Opinie o Sylwia Gaczorek w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Sylwia Gaczorek. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Sylwia Gaczorek na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sylwia Gaczorek w Kraków

Ania
Inne

Pojechałam 200km żeby zrobie sobie wymarzony kolor na moich naturalnych włosach. Umówiona byłam do stylistki Ani która jest tam niby najlepsza stylistka. Po wyjściu z salonu wyglądałam tak samo jak przednpojsciem ale oczywiście na krótkim filmiku który zeobila Ania było widać jakieś tam lekkie refleksy. Dziewczyny nie dajcie się nabrać i oszukać jak ja. Wszystkie zdj są robione ze specjalnym filtrem. Siedziałam tam 6 godz i po nałożeniu refleksów pani stylistka tylko jeden raz sprawdziła moje włosy! Wyrzucone 600 zł i oczywiście nie uznana reklamacja, ale jak to właścicielka Sylwia mówi na swoich story na insta ze zawsze powinnas być zadowolona jak za coś płacisz ( kiedyś obgadala jakis salon kosmetyczny co jej robił paznokcie) Pani Sylwio niech Pani pierw zacznie od swojego salonu bo poziom obsługi jest poniżej normy, włosy modelowała mi jakaś dziewczyna która nie miała pojecia. Sorry ale za 600zl to nie chce żeby ktoś się uczył na mnie. NIE POLECAM!!!!!!!!

Lea
Inne

Tragedia!! odradzam wam wizytę w tym salonie, byłam raz za namową gwiazd internetowych i to stracone 800zł w moim życiu. Szczerze Pani osiedlowa Basia lepiej obchodzi się z włosami, niż Pani Sylwia, która jest bardzo oschłą osobą, nie potrafi wykonać prostej stylizacji włosów, a co mówić o kolorze BLOND. Spalone włosy i pusty portfel to co uzyskałam po wizycie w tym salonie.

okl
Inne

Całkiem dobrze tylko na yt pani Sylwia mówi tak pięknie ,a w salonie tak jakoś średnio.

1
Eh
Inne

Moje strzyżenie to jakiś koszmar. Włosy wyglądają jak poszarpana szczota po strzyżeniu przez jednego z fryzjerów. fryzura totalnie odbiega od tego co było konsultowane i pokazywane na zdjęciu (totalnie przeciwieństwo tego co chciałam). W salonie obsuwa godzinowa nie z tej ziemi, nie szanują czasu ludzkiego, a przy tym nawet wody nie zaproponują... zmarnowany dzień, zniszczone włosy i okropny humor gwarantowany. Nie polecam.

natalia
Inne
@Eh

Przy wirusie nie można podawać napoi

Technolog Drewna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Wołsy

Pytania

Tak

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
klientka

Jestem klientka salonu od ok 1,5 roku. Początkowo byłam bardzo zadwolona z wizyt, lecz niestety po ostatniej czuje rozczarowanie i nie wiem czy jeszcze tam wrócę- zwłaszcza ze ceny po wirusie zostały podniesione. Za 700zl oczekuje luksusowej usługi, niestety w salonie jednocześnie stylistka obsługiwała dwie inne osoby- przez co czas zdecydowanie się wydłużył. Została mi zwrócona uwaga za używanie telefonu- ok rozumiem ze jest taki zakaz, lecz dlaczego na drugi dzień instagramowa gwiazda wrzuca nagrania w lustrze z właścicielka salonu? Czy obowiązują nas inne prawa? :) sama koloryzacja wykonana poprawie, lecz kolor zmyl się po dwóch myciach.. pozostało mi tonowanie wlosow maska aby pozbyć się rudych tonów - szczerze oczekiwałam większej trwałości na taka kwotę. Ps. Uważam ze mogliby sobie darować dodatkowa usługę 20zl za dezynfekcje.. przy tak wysokich kwotach usług jest to śmieszne.. zwlaszcza ze zaoszczedzaja pieniądze nie podając kawy.

Daria
Inne
 Pytanie
@klientka

Z tą kawa i tymi zdjęciami na insta to się zgodze z toba w 100%, tak samo z ta dezynfekcja - jakiś zart, jak ktoś przygotował się tylko na te 700zl to co mu zrobią jak nie będzie mieć tych 20?

