Firma jest po prostu niepoważna. Na zamowiony pojazd trzeba było czekać ponad miesiąc, przyszedł z nieprawiodlowymi papierami błędy, które spowodowaly brak możliwości sprawdzenia i zarejestrowania pojazdu w związku z czym pojazd jiz dostarczony stał tydzień bez możliwości poruszania sie nim. Dodatkowo trzeba bylo upomnieć się o komplet kół i opon zimowych, które miały być w komplecie, ale ich nie dostarczono. Po dostarczeniu okazało się ze to totalnie lyse opony, a felgi nie od zamowionego pojazdu. Po zarejestrowaniu pojazdu okazało się, że w pojeździe są usterki dwustrefowa klima nie działa, a wąż wysokiego cisnienia do wymiany... Zgloszono problem bo auto na gwarancji dwa mc czekania na rozpatrzenie gdzie i jak wymienic. A potem odpowiedź, że serwis zaprzyjaźniony z autohero nie wysłał kosztorysu to żeby nie psuc relacjiz klientem to firma proponuje 300 zł za naprawę, we własnym zakresie. Serio ŻENADA!!! fajna i mila obsluga to była do momentu wpłacenia pieniędzy potem nagle brak kontaktu i zero pomocy... Tylko tlumaczenie że mają dużo zamówień... NIE POLECAM... AUTO WCALE NIE BYŁO W SUPER STANIE, szyby zielone od stania na dworze, układ hamulcowy do wymianynyl na starcie, a oleju w silniku prawie zero... Serio reklama i falszywe opinie to wielka ściema.
Trzeba być bardzo ograniczonym intelektualnie- żeby od maja nie czytać komentarzy i mieć coś z tą firmą- a kupić coś od nich to totalny defekt umysłu.
Niestety nie moge polecic tego pracodawcy osobom szukajacym zatrudnienia - niskie zarobki, praca bardzo czesto zmianowa, bledy popelniane przez firme na niekorzysc klienta ale takze pracownika sa niejednokrotnie rażące, brak wspolpracy miedzy dzialami. Jak na warunki warszawskie bardzo slabo ...
Jak może być dobrze jeśli przełożonymi są uczniowie którzy dopiero uczą się zarządzania. Rzucili ich na głęboka wodę. Współpracy między działami nie będzie bo ciemniak czaruś nie rozumie ze w takiej firmie jest konieczna współpraca.
Firma w pełni opiekuję się pracownikiem. Nie ma sytuacji bez wyjścia bądź takich w których jest mobbing czy nadużycie. Panuje miła i przyjazna atmosfera. Polecam.
Dobrze wiedzieć, że w firmie tej panuje dobra i miła atmosfera. To bardzo ważna i cenna informacja. Zdradzisz mi jednak czy również w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej potencjalny kandydat może czuć się miło i przyjaźnie chcąc jak najlepiej zaprezentować się przed osobami rekrutującymi?
Czy możesz napisać coś więcej? Gdzie pracujesz, na jakim stanowisku itd? Jak długo jesteś z firmą?
Bardzo trudny kontakt z przełożonym ale jak wcześniej jeździł w kółko ciężarówka to co się dziwić. Ciagle musisz słuchać opowieści o jeździe ciężarówka, tu nikt więcej nie ma do powiedzenia. Przełożeni są tu na praktykach jak robiłeś coś w życiu więcej niż bycie (usunięte przez administratora) to nie dla ciebie miejsce
Omijać z daleka. Od czasu kupna, do dostarczenia minął miesiąc. Samochód dostarczony z obiciem lakieru na drzwiach, nie zaznaczone w ogłoszeniu. Samochód nawet porządnie nie sprzątnięty. Po miesiącu problemy ze sterowaniem turbiny. Samochód przestał w serwisie półtorej miesiąca, bo Autohero nie chciało płacić za naprawę. Przy serwisie wyszły jeszcze inne usterki po za zaworem sterowania turbiny. Pękniętą obudowa filtra powietrza, czujnik poziomu oleju, uszkodzone ECU, źle działający EGR. Za EGR musiałem sam zapłacić 2500, autohero się wypięło. Po miesiącu jazdy uszkodziłem EGR :) według autohero. Odebrałem samochód, po miesiącu znowu problem, przy ruszaniu szarpanie, podczas dodawania gazu I odpuszczania podobnie, w obu przypadkach słychać skrzypienie gumy, pewnie pękniętą poduszka. Zgłoszone do autohero, kilka razy mailowo i telefonicznie. Zero odpowiedzi. Firma na Facebook usuwa wszystkie negatywne komentarze i blokuj takich użytkowników. Pozostaje zgłoszenie do Rzecznika Ochrony Konsumenta.
