKO Sp. j. Lubartów

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 9

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Drukarnia DAKO Sp. j.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Abc

    13.06.2023 15:51

    Pracownik

    Czy będą płacone "setki" ? Jeśli tak to kiedy wrócą? @Pracodawca
    Company logo
    Drukarnia DAKO Sp. j.

    14.06.2023 07:50

    Pracodawca

    Zgodnie z kodeksem pracy w pierwszej kolejności za nadgodziny powinien być oddany czas wolny. Jednak ze względu na preferencje większości pracowników zawsze staraliśmy się płacić "setki". Teraz też do tego wrócimy jak tylko wzrośnie wolumen zamówień.
    ReviewUserIcon
    Nieznajoma

    13.06.2023 22:30

    Kandydat

    Witam, czy w dako jest czterobrygadowka po 12 h ?
    Company logo
    Drukarnia DAKO Sp. j.

    14.06.2023 07:47

    Pracodawca

    Witam, tak na dwóch działach produkcyjnych oraz na ochronie mamy taki system czasu pracy.
    ReviewUserIcon
    Jolo

    20.05.2023 17:40

    Inne

    Czy jest możliwość zmiany działu pracy w drukarni Dako
    Company logo
    Drukarnia DAKO Sp. j.

    22.05.2023 07:27

    Pracodawca

    Oczywiście. Zapraszam do kontaktu z Działem Kadr
    ReviewUserIcon
    parobki

    20.05.2023 22:09

    Pracownik

    Czy w tym roku planowana jest impreza firmowa?
    Company logo
    Drukarnia DAKO Sp. j.

    22.05.2023 07:25

    Pracodawca

    Tak, impreza się odbędzie.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    04.04.2023 10:10

    Inne

    Jak jest z pakietem medycznym w Drukarnia DAKO Sp. j.? Można dołączyć rodzinę?
    ReviewUserIcon
    Jefeuss

    08.05.2023 17:32

    Pracownik

    Zapomniałeś dodać że dostają karty przedpłacone o ile nie skorzystasz z urlopu ojcowskiego i nie pójdziesz na zwolnienie to wtedy takowy dostaniesz jak i podwyżkę kiedy wzrasta minimalna kwota to jeśli pójdziesz na zwolnienie to dodajesz mniej podwyżki od innych na tym samym stanowisku tak w woli ścisłości
    ReviewUserIcon
    Marek1271

    17.05.2023 20:11

    Pracownik

    Podwyżka minimalnej krajowej najczęściej w formie premi za to premi za tamto a jak pójdziesz na zwolnienie powyżej ,5 dni to ci zabierają premie i zarabiasz jak 10 lat temu
    ReviewUserIcon
    Mi

    11.03.2023 08:38

    Pracownik

    Najwyższy czas żeby każdy zaczął pilnować siebie i zajął się tym co należy do swoich obowiązków. A nie wypisywać poematy i wiersze czepiające i oczerniające zmianowe i liderów. Liderzy i zmianowe też mają swoje obowiązki może jednego dna jest ich mniej raz więcej. Odnosnie niektórych decyzj to i oni nie mogą podjąć sami. Czasem jest potrzebne zdanie kierownika. Jeśli przychodzisz do pracy i chcesz pracować to może należy zacząć używać tego co masz w głowie a nie czekać na podanie wszystkiego na tacy i pokazaniu palcem gdzie coś stoi na hali. Moim zdaniem jeśli jest tak wam bardzo źle i się męczycie to może najwyższy czas odwiedzić kadry. Trzy miesiące szybko minie. Nie poprawiajcie warunków innym co chcą tu pracować, takie wypisywanie tylko odbije się na pozostałych
    ReviewUserIcon
    nikt///

    28.01.2023 16:34

    Pracownik

    Co Państwo Szanowni powiedzą na to, pracownik który nigdy nie miał nocnych zmian (nie sypał w w/w tekturze i w wózku) dostaje wypowiedzenie bez jakiegokolwiek wytłumaczenia z dnia na dzień - jak się może czuć taka osoba?. Poddaje to waszej rozwadze zanim zaczniecie się rozpisywać w superlatywach po adresem tej firmy.
    ReviewUserIcon
    Zdziwiony

