Opinie o Holiday Park & Resort Mielno (Holiday Park & Resort Sp. Z O.O. Sp. K.) w Śrem

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k. w Śrem

Doradca tel.
Pracownik

Nie polecam także pracy w call center w Poznaniu. Od pierwszej rozmowy (usunięte przez administratora) - obiecują umowę, wysokie prowizje, możliwości itd., a w rzeczywistości warunki są diametralnie inne. Mimo ewidentnego stosunku pracy nie mamy umowy - firma ta daje umowę jako NAGRODE. Chyba maja swoj kodeks pracy. Kierownik działu traktuje nas jak trybiki, ciagle zatrudnianie i zwalnianie. Przetrwanie 3 miesięcy to sukces. Pracownik nie ma żadnego znaczenia dla tej firmy.

Pracownik
Były pracownik
@Doradca tel.

Potwierdzam. Prawie rok bez umowy o prace bo tak taniej. W HPR liczą tylko pieniądze i oszczędności. Wazne zeby pracownikowi dać jak najmniej.

AD
Pracownik
@Doradca tel.

Pracuję w call center od kilku miesięcy. Praca wymaga wytrwałości i odporności, wdrożenie jest intensywne. Nie wszyscy się utrzymują to fakt, ale zaangażowane osoby nie mają powodów do narzekań w dniu wypłaty - ja osobiście zarabiam średnio o 50% (w rekordowym miesiącu - dwa razy) więcej niż w poprzedniej firmie na takim samym stanowisku. Kto co lubi :)

Pracownik
Pracownik
@AD

Pracuje w call center i widzę że niezadowolone mogą być tylko osoby które nie radzą sobie ze sprzedażą albo chcą ściemniać. Kto robi dobrze to co do niego należy jest zadowolony i pracuje. Dobre wynagrodzenie zawsze na czas, atmosfera, wsparcie, konkursy. Jak się ktoś nie nadaje albo mu się nie chce pracować to wszędzie będzie niezadowolony.

DA
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Widziałam ludzi którzy harowali tam do zajechania, zdrowi czy chorzy, od rana do wieczora i co? I nic z tego nie mieli. Jedynie docinki psychicznie chorych zastępczyń dyrektora i opóźnioną, obciętą wypłatę. Kierowniczki wchodziły do pracowniczych pokoi, wyciągając pracowników do pracy podczas ich czasu wolnego, a i tak potem obcinali takim ludziom premie, napełniając własną kieszeń. To co holiday może Wam zapewnić, to obciętą wypłatę, nigdy nie na czas, obrzydzenie do ludzi i pracy na podobnym stanowisku, będą was wyzyskiwać z ostatnich sił, namawiać do naciągactwa a potem śmiać Ci się w twarz jak przypomnisz się, że czekasz na premie i wypłatę.

Emilia
Były pracownik
@Doradca tel.

Krętactwo przy próbie wyciągnięcia od nic umowy jest niemiłosierne. Tak (usunięte przez administratora) kłamstw w życiu nie słyszałam. Po wielokrotnym upominaniu się, powiedziano mi, że moja umowa jest w Poznaniu i nie chcą jej odesłać. Po przyjeździe Pani z Poznania spotkałam się z jej ogromnym zdziwieniem, ponieważ okazało się, że moja umowa nigdy tam nie dotarła. Rzuciłam wypowiedzeniem i do dzisiaj umowy nie widziałam na oczy. (usunięte przez administratora)Radzę uważać i omijac to miejsce szerokim łukiem

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Wiesz ze nawet osoby które sobie nie radza MUSZA MIEĆ UMOWĘ? (usunięte przez administratora)

Magda
Były pracownik
@DA

Nie mieszajmy pracy sezonowej nad morzem z pracą w biurze w Poznaniu, ja nie narzekałam na atmosfere, godziny pracy ani na terminowość wypłaty pracujac na infolinii. Polecam studentom, którzy chca dobrze zarobic, a nie moga pracowac na pełen etat.

Ona
Były pracownik

Najgorsza praca do jakiej można trafić. Nie polecam najgorszemu wrogowi.

Pracownik
Były pracownik

polecam pracę premia bardzo chojna wypłata na czas czego ludzie chcecie więcej!

