Opinie o Sylwia Gaczorek w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Sylwia Gaczorek. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Sylwia Gaczorek na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sylwia Gaczorek w Kraków

Kinga
Inne

Czy jej salon jest otwarty podczas wirusa ?

Anonim
@Kinga

Nie I całe szczęście. W takim miejscu łatwo się zarazić

Ewelina

Zastanawiałam się nad odwiedzinami tego salonu po pandemii bo siostra była zachwycona swoimi włosami gdy Sylwia Gaczorek jej je obcięła i zregenerowała. Wizyta faktycznie była droga ale jak dla mnie to żadne zaskoczenie, byłam tego świadoma ale chciałam jeszcze zobaczyć opinie a z racji tego że dosyć dobrze znam się na włosach i interesuje mnie ten temat topo przeczytaniu opinii mogę stwierdzić dwie rzeczy: Panie przesadzają albo nie wiedzą że niektóre problemy na ich włosach po wizycie są normą oraz to że opinii negatywnych jest więcej ponieważ jak komuś się coś nie podoba to odrazu to napisze a jak się podoba to już rzadziej. Podsumowując przy czytaniu tych wpisów ja bym się nie zniechęcała tylko zaufała faktom tak jak ja zaufałam mojej siostrze. Pozdrawiam

8
kaja

Nic dodać nic ująć poprostu mam śliczne włosy już długi czas.

11
Anonim

Bardzo polecam salon, profesjonalna usługa, miła atmosfera. Fryzura o jaką prosiłam została stworzona. Bardzo się cieszę i napewno wrócę nie długo

2
Technolog Drewna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Wołsy

Pytania

Tak

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy International Trade Specialist with Polish
Katowice
Veo Worldwide Services
(403 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ad

Przerost firmy nad treścią! NIE POLECAM, żałuje że sama przed wizytą nie czytałam opinii tylko zaślepił mnie instagram. Przyszłam z prośba o stworzenie świetlistych refleksów, pokazałam kilka zdjęć co mnie interesuje. Zamiast refleksów w świetlistym kolorze dostałam pasemka o grubości kilku cm w kolorze siwym, mimo iż mój kolor to ciepły ciemny brąz. Ponadto w salonie panuje mało przyjemna atmosfera, fryzjerzy ciagle biegają i coś szeptają sobie do ucha. Sama usługa trwała 5 godzin... Salon ewidentnie jest nastawiony na promowanie się w internecie przez blogerów i ładne zdjęcia ale realna usługa jest na poziomie słabego uczącego się fryzjera tylko w ładnej otoczce. Zresztą większość fryzjerów zapewne się dopiero uczy bo średnia wieku to może 24 lata. DRAMAT !

Monika
Inne

Widzę same niezadowolone klientki, a ktoś z pracowników tutaj zagłada ? Jak się pracuje w tym salonie ?

Pl
@Monika

Odradzam jeżeli zaczynasz swoja przygode z fryzjerstwem to tym bardziej

4
natasia

bardzo dobry salon pozdrawiam

4
Niezadowolona

Dziewczyny ja tez miałam niestety nieprzyjemna sytuacjach salonie gaczorek, ale gdybym miała o tym pisać to chyba by mi linijek nie starczyło. W każdym razie reklamacje za sprzedawana usługę czy towar, właściciel ma obowiązek rozpatrzeć na mocy prawa zawartego w kodeksie cywilnym i może odmówić tylko wtedy gdy koszty przekraczają wykonanej już usługi bądź naprawa nie jest możliwa. Konsumenci maja takie prawo by złożyć reklamacje i można się powołać na artykuły: art. 556- 576 k.c. w związku z art. 638 k.c. art. 445 § 1 k.c. w zw. z art. 444 § 1 k.c. oddając się w ręce fryzjera zawieramy ustna umowę o dzieło co jest wszystko dokładnie opisane w kodeksie. Wiec jeżeli salon gaczorek nie uznaje reklamacji, mimo tego że prawo daje taka możliwość, to trzeba to zgłosić, bo to są już wykroczenia niestety prawne.

