Opinie o Fiserv Polska S.A.
Emocjonalne ruchy, wysoko rozwinięte EGO - tylko patrzeć jak będzie spadać sprzedaż. Ludzi traktuje się jak cyborgów od wyśrubowanych planów. Mogło by przyjemnie się pracować ale kolesie nie dają bo próbują rządzić. Jakoś im to nie wychodzi bo bzdury mówią. Nie wiele czym się znają oto cała prawda.
serdecznie odradzam pracę w tej pożal się Boże firmie komukolwiek, kto szanuje swoją psychikę, wspaniały robiący wyniki dyrektor coku udaje przed górą, że dział daje sobie ze wszystkim radę dokładając tylko więcej obowiązków z innych działów (bo w końcu łatwiej dać więcej roboty temu najniżej opłacanemu niż zatrudnić nowych pracowników do innych działów co nie? ;)) atmosfera tragiczna, każdy ma dość, kierownictwo bezradne, jest nawet problem, żeby wyjść do toalety podczas pracy, trzeba się pytać o zgodę. Podwyżek inflacyjnych nie chcą dawać, bo „inflacja spadnie”, a awansować można tylko będąc „przyjacielem” kierownictwa (czyli wchodząc w przysłowiowe (usunięte przez administratora)) albo pracując tyle, żeby nie mieć własnego życia. Jeszcze wprowadzili jakiś chory dress code, mimo ze dział nie ma bezpośredniego kontaktu z klientem. Dodatkowo, w obsłudze klienta każą sprzedawać rolki i terminale (oczywiście bez żadnej prowizji dla pracownika, w warunkach umowy nic o tym nie ma, nie jest to zespół sprzedażowy, ale najwidoczniej budżet się nie spina). Jeśli się zastanawiacie nad pracą tu to szukajcie dalej Jedynym plusem jest karta lunchowa, o ile pracujesz z biura i nie na nocki/w weekendy
Jak szefostwo w Fiserv Polska S.A. traktuje ludzi?
Potwierdzam. Byłam świadkiem tworzenia się tego działu. Pracowałam tam jako studentka. Człowiek, który został tam managerem był najgorszą rzeczą jaka spotkała mnie w moim zawodowym życiu. Mobbing, idiotyczne zachowania, rozchwianie emocjonlane, promowanie kumpli, zezwalanie na tępienie innych pracowników, to była codzienność. Była to moja pierwsza praca i muszę przyznać, że jeszcze kilka lat po odejściu miałam niemałą teaumę. HR i przełożony tego człowieka były informowane, ale stali po jego stronie. Nigdy w życiu nie spotkałam takiego koszmaru w żadnej firmie.
To zależy czy jesteś pupilkiem czy nie :) Ale niestety traktowanie pracowników jest bardzo słabe. Ciągle tylko narzucanie obowiązków i presji oraz monitorowanie każdej minuty pracy. Tłumaczenie się z niewyrobionych norm, które są często po prostu za wysokie.
Kiedyś było całkiem ok. Obecnie toksyczna atmosfera, kolesiostwo, ciągłe dokręcanie śruby i zdziwienie, że pracownicy są niezadowoleni. Radzę omijać szerokim łukiem.
a te kolesiostwo występuje w całej firmie, czy w konkretnych działach? te dokręcanie śruby to rozumiem, że nakładają sporo obowiązków na pracownika? trochę dziwie się, że pracownicy są niezadowoleni, bo całkiem spoko benefity oferują z tego co tutaj napisali. A jak z zarobkami, dasz radę podać widełki płacowe?
Niestety potwierdzam. Wymagania z kosmosu, pieniędzy niewiele więcej. Kierownicy myślą, że ludzie za uścisk prezesa przyszli pracować.
Fiserv Polska S.A. poszukuje osoby na stanowisko Project Manager. Czy ktoś z Was brał udział w procesie rekrutacji i chciałby podzielić się wrażeniami?