Ania
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A może by tak zmienić nick a nie pisać z jednego 6 opinii jedna po drugiej, pani menadżer? Dodałoby to chociaż trochę wiarygodności. :) Oceny są jakie są, bo praca jest jaka jest, czyli beznadziejne warunki i (usunięte przez administratora). Zamiast tracić czas na ratowanie tonącej łodzi, lepiej by było oddać zabrane pieniądze i przyszłych pracowników traktować po ludzku

Pracownik
Pracownik

Pracowałem polecam pracę wszystkim co chcą zarobić bardzo dużo kasy. Jest wypłata plus duża prowizja. Nocleg też jest w sam ośrodku! Miło się pracowało :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Doradca Klientów Stałych w firmie Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k. odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
Pracownik
Pracownik

Praca jak praca ciężka ale dobrze płatna. wypłata na czas. prowizje dają też.

Pracownik
Pracownik

Bardzo miło się pracowało. A pani menadżer jest bardzo miła i pomocna. Jestem zadowolony z pracy. Rabat na jedzenie jest. Wypłata na czas także :)

Pracownik
Były pracownik

Bardzo miła fajna praca. Dostałem premie za pracę i dużą wypłatę. Na pewno warto tu pracować.

Beata
Były pracownik

Praca fajna kierownictwo do (usunięte przez administratora) Masakra a szkoda bo praca była fajna wsród sympatycznych ludzi.

Paweł
Były pracownik

Nie polecam pracy brak prowizji wypłata spóźniona

Pracownik 2021
Pracownik
 Pytanie

Pamiętajcie żeby nie pracować w żadnym HOLIDAYU. Jak zabraknie im pracowników w sezonie letnim to docenią pracowników. Wypłata powinna być na czas jak w innych firmach wtedy pracownik jest szanowany nie musi się pytać o swoją własną wypłatę. Prowizja jak jest to powinna być dla każdego taka sama. Albo wcale a nie namawiać pracowników "Im więcej wyciągniesz kasy od ludzi przy sprzedaży tym więcej dostaniesz prowizji" a potem się okazuje że obroty są po 7 tys dziennie a ty na dostaniesz jakieś grosze od sprzedaży. To już lepiej nie namawiaj ludzi na nic. Niech zamówią do zjedzenia to co chcą NIE STARAJ SIĘ bo nikt cię po ten za to NIE DOCENI za to jeszcze musisz PROSIĆ SIĘ I O WYPŁATĘ I O SWOJĄ ŚMIESZNĄ PROWIZJĘ. Nigdy mnie tak śmiesznie nie potraktował jak pracodawca HOLIDAY a pracowalam w kilku firmach. Może i jest prowizja może właściciel z Kalisza daje prowizje a Kierownictwo czy menadżerowie (usunięte przez administratora) swoich pracowników. Bo nie chce mi się wierzyć że właściciel ma swój helikopter jeździ Lambordzini ma miliony czy miliardy na tych wszystkich domkach które są w różnych miejscowościach a skąpi na pracownikach. Potem są problemy żeby zatrudnić pracowników. Jak każdy zanim podejmie pracę gdzie kolwiek to czyta opinie o pracodawcy. Jak widać opinie o Holiday to 1,5 gwiazdki same negatywne. Są to prawdziwe opinie byłych pracowników. Opinie pozytywne? wystawione przez kierownictwo. Każdy by chciał dostać wypłatę na czas i mieć prowizje na taką na jaką sobie zasłużył. I żeby choć trochę był szanowany w tej pracy. Nic więcej! Czy to tak dużo..? Jak tak źle się dzieje to radzę wymienić całe kierownictwo które (usunięte przez administratora) pracowników z ich własnej KASY. W zeszłym roku nie było zastępców dyrektora a w tym roku byli i po co się pytam kasa dla nich to jest a nic nie robią po widziałem jak się tylko kręci. W zeszłym roku było -50% na wyżywienie w tym roku tylko -30% co roku to gorzej. Za rok będzie 2 zastępców dyrektorów :) i tylko -10% na wyżywienie i brak prowizji bo twoja prowizja pójdzie na opłacenie pensji zastępców dyrektora :)

Były pracownik
Były pracownik
@Pracownik 2021

Co do prowizji, to kierownictwo sporo sobie przywłaszcza i nawet się z tym za bardzo nie kryje.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik 2021

Ja jestem zadowolona, zarobiłam 7 tys w miesiąc, pieniądze dostalam, super ludzie, goście tez, wyżywienie ok, spałam w resorcie i to za darmo. Wieczory na plaży, praca trudna, ale to tylko 3 miesiące, kto zarobi 21 tys w wakacje?

