opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Eko-Okna

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.8/5

Na podstawie 9781 ocen
Opinie(19293)
Dodaj opinię
Aktualności(2)

Opinie(19293)

Dodaj opinię
Aktualności(2)
Logo
  • O firmie
  • .
  • Kariera
  • .
  • Kontakt
  • .
  • Facebook

O firmie

Kariera

Kontakt

Facebook

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Bielsko-Biała
  • Bytom
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Kornice
  • Pietrowice Wielkie
  • Cyprzanów
  • Pawłów
  • Żerdziny
  • Lekartów
  • Maków
  • Samborowice
  • Tłustomosty
  • Gródczanki
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Katowice - Eko Okna S.A.
Kornice - Eko Okna
Racibórz - EKO-OKNA SP. Z.O.O.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Kornice
  4. /
  5. Opinie o Eko-Okna S.A.

Opinie

Opinie o Eko-Okna Kornice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 67
    • 68
    • 69
    • …
    • 166

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Eko-Okna S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    anonim

    16.04.2024 10:16

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Rolo

    16.04.2024 16:32

    Pracownik

    Ucieli 100%
    ReviewUserIcon
    Polak

    16.04.2024 15:12

    Pracownik

    Ukraińcy dostali średnio 1000 - 1200 złotych więcej niż Polski parobek w eko oknach!
    ReviewUserIcon
    …..

    16.04.2024 02:05

    Pracownik

    Czy to prawda, że z działu gospodarczego ma stracić pracę ponad 100 osób ?
    ReviewUserIcon
    karo

    16.04.2024 11:59

    Pracownik

    Zostaną przesunięte na inne stanowiska, Ekookna potrzebują zatrudnić 5 tyś pracowników, to nie będą nikogo zwalniać
    ReviewUserIcon
    anonim

    13.04.2024 17:28

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Nik

    16.04.2024 03:00

    Pracownik

    Nie wiem, pytaj tych co je przerzucają, my na plastikach jesteśmy 2 dni do przodu i 1-2 dni w tygodniu wyrzucają nas na urlopy całymi liniami
    ReviewUserIcon
    xXx

    15.04.2024 11:09

    Pracownik

    Witam czy już ktoś miał premię ?
    ReviewUserIcon
    .

    15.04.2024 16:22

    Pracownik

    Nie będzie w tym miesiącu ani grosza premii, dyrektorzy siedzą na L4, prezes robi czystki chodząc po halach, a informacje, że po 10 miały być wypłacone są istnymi bredniami. Niestety ale realia są takie, że wszyscy pracowaliśmy za gołą podstawę, i w teorii prezes ma prawo zabrać premię gdyż jest ona uznaniowa, natomiast nie poinformowanie dlaczego ją uciął jest już nie tyle co dziwne a zwyczajnie głupie. Przykro się patrzy jak duża firma upada.
    ReviewUserIcon
    Robochlop

    15.04.2024 22:24

    Pracownik

    Niestety nie będzie premii.
    ReviewUserIcon
    anonim

    14.04.2024 09:35

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Bart

    14.04.2024 19:06

    Pracownik

    Tak samo Pan Prezes powinien zająć się biurem które jest stworzone na hali numer 2 przy drugiej bramie biuro "brakowi" śmiechu warte.Siedzi ich tam chyba z 6 osób,kawka co chwilę, wyjścia na stołówkę,a na nocnych zmianach to dopiero samowolka,nikt tego nie widzi z zrządzących,to też powinni zlikwidować, na co wydawać pieniądze na takich (usunięte przez administratora) Kiedyś był jeden dysponent i dawał rade,a teraz im więcej ich tam,tym więcej dubli na hali.
    ReviewUserIcon
    Niki

    15.04.2024 21:09

    Pracownik

    I to jest prawda że nieraz jest coś ma wyjazd leży u nich na linii a oni walą zlecenie jako brak,oprócz tego nie chce im się szukać małych planów a szczególnie białe,wola wywalić zlecenie że brak tak powstają potem duble których aż się roi na wózkach,a na liniach leżą jeszcze nie zgrzane nawet z lutego,wiadomo że białe to produkcyjne ale jakby nie było też kosztuje
    ReviewUserIcon
    O7

    15.04.2024 12:54

    Pracownik

    I jak to jest? Ukraina po 6000 przelewy z premią? Nie ładnie.
    ReviewUserIcon
    Xyz

    15.04.2024 17:17

    Pracownik

    Potwierdzam Ukraińcy otrzymali dziś wynagrodzenie z premia
    ReviewUserIcon
    Terminator

    15.04.2024 06:35

    Pracownik

    Myślicie ze premie to nie śmieszny zart ? Gdy wy dostawaliscie wszyscy premie to utrzymanie ruchu mogło tylko patrzeć, obiecywane było że do 2 tygodni będzie aneks i te dwa tygodnie były bo już 3 miesiące temu ...
    ReviewUserIcon
    K