Od 2010 roku współpraca z Polcard układała się bardzo dobrze i pomimo wielu nowych ofert na rynku nie interesowała mnie zmiana partnera. Niedawno firma Polcard została przejęta przez Fiserv i wtedy zaczęły się problemy. Zaczęło sie od rozmowy telefonicznej, gdzie poinformowano, ze zbyt mało sie zarabia na kartach wirtualnych i trzeba podpisać nowy aneks umowy na podwyżkę na ponad 2% od każdej transakcji inaczej umowa zostanie anulowana. Tak, nie przesadzam. Dosłownie tak mi powiedziano. Nie przeslano nic na piśmie w tej sprawie, ani nie poinformowano pisemnie o wypowiedzeniu mi umowy, lub od kiedy funkcje pobierania z kart wirtualnych zostanie wylaczona. Jako klient biznesowy potraktowano mnie po wieloletniej współpracy jak dziada z podwórka. Niespodzianka była o tyle duża, ze wyłączając mi funkcje pobierania bez informacji o terminie, doprowadzono do szkody finansowej. Klienci zapłacili za usługi, z których korzystali wirtualnie, tylko ja niestety tych środków już nie zobaczę. I nie jest tu mowa o 1000 PLN. Zachowanie opiekuna okazało sie nie tylko wysoce nieprofesjonalne, ale i wysoko szkodliwe dla mnie finansowo. Jeśli zawiera sie umowę z klientem, to powinny trzymać sie jej obie strony a wszelkie sprawy należy dokumentować na piśmie. a jeśli po prostu blokuje sie klienta to należy go przynajmniej poinformować od kiedy unieważnia sie mu umowę, Pierwszy raz spotykam sie z czymś takim. Teraz firma straci nie tylko swoje dodatkowe 2% ale i długoletniego zadowolonego dotąd klienta.
Fakt, ostatnio robią bardzo dziwne ruchy, ruchy które są totalnie niezroumiałe,, jak te niżej wspomiane aneksy z karami za niewykonanie obrotu. Chyba ktoś w kierownictwie ciśnie harcorowo na intensywną sprzedaż a nie dba o relacje z obecnymi klientami.
Wszyscy na rynku mają takie zapisy! Ale PolCard najmocniej jedzie po badzie. Czytałem u Samcikia w komentarzach, że niektórzy mają kary po kilkanaście tysięcy!!
Przepraszam, ale muszę tu stanąć w roli adwokata diabła. Fiserv musi się zabezpieczać. Jeśli ktoś bierze terminal i go nie używa to trzeba zastosować takie quasi środki "perswazji". Sam prowadzę biznes i wiem jak to jest. Natomiast wysokość takiej kary jest dyskusyjna, albowiem może być dla wielu MSP bolącą. Także firma powinna to przemyśleć.
nie wiem czy wezmą wasze uwagi do siebie tam naprawdę trwa teraz wyścig szczurów Duże ciśnienie na sprzedaż i bieganie po klinetach + obiecanie złotych gór
Gdzie takiego ciśnienia nie ma? Teraz wszędzie wszyscy panikują. Nie wiem co się dzieje.
Mam podobne odczucia i wrażenie, że chcą coraz więcej klientów łapać nie zwracając na dogodne dla nich warunki.
I co dalej taka panikę u siebie do dziś macie czy sytuacja trochę się opanowała w ostatnim czasie? Jakie warunki pracy przed świętami?
!warunki pracy z tego co widzę po ofertach pracownicy mają naprawdę w porządku! !gorzej jest z warunkami dla klientów, kompletnie nie rozumiem opłaty za brak obrotu, a konkretniej za brak targetów w obrotach?!
to swoją drogą ale ujmujesz to tak jakbyś już zdążył się rozeznać w temacie, byłeś na rozmowie? jaki przebieg? zauważyłeś jakieś szczególne rozbieżności? jeśli tak to jakie?
(usunięte przez administratora) JAKIE ZABEZPIECZENIA!!!!!!!!!!!!!!!!! - SKORO FIRMA BEZPODSTAWNIIE ZMIENIA UMOWY I STOSUJE INNE STAWKI NIZ PRZY PODPISANIU UMOWY - TO (usunięte przez administratora) DO TEGO DIABŁA I NIE ZABUERAJ GŁOSU (usunięte przez administratora)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wszyscy na rynku stosują podobne praktyki, jednak fiserv jedzie bardzo grubo najpierw super oferty za 1 zł a póżniej się zaczyna, kary, opłaty NIet Polecam
Nie wszyscy maja wymóg obrotowy. Tez mnie Polcard za to ścigał szeczegolnie w pandemie. Kolega polecił mi Worldline, miałem obawy ale póki co jestem zadowolony
Polcard nie jest zły, aczkolwiek za mocno cisną sprzedaż. Zbyt agresywny telemarketing!