Auto kupuje się tylko w salonach niemieckich w cenach niemieckich od Polak zawsze bez sprawdzenia kupuj bułkę - jak będzie nie dobra- to przeznaczysz na tartą bulke. Trzeba mieć legendarne zaufanie- żeby od tych ludzi coś kupic - a zwłaszcza peugeota 5008- coś co z fabryki wychodziło z blędami
Życzę przygód z Sądami- którzy będą przeprowadzać wojenne sprawy Ukraińców- masz 4 lata bez problemu-w sądzie od momentu zgłoszenia sprawy, super, że kupiłeś jednego peugeota w Cenie AUDI Q5 w tym samym roczniku. Podstawa to mieć marzenia i szczęscie w zyciu
OMIJAĆ Z DALEKA!!! Niekompetencja na najwyższym poziomie.
Zdecydowałem się na zakup samochodu od Autohero, gdy już wszystko było dopięte (tzn. Auto miało być za 3 dni u mnie) zrezygnowałem. Miły Pan konsultant poinformował mnie, ze czas na zwrot gotówki to 14 dni kalendarzowych. Pieniądze zwrócono mi w ciągu 5 dni kalendarzowych od rezygnacji, a nie tak jak niektórzy tu piszą ( co nie powiem też mi spędzało sen z powiek). Nie miałem okazji testować samochodu, ale pod katem rzetelności w zwrocie wpłaty daję piątkę 5. Dziękuję
Dziękuję za ostrzeżenia. Żona zafascynowana ofertami na stronie WWW, "wymiękła" po zapoznaniu się z opiniami!!!
trzymaj rekę na pulsie- żeby zona nie zaszalała- i jednak nie spróbowała wspólpracy z Tą firmą- bo będziesz musiał doświadczać kilkuletniego braku zgody małżeńskiej- sądy działają w ciągu 3 lat- właśnie dlatego ta firma to wie i działa prężnie- i dają wszelakie gwarancje- zatem oni już wiedzą jak działa polska jako system
Absolutnie odradzam zakup aut w tej firmie. W styczniu zakupiłem dwa samochody. Jeden w leasingu , drugi za gotówkę.. Mamy 17 luty i pojazdów nie mam do dziś.... Ten kupiony za gotówkę miał przyjechać dzisiaj ( trzy tygodnie czekania!!!!) ale poinformowano mnie że uszkodzili w nim zderzak, bedzie lakierowany i data dostawy zmieni się. oczywiście nikt nie jest w stanie podać mi nowej daty, szczegółów uszkodzenia i żadnych konkretów... Siedzę sobie i czekam. Auto kupione w leasing (za pomocą ich strony) także do dziś nie zostało mi dostarczone. Autohero informuje mnie że jeszcze na coś czekają... Obydwa samochody już zarejestrowałem na siebie, ubezpieczyłem, zarezerowałem miejsce na parkingu ale.... ciągle ich brak.. Zaraz zacznie się 4 ty tydzień oczekiwania.. dodam że po uszkodzeniu MOJEGO już samochodu nie otrzymałem nawet zdjęć uszkodzenia i słowa przepraszam. Mówią że to tylko zderzak.. a może to pół samochodu przerysowali? może coś poważniejszego? Dzwoniąc na tą ich infolinię rozmawia się z zupełnie nie przeszkolonymi do obsługi klienta osobami. Ciężko jest się czegoś dowiedzieć.
Za auto nie zapłacili klientowi- to jak mają ci go wysłać?????? Chłopie -ogarnij się- auto nie dojdzie i po kolei- będzie miałao zarysowania- awarie i itd, żebys zrezygnował, a wtedy bujaj się odzyskanie kaski
Mała aktualizacja. Samochód który ponoć miał przerysowany zderzak jednak miał przerysowany błotnik.. Tyle dowiedziałem się na podstawie jednej wyżebranej wręcz od nich fotki.. ponoć ma dojechać do mnie w najbliższy czwartek. Drugie auto natomiast które jest całe i sprawne...... panu z obsługi kliknęło się anulowanie zlecenia.. Dostałem z powrotem nawet wpłaconą zaliczkę na konto.. Ponoć to tylko pomyłka, ponoć to tylko formalność ale..... W najbliższy czwartek będzie dostawa tylko jednego auta a nie obydwu ... Przypomnę że na ten "kliknięty anulowany" czekam od stycznia...
