opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Amic Polska

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.6/5

Na podstawie 231 ocen
Opinie(397)
Dodaj opinię
Aktualności(20)
Wywiady(1)

Opinie(397)

Dodaj opinię
Aktualności(20)
Wywiady(1)
Logo
  • AMIC POLSKA
  • .
  • Nasza etyka
  • .
  • Wartości marki
  • .
  • Praca w AMIC POLSKA
  • .
  • Praca na stacji
  • .
  • Kontakt

AMIC POLSKA

Nasza etyka

Wartości marki

Praca w AMIC POLSKA

Praca na stacji

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Radom
  • Płock
  • Siedlce
  • Mińsk Mazowiecki
  • Piaseczno
  • Ciechanów
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Bydgoszcz - Stacja Paliw AMIC Energy
Gdynia - Stacja Paliw AMIC Energy
Kraków - Stacja Paliw AMIC Energy
Lublin - Stacja Paliw AMIC Energy
Oddz. lublin - Stacja Paliw AMIC Energy
Wrocław - Stacja Paliw AMIC Energy
Zielona Góra - Stacja Paliw AMIC Energy

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o Amic Polska Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o Amic Polska Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Amic Polska Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Milka89

    07.03.2024 09:09

    Pracownik

    @Pracodawca Ostatnio zaczęłam się interesować tematyką kamer, a ściślej ujmując wykorzystaniem nagrań. W jednej ze znanych mi firm pracodawca nie miał prawa nawet zwrócić uwagi pracownikowi który łamał regulamin bo wiedzę tą posiadał z nagrań. Wczytałam się więc w artykuły prawne które bardzo dokładnie wyszczególniają do jakich celów pracodawca ma prawo używać nagrań. Ta wiedza jest łatwo dostępna chociażby w googlach. Jesteśmy pracownikami najniższego szczebla i nie dość że żyjemy ze świadomością kontroli które mogą nadejść w każdej chwili to jeszcze musimy się stresować tym że audytor przejrzy nagrania z poprzednich dni. Praca za najniższą krajową a kontrole gorsze niż w instytucjach państwowych. Oczywiście pod kątem naszego zachowania. Bardzo chciałabym poznać opinie firmy na ten temat. Na jakich podstawach prawnych przeprowadzają Państwo kontrolę kamer i czy zgodne z prawem jest rozliczanie pracownika za brak plakietki dwa dni temu. Prowadzone są z nami po audytach rozmowy i musimy się tłumaczyć z tego dlaczego przykucnęliśmy za kasami, czy dlaczego klient musiał czekać aż go obsłużymy. A niezręcznym jest tłumaczenie że było się w toalecie podczas gdy drugi pracownik musiał podejść do myjni. Czuje się nieswojo w miejscu pracy i ciągle mam przeczucie że ktoś mnie obserwuje. Jak wiemy poza kontrolami na stacjach są w firmie osoby zajmujące się na co dzień sprawdzaniem monitoringów z wybranych miejsc, więc to przeczucie uważam za w pełni uzasadnione. Bardzo proszę o odpowiedź ponieważ z zebranych mi informacji jest to łamanie naszych praw.
    ReviewUserIcon
    Amic Polska

    08.03.2024 11:55

    Pracownik

    monitoring wizyjny na stacjach jest wykorzystywany przez AMIC Polska zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w.in. zasadami RODO). Stosowna informacja jest zawarta w dokumentach dotyczących zatrudnienia na stacji. Wątpliwości, dotyczące konkretnych przypadków, prosimy zgłaszać na adres [email protected].
    ReviewUserIcon
    Milka89

    08.03.2024 16:42

    Pracownik

    A czy to nie jest tak że wewnętrzne regulacje w firmie nie mogą łamać przepisów zawartych w kodeksie pracy? A tu ewidentnie są łamane więc nawet podpis pracownika nie zwalnia was z odpowiedzialności za ich nieprzestrzeganie.
    ReviewUserIcon
    Marcin

    25.01.2024 22:59

    Pracownik

    Ja chciałem tylko zapytać czy tylko u mnie na stacji nikt nie dostał aneksu z podwyżką czy na innych stacjach to też tak jest opóźnione?Jest koniec stycznia,minimalna pensja wzrosła a ja na umowie zlecenie pracuje teraz na czarno bo operator twierdzi że księgowa aneksów nie ogarnęła jeszcze.
    ReviewUserIcon
    Marcin

    25.01.2024 23:01

    Pracownik

    Dodam że na czarno bo umowa skończyła się z końcem grudnia.
    ReviewUserIcon
    Marcin

    02.02.2024 21:13

    Pracownik

    U nas to standard.A potem szef każe nam podpisywać z datą styczniową.Dalej aneksów brak.Amic,sprawdzacie swoich operatorów?
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    25.12.2023 09:22

    Inne

    Jak wygląda kwestia awansu w AMIC Energy? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Sprzedawca?
    ReviewUserIcon
    XYZ

    02.01.2024 17:33

    Były pracownik

    W biurze może i tak ale w sklepie już nie masz awansu. Zostajesz do końca życia sprzedawca, ewentualnie kierownikiem
    ReviewUserIcon
    Kokos

    12.12.2023 17:57

    Inne

    Ostatnio trafiłem na stację Amic przed północą, która była chwilowo zamknięta z powodu zamknięcia doby. Nie mam pretensji do pracownika, ponieważ jest to normalna procedura na stacjach benzynowych. Natomiast fakt, że nie ma takiej informacji jest poważnym wprowadzaniem w błąd klienta. Inne stacje mają takie informacje i klient wie, że należy poczekać. Natomiast wy wolicie wprowadzać klienta w błąd. Widzę wasze tłumaczenia i jestem pewien, że będziecie owijać w bawełnę, więc nie mam żadnych oczekiwań, że coś się zmieni.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    28.09.2023 18:57

    Pracownik

    Dlaczego nowe benefity dla pracownika są gorsze od poprzednich? Zniżki na paliwo, z których zyska się maksymalnie kilka groszy rabatu pomijając fakt, że podobna zniżka jest w środy i w weekendy dla wybranych klientów karty Amic nie będących pracownikami?Czy 2 zł mniej ze strefy food jest aż dla Was takie atrakcyjne? Przecież biorąc ogólne ceny FF to cena po tej” obniżce” jest dalej wysoka. Czy firmy naprawdę nie stać żeby ta kawa/ hot dog były po cenie przynajmniej o połowę niższej? Skoro na święto kawy ma być za 1 zł i straty na tym firmą nie poniesie to dla pracowników zrobienie jej w podobnej cenie w formie podziękowania za tą ciężką pracę też nie powinno być problemem…
    ReviewUserIcon
    .

