Front Desk Sp. z o.o.
counter
1 33 155 5 1
Beata99
Były pracownik

Pracowałam w firmie kilka miesięcy. Moje zadowolenie skończyło się wraz z końcem rozmowy rekrutacyjnej. Z ogłoszenia na które wysłałam cv wynikało 3400 brutto (a że jestem studentem to przy zleceniu netto) na umowie mam stawkę 18,5 + 7,5 premii a w rzeczywistości otrzymywałam 24zł/h a po zmianie budynku 25.5zł/h. chciałam pracować 5 dni w tygodniu o czym p Karolina mnie zapewniła, że tak będzie a jednak i tak miałam średnio jeden tydzień w miesiącu pełny a pozostałe miałam wciskane wolne. wiadomości i telefony w dni wolne. Mundurek to spodnie marynarka i koszule na krótki rękaw nawet zimą. zwróciłam uwagę p. Magdalenie czy może przekazać komuś informacje, że na budynkach jest bardzo zimno ( 18 stopni) i żeby zaproponowała zmianę koszul na te z długim rękawem odpowiedź jaka dostałam to "nie spodziewaliśmy się że w lutym będzie zimno". buty pracownicze to szpilki na ok 2cm obcasie przez które nabawiłam się deformacji małych palców. zgłosiłam to p Magdalenie i poinformowałam że będę chodzić w swoich butach, kazała przynieść mi zaświadczenie lekarskie gdzie dziewczyna z recepcji obok chodziła w swoich bo było jej zimno. p Magdalena powiedziała że mam zacząć chodzić na rehabilitacje a po naprawieniu mam znowu nosić te buty. mimo przepisowego wiązania włosów ciągle dostawałam uwagi że włosy które mam w kucyku opadły na ramiona i tak być nie może. w poprzednim tygodniu według grafiku miałam dzień wolny w czwartek, tego dnia po południu dostałam informacje ze w piątek tez nie pracuję. po zapytaniu dlaczego dostałam odpowiedź ze muszą przeszkolić nowa dziewczynę, na co zapytałam czy nie może np od poniedziałku albo czy nie mogłam zostać poinformowana wcześniej, powiedziałam że mi się to nie podoba i że chcę pracować. pani Magdalena nie miała żadnych argumentów po czym w piątek dostałam telefon że w poniedziałek mam nie przychodzić na recepcję tylko na spotkanie z p Karolina. zostałam na nim zwolniona z trybem natychmiastowym. po poproszeniu o podanie przyczyny usłyszałam ze mi nie powie. podsumowując: praca lekka nic nie robisz tylko przyjmujesz ok 10 kurierów dobrze zarabiasz ale jesteś poniżana na każdym kroku. po zwolnieniu ulżylo mi, jedyne co mnie zabolało to fakt ze taka okropna firma zwolniła mnie a nie ja sama odeszłam.

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy Front Desk Sp. z o.o.?

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy Front Desk Sp. z o.o.?

xx
Były pracownik
@Pytanie

żadne

Wr Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Wynagrodzenie za ostatni miesiąc pracy opóźniony o miesiąc. Oczywiście po najniższej stawce.

XA
Kandydat
 Pytanie

Czy wypłaty są wypłacane zawsze terminowo?

Luiza Nowy wpis
Pracownik
@XA

Prze siedem miesięcy mojej pracy zawsze mam przelew w terminie i nie słyszałam aby ktoś narzekał.

