Gorąco polecam firmę. Auto w 100% zgodne z opisem. Kontakt z przedstawicielem handlowym znakomity, zarówno przed zakupem jak i w trakcie finalizowania umowy oraz co najważniejsze nie zostawiają klienta samemu sobie po zakupie. przedstawiciel handlowy sam się kontaktował po zakupie czy auto spełnia nasze oczekiwania oraz zapewnił w 100% obsługę serwisową zauważonych mankamentów.
U mnie podobnie. Przeczytałem mnóstwo komentarzy i zacząłem być nerwowy, ale ponieważ szczegóły oferty wyglądały dobrze, postanowiłem spróbować. Najpierw przyszły dokumenty . Telefon do stacji w której były przeglądy potwierdził zgodność z wpisami. Auto dotarło z opóźnieniem ale kontrolowanym i uzgadnianym ze mną na bieżąco. Stan samochodu zgodny z opisem. W Urzędzie Komunikacji formalności trwały 20 minut. Sam nie mogę w to uwierzyć. 20 minut. Serdeczne pozdrowienia dla UK Grodzisk Mazowiecki. I dla Autohero. Bardzo dziękuję za wysoki poziom obsługi. I za auto. Wraca mi wiara w ludzi
no tak dostałeś doku ale PO zapłaceniu a jakby wpisy nie zgadzały sie z historią auta? ile byś czekał na zwrot gotówki??
Tak ale tylko raz, niestety tez kupiłam samochód od nich, jak się znalazły poważne usterki to temat olali.
Oj ktoś tutaj chyba popłynął... Też zakupiłem auto i problemy zaczęły się przed kupnem auta ... Opiekun był na zwolnieniu lekarskim jak zrobiło się nie wygodnie z autem... Po odebraniu auta i 2 dniach uzywania wystąpiły problemy tak nagle każdy umywał ręce porażka wstyd i żenada
Wręcz przeciwnie. Kiedy tylko pojawiają się jakiekolwiek problemy technicznie po zakupie pojazdu firma (usunięte przez administratora) się na klienta. Niech nie jest uwzględniane bo stwierdzają że po 3 tygodniach użytkowania wszelkie uszkodzenia są spowodowane złym użytkowaniem pojazdu. Do tego w żaden sposób nie można się z nimi skontaktować. Zwyczajnie człowiek daje się naciągnąć na ładne słówka i obietnice a w rzeczywistości nic nie pokrywa się z prawdą. Do tego problem z dostawą pojazdu, nie można się doprosić.
Nie polecam zakupu, zostałem na tę chwilę (usunięte przez administratora) i nie potrafię odzyskac swoich środków. Zakupiłem samochód wpłaciłem cała kwotę, ale po dwóch dniach gdy odkryłęm uszkodzenia jakich wcześniej nie widziałem (mój błąd bo auto oglądałem tylko na otomoto a nie na stronie autohero, gdzie były one widoczne) odstąpiłem od umowy zawartej na odległość. Umowe anulowano, pojazdu nie wysłano do mnie (więc jakby kosztów żadnych), niestety do chwili obecnej nie odyzskałem środków. Stale byłem zbywany i traktowany jak natręt, który nie wiadomo czego chce. W końcu jednen z pracowników ustalił mi, że przez pomyłkę AutoHero przelała moje środki na inne nie mające nic wspólnego ze mną kont. I co po tym fakcie, ano nic bo nadal ich mi nie zwrócono tłumacząc, że na moim koncie klienta tych srodków nie ma i dopiero jak je odzyskają wtedy potencjalnie zostana mi zwrócone. Totalna żenada. Złożyłęm zawiadomienie o przywałszczeniu do organów ścigania, zamierzam też wystąpić cywilnie przeciwko ww. Przetrzegam innych na przyszłość
Kupiłem auto, swoje sprawne dałem w rozliczeniu od nich dostałem (okazało się po 3 dniach ) uszkodzone. Wysłałem poprzez autohero do warsztatu, tamci wycenili problem na ponad 5 tys złotych. Więc jak firma autohero sprawdza te auta ?? Czekam na wyjaśnienie sprawy, póki co nie polecam tej firmy