1
P
@Niezadowolona

Uznanie a przyjęcie reklamacji to są zupełnie inne rzeczy. Muszą przyjąć reklamację, ale jak ona zostanie rozpatrzona to zależy tylko od salonu.

3
Agnieszka

Pani Sylwio nie ma co uciekac przed prawdą. Wiele osob nie jest zadowolona z uslug salonu, trzeba spojrzec prawdzie w oczy i zatrudniac fryzjerow z pasja, doawiadczeniem i umiejętnościami. Nie uwierze ze te opinie wynikają tylko z nieuczciwej konkurencji. Prawda sama sie obroni, dziala Pani juz trochę w Krakowie i i slugi jak by byly wykonywane na takim poziomie jaki pani obiecuje jestem pewna ze osoby korzyatajace z usług zoatawialaby pozytywne komentarze a niestety, wiele osob narzeka i uwaza ze pieniadze sa wyrzucone w bloto.

1
Byla klientka

Zastanawialam sie dluzszy czas nad tym jaka jest moja opinia i postanowilam wsztrymac sie z pisaniem do czasu sprawdzenia innych miejsc. Chodzilam na Maniewskiego jak jeszcze Sylwia tam byla, co prawda nie do niej ale pisze to bo skoro ma sie aspiracje na podobny poziom i ceny rowniez, to mozna te dwa miejsca porownywac. Bylam w salonie u Sylwii cztery razy i na pewno nie zdarzy sie kolejny. Z kazda wizyta poziom uslugi sie pogarszal - poczawszy od osob na recepcji z ktorymi ciezko sie bylo dogadac albo byly nieuprzejme (raz byl wyjatek i bylo naprawde ok), skonczywszy na tym ze jednen z fryzjerow zniszczyl mi wlosy o czym poinformaowala mnie fryzjerka z tego samego salonu na kolejnej wizycie (oboje dalej tam pracuja :). Moja ostatnia wizyta skonczyla sie tak, ze bylam u tej samej fryzjerki za 2/3/4 razem i ostania koloryzacja byla krzywa po prostu :) widac bylo odciecie na wlosach z tylu jak by pigmentacja nie zostala roztarta i zostal "slad". Wychodzac z salonu tak mi sie wydawalo, dostaalam info ze moge wrocic na poprawe jesli tak uwazam... PO dotarciu do domu inne osoby potwierdzily ze tak ejst. Ja nie wrocilam z reklamacja. A dlaczego? Zmierzam do przyczyny tego wszystkiego - duzo ludzi, za malo Fryzjerow a za duzo "fryzjerow". Pomocnikow, praktykantow itd. Osoby z wiekszym stazem lataja tam w jedna i druga strone. Ciagle sie ich o cos pyta, prosi co oznacza ze odchodza od wlasciwego klenta, zapominaja o tym ze sie wylaczyla parownica itd. Za ostanim razem nie powitala mnei nawet osoba z ktora bylam umowiona, a jej pomoc. Zaczela ze mna rozmawiac co robimy i jak, i w tym momenecie zadalam pytanie czy to ona bedzie sie mna zajmowac? Dopiero wtedy poszla po wlascciwa osobe. Ale uczestnizyla w koloryzcacji, gdzie w lustzre widzialam ze co jakis czas ja poprawiala osoba do ktorej sie zapisalam. Cala wizyta trwa dluzej czy to bylo wymagane bo ciagle ktos gdzies odchodzil, zapominal ze parownica sie wylaczyla itd. Czy o to chodzi w usludze za kilkaset zloty? No nie. Sprawdziwszy dwa inne salony - w kazdym od poczatku do konca zajmuje sie mna osoba do ktorej sie umawiam. Nie siedze tam dluzej niz musze, bo nie ma przerw az sie skonczy strzyc kolenego klenta by mnie umyc, potem by porozmawiac z kolejnym i dopiero zaczac strzyc itd. Brakuje profesjonalizmu zdecydowanie. Jesli grupa docelowa salonu to osoby fanki Sylwi w mediach spolecznosciowych to tak - sprawdza sie. Ale jesli chcecie powaracajacych klentow - i nie tylko do samej Sylwii ( i mam na mysli kogos kto kilka lat z Wami zostanie) to zmiencie podejscie. Nawet gdyby moja koloryzacja byla ok tym ostanim razem to ze wzgldu na traktowanie, zdecydowanie nigdy juz do nich nie wroce. Wartosc vs. cena jest odwrotnie proporcjonalna.