    30.09.2023 09:33

    Pracownik

    A co to za skrót ltr? Rabat na LPG wynosił również 10 groszy dla wybranych klientów w weekendy(proszę się doinformować) po zatym myślę że nie każdy z pracowników posiada samochód i taka zniżka im się nie przyda.. Co do rabatu food -20% proszę wziąć pod uwagę proste równanie matematyczne wskazujące na to że jeśli kawa/HD kosztuje 10,99 zł i mamy odjac od tego 20% to wychodzi te magiczne 2,20 zł za dany produkt :) o abonamencie medycznym Luxmed nic mi nie wiadomo wiec jak mam o tym mówić ????
    ReviewUserIcon
    gm

    26.11.2023 18:40

    Pracownik

    pokrywają jakieś 50% z tym, że doproszenie się o taki pakiet jest praktycznie niemożliwe. Może dlatego, że Operator musi podpisać umowę z Luxmed..
    ReviewUserIcon
    anonim

    24.11.2023 16:05

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    Company logo
    Amic Polska Sp. z o.o.

    24.11.2023 19:51

    Pracodawca

    Prosimy o kontakt na @RSC powiedz nam Praca na stacji związana jest na pewno z wykonywaniem różnorodnych czynności. Co nie oznacza, że występują one jednocześnie. Zaplanowana organizacja pracy zawsze powinna być dopasowana do natężenia ilości transakcji. Być może jesteśmy w stanie pomóc w jej poprawieniu, ale musimy poznać szczegóły. GoWork nie jest odpowiednim miejscem do tego typu dyskusji.
    ReviewUserIcon
    @Pracodawca

    08.11.2023 01:17

    Pracownik

    Witam, mam krótkie pytanie. Czy w tym roku możemy spodziewać się jakiejś paczki na Święta Bożego Narodzenia??? Czekam na odpowiedź ????
    ReviewUserIcon
    Iga

    08.11.2023 09:02

    Pracownik

    To operator stacji jest pracodawcą osób zatrudnionych na stacji i w jego gestii są nagrody, premie i ewentualne upominki okolicznościowe.
    ReviewUserIcon
    Krystyna

    08.11.2023 01:55

    Pracownik

    Drogie biuro. Czy w tym roku,możemy spodziewać się jakiejś paczki na Święta Bożego Narodzenia??? Czekam (my) na odpowiedź
    ReviewUserIcon
    Anonim

    08.11.2023 01:41

    Pracownik

    @Pracodawca Jeśli chodzi o paczki świąteczne to byłby naprawdę fajny gest.
    ReviewUserIcon
    @@@235

    02.11.2023 12:05

    Pracownik

    Witam, jak wygląda sprawa wypłacanych nadgodzin czy obowiązują dodatkowe 50/100 i jak wygląda sprawa pracy w święta i niedziele , czy nie powinny być płatne dodatkowo
    ReviewUserIcon
    @@@235

    03.11.2023 15:14

    Inne

    Różnie to bywa , chyba 50 są płacone , za nad godziny choć nie zawsze . A święta i niedziele tylko podstawowa stawka . Więc proszę się do tego odnieść , jak powinno być
    ReviewUserIcon
    Stały klient

    28.09.2023 23:36

    Inne

    Jestem stałym klientem państwa stacji. Dzisiaj miałem tą nieprzyjemność i widziałem zamęt jaki miały pracownice. Tylko dwie Panie na zmianie, jedna biegała i rozkładała towar (chyba dostawa) druga obsługiwała kolejkę klientów i nagle zaczęło coś dzwonić, podejrzewam, że jakieś zamówienie. Powiem tak.. Patrząc na ilość obowiązków tych Pań jestem w szoku, że sobie na to pozwalają. I dlaczego nie ma więcej osób na zmianie? Zapytałem się, jednej z Pań - dlaczego są tylko we dwie? (bo najzwyczajniej w świecie zrobiło mi się żal tych młodych kobiet) Uzyskałem odpowiedź: "Nie mamy na to wpływu, tak to niestety wygląda". Stąd moja opinia... Ja jestem wyrozumiały i nie jestem "problematycznym klientem" ale wiem że ludzie są różni. Nie wiem natomiast czy osoby, które kierują mają uczucia ale z perspektywy klienta wygląda to strasznie.
    ReviewUserIcon
    Hardwork

    17.09.2023 14:58

    Pracownik

    @Pracodawca W sprawie klimatyzowanych sal to popłyneliście jak batony na kasie. Przy waszych ustaleniach, że temperatura ustawienia klimatyzacji w lato nie może przekraczać bodajże 23 stopni, daje to efekt ok 30 wewnątrz. Przy piecach jest jeszcze więcej. Klienci uwielbiają spoconych sprzedawców. My też nie narzekamy, w przypadku gdy zabraknie soli, wystarczy zdjąć czapkę i "ruszyć głową". Piszecie o niesamowitym pechu w związku z natłokiem wydarzeń. Taki natłok zdarza się przynajmniej raz dziennie. Radzimy sobie dopóki możemy i dopóki mamy dołożony towar na Subway. Później przestajemy go sprzedawać, do momentu aż się rozluźni i będzie można coś dorobić. Kolejka na Subway,kolejka na kasie stacji, 2 osoby w pracy i klasyczne pytania kto pomoże na LPG, albo skończył się papier w toalecie, albo kompresor nie działa. Albo wc się zapchalo lub zlew. Starszy pan potrzebuje pomocy przy paliwie. Na wszystkie prośby odpowiada się NIE. Nie mogę bo nie mam jak podejść, choćbym chciał. Zostałbym znienawidzony I obrzucany bluzgami, gdybym zostawil pusta kasę na parę minut. Klientów tracimy i tracić będziemy, bo nie szanujemy ich tak samo, jak wy nas, z tym że my, nie robimy tego z własnej woli lecz braku wyboru. Koniec końców i tak wszystko co się wydarzy będzie naszą winą, więc jakby zaczyna nam być już wszystko jedno. Tak wiem, skoro nam wszystko jedno to nie nadajemy się do tej pracy, wszak wielozadaniowość nie jest dla każdego. Z tym że jesteśmy wielozadaniowi, bardziej niż myślicie, jednak jest pewna granicą, której nie da się przejść.
    ReviewUserIcon
    Zmęczona

