Podszedłem do AutoHero z dużą dozą nieufności ponieważ czytałem wcześniej o nich opinie i bywały naprawdę różne ale stwierdziłem, że zaryzykuję i zamówiłem u nich Forda Monedo mk4 sprowadzonego z Holandii. Moim przedstawicielem został Pan Paweł Sadło który kierował mnie przez wszystkie procesy. Nie ukrywam, że czasem kontakt był opóźniony co większość osób może mocno irytować ale gdy już doszło do rozmowy to wszystko zawsze załatwione sprawnie i na czas. Autko okazało się strzałem w 10. Wszystko zgodnie z opisem a ewentualne niedociągnięcia, mankamenty które wyszły w trakcie 2 tygodniowego okresu diagnozowania auta zostały bardzo sprawnie i profesjonalnie usunięte i kontakt w tej sprawie był nienaganny a wręcz profesjonalny. Jak na moje firma AutoHero oraz Pan Paweł Sadło są zdecydowanie godni polecenia :)
"ewentualne niedociągnięcia, mankamenty które wyszły w trakcie" to powinno być uczciwie opisane na stronie pojazdu, do tego wydruki z aso, serwisów oraz ubezpieczyciela (info o szkodach) oraz rejestr zastawów. a tak dostajesz jajko niespodzianke i co tam ci wyjdzie.
odradzam nawet na pierwszą pracę
Staram się o pracę jako sprzedawca. Czy możesz coś więcej napisać? Firma jest notowana na giełdzie w Niemczech więc chyba tak szybko nie upadnie? Daj znać jak to wygląda z Twojej perspektywy
Nigdy więcej autohero firma kłami zwodzi (usunięte przez administratora) Kupiłem u nich Fiata 500l. Przyznali mi rekompensat za pękniętą szybę Alle co z tego jak jej nie chcą wypłacić już prawie miesiąc walczę o odzyskanie pieniędzy. Chyba zg'osze organom ścigania o popełnieniu przez nich przestępstwa czuje się (usunięte przez administratora)
Prostuje swój poprzedni komentarz z negatywnego na pozytywny. Ponieważ firma po długim oczekiwaniu wypłaciła mi rekompensate za szybę. Jak na razie jestem dobrej myśli o tej firmie.
Kolego to może skrzykniemy sie i pozew zbiorowy założyć za wyłudzenie pieniędzy...????. Bo ja czekam jeszcze tydzień i idę do adwokata o złożenie zawiadomienia do prokuratury za (usunięte przez administratora). Coś takiego co by to poszło z urzędu a nie prywatnie. Niech się państwo o mnie bije. Szukam poszkodowanych...piszcie śmiało pod tym postem z @.
Katastrofa przestrzegam przed zakupem złomu u nich.
To nie sprawdziłeś samochodu przed zakupem, że teraz piszesz o nim złom? Przecież takie transakcje wymagają przemyślenia i dokładnego przetestowania auta.
Właśnie sfinalizowałem transakcję na Mercedesa B klasse, jak na razie kontakt bez zarzutu wszystko zamknęło się przeciągu 3 dni. Dzisiaj dostałem informację, że auto zostanie dostarczone 28 września. Co też jest miłym zaskoczeniem. Osobiście nie lubię szopki i wzajemnych podchodów handlarz - klient, bity, nie bity, jeździła kobieta, czy dziadek do kościoła, kładzenia się pod samochód i latania wokół niego. Dlatego forma zakupu jaką oferuje Autohero jak najbardziej mi odpowiada. Sprawdziłem sam auto po VIN, więc zmam historię, wiem co było robione, kiedy i gdzie. na zdjęciach widać co jest zużyte, w jakim stopniu i czego można się wstępnie spodziewać. Pozostałe rzeczy wyjdą w praniu. Czy się nie sparzę, nie wiem tego, dam znać po odbiorze samochodu.
Odebrałem samochód 28 września. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, wszystko zgodne z opisem, wczoraj pojechałem na przegląd i nie wyszło nic o czym by mnie nie poinformowali w Autohero. Wczoraj Pan z Autohero sam zadzwonił do mnie z pytaniami czy samochód spełnia moje oczekiwania. Więc nie jest tak jak piszą, że po sprzedaży nie ma z firmą kontaktu. Sam też dzwoniłem żeby parę rzeczy wyjaśnić i zawsze uzyskałem pomoc. Ogólnie stwierdzam, że jestem zadowolony z zakupu i nie mam zastrzeżeń jeśli chodzi o obsługę. Może to dlatego, że nie mam czasu i nie wiadomo jakich oczekiwań, samochód traktuję jako narzędzie, a nie przedmiot kultu. Ogólnie na plus za kontakt, obsługę.