Edi

Najdroższy i najgorszy fryzjer. Zniszczyła mi włosy i poblokowała na wszystkich kanałach kiedy chciałam dosac opinie. Jest osoba mega nieprzyjemną. Szczerze polecam trzymać się jak najdalej od niej i jej salonu.

10
U.

Byłam na razie tylko raz w salonie, ale wybieram się kolejny raz, i osobiście jestem w końcu zadowolona ze swoich włosów. Nie są takie, na jakie się nastawiłam, ale zostało mi dokładnie wytłumaczone dlaczego i że potrzeba kilku wizyt, by do takich dojść. Włosy faktycznie szybko zaczęły lekko żółknąć, ale szczerze, jeszcze nigdy nigdzie nie miałam robionego blondu, który by na moich włosach po 2-3 myciach nie wyglądał trochę żółto. Niestety większość osób z dość ciemnymi naturalnie włosami musi się pogodzić z tym, że jak chce się mieć ładny blond to oprócz farbowania u fryzjera trzeba regularnie (w moim przypadku co drugie mycie) stosować szampony i odżywki podtrzymujące/ochładzające kolor, i to nie te najtańsze (bo albo nie działają, albo działają ale są niezdrowe do częstego stosowania, no albo kosztują...). Szampon polecony mi w salonie sprawdził się super, uwielbiam go, żałuję tylko, że nie zrobiłam większego zapasu, bo prawie nie można go dostać w UK, a jak można, to kosztuje więcej niż w salonie (20 funtów, a w salonie 70 zł). No i sama z góry zapisałam się do salonu na metamorfozę, ale w efekcie zapłaciłam mniej, ponieważ pani Sylwia stwierdziła, że nie była to pełna metamorfoza. Zdecydowanie rozumiem, dlaczego zapłaciłam 3x więcej niż w innych miejscach.

2
U.
@U.

*chodziło mi o poleconą w salonie odżywkę, nie szampon

Ania
@U.

Bardzo ładne wypracowanie napisane przez pracowników, niżej się już upaść nie da .

U.
@Ania

Powiedziałabym raczej, że osoba, która ma w zwyczaju zostawiać strategiczne komentarze w Internecie ocenia innych swoją miarą... Nic o mnie Pani nie wie, gratuluję osobistych wycieczek po obcych ludziach. Ciekawe, czy przy osobistym spotkaniu powiedziałaby mi to Pani w twarz

Mexykanka

Ogolnie chodzilam do tadasawstolicy , potem do Beaty na kobialce i ona za 120 zl. Robi ciecie i farbe ,niestety moj chlopak bardzo chcial ogarnac krakow ,wiec i ja zeby zaszalec i nie ogladac k. Po raz 100 Zapragnelam poczuc sie luxusowo niestety 270 zl za sciecie razem 450zl z farba ,ktora nie dala zadnych refleksow to troche za duzo ,zwlaszcza ze poprosilam o sciecie brzytwa i zapewniono mnie ze da sie a fryzjer sie przestraszyl Doceniam mistrza ,ktorego mam pod warszawa i takiej kaszany nie odpi...

Lola
 Pytanie

Śmieszny pokaż (usunięte przez administratora) komentujących - ta strona jest po to, żeby komentować salon jako były i obecny pracownik, a nie niezadowolony klient, który ma ból zadka o ceny w salonie.