    11.09.2023 18:32

    Były pracownik

    Pracowałam na Amic dobre pare lat, w sumie od czasów Lukoila. Lubiałam to, wcale nie pracowało się źle. Klient przychodził po paliwo, jakieś małe zakupy, trzeba było dbać o porządek miejsca pracy, podjazd, przyjmować dostawy, rozkładać towar - jak na stacji benzynowej. Bardzo dłuuugo zagryzałam zęby jak dochodziły kolejne obowiązki. Targety - co miesiąc coraz większe tylko po to zeby były niewykonalne i nie wypłacać premii za sprzedaż, rejestrowanie klientów Amic club - oczywiście tutaj tez target coraz większy. Restauracja subway do tego uber eats, glovo z czasem pyszne.pl. Na subway mnóstwo obowiązków, z targetem to samo - coraz więcej tylko po to zeby nie wyrobić i nie dostać premii. BA! Jakby to było premia za prace na subway.. albo wypłatą za prace na subway.. Nie, tutaj szanowna firma pluje nam prosto w twarz, dostajemy śmieszne 50 zł/miesiąc, a przelew nazywa „Nagroda Subway” - ja się pytam jak za naprawdę ciężką prace można dostać nagrodę? Mniej obowiązków jest na stacji, a tam za prace dostajemy wypłaty - nie nagrody. Skoro subway to konkurs to ja nie chce brać udziału - ale nie ma opcji pracować na stacji a na subie nie. A jeszcze to jest za mało, na stacji się robi tez makarony z dostawą, hotdogi, podpłomyki!? Niewiem co na to sanepid ani kontrola subwaya, kiedy podpłomyk wg.dostarczonej instrukcji trzeba robić w piecu subwaya, a ten ma zaś być nieużywany do innych celów niż sub. Więc jak dla mnie firma każe Ci być kłamcą i (usunięte przez administratora) Mam wrażenie, że biuro sobie siedzi na stołkach i codziennie sie zastanawia jak uprzykrzyć życie pracownikom, którzy tak naprawdę robią na to wszystko. Czemu oszczędzacie na ludziach, którzy dla was zarabiają? Jeżeli chcecie żeby magicznie wyrosła trzecia ręka i robiła to wszystko to za to konkretnie tez zapłaćcie, a nie minimum i jakieś ochłapy jako premia. Większość zmian wyglada tak, ze nie wiesz już co robić - mnóstwo klientów, dostawa, ktoś zasrał kibel i trzeba posprzątać, dzwoni glovo, uber, ktoś stoi w kolejce po kanapkę, dzwoni ktoś na podjeździe żeby pomoc gaz zatankować, a na zmianie 2 osoby!? Jak to zrobić? A gdzie rozłożenie towaru? Gdzie ogarniecie stacji? Pomycie naczyń? Dolanie wody na podjazdach? Na stacji jest napięta atmosfera bo jedna zmiana sie wkurza, że poprzednia tego nie zrobiła a jak ma mieć czas? To tez wpływa na całą panującą atmosferę, co przerzuca sie na klientów - nie chcą przychodzić, a niektórzy są zażenowani widząc ten wyzysk i tez rezygnują z wizyt. Ja po tak intensywnej zmianie usłyszałam ochrzan, że zużyłam za dużo prądu bo podkręciłam klime już prawie mdlejąc! W tym momencie już wszystko puściło i sie zwolniłam, przez tyle czasu znoszenia tego jak dodają obowiązków a sami dają coraz mniej od siebie zakończyłam prace z bardzo negatywną opinia!! Nikomu nie polecę, każdemu doradzę. Operatorzy stacji są naprawdę w porządku, podobnie jak zespół, ale cały zarząd to jakaś kpina. Stacja jest Austriacka, w Austrii na stacji możecie zauważyć sprzątaczkę, która przychodzi ogarniać stacje, podjazdowego, a w Polsce.. urządzili sobie (usunięte przez administratora) Kończę mój długi wywód, ale jeśli to przeczytałem bo chcesz tam pracować - to tak to niestety wyglada. Jestem szczerze ciekawa czy dostanę odpowiedz z Amic, bo tam gdzie szukacie oszczędności to tam właśnie stracicie. Starzy, ogarnięci pracownicy odchodzą bo mają tego dość, będą przychodzić co chwile nowi, którzy nie będą nic ogarniać i przerzuci sie to na klienta i sprzedaż. Nie życzę upadłości, ale jak nic sie nie zmieni to tak będzie.
    Company logo
    Amic Polska Sp. z o.o.

    12.09.2023 08:58

    Pracodawca

    Dziękujemy za przedstawienie swojej opinii. Musimy jednak doprecyzować kilka kwestii. Wysokość nagrody Subway określa tylko i wyłącznie Operator, a AMIC je wypłaca, nie ingerując w ich wysokość. Jeśli rzeczywiście w Twoim przypadku wynosiły tylko 50 zł, to prawdopodobnie Operator tak właśnie ocenił Twoje zaangażowanie, gdyż znacząca ilość wypłacanych nagród Subway to co miesiąc kwoty kilkuset złotych. Wielozadaniowość jest w dzisiejszych czasach ważną kompetencją cenioną przez każdego pracodawcę – szczególnie w handlu detalicznym. Dla wielu osób charakter pracy na stacji, miejscu gdzie naprawdę dużo się dzieje, stanowi istotną zaletę. Rozumiemy jednak, że nie wszyscy dobrze się czują w takim środowisku. Chcemy jednocześnie uspokoić osoby mniej zorientowane w charakterze pracy na stacji, że jednoczesny zbieg wszystkich opisanych zdarzeń, to… musiał być wyjątkowy pech Tych, którzy chcą zgłosić swoje wątpliwości, prosimy o mail na adres: [email protected], gdzie indywidualnie zajmujemy się każdym sygnałem ze stacji.
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    22.08.2023 22:54

    Pracownik

    Jak można narażać pracownika na samotną zmianę w nocy od 23.00-do 6.00 .Chodzą różni niebezpieczni ludzie..dziewczyna sama na stacji o takiej porze ?jesteście chorzy na głowę ?
    ReviewUserIcon
    Xxx

    26.08.2023 13:59

    Pracownik

    Niestety za nocki dodatek dostają tylko osoby na umowie o pracę. Zalecenie, mimo iż wykonuje pracę dwóch osób, będąc samym, różni klienci się pojawiają, tracimy czas na bezsensowne kłótnie z osobami pod wpływem alkoholu, a mimo to dostajemy takie same pieniądze jak za pracę w dzień, gdzie jest dużo mniej obowiązków oraz bezpieczniej. Posiadamy alarm i ochronę, jednak nie zawsze jest możliwość, aby to uruchomić, zwłaszcza jeśli problematycznym klientem nie jest jedna osoba, a grupa.
    ReviewUserIcon
    Jack Sparrow

