Opinie o Lot Team Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Lot Team Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Lot Team Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Firmy rekrutacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lot Team Sp. z o.o. w Warszawa

Krejzolka
Pracownik
 Pytanie

Zbiera mi się na wymioty. Niezadowolenie pracowników jest zrozumiałe, sytuacja osób zatrudnionych na umowę o pracę to farsa. Zero, zero jakichkolwiek pozytywów pracy na stanowisku kasjera!!!!! Słońce narodu p.s Blondi zdecydowała o niemalże wykluczeniu możliwości sprzedaży usługi upgrade. Pozwolono sprzedawać to osoba na umowę zlecenie, którzy i tak już zarabiają 2 razy więcej!!!!! Oczywiście zaraz zacznie pisać że wszyscy mają takie same szanse na sprzedaz usług, nie mają kasjer odbiera głównie transfer ze zmianami, sprzedaży BRAK. Podwyżek z powodu inflacji nie ma i nie będzie !!!! 4200 brutto to jest podstawa na kasjerze 24h/7 nie ma świat, dni wolnych NIC. Szczerze to lepiej w Biedronce, przynajmniej wolne niedzielę. To co wypisuje tutaj "zespół lot team" to bzdury, żenada że już do takich środków zniżają się osoby które powinny starać się poprawiać byt pracowników i funkcjonowanie spółki. Ale po co się uderzyć w pierś i przemyśleć swoje błędy ??? Lepiej dalej wykłócać się z faktami. Marność nad marności.

Zespół LOT TEAM
Pracownik
@Krejzolka

Informujemy, że podczas ostatniego spotkania miesięcznego z pracownikami i współpracownikami (spotkanie grudniowe jest nagrane i dostępne do odtworzenia) otrzymaliśmy odpowiedź na pytanie dotyczące podwyżek inflacyjnych. Wtedy też przekazane zostały informacje związane ze sprzedażą usług. Zachęcamy do aktywnego udziału w spotkaniach miesięcznych by móc na bieżąco przekazywać swoje uwagi przełożonym oraz od razu otrzymywać odpowiedź dotyczącą swoich wątpliwości. Zawsze jesteśmy gotowi na rozmowę, a zebrane w czasie dyskusji argumenty od pracowników posłużą nam by móc przedstawiać ten punkt widzenia organom decyzyjnym. Zawsze otwarcie przyjmujemy konstruktywną krytykę dlatego jeszcze raz zapraszamy, nawet do "wykłócania się" ale na żywo podczas wielu wspólnych spotkań niż anonimowo na tego typu forum. Jeśli anonimowo, to zachęcamy do kontaktu przez zaufaną skrzynkę której adres każdy z Was zna.

XD
Pracownik
@Zespół LOT TEAM

Wy tak przyjmujecie ta krytyke ze juz nie raz za taka krytyke bez slowa wywalaliscie pracownikow na umiwie zlecenie i bylo tylko na sali widac jak Blondi najpierw zastrasza sama w sali coachingowej takiego oracownika i sie na nim wyzywa psychicznie co to nie ona. A potem taka osobe tylko bez slowa eskortowala do wyjscia. Zenada, nic nie mowicie otwarcie, WSZYSYKO ANONIMOWO!

Zespół LOT Team
Pracownik
@XD

Z całą stanowczością chcemy zdementować informacje, jakoby w LOT Team ktokolwiek został zwolniony z powodu przekazania nam konstruktywnej krytyki. Tak jak w każdej innej firmie obowiązują wszystkich te same zasady dotyczące np. dyscypliny pracy czy wykonywania swoich obowiązków zawartych w umowie. Dzięki przekazaniu nam feedbacku (pozytywnego czy negatywnego) możemy nadal się rozwijać i usprawniać działania firmy, dlatego ponownie zachęcamy do aktywnego udzielania się na spotkaniach, przekazywania swoich opinii przełożonym czy wypełniania ankiet które prowadzimy.

XD
Pracownik
@Zespół LOT Team

To juz chyba zespol Lot Team zapomnial jak szybko Blondi pozbyla sie Pani Wiktorii G. ( tak pracuje tu na tyle dlugo by pamietac taka osobe) Pare slow konstruktywnej krytyki powiedziane przez nia glosno na temat Sylwusi i ja odrazu zwolniliscie z dnia na dzien nie informujac nawet jej Lidera o takim zamiarze. Wasze zaklamanie i obluda jest na takim poziomie ze jakbyscie z takim samym zapalem dbali o pracownikow co klamiecie tutaj to moze moznaby LOT TEAM nazwac fajnym miejscem pracy. Żenujacy poziom klamstw ktory tu prezentujecie swietnie pokazuje jakimi jestescie idiotami liczac na to, ze sytuacje jakie tu opisal*m po jakims czasie zamiatacie pod dywan udajac, ze nigdy nie mialy one miejsca.

Gall Anonim
Kandydat
 Pytanie
@Zespół LOT Team

Wracam i ja! Potwierdzam, że koleżanka Wiktoria została zwolniona ze skutkiem natychmiastowym po wyrażeniu niepochlebnej opinii na temat działań ówczesnej koordynator biura w Warszawie a obecnie zastępcy kierownika, (usunięte przez administratora) Poziom odklejenia od realiów i prób zakłamywania rzeczywistości przez KADRĘ LOT TEAM (nie żaden zespół) jest żenujący wręcz. Kasjer na umowie na okres próbny dostaje 4200zł brutto, po 3 msc jeśli przedłuży to dostaje całe 4400zł. Na umowie o pracę. Do tego dochodzą dodatki jak premia regulaminowa (maks 20% podstawy brutto, realnie 12%) oraz prowizja za sprzedaż usług dodatkowych, która faktycznie nie istnieje. Kasjer odbiera tylko transfery dotyczące zmian biletów, gdzie nie ma praktycznie żadnej sprzedaży. Nawet usługa upgrade została zabrana kasjerom i mogą ją sprzedawać obecnie osoby na umowie zlecenie, które już bazowo zarabiają sporo więcej. Bezczelne naplucie w twarz całej ekipie kasjerskiej. Realne prowizje na ten moment to jest może maks 200pln brutto mając jakieś szczęście do pasażerów. Najpopularniejsze usługi jak dodatkowy bagaż, miejscówki to jest szalony 1%. Upgrade to 3% co przy znaczącej kwocie takiej usługi na locie długodystansowym faktycznie działało motywująco. A teraz? Plują ludziom w twarz i starają się im wmówić, że to deszcz pada. Chcesz iśc do LOT Team sp z o. o.? Zrób szkolenie z amadeus, nie podpisz kolejnej umowy i idź do pracy w biurze podróży. BCD Travel na start daje 6500pln brutto za o wiele mniejsze obowiązki i pracę wyłącznie poniedziałek-piątek 8h dziennie. Albo do AMEX Travel, tam już kwota jest bliższa 10tys. PLN dla osoby mającej kompetencje kasjera lotniczego.

1
Zespół LOT Team
Pracownik
@Gall Anonim

4200zł brutto to nie jest niskie wynagrodzenie, proszę pamiętać, że minimalna krajową dopiero w czerwcu 2023 osiągnie poziom 3600zł, tutaj mamy jeszcze 600zł zapasu!!! Co do agentki która została zwolniona, nie była to krytyka konstruktywna, co więcej negatywny wydźwięk wypowiedzi był skierowany w kierunku jednej osoby z kadry zespołu lot team. Akurat padło na osobę na którą złych rzeczy mówić nie można!!! Jest jej potem przykro, a ona tak się stara. Dzięki niej mamy dobry zespół kadry, wybitnych fachowców, firma się rozwija a ludzia żyje się coraz lepiej !!!

4
Zespół LOT TEAM
Pracodawca
@Zespół LOT Team

Powyższy komentarz nie został napisany przez firmę LOT Team, bardzo prosimy nie podawać się za nas. Ponieważ nie współpracujemy z firmą gowork, nie posiadamy oficjalnego konta, zdając sobie sprawę, że daje to możliwość dodawania komentarzy w naszym imieniu przez zdenerwowanych internautów. Prosimy również o niewskazywanie danych personalnych (imię / nazwisko pracowników) oraz niepodawanie informacji nieprawdziwych w swoich komentarzach, które powodują zniesławienie danej osoby. Informujemy, że tego typu komentarze zostały zgłoszone do odpowiednich służb.

Policja
Pracownik
@Zespół LOT TEAM

Przyjelismy zgloszenie, ale mamy do roboty cos ciekawszego niz takie (usunięte przez administratora) Prosze sie wiecej nie kompromitowac Zespol LOT team

Komendant Szary Robak
Pracownik
 Pytanie
@Zespół LOT TEAM

Prosicie o nie podawanie informacji nieprawdziwych w swoich komentarzach? A jak się odniesiecie do niejednokrotnego oskarżania/oczerniania/zniesławiania swoich pracowników przez członków kadry? Najwyraźniej Jaśnie Oświecona uznaje że wszystko jej można. Pomijając fakt powyższych komentarzy będących skróconą prawdą naszych pięknych realiów.

