opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Eko-Okna

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.8/5

Na podstawie 9773 ocen
Opinie(19278)
Dodaj opinię
Aktualności(2)

Opinie(19278)

Dodaj opinię
Aktualności(2)
Logo
  • O firmie
  • .
  • Kariera
  • .
  • Kontakt
  • .
  • Facebook

O firmie

Kariera

Kontakt

Facebook

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Bytom
  • Bielsko-Biała
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Kornice
  • Pietrowice Wielkie
  • Cyprzanów
  • Pawłów
  • Żerdziny
  • Lekartów
  • Maków
  • Samborowice
  • Tłustomosty
  • Gródczanki
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Katowice - Eko Okna S.A.
Kornice - Eko Okna
Racibórz - EKO-OKNA SP. Z.O.O.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Kornice
  4. /
  5. Opinie o Eko-Okna S.A.

Opinie

Opinie o Eko-Okna Kornice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 7
    • 8
    • 9
    • …
    • 165

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Eko-Okna S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    młody

    07.02.2026 21:39

    Inne

    Trochę mi żal tej firmy. Przyszedłem tu do pracy jeszcze jak był boom na eko i eko było modne. I już po pierwszych tygodniach miałem opinię, że to jest korpo ale ze wschodnim stylem zarządzania. Faktycznie dało się się tu zarobić, ba jeszcze się da słowo klucz jeszcze. Nie mniej od zawsze wiedziałem, że najniższe zaszeregowanie było w opór przepłacone, ale w myśl zasady "jak dawają to bierz, jak biją to uciekaj", bierze się i się nie narzeka. I z dużą dozą prawdopodobieństwa to się skończy, bo dla nowego inwestora/akcjonariusza będzie się liczył excel a nie niezadowolenie najniżej zaszeregowanych, że "DlAczEgO mojej premii nie ma, bo ona mi się należy, nie będę za podstawę robił". No cóż moi mili, ekonomia się kłania, nie sentymenty a maksymalizacja zysków i optymalizacja kosztów. Tyle i aż tyle. Będzie to druga lekcja ekonomii dla części zakładu którzy o słowie inflacja dowiedzieli się dopiero po tym jak wystrzeliła w okolice kilkunastu procent i o stopach procentowych kiedy one również wystrzeliły w górę. Dla niektórych co tylko wiedzą, że wkrętarka ma magnesówkę, ma prawe i lewe obroty, że wkręt jest do rowka a blachowkręty są do profila gdzie idzie ceownik, mogą być zszokowani jak dostaną papierek do podpisania na ile nowy inwestor wycenia ich pracę. Następnie ludzie, są tu ludzie na prawdę można konie kraść i druga grupa co są niesamowicie toksyczni. A tych toksycznych jest tutaj multum. I niestety również pieniądz zdemoralizował pewną cząstkę osób, którzy dla premii zrobią wszystko nawet rodzinę by oddali do lombardu byle się nachapać. Tu w eko nota bene jest cały przekrój społeczeństwa. Tą firmę zniszczyli ludzie, nie właściciel a ludzie. Ludzie począwszy od dołu do góry. Pieniądz jest bardzo uzależniającym narzędziem. Eko jak titanic, dwa lata temu uderzyło w górę lodową. I ten titanic nabiera wody. Decyzja właściciela mnie nie dziwi a nawet ją szanuję. Bo po co się męczyć z całym tym grajdołkiem jak można wieść spokojne życie. Bo jak Wy wszyscy wszczynaliście larmo dwa lata temu, rok temu, jak ucinali premię i masowe uciekanie na L4 a niedawno pisaliście petycję, że "my jesteśmy rodziną"? To jest taka typowa polska rodzina, z którą najlepiej wychodzi się na zdjęciu. Polak Polakowi Polakiem Kochani! Edukujcie się, chodźcie na kursy, podróżujcie, czerpcie z życia ile się da! Snujcie się, czasem droga pokaże się sama a życie zaprowadzi Was w naprawdę dziwne miejsca. Tyle ode mnie, pora ściągać uniform smerfa i szukać swojego nowego miejsca na ziemi. Wszystkiego dobrego!
    ReviewUserIcon
    andrzej

    08.02.2026 15:04

    Pracownik

    ROBOTNIKOWI NIKT NIE ROBI ŁASKI,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ROBOTNIK MAŁO ZAROBI TO NIE ZAŁOŻY RODZINY,, RESZTA DZIECIOROBÓW ZDECHNIE Z GŁODU,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,MŁODZI DOSTAJĄ MIESZKANIA SAMOCHODY ZIEMIE W SPADKU,, BYZNESSMEN POTRZEBUJE SPAWACZA KIEROWCY TO NIECH PŁACI A KURSY,,,,,,,,,,,
    ReviewUserIcon
    Hanna

    08.02.2026 19:12

    Inne

    Spawaczy, kierowców jest aż za dużo na rynku. Pogadaj z Rafakowcami ilu z nich znalazło prace za 6000+ na łapkę.....też mówili kim to nie są i wielu dzisiaj nie raz łzę roni za tym co mieli ba łąkowej,a wiecznie narzekali szczególnie spawacze.
    ReviewUserIcon
    Alfred