    24.08.2023 23:05

    Były pracownik

    Witam Pracowałem kilka lat na Państwa stacji. Generalnie nie było źle. Operator oraz kierownik byli pomocni, koledzy z pracy również. Natomiast konkurs amic stars to jedna wielka ściema. Jeżeli widzicie, że jakaś stacja osiąga dobre wyniki, to dajecie tak zawyżone cele, które są nie do osiągnięcia. Nie wiem, co chcecie w ten sposób udowodnić. Według mnie jest to czysta złośliwość, ale zaraz ktoś z zarządu będzie próbował mi wmówić, że nic takiego się nie dzieje. Kolejna sprawa to marketing. Jest lato, a wymyślacie promocje na batony czekoladowe. Gratuluję pomysłowości. Poza tym, jeżeli chcecie zachęcić ludzi do tankowania to warto byłoby jakiś ciekawy spot zrobić. Jakoś orlen się reklamuje, a Państwa reklamy nie za bardzo widać. Reklama na tvn turbo, który nie jest jednym z popularniejszym kanałow to trochę za mało. Reklamy na banerach to były skuteczne kilkanaście lat temu. Kolejna sprawa. Skoro na Państwa stacjach są zamknięcia dobowe, to co szkodzi zawrzeć taką informację przy wejściu. A wasze tłumaczenia, że to chodzi o dobre samopoczucie klienta to żenada. Klientowi nic się nie stanie, jeżeli zatankuje po rozliczeniu albo będzie chciał kupić butelkę wody, spokojnie nie odwodni się w tę parę minut. Jakoś stacje typu Shell czy orlen mają takie informacje i nikomu się krzywda nie dzieje. Klient wie, że należy poczekać. Ale oczywiście, jak się nie pracuje na stacji tylko w biurze to Państwa wiedza ogranicza się do teorii.
    Company logo
    Amic Polska Sp. z o.o.

    25.08.2023 11:53

    Pracodawca

    Cieszymy się, że praca na stacji AMIC Energy podobała Ci się. Pragniemy jednocześnie zaznaczyć, że zasady konkursu AMIC Stars nie dotyczą realizacji celu, który rzekomo zawyżamy. Stacje rywalizują w grupach, w oparciu o sprzedaż jaką osiągnęły w analogicznym okresie ubiegłego roku. Nie widzimy też nic złego w promocji batonów czekoladowych w okresie letnim, gdyż wszystkie nasze stacje są klimatyzowane. Jak zapewne wiesz – wpływa to również korzystnie na komfort pracy na stacji. Możemy dodać, że w tym okresie mamy także promocję na lody ???? Szanujemy opinię i punkt widzenia każdej osoby. Tym nie mniej, mając na uwadze komfort Klientów, nie zamykamy budynku stacji nawet podczas zamknięcia doby w systemie, co szczegółowo opisane jest w odpowiedniej procedurze.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    24.08.2023 00:21

    Inne

    Witam, zastanawiam się nad złożeniem aplikacji na operatora w Trójmieście, ale nie mieszkam w Trójmieście, autem około 1,5h jazdy. Czy jest tu jakiś operator, który dojeżdża? Czy firma bierze taką aplikację pod uwagę? Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Kaśka

    05.08.2023 07:40

    Pracownik

    Ha ha.Bezpieczeństwo pracowników. Tylko że ta wasza ochrona przyjeżdża do 12 min .I gdzie jest bezpieczeństwo. Pudełka antynapadowe zawartość w nim żenada. Warszawka to chyba myśli że Gwaiazde amic2023 dostali i są Bogami.(usunięte przez administratora)Czy kiedyś ktoś przyjechał i porozmawiał z pracownikami. Motywacja dobre słowo a pracownik daje 400%z siebie. Pięknie amic odp na opinie a doskonale sami wiecie jak jest.Premi nie dostaję się za sprzedaż paliwa...tylko każdy wie za co a co najśmieszniejsze jest to raz mies jest audyt ZUZYCIE prądu .Wy myślicie że pracownicy w wiaderkach wynasza prąd. Szukacie oszczędności To po co były zakupione nowe kurtyny, których nie możemy włączać .Bo duże zluzycie jest to Bardzo proszę porozmawiać z serwisem od klimatyzacji co wam na to powie..Dużo bym mogła pisać ale to i tak grochem o ścianę. Dlatego przestańcie wierzyć w to że jesteście tacy zajebisci. POZDRAWIAM całą Warszawke
    ReviewUserIcon
    Robert

    08.07.2023 17:46

    Inne

    Bardzo zła informacje o promocji na wakacje. Tankując paliwo drugi raz w miesiącu musiałem zapłacić cenę bez oferowanej/ reklamowanej promocji 35 gr/litr. Zwykle (usunięte przez administratora) a nie promocja.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    09.07.2023 10:43

    Pracownik

    Promocje mają to do siebie że zawsze mają jakieś zasady, czas trwania, ograniczenia itp. Trzeba czytać lub zapytać jak co gdzie i kiedy A nie mieć pretensje do organizatora.
    Company logo
    Amic Polska Sp. z o.o.

    09.07.2023 11:06

    Pracodawca

    Prosimy o przesłanie informacji o szczegółach transakcji na adres: [email protected]. Niezwłocznie zajmiemy się Pana zgłoszeniem.
    ReviewUserIcon
    Mark

    27.06.2023 23:43

    Inne

    Fajna stacja naprawdę do dzisiejszego dnia dziś o godzinie 18:45 w Gliwicach pracownica brzydkie słowa a nie byłem tylko ja tylko kilku moich kolegów po prostu powiedziała (usunięte przez administratora)tak się nie podchodzi do klientów a tankowaliśmy flotę samochodów i już nigdy więcej
    ReviewUserIcon
    Była pracownica

    06.06.2023 16:10

    Były pracownik

    Nie polecam tej pracy nikomu. Z początku zapowiadało się fajnie, ale to było jakoś w tamtym roku. Po paru miesiącach ta praca stała się istną katorgą i strasznie panuje tutaj wyzysk pracownika. Ciągłe dzwonienie, żeby przyjść za kogoś do pracy, brak poszanowania czasu wolnego, który pracownik i tak ma mało! Bo cały dzień lub noc siedzi w pracy. Tak brakuje tutaj pracowników, że niektórzy mieli wpisane w grafiku po 230 (!) godzin. Już nie wspomnę, że operator wykorzystuje na maxa, tu zrób to tu tamto, a potem nagle kolejka na 50 osób się robi, bo poszłaś zrobić audyt, który swoją drogą powinien robić operator, ale operator jest leniwy i każdy swój obowiązek zrzuca na pracownika, a potem i tak marudzi, że brakuje dużo rzeczy do wyrobienia targetów, które swoją drogą nie są wykonalne. Ja się dziwię, że AMIC nie zatrudnia podjazdowych, bo sprzątanie stacji i wokół oraz toalety jest wręcz niewykonalne w ciągu dnia, a potem przyjdzie ci taki klient i marudzi, że jest benzyna wylana i że czy chce mu płacić odszkodowanie. Ale skoro takie są warunki to może jakaś premia? Nie! Premie wahają się od 20-50zł miesięcznie za wyrobienie targetów. Konkursy sprzedażowe mają taki badziewny regulamin, że szkoda gadać. Jedyne co na plus w tej pracy to byli niektórzy współpracownicy, chociaż niektórzy serio sobie jaja robili i szli sobie na papieroska co godzinkę po 15 minut, ale przecież duże osiągi robią to nie ma co się przyczepiać ;)
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    07.06.2023 10:00

    Pracownik

    Zastanów się czy te kolejki to przez operatora czy 15 minutowe przerwy na papierosa. A co do telefonów to nie jest winny operator tylko Ci co nie stawiają się w pracy
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Amic Polska?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Amic Polska Sp. z o.o.