Skandal
Były pracownik

W LOT Team bez zmian, skandalicznie. Blondi lata sobie do Londynu na "konferencje" pograć na automatach, podczas gdy reszta pracowników w pocie czoła wypruwa sobie żyły żeby zdążyć z aftercallem. Ta firma to jest jedno wielkie dno, omijajcie z daleka

1
Zespół LOT TEAM
Pracownik
@Skandal

W listopadzie odbyła się konferencja Expo CC w której uczestniczyły 4 osoby z kadry CC. Expo CC było skierowany do branży Contact Center, podczas której przedstawiono trendy CC oraz nowe systemy (przed nami zaplanowane spotkania z przedstawicielami nowych rozwiązań w formule online). W razie jakichkolwiek wątpliwości nt. konferencji zapraszamy do kontaktu podczas spotkań Q&A. Pozdrawiamy, Zespół LOT Team

Ola
Były pracownik
@Zespół LOT TEAM

Super, dzięki za wyjaśnienie

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Skandal

Skandal co to jest ten aftercall?

XD
Pracownik
@Ola

Aftercall to czas mierzony po zakonczeniu kazdej rozmowy. Czas ten jest przeznaczony dla pracownika aby np dopelnil swoje obowiazki wzgledem klienta po zakonczonej rozmowie( przykladowo dokonczenie wyminy biletu, wystawienie dokumentow za bagaz dodatkowy itp) Powinien byc to czas dla pracownika ktory to pracownik przeznacza go do “dokonczenia” tego co mial zrobic na prosbe klienta. W rzeczywistosci osoby “wyzej “ postawione w CC definiuja tym produktywnosc pracownika i oceniaja go na podstawie tematu rozmowy i glupiej tabelki w ktorej masz jasno wydzielony czas AC do danego tematu rozmowy. W tym CC czas aftercall jest blednie uzywany do szczucia pracownikow i zanizania im ocen a koniec koncow do “oceny” produktywbosci pracownika i tego czy faktycznie sie on “nadaje “ do tej pracy W normalnym CC jest uzywany do ustalenia stedniego czasu na dany “problem” podczas rozmow z pasazerami AKA klientami. Oczywiscie zaraz ci te pajace z Zespolu Lot team napisza ze klamie wiec polecam nawet nie czytac wypocin tych………

Administrator

Lot Team Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Kasjerka w mieście Warszawa. Wiesz, jak wygląda proces rekrutacji? Z ilu etapów się składa?

Uciekaj
Były pracownik
@Administrator

Uciekaj i nie oglądaj się na PLL LOT i LOT Team

Agnieszka
Inne
@Uciekaj

To admin forum, on już ma pracę :) A ja się chciałam spytać, bo widać, że znasz pracę od zaplecza ;) Ile kasjerka zarabia?

Gall Anonim
Były pracownik
@Agnieszka

Mniej niż na kasie w jakimkolwiek supermarkecie a wymagania i ciśnięcie na statystyki, wskaźniki jest całkowicie oderwane od realiów. Dodatkowo niezgodna z prawem lojalka za szkolenie konieczne do pracy oraz odpowiedzialność finansowa.

Marta
Inne
@Gall Anonim

Masakra... jakby kasa była mega dobra to może bym się nie przejmowała lojalką i tą odpowiedzialnością, ale w przeciwnym razie to..... dziękuję bardzo i do widzenia. A chciałam zanosić papiery!

Iza
Inne

Czyli w końcu mniej więcej ile?

Ani
Pracownik
@Iza

4500-5000 brutto podstawy na początek jako kasjer + do 20% premii miesięcznie(przeważnie jest 12-18 jeśli spełnisz wszystkie swoje cele, ale nie zawsze są spełnione cele zespołowe) + to co sprzedaż niewielki procent najlepsi tłuką na sprzedaży prawie 2 koła brutto, najgorsi pewno 200-300 i to wartości dla sezonu, poza nim pewno będzie mniej Najlepsi kasjerzy natłuką jakieś 8000 brutto, Ci gorsi pewno 5500-6000. Sporo zależy od tego co Ci się trafi, w pewnym stopniu to nie kwestia umiejętności a szczęścia, żeby trafić dobre połączenia, ale tym lepszy kasjer tym szybciej załatwi sprawę, tym szybciej odbierze następne połączenie tym większa szansa, że trafi się rozmowa z kasą.

Bzdura
Pracownik
@Ani

Na początek kasjer zarabia 4200 zł i to nie jest tajemnicą. Do tego premia max 20%, generalnie 12% to już dobry wynik. Premia zależna od wielu rzeczy. Najlepsza częścią premii jest ocena jakości rozmów, ludzie którzy się tym zajmują to POMYŁKA, odsłuchują rozmowy o 3-4 rano i ucinają oceny za to że ktoś prowadził rozmowę, mało energicznie :D Cyrk na kółkach, ewentualna premia od sprzedaży to generalnie koło 500zł. Owszem zdarzają się osoby które miały po 2000zł miesięcznie w sezonie, ale nie jest to norma, raczej coś na wzór cudu. Nowy kasjer bez doświadczenia, nie zarobi w tej firmie więcej jak 3800netto i jest to MAX. Finansowo opłaca się być tylko sprzedawcą!! Nikim więcej.

Zespół LOT TEAM
Pracownik
@Bzdura

@Bzdura Co do kwestii finansowych nie będziemy się tu wypowiadać, gdyż każdy kandydat otrzymuje od nas komplet informacji w trakcie rekrutacji. Wysokość premii jest również kwestią indywidualną, zależną od umiejętności i zaangażowania każdego pracownika. Chcielibyśmy jednak zwrócić się do Ciebie z prośbą o przekazanie nam swoich uwag na temat pracy osób odsłuchujących rozmowy o których wspominasz w swoim komentarzu. Jeśli nadal pracujesz w LOT Team, z pewnością wiesz, że uruchomiliśmy dla Was specjalną zaufaną skrzynkę, gdzie można przekazać wszystkie uwagi, a specjalnie dedykowana i wybrana przez Was osoba udzieli Wam odpowiedzi. Zachęcamy do korzystania z tej formy kontaktu by zgłaszać nam wszelkie uwagi, opinie i sugestie. Pozdrawiamy, Zespół LOT Team

2
Agnieszka
Inne
@Bzdura

Yyyy, ocena jakości rozmów u kasjera? To słuchają czy jak? Nie rozumiem chyba.

Zespol xD
Pracownik
@Zespół LOT TEAM

Wy to sie nie podpisujcie jako zespol LOT Team bo zespolem to sa tam wszyscy. A napewno wszyscy sie z wami nie zgadzaja. Jak „macie” takie „jaja” to proponuje sie wlasnymi nazwiskami podpisywac, skoro kadra chce byc taka „kontaktowa”

Iza
Inne
@Zespol xD

Zastanawiam się czy próbujesz w tym momencie wskazać na brak poczucia jedności tutaj czy po prostu chcesz dogryźć? Z tej skrzynki tutaj to ludzie korzystają tak w ogóle?

XD
Pracownik
@Iza

Chce wskazac, ze jedna czy dwie osoby ktore tutaj pisza klamstwa podpisuja sie jako zespol gdzie w rzeczywistosci wiekszosc oracownikow CC sie z nimi nie zgadza i widza ze sa to jawne klmstwa i pudrowanie trupa na tym portalu.

Iza
Inne
@XD

Aha... I wiecie kto to konkretnie może być? pytanie tylko co mogliby mieć na celu, żeby tak pisać?

Administrator

Niedawno zakończył się proces rekrutacyjny na stanowisko Trener w firmie Lot Team Sp. z o.o.. Czy wie ktoś, jakie mają oczekiwania wobec kandydata?

XD
Pracownik
@Administrator

Zdecydowanie za wysokie w porownaniu do wymagan, pensji i ludzi z ktorymi trzeba sie tam uzerac. Pisze z autopsji ;)

Anna
Inne
@XD

Skoro z autopsji to może dasz radę trochę konkretniej pisać? Jakie mają realne wymagania a co w zamian dają od siebie? W sensie jaka jest wysokość pensji i czy są jakieś dodatki?

Zespół LOT TEAM
Pracownik
@Administrator

Dzień dobry @Administrator w ogłoszeniu rekrutacyjnym zawsze są opisane oczekiwania/ wymagania wobec kandydata (na stanowisko młodszy specjalista ds. jakości - trener wewnętrzny, oczekiwania to m.in. doświadczenie w pracy trenera w obszarze Obsługi Klienta, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń oraz język angielski w stopniu komunikatywnym). Co do kwestii finansowych nie będziemy się tu wypowiadać, gdyż każdy kandydat otrzymuje od nas komplet informacji w trakcie rekrutacji. Każdy pracownik podlega również pod system premiowy, który jest kwestią indywidualną, zależną od umiejętności i zaangażowania każdego pracownika.

