Opinie o Lot Team Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Lot Team Sp. z o.o., i Klientów firmy. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Lot Team Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lot Team Sp. z o.o. w Warszawa

Andrzej kasjer z Poznania
Pracownik
 Pytanie

Jestem kasjerem z Poznania. Praca nie ma żadnych ale to żadnych profitów. Brak perspektyw. Góra nie słuchała, nie słucha i na dodatek kłamie na każdym spotkaniu. Obiecywali podwyżki a zorganizowali nabór. Mój ostatni przelew na zawrotną kwotę 2600 złotych. Nie mam za co żyć i nikogo to nie interesuje. Dodatkowo daliśmy się oszukać i nie możemy odejść obowiązuje lojalka na 6000zł za śmieszne i przeciętne szkolenie ze wstępu, podkreślam wstępu do systemu Amadeus. Jest mi bardzo przykro że muszę tu przychodzić za głodowe stawki, a jedyne o co kierownik się mnie pyta to jak mnie może zmotywować? Zmotywować przy takich zarobkach? Może niech mi zupę i bułkę przyniesie żebym się nie musiał zastanawiać czy mi do następnej wypłaty na jedzenie wystarczy. Żenująca firma, która wykorzystuje kiepską sytuację na rynku pracy. Omijać szerokim łukiem

Vilge
Były pracownik

Na początku chciałbym zaznaczyć, że długo zastanawiałem się nad wstawieniem tej opinii. Niemniej jednak widząc na pracuj.pl ogłoszenia do LOT TEAM (kasjer, sprzedawca) nie mogę stać obojętnie i patrzeć jak niewinne osoby wpadają w sidła tej PRESTIŻOWEJ firmy. W LOT TEAM pracowałem 2 lata, i jeśli jeszcze pierwszy rok był w miarę w porządku jak na call center, o tyle od początku pandemii praca w tej firmie mija się z celem. Począwszy od zarobków które oscylują w granicach 2.8-3 tysięcy na rękę, co praktycznie oznacza życie na krawędzi ubóstwa (nie dajcie się zwieść obecnej w ogłoszeniu premii za wyniki) od marca 2020 wszystkie dodatkowe bonusy zostały zawieszone więc jedyne na co pracownik może liczyć jest goła wypłata i ten stan rzeczy najprawdopodobniej będzie trwał do czerwca 2022 lub dłużej. Jeśli rozważasz pracę w locie musisz zdawać sobie sprawę, że jest to praca 24/7 co oznacza nie 3-4 nocki w miesiącu jak było kiedyś, ale nawet 7-8 nocek. Niestety, ponieważ większość szanujących się ludzi odeszła, firma cierpi na ogromne braki kardowe i w konsekwencji przerzuca obciążenie na innych pracowników. LOT TEAM nie szanuje również pracowników i ich życia prywatnego, w skali miesiąca można zaznaczyć tylko i wyłącznie 5 dni wolnych od pracy, a i to nie gwarantuje że pracodawca rozpatrzy twoją prośbę pozytywnie. Resztę dni wolnych ponad te 5 zajmują dni wolne po zmianach nocnych, które tak na prawdę nie są żadnym odpoczynkiem, ponieważ przynajmniej połowę trzeba przespać, aby w miarę normalnie funkcjonować następnego dnia. Sytuacji nie poprawia też nowa koordynator biura w Warszawie, której jedynym zajęciem w ciągu tygodnia jest wymyślanie nowych utrudnień dla pracowników i "reform" po których zazwyczaj ignoruje wszystkie racjonalne głosy krytyki uważając się za najinteligentniejszą osobę. Nie interesuje jej specjalnie opinia osób których dane zmiany dotykają. Jedynym plusem tej pracy są inni pracownicy od liderów w dół (i kierownik PB), którzy są naprawdę wspaniałymi ludźmi. Niestety każdy ma swoje granice i niedługo największy plus też zniknie w miarę odejścia następnych osób. Podsumowując trzeba być naprawdę zdesperowanym człowiekiem, aby podjąć pracę teraz w LOT TEAM, w tej firmie jest potrzebne mocne uderzenie o (usunięte przez administratora) i przeprowadzenie reform, głównie na szczeblu kardy zarządzającej, tak aby pojawiły się tam osoby faktycznie znające się na swojej pracy, a nie takie co znalazły dyplom koordynatora w paczce "cheetosów". PS. Zapominałbym, każda osoba przychodząca na UoP, musi podpisać lojalkę na 2 lata, za szkolenie z systemu Amadeus. PS 2 Nie liczcie na jakiekolwiek podwyżki związane ze stażem pracy, a nawet jeśli nie pokryją one nawet stopy inflacji w danym roku