    Ogrodowa 58 00-876 Warszawa

    NIP:5271711106

    REGON:012333270

    KRS:0000029096

    http://www.amicenergy.pl
    Branża główna: Stacje paliw

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconInstagramIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    12.05.2023 06:19

    Pracownik

    A możecie sprawdzić czemu operator nie zatrudnia ani sprzataczki ani placowego ani nikogo na zmywak? Wszystko robią sprzedawcy. A przecież pieniądze na to idą
    ReviewUserIcon
    Karola

    10.05.2023 21:56

    Pracownik

    Czy możecie sprawdzić czy kwota premii przeznaczona dla pracowników jest odpowiednio wypłacana przez kierownikow ? Może jakieś zainteresowanie regionalnych? Nie dość że ucinane są etaty to jeszcze kierownik zabiera nasze pieniądze za nasze starania i sprzedaż ... Z puli ponad 1000 zł do podziału łącznie jest wyplacane około 600 ???? jak ma być generowana sprzedaż skoro widać że nic za to nie ma w zamian.. proszę o zainteresowanie się tematem tymbardziej że takie ucinanie pieniądzy również jest na środkach czystości !!! Nawet jak rozleje się paliwo to do dyspozycji pozostaje stary sorbent który dawno powinien być zutylizowany bo jest drogi i szkoda zamawiać nowego.
    ReviewUserIcon
    Zgadzam się

    11.05.2023 18:49

    Pracownik

    U nas to samo, z miesiąca na miesiąc kwoty premii są coraz niższe mimo wysokiej sprzedaży, widać że coś jest nie tak. Z środkami czystości również się zgadzam, mamy na stacji same stare mopy przez które jest wiecznie pomazana, ręczniki papierowe są zamieniane gorsza wersja która nawet nie pochłania wody i ciężko nimi cokolwiek wytrzeć, a gdy prosimy o wymianę słyszymy tylko że trzeba używać to co jest a na nowe nie ma co liczyć bo jest za drogo mimo tego że firma na pewno jakieś pieniądze na to przesyła ale po co wydać na to do czego są przeznaczone skoro lepiej wziąć te pieniądze dla siebie . Amic prosimy o wsparcie dla pracownikow i zapewnienie normalnych warunków pracy !!!!
    Company logo
    Amic Polska Sp. z o.o.

    11.05.2023 18:52

    Pracodawca

    Szanowna Pani, takie trudności da się rozwiązać.! Prosimy o kontakt z kierownikiem regionalnym lub [email protected]
    ReviewUserIcon
    OdZeraDoMilionera

    04.05.2023 10:30

    Były pracownik

    Wszyscy, którzy piszą jak jest ciężko na Amic. https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,7234 Polecam poczytać na tej samej platformie o LIDLU, BIEDRONCE itd. Wszyscy pracownicy (usunięte przez administratora) Dlaczego? Wszystkie firmy powstają w jednym celu... Osiągnięcia ZYSKU. Tak funkcjonuje świat. Nie chcesz (usunięte przez administratora) Znakomicie, trzeba się wziąć za siebie, dać z siebie 200%, wyedukować się w zakresie, ktory Ciebie interesuje i osiągnąć ZYSKI. Może właśnie z pomocą pracowników ;). Sam doszedłem do swojego, zbankrutowałem i zaczynałem od nowa. Między innymi na stacji, tej stacji. DA SIĘ, nawet kilka razy SIĘ DA, od zera.
    Company logo
    Amic Polska Sp. z o.o.

    08.05.2023 15:15

    Pracodawca

    Pani Dago, praca na Subway to część pracy na stacji, za którą dostaje się wynagrodzenie oraz DODATKOWO premie sprzedażową
    ReviewUserIcon
    Ludzie

    10.05.2023 20:23

    Inne

    Też mi porównanie stacji paliw do marketów ????‍♀️
    ReviewUserIcon
    Pracownik amic

    04.05.2023 16:29

    Były pracownik

    Bardzo cieszymy się że w zamian za to, że robiąc dobrą sprzedaż MEGA kaw i BIG DOGÓW firma zabiera etaty a pracownicy muszą robić za dwie osoby, narzuca się im szereg dodatkowych obowiązków. Dlaczego inne stacje stać na osobnych pracowników, którzy zajmują się podjazdem, inni są od robienia kanapek a kolejni od obsługi klientów? Na Amic wszystkie te czynności wykonuje jedna osoba. Fakt liczy się wielozadaniowość, ale wszystko ma jakieś granice. Proponuję osobom które to wymyśliły iść na te WYBRANE STACJE I W WYBRANE GODZINY pracować samemu spełniając tym samym standardy, które narzuca firma. Kilka zmian i może zobaczylibyście w czym tkwi problem, bo analizując same tabelki pokazujące sprzedaż i mówiąc, że na stacji nic się nie dzieje- nie macie racji.
    Company logo
    Amic Polska Sp. z o.o.

    05.05.2023 09:22

    Pracodawca

    Szanowny Pracowniku, zapewniamy, że inne sieci paliwowe „żyjące” z marży detalicznej, również szukają oszczędności, gdzie jest to tylko możliwe. Starannie analizujemy liczbę transakcji/klientów na stacjach w poszczególnych porach dnia, a zmiany jednoosobowe są wprowadzane wyłącznie tam, gdzie jest to niezbędne. Jeśli chcesz o tym porozmawiać, prosimy o kontakt bezpośredni [email protected]
    ReviewUserIcon
    JAmic

    06.03.2023 21:32

    Były pracownik

    Nie polecam tej firmy jedni wielcy mitomani ,a zespół każdy na każdego donosi. Żart lepiej zostać bez pracy niż mieć taką Umowa zlecenie z 70h w miesiącu zart za takie pieniądze robic , a potem pracodawca się cieszy bo do siebie kase on ma a tobie nic.
    ReviewUserIcon
    evilek