    10.03.2023 08:55

    Pracownik

    Z tego co wiem to ploty na produkcji ciągle sieją zamiast zająć się pracą, ty z tego co piszesz też zamiast zająć się pracą to rozsiewasz ploty na GoWork ???? zapewne jesteś wszechwiedzący, wnioskuję że masz bardzo podzielną uwagę na wszystko i wszystkich dookoła więc mogę ci tylko pogratulować,
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    10.03.2023 09:01

    Pracownik

    A pisałeś że nic nie robią ???? jednak mają jakieś zajęcie ,
    ReviewUserIcon
    Polak

    02.03.2023 11:50

    Pracownik

    Ktoś na górze chyba ma coś nie tak z głową, usunęli ręczniki papierowe z stołówek i zostawili jedną materiałową - wniosek " kilkadziesiąt osób ma ta ścierką wycierać swoje kubki, sztućce, buzię i stoliki. Tylko czekać kiedy przyjdzie czas na papier toaletowy i w końcu z powodu oszczędności zostaną pozamykane toalety. Brawo
    ReviewUserIcon
    Zahala17

    01.02.2023 07:09

    Pracownik

    Chciałbym zapytać dlaczego na sh nie ma 3 zmiany na magazynie od surowca, twierdzicie że nie ma roboty ale chcieć coś załatwić domówić papier ale pudełka to oczywiście na magazynie ciemno bo przecież wyrób śpi i wraz trzeba latać szukać zmianowej żeby obudziła szanownego pana, po czym wychodzą ze swoich sypialni na dołku, na jedni nawet potrafią jeszcze wyskoczyć do ciebie z mordą wyskoczyć że wgl jak mogłeś przyjęć i przerwać im wypoczynek trochę żałosne miejsce
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    15.01.2023 17:36

    Pracownik

    Oj jaka krzywda się dzieje bo pracować każą. Najlepiej chować się z telefonem lub spać na nocy zwłaszcza magazyn na każdej z Hal. W tekturze w wózku tylko polulać nie ma komu..
    ReviewUserIcon
    Kinomaniak

    16.01.2023 20:08

    Pracownik

    A gdzie kierownik? Nie widzi takich zachowań? Jak w każdej firmie są (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Chuck

    25.01.2023 09:33

    Były pracownik

    No własnie.Jak jest zajecie i sie pracuje to nie romansuje
    ReviewUserIcon
    Andzej

    23.12.2022 20:38

    Były pracownik

    Jak tam łapanki na odśnieżanie dachu w dako?
    ReviewUserIcon
    Kozak Janek

    19.01.2023 23:55

    Pracownik

    Tam robisz co ci kaza, lizesz buty, sprzatasz po domach u kierownikow, kosisz trawe, odsniezasz dach i (usunięte przez administratora) oprozniasz. (usunięte przez administratora) XIX wieku tylko parobki maja smartfony poza tym nic innego, na jedzenie starcza ale tylko z biedry.
    ReviewUserIcon
    Megi

    15.01.2023 00:27

    Inne

    Szczeze polecam współpracę z firmą Dało.
    ReviewUserIcon
    Chudy

    11.01.2023 22:15

    Były pracownik

    Drukarnia dako teraz się zaczęła (usunięte przez administratora) normalnie w sobotę niedzielę musisz przyjść bo ci zabior obowiązkowo bo ci zabierze obecniówkę a jak nie to ci grożą wypowiedzeniem
    ReviewUserIcon
    1234

    11.01.2023 20:29

    Pracownik

    Brak ręczników w ubikacji jeszcze zrozumie ale przydałyby się przynajmniej na stołówce bo nie ma nawet jak wytrzeć buzi ani przetrzeć stolika.
    ReviewUserIcon
    3236327