Ania
@Lola

Tu nie chodzi o ból zadka o ceny w salonie, bo każdy kto tam idzie jest ich świadom ale o wykonane usługi. Idąc tam oczekujesz m. in. po tym co pokazują na insta i fb, że wyjdziesz z piękna fryzura, a często niestety kończy sie tak, ze za kilkaset złotych włosy są tak beznadziejne, ze wstyd z domu wyjsć. O traktowaniu klientek to już nie wspomnę. Panie w wiejskim saloniku są milsze a na pewno nie tak wyniosłe.

Nickk

Byłam w tym salonie pierwszy i ostatni raz po prostu to co się wydarzyło to jakiś dramat , zacznę może od tego ,że na stronie są podane ceny za np stylistę , top stylistę , instruktora a w rzeczywistości całą pracę wykonuje osoba która ma bardzo małe doświadczenie czyli asystent , druga sprawa pokazywałam dokładne zdjęcie jaki chciabym uzyskać odcień włosów dodam ze nigdy nie były farbowane i prosiłam tylko o przyciemnienie czy coś najprostszego ale jak widać nie dla każdego pseudo fryzjera bo inaczej tego nazwać nie można tym bardziej jeśli sam fryzjer widzi ze coś wyszło nie tak ale głośno oczywiście tego nie powie , kolejna sprawa zgłosiłam reklamacje to usłyszałam ,że salon tak naprawdę ich nie uznaje a już o części chociaż zwrotu pinedzy nie ma mowy to jestem jeszcze w stanie zrozumieć ale nie zaproponować czegoś innego lub jakiegoś innego rozwiązania i rekompensaty dla klienta no to już naprawdę żenada , pani Gaczorek jak widać na instagramie bardzo ceni siebie i swój salon kreując go na idelany co w rzeczywistości jest wielkim kłamstwem z niedoświadczonymi osobami i nie ma profesjonalnych fryzjerów , dziewczyny naprawdę zastanówcie się za nim tam pójdziecie na jaki kolwiek zabieg bo ja teraz mam okropny kolor na włosach , mnóstwo pieniędzy wydanych i nic poza tym ...

15
anonim

(usunięte przez administratora)

Natalia

Dlaczego?

Zuzanna

Serdecznie polecam Panią Anię, szczególnie osobom z kręconymi włosami, które nie potrafią poradzić sobie z tym cholerstwem! Zapisując się do fryzjera na wstępie polecam powiedzieć jaki macie problem. Panie z recepcji mniej więcej dobiorą odpowiedniego fryzjera pod względem struktury naszych włosów. Tak też udałam się do przeuroczej Pani Anii, o której już miałam przyjemność słyszeć poprzez instagrama zakładu. Na początku odbywa się konsultacja, więc nie musicie martwić się, że fryzjerka nie pomoże Wam w doborze koloru. Fajną opcją było podanie dokładnej kwoty w różnych wariantach przed zrobieniem koloru. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z czymś takim bo na końcu dopiero było wiadome ile zapłacę, co było niemałą obawą. Ps. W cenie zawarte jest również modelowanie włosów - w miejscowości gdzie wcześniej mieszkałam za każdą dodatkową usługę trzeba było dopłacać, więc tu również daje dużego plusa. W zakładzie spędziłam około 3, 4 miło spędzone godziny co w moim przypadku jest ogromnym wyczynem, wcześniej ledwo wytrzymywałam 2 godziny. Podczas wizyty byłam rozpieszczana pod każdym względem, przez miłą obsługę, która co chwile proponowała napoje. Nie czułam się niekomfortowo, ponieważ nie musiałam się o nic prosić. Pomocna dłoń została wyciągana na każdym kroku. Po wykonanym kolorze Pani Ania poleciła mi sporo produktów dzięki czemu mamy ogromny wybór, również cenowy. Prawie wszystkie polecane produkty zostały użyte podczas wykonywania usługi co jest bardzo fajną opcją bo widzimy jak nasze włosy zachowują się po zastosowaniu dużej gamy produktów. Szkoda, że mieszakam za granicą i nie mam możliwości zakupić produktów przez ograniczony bagaż oraz sklep online, ponieważ wysyłka tylko na terenie kraju. Ps. Kosmetyki są oczywiście z naturalnych składników Ostatnią rzeczą, za którą daje kolejnego dużego plusa jest wystrój. Wszędzie gdzie się nie spojrzy znajdują się rośliny. Zielono mi!