Beata99
Były pracownik

Pracowałam w firmie kilka miesięcy. Moje zadowolenie skończyło się wraz z końcem rozmowy rekrutacyjnej. Z ogłoszenia na które wysłałam cv wynikało 3400 brutto (a że jestem studentem to przy zleceniu netto) na umowie mam stawkę 18,5 + 7,5 premii a w rzeczywistości otrzymywałam 24zł/h a po zmianie budynku 25.5zł/h. chciałam pracować 5 dni w tygodniu o czym p Karolina mnie zapewniła, że tak będzie a jednak i tak miałam średnio jeden tydzień w miesiącu pełny a pozostałe miałam wciskane wolne. wiadomości i telefony w dni wolne. Mundurek to spodnie marynarka i koszule na krótki rękaw nawet zimą. zwróciłam uwagę p. Magdalenie czy może przekazać komuś informacje, że na budynkach jest bardzo zimno ( 18 stopni) i żeby zaproponowała zmianę koszul na te z długim rękawem odpowiedź jaka dostałam to "nie spodziewaliśmy się że w lutym będzie zimno". buty pracownicze to szpilki na ok 2cm obcasie przez które nabawiłam się deformacji małych palców. zgłosiłam to p Magdalenie i poinformowałam że będę chodzić w swoich butach, kazała przynieść mi zaświadczenie lekarskie gdzie dziewczyna z recepcji obok chodziła w swoich bo było jej zimno. p Magdalena powiedziała że mam zacząć chodzić na rehabilitacje a po naprawieniu mam znowu nosić te buty. mimo przepisowego wiązania włosów ciągle dostawałam uwagi że włosy które mam w kucyku opadły na ramiona i tak być nie może. w poprzednim tygodniu według grafiku miałam dzień wolny w czwartek, tego dnia po południu dostałam informacje ze w piątek tez nie pracuję. po zapytaniu dlaczego dostałam odpowiedź ze muszą przeszkolić nowa dziewczynę, na co zapytałam czy nie może np od poniedziałku albo czy nie mogłam zostać poinformowana wcześniej, powiedziałam że mi się to nie podoba i że chcę pracować. pani Magdalena nie miała żadnych argumentów po czym w piątek dostałam telefon że w poniedziałek mam nie przychodzić na recepcję tylko na spotkanie z p Karolina. zostałam na nim zwolniona z trybem natychmiastowym. po poproszeniu o podanie przyczyny usłyszałam ze mi nie powie. podsumowując: praca lekka nic nie robisz tylko przyjmujesz ok 10 kurierów dobrze zarabiasz ale jesteś poniżana na każdym kroku. po zwolnieniu ulżylo mi, jedyne co mnie zabolało to fakt ze taka okropna firma zwolniła mnie a nie ja sama odeszłam.

FFF
Pracownik
@Beata99

Napewno przyczyna rozwiązania umowy jest napisana na wypowiedzeniu, które Pani otrzymała więc proszę nikogo nie wprowadzać w błąd. Zapewne, jeśli to wypowiedzenie w trybie natychmiastowym to nienależycie wykonywała Pani obowiązki.

FDDD Nowy wpis
Były pracownik
@FFF

Haha! Bo tylko w takim trybie umiesz to robić. Szkoda, że czasami zapominasz być człowiekiem.

Masakra Nowy wpis
Były pracownik

W firmie Front Desk wytrzymałam rok. Dlatego zdążyłam już usłyszeć o sytuacjach a także być ich świadkiem o których mowa niżej. Krótko. Poniżanie, lekceważenie, ciągła kontrola, wywyższanie się, brak jakiegokolwiek podejścia do pracownika, czepianie się o wszystko, wygląd itd, gdzie największa pani koordynator to było istne przeciwieństwo schludnego i miłego wyglądu. Wieczny brak humoru, czepialstwo, brak jakichkolwiek manier. Co do "szefowej" , która na tej grupie systematycznie się udziela, nie posiada ona żadnych pozytywnych cech, jakie powinien posiadać przełożony, a przede wszystkim człowiek. Głównym priorytetem pracy tej pani jest poniżanie, kłamanie i czerpanie satysfakcji w oczernianiu i doprowadzaniu do płaczu dziewczyn w otoczeniu jak największej ilości osób, nawet przy gościach. Jeśli chodzi o warunki to śmieszny strój (spódnica) w której trzeba marznąć nawet w zimę, przy 10 stopniach na recepcji. Zakaz wychodzenia do łazienki więcej razy niż 2 przez 10 godzin pracy. Dwie przerwy 15 minutowe w ciągu całego dnia, podczas których przyjeżdża koordynatorka. Zapomnij o wtedy o jedzeniu czy łazience. Rozbicie "wysokiej" stawki w umowie po to by przy niewygodnej sytuacji dla szefowej wypłacić pracownikowi wynagrodzenie po najniższej możliwej stawce. Naprawdę szczerze, nie polecam pracy w tym miejscu. Na początku jest miło. Jak zawsze. Jednak prawda bardzo szybko wychodzi na jaw. Dodatkowo, z polecenia prawnika, polecam zgłaszanie tego miejsca pracy w Państwowej Inspekcji pracy oraz dochodzenie swoich racji i praw drogą prawną.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 987 144
  2. olx.pl 3 551 040
  3. pracuj.pl 3 393 576
  4. jooble.org 3 374 784
Pytanie
 Pytanie

Czym Front Desk Sp. z o.o. zachęcają? Jakie mają dodatki?