    10.01.2023 06:41

    Były pracownik

    Pseudo firma, która na ostatnim miejscu stawia na szacunek do pracownika. Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Nikt się nie zgłosił na chętnego na odśnieżanie? Co zrobimy w tej wspaniałej firmie? Wyganiamy pracowników pod pretekstem zwolnienia na dach. To jest sposób myślenia zarządu. W firmie dzielą ludzi na lepszy i gorszy sort. Jednym zabrano nadgodziny, a drugim normalnie płacą. Ludzie dzięki takim decyzjom oraz atmosferze jaka jest w tej firmie, na pewno polecają znajomym nie przychodzić do tej firmy. Chyba, że kogoś ambicje sięgają minimalne, to kochają takich pracowników.
    ReviewUserIcon
    J.

    10.05.2022 22:44

    Były pracownik

    Pracowałam na stanowisku asystentki kierownika projektu sprzedaży i właściwie przez 4 miesiące nie dowiedziałam się, jakie są moje zadania i obowiązki. Przez większość dnia siedziałam przy komputerze, nie robiąc totalnie nic związanego z firmą. Moja kierowniczka zajęta była głównie narzekaniem na wszystko. Nie uczyła mnie zbyt wiele, za to wymagała, by po 5 godzinach bezczynnego siedzenia przepisać/skopiować! bezbłędnie dane do tabelek. Ciężka sprawa, bo nieróbstwo męczy bardziej niż praca, a te drobne ambicje, które się gdzieś tlą, bolą.. Docelowo miałam zostać handlowcem. Szukałam zatem już na własną rękę firm, którym mogłabym zaoferować kartoniki i pudełka Dako. Wszak chciałam dobrze zarabiać i oprócz podstawy czerpać zyski z prowizji sprzedażowych. Kierowniczka nie miała ochoty uczyć mnie nawet podstawowych kwestii związanych ze stanowiskiem, dlatego chciałam wziąć sprawy w swoje ręce. Mercedes i Denner były na tak. Niestety nikt nie udostępnił mi danych, żebym mogła z przedstawicielami tych firm porozmawiać na poziomie B2B. Na ładne oczy byłoby słabo... Do tego dużo nieporozumień komunikacyjnych i nie chodzi tutaj o zwykłe "niedogadania", które są na porządku dziennym w tak dużej firmie. Na rozmowie o pracę obiecywano jedno, potem okazywało się co innego. I zawsze to podobno ja źle zrozumiałam. Jeśli idąc na rozmowę o pracę, dowiecie się, że będziecie zarabiać x brutto, co da y netto, pamiętajcie, że ta pensja będzie się składała z podstawy i premii (o tym nikt nie mówi). Nie od wszystkiego odliczane są składki.. Z kolei o prowizjach sprzedażowych (trzeciej części pensji) nie dowiedziałam się nic, bo można się o tym dowiedzieć dopiero po znalezieniu nowego klienta. Czyli znajdujesz duża firmę, ustalasz z nią szczegóły i zamówienie na pół miliona kartoników i wtedy dopiero dowiadujesz się, czy Twój jest procent czy pół... To oczywiście może się jeszcze zmieniać z miesiąca na miesiąc, możesz mieć w styczniu procent, a w lutym już 0,3%... I dowiesz się o tym w przededniu wypłaty.. od czego to zależy. Od widzimisię. Może lepiej zatem nauczyć się siedzieć 8godzin dziennie bezczynnie i wpisywać od czasu do czasu parę cyferek do tabelek. Można jeszcze pójść coś skserować. Dla urozmaicenia jest też kawa i herbata. Można też założyć działalność, znaleźć firmę na własną rękę, podpisać z nimi umowę na wykonanie pudełek, zgarnąć ustaloną przez siebie prowizję sprzedażową, a pudełka i tak zamówić w Dako. Wtedy zarobek będzie bardziej pewny, a już na pewno nie będzie zależał od humoru i nastroju kadr i szefa. Szefowa kadr bardzo nieprofesjonalna. Karmi asystentki dyrdymałami o tym, jak to wszystkie są niezastąpione.. jakby dzisiaj istnieli pracownicy nie do zastąpienia... Wchodzi w słowo i wydzwania z bzdurami na urlopie. Firma nie szanuje pracowników. Pomiata kierowniczkami, asystentkami, nie wspominając już o produkcji. Nawet za nieznajomość specjalistycznego prawa próbuje się obarczać "szeregowych" pracowników. Żeby tylko nic nie powiedzieć szefowi, bo może znowu powie, żeby "zamknąć drzwi z drugiej strony" albo nawrzeszczy albo wyrzuci z roboty za brzydką sukienkę. Można by pisać bez końca. A potem czekać na pijarowy komentarz kadr, że bardzo przykro i że wszystko nie tak i wszystko przekręciłam i może przyjdę wyjaśnić. Fakty są jednak następujące. Nowe asystentki odchodzą. Jedna po drugiej. Ja odeszłam z mojej inicjatywy, za porozumieniem stron. Długostażowe pracownice nie widzą perspektyw. Zasiedziały się, wątpią może w swoje umiejętności na rynku pracy, boją się, że nie zarobią więcej.. i godzą się w ten sposób na ucinanie pensji i przedmiotowe traktowanie. Cieszę się, że odeszłam. Myślę że każdy powinien znać swoją wartość i nie dać się deprecjonować. Myślę też, że warto rozmawiać konstruktywnie i o konkretach. Potem można wymagać i rozliczać. Wnioski dla mnie na przyszłość: warto spisywać wszystkie ustalenia na kartce w dwóch jednogłośnie brzmiących egzemplarzach, warto rozmawiać o rzeczach, które mogę wnieść do firmy i od razu o konkretnym sposobie realizacji danych projektów. Warto być "ponad" telefonami w czasie urlopu i wycieczkami osobistymi.
    ReviewUserIcon
    Obserwator