Dopóki nie miałem styczności z Autohero, nie wierzyłem, że można obsadzić takie ilości stanowisk ludźmi bez absolutnie żadnych kompetencji. Dyrektor tego cyrku to człowiek ograniczony intelektualnie i pozbawiony wyobraźni do tego stopnia, że cokolwiek nie daje się zapisać w postaci tabelki w Excelu jest niepotrzebne i nieprzydatne. Dzięki takiemu podejściu część "produkcyjna" leży i kwiczy, bo jego rządy sprowadzają się do śrubowania cyferek, bez spojrzenia na całokształt realiów. Powiedzieć, że to (usunięte przez administratora) to jak nie powiedzieć nic. Po stronie biurowej nie lepiej, śliskie gady szukające poklasku u VP, który jest mniej więcej tak samo rozgarnięty, jak jego kadra, czyli nie za bardzo. Plany zmieniają się co godzinę, więc żadnego projektu nie da się dowieźć w pełni, bo ciągle coś się zmienia, zazwyczaj bez najmniejszego sensu. Nie idźcie tutaj do pracy, bo zmarnujecie czas, nerwy i pieniądze - te, które w każdej innej firmie dostaniecie większe.
Praca w tej firmie to żart pracownicy traktowani są jak robole a jak nie są potrzebni to są od razu wyrzucani tak to są bardzo śliskie gady. Jednego dnia jesteś przyjacielem a drugiego dostajesz papier . Płaca marna najniższą krajowa za taki stres który tam jest nikomu nie polecam. Oni sobie zorganizowali jakis (usunięte przez administratora) albo tyrasz za trzech albo dowidzenia. Nie ma możliwości rozmowy z nikim o traktowaniu ludzi bo oni wszyscy grają do jednej bramki dział kadr to taki sam żart jak cała ta firma nie zapewnia wsparcia już nawet koleżanka która większość osób rekrutowała nie pracuje bo pewnie zobaczyła co się dzieje . Nie polecam nikomu kto chce mieć normalne życie tutaj dzwonią po godzinach pracy i oczekują odpowiedzi na maile jak nawet nie mam komputera
Wypowiem się jako były pracownik Autohero w Warszawie. Otóż gdy do nas dzwonicie pytając o auto wiedzcie, że my tego auta wcześniej nie widzieliśmy na oczy a opieramy się na raportach technicznych i zdjęciach, które sami tworzymy jako firma. Niestety przed wydaniem auta klientowi bardzo często nie jest ono nawet czyszczone nie mówiąc już o usuwaniu poważniejszych mankamentów (nawet na lawecie wożono klientom auta z ... zepsutym akumulatorem). W firmie panuje chaos i wyścig szczurów. Klientom jest wpychany gruz, a potem robi się problemy z przyjęciem zwrotu. Każdy dział jest osobnym królestwem i nikt nie ma na nic wpływu. Tylko ilość sprzedanych aut się liczy. A to, że często są to awaryjne złomy? nikogo to nie interesuje. Czemu odszedłem? wzrost celu do realizacji o 100% za mniejszą kasę.
O ile mniejsza ta kasa? Ile właściwie można zarobić przy realizacji tego planu? Jest jakaś gwarantowana podstawa? Co w razie nie zrealizowania targetów? Zwalniają?
To i Ja chciałam podzielić się swoją przygodą z tą firmą. Zakupiłam u nich samochód w październiku 2022. W styczniu 2023 zaczęły się problemy z autem, oczywiście nie podlegające gwarancji. Samochód musiałam naprawić na swoją rękę, ale dzięki życzliwemu mechanikowi dowiedziałam się, że to nie są jedyne części do wymiany w tym samochodzie. Użytkuje samochód 4 miesiące, auto podobno w wrześniu przeszło przegląd oczywiście pozytywnie. A okazuje się, że są kompletne hamulce do wymiany (tarcze + klocki + zaciski i płyn hamulcowy), tylne hamulce praktycznie nie nadają się do jazdy. Raczej nie jest to możliwe, żebym tak je wyjeździła w 4 miesiące? Wiec pytanie jakim cudem to auto przeszło przegląd? Podobno solidna firma i samochody z najwyższej półki i po kontroli. Wiec chyba powinni zmienić mechaników/ diagnostów. Mój błąd, ponieważ po otrzymaniu samochodu zaufałam i nie pojechałam go skontrolować. Cała operacja zakupu ogólnie bez problemowa, ale jak tylko zaczynają się problemy to umywają ręce. Nie polecam!