XD
Pracownik
@Anna

Anna, przeczytaj prosze jakze dlugie wpisy ktore widzisz ponizej na tej stronie. Jest to dokladnie to czego mozesz sie tam spodziewac. Na komentarze uzytkownika Zespol Lot Team to nawet nie patrz bo to pewnie jedna biurwa Sylwusia, Marzenka lub Paulinka siedzi i wypociny wymysla oderwane od rzeczywistosci. Kolko wzajemnej adoracji i penetracji miejsca gdzie swiatlo nie dochodzi to idealny opis tego miejsca pracy. (usunięte przez administratora)na kazdym kroku, dobrze ze zaraz sie srad zawijam. NIE POLECAM, NIE MARNUJ SWOJEGO CZASU NA TYCH ????????????

XD
Pracownik
@Zespół LOT TEAM

Kwestie finansowe nie sa omawiane tutaj bo w rzeczywistosci na tym samym staniwisku moga byc rozne widelki. Wedle oceny tego jak gladko wchodzisz tam gdzie swiatlo nie dochodzi przelozonemu, to jedyne kryterium otrzymania lepszej wyplaty w tym cyrku, bie polecam. Kadra “zarzadzajaca” nie potrafilaby zarzadzic warzywniakiem a co dopiero Contact Center. Naprawde zenujacy poziom zapatrzenia w sama siebie i przekonani zr ma sie racje mimo ze gadaja czesto glupoty. Jezeli chcesz zeby ktos docenil Twoje starania i umiejetnosci, to zmien prace lub zatrudnij sie gdziekolwiek indziej, byle nie LOT a co gorsza LOT Team, chuba ze masz na nazwisko Szalanski lub Szalanska. Wtedy ciepla posadke po max roku wystawiania fsktur masz gwarantowana. KOLESIOSTWO

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak długo czeka się na odpowiedź od firmy Lot Team Sp. z o.o. po przesłaniu CV? Podziel się opinią z rozmowy o pracę na stanowisku Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta. Jaki był jej rezultat?
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Misia
Były pracownik
 Pytanie

Odeszłam z lot team już z dobry rok temu. Widzę że nic się nie zmieniło, jedynie jest gorzej, można było się tego spodziewać. Niestety dopóki ktoś nie zrobi porządku z obecną szefową, to nic z tej firmy nie będzie. Dziwne że nikt jej jeszcze nie wyrzucił, nikt z zarządu nie widzi że ta osoba jest odpowiedzialna za totalny upadek tej firmy?? Osoba kompletnie nie szanuje podległych sobie pracowników, zero totalne zero, a co gorsza kłamczucha, która żeby bronić swojej posady, utopi jeszcze wielu pracowników.

Czarna kartka!!!!!
Pracownik

Uwaga ludzie kolejna nowość w spółce lot team!!!!! Czarna kartka wykluczającą z premii za przekroczenie aspektu after call. Obóz pracy rozmowa za rozmową, brak czasu nawet na łyk wody między rozmowami. Jak nie wyrobić się w 5 sekund zabiorą wam pieniądze, na które ciężko pracujecie cały miesiąc. Co lepsze podziela później te pieniądze między siebie- na tak zwaną KADRĘ. Ostatnio pojawiły się seksistowskie uwagi na temat ubioru, uwaga tylko damskiego!!!! Skandal szok bałagan.

XD
Pracownik
@Czarna kartka!!!!!

Jestem Dumna z kadry przedszkolnej LOT Team , ktora zapewnia nam zabawy i animacje pomiedzy stresem ze strony pasazerow a wymianami biletow i ciaglemu nadzorowi. Marzena, Sylwia, jestescie najlepsze XD

Zespól Lot Team
Pracownik
@Czarna kartka!!!!!

Dzień dobry, w ostatnim czasie zostały opublikowane 2 wewnętrzne komunikaty: Pierwszy komunikat nt. przypomnienia obowiązującego dress code (komunikat nie miał na celu nikogo urazić). Drugi komunikat nt. zasad parametru rozmowy. Cel wprowadzenia zasad to przede wszystkim docenienie osób, które wykonują swoją pracę zgodnie z przyjętymi zasadami oraz wyróżnienie ich zaangażowania.

MSz
Pracownik
@Zespól Lot Team

Szkoda ze zespol Lot Team nie ma na tyle odwagi, zeby sie podpisywac tak pod kazdym Ich zaklamanym komentarzem, szczegolnie, ze widac ktore komentarze sa pisane przez “KADRE”… Moze kiedys bedziecie mieli tyle odwagi i przyslowiowe “jaja” zeby podpisywac sie pod kazdym klamstwem ktore tu napisaliscie….

Zespół Lot Team
Pracownik
@MSz

Zależy nam na pozytywnym wizerunku i atmosferze w Contact Center, dlatego zachęcamy do dzielenia się opinią poprzez anonimowy formularz publikowany przed każdym spotkaniem nt. podsumowania miesiąca. Wkrótce zostanie również uruchomiona dedykowana skrzynka na opinie/ inicjatywy pracowników.

Dawny pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@MSz

Nie podaje swojego nazwiska, bo z automatu moje wypowiedzi są kasowane. To nie są kłamstwa- seksim i brak szacunku do pracowników był tu od dawna. Pamiętam szkolenia w Warszawie i późniejsza pracę w kanciapie z grzybem na ścianach w Poznaniu na lotnisku. No i pamiętam urocza panią kierownik tego oddziału. Jej wulgaryzmy i odżywki, które dzieliła z czterema wybranymi praciwnikami. Warszawa to tylko większe bagienko. Do dziś nie dostałam dodatku za obsługę w języku niemieckim, zatem w brak wypłacania premii też mogę uwierzyć. Pozdrawiam łaskę, która w czasie konsultacji telefonicznej zbluzgala mnie i zapomniała wyłączyć wyciszenie - ile miałaś stażu pracy wtedy? 9 lat? Teraz to już jesteś kierowniczka z Warszawy, co nie? Gratuluję. Tacy ludzie tam pracują.

Pandemia Covida
Były pracownik
@MSz

Marzenka przypomnij sobie jaki (usunięte przez administratora) był w dziale kasjerskim w czasie Covida. I przestań wypisywać że pracownicy kłamią. Mówią prawdę. Pomijając już fakt że PLL LOT co do komunikacji poprzez swojego rzecznika prasowego koncertowo dał (usunięte przez administratora)

Gall Anonim
Kandydat
@Zespół Lot Team

Przestańcie się podpisywać jako zespół. Zespołem są wszyscy. Podpisujcie się jako kadra, bo wasze działania popiera promil pracownik co widać po wpisach tu. A jak tak dalej pójdzie to znowu będzie zdziwiony pikachu, bo doświadczeni pracownicy planują sukcesywnie odchodzić. Oczywiście pozdrawiam normalnych ludzi co się muszą użerać z efektami kretyńskich decyzji. Sale, liderów i kierowników.

Ann
Pracownik
@Czarna kartka!!!!!

Chcialem coś dodać w tej sprawie od siebie, ale w sumie to się boję zarówno reakcji przełożonych jak i kolegów z pracy, heh...

Były pracownik
Były pracownik

Oczywiście nie jest to firma, w której wszystko mi odpowiadało, ale u obecnego pracodawcy również nie jest idealnie. Jak to mówią - wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma, więc warto czasem docenić to co mamy, bo komentarze o załamaniach i głodówkach są nad wyraz. Sama atmosfera jest dużym atutem, bo korpo gadka i wyścig szczurów to jest dopiero stresujące i demotywujące.

XD
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Skoro Lot team to dla Ciebie taki swietny pracodawca to tam wracaj, na co czekasz ? Tylko nie pisz prosze, ze komentarze o zalamaniach i glodowkach sa nad wyraz bo ewidentnie nie masz pojecia o czym piszesz. Czyzby ktos z kadry postujacy fake-oew komentarze ? Czy jakis znajomek „kadry” ? Nikt Ci w korpo siedziec nie kaze, nie obwiniaj wszystkich dookola za to ze samemu odpowiednich decyzji zyciowych podjac nie potrafisz :)