    06.02.2026 20:29

    Inne

    Czy ktoś przyjmował się w ostatnim czasie do Eko? Wiadomo jakie dają teraz podstawy na start?
    ReviewUserIcon
    jan

    08.02.2026 08:31

    Pracownik

    4806 brutto tyle jest podane na profilu EKO OKIEN i uwierz za takie pieniądze lepiej pracować jako cieć gdzie indziej
    ReviewUserIcon
    Edzik

    05.02.2026 23:35

    Pracownik

    Witam mam pytanie czy idzie gdzieś poruszyć temat autobusów,każdy z nas płaci ok ale co myślicie o tym żeby jednak nie jeździć w brudnych arbajach ostatnio tak patrzę przede mną siada kolega z innej hali uwalone spodnie a jutro siądę tam ja lub inni w ciuchach czystych bo zawsze po pracy jadę albo coś załatwić albo po dziecko do przedszkola Stoją też czekając na autobus i nic ,wsiadają do busa nagle pija jedza,super w poniedziałek kawałek banana na fotelu i weź jeden z drugim nie zauważysz .....
    ReviewUserIcon
    Anonim

    07.02.2026 13:09

    Kandydat

    I oby zlikwidowali parkingi albo w najgorszym przypadku postawili parkometry to i dodatkowa kasa dla firmy się znajdzie 🫡🫣😃 z np 10zl godzina postoju
    ReviewUserIcon
    Woman

    07.02.2026 19:29

    Inne

    Nie! Jak Ci nie pasuje, bo się boisz, że ubrudzisz się księżniczko, to i ty jeździj w ciuchach roboczych! To jest autobus pracowniczy i do pracy jeździ się w roboczych ubraniach! Niektórzy mają daleko do szatni, albo nie mają wcale szafek, żeby zdążyli na autobus albo mogli się przebrać! Nie pasuje, to autem se jeździj!
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.02.2026 09:49

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Anonim

    07.02.2026 13:11

    Kandydat

    Najgorszy okres na ten moment mogą nie przedłużać było się starać o stała umowę po ost akcji
    ReviewUserIcon
    Jj

    07.02.2026 17:09

    Pracownik

    Jeśli pracujesz na Z5/6/7 to ci nie przedłużą. Tak sądzę. Tam chyba większości nie przedłużają
    ReviewUserIcon
    Dziękuję

    07.02.2026 07:50

    Pracownik

    Wszyscy podpisują nowe umowy tylko jak zwykle dyrektor Aluminium nikogo nie poinformował o nowych możliwościach.
    ReviewUserIcon
    Anonim

    07.02.2026 13:05

    Inne

    Jakie to nowe umowy wszyscy podpisują?
    ReviewUserIcon
    Alu

    07.02.2026 14:43

    Pracownik

    To znaczy jakich możliwościach?
    ReviewUserIcon
    Gwintowana

    01.02.2026 19:04

    Były pracownik

    Tak na szybko liczyłam to dział BHP ma ponad 30 osób. I po co ? Każdemu zapłać podstawę + premia i robi się ogromną kwota miesięcznie. W większych firmach w których pracowałam była zewnętrzna firma która przyjeżdżała i robiła swoje. Jeszcze rozumiem magazyny BHP bo tam faktycznie chłopaki są potrzebne. Ale inspektorzy ? Ja bym to od razu pogoniła i już miesięcznie ile masz kasy do przodu.
    ReviewUserIcon
    Lex

    06.02.2026 19:07

    Były pracownik

    To właśnie są ludzie z IQ małpy 😅 myślą że wszystko zlikwidują i hulaj dusza a problem nie jest w ilości ludzi tylko w przeinwestowaniach i rozwalaniach kasy na lewo i prawo
    ReviewUserIcon
    AroZ7

    07.02.2026 07:33

    Były pracownik

    Twoje ostatnie zdanie idealnie pokazuje za kogo wy tam w biurach macie ludzi pracujących na produkcji. "Będących pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających" Już wiecie czemu was nikt nie lubi ? Poza mandatami za głupoty brak szacunku do innych, chodzicie z głowami do góry jak pawie. Owszem przy takiej ilości pracowników komórka BHP musi istnieć ale nie w takim dużym składzie. Większość rzeczy takich jak szkolenia okresowe, pomiary środowiska pracy, audyty, dokumentację powypadkową, wsparcie przy PIP / UDT, można zlecić firmie zewnętrznej i zapłacić im za ustaloną/wynegocjowaną kwotę, niż płacić miesięcznie grubą kasę.
    ReviewUserIcon
    Alfred

    06.02.2026 20:39

    Inne

    Czy ktoś zatrudniał się teraz w Eko? Jaka podstawa jest teraz na start?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    06.02.2026 14:05

    Pracownik

    Jak mama nie wychowała czystości to takiego (usunięte przez administratora) nikt nie nauczy kultury a co że transport pracowniczy to możesz jeździć jak żul to nie twój autobus prawdopodobnie podchodzisz z Baborowa czy też z innych zakątków Opolszczyzny bo wam jeszcze słoma z butów wystaje a robicie sie panami, Śmierdziele
    ReviewUserIcon
    Twojastara