Nie rozumiem idei kupowania aut online, najlepiej jechać samemu zobaczyć, zapłacić i jadę do domu. Co to za problem? Do tego te ich kosmiczne ceny... Brak czasu czy zwykłe lenistwo skłania ludzi do takich zakupów?
A może, Nie ma kto doradzić??, Człowiek szuka, szuka dobrej firmy i masz babo !!! Nie polecam
Bardzo dobra uwaga- jeśli nie masz czasu - to chociaż pamiętaj- że nie ma uczciwych w branży samochodowej w Polsce i jak chcesz kupić auto zgodne z opisem to tylko w niemieckiej firmie z 25 letnią tradycją- zatem jeśli nie masz czasu to tam- a jeśli jesteś biedny i nie masz czasu to zawsze zostaniesz wyciu....lany, zatem nowe w salonie kijanki
Zatem napisz do niemieckiego przedstawiciela- kupi dla ciebie co chcesz i załatwi nawet formalnośći- będziesz miał wymarzone auto i za cenę bardzo wysoką , ale na pewno dobre
Dziękuję za komentarze nie skorzystam z usług tej,, firmy,,.
Zakup bardzo udany. Auto w 100% zgodne z opisem. Rewelacyjny kontakt z przedstawicielem firmy, Sebastian Pyrzanowski, który od samego początku wykazał bardzo duże zaangażowanie w realizację zakupu auta. Po dokonaniu wpłaty, nie zostałem zostawiony sam sobie, Pan Sebastian był w ciągłym kontakcie ze mną, oferując swoją pomoc w najdrobniejszych szczegółach. Jestem bardzo zadowolony z usługi w Autohero. Polecam każdemu.
(usunięte przez administratora)
Kurczę, to naprawdę kiepska sytuacja, żeby pracownicy tak traktowali klienta, wydaje mi się, że po części mogą być po prostu pod dużą presją, pewnie mają jakieś plany do wyrobienia, albo od wyników sprzedaży zależy wynagrodzenie. Ale to zwiastuje nerwową atmosferę wewnątrz i chyba nie warto próbować tam aplikować...
Przykro mi, że coś takiego Cię spotkało, może jednak ostatecznie uda się sprawę rozwiązać, skoro już zgłosiłeś to wyżej. Jeśli firma działa w wielu krajach, to na pewno chce mieć dobrą renomę. W sumie jeśli jeszcze mogę podpytać, to masz jakiś namiar do tych byłych pracowników? Fajnie by było, gdyby się wypowiedzieli właśnie z tej perspektywy.
A ty Arku- dałeś się zastraszyć pismem od prawnika- jak nie działają sądy???- To ty jakiś ciepły jesteś??? Pisz dalej i walcz o swoje- chyba, że zarabiasz na swoje straty- to miłe- że jesteś bulionerem w literii bulionerzy
Nie polecam pracowałam tam na placu logistycznym i już 3 tydzień nie potrafią zapłacić pieniędzy.
rozmawialem z mechanikami , ktorzy tam pracowali , te auta sa wszystkie po wypadkach , takich ze nie mozna ich juz zarejestrowac ponownie w Niemczech
Dzięki za ostrzeżenia. W tej chwili zapominam o istnieniu tej firmy. Całe szczęście tu trafiłem.
Warunki socjalne fatalne, po stołówce biegają myszy, brak podwyżek, niekompetętna kadra kierownicza i awansują przez staż w firmie a nie umiejętności. Niepolecam!
Nie polecam firmy Auto hero. Nie mogę odzyskać pieniędzy chociaż firma sama zerwała umowę transakcji
Czy udało sie odzyskać, mam ten sam problem firma sama anulowała transakcje i nie widzi problemu, nie mogę odzyskać pieniędzy, temat dla uwagi, do momentu zakupu wszysycy uprzejmi i kontakt praktycznie cały czas i jak to im przykro ze nie zdołali mnie zadowolić, firma nie godna polecenia, ostrzegam.
Dziękuję za wpisy miałem.zrobic zakup ale po przeczytaniu recenzji zniechęciło mnie.