    12.07.2022 18:45

    Były pracownik

    Bardzo nieprofesjonalny i atakujący wpis pracodawcy. P.s. W dalszym ciągu chorobowe pracownika jest traktowane jak przestępstwo? :-D
    ReviewUserIcon
    Lol

    22.12.2022 09:48

    Pracownik

    Odpowiedź żenująca jak na dział HR, ale nie odbiega znacząco od poziomu firmy, źle to zabrzmiało. Odpowiedź trzyma wysoki poziom (usunięte przez administratora) standardu firmy
    ReviewUserIcon
    Lol

    21.12.2022 19:09

    Pracownik

    Śmiechu warte miejsce, (usunięte przez administratora)bo przecież wypłacanie nadgodzin jednym pracownikom a innym nie, jest niczym innym jak przykładem nierównego traktowania. Zaraz pewnie odpisze mi DAKO w stylu ... bla bla u nas takie coś to nie do pomyślenia jest bla bla Żenada!!!
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    05.12.2022 14:18

    Pracownik

    Dzień dobry. Chciałem podziękować Prezesowi za świetne paczki dla dzieci. Teraz paczki ze słodyczami na święta są rzadko spotykane w firmach. Dziecko moje było bardzo zadowolone z Mikołaja. Z niecierpliwością oczekuje na bon swiateczny który w znacznym stopniu podreperuje domowy budżet na święta.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    16.12.2022 15:13

    Pracownik

    Cieszcie się że dostaliście . Ci co na l4 nie mają tyle szczęścia. Nie dość że choroba ukarała to i firma.? Przecież nikt specjalnie nie chce chorować a pracowało się cały rok i teraz taki numer na Święta. W innych firmach takiego czegoś nie ma.
    ReviewUserIcon
    Obecny

    16.12.2022 20:04

    Pracownik

    Dokładnie. Mrówki.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    08.12.2022 08:19

    Pracownik

    Chyba sporo ludzi nie dostanie talonów, zwłaszcza na L4. Poprostu nie zapracowali.
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    17.11.2022 16:12

    Kandydat

    Podobno kto pracował w Dako, to się w cyrku nie śmieje.Czy to jest prawdą? Myślę nad zmianą pracy, chciałbym poznać merytoryczne oceny atmosfery w pracy na produkcji.Dziekuje i pozdrawiam!
    ReviewUserIcon
    Szarak