Poniżej dna

Firma kultywująca tradycje - PRL-owskie. Pracownik liczy się do momentu podpisania umowy, potem ciężko o podwyżkę lub awans. Po latach pracy na najniższym stanowisku możesz dowiedzieć się, że nowy dostał na start więcej, niż aktualnie zarabiasz. Prośba o podwyżkę? Ha ha! Brak jakiejkolwiek kultury pracy. Aby zostać przełożonym, wystarczy podlizać się górze i mieć dwu-trzyletnie doświadczenie na stanowisku. Nie bierze się pod uwagę kompetencji społecznych, nie szkoli się ich pod kątem zarządzania. Ogromna potrzeba kontroli, beton wśród kadr, pogardliwe traktowanie podwładnych, nieomylność przełożonych. Pracowników motywuje się kijem, nigdy marchewką. Nie ma miejsca na pozytywny feedback, jedynie negatywny. Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, kierownicy uprzejmie wypunktują, dlaczego nie masz prawa ich mieć i poproszą, aby nie zawracać im głowy. Atmosfera w zespołach jest napięta, dochodzi do mobbingu, w którym uczestniczą nawet przełożeni. Dział HR istnieje tylko po to, żeby przeprowadzać rekrutacje. LOT Team zatrudnia pracowników drugiej kategorii. Pracownicy LOTu mają prawo do zniżek od początku współpracy, Team na tym samym stanowisku może latać w czwartym miesiącu. Przepustka LOTu uprawnia do wejścia na każde piętro i pobrania zastępczej przepustki w recepcji. Team chcąc coś załatwić na "zakazanym piętrze", musi polegać na koledze pracującym w LOT. Zastępczej przepustki również nie dostanie. Jest też druga, trzecia i piętnasta kategoria. Każdy wie, że pracownicy pewnych działów są gorsi. Już podczas oczekiwania na rozmowę kwalifikacyjną, po pytaniu o dział ochroniarz parsknął "Nasz najgorszy dział". Przełożeni i inne działy przypominają, że jesteśmy gorszymi pracownikami. Lepsi zwracają się do nas z pogardą, my musimy zachowywać wszelkie istniejące formy grzecznościowe i płaszczyć się podczas kontaktów z nimi. Możliwa jest praca zdalna, którą mało kto miał okazję choćby "powąchać", co wynika oczywiście z potrzeby kontroli. Przełożeni wychodzą z siebie, jeśli tylko z jakiegoś powodu nie mają możliwości patrzenia pracownikowi przez ramię. Gdyby pracował z domu, dostaliby nerwicy. Swoje robi też wiek kadr i kierowników. Umowa i specyfika stanowiska pozwalają też na elastyczne godziny, ale takie rozwiązanie również nie jest możliwe do pojęcia przez górę. Możliwość pracy w innym trybie niż 8-godzinny i w stałych godzinach została zawarta w umowie tylko po to, żeby mógł z niej korzystać pracodawca, nie pracownik. Biuro znajduje się przy samym Mordorze, więc dojazd jest udręką. Podobno ktoś niedawno odważył się poprosić o lekką zmianę godzin pracy, żeby ominąć najgorsze godziny. Jaki był tego skutek, można się domyślić. Jeśli chodzi o plusy, a raczej jedyny plus, są oczywiście ogromne zniżki na bilety lotnicze. Minus plusa jest taki, że ciężko podróżować z lotowską wypłatą. Podsumowując, jeśli marzysz o depresji lub nerwicy, masz zbyt wysoką samoocenę lub lubisz być traktowanym jak śmieć, gorąco polecam tego pracodawcę.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Lot Team Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