    15.04.2024 12:05

    Pracownik

    To że utrzymanie ruchu dostaje jakiekolwiek premie to jest nie śmieszny zart żeby naprawić maszynę potrzeba 2 mechaników którzy 90% tego czasu spędzają na kawie rozmowach i na fajce to się powinniście cieszyć że dalej macie pracę
    ReviewUserIcon
    M

    15.04.2024 16:09

    Pracownik

    Skoro już ugólniamy wszystkich do jednej zauważonej osoby to produkcja ogranicza się do trepa wciskającego jeden guzik, spędzającego 50 procent roboty na fajce albo na toalecie
    ReviewUserIcon
    Odpady

    14.04.2024 20:53

    Pracownik

    Ten wspaniały ktoś ,kto wymyślił dołożenie obowiązków pracownikom produkcji tj. wywożenie odpadów i worków z przygotowania produkcji ,będzie osobiście odpowiedzialny za obniżenie wydajności, albo nie odchodzimy od maszyn albo wozimy koleby,szukamy paleciakow,dbamy o sprawność paleciakow, lądujemy je? Albo produkujemy okna ....
    ReviewUserIcon
    anonim

    11.04.2024 23:08

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ano

    13.04.2024 13:54

    Pracownik

    Firma prowadzi się tak dobrze że na dzień dzisiejszy akcje eko okien ( wkońcu to s.a nie? ) poleciały na mordę prawie 10%. Niezłe przekonanie inwestorów że jest "wszystko spoko" :)
    ReviewUserIcon
    Że co?

    14.04.2024 20:45

    Pracownik

    Wypuszczenie akcji na rynek nie oznacza że spółka ma się rejestrować na GWP, wypuszczenia akcji to uwolnienie aktywów dla każdego, a że "każdy" oznacza w tym przypadku większość ludzi z zarządu to inna sprawa
    ReviewUserIcon
    Ścieżek

    14.04.2024 18:55

    Pracownik

    Informacyjnie premie będą wypłacane po 10.04 proszę przekazać wszystkim pracownikom. Taki mail przyszedł
    ReviewUserIcon
    anonim

    13.04.2024 19:10

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ścieżek

    14.04.2024 18:55

    Pracownik

    Informacyjnie premie będą wypłacane po 10.04 proszę przekazać wszystkim pracownikom. Taki mail przyszedł
    ReviewUserIcon
    anonim

    14.04.2024 12:10

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Auu

    14.04.2024 16:15

    Pracownik

    To nie kierownik decyduje o kwestiach premii tylko prezes. Jeżeli cokolwiek będzie mówił czy do czegokolwiek przekonywał to z pewnością nie ze swojej nie przymuszonej woli ????
    ReviewUserIcon
    Radal

    13.04.2024 21:26

    Pracownik

    Czy zaczynając pracę, można liczyć od razu na jakieś bonusy i premię?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    14.04.2024 10:32

    Pracownik

    Nie ,dopiero po 3 miesiącach od rozpoczęcia pracy dostaniesz premię
    ReviewUserIcon
    Alfred

    13.04.2024 10:54

    Kandydat

    Czy to prawda że dobry Handlowiec jak się stara i przynosi klientów to z prowizji samych dostanie ponad 20 tyś /miesiąc?
    ReviewUserIcon
    anonim

    12.04.2024 15:45

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Zielony sprzątacz

    12.04.2024 19:55

    Pracownik

    Co wy macie z tą likwidacją działu gospodarczego? Jakby był likwidowany, to byśmy sami wiedzieli o tym chyba... Dział zielonych nie jest likwidowany, tylko zabiera nam się część roboty i daje ją wam, bo ten cały 5S wchodzi... Ale że ktoś tego dobrze nie przemyślał, to już inna sprawa.
    ReviewUserIcon
    Zielony ludzik

    13.04.2024 21:05

    Pracownik

    Nie wszyscy są ułomni więc gościu uważaj co piszesz. Niektórzy trafili na Dział Gospodarczy bo są schorowani a drudzy bo byli wolniejsi albo trafili na ludzi którzy ich gnoili bo nowy to trzeba go zniszczyć. Chętnie bym się z tobą spotkał i ciekawe czy byś był taki cwany na żywo?
    ReviewUserIcon
    Man77

    13.04.2024 15:43

    Pracownik

    A więc tak, pracuje tu już kilka dobrych lat - odczuwam ogromne zaniepokojenie tym co obecnie dzieje się w firmie… Dyrektorzy wszyscy na L4, premii brak. Dział na którym się znajduje przynosi ogromne zyski, ze zleceniami jesteśmy do przodu i mimo wszystko czuję się pokrzywdzony. Fakt faktem z tego co mi wiadomo, plastiki na dzisiejszy moment są bardzo w plecy, aczkolwiek to nie powód aby obciążać całą firmę (pracowników) jakimikolwiek kosztami - ponieważ ja nie jestem dyrektorem, kierownikiem osoba decyzyjną która powinna zadbać o to aby wszystko było na czas, tylko zwyczajnym niebieskim. Dlatego też, czuję się pokrzywdzony przez Właściciela tym, że druga połowa wypłaty została zamrożona… My na dziale się staramy, nadgodziny zostajemy nie raz po 10h pracujemy 5 dni w tygodniu licząc, że zarobimy więcej a tu takie coś… Krzywdzenie osób które nie mają wpływu na obecną sytuację w firmie. Pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    Zielony ludzik

