Opinie o Rental Cars (Global Rent A Car) w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Global Rent a Car. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Global Rent a Car o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i ciężarowych
Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i ciężarowych Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Global Rent a Car w Warszawa

jotem

Duży Nissan na lotnisku. Pan wie, że jedziemy z wnuczkami w góry. Styczeń. Na miejscu pada śnieg. Droga do hotelu stroma. Jedziemy teoretycznie do przodu, praktycznie do tyłu i na boki. za nami inne samochody, panika i dramat. Obce osoby pomagają popchnąć. przyczyna? letnie opony W STYCZNIU, w górach. Sprawa rozwiązana (inny samochód z innej wypożyczalni podstawiony pod hotel). Nissan odjeżdża na lawecie bo jest nie do poprowadzenia. pan z wypożyczalni podał numer telefonu pomocy technicznej i przestał odbierać komórkę. Teraz już OK, ale duży niesmak pozostał.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominika

Witam! Myślałam, że będę sama z tym problem, ale widzę że grupa przestępcza się rozwija i oszukuje coraz więcej ludzi. Każa wrzucać klucze do skrzynki i jest to zrobione specjalnie, żeby nikogo nie było przy odbiorze samochodu. Zrobiłam bardzo dużo zdjęć, auto było bez żadnego uszkodzenia. Kiedy już przyszedł mail z raportem że wszystko jest ok, po około tygodniu wykasowałam zdjęcia. Parę dni temu na maila przyszła informacja, że auto jest uszkodzone( odprysk od kamienia) i ściagneli z konta £60. Dzwoniłam ale oni nie moga pomóc,trzeba kontaktować się z biurem obsługi klienta droga mailowa. Nie mam na to siły i mam wrażenie że z nimi nie wygram. Może to pomoże i ostrzeże innych, żeby nigdy nie wyporzyczalni samochodu z firmy Global. Wyporzyczałam samochody w różnych krajach i nigdy nie spotkałam się z takimi oszustami!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lucas

Czy kto kolwiek z Was wykupił dodatkowa polise w celu zabezpieczenia wkladu wlasngo wynikajacego z uszkodzenia bądz kradziezy auta?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kaja
@Lucas

Gdybysmy wykupili nie musieliby oszukiwac bo juz by dodatkowo zarobili na ..niby wykupionej polisie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lucas
@Kaja

Polisą na 12 dni z firmą Axa kosztowała mnie niespełna 180Pln więc to nie jest aż taki duży koszt A ma się pewność że jeśli nawet coś się z autem stanie bądź znowu dojdzie do jakiegoś oszustwa otrzyma się pełny zwrot kosztów. Firma Global za jeden dzień liczy sobie od 60 do 80pln ubezp dziennie dla tego więc warto wykupić ubezpieczenie na zewnątrz. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kaja
@Lucas

Polisa polisa a oszustwo jakiego dopuszcza sie firma Global pozostaje oszustwem ! I nie ma tutaj zadnego usprawiedliwienia bo gdyby naprawde doszlo do jakiegokolwiek uszkodzenia auta pracownik firmy zauwazylby to od razu przy zwrocie a nie dwa czy trzy tygodnie pozniej wiec panie Lukaszu praca w tej firmie polega na oszukiwaniu zwyklych ludzi ! Bo przypuszczam ze jest pan jednym z pracownikow.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lukasz
@Kaja

Pani Kasiu myli się Pani też jestem klientem i po prostu też się martwię o to że ta firma to naciagacze i dlatego wykupilem ubezpieczenia. Szczerze to troszkę żałuję że tak szybko się zdecydowałem na ta firmę ale cena mnie urzekła A dopiero już po fakcie poczytałem opinię. Tak naprawdę to nie mam jeszcze żadnego doświadczenia z tą firmą ale po wszystkim na pewno zamieszczę tutaj swoją pełną opinię że świadczonych usług przez ta firmę. Pozdrawiam serdecznie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michal2381

Pytanie do osob którzy oddali samochód bez uszkodzeń a później dostali maila, że zostały im pobrane pieniądze za jakieś zniszczenia: przecież w momencie zwrotu samochodu dostajecie protokół zwrotu pojazdu, w którym pracownik firmy po oględzinach pojazdu i nie stwierdzenia uszkodzeń podpisuję się pod tym wraz z naszym podpisem i dostajemy ten dokument na własność. Nie wystarczy wysłać im scan tego dokumentu żeby sie odwalili?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kaja
@Michal2381

Taa..a myslisz ze niby czemu czekaja conajmniej dwa tygodnie.. bo wtedy kazdy juz zapomnial o wynajmie i pewnie wyrzucil wszystkie papiery..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michal2381
@Kaja