Odpowiedź
Były pracownik
@Pytanie

Żadne. Wszystko na początku obiecywane, co bardzo szybko okazuje się bajką. Nie polecam z całego serca.

XXXX
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie pół roku. Rozmowa kwalifikacyjna wywarła na mnie dobre wrażenie, z P. Karoliną dobrze się rozmawiało, jedno pytanie po angielsku które miało sprawdzić poziom a właściwie czy w ogóle się ktoś odezwie w przypadku osoby z zagranicy. W ogłoszeniu było do wyboru umowa o prace lub zlecenie z czego w rzeczywistości są tylko umowy zlecenie. Miałam pełna dyspozycyjność, obiecano mi prace na pełen etat z czego pełen etat miałam nadzieje na 160 godzin w miesiącu a w praktyce pracowałam lekko ponad 100 godzin. To jest duża różnica finansowa. Tak samo jak nikt nie poinformował ze pierwszy miesiąc nie jest płatny pełna stawka tylko mniej Ok 22zl/h (gdzie nie widze tu żadnego sensu bo umawiamy się na konkretna stawkę). Praca jest lekka pod względem fizycznym, siedzenie na recepcji, jeden raport w ciągu dnia i zapisywanie gości resztę czasu poprostu siedzisz i się nudzisz. Psychicznie z czasem wykańcza. Zero zaufania i szacunku do pracownika, pełen controlling, kilka telefonów w ciągu dnia, nawet 2 min przed końcem pracy, aby tylko sprawdzić czy aby napewno ktoś nie wyszedł wcześniej, do toalety zejść nie możesz mimo ze ma się ja za sobą i tak musisz zadzwonić do ochrony by pofatygowała cię zmienić na minutę bo nie możesz opuścić stanowiska pracy, telefony od koordynatorki po pracy i męczenie głowy praca po pracy by tylko zapytać „i jak tam”, nawet w piątek po południu gdzie sprawa nie jest pilna i może poczekać do poniedziałku, zmiany grafiku z dnia na dzień, totalna niestabilność finansowa zdarzało mi się pracować 2 dni w tygodniu, zabieranie dni wolnych z dnia na dzień, nic nie można sobie zaplanować, stajesz się niewolnikiem pracy. Każdy błąd cudzy jest traktowany jako twój błąd, ze ty czegoś nie przekazałas mimo ze ktoś nie przeczytał wiadomości zostawionej od ciebie w zeszycie i wypominanie „błędu” przez kolejne miesiące, ciagle zmiany recepcji, zimą się zamarza na biurowcu potrafiło być 10 stopni, a uniform słabej jakości z krótkim rękawem i spódnica. Nawet jak wszystko robisz dobrze i tak znajda coś aby tylko się przyczepić, tu włos wystaje, tu plakietka przekrzywiona, tu się paproch do marynarki przyczepił, tu za dużo długopisów na biurku. Naprawdę nie polecam tej firmy, pieniądze nie są tego warte. Posada nie jest wymagająca, a chodzisz zmęczona i zestresowana. Szczyt wszystkiego jest ze za spóźnienie 5 min, „zły wygląd” czy inne niewykonanie obowiązków, albo przy zwolnieniu nie dostajesz całej pensji tylko 18.5/h i to jest jedyny powód dla którego wiele dziewczyn obawia się zwolnić. Jak pójdziesz pracować do innej firmy w biurowcu to będziesz nękana przez kolejne pół roku, nachodzona przez Front desk, i będą ci grozić karą 5tys zł pomimo rozwiązanych stosunków. Żenada. W trakcie pracy były również sytuacje które poniżały pracownika, zakaz dorobionych rzęs i zwracanie uwagi w dyskryminujący sposób publicznie. Jeżeli ktoś się zastanawia czy podjąć prace stanowczo odradzam, minimalnej pensji nie ma na umowie i możecie nie zarobić na własne utrzymanie nastawiając się na wysoka stawkę.

Były pracownik
Użytkownicy czekają na odpowiedź 40 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś kiedyś pozwał front desk? Jeśli tak to z jakim skutkiem? ????