    06.02.2026 13:29

    Inne

    Ale było by pięknie gdyby Mateuszek sam po przejęciu musiał krzyżyki z ścian odklejać. Haha
    ReviewUserIcon
    Parking Z7

    04.02.2026 22:58

    Pracownik

    Rozwalając produkcję na 2 zmiany góra liczyła się z tym że o godzinie 13:00 już jest full parking i nie ma gdzie zaparkować auto? Mamy przyjeżdżać o 12:00 żeby czatować na miejsce żeby z spokojem iść do pracy? Czy na tej trawie ludzie mają rozwalać swoje samochody? Przy 3 zmianach były cyrki żeby na 2 zmianę dojechać nie wkurzając się a teraz to jest dopiero armagedon. Pomijając fakt jak ludzie nie potrafią parkować zostawiając odstępy nie potrzebne.
    ReviewUserIcon
    Rty

    06.02.2026 12:54

    Pracownik

    Na z5 , jest możliwość Łukasza L traktorzystę uspokoić z tym odbijaniem ,bieganiem na koniec zmiany? To że przeparkowuje prywatny samochód na zm popołudniowych samowolnie opuszczając miejsce pracy to za mało.... Może dajcie mu jeszcze jakiś mobilny czytnik szybciej w domu będzie
    ReviewUserIcon
    Z6

    03.02.2026 20:47

    Pracownik

    Czy Małysz z Wodzisławia już wyleciał? W kornicach rzucali nim jak sz. .m.a.t.o.m. o podłogę między z2 a z6 Podobno ściągną i ustawił w wodziu całą rodzinę , żonę i córeczki....a ogólnie jest wyznawca premiera i chętnie by ściągną ukr na masE miejsca
    ReviewUserIcon
    Qwui

    06.02.2026 02:14

    Pracownik

    Jedna córeczka pracowała pod nim bo jej załatwił. Święta krowa pewnie miała duża premie.
    ReviewUserIcon
    Nieznany

    06.02.2026 10:34

    Pracownik

    I to wlasnie jest dowód na to jak ludzie pierd.olą a pojęcia o niczym nie mają... Trochę kultury a nie od razu dziewczyne wyzywasz.. Idź do kadr niech ci pokażą jakie to "ogromne" premie miała 🤣 takich aferzystów powinni na starcie eliminować
    ReviewUserIcon
    anonim

    05.02.2026 08:36

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Robochłop

    05.02.2026 23:10

    Pracownik

    Rafako w ostatnich miesiącach swojego istnienia "zawlekło" z wypłatami o dwa dni. Tak to wszystko się zaczęło... 😱
    ReviewUserIcon
    Puk puk

    06.02.2026 08:24

    Pracownik

    Chłopie dobrze mnie posłuchaj, weź się rozpędz i dobrze p.... głowa w mur, jest 6 luty mogą wypłacic i 10tego to czy zrobią szybciej przelew to tylko dobra ich wola, naprawde ludzie pracujący w eko szczególnie na produkcji to ludzie bez rozumu, może są wyjatki
    ReviewUserIcon
    Kulo

    06.02.2026 07:00

    Inne

    W firma Eko Okny to jest dobra robota. Pan, co tam zarządzi, to jest człowiek porządny. Nie bije, nie krzyczy, jak dawniej bywało. Robota jest od rana do zmierzchu, ale to ja znam. Siła jest. Więc jak szukasz praca, to jest miejsce dobre. Ja mówię prawdę. Jest dobrze. Bardzo dobrze.
    ReviewUserIcon
    Fantomas

    03.02.2026 21:04

    Pracownik

    Cała flota na sprzedaż i 4000 tys ludzi czy to prawda
    ReviewUserIcon
    Gosc

    04.02.2026 23:02

    Pracownik

    Jakby tak było to nie zatrudnialiby na umowę o pracę tylko na zlecenie z agencji, tak mi się wydaje
    ReviewUserIcon
    Plexi

    06.02.2026 00:18

    Pracownik

    W zeszłym roku też nazatrudniali ludzi na umowę o pracę a potem od czerwca się ich pozbywali i sru...1200 osób poszło w piz..
    ReviewUserIcon
    anonim

    05.02.2026 11:11

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    #Balsamista
    ReviewUserIcon
    Gwintowana

    05.02.2026 16:17

    Pracownik

    Będzie zawsze w terminie do 10'tego dnia miesiąca. Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Kolos

    05.02.2026 15:26

    Inne

    Kupiłem ekoko okna to są (usunięte przez administratora) sprzedają niekompletne okna 3 szybowe jestem tego świadkiem i też sklepy sprzedają niekompletne a na Śląsku jest ich dużo
    ReviewUserIcon
    anonim

    28.01.2026 22:25

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ojciec

    05.02.2026 09:48

    Kandydat

    A pracujesz gdzieś? Gdzie można się przyjąć?
    ReviewUserIcon
    Mikołaj

    03.02.2026 12:30

    Pracownik

    No to ostatnia normalna wypłata w tym miesiącu !! Chyba trzeba się ewakuować …
    ReviewUserIcon
    Gosc

    04.02.2026 17:59

    Pracownik

    Wynagrodzenia nie obniża się aneksami tylko wypowiedzeniem zmieniającym
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    04.02.2026 19:21