To tylko ja
Pracownik
 Pytanie

Jestem długo pracującą osobą w tej firmie. Długo uważałam/em za zbędne wypowiadanie się w takim miejscu jak gowork. Ludzie skoro chcą trafiać do Lot team to i tak trafią. Nauczyciele, przedszkolanki i inne zawody w Polsce zarabiają mniej niż na stanowisku kasjerskim, stąd też zrozumiałe jest że życie za nic, jest gorsze niż życie za miskę ryżu oferowaną przez tego pracodawcę. Ta firma ma tylko renomę swojej nazwy, nic więcej. Przybyłem/am do tej firmy zbierać doświadczenie życiowe oraz zarobić jakiś pieniądz, z mieszkaniem u rodziców jest o to łatwo, lecz jeśli mieszkasz z dziewczyną/chłopakiem ledwo starcza ci na opłaty, jeśli jesteś singlem to kop dół w parku. Potrafią pozostawić zleceniobiorców bez pracy na 2 miesiące, UOP obciąć etety do 80% i w tym samym momencie namawiać cię na dobieranie godzin "bo warto dorobić" jeśli odmówiłeś w tamtym czasie zostałeś zapytany "jaki przykład dajesz innym pracownikom ? " stawki są głodowe, agent średniego szczebla nadal zarabia więcej niż kadra kierownicza oraz kadra młodszo kierownicza- liderzy. Kadra pod naciskiem msz (nie mylić z ministerstwem spraw zagranicznych, bo to obraza) oraz pani blond włosy próbuje wpychać cuda na kiju niższym stanowiskom, zaoferujemy ci umiejętności, lepsze możliwości boosterów - upgrade etc nic przy tym nie dodając, że totalnie się to nie opłaca. Jako sprzedawca zarabiasz najwięcej w tej firmie mimo że nie jesteś wyjadaczem systemu. Dobry sprzedawca odbierze 9 telefonów na godzine, sprzeda co drugą rozmowę coś z prowizją, a kasjer? 3-4 rozmowy i co dziesiątą trafi jakiś ochłap . Nie mam nic złego do powiedzenia o pracy liderów oraz kierowników zmiany, robią swoją robotę, tak aby nikt nie odczuł braku wsparcia. Dział jakości? Chyba pieśni i tańca, przez rok nie można było doświadczyć omówienia posiadanych umiejętności, a co dopiero rzetelnych doszkoleń. Jeśli chcesz zarabiać pieniądze rzędu 4k, max 5 jeśli jesteś dobry, to miejsce dla ciebie. Nie zapomnij o opłatach za mieszkanie, jedzenie, transport i innych wydatkach. Jestem totalnie zmęczona tą pracą, nie mam siły na nic dzięki ukochanemu pasożytowi lot teamowi. Zmiany nocne wepchną każdemu, z połączeniem zmian od 6:00 . Prosząc o brak zmian nocnych usłyszysz rządanie o przeciwskazania z opinia lekarska. Hitem jest "wsparcie psychologa" firma wpadła na Super pomysł wynajęcia psychologa do pomocy w stresie pracownikom... na jednym z pierwszych spotkań, jak się okazało, pani nie posiada "papieru" na bycie psychologiem, brak studiów psychologicznych, firma oczywiście nazwie ją psychologiem. (usunięte przez administratora)koordynatora, przyjdz wystawiać faktury to może też tego doświadczysz. To co napisane to początek góry lodowej, jest duuuuuużo więcej złych tematów i to niektórych bardzo niewygodnych będących podstawą do nałożenia kar przez pip. Niestety, nic się tu nie zmieni, póki nie zostanie sprzedana ta firma komuś lub czemuś co nie będzie państwowe. Momentami chaotyczna była ta wypowiedź i nieułożona- jak ta firma. bardzo przepraszam

O
Pracownik
@To tylko ja

Wszystko co jest tu napisane to PRAWDA!

Kandydat do LOTTeam
Kandydat
 Pytanie
@To tylko ja

Powiedz mi, skoro tak bardzo jest tam źle to dlaczego tam nadal pracujesz?

O
Były pracownik
@Kandydat do LOTTeam

Z wlasnego doswiadczenia Ci odpowiem na to pytanie w bardzo prosty sposob. Duzo osob ktora tam pracuje a nadala narzeka na to miejsce pracy nie ma odwagi aby pojsc w "swiat" i poszukac innego, lepszego mijesca pracy. Nie wiem czy jest to spowodowane stricte strachem czy lenistwem ale ich kwalfikacje zostalyby wynagrodzone o wiele lepiej w innych miejscach pracy, wystarczy chciec cos zmienic w swoim zyciu. Najwyrazniej odpowiada im bycie je****m, ale przynajmniej maja okazje do ciaglego narzekania i obwiniania wszystkich dookola za swoje nieszczescie Na ta chwile, to wyglada jak oburzona klasa srednia w Polsce, mozesz poglaskac jak psa bo i tak nic nie zrobi ;)

K.
Pracownik
@O

Brzmi jak pracownik, który miał odwagę pójść w świat ale świat go przerósł i swoje frustracje nadal wyraża tutaj XDDD

Kandydat
Kandydat
@O

A okej, dzięki. To już wiem że nie ma sensu tu nic czytać bo to głównie komentarze osób które narzekają dla narzekania. Sprawdzę na żywo jak to jest :)

O
Były pracownik
@Kandydat

Opinie tutaj warto czytac, wiekszosc jest niestety prawdziwa. @K. zgadles/as, poszlam w swiat, ale mnie on nie przerosl,wrecz przeciwnie, wynagrodzil praktycznie x2 niz to co w LOT Team. Wam wszystkim ktorzy tam nadal siedzicie, zycze abyscie zebrali sie na odwage i jednak poszli w ten "swiat" a nie gnijecie w tym koleczku wzajemnej adoracji jakim jest LOT Team, ja poszlam i nie zaluje !

Gall Anonim
Były pracownik
 Pytanie
@Kandydat

Chcesz marnować czas? Polecam wyłącznie w sumie iść na stanowisko kasjera i uciec po 3msc okresie. Z wiedzą z amadeusa lepiej będą płacić niż w LOT wszędzie indziej. Ta firma to dno, zero dbania o pracownika, ciągłe wymagania, by robić więcej bez idącej za tym motywacji. Usilne starania stworzenia sztucznej "rodzinki" korpo. Takiej patologicznej ;) PS. Będę sobie zaznaczał pracownika/byłego pracownika. Niech ekipa S/P/J/M zachodzi w głowę kto może pisać :D

Pytanie
 Pytanie

Na co się nastawić w trakcie rekrutacji w Lot Team Sp. z o.o.? Umieścili kilka ogłoszeń na Pracuj.pl.

o
Pracownik
@Pytanie

na rozmowe i wzgledne sprawdzenie tego czy potrafisz powiedziec cos po Angielsku. Najlepiej to nie nastawiac sie na rozmowe o prace u tego pracodawcy, chyba ze marzy ci sie zalamanie nerowowe, zmeczenie, zastraszanie notatkami sluzbowymi i byce traktowanym jak chlop panszczyzniany to jest to idealne miejsce dla Ciebie. Nie rob sobie tej krzywdy i poszukaj pracy w miejscu w ktorym beda szanowac Ciebie, Twoj wolny czas i Twoje umiejetnosci, niestety ale w tym miejscy pracy i od tego pracodawcy nie doswiadczysz niczego takiego.

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

To zależy na jakie stanowisko aplikujesz. Podczas rozmowy jest weryfikowany j. en oraz wywiad na temat doświadczenia.

Jan
Pracownik
@Pracownik

Pozytywna atmosfera i zero stresu

XD
Pracownik
@Jan

Jasiu nie pal tyle cracku bo glupoty i klamstwa zaczynasz tutaj pisac.

@Pracownik 2
Pracownik
@Jan

Zero atmosfery i pełen stres chyba :D

Jan
Pracownik
@@Pracownik 2

Zależy jak do tego podchodzisz. Ja wiem, że wiele osób, które tu dołączyło niedawno było zadowolonych z rekrutacji :) Przebiegało to płynnie, sprawnie i bardzo szybko dostawali odpowiedź. Mogli też zadawać wiele pytań by rozjaśnić wszelkie wątpliwości.

O
Pracownik
 Pytanie
@Jan

Farmazony piszesz, przestan innych wprowadzac w blad bo ewidentnie pajacujesz, Sylwia juz po ramieniu poklepala czy jeszcze odpowiednio gleboko nie wszedles kazdy wie gdzie ?

Wolna jak ptak
Były pracownik
 Pytanie

Całe szczęście moja przygoda ze spółką lot team dobiegła już końca. Czym jest lot team? Czy piękne słowa w ofertach pracy mają jakiekolwiek pokrycie ? Lot team to wrak, wrak totalny, karykatura, łącząca to co najgorsze z korporacji, wyniszczanie, wysysanie ludzi, z pełnym socjalizmem w zarządzaniu, w podejściu do ludzi. Pieniądze marne, zero socjalu, karta Multisport 100zl!!!! Opieka w Luxmed dochodzi pod 400zl miesięcznie. Zapomnijcie o świątecznych prezentach, drobiazgach, przelewach dodatkowych pieniędzy. Nie ma nic, dno i rozczarowanie. Kiedyś była jeszcze przyjemna, koleżeńska atmosfera.... BYŁA. Teraz atmosfera jest przygnębiająca, duszna, aż żal patrzeć na to co udało się osiągnąć pewnej samozwańczej kreatorce karier, opisanej już wielokrotnie w opiniach. Kiedyś wszyscy pracownicy stanowili jeden zespół. Wszyscy sobie pomagali, zawsze można było liczyć na pomoc kolegi, koleżanki, lidera, kierownika zmiany. Bardzo z resztą ich pozdrawiam. Super ludzie, niestety już nie tak uśmiechnięci jak dawniej, nie tak zmotywowani. Mam nadzieję że słoneczko się jeszcze do WAS uśmiechnie:) jak nie tu, to oby jak najszybciej w nowej firmie, która doceni waszą prace i WAS jako ludzi. Miałam nie zostawić suchej nitki na kadrze, ale szkoda palców i przycisków na klawiaturze.