(usunięte przez administratora)
Co masz na, myśli mówiąc, że złapali Cię. Jakiś nowy rodzaj umowy wprowadzili, który uniemożliwia odejście?
Witam szukam osób , które szykują się do skierowaniu sprawy do Sądu przeciwko Autohero. Telefon 665130055
Witam, właśnie jestem po drugiej odmowie uznania reklamacji auta zakupionego w Autohero. Dałam się nabić w butelkę zamiast poczytać negatywne opinie na temat tej firmy. Czy sprawa u Pana/ Pani została złożona do sądu na Autohero? Przesłałam dokumenty do Rzecznika Konsumentów i umówię się z Rzecznikiem na konsultację przez podjęciem decyzji co dalej.
Interesuje mnie praca jako Specjalista ds. Kadr i Płac w firmie Autohero Polska Sp. z o.o.. Ktoś tam pracuje? Co możecie powiedzieć na temat warunków oferowanych przez tę firmę?
Firma zagraniczna ale im wyższe stanowisko to rozmowa jak na wiejskim targu. dodatkowo praca bardzo zespołowa czyli ktoś kładzie kartkę inna osoba bierze długopis później przekazuje kolejnej a następnie koordynator daje zadanie innej osobie wielki chaos.
To jak to jest z ta firmo kupic auto czy nie kupic same negatywy dwie pozytywne ponoc 2000 aut do wybrania niejestem zwolennikiem aut z zagranicy poniewaz mieszkam tam a tutaj so duze tez przekrety jak i wroznych krajach kupic auto jedyne to w swoim kraju i serwisowane natomiast mam negatywny opis o auto hero po komentarzach to raczej rezygnuje niewiem jak na miejscu sie prezentujo i jakie podejscie majo do klienta a klient moze pytac az ktos wybuchnie lub po zdemaskowaniu sprzedajocego czy jest wobec klienta uczciwy.
Świadomie sprzedają auta z wadami o których nie mówią klientowi, a gwarancja z oferty w praktyce nie istnieje
Istnieje, korzystałem. 2 miesiące po zakupie okazało się że prawie nie działa klimatyzacja na gwarancji wymieniono mi chłodnicę klimatyzacji oraz napełniono układ nie mam żadnych zastrzeżeń
Ale łaska że wymienili Piszą że auto przed sprzedażą jest gruntownie sprawdzane a potem jak co to zaczynają się schody
Autohero Polska Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Praktykant w mieście Warszawa. Wiesz, jak wygląda proces rekrutacji? Z ilu etapów się składa?
Naprawdę chcesz pracować w takiej firmie- tak zupełnie nie ma to dla ciebie znaczenia??? Czy warto chwalić się takim miejscem pracy???
Zaskakujące jest to, że zadajesz tego typu pytania deklarując się przy tym jako pracownik. Można w takim razie spytać na czym Twoja praca w firmie tak właściwe polega? Czym się zajmujesz i jakie warunki tu są obecnie?