Poniżej dna

Firma kultywująca tradycje - PRL-owskie. Pracownik liczy się do momentu podpisania umowy, potem ciężko o podwyżkę lub awans. Po latach pracy na najniższym stanowisku możesz dowiedzieć się, że nowy dostał na start więcej, niż aktualnie zarabiasz. Prośba o podwyżkę? Ha ha! Brak jakiejkolwiek kultury pracy. Aby zostać przełożonym, wystarczy podlizać się górze i mieć dwu-trzyletnie doświadczenie na stanowisku. Nie bierze się pod uwagę kompetencji społecznych, nie szkoli się ich pod kątem zarządzania. Ogromna potrzeba kontroli, beton wśród kadr, pogardliwe traktowanie podwładnych, nieomylność przełożonych. Pracowników motywuje się kijem, nigdy marchewką. Nie ma miejsca na pozytywny feedback, jedynie negatywny. Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, kierownicy uprzejmie wypunktują, dlaczego nie masz prawa ich mieć i poproszą, aby nie zawracać im głowy. Atmosfera w zespołach jest napięta, dochodzi do mobbingu, w którym uczestniczą nawet przełożeni. Dział HR istnieje tylko po to, żeby przeprowadzać rekrutacje. LOT Team zatrudnia pracowników drugiej kategorii. Pracownicy LOTu mają prawo do zniżek od początku współpracy, Team na tym samym stanowisku może latać w czwartym miesiącu. Przepustka LOTu uprawnia do wejścia na każde piętro i pobrania zastępczej przepustki w recepcji. Team chcąc coś załatwić na "zakazanym piętrze", musi polegać na koledze pracującym w LOT. Zastępczej przepustki również nie dostanie. Jest też druga, trzecia i piętnasta kategoria. Każdy wie, że pracownicy pewnych działów są gorsi. Już podczas oczekiwania na rozmowę kwalifikacyjną, po pytaniu o dział ochroniarz parsknął "Nasz najgorszy dział". Przełożeni i inne działy przypominają, że jesteśmy gorszymi pracownikami. Lepsi zwracają się do nas z pogardą, my musimy zachowywać wszelkie istniejące formy grzecznościowe i płaszczyć się podczas kontaktów z nimi. Możliwa jest praca zdalna, którą mało kto miał okazję choćby "powąchać", co wynika oczywiście z potrzeby kontroli. Przełożeni wychodzą z siebie, jeśli tylko z jakiegoś powodu nie mają możliwości patrzenia pracownikowi przez ramię. Gdyby pracował z domu, dostaliby nerwicy. Swoje robi też wiek kadr i kierowników. Umowa i specyfika stanowiska pozwalają też na elastyczne godziny, ale takie rozwiązanie również nie jest możliwe do pojęcia przez górę. Możliwość pracy w innym trybie niż 8-godzinny i w stałych godzinach została zawarta w umowie tylko po to, żeby mógł z niej korzystać pracodawca, nie pracownik. Biuro znajduje się przy samym Mordorze, więc dojazd jest udręką. Podobno ktoś niedawno odważył się poprosić o lekką zmianę godzin pracy, żeby ominąć najgorsze godziny. Jaki był tego skutek, można się domyślić. Jeśli chodzi o plusy, a raczej jedyny plus, są oczywiście ogromne zniżki na bilety lotnicze. Minus plusa jest taki, że ciężko podróżować z lotowską wypłatą. Podsumowując, jeśli marzysz o depresji lub nerwicy, masz zbyt wysoką samoocenę lub lubisz być traktowanym jak śmieć, gorąco polecam tego pracodawcę.

sprostowanie
@Poniżej dna

Proszę zaniechać wypowiadania się na tematy, na które nie ma się pojęcia. To prowadzi tylko do nikomu niepotrzebnych plotek i rozpowszechniania nieprawdziwych informacji. Otóż osoby zatrudnione w PLL LOT podlegają takim samym restrykcjom dot. podróży prywatnych jak ci, którzy są zatrudnieni w innych spółkach, tj. bilety na LOT po 3 mcach, na innych przewoźników - po 6ciu. Pozdrawiam i odsyłam do przeprowadzenia lepszego researchu. :)

2
Agnieszka
@Poniżej dna

Twoja opinia może zjeżyć włosy na głowie. Napisałaś, że wypłata w LOT Team nie jest taka, żeby móc sobie podróżować. A jaka jest? Jakieś widełki? Dzięki.

żadnatajemnica
@Agnieszka

to żadna tajemnica. był nawet moment kiedy stawka pojawiała się w ogłoszeniach. w Call Center startujesz od 3500pln brutto (jeśli władasz językiem innym niż PL/EN - stawka jest wyższa), po okresie próbnym (3 mce) płaca rośnie, z reguły 300-400pln brutto. po 12stu mcah od podpisania pierwszej umowy - podwyżka. płaca zmienia się raz w roku. mowa o UoP. obowiązuje umowa lojalnościowa.

Pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@żadnatajemnica

Niby miałam w tej firmie dodatkowy niemiecki a dodatku nigdy nie dostałam. Ten dodatek to kłamstwo.