Pracownik
@Wolna jak ptak

Zaraz i tak sie pewnie Sylwia z kolezaneczkami i Marzenka zleca pisac komentarze do tej opinii. Bed probowaly udowadniac ze kazdy tu klamie, szkoda ze prawda jest zupelnie inna. Wystarczy ze w biurze wymyslaja sonie problemy ktorych nie ma i udaja, ze pracuja. Czas sie pakowac i znalezc normalna prace. ***** *** ****

Anonymous
Były pracownik
 Pytanie

Pracowalem w LOT TEAM 3 lata (niecale). Na poczatku jako Kasjer Lotniczy, po odbyciu szkolenia z systemu GDS Amadeus ktore trwalo 6 tygodni mialem zgodnie z umowa lojalnosciowa pracowac dla LOT TEAM 2 lata i otrzymac Certyfikat szkolenia , z tym jest problem, od 4 miesiecy nie moge sie doprosic o prawidlowy dokument, ten ktory wyslali byl pelen bledow bez odpowiednich podpisow i pieczatek. SMIECH NA SALI! moj nabor "wszedl na sale". Nastepne 2 tygodnie spedzilismy na wdrozeniu i juz po czesci odbieraniu telefonow, praca wymagajaca bardzo duzej uwagi do szczegolow i poswiecenia , zmiany nocne czesto do 6 rano na zmiane ze zmianami od rana lub na popludnie. Pracownik moze zaznaczyc maxymalnie 5 dni wolnych w grafiku. Po prawie 2 latach zostalem Liderem Zespolu i to byl moj najwiekszy blad. Na tym "wyzszym" stanowisku kazdy traktuje Cie jakbys cos tam znaczyl a prawda jest zupelnie inna. "gora" jest kompletnie obojetna na to co masz do powiedzenia lub nawet na twoje prosby chociazby wyczyszczenie kratki wentylacyjnej w kuchni zajelo im 6 miesiecy , Kierowniczka CC i jej zastepczyni to osoby ponizej wszelakiej krytyki ktore uwazaja sie za najmadrejsze, ciagle nadzoruja pracownikow, stosuja metode kija i marchewki (NIESTETY O MARCHEWCE ZAPOMNIELI) i na kazdym kroku udowadniaja, ze obejmuja stanowiska na ktore kompletnie sie nie nadaja. Jezeli masz do czegos zastrzezenia lub zauwazysz, ze cos mogloby dzialac lepiej to sie nie odzywaj bo Zastepca Kierownika CC zadba o to aby Cie odpowiednio zastraszyc notatka sluzbowa( bylo o tym wspominane na kazdy mozliwym kroku), jako Liderzy bylismy proszeni o bycie szczerymi, ale konczylo sie to grozbami, ze takich rzeczy mowic nie mozna. Liderzy byli wrecz zmuszani do motywacji pracownikow, mimo braku jakichkolwiek opcji na zmotywowanie pracownikow ( przy okazji Mojego odejscia zmienil sie bezposredni przelozony Liderow WAW i to byl najlepszy mozliwy ruch dla nich. Zasluzony awans ktory jest w tym miejscu pracy niczym Bialy Kruk. Dolan Pozdrawiam !). Atmosfera w pracy jest wporzadku o ile masz kontakt tylko z osobami od Kierownika Zmiany W DOL ! Wyzej to (usunięte przez administratora) i metr mulu jezeli chodzi o cokolwiek, wieczna laska, problem i pretensje, nie wspominajac o ciaglym nadzorze. Firma i osoby ktore nia "zarzadzaja" ,a przynajmniej tak im sie wydaje, nie dba o Twoj czas wolny, o Twoje potrzeby chociazby spedzenia czasu z rodzina lub uszanowania twojego zdrowia. Nie spodziewaj sie, ze nie bedziesz musial pracowac na nocki bez specjalnego zwolnienia od lekarza, nawet jak masz dzieci to nikogo to tam nie obchodzi. Ostatnim wyjsciem jest przejscie do zespolu ktory nie pracuje w nocy. W LOT TEAM jezeli pracownik sie wypali zawodowo, nie jest zmotywowany lub nie stawil sie 4/5 razy w pracy na umowie zlecenie to zostaje zwolniony, nikt nie stara sie walczyc o to aby utrzymac doswiadczonego i wyszkolonego pracownika. LOT TEAM woli wydawac niepotrzebnie pieniadze na rekrutacje, szkolenie i wdrozenie nowych pracownikow to, ze jest to kompletnie nieoplacalne to rozumie tylko JEDNA OSOBA i nie jest to Kierowniczka CC..... Kiedy ostatnio byl dzien bez ogloszenia mozliwosci brania nadgodzin ? Podczas Covid etaty zostaly zredukowane ,byl wybor, redukcja etatow albo zwolnienia :D , do 4/5, a po tygodniu rozdawali "nadgodziny" do pelnego etatu "pod stolem" obiecujac ze rozlicza to razem z wynagrodzeniem, niestety nic bardziej mylnego, pieniadze zostaly wyplacone na koniec kwartalu wiec nagle otrzymalismy niespodzianke. W LOT TEAM nie osiagniesz awansu na wyzsze stanowisku bez robienia kolonoskopii przelozonym lub wyzej, awanse zasluzone lub takie ktore doceniaja ciezka prace danej osoby to wrecz "Biale Kruki", praktycznie niespotykane, za to kolesiostwo jest praktykowane prawie codziennie. Rodzinka Kierowniczki chyba najszybciej awansowala w historii tego CC na cieple, dobrze platne posadki, GRUNT TO SIE USTAWIC ;). Wynagrodzenie z LOT TEAM nie zawsze bylo wyplacane terminowo, taka sytuacja zdarzyla sie 2/3 razy, pracownicy otrzymali tylko "Przepraszam", nastepnym razem proponuje tym zaplacic rachunki. Wynagrodzenie jest tak satysfakcjonujace, ze co miesiac sie bedziesz zastanawiac czy starczy do 10 nastepnego miesiaca. Premia to smiech na sali, cele wziete niewiadomo skad, tak o rzucone, niestety nie sa mozliwe do wykonania. Wystepuja tez benefity w LOT TEAM (NIESPODZIANKA !). najwiekszym sa znizki na bilety, ale co z tego skoro z taka pensja nigdzie nie polecisz? Do tego mozna otrzymac karte multisport i pakiet medyczny LUX MED, niestety nic wiecej. Fakty sa takie, ze jedyne po co mozna do LOT TEAM sie zglosic to szkolenia z systemu Amadeus a potem nalezy jak najszycbciej znalezc prace w ktorej otrzymasz nalezyte wynagrodzenie, szacunek i poszanowanie twojego czasu wolnego. Jezeli dalej sie zastanawiasz nad wyslaniem CV to stanowczo odradzam, nie marnuj swojego czasu na nich. Jezeli nie masz szacunku do samego siebie, swoich umiejetnosci, czasu i zycia prywtnego to jest to idealne miejsce !

Halyna
Były pracownik
@Anonymous

biedny człowiek pokrzywdzony przez los, na pewno był w porządku wobec wszystkich a tu taka sytuacja

1
Była pracownica call center LO
Były pracownik
 Pytanie
@Anonymous

Pracowałam tam w czasach, kiedy to call center było jednym z działów PLL LOT S.A.. Pani Marzena piastowała wtedy stanowisko kierownika zmiany, a szefem działu był Pan Towarek. Czy to prawda, że P. Marzena jest teraz Prezesem Zarządu LOT Team? Wydaje mi się, że widziałam jej nazwisko, jak niedawno sprawdzałam wpis LOT Team w KRS. Nie ma mnie tam prawie 10 lat. Myślałam, że za moich czasów było tam źle, ale widzę, że teraz jest jeszcze gorzej. Z kierowników zmiany, z którymi pracowałam, miło wspominam Czesława Roczniaka, Wandę Listwoń. Czy mam rację, że Piotr Bryndal został liderem? Współpracę z nim też dobrze wspominam. Ukończony kurs Amadeus (ja dostałam świadectwo bez błędów) później bardzo mi się przydał w pracy w biurach podróży.

Anonymous
Były pracownik
 Pytanie
@Halyna

Nie wiem czy twoj komentarz mial mi dogryzc czy jak ? Jezeli tak to sie nie udalo, opisalem obiektywnie to jak sytuacja wyglada u tego pracodawcy, udzielasz sie tez pod go work PLL LOT wiec zakladam, ze tam pracujesz. Kiedy mozemy sie spodziewac obiektywnej opinii od Ciebie ?