    Pracownik

    Masz racje w zeszlym tygodniu podpisalem aneks zmieniajacy mianowicie zmiany ulega wynagrodzenie, jest powiekszone o 3 procent wzgledem poprzedniego 😊 więc skończ siać ferment i weź się za robotę
    ReviewUserIcon
    zzz

    30.01.2026 16:23

    Pracownik

    dwóch brygadzistów z hali 4 z zmiany : nic nie robia lenie totalne i nie roby
    ReviewUserIcon
    Jordan

    03.02.2026 13:25

    Pracownik

    Czas na zmiany na tej zmianie !! Jest dużo innych pożądnych ludzi u nich @zzz ten grubas to psychopata, trzeba na niego uważać
    ReviewUserIcon
    Bożena

    04.02.2026 19:18

    Pracownik

    Tak konfident upas się z nieroboenia tylko plotkuje i chętnie by wszystkie pracownice pozwalniał Uważajcie na niego!!!!!
    ReviewUserIcon
    Puk puk

    04.02.2026 12:03

    Inne

    Firma podkreśla, że inwestycje nie oznaczają redukcji, a wręcz przeciwnie – mają umożliwić dalszy rozwój, utrzymanie miejsc pracy oraz stabilnych zarobków. Planowane działania mają również pozytywnie wpłynąć na wyniki sprzedażowe i konkurencyjność marki na rynkach zagranicznych. Eko-Okna konsekwentnie zaznaczają, że ich celem jest długoterminowy rozwój, oparty na współpracy z pracownikami i partnerami biznesowymi, a nie krótkoterminowe decyzje właścicielskie.
    ReviewUserIcon
    qqryk

    04.02.2026 17:12

    Inne

    O czym Ty czlowieku piszesz? No chyba ze nadzieja umiera ostatnia.
    ReviewUserIcon
    Gosc

    04.02.2026 17:57

    Pracownik

    To dlaczego p. Klosek negocjował dla nas lepsze warunki wypowiedzen ? Na pewno była mowa o zwolnieniach.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Eko-Okna?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Eko-Okna S.A.

    Spacerowa 4 47-480 Kornice

    REGON:277925708

    KRS:0000586067

    http://www.ekookna.pl/

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Xxx

    30.01.2026 15:00

    Pracownik

    A może zainteresować się magazynami? Przecież to Aby dziewczyny z produkcji rozdzielały pewne elementy na mniejsze ilości a magazynier rozwalony na telefonie to chyba trochę nie tak ma wyglądać?i takie osoby mają umowy na stałe :-\
    ReviewUserIcon
    Sonia

    04.02.2026 07:18

    Pracownik

    Drogi autorze tych oto wypocin. Szacunek to jedno pokorą to drugie, jeśli myślisz że będę stała i słuchała głupich docinek i nie reagowała to się mylisz ... niestety do takich osób nie należę które dają z siebie robic pośmiewisko, jeśli ktoś nie ma do mnie szacunku ja tez go miec nie bede do takiej osoby. Głupie komentarze = głupie odzywki czego nie rozumiesz ? Nasza praca jest fajna ale twoja najwidoczniej już nie skoro tak chętnie wcinasz się tam gdzie trzeba = zmień stanowisko. Fajnie jest pisac o kimś anonimowo ja przynajmniej mam tyle godności zeby pisać pod swoim imieniem. A co do telefonu ... dla większości osób na tej wspaniałej stronie wszyscy siedza na telefonach i nic nie robia tylko ciekawe kto wtedy odwala cała robotę która musi być zrobiona ...? A najwięcej mają do powiedzenia ci którzy pod anonimem obsmarowoja innych a sami stoja schowani na liniach i przeglądają tiktoki ... obojętne czy nasze biurko będzie schowane czy na środku hali dla was wszystkich my zawsze siedzimy na telefonach ! I jeszcze jedno jeśli masz jakiś problem to przyjdz i mi to powiedz a nie zakrywasz się debilnym nickiem i chcesz zmieniać świat i oczerniać ludzi ... trochę godności... Elo ...
    ReviewUserIcon
    Xxx

    04.02.2026 17:11

    Pracownik

    Ty nie masz szacunku do nikogo.dla wszystkich jesteś wulgarna i aroganck i większość osób to potwierdzi czy twoja poprzednia zmiana czy aktualna . No to elo
    ReviewUserIcon
    Bez urlopu