Dzien dobry Kilka lat dzierżawiłem terminale od nich. Ostatnio jeden z nich uległ awarii co zgłosiłem tego samego dnia. Odłączyli go od sieci i obiecali wymianę. Czekałem 6 dni. Dzwoniłem, pisałem maile.prosiłem i groziłem. Nic nie zrobili w tej sprawie.Klienci odchodzili nie robiąc zakupów. Nie chcą rozwiązać umowy. Dostałem maila , w którym napisali dosłownie LUDZKI KONSULTANT popełnił błąd przyjmując zgłoszenie ode mnie. Wysłał do mnie formularz obciążenia kart płatniczych klientów, którzy odeszli nie robiąc zakupów ! Gorąco nie polecam tej firmy !
Atmosfera toksyczna, obiecywane zlote góry, często słowa rzucane bez pokrycia. Nie polecam
Mam mieszane uczucia bo z jednej strony firma jest bardzo w porządku, jeśli chodzi o zarobki, benefity i wsparcie pracownika np dostałam pomoc po śmierci ojca, ludzie w większości też są jak najbardziej ok, ale z drugiej strony jest też spore zakłamanie w firmie i przedewszytskim firma zezwala na mobbing w stosunku do pracownika. Z jednej strony niby (usunięte przez administratora) + jest wspierane , organizowane są specjalne akcje, dni itd. a z drugiej przez ostatni rok przechodziłam w firmie piekło przez jedną osobę (usunięte przez administratora)i do tego stopnia, że do tej pory ciężko mi się pozbierać po tych traumatycznych przeżyciach, przez wyżej wymienioną Panią miałam nawet próbę samobójczą , mobbingowala mnie i gnębiła do tego stopnia, że w końcu we wrześniu zakończyłam współprace z Fiserv. Robiła to w taki sposób, ze nie można było jej nic udowodnić a i malo tego robiła wszystko by zespół, w którym pracowałam odsunął się ode mnie mimo, że wcześniej miałam z większością osób dobre relacje. Jestem osobą transpłciowa , w tej firmie mało kto wie co oznacza osoba transpłciowa i większość myli to z transwestytyzmem , pracowalam w firmie 3 lata i wszystko było ok do czasu kiedy z zespole, w którym pracowałam od początku ZZU nastąpiła zmiana kierownika , poprzedni odszedł z firmy. (usunięte przez administratora) zaczęła pracę w firmie o miesiąc później ode mnie i w zespole była na początek zastępca kierownika i dopóki nie miała za bardzo wiele do powiedzenia to była znośna, poprostu najlepiej było ją unikać i tak robiłam, natomiast kiedy już dowiedziała się, że będzie nową kierowniczka naszego zespołu , to postawiła zamienić moje życie w piekło i robiła to w bardzo wyrachowany sposób i tak by nic jej nie można było oficjalnie zarzucić , to cwana i trzeba przyznać inteligenta osoba i owszem zespół prowadzi w miarę ok, to jej zachowanie i podejście do mnie było bardzo nie ok. Np organizowała spotkania zespołu, na które nie mogłam przyjść, nie mogłam przyjechać na oficjalną imprezę firmową bo jak stwierdziła nie pasuje tam. Pomijam fakt, że jak to stwierdziła z nowymi pracownikami osiągnie sukces bo są heteronormatywni a nie jak ja , i jak to kiedyś stwierdziła, że trzeba pozbyć się Klaudii bo chce zatrudnić siostrę by sobie życie w firmie ułożyła. Jak musi się tłumaczyć z tych zachowań, wypowiedzi to twierdzi, że wszystko było żartem by rozluźnić atmosferę w zespole i że nigdy nie zabraniała mi przychodzić na imprezę albo, że kogoś nastawiała przeciwko mnie, ale później cały czas sytuację się powtarzały, do tego stopnia, że powiedziałam pas i złożyłam wypowiedzenie, na plus było to, że nie musialam jej oglądać przez cały wrzesień bo najpierw ja miałam urlop a później ona. Jako pracownikowi nie mogła mi nic zarzucić to stwierdziła, że w taki sposób mnie się pozbędzie. Odkąd została kierowniczka zespołu, to nie tylko ja się zwolniłam a za czasów poprzedniego kierownika nikt z własnej woli nie odszedł, jedynie co to osoby zmieniały zespół a przy niej rozwój jest praktycznie nie możliwy. Od takich osób jak najdalej. Mimo wszystko życzę firmie wszystkiego najlepszego i rozwoju na rynku, ale zdecydowanie w firmie mniej osób pokroju(usunięte przez administratora)