Mała Mi
Pracownik
@Halyna

Każdy otrzymuje to na co sam zapracował i do czego potrafił przekonać. Każdy ma inne potrzeby, oczekiwania i inny punkt odniesienia. Dal młodej osoby, która jest otwarta na naukę, chce poznać pracę od środka i potrafi dać z siebie dużo to jest to dobra praca. Tu dużo się nauczysz, poznasz fajna branżę i ciekawych ludzi,. Praca nie jest łatwa i nie dla każdego, jeśli chcesz poznać branżę to jest to dobre miejsce. Ten portal to przede wszystkim negatywne komentarze i to na większość firm. Ludzie, zastanówcie się w pracy się pracuje, decyzje o zatrudnieniu podejmuje się świadomie, jeśli się nie podoba to można odejść albo starać się przejść do innego miejsca wewnątrz firmy. Ale trzeba mieć cierpliwość, bo większość chciałaby dostawać wynagrodzenia jak najmniejszym wysiłkiem. Praca to wysiłek. LOT Team firma dobra , ma swoje plusy i minusy i tym nie różni się od innych.

1
James
Pracownik
@Mała Mi

Bardzo łatwo oceniać inne osoby. Ciekawe czy osoby, które tak narzekają i oceniają pracę innych chciałyby się zamienić i dałyby radę robić ich zadania chociaż miesiąc, stając na wysokości zadania. Szczerze wątpię.

Anonymous
Były pracownik
 Pytanie
@Mała Mi

W zadnym wypadku LOT TEAM to nie jest dobra firma wiec nie pisz tutaj glupot. Owszem kazdy dostaje to na co zapracowal(a przynajmniej powinien), ale pracodawca o ktorym tutaj piszemy nie docenia takich ludzi, dlatego miedzy innymi napisalem, ze zasluzony awans w LOT TEAM to "bialy kruk". Opinie sa negatywne ale tylko w tym watku, zerknij na go work firm ktore traktuja pracownikow odpowiednio, nie widac tam samych negatywnych opinii, wiec Twoja manipulacja "faktami" jest poprostu smieszna, nie wprowadzaj ludzi ktorzy chca sie tam zatrudnic w blad, negatywne opinie na tym watku nie wziely sie znikad. Zauwaz, ze opinie zazwyczaj dotycza tych samych problemow a sa zamieszczane w roznych odstepach czasu, wniosek? Gora nie slucha i nie stara sie nawet polepszyc sytuacji w firmie, owszem w tej pracy nauczysz sie cos o branzy lotniczej i nie jest to praca dla kazdego. Ale nie pisz tutaj klamstw , ze wystarczy przejsc do innego dzialu lub sie zwolnic bo teksty w stylu "nie podoba sie, to tam sa drzwi" potrafilismy uslyszec od przelozonej na spotkaniach z pracownikami.... Ewidentnie wskazuje to tylko i wylacznie na to, ze albo tam pracujesz i nie wiem co chcesz osiagnac tym wpisem albo jestes jedna z osob decyzyjnych na "wyzszych" stanowiskach w tej firmie i starasz sie klamstwami, "pudrowaniem trupa" i wyparciem faktow zachecic potencjalnych kandydatow do zatrudnienia, o ile jestem w stanie zrozumiec te dzialania to nie rozumiem wypierania faktow o ktorcyh ludzie pisza w tym watku od ponad roku, jak nie dluzej. Pozdrawiam

Gall Anonim
Były pracownik
@Mała Mi

Oooof. Brzmi to jak kierowniczka CC albo zastępca. Ten sam język komunikacji. Wiele młodych osób, wartościowych oraz podchodzących do pracy poważnie i z pasją zostało poprzez działania zarządzające kadry wyższej zgnojone do tego stopnia, że poodchodziły. Żadnego wsparcia pracownika, żadnej elastyczności (jak Ci się nie podoba to nikt Ci nie każe pracować, takie słowa padały). Po co utrzymać i zmotywować doświadczonego pracownika. Lepiej zatrudnić nowych, którzy potrzebują co najmniej 3msc samodzielnej pracy aby się wdrożyć. Jeśli się nie podoba to można odejść - dobra, widać, że to klika S/J/P/M, bo tylko one takim tekstem mogą sypnąć. oderwanie od rzeczywistości. Jedyne czego życzę tej firmie to po prostu upadku. Nie PLL LOT. Lot Team. Życzę by wartościowe osoby rzuciły wypowiedzenia i w końcu kadra się obudzi z ręką w nocniku, bo się okaże, że aby wyrobić KPI to kadra sam a zacznie obsługę pasażerów. Może wtedy trafi to do tego mentalnego betonu, że pracownicy to nie niewykwalifikowani kołchoźnicy ani mechaniczne części, które można łatwo zastąpić. Z mojej strony pozdrawiam całą ekipę liderów i kierowników zmian. Osoby, dzięki którym nadal ludzie chcą pracować i z którymi można się dogadać. Powyżej to jest jak rzucanie grochem o ścianę.

:)
Były pracownik

2/2 Co do wynagrodzenia i benefitow, niestety za duzo napisac nie moge, a chcial*bym. Wynagrodzenie w LOT TEAM to zycie na skraju aby na wszystko wystarczylo, sytacjie w ktorych 10 danego miesiaca wypadal w niedziele a pracownicy musieli jak psy przy budzie czekac na pieniadze do 11 bo w piatek nikt nie raczyl wyslac wyplat zdarzaly sie, a pracownicy otrzymali tylko zalosne "Przepraszam" od Kierowniczki CC. Najwiekszym benefitem pracy w LOT TEAM sa znizki na bilety lotnicze, niestety z takim wynagrodzeniem ciezko gdziekolwiek poleciec, kolejnym "benefitem" jest mozliwosc otrzymania karty Multisport w cenie ~100 zl, osoba towarzyszaca ~150, do tego dochodzi mozliwosc posiadania pakietu medycznego LUX MED Podsumowaujac, Firma moze wam zaoferowac zalamanie nerwowe, bezsennosc, depresje i wypalenie zawodowe zaledwie po 4 miesiacach jak sie odpowiednio postaraja to i wczesniej ! .do LOT TEAM warto przyjsc tylko aby odbyc szkolenie z systemu Amadeus i znalezc sobie prace gdzie A: Lepiej Placa B: Szanuja Ciebie jako pracownika i czlowieka C: Maja szacunek do Twojego czasu wolnego. W LOT TEAM Work-Life Balance NIE ISTNIEJE. Jezeli nadal sie zastanawiasz nad praca w tym obozie pracy to nie trac nawet swojego cennego czasu na przeslanie tym lewusom swojego CV, chyba ze lubisz byc traktowany jak chlop panszczyzniany i pracowac za "miske ryzu" to jest to dla ciebie idealne miejsce ! Ci ktorzy tam jeszcze pracuja i to czytaja: ZACZNIJCIE SZANOWAC SIEBIE I SWOJ CZAS. Z TYMI KWALFIKACJAMI ZNAJDZIECIE O WIELE LEPSZA PRACE, PORA ABYSCIE SIE OBUDZILI I ODPOWIEDZIELI SOBIE NA PYTANIE CZY TAKIE TRAKTOWANIE WAS JEST WARTE TYCH ZNIZEK NA BILETY I NEDZNEJ PLACY. NA RYNKU PRACY NAPRADE POSZUKUJA LUDZI Z WASZYMI KWALFIKACJAMI !