Opinia wiarygodna potwierdzona
Były pracownik
 Pytanie
@Ania

Widać opinia menadżera. Bo kto może być zadowolony. Super ludzie goście też? serio tak by nie napisał pracownik. Goście to (usunięte przez administratora) otwarcie o 11 bistra a oni już walą o 10:30 bo głodni są, często zmieniają zdanie co chcą do żarcia albo nie wiedzą co chcą. Albo mówią ze zamawiali co innego choć otrzymują bon na którym pisze co zamówili i z tym bonem przychodzą bo odbiór. Niektórzy są tylko spoko potrafią dać nawet napiwek wszyscy inni to tragedia. Wiecznie pretensje mają i pytania "Ile jeszcze mamy czekać?!" On nie rozumie ze robi się zamówienia wg kolejności. Nie wszyscy ale tam ich tysiące się przewija są tacy ze masakra. Ale nie możesz mu nic powiedzieć bo zaraz byś stracił prace. Oni są na wakacjach masz im w du*e wchodzić za przeproszeniem. A potem ty im wchodzisz bo liczysz na premie która potem jest żałosna. Wyżywienie ok? tak by nie napisał pracownik gdyż nie ma za darmo wyżywienia tylko 30% zniżki. A drogo było. Bo to jedzenie wyżywienie dla osób co wynajmują domki oni kasę mają więc jak pizza kosztowała 30zl to dla nich nie problem. Tylko że w "Wesołym zapleczu" 500 metrów dalej pizza już za 20zl. 7 tys tyle zarobisz fakt tylko ze bez umowy. Bo z umowa wyszło by 10 tys brutto. 3 tys to sporo od 1 pracownika na umowie. Wieczory na plaży? Pracuje się do 23 w bistro pracownicy na recepcji jeszcze dłużej a osoby na barze to nawet do 1 w nocy. Wiec chyba noce na plaży jak już jest zimno ciemno. Można zarobić 21 tys w wakacje. Są też restauracje gdzie są wysokie napiwki. Centrum rewala są tam restauracje ze wypłata wynosi 4 tys netto prawie drugie tyle to napiwki. Tam chociaż pracodawca oferuje każdemu darmowe wyżywienie i nocleg. I przynajmniej wypłata przychodzi na czas. Jest 10 i jest wypłata. I wiesz ze nie będzie problemów z dostaniesz tyle ile przepracowałeś. Spałaś w resorcie to super tylko ze są tam tylko 3 pokoje dla pracowników. Inni śpią 20 min od Resortu. Przy PKSie początek Niechorza. Resort na końcu Niechorza. Ale no tak trzeba dać pozytywne opinie bo za dużo tych prawdziwych negatywnów opinii.

Ees
Były pracownik
 Pytanie
@Ania

Ile godzin przepracowałaś? Bo ja 300 w miesiąc w dodatki bez umowy ! Fajnie masz ze dostajesz wypływ bo my czekaliśmy na swoje pieniądze tygodniami. Może poprostu jesteś kierownikiem i wraz ze śledziem oszukujesz zwykłych pracowników? I za to ci płaca?

Recepcjonistka
Były pracownik
 Pytanie
@Ania

21 tys to chyba kierownictwo i to już po przywłaszczeniu sobie pieniędzy pracowników. Ale rozumiem, że trzeba sobie sztucznie podwyższyć ocenę po takiej dawce szczerości. A może łatwiej byłoby przestać zabierać cudze pieniądze i nie być tak beznadziejnym człowiekiem? Nie, lepiej pisać sobie sztuczne opinie

Lila
Pracownik
@Pracownik 2021

Jesoooo, jakie bzdury. Od razu widać kto pisze te posty. Praca jak praca. Bywa ciężko, ale jest wesoło i mnustwo gości, którzy dają napiwki. Ekipa super, a jak komuś się nie podoba to odpada. Kto normalny ma czas na przestrzeganie innych przed pracy w Holidaju. Jest ok, niky nie oszukuje, ja juz drugi sezon była, i trzeci też pojadę. Za to, że wracam dostaję premię.

pracownik sezonowy
Były pracownik
 Pytanie
@Lila

A kto normalny nie będzie przestrzegał ludzi przed takimi (usunięte przez administratora)? Może po tym, jak zabrano im pieniądze i potraktowano jak śmiecia, mają jeszcze podziękować i polecać tą śmieszną firemkę? Nie, w Holiday nie jest wesoło, bo cały dzień nad głową siedzi Ci stuknięte kierownictwo, reprezentujące największy poziom żenady. Do tego klienci mało kiedy są zadowoleni i w większości wysłuchujesz skarg na beznadziejne warunki w resorcie. Odpada mnóstwo ludzi, bo nikt kto chociaż trochę myśli nie da się tak traktować i nie pozwoli sobie, żeby za taką harówe musiał jeszcze się prosić o wypłatę i premie. Miłej pracy w kolejnym sezonie. Tych na stałe mają pod pantoflem najbardziej. Aż dziwnie było patrzeć jak Ci ludzie, którzy są już kilka sezonów, uniżenie dawali się poniżać i pozwalali na siebie krzyczeć kierownictwu.