    03.02.2026 13:57

    Pracownik

    Może byśmy poruszyli w końcu dlaczego jak ktoś nie potrafi zoorganizować pracy [góra,kierownicy] z2 to każą wybierać nowe urlopy to jest niezgodne z przepisami. Skoro wyraża sie chęć do roboty a powiedzą ze nie ma wystarczająco roboty dla ludzi to powinni płacić postojowe do kwietnia zostaniemy bez urlopów. Wysyłanie pracownika na urlop wypoczynkowy wyłącznie z powodu braku pracy jest co do zasady niezgodne z przepisami. Pracodawca nie może zmusić pracownika do wzięcia urlopu bieżącego, chyba że jest to urlop zaległy lub pracownik jest w okresie wypowiedzenia. W przypadku przestoju spowodowanego brakiem pracy, pracownikowi przysługuje wynagrodzenie za gotowość do pracy. Kluczowe zasady dotyczące urlopu a brak pracy: Urlop bieżący: Pracodawca nie może zmusić pracownika do wykorzystania bieżącego urlopu z powodu braku zamówień. Wymagane jest porozumienie stron. Urlop zaległy: Pracodawca ma prawo wysłać pracownika na zaległy urlop (do 30 września następnego roku) nawet bez jego zgody. Okres wypowiedzenia: W okresie wypowiedzenia pracodawca może udzielić urlopu (bieżącego i zaległego) jednostronnie. Przestój (Art. 81 Kodeksu pracy): Jeśli brak pracy wynika z przyczyn dotyczących pracodawcy, a pracownik jest gotów do pracy, przysługuje mu wynagrodzenie wynikające z jego zaszeregowania, a nie urlop. Urlop bezpłatny: Przymusowe wysłanie na urlop bezpłatny z powodu braku pracy jest nielegalne.
    ReviewUserIcon
    Gosc

    03.02.2026 22:19

    Pracownik

    Jak nie ma roboty na twojej hali to możesz zgłosić chęć pójścia na inną, kiedy inni wybierają stare urlopy, nie musisz brac nowego urlopu, pracodawca musi ci zapewnić inną pracę. No chyba, że nie chce ci się iść na inna hale to już co innego, wtedy ochoczo i bez gadania i marudzenia musisz brac nowy urlop.
    ReviewUserIcon
    Anonim

    04.02.2026 08:58

    Kandydat

    Ale czemu to piszesz na go work a nie powiesz tego górze (kierownik brygadzista) tu twoje wypociny nic nie dadzą
    ReviewUserIcon
    elo

    03.02.2026 20:35

    Pracownik

    moglimy cale eko na dwie zmiany zrobic bo mi sie k*rwa zyc na tych nockach nie chce NOC JEST OD SPANIA
    ReviewUserIcon
    Eko

    03.02.2026 18:30

    Pracownik

    Może najpierw zanim straszyć ludzi zwolnieniami powinni zacząć od góry co są winni sytuacji i złych decyzji zaczynając od Zarządu firmy jak i dyrektorów i kierowników ( nie wiadomo po co ich tyłu na halach ) . A później za szaraków się brać wyżej jest największy problem , a nie na dole Po za tym czemu cały czas są w poniedziałki przyjęcia skoro zwolnienia mają być ? Jaki to sens później takim osoba umów nie będą przedłużać
    ReviewUserIcon
    endri

    02.02.2026 17:38

    Kandydat

    Siemka czy w Kędzierzynie-Koźlu jest praca w Eko Oknach ? Jestem zainteresowany aby złożyć CV.
    ReviewUserIcon
    endri

    03.02.2026 15:18

    Kandydat

    Dlaczego? A miało być tak dobrze. To gdzie teraz działają eko okna?
    ReviewUserIcon
    pracujący

    30.01.2026 19:45

    Pracownik

    W firmie jest masa zdublowanych i niepotrzebnych stanowisk, 2 pracowników do jednego zadania i kierowników nie wiadomo od czego. Pracuję już w eko kilka lat i nie mogę już na to patrzeć, efekt to pół dniówki na telefonie i kursy od stołówki do toalety. Skoro my mamy kamery obok stanowisk to w akwariach też powinny być. Przydałby się także solidny audyt przeprowadzony przez ludzi z zewnątrz i sprawdzenie co ci pracownicy robią przez cały dzień.
    ReviewUserIcon
    Mikron

    03.02.2026 12:32

    Były pracownik

    Od bardzo dawna wiadomo że kadra kierownicza w eko oknach jest mocno sztucznie rozbudowana kierownicy mają pod sobą cztery pięć osób- serio -i to nie potrafią dobrze zarządzać A od ciebie wymagają umiejętności pracy na kilku stanowiskach żeby dać ci lepszą premię
    ReviewUserIcon
    Szczery do bólu

    28.01.2026 19:54

    Pracownik

    Fakty są takie , że ten romans pana Mateusza z PiS -em nam zaszkodził bo patrząc co oni wyprawiają w rządzie czy samorządach od Rybnika po Racibórz i Jastrzębie gdzie Wodzisław Śl. to miasto podobnej kategorii ( już wkrótce)jak Pszów to te zakłady pracy nasi architekci sukcesów potrafią wykończyć od środka ,a resztę zrobi państwo , przepisy czy związki , które na kopalniach załatwiają dofinansowania do wczasów ,a w Eko kary , które spłacasz . Mamy 2026 r. i analogiczną sytuację do 2025 r. gdzie znowu nikt nic nie wie i to w największej firmie z branży budowlanej w Europie , gdyby Niemcy byli takimi samymi d3bilami jak Polacy w zarządzaniu to Francuskim atutami jedzą dzisiaj ,a topowych marek jak BMW, Mercedes , Audi .,itp. itd. NIE MA. Nas więcej było podczas zaborów bo ta demokracja i kapitalizacja od 90 r. zafundowała niż demograficzny na wskutek braku warunków dla rozwoju ,a wy w kraju z aborcję walczycie jak na halach wszyscy stosują antykoncepcję , tabletki po żeby do Pana pięknej firmy przyjść i nic nie widzieć .Proponuję na koniec jeszcze (bo i tak (usunięte przez administratora) ... się interesujesz ) przebrać się za zgrzewarkę bo te historie z graniem pracownika to PiP pewnie zatkało jak ktoś to zgłaszał -jesteś legendą bo mój wkład to były wyniki z tygodniowych raportów produkcyjnych , które zwyżkowały ,a nagroda za staranie to współudziałowiec ,który tanią siłą roboczą w Polsce buduje pozycję więc odpowiedzi nasuwają się same jakim kosztem to się odbędzie bo wszystkie decyzje z tego roku łącznie ze świadczeniami można cofnąć łącznie z obniżeniem wynagrodzeń aneksując umowy jako nowe warunki nowego właściciela .
    ReviewUserIcon
    Robochłop