:)
Były pracownik
 Pytanie

1/ 2 PODZIELONE NA CZESCI Wiekszosc opinii, ktore mowia o beznadziejnej sytuacji w firmie sa prawdziwe, wzglednie pozytywne opinie pisze tutaj jedna z koordynatorek, wiec prosze nie wierzyc w te klamstwa ( Sekcja Specjalna zawsze lojalna ??? ). Firma ma bardzo duze braki kadrowe ale rozdaje wypowiedzenia pracownikom doswiadczonym lub pozbywa sie nowych, ktorzy np 3/4 razy nie stawili sie w pracy na umowie zlecenie. Walki o dobrego pracownika tutaj nie doswiadczycie, dla LOT TEAM i osob najmadrzejszych w CC lepiej jest pozbyc sie pracownika, zatrudnic nowego i wydac kolejne pieniadze na szkolenia i wdrozenia. Nie dociera tam do nikogo, oprocz Pana MS ze firmie sie to poprostu nie oplaca, ale lepiej narzekac i wmawiac pracownikom, ze firma nie ma pieniedzy. (Kiedy ostatnio mieliscie dzien w CC bez ogloszenia na MS TEAMS, ze poszukujecie osob na nadgodziny ? ) Pracowal*m w firmie dosyc dlugo na roznych stanowiskach, w miesiacu pracownik moze zaznaczyc MAX 5 DNI wolnego a i tak zdarzaly sie sytuacje, ze w dzien wolny konczylo sie prace o 6 rano :). Firma jest "zarzadzana" przez Pania Kierownik CC ktorej nie dal*bym zarzadzac warzywniakiem a co dopiero Contac Center, nie slucha pracownikow, zawsze najmadrzejsza i potrafi przywolywac przyklady jak to sie pracowalo X lat temu, ciagle klamstwa i wciskanie "kitu" pracownikom na spotkaniach to jej chleb powszedni, nic nie dociera. Zastepca Kierownika CC to osoba ktora rowniez uwaza sie za najmadrzejsza, najlepiej wychodzi jej zastraszanie pracownikow notatkami sluzbowymi, rozwalanie zespolu i zmuszanie Liderow do motywowania pracownikow. Problem w tym, ze Liderzy nie mieli zadnych mozliwosci motywacji pracownikow przy tej pensji, nierealnych do wykonania celach premiowych( 20% premii, 12% za Cele indywidualne , 8% za cele zepsolowe ktore byly wykonywane moze 1/2 razy w roku, wiec rzeczywista przemia to 12%) i samym traktowaniu pracownikow jak niewolnika ( nie podoba Ci sie cos ? Lepiej sie nie odzywaj bo oberwiesz). Caly czas wprowadzane zmiany, "reformy" wcale nie pomagaja nikomu w pracy, Zastepca Kierownika CC zadba o to abys musial raportowac wszystko w 50 roznych plikach, ciagly nadzor i patrzenie na rece i brak jakiegokolwiek poczucia aby przyznac sie do winy jak to Ona cos sp***doli. Nie od dzisiaj wiadomo, ze awanse rodziny Kierowniczki CC byly najszybsze, Synek po roku wystawiania faktur odpowiednio mial posmarowane wiec zostal Kierownikiem Dzialu Dystrybucji, integralnosci przychodow i wsparcia systemowego, Synowa natomiast bez zadnej rekrutacji dostala ciepla posadke w dziale grup jako Lider :) (KOLESIOSTWO NA KAZDYM KROKU) . Atmosfera w pracy miedzy pracownikami jest ok, od stanowiska Kierownika Zmiany( Pozdrawiam wszystkich: PB,PM,MA,KN,CR ) w dol jest ok, wzajemna pomoc i brak jadu. Liderzy staraja sie utrzymac pracownikow ktorzy maja juz dosyc, niestety nie otrzymuja odpowiednich narzedzi od "Pracodawcy" aby tych pracownikow zatrzymac lub zmotywowac do czegokolwiek. Niestety tego samego nie moge napisac o Pani Kadrowej ktora o wszystko ma problem jak sie ja o cos poprosi, jest dla kazdego niemila i pluje jadem. ( Nawet raz miala "pogadanke" z przelozonym, ze nie moze byc tak chamska. Poprawa byla widoczna na max tydzien, potem powrot do normy bycia chamem) Gora ciagle klamie i zwodzi pracownikow jak chce, zarzekanie sie, ze powrot z Home Office bedzie trwal 2 tygodnie bylo tylko obluda, nagle niektorzy pracownicy otrzymali informacje, ze z dnia na dzien musza wrocic do biura ( jak sie domyslacie, nici z obietnic). W pewnym momencie klamstwa obejmowaly nawet forme zwolnienia jednego z Koordynatorow, Zastepca Kierownika CC przekazal infromacje, ze odszedl za porozumieniem stron, natomiast w innej sekcji parcownikom powiedziano, ze zostal zwolniony dyscyplinarnie. Jaka jest prawda ? Pewnie sie nigdy nie dowiemy :) Firma moze wam zaoferowac zalamanie nerwowe, bezsennosc, depresje i wypalenie zawodowe zaledwie po 4 miesiacach jak sie odpowiednio postaraja. Podczas COVID wynagrodzenia zostaly zmniejszone do 4/5 etatu a premie uciete calkowicie, oczywiscie byl to kolejny nieprzemyslany ruch, bo "pod stolem" pracownik mogl "dografikowac" godziny do pelnego etatu, Koordynatorka biura WAW(teraz zastepca kierownika) obiecywala, ze te "nadgodziny" zostana wyplacone razem z wynagrodzeniem za dany miesiac. Tymczasem okazalo sie, ze te "nadgodziny" zostana wyplacone na koniec kwartalu, wiec znowu klamstwe pracownikow wpedzili na "mine".

Pytanie
 Pytanie

Jak w Lot Team Sp. z o.o. wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?

:)
Pracownik
@Pytanie

Jak nie wejdziesz odpowiedni gleboko kazdy wie gdzie i kazdy wie komu to szanse sa bliskie zera. % tych ktorzy faktycznie zasluzyli i dostali ten “awans” to kropla w morzu. Najlepiej jak jestes rodzina szefowej CC to po roku bedziesz Liderem albo lepiej ;)

pracownik
Pracownik
@:)

W ostatnich miesiącach było kilka awansów wewnętrznych, które doceniły zaangażowanie i dały możliwość pracy na wyższym stanowisku. Jak ktoś chce i solidnie pracuje to szanse na awans są duże, co firma pokazała.

1
Gall Anonim
Pracownik
 Pytanie
@pracownik

Oczywiście awanse dla osób, które własną osobą przeprowadzaja kolonoskopię kadrze szczebla wyższego by tylko dostać awans. Całkowicie oderwany od realiów i faktu niszczenia zespołu i braku jakichkolwiek elastycznych mechanizmow zarządzania czy w ogóle zatrzymania wartościowych pracowników. A rekrutacje? Pożal się boże.

Halyna
Były pracownik
@Gall Anonim

i pewnie dlatego już tam nie pracujesz

Gall Anonim
Pracownik
@Gall Anonim

Fakt jest taki, że nie na wszystkie stanowiska był przeprowadzany konkurs. Z drugiej strony na rekrutację do niektórych zespołów rekrutacja trwa prawie cały czas, a chętnych ni ma. Z tym włażeniem w (usunięte przez administratora) to jest tyle racji, że każdy woli wybrać osobę do współpracy z którą się dogaduje niż taką z którą ciągle są przepychanki. Z drugiej strony atmosfera jest narzekania i niezadowolenia, więc łatwo się mówi negatywnie. Także nie wiem na jakie stanowisko chciała iść ta osoba od włażenia w (usunięte przez administratora) ale może dokładnie to podejście uniemożliwiło zmianę, której szukał/szukała/

2
Gall Anonim
Były pracownik
 Pytanie
@Gall Anonim

Primo, to proszę nie korzystać z mojego nicka by nie wprowadzać zamieszania. Secundo, ludzie od włażenia w (usunięte przez administratora) i brązowego nosa właśnie dostają stanowiska. I nie mówimy o przechodzeniu na szeregowe stanowisko do innej sekcji tylko na te wyższe. Obecnie 90% sekcji jest kierowane przez osoby z tego samego kręgu, które ludzi mają za nic. Ukrywają to tylko za fasadą fałszywego uśmiechu. Przemiał ludzi jest niczym w CC sprzedażowym od wciskania kołder starszym ludziom albo kompletu garnków. Wymagania, jakie się stawia, są oderwane od rzeczywistości, wsparcie jest żadne i jedyne co istnieje to KPI. Niedługo się stanie tak, że sami będą brać się za odbieranie telefonów od pasażerów co muszą wisieć godzinami niekiedy by dostać się do kasjera. Firma co może zaoferować wyłącznie, a to się nie zmieniło, to nerwicę, depresję, zmęczenie, bezsenność i zniżki na bilety lotnicze, z których mało kto korzysta bo przy tych zarobkach nie stać pracownika by sobie gdzieś polecieć ;) A no i ściemnianie, że wszystko idzie w dobrym kierunku - jak tam, był jakś dzień ostatnio bez ogłoszenia nadgodzin? A jesteśmy jeszcze przed sezonem :D

Szymon
Kandydat
 Pytanie

Jaka jest atmosfera w laboratorium chemicznym ?

Gall Anonim
Pracownik
@Szymon

Chyba pomyłka, LOTTeam zajmuje się kontaktem z pasażerami. Laboratorium chemiczne Lotu to inna spółka.

