Markus Dystrybucja Sp. z o.o.

Ruda Śląska

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 2 ocen.

Markus Dystrybucja Sp. z o.o.
2 2 6 1

Opinie o Markus Dystrybucja Sp. z o.o.

Jolka

To jest jakieś chore. Jeśli jest tak źle to trzeba było wezwać PIP ta instytucją jest od takich spraw właśnie. Może pod stołem dostawał Pan 3 razy więcej tego co dawano nad nim? Jedno jest pewne nikt nie zabrania złożyć donos do PIP a nie pisać pierdoły.

Coockesmonster

Jak ktos lubi pracowac za free i byc ciagle j****y za wszystkich i za wszystko ,pracowac w nienormowanym czasie pracy serdecznie zapraszam . Troche ironi z mojej strony ale niestety pracodawca jest nastawiony na (usunięte przez administratora) ludzi. Wypowiadam sie z perspektywy kierowcy ale na rozbiorze i magazynie jest nie lepiej. Ciagle cos musisz zawiesc ,przywieźć pod pretekstem premi ktorej niedostaniesz bo jej poprostu nie ma. Okres probny nieplatny a trwa 2 tygodnie,o umowe musisz sie prosic ,l4 nie platne czesto zwalniaja z tego powodu . Kasa ucinana za braki w dostawie i stan auta ktore delikatnie rzecz ujmujac daleko maja do idealu . Za naprawy placi kierowca nie firma . Dla wlasciciela ktory natabene jest mitomanem do potegi kazdy jest totalnym kretynem i idiota i nie chce z nim rozmawiac. Takich kwiatkow jest bardzo duzo i zabrakloby miejsca do wypisania. Mozna poczytac o Jaworznie jeszcze jak tam jest ,pracowalem tam na zastepstwie za goscia wiec mozna sobie doczytac co i jak. Ogolnie jak ktos madrze napisal nie macie biedy a do gara jest co wlozyc unikajcie tego pracodawcy. Oszczedzicie sobie czasu,zdrowia i przedewszystkim stresu no i najwazniejsze rozczarowania obietnicami ktore sa bez pokrycia. W firmie pracowalem troche czasu i rotacja ludzi jest ogromna _ to o czyms swiadczy. Sam sie sobie dziwie ze tyle czasu tam wytrzymalem,ale to moze przez to ze czlowiek mlody i bal sie zmian a zobowiazania trzeba bylo placic???? pomyslcie 20 razy zanim sie zgodzicie na prace i warunki

Robo

Banda zlodzieji jak masz l-4 to cie liczom z 1200 podstawy nawet niema takiej najniższej krajowej kpiny jakiejś nie polem nawet największemu wrogowi pracy tam

Administrator

Czy mógłby ktoś polecić firmę Markus Dystrybucja Sp. z o.o. osobom szukającym prace? Jakieś zalety pracodawcy potrafilibyście wymienić?

Bik

Witam zgadzam sie w 100% kasa pod stołem z wypłaty zabieraja co mogą. dziewczyny z rozbioru dawaja komu popadnie!!! rotacja co chwile. Nie polecam !!!!!!

Koronel

Ludzie omijac szerokim lukiem ten kolhoz. Jak nie wierzycie poczytajcie o Markusie w Jaworznie .to samo ludzi maja za (usunięte przez administratora)

Dobrze radze byly kierowca

Widze jestem pierwszy na forum ale do rzeczy.Pewnie mój wpis zaraz zostanie usunięty ale i tak se nie poddam będę a co chwilę robić wpisy dla przestrogi . Przestrzegam pracą w tej firmie. No chyba że ktoś lubi robić za free zapraszam. Panuje tu ogólny wyzysk a pracuje się w nienormowanym czasie , kasa pod stołem nie na konto i nie dają pasków żeby człowiek nie wiedział ile kasy zabrano . Zawsze coś znajdą żeby przywieść- zawieść pod pretekstem premi której nie zobaczycie na oczy. Szefostwo stosuje zasadę je**c karać nie nagradzać. Za wszystko dają kary począwszy od braków w towarze z które odpowiada magazyn bo on go szykuje nie kierowca , po kary za stan samochodu które są i tak w tragicznym stanie. Bez ogrzewania ,(usunięte przez administratora), świateł, czy cieknące zewsząd płyny eksploatacyjne. A za powstała usterkę która wynika z tragicznego stanu płaci kierowca nie firma. Ja dostałem karę 200 za to że przywiozłem na firmę stare mięso śmierdzące na odległość. no ale pan MArek Krupa nieboje sie tego napisaxcc stwierdził że jestem idiota bo one jest świeże przez to jak ujął jest stratny przeze mnie .Gadaj z (usunięte przez administratora) a cię obsra. Szef sie ozlaca , jeździ beta ale ludziach płaci śmieszne pieniądze i jeszcze ma wymagania. Na magazynie też są niezłe kwiatki które jak kogoś nie lubią to podkładają świnie w postaci starego towaru , czy oszukują na wadze dosypując lodu tyle że np zamiast 15 kg udka na fakturze w realu jest 25 przy czym podkreślamy 15 kg to lód. Strata kierowcy bo nie jest w stanie z każdym pojemnikiem lecieć na wagę i sprawdzać. No ale tok myślenia pana Marka K jest jak za czasów komuny. Facet jest mitomanem i nie ma sensu wdawać się w dyskusję. Rotacja jest ogromna bo nie szanuje się ludzi . Najgorszi są ci w biurze co to nie oni (usunięte przez administratora) wyżej wiadomo czego. Okres probny ktory trwa 2 tyg jest bezplatny podkreslam to !! To samo kierownicy wyzej (usunięte przez administratora) jak sie maja pozabierali sobie trasy gdzie jest max 5 punktow koncza o 7 i ryja dra na innych ze tak dlugo jezdza. O l4 zapomnijcie bo albo was zwolnia albo nie zaplaca cos o tym wiem

gegee
@Dobrze radze byly kierowca 15.11.2017 15:09

Dobrze że to napisałeś bo myślałem tam się zatrudnić , Wielkie Dzięki

Basen Zdebel

100% prawdy bo tam pracowalem omijac szerokim lukiem . jak nie macie biedy a do gara jest co wlozyc szukajcie czegos innego szkoda zdrowie. Nie wirzcie w to co wam obiecuja albo pisza na ogloszeniu o prace bo 3200 brutto to sciema .kary za wszystko ucinaja z wyplaty.

Zostaw opinię o Markus Dystrybucja Sp. z o.o. - Ruda Śląska

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Markus Dystrybucja Sp. z o.o.