Sezonowy
Były pracownik

Nie wiem skąd wymyślane są takie informacje o Holidej. Fajna praca, świetni ludzie, dobrze zarządzający kierownicy i można dużo zarobić. Ja nie wiem czego można chcieć więcej ;)

Były pracownik
Były pracownik
@Sezonowy

Po przeczytaniu negatywnych opinii, jestem w stanie potwierdzić praktycznie każdą z nich. Podobnie jak mogę potwierdzić to, że te pozytywne komentarze i opinie wypisują sobie sami, bo inaczej ich ocena na tej, jak i każdej innej stronie byłaby już dawno na minusie. I chyba każdy kto tam pracował doskonale o tym wie.

Lila
Pracownik
 Pytanie
@Sezonowy

To konkurencja pisze, żeby ich ludzie do Holideja nie szli. oczywiste. Kto inny takie elaboraty by pisał. Ten post od niby przyszłego pracownika? Bzudry. Każdy kto jest zadowolony napisze: dziękuje, fajnie było, wrócę. Ja wrócę :)

Recepcjonistka
Były pracownik
@Lila

Nie, nie jesteśmy konkurencją. Niestety miałam nieprzyjemność pracować w tym cyrku. Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Naciągacze, przywłaszczają pieniądze bez mrugnięcia okiem. Nie można się doczekać wypłaty. Ludzie chorzy psychicznie na wyższych stanowiskach. Ja napisałam te "elaboraty" bo takie przekręty należy w końcu ukrócić, a niczego nieświadomych młodych ludzi przestrzec. Mogę się pod tym podpisać imieniem i nazwiskiem a nawet zostawić do siebie kontakt. Ciekawe, czy zdesperowane zastępczynie dyrektora podpiszą się pod swoimi sztucznymi pochwałami. Raczej wątpię

Ania
Były pracownik

Pracowałam w sezonie, polecam

Do Prezesa
Kandydat

A może by tak pan Piotr właściciel w 90% Holidaya znalazł trochę czasu i sprawdził czy w okresie wrzesień-pazdziernik ludzie dostali prawidłową wypłatę i prowizje. Dużo tego nie będzie bo w 80% to pracownicy sezonowi. Po sezonie zostaje tylko 20% pracowników. Ja bym nie dopuścił się tego by tyle lat pracy firma od 2016 roku przekreślić jednym sezonem. Bo widać po opiniach problemy zaczęły się w tym roku. Pan Piotr w tym roku nie zajmuje się wypłatami i dlatego są problemy jakie są. Powierzył obowiązki nie tym osobom co trzeba przez jego firma ucierpi na renomie przez co odbije się brakiem pracowników. Będą zmuszeni zatrudnić Ukraińców co nie potrafią czytac tych negatywnych opinii. Tylko że osoby na kasie czy recepcji nie zasiądą Ukraińcy co nie znają języka polskiego. Więc będą zdani tylko na Polskich pracowników żeby obsadzić te stanowiska. Za pewne właściciel dużo rzeczy nie wie co się wyrabia w jego własnej firmie skoro ma jeszcze inne firmy. Albo wszystko jest zatajane przez dyrektorów z Poznania. Wiem o tej firmie dużo. Mam nawet nr do pana Piotra właściciela Holiday. Ale on jest zajęty swoim życiem nie będzie waszej sprawy rozpatrywał osobiście bo ma od tego ludzi. Tylko te ludzie też nic z tym nie robią. Wszystko jest zamiatane pod dywan. W dużych firmach tak już bywa. Oni sami robią machlojki i mają na koniec sezonu tyle manka każdy ośrodek że muszą załatać tą dziurę ucinająć pensje od pracowników i ich prowizje ale tak się dzieje na koniec sezonu. Przez sezon raczej nikomu nie ucinają pensji i prowizji bo jak się zwolnisz to kto cię zastąpi w środku sezonu jak już każdy ma pracę. Zwykle tak się dzieje jak już ośrodek się zamyka. Wtedy jest haos i bałagan i się zastanawiają ile uciąć wypłatę żeby pokryć choć trochę te manko które narobiła Recepcja. Firma jest spoko dopóki zarządzał nią sam prezes. We wrześniu prezes i pani dyrektor nad wszystkimi dyrektorami była i zwiedzała Holidaya. Szkoda że nie wiedzą jak ich pracownicy są traktowani. Może kiedyś się dowiedzą. Ze dlaczego nikt nie chce pracować u nich. A ci co chcą to są stali pracownicy co byli zatrudniani przez samego prezesa i mają oni się dobrze. Bo sam prezes ich zatrudniał więc im krzywda w postaci brak pensji opóźniona pensja czy brak prowizji ich nigdy to nie spotka. Pozostałe osoby są zatrudniane przez osobę która nigdy na oczy nie widzieli. Zwykle jest to rozmowa z panią od zatrudnia osób. No cóż takie życie. Jeden ma lepiej drugi gorszej. Każdy pracuje tak samo a tylko wybrani są nagradzani. Nawet jak się starasz to nie jesteś zauważalny. Jesteś zauważalny dopiero wtedy gdy się nie starasz..