Witam Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 60 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Ta lojalka to ściema. Skończyłam prace po jakiś 6 miesiacach od zatrudnienia. Nic nie płaciłam. Czemu? Bo nagrałam kierowniczkę jak mnie wyzywa i obiecuje, że mnie zniszczy oraz przekazałam informację, że nie przeprowadziła że mną szkoleń BHP. Było to kilka lat temu. Juz wtedy warunki były fatalne. Jednak, oni wiedzą że jest sporo ludzi, którzy chcą iść na pozew zbiorowy przeciw nim i boją się tego. Pracy lepszej i lepiej płatnej jest dużo. Na Amazonie dostaniecie wiecej (wystarczy sprawdzić). Szanujcie się i jak nie chcecie pracowac to odejdźcie. Ta lojajka jest łatwa do ominięcia.

XYZ
Pracownik

Omijać szerokim łukiem! Obecnie sytuacja wygląda tak, że ludzie masowo odchodzą i nie ma komu pracować. Atmosfera jest tragiczna. Na siłę ściągają ludzi z innych działów do pomocy, stąd szybka rekrutacja. Pracownicy nie mają żadnych premii, o podwyżkach z racji stażu pracy i kompetencji już nie wspomnę. Zarobki netto pomiędzy 2600 a 2900 i zero, powtarzam ZERO perspektyw na wyższe zarobki, a zakres pracy rośnie. Góra kłamie w żywe oczy od wielu miesięcy, tak jak my byliśmy zmuszeni mydlić oczy pasażerom o zwrotach, które były wypłacane po 7-8 miesiącach. Jak pytamy o finanse, mówią, że motywacja wychodzi ze środka, a nie z wysokości wypłaty. Ludzie siedzą na l4, bo nie wytrzymują psychicznie, nie mają z czego się utrzymać. Na rozmowach o pracę obiecują złote góry, niech Was nie zmylą te piękne opisy w ogłoszeniu o pracę - dofinansowania, premie itp. to róg obfitości, którego nikt nie doświadczył i o którym nie słyszał, a Ameryki i tak nie zwiedzicie, bo jest zamknięta jak większość państw, z tą wypłatą będziecie jeść chleb z solą, a nie płacić za hotele w USA. Praca 24/7, jeśli ktoś chce pracować w Sylwestra 22-6 lub w wigilię 14-22, to wysyłajcie CV.

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@XYZ

Jak pracowałam to na pytanie o zwrot kazali nam mówić : "Nie wiem". Czyli przez kilka miesięcy ... Dlaczego? Bo nie mieli pieniędzy. Przynajmniej tak tłumaczyli...

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak długo czeka się na odpowiedź od firmy Lot Team Sp. z o.o. po przesłaniu CV? Podziel się opinią z rozmowy o pracę na stanowisku Kelner / Kelnerka. Jaki był jej rezultat?
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Nickt POZKRKWAW
Były pracownik

Nie polecam. W tej firmie jest tak wiele minusów, że ciężko zebrać myśli od czego zacząć. Od ponad roku wszystkie premie ucięte, pracownicy otrzymują tylko podstawę, która jest naprawdę niska. Kolesiostwo i bycie niesprawiedliwym na porządku dziennym. Dopóki nie zadajesz pytań i jesteś cicho jesteś dobrym pracownikiem, kiedy zauważasz, że coś się nie zgadza, nagle okazuje się, że problem jest w Tobie. Komunikacja poniżej zera!!! Pracownicy dowiadują się o zmianach od pasażerów, na stronie internetowej i w oficjalnych komunikatach wysłanych mailowo do pracowników, ogromne rozbieżności. Inicjatywy zmian, które ułatwiałyby funkcjonowanie kasjerom, zawsze odrzucane jako niepotrzebne. Z kolei góra uwielbia "ułatwiać" nam życie wprowadzając co raz to nowe sposoby na załatwienie sprawy. Praca 24/7, maila najlepiej czytajw domu, przerwa jednorazowo max 20min. Pracujesz w święta i niedziele, jeśli liczysz na wolny długi weekend - zapomnij. Pracownicy z dłuższym stażem (i lepszymi kontaktami) mają pierwszeństwo (co roku). Zanim zgłosisz się do pracy w call center zastanów się czy jesteś gotowy być na linii frontu - pasażerowie potrafią być nieźle wkurzeni (kto by nie był kupując bilet, a za 15 minut dostając informację, że lot jest odwołany, a kasę dostanie za kilka miesięcy, jak dobrze pójdzie to 3, ale może się zdarzyć, że 8.), a góra zostawia Cię samemu sobie. Nie daj Boże masz do nich jakieś pytania często zadawane przez pasażerów - odpowiedzi nie otrzymasz. Zresztą Pani Prezes po usłyszeniu pytań od razu przypomina się, że ma kolejne spotkanie i musi się zbierać. Jest to firma pełna absurdów. Cieszę się, że już tam nie pracuję, współczuję tylko kolegom i koleżankom, którzy nadal się tam męczą. Jednym słowem: ODRADZAM