Tak jak myślałem opinie na tej stronie są bardzo sfałszwane i przedstawiają firmę autohero w samych negatywach. Z pewnością wiele negatywnych opinii ma sens i faktycznie ludzie czują się pokrzywdzeni ale niemożliwe jest aby tak solidna firma miała same negaty:) na szczęście dla mnie nie przestraszyłem się tych komentarzy i porównałem je z innymi stronami. Po opinii od koleżanki która również ma stamtąd auto zdecydowałem się na zakup. Nie to że jestem zadowolony, jestem zachwycony. Pierwszy raz pojechałem do mechanika i usłyszałem że auto jest w pełni sprawne i nic nie jest do roboty. Troche się dostawa poślizgnęła ale nie potrzebowałem akurat auta co do minuty:) bardzo polecam pod każdym względem. Szczególnie jeżeli chodzi o wygodę, stan auta i bardzo dogodne raty. Pozdrawiam
Tak ta firma dokładnie wprowadza klientów w błąd że niby sto jest sprawdzone a faktycznie nawet nie zaglądają pod maskę .za takie pieniądze można znaleźć lepsze auta w salonach a renomowanych firm zostawione w rozporządzeniu rozliczeniu często nowsze i tańsze w lepszym stanie
Witam, wczoraj byłam na oględzinach auta pod Legionowem w autohero. Samochód w rzeczywistości odbiega od tego przedstawionego na stronie internetowej. Mnóstwo zadrapań, wgnieceń i strasznie brudny. Z ciekawości sprawdziliśmy olej, który rzekomo był wymieniany. Olej był czarny, gdyby był wymieniony po przejechaniu 50 km był by jasny. A jeśli rzeczywiście go wymienili to auto nadaje się na złom. Brak historii serwisowej. Wiele wskazuje na to, że licznik był kręcony i jest to grat, aby wypchnąć go z placu. Dziękuję wszystkim za pozostawienie opinii o swoich doświadczeniach z autohero. Dzięki Wam zostałam w pełni uświadomiona jaki błąd bym popełniła.
Witam, dobrze Pani zrobiła ja mężem również byliśmy na oględzinach , i co z tego że auto wizualnie wyglądało super i naprawdę nie było się do czego przyczepić jak potem pomimo zapewnień sprzdawcy na ich servisie przd wydaniem auta wyszły jakieś poważne błędy i zapocenia. Tydzień czekaliśmy na jakieś info co z autem? Mówili nam że jest na service i cling . Dopiero po interwencji z policją udało nam się ustalić co jest, bo tak ukryli by to przed nami. Straciliśmy tylko czas , kasę na rejestrację i ubezpieczenia ! Teraz odkręcanie tego wszykiego. Czekamy teraz na zwrot pieniędzy z duszą na ramieniu ponieważ po takich przejściach z nimi można spodziewać się najgorszego!
Czytałem pani wywód na tej stronie i dziwię się ,że jak inni klienci jest Pani osobą pokrzywdzoną nie przez autohero .lecz przez pracowników . Z tego wynika , ze dokonano na Pani osobie (usunięte przez administratora) i jak widzę nic z tego Pani nie robi. Proszę na początek zapoznać się z art. .286 kk ,który opisuje dokładnie P. sytuację . Pasuje do sposobu działania tych ludzi .Może wezmie p. Prawnika ,który będzie wiedział co zrobić , gdyż walka z powództwa cywilnego będzie droga i długa , Poznałem tą firmę i jestem w podobnej sytuacji . Myślę .że osoby pokrzywdzone powinny złożyć do Prokuratury Rejonowej Warszawa-Wola ustne zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa z art,286&1 kk . graz1954@wp.pl pozdrawiam
Wpłaciłam zaliczkę i przez dwa tygodnie firma zwlekala z terminem ,żebym mogła zobaczyć zamówione auto.Na szczęście zrezygnowalam,ale stracilam czas i nerwy z kontaktów telefonicznych.ODRADZAM
Nie polecam tej firmy, znaleźliśmy z mężem auto na ich stronie , a że nie koniecznie chcieliśmy kupować kota w worku to umówiliśmy się na oględziny auta w komisie Łajski w Legionowie . Pojawialiśmy się na spotkaniu gdzie czekał na nas Pan który zabrał nas na plac gdzie dokładnie sprawdziliśmy auto i odbyliśmy jazdę próbną. Auto nam się spodobało jednak miało kilka mankamentów więc chcieliśmy trochę zbić cenę , Pan zaproponował nam 500 zł zniżki ( nie poinformował nas że ta zniżka nie obowiązuje w chwili gdy klient nie korzysta z kredytowania ). Zdecydowaliśmy się na zakup auta , początkowo wpłaciliśmy zaliczkę , następnego dnia przelew ( kwota pomniejszona o 500 zł rzekomy rabat). Czekaliśmy 3 dni , w końcu sami zadzwoniliśmy z zapytaniem czy przelew dotarł , wtedy ktoś na infolinii poinformował nas że jest niedopłata 500 zł . Wyjaśniłam że miał być udzielony rabat jednak wtedy okazało się że rabat udzielny jest tylko w sytuacji jak klient korzysta z kredytowania. Jakoś to przeboleliśmy i dopłaciliśmy te 500 zł i znów dwa kolejne dni czekaliśmy aż przelew się zaksięguje. W tym czasie już dzwonili do nas przedstawiciele z propozycją ubezpieczenia auta ( na co nie wyrażaliśmy zgody , bo korzystamy z usług Naszego agenta od wielu lat) Po wpłacie całej kwoty żadnej reakcji ze strony firmy ... sami dzwoniliśmy i pytaliśmy kiedy możemy się spodziewać dostarczenia auta. Po interwencji jeszcze tego samego dnia wysłali nam dokumenty do rejestracji ( czwartek 6.10) Dziś jest poniedziałek i znów dzwonimy kiedy dostarczą nam auto , niestety nasz opiekun nagle jest na urlopie a na infolinii nic nie wiedzą , każą czekać . Dodam tylko ze Pan który pokazywał nam auto zapewniał nas że auto otrzymamy pod dom wciągu 3 dni po wpłacie przelewu. Przeczytaliśmy teraz te wszystkie negatywne opinie i wygląda na to że są w 100% zgodne z prawdą . Obsługa na zerowym poziomie , nie polecam bo tylko nerwy i stres !
Finalnie odstąpiliśmy od zakupu tego auta , w poniedziałek zapewniono nas że auto będzie w poniedziałek, niestety potem kontakt się urywał i nik nic nie wie . W środę po interwencji okazało się auto jest na serwisie i wyszła jakaś grubsza usterka! Na oględzinach byliśmy zapewniani że auto jest sprawne i otrzymamy je w przeciągu 3-4 dni po wpłaceniu pieniędzy. Nie polecam zakupu w tej firmie , to jest strata czasu , ci handlowcy nie biorą odpowiedzialności za klienta i jak wpłacisz pieniądze to kontakt się urywa , nie odbierają tel., a jak zadzwonisz z innego numeru to kłamią żeby zbyć klienta. Niech każdy zastanowi się 10 razy bo nawet jak na oględziny pojedziesz to nie daje to żadnej gwarancji bo te auta to szroty, zakupione z poważnymi usterkami po noskiej cenie a potem wypychane naiwnym ludziom. W życiu bym się nie spodziewała że taka firma działa w ten sposób i jest tak nie żetelna.
Nit tu nie szata ciężko zarobionymi pieniędzmi, poprstu ludziom czasmi nawet przez myśl nie przeszło , że taka firma która reklamuje się jako rzetelna , reklamy pojawią się w tv, to gasi czujność i budzi zaufanie. Zwłaszcza jak ktoś kiedyś mocno został nabity w butelkę podczas zakupu auta. Ja na szczęście odstąpiłam od zakupu bo kto wie co finalnie bym dostała szrota za 6ok Pozdrawiam
A czy po odstąpieniu od umowy otrzymaliście bez problemu te wpłacone wcześniej pieniądze? Jak przebiegała cała procedura, nie było jakiś problemów nowych w tym temacie?
Oczywiście że jest teraz problem z wypłatą pieniędzy, twierdzą przez telefon że pieniądze są wysłane ale przewu od kilku dni nie ma . Potwierdzenia przelewu również nie otrzymaliśmy. Co najważniejsze oni sprzdają to auto na allegro i otomoto zanim jeszcze została wystawiona faktura korygująca. W piątek mija 14 dni jak została wystawiona faktura korygująca , jak do tego czasu nie otrzymamy zwrotu (usunięte przez administratora)
Ciekawa jestem czy do teraz udało się to już rozwiązać? Firma jeszcze jakoś się do tej sprawy odniosła?