Ciekawa
Pracownik
@Do Prezesa

"pani dyrektor nad wszystkimi dyrektorami" była i zwiedzała Holiday... A to bardzo ciekawe, bo akurat nad wszystkimi dyrektorami jest Pan dyrektor a nie pani, więc warto się zorientować w sytuacji faktycznej zanim się zajmie pisaniem oszczerstw NA ZLECENIE

Pracownik
Pracownik
@Do Prezesa

Jeśli wynagrodzenie nie jest wypłacane, to są od tego właściwe organizacje , a jeśli chodzi o ludzi to praca jest SEZONOWA a nie na cały rok więc każdy wie na co się liczy.

Lila
Pracownik
 Pytanie
@Do Prezesa

Masz nawet nr do Prezesa? wow!!! to do niego zadzwoń, a nie pisz na forum.

Sezonowy
Pracownik

Świetna atmosfera, super ludzie, można sporo zarobić.

Haha
Pracownik
 Pytanie
@Sezonowy

Haha pani menadzer? Zarobiłaś żerując na ludziach? Na naszych premiach? To firma piramida tylko kierownictwo ma umowę! To moze zarabiacie i wam się podoba. Skończcie (usunięte przez administratora) ludzi!

Sezonowa
Były pracownik
@Sezonowy

Pozdrowienia dla pani menadżer. Trzeba nadrobić opinie po tylu szczerych ocenach

Szymon
Były pracownik
 Pytanie

Pracownik sezonowy. W holiday Niechorze bardzo dobrze mi się pracowało. Ludzie super zwłaszcza ci co pracują na barze pjona dla nich :) Fajne dziewczyny też pracowały jako animatorki. ^^ Większość z tych ludzi mam w znajo na fb. Nocleg miałem 5 min od Resortu. (Ładne noclegi z własną łazienką i TV). Potem końcówka sezonu w samym resorcie. Tam tez było ok oprócz kolejek do łazienki kto pierwszy ten lepszy :) Wyżywienie ok choć racja tylko 30% zniżki to jednak było mało dla mnie. Często po pracy żywiłem się w żabce. Jeśli ktoś chce zaoszczędzić na jedzeniu to innego wyjścia nie ma. Co do wypłaty to za wrzesień była punktualna i się zgadzała. Za październik faktycznie opóźniła się kilka tyg i się nie zgadzała brakowało tylko 60zl. Ale machnęłem rękę na to. To tylko 60zl było. Premia też była po 60 dniach ale była. Rozmawialiśmy o tym i ona oraz jej chłopak dostali 2x więcej premii niż ja choć żeśmy przepracowali tyle samo godzin. Ale to może dlatego ze 1 rok tam pracowałem a oni 4 sezon pracują tam. Bo dlaczego mieli by kłamać? Ogólnie praca spoko ciężka praca ale faktycznie można sporo zarobić coś za coś. Czy pisał bym się na pracę w kolejnym sezonie? Owszem.

Niechorze
Były pracownik

Fajna praca z ludźmi. Brak premii. Opóźniona wypłata często są niezgodności przy wypłatach. Drogie wyżywienie w pracy. Koszmarne zakwaterowanie w Holiday. Prysznic się rozpada. 4 os pokoje same łóżka i mini szafki na ubrania. Na pewno nie jest to praca na cały sezon jedynie na miesiąc dwa. Bo w takich warunkach pracy nie da się pracować. Mówię serio. Jak dostaniecie zakwaterowanie to przy PKS 20 min drogi od miejsca pracy..