Szukam ludzi, którzy korzystali z 14-dniowego prawa zwrotu samochodu w Autohero. Jak to działa? Czy wtedy trzeba zgłosić do firmy, że coś mi nie pasuje i zamierzam zwrócić, a wtedy przyjedzie samochód-klatka taki sam, jak ten, co dostarczył mi te auto? Czy muszę podjechać nim sama na Jagiellońską? Z góry dziękuję za odpowiedzi serio.
Nie działa- od razu umoczyłeś pieniądze- firma nikomu nie zwraca- jesteś z kolei którąś taką osobą
Czy udało się Pani oddać pojazd i odzyskać swoje pieniądze ? Pojazd trzeba dostarczyć na Jagiellońską we własnym zakresie ale problem jest w tym czy zwrócą pieniądze. Walczę z nimi od miesiąca.
Na stronie OLX, Otomoto auto niebieskie Mitsubishi Space Star aktualne, na miejscu okazuje się, że auto od kilku dni zarezerwowane. Czemu firma nie usuwa nieaktualnych ogłoszeń i odsyła do strony firmowej. Nie polecam.
Z przykrością musze potwierdzić negatywne wpisy. Po wpłacie zaliczki i rezerwacji auta kontakt się urwał... :(
Do tego co poniżej dodam jeszcze, że kolejny raz przesunięto termin dostawy samochodu. Poinformowano mnie , że samochodu jednak nie otrzymam 31 sierpnia. Tego było już dość. Anulowałem zamówienie 27 sierpnia. Teraz jest problem z odzyskaniem pieniędzy za samochód. Pomimo pytań i maili kiedy otrzymam zwrot moich pieniędzy, do dzisiaj czyli 8 września nie uzyskałem odpowiedzi. Tak robią tylko (usunięte przez administratora) Jeżeli ktoś chce się przyjąć do pracy w autohero też będzie traktowany jak (usunięte przez administratora) Wspomnę jeszcze ,że napisałem recenzję o autohero która została usunięta przez autohero. Identyczny wpis jak poniżej. Nie kupujcie w tej firmie, omijajcie ich z daleka. Po raz kolejny pozdrawiam właścicieli, pewnie za moje pieniądze miło spędzili wakacje w przeciwieństwie do mnie i mojej rodziny. Koszmar trwa nadal. cdn. Kolejny koszmar !!! Za samochód zapłaciłem 30 lipca, samochód bezwypadkowy. Pierwszy termin dostawy do 10 sierpnia nie został dotrzymany, naprawa rysy na błotniku. Wyznaczono drugi termin do 17 sierpnia, nie został dotrzymany, uszkodzona opona, wymiana 4sztuk na nowe. Następny termin to 25 sierpnia również nie został dotrzymany, okazało się, że są uszkodzone zaczepy półki bagażnika. Kolejny termin to 31 sierpnia oby był dotrzymany. W innym przypadku czeka nas sprawa w sądzie. W tym okresie niedotrzymanych terminów dostawy samochodu musiałem wypożyczyć samochód by pojechać z rodziną na urlop. Kosztami wynajęcia samochodu chyba obciążę Autohero. Nie polecam tej firmy, opłakana obsługa, wiedzy zero, na infolinii osoby odbierające telefon nie potrafią powiedzieć czegokolwiek o samochodzie lub odsyłają do opiekuna samochodu. W moim przypadku jest to p. Rafał Jaworski który nie odbiera telefonów lub bardzo rzadko i też bardzo mało wie o samochodzie. Jeżeli jest na urlopie to klienci muszą czekać aż wróci,. itd. Samochód który opisałem to Hyundai i20. Za opóźnienia zaproponowano mi 500złotych, natomiast ja poprosiłem o opony zimowe do tego samochodu lecz p. Rafał Jaworski nie wyraził zgody. 31 sierpnia odezwę się co z samochodem, czy samochód jest u mnie , czy wyznaczono kolejny termin dostawy. Pozdrawiam właścicieli Autohero K.T.