Ja zwolniłam się za czasów poprzedniego kierownika z własnej woli więc nie wszystko w tej historii się zgadza ;)
Ewelina ty dalas wypowiedzenie za czasów (usunięte przez administratora)a nie(usunięte przez administratora)
Paulina, ale ty się zwolniłas zanim ja zaczęłam pracować, więc ja liczę od momentu kiedy ja zaczęłam pracować i wtedy nikt za czasów (usunięte przez administratora) się nie zwolnił
Szanowna Pani, Jako firma Fiserv jesteśmy bardzo zmartwieni czytając Pani post, tym bardziej, że właściwe traktowanie wszystkich naszych pracowników jest dla nas niezwykle istotne. Nasze zaangażowanie opiera się na czterech filarach strategicznych, którymi są: różnorodność i integracja, zaangażowanie i dobre samopoczucie pracowników, rozwój talentów, zaangażowanie społeczne i filantropia strategiczna. Tematowi równości płci poświęciliśmy i poświęcamy wiele uwagi, m.in. poprzez stworzenie odpowiednich procedur, szkoleń dla pracowników i menedżerów, oraz utworzenie grup wsparcia. Ciężko pracowaliśmy również nad zbudowaniem w organizacji kultury bezpiecznego środowiska pracy i wzajemnego szacunku. Biorąc pod uwagę wagę zarzutów, które Pani przedstawiła w poście, przeprowadzimy dokładne dochodzenie wyjaśniające wykorzystując zarówno lokalne jak i globalne zasoby (HR/Etyka). Musimy jednak przyznać, że nie tylko poczuliśmy się poruszeni tym postem, ale również byliśmy zaskoczeni, ponieważ nie możemy odnaleźć żadnego zapisu skargi złożonej przez Panią do Działu Kadr lub Infolinii Etycznej w trakcie Pani zatrudnienia w odniesieniu do zarzutów zawartych w poście. Oba te źródła były dostępne dla Pani w tym czasie i przykro nam, że Pani z nich nie skorzystała. Niemniej zapewniamy, że uczynimy wszystko co w naszej mocy by sprawę wyjaśnić. Liczymy na Pani pomoc i współpracę w tym zakresie. W związku z powyższym, prosimy oczekiwać z naszej strony oficjalnego pisma, w którym wskazujemy Pani osoby kontaktowe w tej sprawie oraz wyjaśniamy kolejne kroki postępowania. Z poważaniem Dział HR
Sprawa była zgłaszana do (usunięte przez administratora) przełożonego(usunięte przez administratora) , rozmawiałam też z(usunięte przez administratora) z Kadr, natomiast nic się nie zmieniło , dlatego odeszłam , gdyż z takimi osobami jak(usunięte przez administratora) ciężko się pracuje, tak jak wspomniałam firma z jednej strony jest ok jeśli chodzi o pomoc itd, ale jeśli chodzi o szacunek dla mniejszości już nie ,
Klaudia moje odejście nie ma nic wspólnego z kierownikiem (ani aktualnym ani poprzednim) więc proszę mnie w żadne afery nie mieszać.
Mój poprzedni wpis został usunięty, z szacunku dla siebie dodaje po raz drugi. Jestem byłym pracownikiem, z firmy na emeryturę po ponad 24 latach pracy. Zawsze firma pisała, że pracownik jest dla niej ważny, że dba o nas i mamy czuć się w firmie jak w rodzinie. Bardzo dużo mówiło się o równym traktowaniu (kobiety nie są traktowane tak samo jak mężczyzni). Ważna była również dla firmy wysyłana raz w roku ankieta, gdzie pracownicy oceniali firmę (wyniki szly do Ameryki i jak były słabe, trzeba było się tłumaczyć) Jednak to kłamstwa. Pracownik taki jak "zwykly szary zapitalacz" nie znaczy nic dla firmy, liczą się tabelki I wyniki. Odchodząc z pracy firma Fiserv, która tak dba o kazdego nie napisała nawet kartki/maila z podziękowaniem za tyle lat pracy. Nikt z moich bezpośrednich dyrektorów nie przyszedł podać ręki, poklepać po plecach. Pierwszy razw moim długim życiu spotkałam się z takim brakiem szacunku dla drugiego człowieka, dla pracownika. Teraz po przeczytaniu tego, jak chcesz tam pracować, zastanów się czy na pewno jest to miejsce dla Ciebie.