Nikomu nie polecam usług tej firmy. Kupiłem u nich samochód, a jak zaczęły się problemy techniczne firma wypina się na klienta... Żenada...
Witam czy mógł bym prosić do Pana kontakt? Mam problem z autem tez zamierzamy iść do sądu.
Widzę że nic się nie zmieniło... pamiętajcie z nimi nie ma o czym rozmawiać, tylko prawnik i pisemnie z tymi oszustami ;) I nic nie ruszajcie sami, rzeczoznawca tylko i wyłącznie.
Czy Pan może dać do siebie kontakt? Mam zamiar iść do sądu więc mógłby Pan się tym oszustom zrewanżować pomagając mi
To prawda 14 dni na zwrot, to nie prawda, zatem ludzie to nie USA, że jakakolwiek organizacja zajmująca się dobrem klienta działa.....sprawa w sądzie to okres ze względu na świrusa to czas od 7 miesięcy do 2 lat, a firma wydaje się dzisiaj być i zrobić bussines, a potem nie wiadomo.....Zatem najlepiej przygotujcie się na: 1.kupujemy auto bez żadnej historii 2. drożej o 20-30% niż inne auta na rynku 3. Na pewno wam go przywiozą, pod dom. Zatem sami to rozważcie- jeśli wydanie 50 tys. na auto bez żadnych gwarancji - tylko bezsensowne zapisy na piśmie- gdzie sąd potrwa od 2-3 lat, jest dla was łatwe, to kupujcie w ciemno, bo warto.
To prawda. Mam tę samą sytuację. Nie odbierają telefonów, ignorują maile i sms-y a praktycznie na każdym kroku nie mówią prawdy.
Ja też kupiłem u nich auto i żałuję nigdy więcej autohero. Przyznali mi rekompensate za pękniętą szybę w wysokości 600zl i od miesiąca mnie zwodzą ze wypłacą jednak do dzisiejszego dnia nie wypłacili. Ciężko się do nich dodzwonić na meile nie odpowiadają
drodzy przyszli klienci- firma autohero powoli schodzi z rynku- to była firma jednego sezony jak AmberGold- unikajcie jak syfilisu
napisałem to w poscie o tym, żeby w nic nie wierzyć- czekać spokojnie 2 lata na sprawę w sądzie i płakać i płacić za rzeczoznawcę
To prawda 14 dni na zwrot, to nie prawda, zatem ludzie to nie USA, że jakakolwiek organizacja zajmująca się dobrem klienta działa.....sprawa w sądzie to okres ze względu na świrusa to czas od 7 miesięcy do 2 lat, a firma wydaje się dzisiaj być i zrobić bussines, a potem nie wiadomo.....Zatem najlepiej przygotujcie się na: 1.kupujemy auto bez żadnej historii 2. drożej o 20-30% niż inne auta na rynku 3. Na pewno wam go przywiozą, pod dom. Zatem sami to rozważcie- jeśli wydanie 50 tys. na auto bez żadnych gwarancji - tylko bezsensowne zapisy na piśmie- gdzie sąd potrwa od 2-3 lat, jest dla was łatwe, to kupujcie w ciemno, bo warto.
Nie polecam firmy to jest paranoja jak można kupić auto za 80tys nie widząc go? Po jakimś śmiesznym wewnętrznym raporcie. Jedna wielka (usunięte przez administratora) was w (usunięte przez administratora) cwelusy.
Dokładnie jest tak jak piszesz, sam przekonałem się o tym. Gwarancja taka którą można sobie wsadzić w ...., czyli jej praktyczny brak.
Czy przed zakupem nie mozna sprawdzic auta w autoryzowanym salonie i dokonac solidnych ogledzin?