Uwaga TOTOLOTEK! Autohero działa na zasadzie chybił-trafił, jak Ci się poszczęści to nie trafisz na gniota. A teraz opiszę swoją historię: Na początku sierpnia po kontakcie ze sprzedawcą i zapewnieniach, że historie opisywane w opiniach na pewno mi się nie przytrafi, bo kupuję samochód z polskiego magazynu z pewnym raportem przygotowanym przez niezależnego rzeczoznawcę, zakupiłem KIA SPOTAGE. Po około tygodniu auto zostało mi dostarczone (12 sierpnia). Na początku zwróciłem uwagę na brak oryginalnych dodatkowych alufelg, które miały być w komplecie. Panu dostawcy bardzo się śpieszyło do dostawy następnego, więc naciskał, żeby na spokojnie auto obejrzeć, w końcu 2 tygodnia czasu na odstąpienie od umowy. Tak też uczyniłem (głupek). Szybki telefon do Pana Łukasz Komisarka, który mi auto sprzedawał i zguba (alufelgi) zostały dostarczone następnego dnia. Gdy już załadowałem opony do wymiany i zasiadłem do nowo zakupionego auta - oż (usunięte przez administratora) - auto ma uszkodzoną szybę (wgniot o średnicy 2 cm, uniemożliwiający poruszanie się zgodnie z przepisami). 13 sierpnia - sprawę reklamuję, następuję szyba reakcja ze strony Pana Quality Manager (stanowisko paradoks) Macieja M. Zostaję zapewniony, że szyba zostanie oczywiście wymieniona na koszt Autohero. I tak sprawa się ciągnie kolejne dni (trwają poszukiwania szyby na rynku, po czym następuje kontakt z salonem KIA. Jest 26 sierpnia KIA wysyła fvat proformę zaliczkę do Autohero z prośbą o odesłanie potwierdzenia przelewu, co przyśpieszy wymianę szyby w aucie. 25 sierpnia - wygląda na na jakąś grę na czas, a mnie się kończy termin odstąpienia od umowy - na wszelki wypadek składam takie pismo do Autohero. Brak odzewu. 26 sierpnia - Pan Quality Manager pisze smsa zapewniając, że przelew zostanie wysłany tego samego dnia. Na telefonu już nie reaguje. 2 września - przez cały tydzień brak odzewu, nikt nie odpisuje, telefon nie jest odbierany. Brak informacji. W dniu dzisiejszym napisałem pismo wzywające od odbioru auta w związku z brakiem informacji na temat szyby. POST BĘDZIE EDYTOWANY, BĘDĘ PAŃSTWA INFORMOWAŁ O DALSZYM PRZEBIEGU SPRAWY.
Chłopie- to jest malenka firma-jeśli zatem kupuje ona reklamę za kilka milionów w TV-to smierdzi to na odległość i pachnie jak zwykle AMBERGOLD
Kupiłam niedawno Opla i jestem do dziś pod wrażeniem zakupu. Prowadziłam rozmowy z Panem Jeremim, którego polecam do rozmów z całego serca. Kompetentny, cierpliwy nad wyraz- ja zadawałam. masę pytań, bo auto miało malutki przebieg i trochę wzbudzało to wątpliwości. W efekcie. auto jak salonowa nówka- a 5cio letnie, przebieg 23tys. Profesjonalna obsługa pod każdym względem. Panie. Jeremi, jeszcze raz SERDECZNE DZIĘKI. Kierowca- Pan Artur też niesamowita postać, cierpliwy, uśmiechnięty, rewelacja..POLECAM KAŻDEMU TAKĄ FORMĘ ZAKUPU..
Psełdo fachowcy od pojazdów nie znający się zwłaszcza na wycenianiu pojazdów. Tak niskiej wyceny jeszcze nikt mi nie dał. Jak można ocenić pojazd bez dokładnego oglądania go nawet jak byłem tam na żywo.... Poprostu nie polecam.
Kolejny koszmar !!! Za samochód zapłaciłem 30 lipca, samochód bezwypadkowy. Pierwszy termin dostawy do 10 sierpnia nie został dotrzymany, naprawa rysy na błotniku. Wyznaczono drugi termin do 17 sierpnia, nie został dotrzymany, uszkodzona opona, wymiana 4sztuk na nowe. Następny termin to 25 sierpnia również nie został dotrzymany, okazało się, że są uszkodzone zaczepy półki bagażnika. Kolejny termin to 31 sierpnia oby był dotrzymany. W innym przypadku czeka nas sprawa w sądzie. W tym okresie niedotrzymanych terminów dostawy samochodu musiałem wypożyczyć samochód by pojechać z rodziną na urlop. Kosztami wynajęcia samochodu chyba obciążę Autohero. Nie polecam tej firmy, opłakana obsługa, wiedzy zero, na infolinii osoby odbierające telefon nie potrafią powiedzieć czegokolwiek o samochodzie lub odsyłają do opiekuna samochodu. W moim przypadku jest to p. Rafał Jaworski który nie odbiera telefonów lub bardzo rzadko i też bardzo mało wie o samochodzie. Jeżeli jest na urlopie to klienci muszą czekać aż wróci,. itd. Samochód który opisałem to Hyundai i20. Za opóźnienia zaproponowano mi 500złotych, natomiast ja poprosiłem o opony zimowe do tego samochodu lecz p. Rafał Jaworski nie wyraził zgody. 31 sierpnia odezwę się co z samochodem, czy samochód jest u mnie , czy wyznaczono kolejny termin dostawy. Pozdrawiam właścicieli Autohero K.T.