Vilge
Były pracownik

Na początku chciałbym zaznaczyć, że długo zastanawiałem się nad wstawieniem tej opinii. Niemniej jednak widząc na pracuj.pl ogłoszenia do LOT TEAM (kasjer, sprzedawca) nie mogę stać obojętnie i patrzeć jak niewinne osoby wpadają w sidła tej PRESTIŻOWEJ firmy. W LOT TEAM pracowałem 2 lata, i jeśli jeszcze pierwszy rok był w miarę w porządku jak na call center, o tyle od początku pandemii praca w tej firmie mija się z celem. Począwszy od zarobków które oscylują w granicach 2.8-3 tysięcy na rękę, co praktycznie oznacza życie na krawędzi ubóstwa (nie dajcie się zwieść obecnej w ogłoszeniu premii za wyniki) od marca 2020 wszystkie dodatkowe bonusy zostały zawieszone więc jedyne na co pracownik może liczyć jest goła wypłata i ten stan rzeczy najprawdopodobniej będzie trwał do czerwca 2022 lub dłużej. Jeśli rozważasz pracę w locie musisz zdawać sobie sprawę, że jest to praca 24/7 co oznacza nie 3-4 nocki w miesiącu jak było kiedyś, ale nawet 7-8 nocek. Niestety, ponieważ większość szanujących się ludzi odeszła, firma cierpi na ogromne braki kardowe i w konsekwencji przerzuca obciążenie na innych pracowników. LOT TEAM nie szanuje również pracowników i ich życia prywatnego, w skali miesiąca można zaznaczyć tylko i wyłącznie 5 dni wolnych od pracy, a i to nie gwarantuje że pracodawca rozpatrzy twoją prośbę pozytywnie. Resztę dni wolnych ponad te 5 zajmują dni wolne po zmianach nocnych, które tak na prawdę nie są żadnym odpoczynkiem, ponieważ przynajmniej połowę trzeba przespać, aby w miarę normalnie funkcjonować następnego dnia. Sytuacji nie poprawia też nowa koordynator biura w Warszawie, której jedynym zajęciem w ciągu tygodnia jest wymyślanie nowych utrudnień dla pracowników i "reform" po których zazwyczaj ignoruje wszystkie racjonalne głosy krytyki uważając się za najinteligentniejszą osobę. Nie interesuje jej specjalnie opinia osób których dane zmiany dotykają. Jedynym plusem tej pracy są inni pracownicy od liderów w dół (i kierownik PB), którzy są naprawdę wspaniałymi ludźmi. Niestety każdy ma swoje granice i niedługo największy plus też zniknie w miarę odejścia następnych osób. Podsumowując trzeba być naprawdę zdesperowanym człowiekiem, aby podjąć pracę teraz w LOT TEAM, w tej firmie jest potrzebne mocne uderzenie o (usunięte przez administratora) i przeprowadzenie reform, głównie na szczeblu kardy zarządzającej, tak aby pojawiły się tam osoby faktycznie znające się na swojej pracy, a nie takie co znalazły dyplom koordynatora w paczce "cheetosów". PS. Zapominałbym, każda osoba przychodząca na UoP, musi podpisać lojalkę na 2 lata, za szkolenie z systemu Amadeus. PS 2 Nie liczcie na jakiekolwiek podwyżki związane ze stażem pracy, a nawet jeśli nie pokryją one nawet stopy inflacji w danym roku

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Vilge

Odeszłam w zeszłym roku i ani razu nie pożałowałam swojej decyzji. Wszystko co jest tutaj napisane to prawda! Chciałabym dodać kwestię odpowiedzialności finansowej ktora spoczywa na takim kasjerze zarabiającym mniej niż 3 tys netto. Co się dzieje jak popełni błąd??? Dział rozliczeń go znajdzie i karze płacić. Więc po takiej nocnej zmianie może się okazać, że stracisz połowę tego co zarobiłeś. Nie ma sentymentów. :/

POZ
Pracownik

Zacznę od plusów, a w zasadzie jednego plusa. Liderzy i koordynator biura w POZ są bardzo w porządku i atmosfera jest super. Albo była.. bo sytuacja finansowa psuje nam nastroje a co za tym idzie atmosferę w pracy. Zarobki netto to 2600-2900 zależnie od stażu pracy/dodatkowych języków. To śmiesznie niskie zarobki za które trudno się utrzymać. Co z tego że mamy zniżki na bilety, skoro nikomu nie starcza na życie od wypłaty do wypłaty, a co dopiero na jakieś wakacje. Wiem że czyta to wielu moich kolegów - zarówno tych z POZ, jak i WAW i KRK. Domyślam się że 99% zgadza się ze mną i uważam że powinnismy zorganizować jakiś strajk, bo rozmowy z górą nic nie dają.