    23.11.2022 19:38

    Pracownik

    Wszystko zależy od tego gdzie trafisz i z kim przyjdzie Ci pracować, są osoby na prawdę spoko a są też takie asy że praca wyjdzie Ci bokiem po okresie próbnym albo wcześniej.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    07.12.2022 17:51

    Pracownik

    Zgadzam się niestety. Zasady talonów są mocno niesprawiedliwe. Odwołują zmiany, ludzie czyszczą się urlopu a potem im się jeszcze talon na święta nie należy.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Drukarnia DAKO Sp. j.?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Drukarnia DAKO Sp. j.

    Nowodworska 1 21-100 Lubartów

    NIP:7140002190

    KRS:0000004606

    http://drukarnia-dako.pl/
    Branża główna: Materiały reklamowe
    ReviewUserIcon
    PIP

    17.11.2022 02:40

    Były pracownik

    Witam Chciałem zapytać od kiedy to Dako ma prawo decydować i dysponować urlopami pracowników bez ich wiedzy i zgody??????? Która osoba jest za ten proceder odpowiedzialna? Ewidentnie pracodawca jest za mało kontrolowany przez inspekcję i należy to zmienić. Zachęcam pracowników do masowych zgłoszeń, PIP, Sanepid,Nadzór Budowlany,Ochrona środowiska. Im więcej zgłoszeń tym lepiej dla nas, w kupie siła, nie dajmy się wykorzystywać i łamać nasze prawa.
    ReviewUserIcon
    Gość

    19.11.2022 03:21

    Były pracownik

    Co to da może maja ich w kieszeni państwo w państwie bym określił tą firmę bez poszanowania pracownika
    ReviewUserIcon
    KulturalnyCzłowiek

    24.04.2022 16:44

    Były pracownik

    Nie podoba mi się w firmie to jak się traktuje niektórych pracowników. Mówi się do nich po nazwisku. Ale to szczegół. Najbardziej boli jak ktoś się nad kimś znęca, dokucza mu, jest to wielokrotnie zgłaszane a pracodawca nic z tym nie robi. Uważam, że powinno się taką osobę ukarać. Sama rozmowa z taką osobą nie wystarczy, bo jeśli ktoś jest bucem to i bucem zostanie. Proszę zająć się takimi osobami w firmie a jest ich wiele. Sama spotkałam się z taką osobą. Pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    Gonzo

    09.07.2022 15:54

    Pracownik

    Dokuczanie innym bez przyczyny jest tam na porządku dziennym,
    ReviewUserIcon
    Ja

    04.11.2022 17:21

    Pracownik

    Jestem bardzo ciekawa czy impreza integracyjna rozwiązała problemy w firmie :D
    ReviewUserIcon
    Lolek

    03.11.2022 21:17

    Kandydat

    Witam. Czy to prawda ze Dako oferuje "owocowe czwartki" ? :~*^
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    04.11.2022 13:44

    Pracownik

    Nie
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    22.10.2022 17:57

    Były pracownik

    Czytam te komentarze i na początku nie wierzyłem w to co czytam ale to okazuje się pradwą. Jak można zabrać jedyny motywator do pracy w tej firmie jakim były nadgodziny. Dziwię się ze ktoś tam jeszcze chce pracować… jedyną pozytywną rzeczą jaką pamietam to współpracownicy i atmosfera między ludźmi. Reszta to wyzysk rodem z Korei Północnej albo jakiejś fabryki na dalekim wschodzie Rosji…
    ReviewUserIcon
    Kolo

    23.10.2022 08:02

    Były pracownik

    Dokładnie, też tam pracowałem (usunięte przez administratora)w biały dzień zero szacunku do drugiego człowieka ,ale co się dziwić gdzie ludzie pójdą w takiej miejscowości do pracy , tym bardziej po 40 .
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    26.10.2022 02:00