Nie można- Autohero gwarantuje Ci super stan auta i Ty masz tylko taką historię przyjąć- to przecież na tym to polega
Gdyby to było możliwe to nie sprzedali by nawet jednego auta , te auta to szroty z poważnymi usterkami ! Oni przed pokazaniem auta nawet tego nie usuwają tylko jak wpłacisz kasę za auto stawiają go na servis i robią tak żebyś jakiś czas mógł go użytkować . My z mężem nieomal daliśmy się nabić w butelkę , jednak czas dostawy tak się wydłużał ,a oni nas zwodzili że na cliningu jest auto , z policją dopiero udało sie ustalić gdzie jest auto ! Po zakupie auta jako jego właściciel nawet nie wiesz gdzie jest, co z nim robią , równe dobrze mogą przełożyć w tym czasie wszystko w tym aucie. To (usunięte przez administratora) , omijać szerokim łukiem!
Jak we wpisach poprzednich klientów zrobionych w lo-lo przez Auto hero , tak i ja zostałem wrobiony w zakup Cirtroena C5.Kupiłem w maju 2020 r bez oględzin z przebiegiem117 tys.km Po tygodniu kupiłem akomulator. Na trasie zapaliła się ko0ntrolokia o braku płynu w filtrze fap Po 6 miesiącach padło sprzęgło.Nie opisano licznych wgnieceń w słupku środkowym drzwi.Zjeżdżone dwie opony, nie działający system pasa ruchu,brak historii i serwisów.Odpisano mi że takie sprawy nie zostały objęte gwarancją a usterki o których piszę wynikły z eksploatacji pojazdu a ja wyłudzam od auto hero pieniądze na naprawy a to jest już pomówienie p Jarku z autoero.Te gwarancje niczego nie gwarantują NIe wiadomo czy mój citroen rzeczywiście miał rzetelny przegląd techyniczny . NIgdy zadnych zakupów na odległość i w tej firmie.nie polecam nawet wrogowi.Miałem z 15 samochodów a ten jest wyjątkowy.Nie dajcie się nabrać.zdzisław
Zdzisławie- trzeba nie mieć co z pieniędzmi robić , żeby u nich coś kupować- to zakrawa na brak poszanowania swoich pieniędzy- od 2 lat pisze tutaj, że należy kupić bułkę za 2 pln w sklepie- jak okaże się czerstwa to wyrzucasz, lub mielisz do kotletów. A skoro nie szanujesz swoich pieniędzy- to masz cudowne C5
Uwaga !!! Nie polecam były lakiernik .
Wreszcie dopadła ich recesja i brak zainteresowania aż tak wielkiego towarami, które sprzedają
Ile można zarobić na stanowisku Kierowca Ce w firmie Autohero Polska Sp. z o.o. w miejscowości Dąbrowa Górnicza?
Pomyśl- jesli firma nie chce być na rynku i sprzedaje wybraki klientom, to czy zapłaci kierowcom za dowóz złomu???
Firma jest miła tylko do momentu wydania pojazdu. Później ignoruje klienta i go blokuje. Nie widzi potrzeby rozwiązywania problemów. Jak ich nie widzi, to uważają że ich nie ma. Im dalej od nich tym jesteśmy zdrowsi. Nigdy więcej.
(usunięte przez administratora) po sprawdzeniu samochodu po kilku dniach od zakupu wynikły następujące problemy: opony zagrażające bezpieczeństwu jazdy, zepsuty akumulator, inne grubość lakieru na każdym z elementów, uszkodzony błotnik, inna ilość poprzednich właścicieli. Co na to Autohero? Nic, jedyne wyjście to sprawa w sądzie!
To prawda 14 dni na zwrot, to nie prawda, zatem ludzie to nie USA, że jakakolwiek organizacja zajmująca się dobrem klienta działa.....sprawa w sądzie to okres ze względu na świrusa to czas od 7 miesięcy do 2 lat, a firma wydaje się dzisiaj być i zrobić bussines, a potem nie wiadomo.....Zatem najlepiej przygotujcie się na: 1.kupujemy auto bez żadnej historii 2. drożej o 20-30% niż inne auta na rynku 3. Na pewno wam go przywiozą, pod dom. Zatem sami to rozważcie- jeśli wydanie 50 tys. na auto bez żadnych gwarancji - tylko bezsensowne zapisy na piśmie- gdzie sąd potrwa od 2-3 lat, jest dla was łatwe, to kupujcie w ciemno, bo warto. Zatem kto normalny kupuje w tej firmie- bogacz, który nie ma co z kasą zrobić
Czyli ja też jestem nienormalny, Ogólnie nie sprawdzałem aż tak dogłębnie opinii tej firmy.Teraz wiem z kim mam do czynienia.Warto by nagłośnić to w innych serwisach ku przestrodze dla innych.