Pracownica miesiąca (d)ająca
Pracownik

Cześć, jeśli szukasz pracy gdzie będziesz traktowany godnie, gdzie będziesz posiadał odpowiednie zarobki do formy zatrudnienia, gdzie atmosfera jest przyjazna to niestety muszę cie rozczarować ale nie jest to miejsce dla Ciebie. Zarobki w formie jałmużny, atmosfera poniżej 0, kierownictwo informuje o wyrównaniu pieniędzy pracownikom ale słowa to tylko słowa. Na podwyżki nie masz co liczyć. Każdy każdemu patrzy na ręce. Z Kadry jedynie Liderzy oraz PB zachowują poziom i są nastawieni do człowieka przyjaźnie, reszta z kadry mam wrażenie jakby byli Ciotką Lidią z serialu "Opowieści Podręcznej" niby mają na celu cie motywować a tymczasem tylko prowadzą do tego że odechciewa ci się żyć. Mam jednak dobrą informacje, jeśli chcesz pracować jak 1000 osób i bić rekordy a przy tym dostawać miskę ryżu w postaci 2400 miesięcznie do przeżycia w Warszawie to miejsce jest na pewno dla ciebie. Nie zapomnij jednak o bilecie do psychiatryka do Tworek zanim weźmiesz udział w rekrutacji. Nie polecam totalnie, nawet swojemu wrogowi nie sprawiłbym takiej krzywdy.

Anonim
Pracownik

Jeżeli komuś odpowiada praca małpki w cyrku, zachęconej bananem na kiju zawieszonej ponad ramieniem - to jest to miejsce idealne! Pani Koordynator i Pani Kierownik Działu CC perfekcyjnie radzą sobie z laniem wody odpowiadając na konkretnie postawione pytania. Czy może raczej próbują odpowiedzieć na postawione pytanie - nieudolnie, niestety. Zaczynając tu pracę nie ma nawet co liczyć na sensowny dzień wolny, tutaj niewolniczo pracujesz od poniedziałku do niedzieli, całą dobę - również w święta. Jeśli myślisz, że chociaż święta będą bardziej sprawiedliwie rozpatrywane - nic bardziej mylnego! To czy ich pracownik ma życie prywatne poza pracą, czy jakieś zobowiązania mają w głębokim poważaniu. Jedyne co ich interesuje, to aby za marne pieniądze zaganiać ludzi do (usunięte przez administratora) Nie starają się nawet zrozumieć pracownika, a ilość rzuconych w ostatnim czasie traktują jako ogromną niespodziankę. Pamiętajcie! Jeśli kiedykolwiek zdecydujecie się na pracę tutaj - to ZAWSZE jest wina pracownika od kierownika zmiany, przez liderów w dół. Góra robi wszystko co może, to my nie staramy się wystarczająco. Żadna konstruktywna krytyka nie przemawia do rozsądku. Na wszystko znajdzie się jakieś 'ale'. Nie ma nawet co karmić się nadzieją, że skoro jest ciężka sytuacja to rozumieją, że jest taka dla wszystkich. Prędzej zrobią ci wodę z mózgu, zafundują tsunami stresu, nerwów i łez, niż zadadzą sobie taki trud, bo oni wszystko robią perfekcyjnie. To my, szaraczki, nie robimy nic innego tylko narzekamy. Ach! Nie wspominając już, że o wszelkich zmianach typu odwołany rejs, czy możliwość otrzymania vouchera już na stronie, contact center dowiaduje się od samego pasażera! Bardzo profesjonalna firma. Bardzo. Tu nie spotka Was nic złego! Jeśli depresja, stany lękowe, stare i (usunięte przez administratora) jeśli wyrażasz za głośno swoje zdanie to, oczywiście, nic złego. Ale! Polskie Linie Lotnicze LOT zapraszają serdecznie! Z ogłoszeniem pracodawcy na pracuj.pl, które swoją date ważności straciło w 2019 ;) Hej ho goła podstawo!