Szanowna Pani, Przykro nam z powodu faktu, że z okazji Pani przejścia na emeryturę nie udało się doprowadzić do spotkania z kierownictwem. Na termin Pani odejścia nałożył się sezon urlopowy, stąd przełożony nie mógł uczestniczyć w uroczystości Pani pożegnania. Rozumiemy Pani rozgoryczenie. Jest nam bardzo przykro i pragniemy przeprosić za zaistniałą sytuację. Jednocześnie trudno nam się zgodzić z Pani opinią, że pracownik „nie znaczy nic dla firmy”. W firmie działa szereg różnego rodzaju benefitów dla pracowników, finansowanych lub dotowanych przez pracodawcę, w tym nagród finansowych z okazji jubileuszy stażu pracy i przejścia na emeryturę. Z okazji osiągnięcia wieku emerytalnego firma wypłaca Pracownikom nagrody pieniężne. Należymy do globalnej korporacji przestrzegającej najwyższych standardów pracy. Coroczna anonimowa ankieta badająca opinie pracowników jest dowodem na to, że firma jest zainteresowana, aby otrzymywać bieżące informacje zwrotne od pracowników na temat kultury i środowiska pracy. Podejmujemy również szereg aktywności na rzecz utrzymania dobrostanu naszych pracowników. Firma została Solidnym Pracodawcą roku 2022, a najlepszym na to dowodem jest to że wielu pracowników osiąga wieloletnie staże pracy, w tym Pani. Serdecznie zapraszamy na spotkanie do siedziby firmy, abyśmy mogli naprawić nasz niezamierzony błąd. Serdecznie pozdrawiamy, Zespół Fiserv Polska
Nie byłoby mojej opinii na tym portalu, gdyby mój Pracodawca, jak pisze, zachowywał takie same standardy wobec wszystkich. Ostatniego dnia mojej pracy spotkałam na korytarzu w biurze zarówno dyrektora jak i członków zarządu, wiec brak pożegnania pracownika nie wynikał z okresu urlopowego, ale kultury korporacyjnej, o której jest tak dużo napisane w odpowiedzi do mnie. Nie chciałam już wracać do tematu, bo chodź niesmak pozostał to czasu już nie da się cofnąć.
to wszystko prawda ! nie liczcie tu na specjalne traktowanie , współpracownicy za sobą nie przepadają, trudno jest pracować kiedy lecą tylko kłody pod nogi, kompetencje "managerów" też pozostawiają sporo do życzenia , każdy dział pracuje tylko na swój rachunek jakby reszta firmy nie istniała, generalnie LIPA !
Buhaha co za bzdury. Coroczna ankieta to jest ale wypełnia się ją z przełożonym nad głową i zgodnie z jego odpowiedziami. Bo trzeba dobrze wypaść przed korpo
Niestety ankieta to jedno, wielkie kłamstwo . Nie można wypełnić jej zgodnie ze swoimi przekonaniami . Niestety współpraca między działami jest słaba , tutaj nie ma co liczyć na pomoc innych .
Na początku października zmarł nagle mój brat, pracownik Fiserv Polska s.a. z 20 letnim stażem. W tej trudnej, wręcz traumatycznej sytuacji, nie pozostawiono mnie i mamy samym sobie. Spotkaliśmy się z ogromną życzliwością i pomocą wielu ludzi dobrej woli, którzy wsparli nas w tym trudnym momencie. Dziękujemy za bezinteresowną pomoc, otwarte serce i życzliwość, którą od Państwa otrzymaliśmy. Jesteśmy niezmiernie wdzięczne za każdy dar serca, który uświadamia nam, że mamy wielu Przyjaciół, na których możemy liczyć. Okazaną bezinteresowną pomoc, którą traktujemy jako wyraz Państwa dobroci i chęci niesienia pomocy potrzebującym. Pragnę serdecznie i z całego serca podziękować Wszystkim i jednocześnie każdemu z osobna za wszystkie cudowne słowa którymi określono mojego zmarłego brata, za tak liczną obecność na ceremonii pogrzebowej, za każdy uścisk i słowo....