    04.05.2023 10:12

    Inne

    Jakby "pracodawca", z którym podpisywałeś/aś umowę wypłacił Tobie 300-400 zł więcej do wypłaty jako bonus i tak każdemu... Sam musiałby spać na zapleczu. Znam stawki osób, które zarządzają stacją dla Amic. Pretensje można mieć tylko do samej góry, która moim zdaniem w złym miejscu szuka oszczędności i nie znają swojej branży z punktu widzenia pracownika. Są to efekty dorobienia się bez pracy na najniższym stanowisku lub mierzenie wszystkich swoją miarą (a ludzie są bardziej i mniej zdolni). Jak zwykle błąd komunikacji i nie zrozumienie sprawia, że świat jest gorszym miejscem dla wielu ludzi ;). Polecam odwrócić te tendencję zaczynając od siebie, ZAWSZE od siebie.
    ReviewUserIcon
    Zły klient

    22.04.2022 08:05

    Inne

    Chciałem zgłosić skargę, że na jednej ze stacji Amic na Polczynskiej 84 w nocy nie można zatankować klientów. Trzeba łazić na stację, prosić pracownika o odblokowanie dystrybutora i znowu wracać zatankować. Jak tak dalej będzie to przestane tankować u Was i namówię przyjaciół, a oni resztę. Stracicie sporo kasy, dzięki takim zachowaniom.
    ReviewUserIcon
    XYZ

    27.04.2022 18:34

    Inne

    Sprzedawca był przy kasie, a odpowiedz jednej z nich to była "bo szefowa tak kazała"
    ReviewUserIcon
    Bedo

    27.04.2023 03:35

    Były pracownik

    Pracowałem kiedyś na bp. W godzinach 22-6 była taka procedurka, na kasie się to nazywało „tryb nocny”, że aktywować dystrybutor musi pracownik, w celu zapobiegania kradzieży. A pracownik pewnie nie wcisnął, bo był obciążony zadaniami typu umyj g00vno w kiblu, posprzataj podlogi, wyloz towar, wymyj dokladnie kibel na socjalu bo pani kierownik nie usiadzie na LEKKO ZAKURZONYM wc
    ReviewUserIcon
    anonim

    15.04.2023 12:49

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    AMIC POLSKA

    17.04.2023 13:58

    Pracownik

    Szanowna Pani, prosimy o kontakt na adres email: [email protected] Zweryfikujemy opisaną sytuację i wrócimy do Pani z informacją zwrotną.
    ReviewUserIcon
    XYZ

    02.04.2023 12:30

    Inne

    Zbliża się północ, czas rozliczenia dobowego. Niestety firma zakazała zamykania drzwi, tylko mając gotówkę na wierzchu zachęcamy potencjalnych złodziei do kradzieży gotówki. Na stacji Shell mają prawie godzinna przerwe, łącznie z zamkniętymi drzwiami oraz z informacją że jest zamknięte. Dlaczego Amic nie chce tego wprowadzić, skoro i tak zawsze sprzedawcy starają się jak najpóźniej zrobić rozliczenie, a jednocześnie jak najwcześniej otworzyć kasę i rozpocząć sprzedaż? Taka rzecz powinna być obowiązkowa, a nie ze co chwila wchodzi potencjalny klient i z pretensja, dlaczego nie może zatankować, w efekcie pracownik musi od początku liczyć pieniądze, bo się pomylił i jak nie zdąży, to słucha operatora, dlaczego jest taki wynik i musi wszystko prostować.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    10.04.2023 12:50

    Pracownik

    Jeśli nadal pracujesz na stacji, przemyślał bym zwolnienie... Po coś mamy limity kasowe gotówki, która powinna znajdować się w szufladzie. To nie jest stworzone po to, żeby utrudnić Ci życie, czy wydawanie gotówki. To ma ułatwić Ci zliczenie . Co do trzymania gotówki na wierzchu i zachęcania "potencjalnych złodziei". Jeśli będziesz wypisywał takie głupoty o trzymaniu kasy na wierzchu - na pewno wszyscy w firmie będziemy bezpieczni... Takich rzeczy nie załatwia się, czy też nie wymusza przez fora publiczne. Jeśli chodzi o gotówkę - nigdy nie zdarzyło mi się trzymać gotówki na widoku więcej niż 3 minuty. Szybkie przeliczenie, umieszczenie w woreczku i do sejfu. Jeśli klienci sprawiają Ci problem - informujesz jedynie formułką "obecnie mam zamknięcie doby, do 0:05 nie mogę Pana/ni obsłużyć". Jeśli już problem sprawia Ci zliczenie - używaj kalkulatora, on nie zapomina nawet kiedy go zagadasz... Podsumowując ostatnią kwestie - jakoby to wymagana była przerwa czy zamknięcie drzwi - na zamknięcie doby masz 10 minut. Od 23:55 do 0:05 - uwierz mi, że trzymając się tych godzin, trzymając się limitów kasowych i zdrowo myśląc - zliczysz drobne chwilę szybciej - w tych 10 minutach znajdzie się czas na papierosa i rozmowę telefoniczną. A jedyne do czego operator się przyczepi - to właśnie o tego fajka. Pracuje tutaj 7 miesiąc i mam wrażenie, że opinie piszą ludzie pracujący w zupełnie innej marce stacji.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    02.04.2023 18:45

    Pracownik

    Jak czytam większość opinii, to chyba macie jakiś wyrok z nakazem pracy na stacji. Niektórzy nawet za darmo :-) Albo tak beznadziejni jesteście Ja akurat dorabiam sobie na amicu i wcale nie jest tak źle. W środy jest więcej do robienia, bo ruch większy. Ale w weekendy jest spokojniej. Kasa jak wszędzie, a atmosfera zależy od tego jak się dogadujemy wszyscy. Zdaża się czasami jakiś niemota co nie potrafi nawet keczupem do bułki trafić, ale albo się go nauczy albo po kilku dniach odchodzi i pewnie narzeka że za ciężko :-) Z kontrolami z centrali można różnie trafić, zależy od ich humoru. Nawet tego na samej górze i ze sklepów. Czasami jest normalnie, a czasami nakręcają afery o byleco
    ReviewUserIcon
    Andrzej

    28.02.2023 13:07

    Były pracownik

    Praca w tej firmie to stanie 12 godz na nogach obsługa klientów sprzątanie stacji ,podjazdu, toalet Brak przerw bo jak wyjść na normalna przerwę gdy kolega ze zmiany ma np pomóc w tankowaniu a stacji nie można zostawić bez nadzoru.Wiec kolejny raz przerywasz swój posiłek i doskakujesz do kasy. Pomijam stacje z subweyem tam to dopiero jest dramat. Ludzie pracują za darmo. A ich premie to raczej zart . 100 zł raz na 2 miesiące. Firma dla swoich pracowników nawet kart Multisportu nie ma . Przepraszam podwojone punkty driver do wydania na stacji. Dodatek za niedzielę I świeta nie w tej firmie .A to wszystko za....najniższą krajową
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    01.03.2023 21:10