A to oprócz nagłaśniania tego, nie warto by było tych sytuacji zgłosić do odpowiednich organów?
Zgłaszanie do sądu następuje- ale to są twoje pieniądze- zatem sąd się tym zajmie w sierpniu 2023
Na pewno warto, niestety nasze prawo wiadomo jak działa do tego koszty prawnika i czas wiec lepiej ich omijać szerokim łukiem , chyba że ktoś ma pieniądze i czas.
Po krótce opisze sytuacje panującą w dziale handlowym Autohero. Auta, które są obecnie nabywane przez firmę są w tragicznym stanie (w warsztacie są "przygotowywane" do korzystania z nich max miesiąc - bo po 21 dniach firma nie musi przyjąć popsutego gruzu). Dodatkowo zwolniono część pracowników, ale ich obowiązki i cele handlowe musieli przejąć ci co pozostali (wiadomo, mniej im się zapłaci, bo nie zrobisz celu za dwóch) a ci co pracują mają zmieniony system prowizyjny ... na niekorzyść. Firma wysyła klientom raporty techniczne aut, które sama sobie pisze ukrywając istotne wady. Potem handlowiec ma ten gruz wcisnąć klientowi i modli się aby klient jak najpóźniej zarejestrował i ubezpieczył auto, bo jest wtedy duża szansa, że nie zdąży mu się ono popsuć i go nie zwróci (klient ma 21 dni na zwrot). Dział reklamacji zbywa klientów i oferuje im grosze za zgłaszane wady, usterki i awarie.
Jak mogę się z Panem skontaktować, jestem klientką która zwraca auto i już są problemy! Potrzebuję informacji
Witam ,zastanawia się nad kupnem auta z autohero czy naprawdę ma pani problemy z nimi ? Jakie autko pani kupila i jaka cena byla
Powiem Panu tak nie kupuj Pan od nich auta tylko od turka z gute Ausstattung z Bawarii dużo tego na ich stronach (usunięte przez administratora)
Czemu odradzasz? Też od nich kupowałeś i były problemy techniczne? Bo przecież na to powinna być jakaś gwarancja w razie co.
Zakupiłam samochód Pegaut 2008 którym jeździłam 2 dni . U mechanika wyszło aż 11 błędów po podłączeniu pod komputer. 4 poważne wady silnika i 6 błędów komfortu . Nie wierzę że AutoHero nie wiedziało o tych wadac . Odebrali ode mnie samochód 10 sierpnia i 10 sierpnia od razu został wstawiony na OLX do sprzedaży bez podania że samochód ma poważne wady . Współczuję nowym nabywcy ... Jedyny plus że szybko dostałam zwrot pieniędzy,to tyle
Dział reklamacji jest opieszały zbywa klientów proponuje grosze w ramach rekompensaty, koresponduje z tobą kilka osób i przekazują to dalej, sam kupiłem u nich samochód i żałuję auto przyjechało z usterką po zgłoszeniu po miesiącu wysłali mnie na serwis dostali wycenę naprawy i domagali się zwrotu auta zaraz minie drugi miesiąc i teraz chcą abym dostarczył auto do kolejnego serwisu.Jestem na urlopie miałem rodziną jechać na wakacje tym autem zaliczka przepadła urlop zmarnowany, nie chcą dać auta zastępczego nie wiem czym będę jeździł do pracy po urlopie mieszkam w specyficznym miejscu nie ma tu komunikacji miejskiej
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Autohero Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Autohero Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Autohero Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 3 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Autohero Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Autohero Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.