Pracownik
Pracownik
@Niechorze

Skoro brak premii i wynagrodzenia to zgłasza się to w odpowiednie miejsce, na stan techniczny na resorcie również zawiadamia się kogoś odpowiedzialnego za to. Resrort jest na googlach i łatwo sprawdzić ile jest do przystanku :) Praca na własne życzenie w resorcie ;)

pracownik sezonowy
Były pracownik
@Pracownik

Brak premii i wynagrodzenia to problem tak powrzechny, że bardzo dobrze, że o tym wspominają. Niech jak najmniej ludzi się natnie na wyzyskiwaczy. A stan techniczny pokojów dla pracowników zostanie najprawdopodobniej zignorowany, bo nawet domków dla gości nie są w stanie często ogarnąć. Praca na własne życzenie owszem, po tym HR na rozmowie o pracę zaproponuje i obieca cuda na kiju, to łatwo się nabrać. I potem na własne życzenie pracownicy mający do siebie szacunek opuszczają to miejsce jak najszybciej. :)

Ania
Pracownik
@Niechorze

Premia się spóźniała, ale wyplata nie

Катерина
Pracownik

Робота супер, ввічлівий колектив, ставлення до співробітників хороше. Є безкоштовне житло і знижки на харчування.

вікі
Były pracownik
@Катерина

Не рекомендую працювати в Holiday. Вони відбирають у мене мою зарплату, без бонусів, кошмарне проживання, дорогу їжу. Остерігайтеся цієї роботи. Обманюють українців.

вікі
Były pracownik

Не рекомендую працювати в Holiday. Вони відбирають у мене мою зарплату, без бонусів, кошмарне проживання, дорогу їжу. Остерігайтеся цієї роботи. Обманюють українців.

Pracownik sezonowy
Pracownik

nie rozumiem niektórych komentarzy, praca sezonowa - każda, to ciężka praca. a jeżeli chodzi o holidey to jest tam świetna atmosfera i ludzie i też można dużo zarobić - serio. To co najważniejsze dla mnie to mądrze zarządzajacy kierownicy - a tam są super kierownicy, na ktrych zawsze mogłam liczyć. Wracam na wiosnę kolejny raz na sezon właśnie do tych samych managerów. jak nie boicie się wymagającej pracy to polecam!

Były pracownik
Były pracownik
@Pracownik sezonowy

Każdy zdaje sobie sprawę, że praca sezonowa jest ciężka, ale każdy liczy, że ta ciężka praca mu się opłaci. A w holiday dużej wypłaty na oczy się nie zobaczy. A już zwłaszcza po odliczeniu tego, co z Twojej pensji lub premii zabiorą sobie kierownicy. Poza dopuszczaniem się przywłaszczeń pracowniczych pieniędzy, są też zwyczajnie toksycznymi ludźmi, którzy zupełnie nie potrafią zorganizować niczego sensownego. Ciągłe krzyki, wyzwiska i docinki jak z przedszkola to nie do końca miła atmosfera. Tak niestabilni psychicznie ludzie, nie powinni mieć w ogóle styczności z taką pracą. Ciągłe zamieszanie, kierownicy obgadują pracowników, a co najśmieszniejsze, także siebie nawzajem. Wszechobecna zawiść i krętactwo. Niestety tak to wygląda.

Administrator

W mieście Poznań poszukiwano kandydatów do pracy jako Główny Specjalista Ds. HR. Czy ktoś aplikował na ofertę firmy Holiday Park & Resort Sp. z o.o.? Jak wrażenia z rekrutacji?

K.P.
Kandydat
@Administrator

Aplikowałam do HR i rekrutacja przebiega bardzo sprawnie póki co. Rekruterka zadzwoniła 2 dni po wysłaniu CV i przekazała w rozmowie wstępnej wszystkie informacje o firmie, strukturze, zadania i powodach rekrutacji oraz odpowiedziała na 2 moje dodatkowe pytania. Mam umówioną rozmowę na Teams z Dyrektor HR. Zobaczymy jak pójdzie.

Zostaw merytoryczną opinię o Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k. - Śrem

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 144.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 96, z czego 43 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k.
3.6/5 Na podstawie 174 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Fryderyka Chopina 1J
    63-100 Śrem
  • NIP: 7851800879 REGON: 363534275 KRS: 0000597771
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k.
Przejdź do nowych opinii