    Pracownik

    Idź na taśmę produkcyjną albo do Amazona, do Lidla czy innej Biedronki. Tam napewno sobie posiedzisz
    ReviewUserIcon
    Ona

    02.03.2023 11:35

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora) Na takich produkcjach, biedronkach itp, ludzie maja wyznaczone przerwy, na których mogą SPOKOJNIE zjeść śniadanie, nie przeszkadzają klienci. Na Amica takiego rarytasu nie ma! Ludzie jedzą na sklepie, co chwile przerywając. To jest w porządku Twoim zdaniem? Nie pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Tik

    11.02.2023 21:06

    Były pracownik

    Praca jak praca. Pracując z klientem nigdy nie jest łatwo. Za mało ludzi na stacjach z Subway. Premia za Subway śmieszna. Jakieś dziwne cele sprzedażowe za które dostaniesz 20zl do wypłaty. Brak benefitow i zniżek na zakupy (pomijając zniżki na Subway) dodatki na święta? Zapomnij! Dziwne wymagania, które nie mają odzwierciedlenia w wynagrodzeniu. Chociaż może zależy to od operatora? Kierownicy czy zastępcy mają śmieszne pensje w zamian za tysiąc telefonów na dzień, które zresztą odbierają poza godzinami pracy. Prowadzenie monitoringów cenowych swoim samochodem za swoje paliwo ???? ogólnie średnio polecam.
    ReviewUserIcon
    Paulina

    05.02.2023 00:34

    Były pracownik

    Praca jak praca, ale dla mnie żartem jest to, że regionalni karzą wyłączać operatorom kaloryfery w pomieszczeniu socjalnym oraz w toalecie, ponieważ „prąd jest drogi” to jest kpina. Karzą się przebierać w zimę w pomieszczeniu, w którym zimno jest w kurtce, a co dopiero przebierając koszulkę/spodnie. Zróbcie w końcu z tym porządek bo za niedługo nikt nie będzie chciał pracować w takich warunkach, nic tylko to zgłosić.
    ReviewUserIcon
    Adam

    05.02.2023 08:49

    Pracownik

    Niestety u nas są wyłączone gniazdka gdzie są kaloryfery bo oszczędzają na prądzie wiec nawet nie ma możliwość włączenia ich.
    ReviewUserIcon
    Adam

    05.02.2023 08:55

    Pracownik

    Może u Ciebie w innym regionie tak jest, ale u nas wyłączyli gniazdka gdzie są przypięte kaloryfery żeby pracownik nie mógł ich włączyć.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    28.01.2023 10:18

    Inne

    Ile jest etapów w procesie rekrutacji w AMIC Energy? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
    ReviewUserIcon
    XYZ

    01.02.2023 20:24

    Były pracownik

    Jeden. Oczekiwanie na odpowiedź jest zależne od operatora stacji
    ReviewUserIcon
    Tragedia

    30.01.2023 18:32

    Były pracownik

    Nie polecam pracy na stacji, zakres obowiązków niewspółmierny do stawki. Cele sprzedażowe nie do osiągnięcia, regionalny swoje, my swoje. Nie da się dogadać, wypracować porozumienia. Ciagle awarie wszystkiego na niby nowej stacji, na czele z kartami lojalnościowymi, a na sam koniec to kasjerzy musza słuchać skarg od klientów, są wyzywani, obrażani. Cieszę się, ze udało mi się wyrwać z tego miejsca pracy, mam nadzieje ze to nie będzie tylko moja decyzja. Jeśli chcecie harować jak woły, to polecam przekonać się na własnej skórze co to znaczy niewolnicza praca w tej sieci.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    29.12.2022 02:55

    Pracownik

    Jest to najgorsza praca jaką można mieć z dostępnych na rynku stacji paliw. Żadnego dodatku,bonu czegokolwiek na święta. Żadnej premii a jeśli jest to śmieszne 30-50 zł za cały miesiąc ciężkiej pracy na pełny etat. Konkurencja potrafi dać zniżkę na bistro, produkty na stacji czy nawet paliwo! A wy? Łaskawe podwojone punkty defacto pieniądze i tak zostaną u was w kieszeni. Kompletnie pracownikowi nie należy się tutaj nic. Pracuje tutaj 2 lata. Od roku musiałem znaleść druga pracę żeby przeżyć. Kompletnie nic się tutaj nie zmienia. Wręcz odwrotnie podsuwanie do podpisywania papiery dotyczące naszych podwojonych punktów. A wiecie gdzie sobie możecie je wsadzić i zabrać. Nie będę kończył. Mycie placu, sprzątanie toalet kilka minut później robienie hotdoga. To są realia pracy u tego pracodawcy i ich operatorów. Wytrwale pracowałem myślałem ze coś się zmieni. Jest coraz gorzej. Przestrzegam każdego szukającego pracy u tego pracodawcy. Nie ma szans w tym miejscu na awans, nie ma jakichkolwiek nadziejo na podwyżkę powyżej najniższej krajowej i premii. Moja najzwyzsza na pełnym etacie raz wynosiła 100 zł a i za rejestracje kart 500 punktów o ile się nie mylę. Czyli ile ? 5 złotych. Było to jak strzał prosto w twarz. Nie dość ze 5 zł to i tak musza one zostać wydane na stacji paliw. To miejsce nie jest miejscem dobrej energii jak się reklamujecie. Podczas zimy nawet musieliśmy odśnieżać wielki plac chwile później kolejka lecieć na stacje obsługiwać ludzi. Możecie mówić ze ciagle tak nie jest. Fakt. Chcecie oszczędzić na osobie płacowej, na firmie która odśnieżyła by plac. Ale powinniście wiedzieć ze ktoś inny tą prace musi zrobić. Trzymałem swoje złości długo w sobie. Ale mysle ze to już jest koniec odchodzę z tego toksycznego miejsca, które jest miejscem bez jakichkolwiek perspektyw. Źle się dzieje a będzie tutaj jeszcze gorzej. Zastanówcie się tylko czy idziecie w dobrą stronę. Po komentarzach tutaj czytających jestem pewny ze w całej Polsce mają miejsce takie kuriozalne zachowania. To miejsce to (usunięte przez administratora) za najniższa krajowa. W tej firmie nic się nie zmieni. Uważajcie i mijacie to miejsce.
    Company logo
    Amic Polska Sp. z o.o.

    11.01.2023 08:42

    Pracodawca

    Jeśli ma Pan/Pani uwagi do pracy Kierownika Regionalnego lub operatora, bardzo prosimy o kontakt [email protected]. Od komentarzy w internecie, raczej nic się zmieni ...; )
    ReviewUserIcon
    @????