Andrezecz
Inne

LOT jest porażką na każdej linii. Dwa lata temu dwa razy obciążyli mi kartę za ten sam lot i do teraz nie mam jak wyegzekwować od nich zwrotu. LOTy anulują jak im się podoba i dostajesz Voucher na dalsze męczarnie. To co czytam tu od pracowników utwierdza mnie tylko w przekonaniu, że takie (usunięte przez administratora) firmy jak LOT powinny upaść a w ich miejsce pojawi się ktoś sensowny,

Paweł Nyczaj
Inne
@Andrezecz

Może taka firma nie powinna upaść, tylko zostać sensownie sprywatyzowana. Szkoda rozpoznawalnej marki jednej z najstarszych linii lotniczych na świecie. jednak opisywana przez pracowników sytuacja nie może dalej trwać, bo firma w takim stanie niechybnie upadnie

Andrzej kasjer z Poznania
Pracownik
 Pytanie

Jestem kasjerem z Poznania. Praca nie ma żadnych ale to żadnych profitów. Brak perspektyw. Góra nie słuchała, nie słucha i na dodatek kłamie na każdym spotkaniu. Obiecywali podwyżki a zorganizowali nabór. Mój ostatni przelew na zawrotną kwotę 2600 złotych. Nie mam za co żyć i nikogo to nie interesuje. Dodatkowo daliśmy się oszukać i nie możemy odejść obowiązuje lojalka na 6000zł za śmieszne i przeciętne szkolenie ze wstępu, podkreślam wstępu do systemu Amadeus. Jest mi bardzo przykro że muszę tu przychodzić za głodowe stawki, a jedyne o co kierownik się mnie pyta to jak mnie może zmotywować? Zmotywować przy takich zarobkach? Może niech mi zupę i bułkę przyniesie żebym się nie musiał zastanawiać czy mi do następnej wypłaty na jedzenie wystarczy. Żenująca firma, która wykorzystuje kiepską sytuację na rynku pracy. Omijać szerokim łukiem

Gall Anonim
Były pracownik
@Andrzej kasjer z Poznania

Z lojalką to bym się przeszedł do specjalisty prawa pracy, bo na tyle ile pamiętam to nie można lojalki dać na coś co jest wymagane by wykonywać pracę. JAkby skierowali Cię na dodatkowy język to tak. Amadeus do pracy kasjera lotniczego jest niezbędny wiec to nie powinno byc w ogole objete lojalką. Sprawdź, dopytaj się. Może się okazac, że ta lojalka jest całkowicie bezprawna. A co do zarobków to PIP i sąd pracy. Bardzo się ucieszą ze zgłoszenia gdzie to samo stanowisko ma różne stawki (pomiajajc staz pracy czy dodatkowe jezyki).

Halyna
Były pracownik
@Andrzej kasjer z Poznania

no tak, bo w pandemii pracodawcy się nachapali i nie chcą dać pracownikom

Marian
Pracownik

Awanse tylko dla osób z najbliższego środowiska pani blond. Firma zarządzana przez nieudacznika, w zastępstwie pani tabelki. Nikt nie ma pojęcia jak kierować ludźmi. Kadrowe (usunięte przez administratora) Jedynie kierownicy zmiany oraz liderzy trzymają poziom, ale już nawet oni bardzo zaczęli się wykruszać. Paskudna firma. Zero perspektyw, pieniądze marne, żenująco marne. Ludzie dajcie sobie spokój, nie aplikujcie tutaj szkoda waszego zdrowia. Niby firma państwowa a Pani tabelka (osoba bez najmniejszych umiejętności i wiedzy do bycia na wyższym stanowisku jak sekretarka) zachowuje się jak by była głównym udziałowcem. Żenująca osoba. Gall anonim pozdrawiam !!!

Poniżej dna

Firma kultywująca tradycje - PRL-owskie. Pracownik liczy się do momentu podpisania umowy, potem ciężko o podwyżkę lub awans. Po latach pracy na najniższym stanowisku możesz dowiedzieć się, że nowy dostał na start więcej, niż aktualnie zarabiasz. Prośba o podwyżkę? Ha ha! Brak jakiejkolwiek kultury pracy. Aby zostać przełożonym, wystarczy podlizać się górze i mieć dwu-trzyletnie doświadczenie na stanowisku. Nie bierze się pod uwagę kompetencji społecznych, nie szkoli się ich pod kątem zarządzania. Ogromna potrzeba kontroli, beton wśród kadr, pogardliwe traktowanie podwładnych, nieomylność przełożonych. Pracowników motywuje się kijem, nigdy marchewką. Nie ma miejsca na pozytywny feedback, jedynie negatywny. Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, kierownicy uprzejmie wypunktują, dlaczego nie masz prawa ich mieć i poproszą, aby nie zawracać im głowy. Atmosfera w zespołach jest napięta, dochodzi do mobbingu, w którym uczestniczą nawet przełożeni. Dział HR istnieje tylko po to, żeby przeprowadzać rekrutacje. LOT Team zatrudnia pracowników drugiej kategorii. Pracownicy LOTu mają prawo do zniżek od początku współpracy, Team na tym samym stanowisku może latać w czwartym miesiącu. Przepustka LOTu uprawnia do wejścia na każde piętro i pobrania zastępczej przepustki w recepcji. Team chcąc coś załatwić na "zakazanym piętrze", musi polegać na koledze pracującym w LOT. Zastępczej przepustki również nie dostanie. Jest też druga, trzecia i piętnasta kategoria. Każdy wie, że pracownicy pewnych działów są gorsi. Już podczas oczekiwania na rozmowę kwalifikacyjną, po pytaniu o dział ochroniarz parsknął "Nasz najgorszy dział". Przełożeni i inne działy przypominają, że jesteśmy gorszymi pracownikami. Lepsi zwracają się do nas z pogardą, my musimy zachowywać wszelkie istniejące formy grzecznościowe i płaszczyć się podczas kontaktów z nimi. Możliwa jest praca zdalna, którą mało kto miał okazję choćby "powąchać", co wynika oczywiście z potrzeby kontroli. Przełożeni wychodzą z siebie, jeśli tylko z jakiegoś powodu nie mają możliwości patrzenia pracownikowi przez ramię. Gdyby pracował z domu, dostaliby nerwicy. Swoje robi też wiek kadr i kierowników. Umowa i specyfika stanowiska pozwalają też na elastyczne godziny, ale takie rozwiązanie również nie jest możliwe do pojęcia przez górę. Możliwość pracy w innym trybie niż 8-godzinny i w stałych godzinach została zawarta w umowie tylko po to, żeby mógł z niej korzystać pracodawca, nie pracownik. Biuro znajduje się przy samym Mordorze, więc dojazd jest udręką. Podobno ktoś niedawno odważył się poprosić o lekką zmianę godzin pracy, żeby ominąć najgorsze godziny. Jaki był tego skutek, można się domyślić. Jeśli chodzi o plusy, a raczej jedyny plus, są oczywiście ogromne zniżki na bilety lotnicze. Minus plusa jest taki, że ciężko podróżować z lotowską wypłatą. Podsumowując, jeśli marzysz o depresji lub nerwicy, masz zbyt wysoką samoocenę lub lubisz być traktowanym jak śmieć, gorąco polecam tego pracodawcę.

sprostowanie
@Poniżej dna

Proszę zaniechać wypowiadania się na tematy, na które nie ma się pojęcia. To prowadzi tylko do nikomu niepotrzebnych plotek i rozpowszechniania nieprawdziwych informacji. Otóż osoby zatrudnione w PLL LOT podlegają takim samym restrykcjom dot. podróży prywatnych jak ci, którzy są zatrudnieni w innych spółkach, tj. bilety na LOT po 3 mcach, na innych przewoźników - po 6ciu. Pozdrawiam i odsyłam do przeprowadzenia lepszego researchu. :)

2
Agnieszka
Inne
@Poniżej dna

Twoja opinia może zjeżyć włosy na głowie. Napisałaś, że wypłata w LOT Team nie jest taka, żeby móc sobie podróżować. A jaka jest? Jakieś widełki? Dzięki.

żadnatajemnica
@Agnieszka

to żadna tajemnica. był nawet moment kiedy stawka pojawiała się w ogłoszeniach. w Call Center startujesz od 3500pln brutto (jeśli władasz językiem innym niż PL/EN - stawka jest wyższa), po okresie próbnym (3 mce) płaca rośnie, z reguły 300-400pln brutto. po 12stu mcah od podpisania pierwszej umowy - podwyżka. płaca zmienia się raz w roku. mowa o UoP. obowiązuje umowa lojalnościowa.

Pracownik
Były pracownik
@żadnatajemnica

Niby miałam w tej firmie dodatkowy niemiecki a dodatku nigdy nie dostałam. Ten dodatek to kłamstwo.

Marta
Inne
@Pracownik

a upominałaś się? bo czasami tak jest że jak się pracownik nie upomni to dostanie figę z makiem :D nie jestem pracownikiem, tak ogólni mówię :)

Witam
Były pracownik
 Pytanie

Ta lojalka to ściema. Skończyłam prace po jakiś 6 miesiacach od zatrudnienia. Nic nie płaciłam. Czemu? Bo nagrałam kierowniczkę jak mnie wyzywa i obiecuje, że mnie zniszczy oraz przekazałam informację, że nie przeprowadziła że mną szkoleń BHP. Było to kilka lat temu. Juz wtedy warunki były fatalne. Jednak, oni wiedzą że jest sporo ludzi, którzy chcą iść na pozew zbiorowy przeciw nim i boją się tego. Pracy lepszej i lepiej płatnej jest dużo. Na Amazonie dostaniecie wiecej (wystarczy sprawdzić). Szanujcie się i jak nie chcecie pracowac to odejdźcie. Ta lojajka jest łatwa do ominięcia.

Zostaw merytoryczną opinię o Lot Team Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lot Team Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lot Team Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lot Team Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 35, z czego 1 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Lot Team Sp. z o.o.
2.2/5 Na podstawie 18 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • 17 Stycznia 43
    02-146 Warszawa
  • NIP: 5223080777 REGON: 366270463 KRS: 0000657060
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lot Team Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii