Sylwia Gaczorek

Adres: Św. Wawrzyńca 19 lok. 93, 31-060 Kraków

NIP: 6782898968 REGON: 122908937

Sylwia Gaczorek
2 28 6 1

Opinie o Sylwia Gaczorek

Filtruj opinie po kryteriach:

Iris
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Ciekawe dlaczego same pozytywne opinie są od modelek, a jeżeli chodzi o klienta to negatywne. Prosta sprawa. Sama byłam na usłudze kolor refleks gdzie dodatkowo doliczony mi został koszt olaplex i repigmentacji ,na co się zgodziłam. Jednak podczas gdy fryzjer mówił, że nakłada olaplex to tak na prawdę to była odżywka bo olaplex nie ma tak mlecznego zapachu. Repigmentacja? To powinni się nauczyć do jakich kolorów się ja wykonuje i do czego służy, bo chłodny odcień był u mnie do pierwszego zmycia a zapewniali ze kolor się będzie dłużej przez to utrzymywać . Nie polecam

Pomocna?
Tak4Nie
Zawiedziona
 Opinia

Nie mogę ocenić pracy fryzjerów, ponieważ wizyta niestety nie doszła do skutku. Zadzwoniłam do salonu po raz pierwszy, aby umówić się na kolor ze strzyżeniem. Uzyskałam informację, że koszt usługi to ok. 400 zł. Po czym znalazłam na fanpage informację o styczniowej promocji. Zadzwoniłam później tego samego dnia i usłyszałam od Pani recepcjonistki, że farbowanie odrostów i podciecie końcówek to metamorfoza i cena z promocja to około 800 zł. Słowem, naciąganie klienta. Sytuacja wybiła mi z głowy wizytę w salonie, gdzie oszukuje się klienta.

Pomocna?
Tak5Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Grazyna
 Opinia
@Zawiedziona 10.04.2019 01:27

Właśnie zauważyłam, że ten salon opiera się na "metamorfozach" i pod nie chyba podciąga wiele kolroyzacji. Klient jak się nie zna, to nie oceni czy to rzeczywista potrzeba czy nie. Dlatego najpeliej konsultować włosy w dwoch, trzech salonach a potem wybierać.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zamalowana
Nazwa działu: Marketing
 Opinia

.. nie polecam

Pomocna?
Tak6Nie3
Iwona
 Opinia

Byłam na szkoleniu , jestem bardzo rozczarowana organizacja i podejściem Pani Sylwi do kursantów . Panował straszny haos, były kursantki którym nikt nic nie pokazał i nie wytłumaczył jak ma technicznie pracować na danej modelce . Nikt nie sprawdził modelek po skończonych koloryzacjach , na pytanie do Pani Sylwii czy modelka może już iść czy może ją najpierw sprawdzić i ocenić , otrzymałam odpowiedz iż nie ma takiej potrzeby . Za dużo kursantów , modelek na raz . Ciagle czekanie ma myjki i wielokrotne proszenie o rozrobienie kolejnych farb do dalszej pracy . Organizacja ZEROWA . Podejście BEZNADZIEJNE . Po rozmowie z innymi kursantkami , które były na innych szkoleniach u tej Pani również , usłyszałam ze organizacja pracy była jeszcze gorsza niż tamtego dnia . Zrezygnowałam z kolejnego szkolenia w tym salonie , chodź byłam zapisania i wiązałam nadzieje ze mogloby być przyjemnie . Social media a rzeczywistość tej osoby bardzo od siebie odbiegają . ABSOLUTNIE NIE POLECAM .

Pomocna?
Tak24Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
justynaooo
Nazwa działu: Handlowy
 Rekomendacja

Gorąco polecam caly salon przyjemna atmosfera piękne wnętrze i cudownie wykonana stylizacja. szczególnie polecam Pana (usunięte przez administratora)jest profesjonalistą w każdym calu po raz pierwszy wysyłasz od fryzjera z tak dużym uśmiechem na pewno wrócę!!!! pan (usunięte przez administratora)to prawdziwy mistrz usługa wykonana była 26.03.2019

Pomocna?
TakNie16

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Wawrzyńca
 Opinia

Jedyne co mogę powiedzieć, to jeden wielki chaos panuje w salonie. Fryzjerzy bez kompetencji i umiejętności.

Pomocna?
Tak12Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Natiw9
 Opinia

Byłam klientką tego salonu w listopadzie, pokazałam fryzjerce zdjęcie z kolorem jaki chce uzyskać, pani zapewniła mnie że bez problemu wyjdzie chłodny blond. Zaczęłam się stresować kiedy podczas zmywania farby pani biegała na magazyn i przynosiła co chwila inne szampony. Po wysuszeniu zobaczyłam żółte włosy a miały być chłodne. Niestety nie polecam tego salonu bo za taką kwotę można się spodziewać lepszego wykonania. Ja przyjechałam do tego salonu z lepszymi włosami.

Pomocna?
Tak14Nie3
10

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Niezadowolona
 Opinia

Byłam i nie polecam , jechałam specjalnie 200 km żeby mieć piękny blond (miałam sombre ciemny brąz odrost jasny blond ) fryzjer odmówił metamorfozy , bo stwierdził ze jeśli zrobi pasemka to wlosy mi odpadną . Byłam na drugi dzień w innym salonie gdzie zrobiono mi pasemka i wlosy nie wypadły i sa na prawdę w dobrej kondycji . Nie rozumiem tylko tych wszystkich relacji na fb czy instagramie i tych spektakularnych metamorfoz , bo mam wrzenie ze tylko na szkoleniach czy za darmo je wykonują ... wprowadzają w błąd ludzi , którzy uważają ze w tym salonie mozna na prawdę przeżyć metamorfozę .