Przecież papiery przychodzą w formie elektronicznej na email.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie Global Rent a Car? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Maszynista Chłodni
Chojnice
Zakłady Miesne "Andrzej Skiba"
(230 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(48 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Robert

Witam, Ta sama sytuacja dotyczy mnie. Po ponad 3 tygodniach od zdania samochodu pobrano mi z konta 150£ za rzekome uszkodzenie felgi. Dodam, ze samochód dokładnie umyłem i obejrzałem- nie było żadnych uszkodzeń. Dwa tygodnie temu wysłałem maila z reklamacja, do tej pory nie mam żadnej odpowiedzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lucas
@Robert

A czy wykupiles dodatkowa polise na zapbezpieczenie szkody wlasne?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
al

przyslali fakture, ponoc rysa na brzegu tylnego zderzaka i malowanie tyle kosztuje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek

To damo zrobili ze mną. Pisałem mnóstwo e-mail i straszylem adwokatem i poskutkowało????. Dwa dni temu otrzymałem emeil z wiadomością ze uznają reklamacje i zwrócą pieniądze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Marek

@Marek Zwórcili? Bo ja czekam na zwrot 5ty dzień i na razie nic. Jedynie p. Kubicka przysłałą wczoraj maila z korektą do faktury, którą mam im podpisać i odesłać. Na razie z tym czekam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kaja

No pieknie Szkoda ze dopiero teraz poczytalam opinie. Dokladnie taka sama sytuacje ma moj maz. Wczoraj ok godziny 23.00 odebral email o takiej samej tresci jak pozostali z Was. Prosze czy komukolwiek udalo sie odzyskac pieniadze ? Czy nie mozna tego zglosic np w reklamacjach praw konsumenta ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kaja
@Kaja

Dzwoniłam do gov. Prawnik mi powiedział żeby napisać pismo do nich.Tak zrobiłam. Zobaczymy czy zadziała. Jak coś to dam znać.Ale mówił też żeby udać się do banku bo jeżeli to byli zabrane z karty bankowej to oni też mogą złożyć jakąś reklamację czy coś i wtedy ubezpieczenie karty się tym zajmuje. Jak coś mi się uda zdziałać to dam znać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mateusz

To oszusci ta sama sytuacja po 2-3 tyg sciagaja pieniadze za rzekome szkody u mnie ten sam email w spamie . 2-3 tyg to okres w którym wynajmojacy ma juz niemyslec ze mial od nich auto . Wiele osob nawet pewnie nie wie ze sciagneli im z konta kase . Plus zdjecia ktore wysylaja do wszystkich wynajmojacych z tymi samymi szkodami czyli w moim przypadku odprysk na masce prawue nie widiczny. 17.11 do 24.11.17 to okres kiedy mialem od nich auto dodam ze w dniu odbierania i oddawania padal deszcz a oni wyslali mi zdjecua szkody z piekna pogoda w tle i panem w koszulce . Oszusci odprysk wycenili na 324zl . Ktos ma jakus pomysl jak odzyskac od zlodzieji pienadze? A dodam ze we wroclawiu na lotnisku to bylo nie polecam .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Misko

Wyglada na to ze pracownicy tej firmy zbieraja juz na swieta. Sytuacja jak wymieniona przez pozostalych uzytkownikow. Tym razem lotnisko Jesionka w Rzeszowie. Doraportu szkody zalaczono rowniez zdjecia szkod , ktory wypunktowalem przy odbiorze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna G

Witam. Ja rowniez zostalam oszukana przez ta firme w dokladnie taki sam sposob, uszkodzenie ktorego nie bylo, 961,80 zł pobrane z konta po ponad miesiacu. Czy ktos z panstwa odzyskal pieniadze? Moze razem moglibysmy cos zdzialac? Prosze o kontakt na grabowska.ann27@gmail.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna G
@Anna G

Literowka w adresie email - grabowska.anna27@gmail.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wkurzony juz nie klijent