    Pracownik

    Bardzo przykro się to czyta . Pracuje w tej firmie 4 lata. Jestem naprawdę zadowolona. Zarobki naprawdę dobre, a zakres obowiązków też Ok. Bardzo lubię ta prace . Praca w Drukarni Dako daje dużo możliwości nauki i rozwoju. Kwestia tylko czy człowiek chce wykorzystać to co daje mu firma. Jeśli ktoś ma problem z pracą to niech zgłosi kierownikowi. Myślę że wszystko da się rozwiązać.
    ReviewUserIcon
    Mieszkaniec

    18.10.2022 11:10

    Były pracownik

    Co robi technolog drukarni w czasie pracy. Dodam że powinien być w drukarni a tym czasem jest gdzie? Ps. stawia chatę.
    ReviewUserIcon
    elfa

    21.10.2022 08:26

    Pracownik

    Proszę się zastanowić nad zmianą zawodu, proponuję sygnalistę , zadatki widzę są ;-)
    ReviewUserIcon
    rolkowiec

    20.10.2022 08:02

    Pracownik

    Czy ktoś mógłby wytłumaczyć pojęcie słowa "kierownik"? Odnoszę wrażenie, że w stosunku do niektórych pracodawców, "kierownik" jest za mocnym słowem, bo w ogóle nie jest poinformowany o niczym, a o różnych rzeczach trzeba się dowiadywać poprzez zmianowe lub innyh pracownikuf. Czy "kierownik" nie powinien informować o danych decyzjach dużo wcześniej a nie dzień przed lub w ogóle nie informować? Tak się nie robi! To uwłacza pracownikom! Kierownik próbuje pokazać, co to nie on a tak naprawdę nie ma pojęcia o byciu nim!
    ReviewUserIcon
    Bartek

    14.10.2022 17:57

    Kandydat

    Witam. Mam pytanie czy warto iść na pomocnika operatora maszyn. Są jakieś awanse, jest ciężko na tym stanowisku ?
    ReviewUserIcon
    Kamil

    18.10.2022 10:41

    Pracownik

    Zależy gdzie trafisz, jak trafisz na składarko sklejarkę to masz Hi-Life. Dokładasz sobie opakowania w maszynę ona to pobiera i przerabia, ustawianiem jej zajmuje się operator. Z czasem może byś awans na to stanowisku dostał, wszystko zależy pewnie jak wszędzie od indywidualnego podejścia i zainteresowania się maszyną bo bez tego ani rusz. Przyjdź popracuj będziesz miał rozeznanie, nie ma jakiejś turbo ciężkiej harówy gdzie po wyjściu z firmy czujesz się jak byś wyszedł z siłowni a to jest też ważne. Kasowo tak sobie przekładając to na ceny które poszybowały w górę - pensje niestety nie i nie wiadomo co dalej.
    ReviewUserIcon
    www

    29.09.2022 11:57

    Pracownik

    Skoro zostały zlikiwdowane setki, a nadgodziny są do odbioru to dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie dodatkowej zakładki w panelu pracownika aby każdy z pracowników mógł sobie sprawdzić ile godzin mu zostało do odbioru lub ile brakuje, ponieważ dzwonienie co miesiąc mija sie z celem.
    ReviewUserIcon
    Pan P

    15.09.2022 13:42

    Pracownik

    Praca jak praca, jeśli się nie obijasz to wszystko jest w porządku. Zacznę od minusów. Faworyzacja kobiet i to nie ważne na jakim stanowisku. Biuro żyje innym życiem popijając kawkę, gdzie nam nie wolno nic wnosić na produkcje oprócz wody, a jeśli pójdziesz na chwilkę zjeść np. batona bo jesteś głodny to każdą minutę rozliczają jako przerwa, nawet przebranie się w ubrania robocze. Kadry zapominają przedłużać umów, sam musisz się zgłaszać. Szkolenia są organizowane na kolanie, brak szacunku dla pracownika zero profesjonalizmu że strony prowadzących. Możliwości rozwoju są małe. Jeśli pójdziesz na zwolnienie lekarskie to patrzą na ciebie jak na najgorszego człowieka. Plusy są takie że dostajesz na czas wynagrodzenie+ premia, współpracownicy i kierownictwo dobre, chodź potrafią zajść pod skórę. Jest to praca, która można podjąć od zaraz i w między czasie szukać czegoś lepszego.
    ReviewUserIcon
    Anek