    31.01.2026 22:10

    Pracownik

    A ile by się nadrobiło, gdyby do władzy i biznesu dopuścić kompetentnych ludzi 🫡
    ReviewUserIcon
    Hanna

    02.02.2026 19:26

    Inne

    Najpewniej tak będzie jak ktoś przejmie zakład może od ręki dac nowe aneksy na płace minimalną w majestacie prawa całemu zakladowi tylko jeśli mają po (usunięte przez administratora) dostać Ci najciężej pracujący to mam nadzieję,że takie same cięcia nastąpią w biurach tam też wielu przychodzi robic dobre wrażenie i akurat wiem co mówię.
    ReviewUserIcon
    Hanna

    28.01.2026 15:17

    Inne

    Wszyscy dalej żyją mokrym snem,a zapewne większość fabryki pójdzie do likwidacji,bo po co sobie konkurencję robić. Budowlanka leczy i kwiczy od dłuższego czasu lepiej nie będzie więc i popytu nie będzie.
    ReviewUserIcon
    Robochłop

    31.01.2026 22:33

    Pracownik

    Najlepsze w tym wszystkim to jest to, że Kłosiek uwierzył w to, że po otwarciu K-k i Włodzia to dział handlowy wypracuje 30% więcej zysku. Ten podpis pod kredytami to nic innego jak podpis pod cyrografem Lucyfera. A tyle było modlitw do Bozi - a tu jeb! Lucek 😈 Jakie to żałosne...
    ReviewUserIcon
    Hanna

    02.02.2026 19:21

    Inne

    Dokładnie,a to było samobójstwo dla firmy.....teraz w najlepszym wypadku płacę spadną na poziom maksymalnie 5tyś,a w gorszym scenariuszu konkurencja doprowadzi do likwidacji zakładu,ale tu wszyscy nadal uważają że nic się nie stało....dla prezesa może nie,bo dla niego kilka milionów w jedną czy w drugą stronę to jak dla nas kilkadziesiąt złotych w jedną czy drugą stronę.
    ReviewUserIcon
    Bożena

    02.02.2026 06:57

    Pracownik

    Proszę się przyjrzeć pracy 1 brygadzista chodzi na L4 -lewe bo nie chce mu się robić. Jest nie kompetentny wiele osób przez niego straciło pracę szczególnie kobiety mowa jest o p.Rafale.
    #PracownikProdukcji
    ReviewUserIcon
    Bożena

    02.02.2026 06:35

    Były pracownik

    Miałam okazję pracować z p.Rafałem, który stosuje w pracy mobbing wśród kobiet wyzywa poniża i przeklina ma się za kogoś lepszego też zaczynał na produkcji a teraz ma wyższe stanowisko straciłam pracę ponieważ powiedziałam co o nim myślę. Eko Okna to specyficzne miejsce i nie polecam tej firmy.
    #PracownikProdukcji
    ReviewUserIcon
    PETYCJA

    30.01.2026 21:23

    Pracownik

    bardzo ciekawy podcast o eko oknach, cala prawda o kadrze zarzadzajacej i pod koniec podcastu najprawdziwsza prawda o zwiazkach zawodowych
    ReviewUserIcon
    Rob

    01.02.2026 19:55

    Pracownik

    Był taki dyrektor przez chwilę na plastiku ( taki troche przy sobie) który miał i podejście i wiedzę i obojetnie kiedy był dostępny i szczery. Wymagal odcnrygadzistow pracy i.. wróciła stara elyta i juz go nie ma. Przez taka elyte wlasnie jest jak jest. Bo jak ktoś lepszy to cza go sie pozbyć
    ReviewUserIcon
    jan

    01.02.2026 22:00

    Inne

    Po co rozmowa ? Przecież jest już pozamiatane. Będzie nowy właściciel. On już przywiezie swoich dyrektorów i kierowników. Z naszą kadrą dowódczą to już się żegnamy. Przecież były spotkania z pracownikami i szef powiedział wyraźnie, że jest to decyzja osobista i została już podjęta. Jest tylko kwestia kto przejmie fabrykę, ilu zwolni i o ile obniży pensje zasadniczą.
    ReviewUserIcon
    Fantomas