Marita
Kandydat
@klientka

To sa ludzie ktorzy nie tylko wykorzystuja naiwnosc Klientow ale tez mlodocianych pracownikow .Wykorzystywanie bez granic jakies przyzwoitosci .

1
P
Inne

Serdecznie polecam Panią Anię instruktor. Przesympatyczna osoba, cudownie zajęła się moimi loczkami :)

Patrycja
Inne

To był mój ostatni raz u Państwa. Fryzjerka niegrzeczna, niemiła I wyniosła. Fatalnie zrobione włosy. Plamy doslownie wszedzie a refleksy tylko od gory... Nigdy więcej!

1
Agnieszka
Inne
@Patrycja

Przykro mi, że jesteś niezadowolona z usług fryzjerskich tego salonu. A czy informowałaś o tym fryzjerkę po fakcie? Jeżeli tak, to czy zaproponowali jakieś rozwiązanie? Jeżeli chodzi o wyniosłość pracowników firmy, to napisz proszę, co konkretnie wzbudziło w Tobie takie odczucia.

Kld
Inne

Nie mam w zwyczaju komentowania czegokolwiek ale tutaj muszę zrobić wyjątek. Jestem bardzo zadowolona z usługi u pana Michała. Mam sztywne włosy które ciężko ułożyć. Zawsze od fryzjera wychodząc musiałam włosy związywać, ponieważ żadna fryzjerka nie potrafiła ich okiełznać. Pierwszy raz wyszłam od fryzjera z fryzurą której się nie wstydziłam. Oby więcej takich miejsc jak to gdzie fryzjerzy czują się odpowiedzialni za to co zrobią klientowi na głowie a nie byle jak i następny. Jedyne do czego mam uprzedzenia to do asystentki która zaprowadziła mnie na fotel wypytała o to co będę robić itd i odeszła do jakiejś drugiej młodej i tak jakby zaczęły mnie odgadywać i podśmiewywać się. Nie wiem czy ktoś też miał taką sytuację ale uważam że to nie powinno mieć miejsca w salonie który do tanich nie należy i w miejscu który dzięki klientom takim jak ja istnieje. Bardzo przykre..

Ztpv
Inne

Ogólnie byłam w salonie tydzień temu u Valentyna . Jako osoba valentyn jest naprawdę bardzo miły i sympatyczny . Robiłam sobie refleksy na brązowych naturalnych włosach .uzyskalam efekt jaki chciałam . Prosiłam o mocny blond refleks i taki mam . Zobaczymy jak długo się będzie trzymało , ale używam szamponów aby efekt był jak najdłuższy. Jedynie cena mi nie pasuje , zapłaciłam ok 500 zł ( w cenę wliczono 20 zł oczywiście przez wirusa , 100 zł za repigmentacje , 70 zł podcięcie dosłownie 1cm) , na refleksy chodzi się średnio 2,5/4 msc , mimo wysokiej ceny zapisałam się kolejny raz na październik ale tym razem nie będę obcinała włosów , bo podcięcie końcówek ma śmieszna cenę . A jeśli chodzi o atmosferę w salonie to hmmmm mam mieszane uczucia , niektóre panie się tam uważały za lepsze, co było widać po zachowaniu.

1
ak
Inne
@Ztpv

podcięcie to podcięcie, nie ważne ile centymetrów przy 1 cm i przy 10 cm robi sie podział na sekcje, separacje i właściwie zajmuje to tyle samo czasu tak dla świadomości...