Sho
Klient

Prestiż, bogactwo, finezje oraz punktualność znajdziesz u konkurencji. Firma utrzymuje się wyłącznie dzięki heroicznej pracy niewolni...... znaczy się pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje Czeczen podający się za Polaka znany również jako konwój 24 news ten najwyższej klasy zawodnik wagi koguciej zasługuje na wieczne miejsce w galerii sław pracowników miesiąca. Z plusów czasami można się dodzwonić także wciąż lepiej niż sanepid. Z minusów wciąż nie mają owocowych czwartków.

8
kornel
Kandydat
 Pytanie
@Sho

konwój - dlatego, że każdemu ciągnie za premie?

4
Przesada
Pracownik
@Sho

Ludziska, sytuacja w firmie jest zła, tragiczna. Owszem nasze "wynagrodzenia" nie pozwalają na godne życie. Jeżeli ktoś ma ochotę to oczywiście może opisywać sytuację w firmie, ma do tego prawo. Ale proszę was, o nie opisywanie współpracowników. Jest to poniżej pasa i źle świadczy o nas wszystkich. Przybiera to tragiczna formę w której zaraz każdy każdemu zacznie skakać do gardeł. Serio, Sho edytuj proszę ten post. Nie róbmy sobie sami krzywdy.

Kasjer z Poznania
Pracownik

Na rozmowach kwalifikacyjnych obiecywane są premie, podwyżki, a po 1.5 roku pracy nic takiego nie mialo miejsca. Od początku pandemii nie ma żadnych premii, nawet z owoców w biurze zrezygnowali. Połowa ludzi odeszła, a Ci co zostali to dlatego że wciąż mają lojalki. Obecnie trwa rekrutacja do POZ, WAW i KRK. Odradzam każdemu! Nie dajcie się nabrać, bo zostaniecie tu na 2 lata przez lojalkę, za śmieszne pieniądze (3500 brutto) W ofercie pracy jest mowa o dofinansowaniach do szkoleń, zniżkach turystycznych, premiach zależnych od wyników, wszystko to stek bzdur. Rzeczy których albo nie było nigdy, albo nie ma od pandemii i niewiadomo czy kiedykolwiek wrócą

Andrzej kasjer z Poznania
Pracownik
 Pytanie

Jestem kasjerem z Poznania. Praca nie ma żadnych ale to żadnych profitów. Brak perspektyw. Góra nie słuchała, nie słucha i na dodatek kłamie na każdym spotkaniu. Obiecywali podwyżki a zorganizowali nabór. Mój ostatni przelew na zawrotną kwotę 2600 złotych. Nie mam za co żyć i nikogo to nie interesuje. Dodatkowo daliśmy się oszukać i nie możemy odejść obowiązuje lojalka na 6000zł za śmieszne i przeciętne szkolenie ze wstępu, podkreślam wstępu do systemu Amadeus. Jest mi bardzo przykro że muszę tu przychodzić za głodowe stawki, a jedyne o co kierownik się mnie pyta to jak mnie może zmotywować? Zmotywować przy takich zarobkach? Może niech mi zupę i bułkę przyniesie żebym się nie musiał zastanawiać czy mi do następnej wypłaty na jedzenie wystarczy. Żenująca firma, która wykorzystuje kiepską sytuację na rynku pracy. Omijać szerokim łukiem

Gall Anonim
Były pracownik
@Andrzej kasjer z Poznania

Z lojalką to bym się przeszedł do specjalisty prawa pracy, bo na tyle ile pamiętam to nie można lojalki dać na coś co jest wymagane by wykonywać pracę. JAkby skierowali Cię na dodatkowy język to tak. Amadeus do pracy kasjera lotniczego jest niezbędny wiec to nie powinno byc w ogole objete lojalką. Sprawdź, dopytaj się. Może się okazac, że ta lojalka jest całkowicie bezprawna. A co do zarobków to PIP i sąd pracy. Bardzo się ucieszą ze zgłoszenia gdzie to samo stanowisko ma różne stawki (pomiajajc staz pracy czy dodatkowe jezyki).