    01.02.2026 11:53

    Pracownik

    Całe drewno idzie do likwidacji ponocybedzie dużo zwolnien
    ReviewUserIcon
    Były pracownik drewna

    01.02.2026 18:19

    Były pracownik

    I bardzo dobrze. Ta patologia powinna być zlikwidowana już lata temu. Rak, który przez Kędzierzyn doprowadził firmę tam, gdzie jest teraz.
    ReviewUserIcon
    Nick

    01.02.2026 19:31

    Pracownik

    Już to zamykają 3 lata i nie widzę żeby mieli to zamknąć
    ReviewUserIcon
    Plexi

    29.01.2026 17:34

    Pracownik

    Wcale się nie dziwię, że się dzieje, co się dzieje. Były miesiące, że na niektórych działach miesiącami nie było roboty. Pracownicy głupa palili, sprzątali, śrubki przesypywali ale 7 tyś. co miesiąc wpadało. Część osób, co mają jakieś funkcję i za to niezłą kasę, szwędają się, jedzą, na fajkę co chwila a jak ich zawołasz bo na tym ich robota polega to przewracają oczami i lecą kur..,bo raczyłeś jaśnie pani/ panu przeszkodzić. I za to kilka tysi wskakuje co miesiąc. Tak chamskich i ordynarnych ludzi nie widziałem nigdzie. Na stanowisku wypadałoby odrobinę klasy pokazać. Czy to kobiety czy faceci jedna sztanca. Większość jest tak pazerna, że jakby mogli to by drugiego w łyżce wody utopiła. Na palcach jednej ręki mogę wymienić spoko ludzi, reszta nie wiem skąd się wzięła. Za chwilę to wszystko jeb... I może wtedy te księżniczki i książęta się obudzą jak przyjdzie robić za połowę tego, co teraz. Same kierowniki,kierowniczki, każdy czymś rządzi, kooperuje. Firma cyrk. Aż mnie dziwi, że tak łebski facet jak P. Kłosek nie widział , co tu się dzieje i że kierownik kierownika kierownikiem popycha a brygadzistki, koordynatorzy i koordynatorki są gęściej jak liście na drzewie. Na bogato 🤣
    ReviewUserIcon
    Nick

    01.02.2026 10:40

    Pracownik

    Wszyscy wiedzą, że ilość kierowników i brygadzistów, a także ich jakość jest od lat problemem tej firmy. Przede wszystkim zjawisko które nazywam „baby leader”, czyli przełożeni przed 30stka, nie znający życia i nie mający obowiązków poza pracą, to karygodne i śmieszne wręcz, żeby mały smark wydawał polecenia, albo decydował kiedy dorośli ludzie mają mieć urlopy czy straszył karami finansowymi za nie przyjście w sobotę. Następna sprawa, wykształcenie. Jak ktoś, kto do niedawna podpisywał się krzyżykiem na budowie może być kierownikiem w takiej firmie. Niestety, ale połowa kierownictwa ma duże deficyty poznawcze, żadnego przygotowania do zarządzania działami w firmie i piastuje funkcje zazwyczaj z przypadku. Unikam rozmów z tymi ludźmi jak ognia, gdyż zwyczajnie bierze mnie na wymioty. Utarło się że awansuje taki as z działu, który potrafi wszystko i wie z kim zbić piątkę, ale zarządzanie zespołem to nie umiejętność pracy na każdym stanowisku.. trzeba mieć trochę kultury, zdolności interpersonalnych, potrafić zgrać i zmotywować ludzi, cokolwiek o nich wiedzieć, potrafić przydzielać pracę i umiejętnie przesiewać tych którzy przynoszą ewidentne straty. Jeśli ktoś chce ratować firmę, trzeba zacząć od wywalenia na zbity pysk połowy tak zwanych funkcyjnych, nie mówić już o ich zastępcach i przydupasach, do roboty albo won.
    ReviewUserIcon
    Lolo

    01.02.2026 17:53

    Pracownik

    To fakt, kolesiostwo tutaj to skandal. Kierownicy bez kompetencji.Brygadzisci to śmiech na sali.Nieroby które straszą pracowników....
    ReviewUserIcon
    Szczur

    30.01.2026 10:33

    Pracownik

    Żal mi tych młodych co przyszli i tyrają za te marne 4806 brutto. Śmiech na sali by takie wynagrodzenie dawać w takim zapie****u
    ReviewUserIcon
    jan

    31.01.2026 17:29

    Pracownik

    Ty to masz jakiś uraz do miejscowych czyżby coś w dzieciństwie nie tak? Pewnie pochodzisz z tych zza buga z biedy żal d.... ściska że my w normalnych warunkach dorastaliśmy wy do lat 90-tych gnój za progiem mieliście i wychodek na dworze tak jak po Niemcach po wojnie dostaliście domy to tak mieszkaliście dziesiątki lat ,ciesz się że przodkowie do cywilizacji trafili bo dalej byś biedował biedny tumanie potomku tumana.
    ReviewUserIcon
    Woman

    01.02.2026 14:32

    Inne

    To idź na stację i sobie siedź tam za najniższą. I nie marudź.
    ReviewUserIcon
    Do szefa