Klientka
Inne
 Pytanie

Sama chodzę do salonu już dwa lata, za każdym razem jestem ciepło przyjmowana, informowana o wszystkim co jest robione z moimi włosami, mogę dopytywać i zawsze dostanę szczegółowe wyjaśnienie co, jak i dlaczego. Za każdym razem wychodzę zadowolona, zawsze kończę z taką fryzurą jaką chciałam mieć. Wszystkie decyzję fryzjer podejmuje w konsultacji ze mną. To, że fryzjer sobie gdzieś pójdzie, np zjeść lunch, gdy siedzę na myjce pół godziny z tonerem czy godzinę z głową w saunie nie robi na mnie wrażenia. Ci ludzie pracują 12 godzin non stop, przerwa im się kiedyś należy, a co mają robić, stać i patrzeć się na mnie? Tutaj to chyba przychodzą osoby, które chcą się pożalić, ciekawe, czy faktycznie większość osób wypowiadających się tu była w salonie. Pisanie negatywnych komentarzy influencerce nigdy nie korzystając z jej usług to popularna praktyka, więc przymykałabym oko na te opinie. Szczególnie, biorąc pod uwagę, że negatywne opinie mają dużo głosów, że były przydatne, ale jak tylko ktoś napisze coś miłego, to przeważają głosy, że opinia nie była przydatna... Cennik jest na stronie, więc jak ktoś uważa, że za drogo to niech po prostu nie idzie. Wolę zapłacić 100 zł i być porządnie obcięta (na cięcie w salonie Gaxzorek schodzi około 40 minut) niż zapłacić 40 zł żeby mnie fryzjerka w 5 minut obcięła.

Aisha
Kandydat

Ciekawe jak jest naprawdę dużo sprzeczności ... A tak serio uwazam że lepiej poszukać fajnego salonu może mniej znanego mniej zapłacimy i pewnie wyjdzie nam to na dobre

Ewa
Inne

Polecam z całego serca! Profesjonalna usługa i miła atmosfera. Włosy mam cudowne

2
Klientka
Inne

Chciałam potwierdzić wiele wcześniejszych negatywnych opinii wszystko się zgadza .Kolor wyszedł nawet nieźle ale ścięcie to już tragedia co innego ustalone co innego zrobione. Pracownicy tego salonu mają swoją wizję i zupełnie nie liczą się z życzeniem klienta na dodatek potrafią wmówić, że tak będzie dobrze A po umyciu włosów w domu SZOK trzy stopniowe schody których nie da się ułożyć. NIE POLECAM TEGO SALONU ????????????

Riri
Inne
@Klientka

Napisz opinię w google przy ich stronie. Tam jest tez miejsce na ocenę. Tu jest miejsce dla pracowników i klienci tu rzadko zagladaja.

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z Sylwia Gaczorek? Oddzwaniają zawsze?

juss
@Pytanie

zawsze oddzwaniaja ;)

NK

Byłąm wczoraj w salonie Pani Sylwii umówiona do instruktorki Ani. Co prawda po przeczytaniu wielu negatywnych opini w internecie i na forach miałam mieszane uczucia co do tego salonu. Po przyjściu zostałam od razu mile przyjęta razem z Anią ustaliłyśmy kolor, refleksy oraz cięcie. Zostałam również poinformowana o możliwych dodatkowych kosztach na początku wizyty. Podczas mycia, koloryzacji i strzyżenia wszystkim zajmowała się wybrana przeze mnie fryzjerka Ania. W salonie spędziłam kilka bardzo przyjemnych godzin i wyszłam mega zadowolona z koloru, refleksów jak i cięcia. Serdecznie polecam salon :)

Karolina

Niestety moja wizyta w salonie nie należała do udanych. Dawno nie miałam wykonanego tak nieprecyzyjnego cięcia - cieniowanie jest nierówne, zamiast łagodnego przejścia włosy układają się w schody. Ponadto włosy zostały obcięte zdecydowanie za krótko, pomimo moich wyraźnych wskazówek. Efektem końcowym jest nietwarzowa, denerwująca fryzura z którą muszę pomęczyć się co najmniej dwa miesiące. Nie rozumiem również samej idei salonu - w celu ustalenia oczekiwań przyszedł do mnie pan asystent, który następnie przekazał informacje instruktorowi. Nie jest dla mnie jasne to, dlaczego nie mogę osobiście ustalić planu z osobą, która będzie wykonywała usługę. Wnętrze jest bardzo instagramowe, robi profesjonalne wrażenie, niestety efekt w postaci fryzury wygląda niezwykle amatorsko. Samo strzyżenie na włosach półdługich trwało ok 20-25 minut, koszt 190 złotych.

Riri
@Karolina

Daj tę opinię na google przy ich stronie. Tam jest dla klientów. Tu jest dla pracowników

Xxx

Fryzjerzy obsługują po kilka klientek na raz, inny asystent myje włosy, Inny suszy/modeluje. (usunięte przez administratora)Atmosfera w salonie jest bardzo dziwna. Klientki czekają na mycie lub strzyzenie na fotelu gdy fryzjer w tym samym czasie robi coś przy innej umówionej klientce. Za takie pieniądze fryzjer powinien być dla jednej klientki, i wykonywać pełna usługę od A do Z a nie robić masówkę i obsługiwać kilka osób naraz. Tam jest taki przemiał klientek ze trzeba czekać na wolna myjnie. Usługa wykonana na średnim poziomie. Rodzina nawet nie zauważyła dużej zmiany na włosach. Cena usługi nie adekwatna do traktowania, obsługi, atmosfery i efektu. Myślałam ze w takim salonie podejście do klienta jest inne. Niestety sprawdziły się opinie na tej stronie. Nie polecam tam iść chyba ze ma się dużo kasy i nie jest szkoda jej wydać ????

Julia

Radzę omijać ten salon z daleka! Drogo i mało profesjonalne. Nie jestem zadowolona. Byłam tam pierwszy i ostatni raz..

Ula
@Julia

Jeżeli się daje opinie to trzeba podać argument. Samo "nie podobało mi się" nie wystarczy. Cennik dostępny online więc nie ma co płakać.

Ania

Ja jestem za każdym razem zadowolona z koloru i tylko dlatego tam chodzę. Atmosfera w salonie i traktowanie klienta na bardzo ale to bardzo niskim poziomie. Kobiety zazwyczaj chodza w takie miejsca nie tylko dla efektu ale tez żeby się dobrze poczuć, a tu za każdym razem wychodzę lekko poddenerwowana. A to ze salon dolicza teraz 20zł za „dezynfekcje” to już uważam za grube przegięcie. Szczególnie ze usługa nie kosztuje 100zl tylko 400-700. Jakos u kosmetyczki czy na manicurze nikt nie dolicza nawet złotówki a zostawia się znacznie mniej pieniedzy. No ale tego niestety trzeba się nauczyć i sobie wypracować. Może właścicielka lub manager powinni pochodzić po innych salonach typu beauty żeby zobaczyć jak powinno się przyjąć klienta. Odmówiono mi nawet wody bo „teraz nie mogą podawać i już”, serio? Zostawiam kupę kasy i siedze tam pare godzin i nie można człowiekowi podać wody w plastikowym kubeczku lub zainwestować w małe buteleczki wody dla klientów? Albo chociaż uprzedzić telefonicznie żeby sobie wziąć coś do picia skoro to taki problem dołożyć pare groszy do interesu dla lepszego samopoczucia klienta. No niestety, kobiety chcą się czuć zaopiekowane a w tym salonie nikt o to nie dba.

Weronika

Salon pięknie urządzony, przytulny. Bardzo miłe przyjęcie klientów. Polecane produkty do włosów są genialne. Zespół zgrany i miły. Włosy po wyjściu z salonu wyglądają fenomenalnie, po jakims czasie również. Nie rozumiem negatywnych opinii na temat owego salonu. Fryzjerki to nie są czarodziejki nie zmienią wam naturalnych preferencji włosa! Uwielbiam salon pani Sylwii i myślę, że po koronawirusie będę wpadać do niego znacznie częściej :)) Pozdrawiam !

1

Zostaw merytoryczną opinię o Sylwia Gaczorek - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sylwia Gaczorek?

    Zobacz opinie na temat firmy Sylwia Gaczorek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sylwia Gaczorek?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sylwia Gaczorek?

    Kandydaci do pracy w Sylwia Gaczorek napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Sylwia Gaczorek
2.7/5 Na podstawie 44 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Św. Wawrzyńca 19 lok. 93
    31-060 Kraków
  • NIP: 6782898968 REGON: 122908937
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sylwia Gaczorek
Przejdź do nowych opinii