Na jakie wsparcie w Autohero Polska Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Weź. Na co liczysz ? Najpierw się szuka pracy, potem planuje rodzinę . Pewnie przyjdziesz, posiedzisz, zarobisz i pójdziesz na wychowawczy a my będziemy płacić za Twój brak doświadczenia. Bo się należy .
Darujcie sobie kupowanie samochodu w tej firmie. Nawet wrogowi nie polecam. Firma kompletnie niewiarygodna. Jedna wielka ściema. Reklama to nie wszystko.
Czy pracownicy w poszczególnych działach Autohero znają się i są zintegrowani? Czy firma przyczynia się do tego w jakiś sposób? Być może jesteście tam obecnie zatrudnieni i możecie podzielić się aktualnymi informacjami- w takim przypadku piszcie pod moim postem.
Nie, pracownicy nie znają się między działami, ale to prawdopodobnie z tego powodu, iż w ostatnim czasie zatrudniono dużo nowych osób
Fajnie że podzieliłeś się swoją wiedzą na temat Autohero Polska. Możesz podać jakieś widełki wynagrodzenia obowiązujące w tej firmie? Jesteś zadowolony ze swoich zarobków?
Na jakie benefity można liczyć w Autohero Polska Sp. z o.o.?
Na owocowe środy, o ile zdążysz złapać banana do kieszeni, bo na kilkadziesieciu pracowników, dają kilka jabłek, kilka bananów, i kilka truskawek ????
To prawda 14 dni na zwrot, to nie prawda, zatem ludzie to nie USA, że jakakolwiek organizacja zajmująca się dobrem klienta działa.....sprawa w sądzie to okres ze względu na świrusa to czas od 7 miesięcy do 2 lat, a firma wydaje się dzisiaj być i zrobić bussines, a potem nie wiadomo.....Zatem najlepiej przygotujcie się na: 1.kupujemy auto bez żadnej historii 2. drożej o 20-30% niż inne auta na rynku 3. Na pewno wam go przywiozą, pod dom. Zatem sami to rozważcie- jeśli wydanie 50 tys. na auto bez żadnych gwarancji - tylko bezsensowne zapisy na piśmie- gdzie sąd potrwa od 2-3 lat, jest dla was łatwe, to kupujcie w ciemno, bo warto.
Opowiem jak to wygląda oczami zwykłego pracownika fizycznego, może biurowi mają lepiej. Niby profesjonalnie, nowocześnie, ale z pozoru... Firma dużo obiecuje, a realizuje 1/3. Brak profesjonalnych narzędzi, sprzętu, co gorsze, strojów roboczych i szatni. Nie mówiąc o prysznicu czy miejsca do zjedzenia w spokoju - pomieszczenie socjalne dla trzech osób przy kilkudziesięciu osobach. Na placu tojtoj i brak umywalki. Umowy to często śmieciówki, kto ma farta i trafi na dobry humor rekrutującego dostanie od razu umowę o pracę. Wieczne szukanie czegoś, jak nie samochodu, to kluczyków, kół, itp Przy ostatnich temperaturach nie było dostępnej wody, jest jeden dystrybutor w biurze i na tym chyba koniec. Jawne łamanie praw pracownika, ciekawe kiedy PIP się zainteresuje sprawą. Sama hala fso to dramat, tynk spada na głowę, zimą chłodniej niż na zewnątrz. Jedyny plus, to że płacą na czas i tyle co na umowie. Jeżeli czyta to ktoś z góry, to może warto przemyśleć organizacje zakładu
Jak długo pracowałeś w Autohero i na jakiej umowie? :P Wspomniałeś, że płacą na czas, to na pewno plus, ale czy mógłbyś dodać jakie to są zarobki? Czy po jakimś czasie można ubiegać się o podwyżkę? Jeśli tak, to w jaki sposób?
Jako pracownik fizyczny, wygląda to następująco, pracownik do mycia z zew. i wew. auta. Pierwszy miesiąc umowa zlecenie, 19 zł brutto.. Po miesiącu czasu , jeśli pracodawca zechce Cię łaskawie dalej zatrudnić, to na rękę zarobisz , netto , to ok. 2.343,76 zł (PLN) Nic dodać, nic ująć :- / Polska, kamieni kupa a nie normalne, godne zarobki, europejskie. Plus to w miarę dobry, prosty dojazd, mieszkam niedaleko Marek. W miarę szybki dojazd. Bardzo zależy mi na podjęciu pracy.
Nie polecam. Brak zachowania deklarowanych terminów. Żeby coś załatwić trzeba dzwonić po kilka razy. Zainteresowanie Klientem tylko do momentu wpłacenia zaliczki.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Autohero Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Autohero Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Autohero Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 3 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Autohero Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Autohero Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.