    31.01.2026 00:23

    Pracownik

    Pracowałem 10 lat w tej pożal się Boże firmie !! Wszystko było dobrze dopóki nie doznałem urazu kręgosłupa.Wszyscy się odemnie odwrócili i robili żarty!Pracowalem piątki światki i niedziele żeby zarobić i wspomagać firmę ! Co teraz z tego mam!? Nic ! Chodzę od lekarza do lekarza żeby dostać rentę ! Jestem wrakiem człowieka przez tą pracę! Ludzie! Powiem wam jedno ! Nie warto się poświęcać bo i tak wasz kierownik i prezes później mają was w d….! Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Nick

    31.01.2026 09:36

    Pracownik

    Zawsze to powtarzam, to oranie w soboty, za darmo czy za cokolwiek, równoznaczne z odbieraniem czasu sobie i rodzinie, bez regeneracji, a po pierwszych zmianach i nockach z dużymi deficytami snu. Ludzie sami sobie to zrobili, orają do upadłego i jeszcze dają się kierownictwu na siebie szczuć. Psychika i ciało, po kilku latach do kasacji. I tak jak kolega mówi, jak posypie się zdrowie, to pośmieją się i karawana jedzie dalej, pracownik na straty, zatrudniamy następnego. Mam szczerą nadzieję że nowy właściciel zrobi przede wszystkim porządek, z niewykształconym, niekompetentnym kierownictwem i ograniczy liczbę brygadzistów do niezbędnej, od tego trzeba zacząć koniecznie. Soboty i nocki do kasacji, szczególnie soboty niszczące ludzi i przynoszące wręcz straty finansowe, ludzie wtedy nic nie produkują, a w poniedziałek są jak zombie i też się do niczego nie nadają. Nawet dociskać załogę trzeba umieć z głową, ale co tu gadać jak co drugi decyzyjny przeszłość w budowlance i szkoła podstawowa:)
    ReviewUserIcon
    Mateusz

    31.01.2026 03:54

    Pracownik

    Jeden kredyt lub pięć w tym samym czasie i prawie 30 lat pracy nad firmą zmarnowane
    #Prezenter
    ReviewUserIcon
    Tomson

    30.01.2026 23:57

    Pracownik

    Tylko spokoj nas uratuje... nie nakręcajcie sie dopóki nie będzie d konkretnych decyzji ... Mam nadzieje ze jesli dojdzie do sprzedania Firmy będzie wiekszy porządek dużo o ludzi jest tutaj niańczonczych i mysla ze wszystko sie im należy 😶 Lepiej żeby zostalo jak jest niż było lo gorzej ... Żyjesz dniem dzisiejszym niz sie zamartwiac co to zmieni? nic To zamartwianie i ocenianie tylko nam psuje nastroj..
    #KoordynatorDsLogistykiITransportu
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    27.01.2026 20:16

    Pracownik

    Panie Prezesie.Czyli od lutego nie mamy swojego życia prywatnego tylko cały czas w pracy od poniedziałku do soboty bo tak sobie dyrektor i czerwoni zażyczyli?? Że mamy pracować na 2 zmiany.Czy wy czerwoni pamiętacie że bez nas nie ma was chyba tak , życzymy wam aby nowa firma potraktowała was tak samo jak wy nas traktujecie!!!!
    ReviewUserIcon
    pracownik były

    29.01.2026 15:09

    Były pracownik

    Ty to chyba masochista jesteś albo taki co na nockach mało robi naprawdę tak bardzo będzie wam tego dodatku brakowało? Ja tylko przez te nocki zrezygnowałem z tej pracy.
    ReviewUserIcon
    Puk puk puk puk

    30.01.2026 16:06

    Były pracownik

    Jak zrobicie normę to będą premię duże pamiętajcie trzeba pracowac a nie w weekend przed telewizorem
    ReviewUserIcon
    Ila

    30.01.2026 15:27

    Pracownik

    Czy to prawda że hala 5 też ma być na 2 zmiany?prócz produkcji bo oni pracują na 2 zmiany,tyczy się przygotowki,magazynu itd?
    #Spawacz
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    30.01.2026 11:57

    Pracownik

    Widzę że co niektórzy, żyją tylko po to , żeby narzekać. Nikt Was na siłę nie trzyma w Eko jak Wam tak jest źle. Jakiej decyzji Kłosek by nie podjął,wiecznie narzekacie. A bo to a bo tamto. Nie było było sobót, źle, były soboty źle, dał paczki świąteczne źle,bo nie takie i takie. Nie dałby paczek źle,bo co to za prezes. Dałby każdemu bo 10 tyś, byłoby też źle bo tamto i sramto, wieczne narzekanie, Wam się po prostu nie dogodzi, nikt Was za karę w Eko nie trzyma. Pewnie tutaj narzekacie jak Wam jest źle, jaki to prezes jest zły a na hali każdemu wychodzicie do du** bez mydła, z uśmiechem na twarzy. Współczuję Waszym rodzinom jak w domu też tak narzekacie, bo na obiad jest to a miało być co innego, w sobotę mieliśmy w domu siedzieć a gdzieś jedziemy. ŻENADA PO PROSTU ŻENADA.

    Zostaw merytoryczną opinię o Eko-Okna S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.