Anna
Kandydat

Firma zachowała się bardzo nieprofesjonalnie. Zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną, na koniec której dostalam informację, że pani oddzwoni do mnie po weekendzie, aby umówić się na dzień próbny i jeśli praca będzie mi odpowiadać to podpiszemy umowę. W między czasie odrzuciłam inną ofertę pracy, bo z wypowiedzi Pani, z którą miałam rozmowę jasno wynikało, że jest zainteresowana podjęciem współpracy ze mną. Rozmowę miałam około miesiąc temu i do dziś nie dostałam żadnego telefonu czy informacji. Pierwszy raz spotykam się z takim podejściem. Nie polecam.

Karol

Dostajecie bony na urodziny ?

XM
Użytkownicy czekają na odpowiedź 94 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Błagam, nie idźcie tam dziewczyny. Ta praca to jakiś horror. Stawka jest kusząca wiadomo, ale czy warto tracić nerwy i zdrowie? Jeśli odpowiada Ci siedzenie na czterech literach po 9/10 godzin, a jedyną "atrakcją" w ciągu dnia jest przyjazd koordynatorki, to proszę bardzo. Dodatkowo - codziennie inna recepcja i zawsze jakiś problem: włos nie tak, to nie tak, tamto nie tak.... A najlepsze są przerwy... W śmierdzących pomieszczeniach, nawet bez czajnika..Ja, za żadne pieniądze bym tam nie wróciła.. ODRADZAM... STANOWCZO...

Gregor

Nieznajomość przepisów nie jest wytłumaczeniem. Po co za swoje błędy obciążamy dobrą firmę? Firma nie zasługuje na to bo tu się po prostu dobrze pracuje.

zniesmaczona
Były pracownik
@Gregor

Doskonale znam przepisy dotyczące urlopu okolicznościowego i znałam je zanim zaczęłam pracę we FD. Bywają jednak w życiu takie sytuacje, gdy empatia powinna stanąć ponad tym, że umowa cywilnoprawna nie podlega pod kodeks pracy. Sytuacja pod tytułem jako twoja przełożona nie zgadzam się, abyś wzięła udział w pogrzebie babci, bo nie znalazłam za Ciebie zastępstwa jest nie do zaakceptowania.

MM
Były pracownik
@Gregor

HAHA, ta firma nie zasługuje na nic

Iwona
Kandydat

Dopiero będę zaczynała swoją przygodę z firmą Front Desk i szczerze mówiąc jestem zaskoczona taką ilością negatywnych opinii. Pozwolę sobie jednak się wypowiedzieć na temat rozmowy rekrutacyjnej, bo widziałam, że sporą ilość dziewczyn ten temat interesuje. Pani Karolina zrobiła na mnie dobre pierwsze wrażenie. Wydaje się być miła, jednak z pewnością jest bardzo konkretną kobietą i ma określone standardy. Rozmowa potoczyła się gładko. Pani Karolina była bardzo dobrze przygotowana, wiedziała o co ma zapytać, co powiedzieć i nie przeoczyła żadnej kwestii. Poproszono mnie abym opowiedziała coś o sobie, zapytano o dni i godziny, w których jestem dyspozycyjna, do którego biura mam łatwiejszy dojazd i czy wolę pracować na jednej czy kilku recepcjach. Sprawdzono też poziom moich wypowiedzi w języku angielskim, chociaż całą rozmowa była przeprowadzona w języku polskim. Jedyne co mnie zaskoczyło to, że w ogłoszeniu napisane było, że do wyboru jest umowa o pracę i zlecenie, a okazało się, że obowiązuje jedynie umowa zlecenie. Ostatecznie zostałam zatrudniona i niedługo zaczynam pracę. Jak tylko wyrobię sobie jakąś opinię na temat pracy, na pewno się podzielę :) Pozdrawiam Was wszystkie serdecznie Dziewczyny!

zniesmaczona
Były pracownik

Podpisując umowę zlecenie byłam w pełni świadoma, że nie podlega ona pod kodeks pracy. Wiem, że tylko na umowie o pracę przysługuje urlop okolicznościowy w przypadku śmierci bliskiej osoby. Nie sądziłam, że we Front Desku będę potrzebować takiego urlopu, w końcu tego nikt nie planuje. Kiedy zmarła moja babcia, poinformowałam koordynatorkę o pogrzebie za 3 dni. Usłyszałam "jeśli znajdę zastępstwo, to będziesz miała wolne". No tak się szanowna firmo nie traktuje nawet zleceniobiorców. to już nawet nie jest nietakt czy brak empatii, ale zwykłe (usunięte przez administratora) i prostactwo...