Rowniez podzielam opinie odnosnie firmy Global. Chcialem zwrocic pojazd po czasie uzytkowania. Zdecydowalem sie to zrobic wczesniej gdyz juz go nie potrzebowalem a nastepnego dnia z rana wyjezdzalem. Nikogo z obslogi nie bylo na miejscu ( podejzewam ze z powodu ze pojazd zwracalem wczesniej). Telefonicznie zostalem poinstrulowany aby kluczyki zostawic w skrzynce. Po upewnieniu sie iz wszystko jest w porzadku pozostawilem na parkingu. Kilka dni pozniej depozyt zostal zwrocony, a ja bylem szczesliwym klijentem do czasu az z mojego konta zniknely srodki ~800PLN. Po dlugim dochodzeniu i rozmowach z bankiem odkrylem iz w mojej skrzynce ze SPAMEM znajduje sie faktura za rysy na tylnym zdezaku. Jakiez bylo wowczas moje zdziwienie. Nie mialem o niczym pojecia probowalem wyjasnic sprawe i nic. Nie wydaje mi sie ze uszkodzenie bylo dokonane przezemnie. Nie wiem ile czasu minelo od zwrotu pojazdu do momentu jego ogledzin i nie obchodzi mnie to. Byc moze uszkodzenie zostalo spowodowane przez ich obsloge, nie wiem. Przed zwrotem auto zostalo umyte przezemnie w celu upewnienia sie ze wszystko jest w porzadku i tak bylo. Wychodzi na to ze ja i moi towarzysze jestesmy nie widomi bo nie zauwazylismy az takich uszkodzen. Rowniez uwazam ze srodki nie pojda na zakup korektora do rys albo ew malowanie. Tak Global rent dziala. Nigdy ich nie biezcie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek Makarewicz
@Wkurzony juz nie klijent

Jaki to był pojazd? Przypadkiem nie toyota auris?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Marek Makarewicz

Panie Marku proszę o kontakt na adres e-mail wysota.j@gmail. Mam ten sam problem z tą wypożyczalnią, co zabawne sprawa dotyczy właśnie samochodu wskazanego przez Pana. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Wkurzony juz nie klijent

Bardzo proszę o kontakt na adres e-mail wysota.j@gmail.com. Mam z tą firmą tą samą historię co Pan. Świeża sprawa jak u Pana. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek
@anonymous

Napisałem do Pani

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zed

Obserwuję pracę dwóch kolesi z GLOBAL na Okęciu. Bezczelne typy. Znikają gdzieś jak tylko nikogo nie ma. Zostawiają numery telefonów komórkowych na drzwiach i wszyscy muszą na nich czekać. Obcokrajowcy są zwyczajnie wkur...ni co do jednego i wcale się nie dziwię.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
P.w

Firma Global to oszusci ktorzy zeruja na klientach! Wypozyczylem auto na lotnisku Warszawa Modlin. Auto ok. Obejrzalem je dookola. Wszystko w porzadku wiec pojechalem. Problemy zaczely sie jak je zdawalem. Dzwonie do goscia zeby je ode mnie odebral a on powiedzial ze go nie ma i zebym wrzucil kluczyki do skrzynki firmy AVOS. Ogladnelem je jeszcze raz i zanioslem kluczyki. Na nastepny dzien otrzymalem protokol a na nim ze auto zostalo uszkodzone. Powodem pobrania ponad 600zl byl odprysk pod drzwiami. Z tego co mi wiadomo to jeszcze auta w Polsce nie lataja w powietrzu. Nawet jesli byl odprysk od kamienia to nie wynikalo to z niewlasciwego uzytkowania! Oczywiscie nie odpowiadaja na maile i wszystko przeciagaja w czasie. Zaloze sie ze nawet jesli ten odprysk byl to i tak tego nie pomalowali i beda lapac na to nastepnych klientow. Zrobilem tez szybki reserch w internecie i odrazu natknalem sie na negatywne opinie i bardzo podobne sytuacje. Tak wlasnie firma GLOBAL rent a car zarabia pieniadze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klara
@P.w

Jestem w identycznej sytuacji. Po zdaniu kluczy auta "do skrzynki" otrzymalismy automatycznie wygenerowany protokol zdania, bez uwag. Po miesiacu otrzymalam informacje ze xPLN z depozytu zostanie zatrzymane na poczet naprawy zarysowanej karoserii.. Naturalnie zadnych zarysowan auta nie dokonalismy w Trakcie wynajmu. Jestem oburzona i predzej wydam wielokrotnosc zadanej kwoty na adwokata niz przymkne oko na to obrzydliwe oszustwo , ktore jak wnioskuje z opinii dostepnych w internecie , jest modelem biznesowym tej firemki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek
@Klara

Witam. Mam ten sam problem z tymi (usunięte przez administratora). Po miesiacu zabrali mi z karty 191€ za rzekome uszkodzenie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek
@Klara

Uprzejmie informujemy, że z Pana / Pani karty zostanie pobrana kwota w wysokości 760,95 zł tytułem szkody w wynajmowanym pojeździe. Rozliczenia szkody dokonamy w najbliższym czasie i wyślemy fakturę na ten sam adres e-mail. W przypadku pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta firmy Global-Rent-a-Car pod adresem mailowym: customercare@global-rent-a-car.pl Pozdrawiamy, Zespół Obsługi Klientów --- Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
admin

Jak duże szanse w firmie Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów ma pracownik na awans? Czekamy na Twój komentarz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Global Rent a Car - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Global Rent a Car
3.8/5 Na podstawie 231 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Global Rent a Car
Przejdź do nowych opinii