    08.09.2022 10:41

    Pracownik

    Praca w Dako mi odpowiada na tym stanowisku co pracuje atmosfera jest super jestem bardzo zadowolona pracując w Dako w porównaniu do dawnej pracy ????
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    09.08.2022 15:57

    Pracownik

    Chciałbym się dowiedzieć czy firma zamierza dać w najbliższym czasie podwyżki inflacyjne?Niedługo nie będzie nas stać na kilogram cukru i paliwa żeby dojechać do firmy i na ten cukier zarobić...
    ReviewUserIcon
    Były pracownik.

    02.08.2022 11:53

    Były pracownik

    Witam. Kilka lat temu pracowałem w Dako jako pomocnik na starej jak i nowej hali. Zwolniłem się bo znalazłem na tamten okres lepiej platno pracę. Jest wiele różnych opinii na temat tej firmy. Każdy ma prawo do swojego zdania. Z perspektywy czasu moje jest takie że dobrze wspominam pracę w Dako. Wiele zależy od tego na jaki dział produkcji się trafi i z kim przychodzi nam współpracować. Ja miałem to szczęście że w aspekcie współpracy i dobrego dogadywania się trafiłem bardzo dobrze. Jako pomocnik na maszynach dobrze dogadywałem się z operatorami. Starałem się zetelnie wykonywać swojo pracę a operatorzy na których trafiłem mi to ułatwiali i w tym pomagali. Teraz po kilku latach gdybym miał podjoc decyzję o zwolnieniu pewnie poważnie bym się zastanowił.
    ReviewUserIcon
    chetny do pracy

    18.07.2022 18:26

    Kandydat

    witam chciałbym sie przyjąc do pracy , pomocnik drukarza najlepiej na 3 zmiany czy są przyjęcia ?
    Company logo
    Drukarnia DAKO Sp. j.

    19.07.2022 08:00

    Pracodawca

    Tak, mamy w tej chwili dwa wakaty. Proszę złożyć CV z danymi kontaktowymi na naszej portierni lub przesłać drogą mailową na adres [email protected]
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    09.07.2022 08:52

    Pracownik

    Jeśli chodzi o pracę w dako to wszystko jest ok. Chciałem natomiast zapytać pracowników co sądzą o nowych szafkach, które mają się pojawić w szatni na NH. Przecież tam się nic nie zmieści...
    ReviewUserIcon
    Obecny

    12.07.2022 04:16

    Pracownik

    Z tymi szafkami to padaka. Mało mają uchwytów, miejsca jest tyle że wszystko spada jak się wklada. Zamiast szatnie zrobić z prawdziwego zdarzenia, to nas upychają jak (usunięte przez administratora) Teraz to będe się musiał w domu przebierać, a co będzie jak zima nastanie??
    ReviewUserIcon
    Madlen

    13.07.2022 06:39

    Były pracownik

    A tam kożuchy będziecie trzymać ?KOPERKOWA Afera .to szafka na ubranie wierzchniowe .Co trzeba się zmieści.
    ReviewUserIcon
    Awokado

    12.07.2022 14:45

    Kandydat

    Jestem zainteresowana pracą w DAKO. Czy są w tej chwili przyjęcia?
    Company logo
    Drukarnia DAKO Sp. j.