Były pracownik
Użytkownicy czekają na odpowiedź 151 dni.
Były pracownik
 Problem

Długo się zastanawiałam nad wystawieniem opinii, ale emocje opadły, a wyrobione zdanie pozostało. Początkowo wydawało się wszystko ok, niestety w miarę szybko to się zmieniło. Pracownik w tej firmie jest dosłownie nikim, dziewczyny na rekrutacji wybierane są jedynie pod względem wizerunkowym, po czym przepracują chwilę i są zwalniane z dnia na dzień. (usunięte przez administratora)Pozostając w temacie stroju to jego pranie również jest pomyłką. Dodatkowo firma FD jest dogłębnie zaprzyjaźniona z pewną firmą ochroniarską, a na inne, które pracują na biurowcach są zbierane haki, by je wyrzucić. Podsumowując mimo wielkich obietnic i zachęcającej stawki szczerze nie polecam pracy w tej pseudo firmie.

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 169 dni.
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Front Desk Sp. z o.o.?

Wiktoria

Czy prawo jazdy kategorii B jest obowiązkowe?

Zawiedziona
Pracownik

Zadowolenie z pracy w tej firmie kończy się na rozmowie kwalifikacyjnej. Później z każdym dniem jest aby gorzej jednakże zarobki na początku wydają sie na tyle fajne, że przychodzi myślenie "dam rade". Miałam przyjemność pracować z niejedną dziewczyną i nie znalazła się taka, która powiedziałaby o Pani K chociaż jedno dobre zdanie. Każda boi sie odejść ponieważ wie, że napewno nie dostanie całej pensji. Niestety to jest ten najgorszy typ pracodawcy dla którego pracownik jest nikim. Nawet na przerwie, ktorych jest jedynie dwie w przeciągu całego dnia (i trwaja 15 minut) nie możesz nawet wyjsc po coś do jedzenia do sklepu obok. Nie dajcie sie nabrać na uśmiechy podczas rozmowy o pracę, zginął zaraz po niej i staniesz się zastraszoną kukiełką. Żadne pieniądze nie są warte takich nerwow, stresu i strachu. Nie życzę nikomu takiego pracodawcy jakim jest Pani K.

pracownikzdługimstażem
Użytkownicy czekają na odpowiedź 266 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Bardzo nie polecam , ponieważ w tej firmie nie znajdziesz szacunku od pracodawcy. Chyba , że dasz się poniewierać za pieniądze. Miałam bardzo często zmieniane recepcję co nie pozwala przyswoić się oraz nauczyć się dobrze swojej pracy. Byłam bardzo często oszukiwana i traktowana z pogardą. Odradzam , mimo dobrych zarobków , jednak sądzę , że szacunek , komfort psychiczny jest o wiele ważniejszy.

Były Pracownik
Były pracownik

Front Desk jest dobrym pomysłem dla osób, które chcą zarobić i się nie narobić. Praca uczy kultury osobistej i cierpliwości. Jednak bardzo nie polecam firmy. Pani Karolina zabrania pracownikowi (na przerwie) palić papierosów, sama przerwa to śmiech gdyż na 10h pracy ma się 30 minut. Więc proszę sobie wyobrazić siedzenie przez 9,5h, no ale to kwestia akceptacji warunków pracy. Nie wchodząc w szczegóły, Pani Karolina nie traktuje pracowników z szacunkiem.

Pytanie
 Pytanie

Czy Front Desk Sp. z o.o. narzuca terminy urlopów wypoczynkowych?

A.
@Pytanie

Nie, samemu układasz sobie grafik z miesiąca na miesiąc.

Zostaw merytoryczną opinię o Front Desk Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 987 144
  2. olx.pl 3 551 040
  3. pracuj.pl 3 393 576
  4. jooble.org 3 374 784
Front Desk Sp. z o.o.
1/5 Na podstawie 33 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Pory 78
    02-757 Warszawa
  • NIP: 5213788842 REGON: 367869274 KRS: 0000687498
Front Desk Sp. z o.o.