Dlaczego nie warto kupować auta w Autohero? Szybko przekonasz się, że roczna gwarancja jest tylko na papierze, a raport Autotesto jest niezgodny z rzeczywistością. Poza tym otrzymasz auto niezarejestrowane w Polsce. Zanim je zarejestrujesz, akurat minie Ci okres 14-dniowego prawa do zwrotu. Jeśli stosujesz się do przepisów prawa, raczej nie przetestujesz auta w tym okresie na polskich drogach. Firma nie dotrzymuje słowa - mimo obietnicy otrzymania auta po 3 dniach, otrzymałam je po dwóch tygodniach. Otrzymałam zapewnienie, że przez te 14 dni auto zostało solidnie sprawdzone. Pierwsza usterka została zareklamowana zaraz po pierwszym zatankowaniu paliwa do pełna - panowie, którzy "dokładnie" auto sprawdzali, nie zauważyli, że ma uszkodzony bak i cieknie z niego paliwo... Pan, który auto mi sprzedawał, nagle zaczął być coraz bardziej zajęty... Tak zajęty, że rzadko miał czas na odebranie telefonu. Poza uszkodzonym bakiem dostarczono mi auto na zniszczonych oponach (podczas wymian opon na letnie okazało się, że zimowe nie nadają się do użytku -w pakiecie z samochodem miałam mieć sprawne zimowe opony, przez całe lato walczyłam o wymianę i nie doczekałam się), przy okazji okazało się też, że nie działa GPS. Auto pojechało do warsztatu - w końcu mam roczną gwarancję! Już przy wyjeździe okazało się, że panel dotykowy nie działa, a dodatkowo auto znosi na lewą stronę. Sprawdziłam auto u mechanika na własny koszt - okazało się, że ma uszkodzoną oś. Autohero miało zwrócić koszt za naprawę, więc zapłaciłam. Od 3 miesięcy walczę o odzyskanie pieniędzy. W międzyczasie w aucie wysiadł panel dotykowy - wysłali mnie do autoryzowanego serwisu Kia. Rezultat - wymiana radia kosztuje tyle, co samo auto. Firma dała mi jasno do zrozumienia, że nie pokryje kosztów naprawy, więc auto miało być zwrócone. Od września próbuję bezskutecznie zwrócić to auto - przez ten okres polityka Autohero polegała na unikaniu klienta i przeciąganiu sprawy z tłumaczeniem "Już wkrótce będziemy mieć więcej szczegółów" lub "Przykro mi, to nie są standardy, które chcemy świadczyć". A propos rocznej gwarancji - aktualnie od prawie miesiąca w Autohero nikt odpowiedzialny za reklamację się za mną nie kontaktował. Roczna gwarancja jest tam, jak już wspomniałam tylko na papierze, tylko takich standardów Autohero doświadczyłam. Reasumując: nie kupuj auta w Autohero - taniej kupisz nowe auto, a unikniesz masy problemów, z jakimi aktualnie ja muszę się zmierzyć....
moje audi Q3 też się rozwaliło dokładnie skrzynia biegów. najpierw zaczeła cieknąć i wyskakiwł 6 bieg typowe dla q3 zdaża się moj mechanik tak powiedził, aż się rozwaliła i do domu laweta! rok się nie zgadza 2013 a jest 2012 radio tylko działa. nawigacja nie wgrana i nie działa, bluetooth nie działa, itp. cała historia z tym autem. modle się żeby kase oddali. napisałam pismo w sprawie rękojmii i czekam REKLAMACJA PRODUKTU WADLIWEGO NA PODSTAWIE RĘKOJMI
Życzę sukcesów, jak teraz w polsce ze względu na reformę sądową żaden sąd nie działa..............pisałem o tym w maju
(usunięte przez administratora) nic wiecej trzeba to zglosic na policje, pieniadze na ulicy nie leżą !!
Auta z tej firmy to jakiś szrot sprowadzany z zachodniej granicy, który tam się nie sprzedał. Kupno auta od tej firmy to duże ryzyko a i ceny są zawyżone. Nie polecam.
Powiem uczciwie, nie korzystałem z usług tej firmy. Szukam jednak (jestem naiwny) takiej kultury obsługi klienta chętnego na zakup pojazdu używanego, żeby być zadowolonym nie tylko przed zakupem. Przeraża mnie w przypadku firmy Autohero Polska brak jakiegokolwiek ustosunkowania się do uwag krytycznych, a tych jest naprawdę dużo. To przecież podstawa każdego biznesu jakim jest (usunięte przez administratora), klienta byłego ale i przede wszystkim przyszłego. To wszystko. Nie skorzystam raczej z usług Autohero, ale mam nadzieję że moja naiwność jest może trochę na wyrost ? Firmie życzę oczywiście samych zadowolonych klientów, bo takich firm, pięciogwiazdkowych, różnej branży jest naprawdę sporo.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Autohero Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Autohero Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Autohero Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 3 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Autohero Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Autohero Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.