    12.07.2022 14:52

    Pracodawca

    Tak. W tej chwili prowadzimy rekrutację do Działu Handlowego oraz na stanowisko specjalisty ds. funduszy unijnych
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    08.07.2022 14:55

    Inne

    Czy zdarzają się nadgodziny w Drukarnia DAKO Sp. j.?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    08.07.2022 21:57

    Pracownik

    Tak
    ReviewUserIcon
    Marnowanie pieniędzy

    17.05.2022 17:02

    Pracownik

    Jak czytam te komentarze to aż się śmiać chce. Prawda jest tak że planowanie w tej firmie niestety jest na bardzo niskim poziomie. Najpierw ludzie wolnego nie mogą dostać bo tyle roboty, a potem nie mają urlopu już na wyjazd z rodziną ponieważ prawie cały urlop poszedł na siedzenie w domu jak pracy nie było. Drugim takim asem na zakładzie jest produkcja. Na całym zakładzie w różnych miejscach są palety z znarnowanym materiałem. A to paleta uderzona, a to źle sklejone a to kolor nie taki. Ludzie to są Prezesa pieniądze uszanujcie to!
    ReviewUserIcon
    Nick

    18.05.2022 16:09

    Pracownik

    Najłatwiej obrażać i zwalać winę na planowanie ale z pustego to i Salomon nie naleje... Poza tym czy ktoś może Cię zmusić żebyś szedł na urlop?
    ReviewUserIcon
    O ja ja ja

    29.06.2022 12:16

    Były pracownik

    Przypominam Pracodawca nie ma prawa dysponować urlopem pracownika, ani zaległym ani tym bardziej obecnym. Takie prawo ma tylko w jednej sytuacji jeśli pracownik jest na wypowiedzeniu. Jeśli macie świadków na takie sytuacje idźcie do sądu i gwarantowana wygrana. Walczcie o Swoje prawa. Pracodawca podpisując z Wami umowę zobowiązał się do respektowania kodeksu pracy. Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Wkurwiony

    08.03.2022 19:47

    Inne

    (usunięte przez administratora) i żenada jeśli chodzi bo czas oczekiwania na rozładunek, 4h stania pytasz ochrony o co chodzi to on na to że przerwę mają, ponad 2h ani jednego pojazdu nie wpuścili, żenada i (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Międzynarodowy

    21.03.2022 18:46

    Pracownik

    To się ciesz. Ja jeżdżę po EU. Na szczęście nie po cebulandi. Mi pasuje takie stanie dniówka leci, a kasa się zgadza ;)
    ReviewUserIcon
    Tu i tam

    28.06.2022 00:24

    Pracownik

    Narzędzia:) Są:) poza jednym podstawowym( wiecznie brakującym kluczem,najczęściej gubiącym się , tudzież zabieranym przez przypadek do domu w kieszenach spodni roboczych - łamana piątka ampulowa,przynoszony wielokrotnie prywatnie również przez pracowników!(te też znikają) Złapmy potwora,który zjada nasze ,,piątki :) "
    ReviewUserIcon
    chetny do pracy

    21.06.2022 19:38

    Kandydat

    dzien dobry czy są przyjęcia na system pracy 3 zmianowy
    Company logo
    Drukarnia DAKO Sp. j.

    22.06.2022 07:30

    Pracodawca

    Dzień dobry. Tak prowadzimy w tej chwili rekrutację w tym systemie czasu pracy.
    ReviewUserIcon
    P.

    17.05.2022 17:12

    Były pracownik

    Pracowałem w tej firmie kilka miesięcy, mam wrażenie że o te kilka miesięcy za długo. Bardzo źle pracowało się w atmosferze ciągłego obserwowania na kamerach przez Dyrektora i kierowników. Bywały też przypadki wymierzania kar porządkowych, niezgodnie z prawem. Dyrektor powinien doszkolic się w zakresie, w jakim może być stosowany monitoring i za co można pracownikowi wymierzyć karę porządkowa. Powinien również pamiętać, iż kara może być zastosowana tylko po uprzednim wysłuchaniu pracownika. W tych kilku przypadkach, o których słyszałem, ani razu pracownik nie miał takiej możliwości. Jeżeli chodzi o wpis @J. to każdy pracownik, który pracuje nawet tylko kilka dni, zdaje sobie sprawę, że to wszystko co zostało napisane, to prawda. Podziwiam, że wkoncu znalazła się osoba, która była w stanie w tak merytoryczny sposób napisać jak to wszystko wyglada.

    Zostaw merytoryczną opinię o Drukarnia DAKO Sp. j.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.