Pracując w Profi Lingua w Poznaniu otrzymałam znikome wsparcie od strony pracowników i zarządu szkoły. Podręczniki kserowane lub rozlatujące się to trochę obciach dla lektora. Stan szkoły pozostawia wiele do życzenia, toaleta bez komentarza, sale lepsze i gorsze, z przewagą tych drugich. Jednak znając osobę, która była kursantem (j. angielski) są też negatywne oceny od strony uczniów: największy zarzut to odwoływanie zajęć na krótko przed i nieodrabianie ich wbrew obietnicom. A to przecież zapłacona lekcja. Szkoła reklamuje zajęcia do końca czerwca, a tak naprawdę 16 jest ostatnia lekcja. Do porozmawiania o kwestaich organizacyjnych nie ma nikogo, ale sms-y i maile zachęcające do zapisania się na kolejny rok przychodzą bez problemu. Ogólnie nie polecam, i dla pracowników i uczniów. Profi jedzie na opinii, a jakoś coraz gorsza i mają gdzieś kursantów. Aha, płacą całkiem ok, nie wiem skąd pomysł o 10zł za godz?!
Nie warto pracować na śmieciówce, zerowa stabilizacja i kredytu nie dostaniecie. Dlatego wymagam etatu albo warunków, przy których opłacalna będzie działalność gospodarcza, i Wam też to radzę.
Popieram. Też się nie godzę jako lektor na um. zlec. I też wymagam, żeby opłacało się płacić ZUS itd. przy uwzględnieniu przestojów i innych czynników.
A ja polecam @nick chodziłam do szkoły w Warszawie i było na duży plus, nikt lekcji nie odwoływał i dawali dodatkowy kurs jak się z góry zapłaciło
chca tylko studentow. jak przestaniesz byc studentem, to bylo milo i szukaj szcescia gdzie indziej. placa 10 zl netto za h. potem moze ytroszke wiecej. szalu nie ma
wiadomo miejsce jest takie żeby można było wypowiedzieć się pozytywnie bądź też negatywnie, zaskoczona jestem pierwszymi postami - pracuję od kilku lat i owszem na początku startu współpracy było trochę zawirowań (przechodzili chyba jakieś zmiany), od pracodawcy oczekuje się zawsze dużo więcej, ale w obecnej chwili uważam, że jest O.K. - wynagrodzenie jest na czas, a dodatkowo mam dostać premię. Porównanie mam gdyż pracuję również dla kilku konkurencyjnych szkół i tutaj wcale nie jest najgorzej.
Ogólnie jest ok - wiadomo człowiek w każdej pracy się czasem wkurzy, ale wypłata jest regularnie wypłacana i to najważniejsze.
Ktokolwiek pomyśli o pracy w tej firmie uwierzcie, że lepiej pozostać bezrobotnym. Potwierdzam tą Panią co ma pretensje do całego świata i wyładowuje się na pracownikach. Nie rozdawajcie ulotek dla tej firmy w Warszawie chyba, że ktoś lubi być traktowany jak śmieć.
Stanowczo odradzam pracę w tej firmie. Szkoda, że tak mało postów jest na temat traktowania pracowników. Byłam jednym z pracowników w firmie Profi - Lingua w Warszawie. Pracowników traktuje się jak śmieci. Jestem bardzo niezadowolona z tego jak byłam tam traktowana gdyż swoją pracę robiłam naprawdę dobrze. Miałam bardzo dużo pochwał od poprzednich pracodawców za jakość pracy. Niestety jedna z Pań, która pracuje w tej firmie zajmująca się zatrudnianiem pracowników i kontrolą wyładowuje swoje pretensje do świata na pracownikach tej firmy zapewne czując się po tym lepiej. Traktowanie gorzej pracowników tylko dlatego, że ma się "władzę" nie świadczy dobrze o firmie. Tu nie chodziło o to, że pracownik coś źle zrobił gdyż w moim przypadku ta Pani wyładowywała się za rzeczy na które nie miałam wpływu. Przy rozmowie rekrutacyjnej nie mówią wszystkiego jak jest. Część wychodzi w trakcie pracy. Oczywiście tego czego nie powiedzieli to pracownik nie wie a potem robią awantury za to co powinni powiedzieć a nie powiedzieli przy rozmowie rekrutacyjnej. Chyba szukając tylko powodów do awantury. Tworzy to negatywny wizerunek firmy. Źle traktowany pracownik nie będzie dobrze mówił o firmie. Moje zdanie - nie polecam pracy w tej firmie.
Jestem mocno rozczarowana szkołą Profi Lingua. Reklamuje się z super ofertą a rzeczywistość wygląda całkiem inaczej. Zarezerwowałam miejsce w grupie. Zapłaciłam zaliczkę. Później dowiedziałam się od Pani z obsługi tej szkoły że nie wiadomo kiedy będą konwersacje i ten „darmowy" kurs. Zaczęłam zastanawiać się czy akurat będę mieć czas wtedy czas. To było dla mnie bardzo dziwne, zapisywać się „w ciemno”. Później dowiedziałam się, że jeśli zrezygnuję w trakcie kursu nawet po kilku lekcjach to płacę 299 zł kary. Po zastanowieniu się stwierdziłam że to nie jest poważne traktowanie kursanta. Poprosiłam o zwrot zaliczki. Pani która zadzwoniła do mnie wczoraj z tej szkoły stwierdziła „ Pani przecież nic nie płaciła, proszę zaczekać sprawdzę, ( po 5 minutach)… ja tu nie mam takiej informacji o Pani przelewie, Pani nie płaciła ”. Dobrze że zapłaty dokonałam przez bankowość elektroniczną i mam potwierdzenie przelewu. W moim odczuciu panuje wielki bałagan w tej szkole, nikt nic nie wie. Szkoda że tak jest… bo reklamą zachęcają…. ale co z tego…
Słowa kojarzące się z Profi Lingua (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca):solidna, zaangazowana Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako ... .wysoką Atmosfera i ludzie tam pracujący są ..bardzo sympatyczni. . Od jakiej stawki można negocjować pensję?10zl netto Najbardziej podobało mi się w Profi Lingua:mila atosfera Najbardziej nie podobało mi się w Profi Lingua:warunki pracy na dworze w zimie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Profi-Lingua Nowa Sp. z o.o. (wykreślona)?
Zobacz opinie na temat firmy Profi-Lingua Nowa Sp. z o.o. (wykreślona) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Profi-Lingua Nowa Sp. z o.o. (wykreślona)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 7 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!