    15.01.2023 21:44

    Pracownik

    Zgadzam się z Tobą całkowicie , u Nas jest podobnie
    ReviewUserIcon
    Berta Kloc

    23.12.2022 02:17

    Pracownik

    Czy coś się kiedyś zmieni? Póki co wszyscy uciekają z tego miejsca. Czy mnie to dziwi? Nie. 0 przywilejów pracowniczych, proszenie się o pieniądze konkursowe oraz napięta atmosfera. Każecie nam pracować za 3, uśmiechać się, polecać ale to tak nie działa. Stacje z subway są niedostosowane do pracy. Tylko dwie osoby? Stacje bez subwaya 1 osoba. Dostawy 2 palety pod sufit a nikt z biura nie wyjdzie pomoc, bo „nie ma ruchu”. To jest kpina jeśli chcecie luksusowe stacje premium to niech chociaż tak wyglądają, a nie ze jedna dziewczyna macha na dworze łopata bo amica nie stac na podjazdowych lub wynajęcie firmy. Jedna afera już była…. Może teraz afera z tak okropnym traktowaniem pracowników? Zapytam się jak to jest ze przy takim metrażu pracuje tylko jedna osoba?
    Company logo
    Amic Polska Sp. z o.o.

    23.12.2022 09:42

    Pracodawca

    Rozumiem ze mówi pani o stacji na której pani pracuje / pracowała? I jakiej aferze pani mówi? Proszę o kontakt [email protected]
    ReviewUserIcon
    Marta

    26.12.2022 17:34

    Były pracownik

    Ja pracowałam na stacji pare tygodni.Zwolniłam się bo to jest chore co tam się wyprawia.Moi rodzice chca wysłać tam wszystkie możliwe kontrole,bo po tym co tam przeżyłam dzień w dzień był płacz ze zmęczenia.Współpracownicy super,zmęczeni ale pomocni.To głównie osoby które długo tam pracuja bo im zależy żeby mieć za co dzieciom dać jeść.Ale przy tej pensji nie maja nawet na prezenty.Wypracowana premie operator podzielił jako premie świąteczna.To jest kpina.Charujesz jak (usunięte przez administratora) a co z tego masz?-pretensje ze i tak jest zle.Uciekajcie stamtąd,chore rządy!!!Dwie dziewczyny na zmianie i musza odsniezac podjazd wielkości marketu.Niewolnicy Amica!!!!
    ReviewUserIcon
    Klotylda_aligator30

    15.12.2022 17:20

    Były pracownik

    Ciekawi mnie ile fake kont ma osoba z PR firmy także tutaj, ze na każdą opinie zgodna z prawdą, ale nie pochlebną, odpowiada szereg osób, które chcą udowodnić, ze inni maja gorzej, a praca na tej stacji to spełnienie marzeń. Dobrze, ze tutaj nie trzeba dodawać zdjęć, bo zapas z pinteresta wiarygodnych obrazków na profilowe, mógłby się szybko wyczerpać.
    Company logo
    Amic Polska Sp. z o.o.

    15.12.2022 17:23

    Pracodawca

    Inną opcją jest że opnie niepochlebne nie stanowią całej prawdy o tej pracy
    ReviewUserIcon
    Marzenka

    16.12.2022 00:51

    Były pracownik

    Stanowią, zanim przeczytałam tu opinie myślałam że tylko u mnie dzieją się takie abstrakcyjne akcje. PS nie kupujcie żabki
    ReviewUserIcon
    Maciek

    08.12.2022 04:13

    Pracownik

    Pracowałem na stacji przez prawie rok. Stanowczo odradzam. W ciągu dnia nie zejdziesz do toalety, jeśli jakimś cudem ci się uda to wracając z niej tłumaczysz wściekłym klientom dlaczego nie można zatankować, a odpowiedz brzmi Jestem tu sam. Wieczne problemy i czepianie się czy to przez szefostwo czy od pani spoglądającej na kamery. Benefitów brak, oprócz żałosnych punktów na kartę. Jak mamy stać uśmiechać się i polecać produkty kiedy biegamy z brudna ścierka pomiędzy kasa a podjazdem? Chyba czas na zmiany w Warszawie bo coś czuje ze będzie jeszcze z tego niezła afera… Na pracownikach sie nie oszczędza, może ktoś kto odpowiada tu równie żałośnie na odpowiedzi przyjdzie stanąć na jeden dzień SAMEMU na kasie.
    ReviewUserIcon
    ania

    13.12.2022 13:02

    Kandydat

    Popracuj sobie w Lidlu na kasie to zobaczysz co to jest prawdziwa tyrka
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    13.12.2022 14:13

    Pracownik

    Ania masz 100 procent racji. Niektórym się wydaję że do pracy przychodzą odpocząć
    ReviewUserIcon
    Marek 167

    05.12.2022 22:47

    Inne

    Witam. Chciałbym skomentować państwa stację w miejscowości Bedgoszcz. Przede wszystkim chcę pochwalić dziewczynki tam pracujące. Zawsze uśmiechnięte pomocne ( super ekipa). Lecz wy jako firma jesteście bezwstydni!!!! Kobieta , nie przepraszam bezbronna dziewczyna zostaje sama w nocy!!!! Wstyd!!!!! Tak potężna firma.Wstyd !!! Szkoda paru groszy. Masakra. Te panie są jak na bezludnej wyspie w szczerym zadupiu. Wstyd dla was
    ReviewUserIcon
    Pani

    11.12.2022 07:39

    Pracownik

    Tak to prawda kobieta sama na stacji w nocy, ale co zrobić jak chcesz pracować. :)
    ReviewUserIcon
    klient2

    13.12.2022 12:49

    Inne

    ta kobieta nie jest tam wcale taka bezbronna, kilka kamer i przycisk antynapadowy, prawie jak w banku
    ReviewUserIcon
    Maciek

    08.12.2022 04:12

    Pracownik

    Pracowałem na stacji przez prawie rok. Stanowczo odradzam. W ciągu dnia nie zejdziesz do toalety, jeśli jakimś cudem ci się uda to wracając z niej tłumaczysz wściekłym klientom dlaczego nie można zatankować, a odpowiedz brzmi Jestem tu sam. Wieczne problemy i czepianie się czy to przez szefostwo czy od pani spoglądającej na kamery. Benefitów brak, oprócz żałosnych punktów na kartę. Jak mamy stać uśmiechać się i polecać produkty kiedy biegamy z brudna ścierka pomiędzy kasa a podjazdem? Chyba czas na zmiany w Warszawie bo coś czuje ze będzie jeszcze z tego niezła afera… Na pracownikach sie nie oszczędza, może ktoś kto odpowiada tu równie żałośnie na odpowiedzi przyjdzie stanąć na jeden dzień SAMEMU na kasie.

    Zostaw merytoryczną opinię o Amic Polska Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.