Gall Anonim
Były pracownik
 Pytanie

Jeśli zastanawiacie się nad pracą tam to całkowicie o tym zapomnijcie. Po ostatnich zmianach strukturalnych i cudownych pomysłach warunki pracy jak i atmosfera nie były nigdy tak złe. Obecna koordynator biura w Warszawie ma klapki na oczach i nie widzi jak cały dział się sypie i nie rozumie, że ludzie odchodzą (wręcz masowo), bo mają dość pudrowania trupa i bycia traktowanym jak kołchoźnicy. Od początku covid nie ma żadnych premii, podwyżek, nagród, rewaloryzacji. Nic, zero. Zarabiamy o wiele gorzej niż przed covid a nasze pytania są zbywane tekstem, że nie ma zgody dyrektora finansowego na nic. Ostatnio natomiast pojawiła się zgoda by zatrudnić dodatkowych ludzi (przypominam, spore odejścia). Nie muszę nic mówić o nastrojach obecnej obsady. Nawiązując juz do wspomnianej zgody na zatrudnienie nowych osób - pojawił się te ogłoszenia na pracuj.pl. Benefity to jest stek bzdur i kłamstw - premii nie ma i nie będzie do nie wiadomo kiedy, atmosfera w pracy leży całkowicie. Ulgi na usługi turystyczne to jakiś nieśmieszny, niezrozumiały dla pracowników żart. Nigdy nie było żadnych ulg na nic. Dofinansowanie do kursów językowych to kolejna fikcja. Możliwość rozwoju jakiekolwiek? Rozwój depresji co najwyżej patrząc co miesiąc na 3 tys netto. W Warszawie. Multisport czy lux.med na preferencyjnych warunkach - preferencyjne czyli -10/15pln mniej jak standardowa stawka. Wiem, że "droga" koordynator biura w Waw czyta goworka - zacznijcie słuchać ludzi, przestańcie ich traktować jako tanią, siłę roboczą i zrozumcie, że niedługo to sama kadra będzie musiała obsługiwać pasażerów, bo doświadczeni pracownicy mają już na prawdę wszystkiego po dziurki w nosie i tylko kwestią czasu sa kolejne wypowiedzenia przez nich składane.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie wsparcie w Lot Team Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?

Monia
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś ma kontakt do HR Lot Team?

Bez nicku
Pracownik

Szczerze radzę zastanowić się 5x Na rekrutacja i w pierwszych miesiącach obiecują że upierdliwych klientów powinien przejąć lider ble bla bla. Odkąd zaczął się covidowy cyrk polityka firmy jest pt radź se sam. Dział PR wyjątkowo daje (usunięte przez administratora) unikając jakichkolwiek odpowiedzi na temat opòźnień w zwrotach udając głupa że zwroty robią w ciągu 90 dni co jest prawdą w 1/5 przypadków. Ogólnie jeśli ktoś chce się rozwijać zawodowo zamiast pozwalać by klienci firmy wyżywali się na tobie powinni na rzeczniku PLL Lot to powinien wybrać inną opcję.

Agnieszka
@Bez nicku

Mógłbyś napisać, co konkretnie masz na myśli mówiąc, że w czasie pandemii polityka firmy polega na tym, że każdy pracownik musi radzić sobie sam? Naprawdę nie możecie zgłosić się po pomoc do przełożonego? Ciekawa jestem, z czego to wynika dokładnie.

Janina
Pracownik
@Agnieszka

Pomoc jest taka że radź sobie sam z ludźmi czekajacymi na przeterminowane zwroty

były
Pracownik
@Agnieszka

przed pandemia też liderzy nie byli chętni żeby zajac się trudnym paxem

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Lot Team Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Absolutnie żaden. Zero jakiegokolwiek zainteresowania tym, czy pracownikom dobrze się pracuje, ciągle tylko kontrola, zaglądanie przez ramię i beton kierowniczy. (usunięte przez administratora)

racja
Były pracownik
@Były pracownik

w 100 procentach popieram przedmówcę

????
Klient
 Pytanie

p.o.Koordynatora zespołu ds. szkoleń systemowych w Lot Team Sp.z.o.o. Kto ja zatrudnił ???? Niech lepiej przełożeni zastanowią się czy osoba z tak zorana osobowością powinna ich reprezentowac

31
Pracownik
Pracownik
@????

Chcialbym tylko zauwazyc, ze osoba ktora napisala ten komentarz nie ma bladego pojecia o specyfice pracy tego stanowiska, gdyz osoba ktora obejmuje to stanowisko nie ma i nie bedzie miala zadnego kontaktu z klientami. Pozdrawiam

1
Shane
Były pracownik

Odradzam pracę w tej firmie .Nie warto w ogóle poświęcać swojego czasu i zdrowia psychicznego.Atmosfera w pracy jest okropna.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Lot Team Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

akcjareakcja
@Pytanie

zawsze dostaniesz odpowiedz. zalezy o jaka reakcje Ci chodzi i czego sprawa dotyczy. dzial IT sprawnie pracuje.

Zostaw merytoryczną opinię o Lot Team Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Lot Team Sp. z o.o.
1/5 Na podstawie 9 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • 17 Stycznia 43
    02-146 Warszawa
  • NIP: 5223080777 REGON: 366270463 KRS: 0000657060
Lot Team Sp. z o.o.