Pomocna?
Tak17Nie1
Stella
 Opinia

Salon ma dobre opinie i jest to profesjonalny salon fryzjerski.

Pomocna?
Tak1Nie22

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marzi
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Miałam okazję skorzystać z usług tego salonu, bo w końcu reklamują się jako jeden z lepszych w Krakowie... niestety zawiodłam się. Przychodząc do salonu miałam konkretną wizję tego co chce mieć na głowie. Fryzjer , do którego się zapisałam powiedział, że koloryzacja jak najbardziej jest do wykonania. Zadowolona usiadłam na fotelu i spędziłam tam 4h finalnie wychodząc z całkowicie innym kolorem na głowie niż ten , który miał być do uzyskania... dodam tylko że miał być to " zimny blond " a wyszedł CIEMNY totalnie odbiegający od tego , który był na zdjęciu ? Zapłaciłam.... Przychodząc na drugi dzień w celu reklamacji usługi, -na która zaprosiła mnie przemiła Pani z recepcji -usłyszałam od Pana, który de-facto kompletnie nie brał udziału w mojej koloryzacji , że wszystko jest w porządku, a kolor który chciałam uzyskać to zabieg " metamorfozy " , którego koszty są dużo wyższe niż te , które ja poniosłam, więc on nie rozumie o co mi chodzi ?!.. szkoda tylko, ze NIKT nie poinformował mnie o tym na samym początku mojej wizyty i PRZED całą usługą w momencie jak analizowaliśmy całą koloryzacje.... jestem ZAŻENOWANA całą tą sytuacją i uważam , że jeszcze duuuuuuuuuuuuuuuużo brakuje ,aby salon mógł się nazywać prestiżowym....

Pomocna?
Tak40Nie
Kasia
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Marzi 05.03.2019 13:15

O ja cie, kto to był bo też się wybieram ????

Pomocna?
TakNie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
ZaciekawionaJestem
 Opinia

Bardzo jestem zaciekawiona, dlaczego w momencie kiedy ktoś napisze negatywną opinie Google pojawia sie 10 pozytywnych ? Czyżby sami pisali sobie te pozytywne opinie ? Żenada

Pomocna?
Tak25Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Klientka12
 Opinia

Wszystko robione na jedno kopyto. Zarówno kolor jak i cięcie. Młodzi ludzie którym brakuje doświadczenia. Stale zmieniający się zespół świadczy o tym ze coś jest na rzeczy. Salon z klasa, gdzie szepcząc obgaduje się klienta. Tak jak się reklamują na pewno najlepsi w Krakowie w tym co wypisałam wyżej.

Pomocna?
Tak29Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zaciekawiona
 Opinia

Zastanawiam się, dlaczrgo w salonie jest tak duża rotacja fryzjerów, i to tych, którzy zajmują dość wysokie pozycje. Dla mnie, jako klientki jest to wada, ponieważ już drugi fryzjer, do którego uczęszczałam w salonie pani Sylwii zwolnił się, dlatego też będę musiała szukać go w innym miejscu.

Pomocna?
Tak39Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Majka
 Opinia

Nowoczesny salon fryzjerski idący z duchem czasu, który potrafi sprostać wyzwaniom wymagających klientów jak i nowym trendom. Efekty ich doświadczenia oraz pewnie też wielu godzin szkoleń są czasami niebywałe. Ja już po pierwszej wizycie wiedziałam, że jest to salon do którego z chęcią będę powracała i tak jest do dziś.

Pomocna?
Tak2Nie7

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Łucja M
 Opinia

Od kilku lat w końcu wyszłam z salonu fryzjerskiego w pełni zadowolona. Żałuję tylko, że tak późno Ich odkryłam. Naprawili to co wcześniej zepsuli niby jedni z najlepszych salonów w mojej okolicy. Polecam wszystkim i gwarantuję, że będziecie zadowoleni bo jestem bardzo wymagającą osobą i tutaj każdy znajomy się z tym akurat zgodzi. Byłam u Pani Sylwii, którą pozdrawiam i ogromnie dziękuję bo ponownie czuję się pięknie i dużo pewniej siebie z tak piękną nową fryzurą. Niedługo zawitam ponownie!

Pomocna?
Tak2Nie7

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
DT
 Opinia

Potrzebowałam pilnie umówić się do fryzjera na lekkie odświeżenie fryzury + czesanie. Do myślenia powinno mi dać to, że był to jedyny salon fryzjerski, który miał wolny termin na kilka dni przed wizytą. Zostałam przyjęta przez (usunięte przez administratora). Niestety (usunięte przez administratora) nie ma pojęcia o tworzeniu relacji z klientem, sprawia wrażenie osoby niedojrzałej, jest zmanierowany, zadawał prywatne pytania mające - wg niego - na celu skrócenie dystansu (choć tak naprawdę miałam wrażenie że wcale nie czekał na odpowiedź), dla mnie były przekroczeniem wszelkich granic. Nie mówiąc o tym jak w między czasie plotkował z innymi fryzjerami albo komentował z nimi lecącą playlistę głupkowato się przy tym śmiejąc. Mam wrażenie, że salon prowadzony jest przez bandę dzieciaków, a nie przez profesjonalistów. Samo strzyżenie i modelowanie trwało 10-15 minut, reszta czasu to mycie, czekanie. Włosy były w zasadzie podcięte. Modelowanie nie przetrwało do obiadu pomimo że prosiłam, żeby fryzura była mocno utrwalona. Cena z tego co pamiętam 150 zł. Jeżeli chodzi o plusy to zdecydowanie wygląd salonu i pani na recepcji.

Pomocna?
Tak41Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
niezadowolona klientka
 Opinia

Dzień dobry, piszę tutaj, żeby ustrzec wszystkie Panie, które będą myślały, że duże pieniądze za usługę koloryzacji = zadowolona Klientka... nic bardziej mylnego w salonie u Pani(usunięte przez administratora) Bardzo długo myślałam o wizycie w "prestiżowym" salonie przy ul. Św. Wawrzyńca 19. Widząc świetna zdjęcia metamorfoz na Ich profilu pomyślałam, że z pewnością mogę im zaufać, bo przecież znają się na "rzeczy" Powiem tak... to była najgorsza decyzja mojego życia ! Żałuje tego ogromnie. Zapisał się z dnia na dzień - co wydało mi się bardzo dziwne - przecież mają takie obłożenie... kiedy dotarłam na miejsce, zostałam przyjęta bardzo miło, przez Panią Anetę, tak samo życzliwie i z uśmiechem przywitał mnie Pracownik Pani Sylwii - instruktor. Zostałam zaproszona na fotel, miałam powiedzieć o swoich oczekiwaniach. Włosy miałam długie i mimo rozjaśnienia - były w dobrej kondycji - co też potwierdził Pan wykonujący koloryzacje. Co chciałam uzyskać ? Możliwie jak najjaśniejszy CHŁODNY blond. Prosiłam też o wyrównanie końcówek oraz podcięcie grzywki. Cała wizyta przebiegała niezwykle przyjemnie, spędziłam tam nieco ponad 5 h - koloryzacja ok, gorzej było ze spłukiwaniem koloru "na raty" z włosów kapała woda z farbą, zalała mi ona bały sweter - pomyślałam ok, przecież może się to zawsze zdarzyć u fryzjera. Pracownim Pani Sylwii zaproponował mi koloryzacje oraz zabieg pielęgnacyjny, chroniący moje włosy przed zniszczeniem oraz nadmiernym wysuszeniem, włosy miały być po tym zabiegu gładkie, lśniące i miękkie - zabieg był również w promocyjnej cenie 390 zł... Najwięcej czasu spędziłam na myjce - siedziałam ta z głową w tył ok 1,5 h - pomyslałam wtedy, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak... nie mniej jednak głos rozsądku podpowiadał mi: "kochana, jesteś w najlepszych rękach" Co bardzo mi się nie podobało to fakt, że pracownicy szeptali sobie coś do ucha, Pan wykonujący mi koloryzacje szeptał, że coś się kończy - więc być może zrobiono mi pielęgnacje "po łebkach"... Po 5 h pokazano mi mój kolor, jak były jeszcze mokre widziałam, że stały się lekko rudawe... nieco się wystraszyłam, ale gdy zostały wysuszone - wyglądały całkiem ok - co do kondycji włosów - szału nie robiły. Finalnie zapłaciłam 920 zł - kupiłam też polecaną odżywkę, która miała odświeżać mój kolor. Po przyjściu do domu wszystko wyglądało ok, włosy były uniesione na szczotce, grzywka wywinięta. Dramat zaczął się następnego dnia, kiedy umyłam włosy. Kolor za 910 zł się wypłukał, włosy zrobiły się jak siano, a po wygładzeniu włosów zauważyłam, że zamiast grzywki mam schody, a włosy na długości są nierówne ! Na włosach pojawiły się kolory tęczy - kolor naturalny, rozjaśniane pasemka oraz 7 odcieni RUDOŚCI. Siedząc na fotelu wyraźnie powiedziała, że chce chłodne odcienie, absolutnie żadne rudości czy żółte prześwity... niestety coś poszło nie tak. To jednak nie wszystko. Włosy zaczęły mi się kruszyć !!!! Nigdy tego wcześniej nie doświadczyłam... a po tej świetnej pielęgnacji za 390 zł włosy miały nie zostać zniszczone, po raz kolejny coś poszło nie tak. Zadzwoniłam tam na następny dzień, powiedziałam Pani recepcjonistce o sytuacji, zapisano mnie z trudem na za tydzień. Z racji tego, że miałam schody na głowie - poszłam do innego fryzjera, który dokonał wyrównania grzywki, łapiąc się za głowę, kto mógł dokonać takiego cięcia. Po tygodniu tragedii - włosy kruszyły się coraz bardziej, a koleżanki z pracy współczuły mi serdecznie tego co mam na głowie - udałam się do salonu z reklamacji. Byłam grzeczna i uprzejma, tłumaczyłam co się wydarzyło... Przyjął mnie oczywiście Pracownik, który dokonał tragedii na mojej głowie. W salonie obecna była również gwiazda - czyli sama właścicielka salonu Pani (usunięte przez administratora) Kiedy tłumaczyłam instruktorowi, sam stwierdził, że kolor nie wygląda najlepiej, ale że może go próbować rozjaśniać, zapytałam go czy w takim razie będzie to nowa koloryzacja czy potraktują to jako reklamację. Ku mojemu zdziwieniu, Pan zrobił zdjęcie moich włosów, po czym poszedł na górę do pani Gaczorek, wrócił po chwili i powiedział, że będzie to nowa koloryzacja, ponieważ takie mam włosy i oni nic na to nie poradzą, że tak właśnie się rozjaśniają. Pani Sylwia nawet nie pofatygowała się, aby do mnie zejść i wszystko mi wytłumaczyć, czy po prostu ocenić sytuację osobiście - oglądając moje włosy. Pan instruktor dodał również, że coby teraz nie wykonał - włosy i tak się spłukają do rudości - szkoda, że nie powiedział mi o tym tydzień temu, kiedy zaczął wykonywać "profesjonalną" koloryzację... Stwierdziłam, że kolejne 900 zł za to, żeby kolor się spłukał po 1 dniu nie wchodzi w grę. Podziękowałam i wyszłam z salonu. Zapisałam się do innego fryzjera, który widząc mój kolor - złapał się za głowę. W efekcie włosy musiałam skrócić o połowę, a kolor udało się uzyskać po 2 h w konkurencyjnym salonie, w którym zapłaciłam 170 zł !!!! Jest mi ogromnie przykro, że muszę zostawić taką opinię. Panią Sylwie obserwuje od lat na serwisach społecznościowych, zawsze wydawał

Pomocna?
Tak74Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Genowefa
 Opinia
@niezadowolona klientka 31.10.2018 09:52

To skandaliczne, że nie zrobili tego w ramach reklamacji i chcieli naciągnąć na jakiekolwiek pieniądze (szok). Dodatkowo powinni zaproponować intensywną pielęgnację i maskę gratis do domu. Współczuję!

Pomocna?
Tak43Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
KAsia
 Opinia
@niezadowolona klientka 31.10.2018 09:52

Najgorsze jest to, ze mogli zaproponowac masę rozwiazan nie tylko koloryzacje, ale tonowanie, szampony, maski wybijajace tony cokolwiek, aby zadowolic klienta, ale ja mam wrażenie, że tam jest jena nieomylna osoba nastawiona na kasę i usatysfakcjonowany klient to drugorzedna sprawa. Byłam raz, na koloryzacji, mam duże doświadczenie z farbowaniem włosów i wiem, że moje włosy nie sa łatwe, wiem jak mam je pielęgnować i czego się spodziewać, usługa w salonie bez szału, to wszystko da sie uzyskać w bardzo śrędnim salonie za ułamek tej ceny, atmosfera dziwna, jak za takie pieniadze nie czułam sie "zaopiekowana i zrelaksowana"(jak rozreklamowuje sie włascicielka). W Krakowie jest masę bardzo dobrych fryzjerów i tych tanszych i tych droższych, radzę poszukać kogoś innego, bo w tym salonie nie ma nic wartego, by tam powrócić.

Pomocna?
Tak28Nie
1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pati
 Opinia

Świetne szkolenia, szczególnie dla mnie ponieważ dopiero stawiam pierwsze kroki we fryzjerstwie ale mam nadzieję, że nauka od takich specjalistów przyniesie oczekiwane skutki i również w przyszłości będę mogła zostać w pełni profesjonalną stylistką (a jak na razie zostały mi jeszcze dwa ostatnie kroki także już nie mogę się doczekać) ;)

Pomocna?
TakNie7

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zuzanna
 Opinia

Serdecznie polecam Panią Anię, szczególnie osobom z kręconymi włosami, które nie potrafią poradzić sobie z tym cholerstwem! Zapisując się do fryzjera na wstępie polecam powiedzieć jaki macie problem. Panie z recepcji mniej więcej dobiorą odpowiedniego fryzjera pod względem struktury naszych włosów. Tak też udałam się do przeuroczej Pani Anii, o której już miałam przyjemność słyszeć poprzez instagrama zakładu. Na początku odbywa się konsultacja, więc nie musicie martwić się, że fryzjerka nie pomoże Wam w doborze koloru. Fajną opcją było podanie dokładnej kwoty w różnych wariantach przed zrobieniem koloru. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z czymś takim bo na końcu dopiero było wiadome ile zapłacę, co było niemałą obawą. Ps. W cenie zawarte jest również modelowanie włosów - w miejscowości gdzie wcześniej mieszkałam za każdą dodatkową usługę trzeba było dopłacać, więc tu również daje dużego plusa. W zakładzie spędziłam około 3, 4 miło spędzone godziny co w moim przypadku jest ogromnym wyczynem, wcześniej ledwo wytrzymywałam 2 godziny. Podczas wizyty byłam rozpieszczana pod każdym względem, przez miłą obsługę, która co chwile proponowała napoje. Nie czułam się niekomfortowo, ponieważ nie musiałam się o nic prosić. Pomocna dłoń została wyciągana na każdym kroku. Po wykonanym kolorze Pani Ania poleciła mi sporo produktów dzięki czemu mamy ogromny wybór, również cenowy. Prawie wszystkie polecane produkty zostały użyte podczas wykonywania usługi co jest bardzo fajną opcją bo widzimy jak nasze włosy zachowują się po zastosowaniu dużej gamy produktów. Szkoda, że mieszakam za granicą i nie mam możliwości zakupić produktów przez ograniczony bagaż oraz sklep online, ponieważ wysyłka tylko na terenie kraju. Ps. Kosmetyki są oczywiście z naturalnych składników Ostatnią rzeczą, za którą daje kolejnego dużego plusa jest wystrój. Wszędzie gdzie się nie spojrzy znajdują się rośliny. Zielono mi!

Pomocna?
Tak3Nie7
Bambus
 Opinia
@Zuzanna 12.01.2019 09:18

Ładne wypracowanie Pani Sylwio ;) odrazu widac ze to ktoś z pracowników pisał...

Pomocna?
Tak49Nie2
KasiaK
 Opinia

Genialny salon z miłą atmosferą! Trafiłam w ręce Macieja i to był strzał w 10, po rozmowie na temat moich oczekiwań i wizji, zaproponował kilka opcji , wyjaśnił jakie cięcie jest najlepsze dla mojego typu włosów, jakie odcienie i koloryzacje będą najlepsze, dał również rady odnośnie stylizacji i pielęgnacji. Generalnie wyszło lepiej niż sama oczekiwałam oraz dodatkowo dostałam sporo praktycznej wiedzy o moich włosach. Teraz chodzę tylko do Team Gaczorek i za każdym razem jestem zachwycona! Lubię atmosferę w Sylwia Gaczorek za: Atmosfera, podejście do klienta, porządek

Pomocna?
TakNie6

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Nat11
 Opinia

W salonie Pani Sylwi Gaczorek było bardzo miło i przyjemnie dopóki nie przyszedł czas na płatności. Pani która robiła mi włosy niestety nie była tak łaskawa poinformować mnie jakie są ceny i co będziemy teraz robić i czy w ogóle się zgadzam chociaż by na Olaplex . Sauna do której zostałam skierowana bez żadnej zgody ani powiadomienia mnie ze to jest dodatkowo płatne. Pani która wykonywała usługę miała jeszcze jedna klientkę w tym czasie wiec musiała coś ze mną zrobić wiec zapewne dlatego mnie wysłała na saunę której nie chciałam . Powiem tak byłam przygotowana na inna kwotę niż zapłaciłam i to nie jest wporzadku ze o 200 zł nagle zmieniła się cena wzwyż. I szczerze włosy nie były lepsze od jakiego kolwiek fryzjera. A kwoty są mega duże. Osobiście nie polecam...

Pomocna?
Tak26Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Dominika
 Opinia

Salon piękny, lokalizacja w porządku, obsługa przemiła oraz ceny niewygórowane. Można się poczuć tutaj jak najważniejszy klient. Do koloryzacji i strzyżenia długich włosów polecam z własnych doświadczeń Panią Sylwię! Będę na pewno tutaj wracać i to nie raz jeżeli utrzymają tak wysoki poziom. Pozdrawiam serdecznie :) Moje sugestie dla Sylwia Gaczorek: Wszystko jest w jak najlepszym porządku :)

Pomocna?
TakNie8

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ona
 Opinia

Ktoś może mi powiedzieć, jak wejść do tego salonu, kiedy bramka jest zamknięta? Nie ma tam w ogóle nr lokali, żeby zadzwonić, jak mam się tam dostać?

Pomocna?
Tak2Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Gvg
 Opinia
@Ona 29.12.2018 13:26

Musisz zadzwonić do salonu i podadza Ci kod

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
aga
 Opinia

Zapisalam się po raz drugi do salonu do pani Ani swoją drogą jest bardzo milą dziewczyną,kiedy usiadlam pokazalam jej w telefonie swoje oczekiwania,potrzebuje refleksów ale nie przesadzonych tylko zauwazalnych.Nigdy nie mialam beżu na glowie nie wiedzialam jak to bedzie wygladac.Po plukaniu okazalo sie ze oje wlosy sa wrecz brazowe.Refleksu w ogole nie widac,a wybulilam 410 zl,nigdy tyle nie dalam za fryzjera.Mialam tego dnia mala wpadkę,zapomnialam wziac ze soba karty i chcialam dokonac przelwu na miejscu.Mama Sylwii sie nie zgodzila,"szefowa się nie zgodzila"ok.Mowie w takim wypadku zostaiwe namiary na siebie moj maz podjedzie dokona platnosci,nigdy nie bylam w tak niezrecznej sytuacji,a mama Sylwii nigdy wiecej nie zapomne tego krecenia nosem,poczulam sie jak oszust"wierzymy pani".Ania widac chciala zlagodzic sytuacje,duzo sie usmiechala i wykazala sie zrozumieniem.MOI DRODZY.SZANUJE WASZ BIZNES MACIE PIEKNY SALON MLODYCH LUDZI W ZESPOLE,jednak podejscie bym zmienila.I tutaj powiem wiecej,klient placi klient wymaga nie tylko dobrego koloru ale rowniez traktowania,Pani Aniu jeszcze gratuluje sukcesow .

Pomocna?
Tak17Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ewelina
 Opinia
@aga 29.08.2018 12:01

No to poszł pani na wizyte bez gotówki i karty dziwne i jeszcze pretensje ze nie chcieli wypuścić bez zapłacenia no troche słaby argument klient wymaga czego? Zrobienia darmowej koloryzacji? W sklepie tez by pani chciała przelwem płacić

Pomocna?
Tak9Nie1
Mile
 Opinia
@Ewelina 20.09.2018 21:49

W sklepie można oddać produkt, wyjść i po sprawie. Uwierz mi ja też kiedyś miałam podobną sytuację. Miałam niewystarczającą ilość gotówki, a moja karta nie przeszła. Poszłam szybko do bankomatu, ale też nie mogłam wypłacić. Zadzwoniłam do banku i okazało się, że karta jest zablokowana, a ja nawet o tym nie wiedziałam. Odblokowali ją po 15 minutach i wszystko dobrze się skończyło. Wstyd okropny, ale takie rzeczy się po prostu zdążają.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Aleksandra
 Opinia

Rzadko piszę opinie a w zasadzie to nigdy bo miałam wrażenie , że jeśli człowiek regularnie chodzi do jednego miejsca i jednego fryzjera przechodząc za nim to jest to wystarczający dowód zadowolenia . Szukając numeru do salonu natrafiłam na ten stos kłamstw i pomyślałam , że ja napiszę swoje spostrzeżenia względem ludzi i wykonywanych tu usług bo to , co tutaj widzę rani oczy . Jestem klientką Sylwii od 5 lat kiedy jeszcze pracowała w innym salonie i nie można powiedzieć , że usługi które wykonuje są na złym poziomie albo , że za nią pracują asystenci . Asystent modelował mi włosy lub mył głowę i jest to w pełni uzasadnione , że osoba na stanowisku Sylwii nie będzie tego robić , a i tak często to robi . Od lat korzystam z najlepszych salonów i przyznam, że nigdy nie zdarzyło mi się by szef mył mi włosy . Wszystkie opinie są wyssane z palca , o zniszczonych włosach również ponieważ wiele razy siedząc na fotelu słyszę , że personel odmawia koloryzowania włosów ponieważ są zniszczone . Tak samo było w przypadku mojej córki , która farbowała włosy od gimnazjum i miała z nimi wielki problem . Przez pół roku musiała używać Olaplexu żeby Natalia wyprowadziła jej włosy . Przed wyglądała jak skundlony pies a teraz już minęło ponad 1,5 roku ma ładne , zadbane włosy z cienkimi pasemkami , są krótsze ale w końcu córka wygląda jak człowiek . Nie udałoby się to w innym salonie . Nikt nam też nie wciskał żadnych szamponów . Przy pierwszej rozmowie Sylwia i 2 innych fryzjerów starali się doradzić co mamy w ogóle zrobić i jak wyjść z tej sytuacji bo włosy były w makabrycznym stanie . Sama rozmowa trwała 20 min, robili jakąś próbę i zaproponowali regenerację . Nie musiałam się zgadzać na nią , nikt mnie do tego nie przymuszał . To była opcja i pierwszy krok do wyjścia z sytuacji do której doprowadziła moja córka zarówno farbami jak też prostownicą . Myślę, że większość komentujących tutaj powinna wiedzieć , że skoro ma zniszczone włosy to od razu nie będą jak z reklamy . Zespół jest wykwalifikowany ale nie posiada różdżki czarodzieja . Ja również nie od razu miałam idealny kolor bo miałam balejage na głowie i musiałam stopniowo włosy rozjaśniać i za to właśnie cenię Sylwię , że powoli powoli uratowała moje włosy . Teraz mogę chodzić co 3 miesiące a jak już mam termin i idę do fryzjera ludzie mnie pytają gdzie farbuję włosy , to po 3 miesiącach . Gaczorek Team pewnie Wam przykro czytać te komentarze , ale pomyślcie ile fryzjerów szkolicie i jak długie macie terminy . To rekompensuje wszystkie zakłamane słowa . Ściskam z Anielą

Pomocna?
Tak8Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Tea
 Opinia
@Aleksandra 25.09.2018 16:07

Fryzjer też człowiek, jak w każdej pracy zdarzają się pomyłki wynikające z różnych powodów: niezrozumienie się z klientką (np. użycie żargonu fryzjerskiego), niedogadanie w sprawie wzajemnych oczekiwań (mało czasu na przeprowadzenie wywiadu z klientem), zwyczajne zmęczenie fryzjera i na przykład niedopilnowanie detali itp. I oczywiście trzeba zrozumieć te kwestie. Jeśli fryzjer przyzna się do błędu to chwała mu za to. Natomiast moim zdaniem w salonach gdzie cennik usług jest wysoki i klientki płacą spore kwoty to ich wymagania rosną. Często jednak brakuje w takich salonach umiejętności innych niz tylko fryzjerskie: umiejętność słuchania, szacunek, umiejętność rozwiazywania sytuacji kryzysowych jak na przykład wtedy gdy klient przychodzi z reklamacją. Dodatkowo szanujący się salon nigdy nie mówi źle o klientach publicznie nawet jeśli rzeczywiście ten klient nie ma racji. Zawsze powinna obowiązywać zasada, że problemy rozwiązujemy polubownie i niepublicznie. Oczywiście w social mediach mogą pojawiać się negatywne opinie tylko fajnie jest jak za każdym razem salon prezentuje postawę prokliencką. W ogóle reklamacja usług fryzjerskich jest trudna bo tutaj klient jest często na straconej pozycji. Trzeba się przyzwyczaić, że wysokie ceny zobowiązują i właściciele salonów niech szkolą swój personel także pod względem odpowiedniego podejścia do klienta. I trochę pokory Panie i Panowie fryzjerzy....

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Mile
 Opinia
@Aleksandra 25.09.2018 16:07

Nie koniecznie to się zawsze sprawdza. Ja miałam całkowicie odwrotnie. Po mojej pierwszej i drugiej wizycie byłam zachwycona...niestety fryzjer zwolnił się / został zwolniony i byłam zmuszona iść do innego. Byłam u dwóch i żaden nie potrafił nawet wrócić do koloru, który miałam kilka miesięcy wcześniej (a to nie było nic ekstremalnego).

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Mile
 Opinia

W salonie Gaczorek byłam 4 razy. Trochę jest prawdy w tym, żeby trafić na „dobry dzień”. To samo, co już ktoś napisał. Jakimś dziwnym trafem podczas dwóch wizyt robiono zdjęcia moich włosów i te koloryzacje były bardzo udane, a dwa razy nie i była totalna klapa. Pod względem pielęgnacji włosów nie mogę powiedzieć złego słowa, bo fakt po wizycie włosy były gładkie i miękkie, a efekt utrzymywał się przez kilka dni. Myślę, że największym problemem tego salonu jest atmosfera i z tego co widzę po komentarzach, to nie jest to tylko moje zdanie...więc coś musi w tym być. Jak gdzieś tutaj przeczytałam brak pracownikom pokory i to jest fakt... Raz umówiłam się na koloryzacje na godzinę 18, a Pani fryzjerka zrobiła mi wyrzut, że jak koloryzacja to czemu nie umówiłaś się wcześniej (przepraszam, że muszę pracować i zarabiać na siebie) na początku zapytała się czy chcę olaplex, a potem stwierdziła, że olaplex zrobimy innym razem, bo nie będziemy tu do północy siedzieć i było widać, że chce zrobić wszystko jak najszybciej (ok...ja to rozumiem i się nie dziwię, ale jej ton pozostawiał wiele do życzenia). Jak ktoś też napisał odrzucające jest plotkowanie. Niestety, ale to też jest prawda. Da się to zauważyć i nie jest to miłe. Poza tym mam jakieś wrażenie, że cokolwiek bym nie powiedziała, to i tak fryzjerzy tam mają to gdzieś i robią, co chcą. Fakt raz miałam inny kolor, niż ten o który prosiłam...ale i tak był ładny (niestety do kilku myć), a raz to była kompletna robota na odj*b się. Cięcie asymetryczne wyglądało tak, jakbym miała krzywo obcięte włosy i aż mi głupio było, że na drugi dzień zaszłam do pierwszego lepszego salonu i inna fryzjerka poprawiła mi to za 25pln, a w gaczorku zapłaciłam 400. Ceny tam są na serio z kosmosu. Wiem, że trudno jest znaleźć dobrego fryzjera, ale z pewnością cena w tym salonie nie odzwierciedla jakości. Co do kupna produktów tam...również nie polecam. Oczywiście fryzjerzy próbują jeszcze coś wcisnąć klientkom...ale moja rada jest taka, żeby zapamiętać proponowany produkt i kupić go sobie na własną rękę. Uwierzcie mi, że w ten sposób zostanie wam kilka dyszek w kieszeni. Mówię całkiem serio, bo gdy zobaczyłam na przykład olaplex no3 za 160pln, to się przeraziłam. W douglasie (który nie jest też jakiś tani) kosztuje on regularnie 109pln,a niedawno był nawet na promce za 69pln. Ja rozumiem, że muszą zarobić, ale to jest przebitka ponad dwa razy. Tym bardziej kupno trzech olaplexów z bonem na saunę gratis nie jest super ofertą, tylko zwykłym bonusem za przepłacanie. Kiedyś też byłam taka głupia i kupiłam cały zestaw kemona, po czym przechodząc koło jednej z wysepek w galerii bronowice zauważyłam, że sam szampon jest o prawie 30pln tańszy, a potem sprawdziłam jeszcze na allegro i cały zestaw kosztuje tam 99pln, czyli tyle ile kosztuje sama maska w gaczorku. Potem zamówiłam ten sam zestaw z Allegro i był dokładnie taki sam. Ten sam skład, zapach, gęstość - czyli żadna podróbka. Chyba usługi fryzjerskie można porównać do sklepu - bardzo mocno się przepłaca.

Pomocna?
Tak14Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
cooltown
 Opinia

Miałam niemiłą przyjemność gościć w owym salonie kilka miesięcy temu. Umówiłam się do jednego z Panów bo u Pani (usunięte przez administratora) miałam przyjemność gościć u (usunięte przez administratora) co skończyło się na reklamacji. Nigdy więcej Pani (usunięte przez administratora)! Czytając opinie o jednym z Panów, udałam się do niego na metamorfozę. Włosy swoje naturalne mam ciemnym brąz, chciałam uzyskać jednolity beżowy blond. Na fotelu spędziłam o ZGROZO 8 godzin, można tylko się domyślić że znów się skończyło na reklamacji. Zniszczyli mi tak włosy, że od pół roku ratuję je profesjonalnymi kosmetykami. Pomijając moją sytuację, może miałam pecha, ale .... - ceny to jakaś kpina, tłumaczenie się że szkolenia kosztują to żaden argument bo po co te szkolenia jak co raz więcej reklamacji ? - Pani (usunięte przez administratora) to już w ogóle przechodzi samą siebie, gwiazda z Nowej Huty co wybiła się na romansie z Maćkiem - pracownicy na czele z Panią (usunięte przez administratora) szepcząc sobie na ucho przy myjniach kiedy inne klientki są na saunie i widzą jak obgadujecie klientki to szczyt chamstwa i bezczelności Kreowanie się na salon bo "celebrytka" pożal się Boże jest właścicielem to słaby argument sądząc po nie tylko mojej opinii. Klientki w wieku 2000 + czyli "dzieci internetu" w końcu dorosną i zdadzą sobie sprawę że kolor jaki robicie to żadna rewelacja w tych cenach. Życzę więcej pokory !

Pomocna?
Tak31Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Asia
 Opinia
@cooltown 28.09.2018 16:44

Takie obrażenie kogoś podchodzi pod paragraf , poza tym chciałaś zrobić dekoloryzacje w 2-3 h ? Ja byłam w salonie tez 8 h i wyszlam w pięknym kolorze bo pielęgnacja tez musi trwać. W ogóle po ponad pol roku dopiero opinie napisałaś ? Opamietaj się dziewczyno z wypisywaniem takich głupot i oszczerstw . Polecam każdemu salon gaczorek

Pomocna?
Tak13Nie6

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Xyz
 Opinia
@Asia 29.09.2018 07:57

Pani komentująca napisała, że była w salonie kilka miesięcy temu, a „Pani Monika” odpowiada, że ponad pół roku temu. Czyżby Pani Sylwia broniła samej siebie? Bo skąd takie wnioski, że to nie było 4 miesiące temu, ktoś ma dokładną wiedzę na ten temat.