Podkładają do podpisania aneksy umowy na 4 lata a informują że umowa na rok.Później karzą płacić kary za nie dotrzymanie umowy.( Rok umowy minął ,więc odesłaliśmy terminale,ponieważ byliśmy pewni że umowa się skończyła.)Oszuści!!!!Z daleka od nich.
Szanowni Państwo, chciałbym wyjaśnić sytuację. Wszystkie postanowienia, w tym warunki handlowe, są dokładnie sprecyzowane w zapisach Umowy oraz w załącznikach stanowiących jej integralną część. Proszę o kontakt mailowy na adres akceptanci@firstdata.pl w temacie podając "Opinia Go Work" oraz NIP firmy. Po zapoznaniu się z Państwa sprawą, udzielę zwrotnie wyjaśnień. Z poważaniem Dyrektor Centrum Obsługi Klienta
Mnie też tak (usunięte przez administratora) kara 500 zł +koszta sądowe które zrobili sami bez mojej wiedzy i razem ponad tysiąc zł kary.Jeśli ktoś jeszcze tak został (usunięte przez administratora) proszę o kontakt oszukana84@op.pl
Dzień dobry, w celu wyjaśnienia sprawy potrzebujemy danych Państwa firmy oraz szczegółowych informacji na temat zgłaszanego przypadku. Prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta, telefonicznie: 22 515 30 05 lub na adres e-mail: akceptanci@fiserv.com. Zespół PolCard from Fiserv
Takich cudów nie ma ! Zreszta lojalność w aneksach Fiserv nie jest ukryta jak w przypadku innych operatorów na stronie www tylko jest jasno i wyraźnie opisana zaraz pod tabelą ze stawkami . Jak coś nie pasuje zawsze można z PH omówić .
JAK TO NIE MA JAK SA NAWET SAMCIK O TYM PISAŁ! NO WŁASNIE PH PÓZNIEJ NIE ODBIERAŁ TELEFONU I KAZAŁ DZWONIŁ NA CALLCENTER!
Tragiczna firma NIE POLECAM!!!! Odstąpiłam od umowy w ciągu 2tygodni po jej zawarciu. Dodam, że umowa była podpisywana przy kurierze, wiec tymbardziej jest prawo do jej odstąpienia. Firma stwierdziła,że u nich nie ma takiej opcji i bez mojej wiedzy i zgody ukradli mi z konta 850zl. (usunięte przez administratora) Nie polecam,wręcz odradzam!!!!!!!
Skandaliczne zapisy na bazie których firma będzie sciągać wysokie kary od klientów! 2,7% od obrotu w przypadku nie wyrobienia przez klienta "TARGETU"! Jak chcę wypowiedzieć umowa BANG! Także kolejna kara! Skandal!
Skończyła mi się umowa w eService i nagle nie wiadomo skąd pojawił się w moim sklepie przedstawciel PolCard. Bardzo wygadany i miły złożył mi ofertę specjalnie skrojoną dla mnie. Rzeczywiście warunki były DOBRE terminal był od 1 zł miesięcznie! Wszystko fajnie, bo urządzenia było najlepszej jakości. Podczas jednej awarii szybko pojawił serwisant i zaczęło działać. ALE TERAZ OKAZAŁO SIĘ ŻE DOSTAŁEM KARĘ! ZA CO? KARA tyczy się tego, że nie udało mi się wyrobić obrotu w który mi wpisali małym druczkiem do umowy!!!!! Zadzwoniłem tego pachnącego drogimi perfumami przedstawicielami, a ten się rozłączył i powiedział, że jest na spotkaniu! Teraz mnie odsyła na infolinie, gdzie mówią, że tak było w umowie! Dziękuję i dobranoc!
Dzień dobry, w celu wyjaśnienia sprawy potrzebujemy danych Państwa firmy oraz szczegółowych informacji na temat zgłaszanego przypadku. Prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta, telefonicznie: 22 515 30 05 lub na adres e-mail: akceptanci@fiserv.com. Zespół PolCard from Fiserv
Dzień dobry, w celu wyjaśnienia sprawy potrzebujemy danych Państwa firmy oraz szczegółowych informacji na temat zgłaszanego przypadku. Prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta, telefonicznie: 22 515 30 05 lub na adres e-mail: akceptanci@fiserv.com. Zespół PolCard from Fiserv
Dzień dobry, w celu wyjaśnienia sprawy potrzebujemy danych Państwa firmy oraz szczegółowych informacji na temat zgłaszanego przypadku. Prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta, telefonicznie: 22 515 30 05 lub na adres e-mail: akceptanci@fiserv.com. Zespół PolCard from Fiserv
Czy w mieście Wrocław da się zarobić więcej niż 10000 pracując jako Project Manager?
Witam serdecznie, Siedziba naszej firmy mieści się w Warszawie, stąd poszukujemy kandydatów na stanowiska PMa na rynku warszawskim, którzy będą mogli pracować w modelu hybrydowym, częściowo z biura. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Fiserv Polska S.A.
Czy FISERV Polska SA może wysyłać faktury za obsługę terminali jako załącznik do maila, np. razem z rozliczeniem? Jak o to poprosić? Proszę o informację co mam zrobić w tej sprawie.
Witamy, Klienci posiadający umowę z Fiserv Polska jako z jedną z opcji mogą wybrać otrzymanie faktur w postaci elektronicznej. Decydując się na takie rozwiązanie, Klient otrzymuje dostęp do platformy rozliczeniowej OnePortal24, za pośrednictwem której Klient otrzymuje dostęp do: faktur, raportów informacji o transakcjach i przelewach. Jednocześnie aktywowanie platformy (usunięte przez administratora) uruchamia wysyłanie mailem powiadomień o wystawionych fakturach, które w załączeniu również zawierają rzeczony dokument. W celu bezpłatnego uruchomienia usługi zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta: mail: akceptanci@fiserv.com tel: +48225153005 Pozdrawiamy, Zespół Fiserv Polska S.A.
Czy można liczyć w First Data Polska S.A. na prywatną opiekę medyczną?
Wszyscy pracownicy mają zapewniony ten sam pakiet podstawowy, nie ma rozgraniczenia na prezes czy referent, wyższy czy ( jak to nazywasz) niższy dział. Za rozszerzony pakiet każdy pracownik dopłaca tyle samo.
Dlaczego merytoryczne opinie są usuwane z tego forum? Były pracownik napisał swoją opinie i już jej nie ma. Nie uważacie że jako klient chciałabym wiedzieć z kim współpracuję? Czy tak trudno było odnieść się do tego co napisała ta osoba?
Jestem byłym pracownikiem, odeszłam z firmy na emeryturę po ponad 24 latach pracy.zawsze firma pisała, że pracownik jest dla niej ważny, że dba o nas i mamy czuć się w firmie jak w rodzinie. Bardzo dużo mówiło się o równym traktowaniu (kobiety nie są traktowane tak samo jak mężczyzni). Ważna była również dla firmy wysyłana raz w roku ankieta, gdzie pracownicy oceniali firmę (wyniki szly do Ameryki i jak były słabe, trzeba było się tłumaczyć) Jednak to kłamstwa. Pracownik taki jak "zwykly szary zapitalacz" nie znaczy nic dla firmy, liczą się tabelki I wyniki. Odchodząc z pracy firma Fiserv, która tak dba o kazdego nie napisała nawet kartki/maila z podziękowaniem za tyle lat pracy. Nikt z moich bezpośrednich dyrektorów nie przyszedł podać ręki, poklepać po plecach. Pierwszy razw moim długim życiu spotkałam się z takim brakiem szacunku dla drugiego człowieka, dla pracownika. Teraz po przeczytaniu tego, jak chcesz tam pracować, zastanów się czy na pewno jest to miejsce dla Ciebie.
(usunięte przez administratora)
Uprzejmie informujemy, że Fiserv rozlicza się z podwykonawcą terminowo, bez żadnych opóźnień (przez kilku lat współpracy żadna faktura nie została rozliczona z opóźnieniem). Nie mamy niestety wpływu na terminowe rozliczenia pomiędzy podwykonawcą a jego pracownikami. W najbliższym czasie, we współpracy z podwykonawcą, wdrożymy mechanizmy monitorujące terminy rozliczeń z pracownikami. Pozdrawiamy, Fiserv Polska.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fiserv Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Fiserv Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fiserv Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 2 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!