4
Bambus
@Zuzanna

Ładne wypracowanie Pani (usunięte przez administratora);) odrazu widac ze to ktoś z pracowników pisał...

Carmel
@Zuzanna

HahAahaha chyba wypracowanie zadane przez SZEFOWĄ ????

Detektyw
@Bambus

Negatywy też są bardzo długie... Można by pomyśleć, że ZAZDROSNA KONKURENCJA pisze wypracowania...

Nick

Byłam na wizycie pierwszy i ostatni raz. Nie dość, że włosów nie robiła mi osoba, do której się umawiałam, a zapłaciłam za to (nie mówię o myciu czy modelowaniu, ale usługa trwająca 10 min, a później asystenci) to kolor z chłodnego odcienia wypłukał się po... uwaga... 1. myciu! Otwarcie powiedziałam, że jeśli mam mieć żółte/rudawe tony na głowie, wolę pozostawić nieco ciemniejsze włosy. Nie wspomnę o rachunku. Nie bylo warto. Byloby mi wstyd podpisywać taki salon swoim nazwiskiem na szyldzie

Klientka

Byłam w salonie w zeszłym tygodniu, bo widziałam na insta różne metamorfozy i się po prostu napaliłam! Chciałam ożywić kolor refleksami. No dobra, wybrałam się do salonu i czekałam 10 min pod bramą i nie miałam pojęcia, jak wejść. Wreszcie się dostałam do salonu i przywitał mnie asystent. Dziecko, udające profesjonaliste. Umówiłam się do Ani, która jest bardzo miła, ale niestety nie doszło do pięknych zmian. Przyciemiono mi włosy tonerem (a mówiłam, że nie chcę mieć ciemnych) i dostałam pielęgnacje dla włosów „która ma tylko sens, jeśli kupie olaplex do domu”. Za toner, pidcięcie końcówek, pielęgnacje i zakupiony olaplex w salonie, zapłaciłam 750 zł. Byłam szoku. Gdy wyszłam z salonu, poszłam do douglas, gdzie przeżyłam kolejny szok: olaplex „home” kosztuje 90/110 zł. W salonie zapłaciłam 160 zł za buteleczkę! Zadzwoniłam do salonu, czy mogłabym oddać świeżo zakupiony produkt i odzyskać pieniądze, ale usłyszałam, że jest to niemożliwe. Już więcej nie pójdę do tego salonu, bo jest to po prostu naciąganie na kasę...

Klientka

Po zgłoszeniu reklamacji do salonu i napisaniu opinii o obsłudze do pani gaczorek zostałam zablokowana , to się nazywa wysoki poziom obsługi klienta.. to jest podobno osoba dojrzała , mająca swój biznes .. po prostu wstyd. Proponuje aby Pani właścicielka zaczęła przyjmować krytykę i informacje ze coś Nie gra u niej w salonie, bo na chwile obecna to jest żenada.

3
Anonim
@Klientka

Niestety ja tez zostałam zablokowana po dodaniu opinii i wstawieniu zdjęcia moich włosów. Na Facebooku i na instagramie.

4

Zostaw merytoryczną opinię o Sylwia Gaczorek - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sylwia Gaczorek?

    Zobacz opinie na temat firmy Sylwia Gaczorek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sylwia Gaczorek?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sylwia Gaczorek?

    Kandydaci do pracy w Sylwia Gaczorek napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Sylwia Gaczorek
2.7/5 Na podstawie 44 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Św. Wawrzyńca 19 lok. 93
    31-060 Kraków
  • NIP: 6782898968 REGON: 122908937
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sylwia Gaczorek
Przejdź do nowych opinii