Pomocna?
Tak10Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Xyz
 Opinia
@Xyz 11.12.2018 15:01

„Pani Asia”*

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
NikolaP
 Opinia
@Xyz 11.12.2018 15:01

Darowałaby sobie Pani pisanie z różnych kont. Kto mądry zobaczy daty, godziny i sposób pisania. Żenada! Że się Pani tak chce zakładać te konta.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
zuz
 Opinia
@NikolaP 18.12.2018 20:05

Poważnie myślicie, że Sylwia Gaczorek ma czas na takie pierdoły? Żenada totalna :)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Barbara Szaflar
 Opinia

Zachwycające miejsce i wspaniali artyści. Będę polecać dalej :-)

Pomocna?
TakNie4

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Klientka
 Opinia

Zastanawiam się, dlaczego nieustannie następują zmiany w zespole fryzjerów. Kilka miesięcy powstał ten salon, pamiętam, że na samym początku byłam na wizycie u chłopaka o imieniu Łukasz. Pózniej gdy chciałam się umówić na wizytę ponownie, już nie był dostępny - pomyślałam no trudno i zapisałam się do młodziutkiej dziewczyny o czarnych, krótkich włosach (przepraszam, ale nie pamietam imienia) ze względu na normalne ceny i chyba to było z promocji dnia, po prostu zwolniło się miejsce. Dzisiaj próbowałam zarezerwować termin po Nowym Roku i nawet ta dziewczyna juz nie jest dostępna. O co chodzi?! Weszłam na ich Instagram, znalazłam kolejną fryzjerkę czy stylistkę ze świetnymi metamorfozami, ale jej imienia nie ma na stronie rezerwacji. Teraz trafiłam na te wszystkie opinie i jestem w szoku jakie historie przydarzyły się klientkom. Oj, ja też usłyszałam, ze moje włosy są okropne i zniszczone pomimo ze od lat chodzę do fryzjerów pokroju Pani Sylwii czy stosuje pielęgnacje profesjonalną. Wyciągając wnioski, że nie tylko nam klientom dostarczono nieciekawych przygód, pracownicy raczej tez nie mają tam cudownie. Poza tym obserwuję też właścicielkę w social mediach i ostatnio mniej publikuje tłumacząc się brakiem czasu, teraz rozumiem, po prostu nie ma pracowników. Nie polecam!

Pomocna?
Tak13Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
NikolaP
 Opinia
@Klientka 11.12.2018 16:30

Mój kolega pracuje u Sylwii i bardzo chwali sobie współpracę gdyż zarabia ponad 10 tysiaków, ciągle jeździ na szkolenia i ma super ekipę. Dziewczyna z krótkimi włosami nie pracuje gdyż była nieuczciwa i nie była fryzjerem tylko asystentką, a Pan Łukasz został zwolniony dyscyplinarnie. Ja podziwiam szefów którzy pracują sami przyjmując klientów, taka postawa jest godna naśladowania. Pisanie, że nie ma kogoś w social mediach i wyśmiewanie kogoś ponieważ przyjmuje klientów może pisać jedynie osoba niemyśląca. Dziewczyna pracuje i z tego powodu ma być gorsza? To Ci podejście do życia. Pozdrawiam Nikola. P

Pomocna?
Tak2Nie4

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Monika
 Opinia

Ludzie, a czy wy widzicie, że to nie jest portal służący do wystawiania opini za usługi w tym salonie? To jest strona poświęcona na ocenę PRACODAWCY i pracy w danym zakładzie.... Czyli rady dla potencjalnych pracowników a nie klientów.

Pomocna?
Tak1Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ala
 Opinia
@Monika 06.11.2018 10:33

WYSTAWIAJĄ tu bo na facebook mają zablokowaną opcję recenzje a na instagram salon może usunąć niewygodny komentarz... po prostu.

Pomocna?
Tak13Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Monika
 Opinia
@Ala 06.11.2018 12:08

Tak, tylko że strona ma jednak inny cel. Ktoś chciałby się dowiedzieć informacji na temat tego jak wygląda praca w salonie, ale niestety musi przebrnąć przez wiele komentarzy oceniających usługi... Od takich opinii są inne fora.

Pomocna?
Tak1Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ala
 Opinia
@Monika 01.12.2018 14:39

Nie ma tu żadnych opinii o pracy więc nie ma przez co się przedzieradź aby do nich dotrzeć a pośrednio opinie klientów pokazują jak zachowują się tam pracownicy i pracodawca... szczególnie w podejściu do klienta.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Zostaw opinię o Sylwia Gaczorek - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sylwia Gaczorek

Nie bądź obojętny na problemy w firmie!

Jeśli potrzebujesz wsparcia i chcesz ostrzec innych użytkowników o sytuacji dotyczącej mobbingu w firmie, skontaktuj się z nami pod adresem zgloszenie@gowork.pl
Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz możliwość bezpłatnego spotkania z Panią Joanną, która jako ekspert doradzi Ci co możesz zrobić, jako osoba pokrzywdzona.

*Zgłoszenie wiążę się z dostarczeniem dowodów oraz kontaktem z mediami.