    13.04.2024 20:24

    Pracownik

    Są krzywdzeni ludzie którzy tutaj naprawdę sumiennie pracują a ci co faktycznie lecą w kulki przebywając co 30 minut na palarni to nie ponoszą żadnych konsekwencji i nie mam tu na myśli zwykłych pracowników a a dokładnie Kierowników którzy razem z Brygadzistami chodzą na faje parami i to nawet w nie wyznaczone miejsca i nikt nic tym nie robi a co tam najlepiej uwalić taki nikomu niepotrzebny Dział GOSPODARCZY Bo tak jest najwygodniej . Panie Prezesie chyba Pan nie widzi tego co się dzieje ? Czy naprawdę Pan uważa że Pracownik który zbiera ciężkie szkło lub wywozi ciężkie odpady i to ręcznie a nie wózkiem elektrycznym nic nie znaczy w tej firmie? Nie wystarczy porozmawiać z nami jak człowiek powiedzieć wprost jesteście niepotrzebni i tyle a nie chore zagrywki . I to wszystko za 4242 brutto plus 200 zl premii także wy tam na produkcji nie opowiadajcie jak to macie niedobrze bo zarabiacie o 1000zl więcej a nawet więcej ale teraz dojdzie wam nasz zakres obiowiązków i zobaczymy czy rzeczywiście my nic nie robimy jak tak co niektórzy mówią.
    ReviewUserIcon
    anonim

    09.04.2024 05:38

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Nick

    13.04.2024 17:10

    Pracownik

    W tej firmie od pewnego czasu jak coś sie psuje to nie ma tak, że raz i później już tylko lepiej. Zawsze jest to dopiero pierwszy raz i sytuacja się pogarsza. Kto już trochę pracuje ten wie.
    ReviewUserIcon
    anonim

    09.04.2024 12:27

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Zuzek123

    09.04.2024 20:59

    Pracownik

    Meil był wczoraj,widocznie kierownicy was nie poinformowali Ze premie beda wyplacane po 10.04 z zaznaczeniem by poinformowac pracownikow
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    13.04.2024 10:49

    Pracownik

    Była informacja od dyrektorów dla kierowników że zostaną wypłacone premie. Skoro wasz kierownik was nie poinformował, to miejcie pretensje do niego.
    ReviewUserIcon
    Polak

    13.04.2024 08:00

    Pracownik

    Obywatele ze wschodu dostali premię i dodatek do mieszkań, średnio 1000 - 1200 zł więcej, niż Polski parobek z ośmioletnim doświadczeniem, brak słów...
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Eko-Okna?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Eko-Okna S.A.

    Spacerowa 4 47-480 Kornice

    REGON:277925708

    KRS:0000586067

    http://www.ekookna.pl/

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Odi

    13.04.2024 07:19

    Pracownik

    Mnie najbardziej razi taka dezinformacja. Bo jako starszy pracownik już przeżywałem kryzysowe sytuacje w tej firmie. Ale wystarczy powiedzieć oficjalnie że jest taka sprawa,że premii nie będzie bo to i tamto. Ludzie by spokojnie dalej pracowali. A tak to nie wiedzą co jest grane i w tym cały problem. Z dnia na dzień w dniu wypłat bez żadnego oficjalnego maila to trochę obraza dla ludzi którzy tą firmą ciągną za uszy do góry i dają z siebie maxa. Ja to rozpatruję w kategorii szacunku do pracownika. Tego szacunku się tu nie doszukałem. Pozdrawiam załogę eko.
    ReviewUserIcon
    Polak

    12.04.2024 22:21

    Pracownik

    Cenzurują tu wpisy o u.kr.Ach, że dostali premie i dodatki do mieszkań, średnio 1000 -1200 zeta więcej niż Polski parobek, brak słów... (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ekoludek

    12.04.2024 17:57

    Pracownik

    Prawda jest taka , że nie potrzebnie tyle hal pootwierali więcej z tego strat niż zysków jest . A po za tym gdy jeszcze w planach mają normy dźwignąć to na pewno jakos się nie polepszy tylko wiecie reklamacji będzie przychodzić niestety na liniach brygadziści gonią bo liczy się sztuką odbita nie ważne jak wygląda. Tak samo maszyny dodatkowe na Z2 by móc dogrzewać plany wiecznie trzeba poprawiać bo źle odbijają zgrzewy i tym nikt się nie zajmie by je do porządku naprawić by polepszyć jakość okien . Jedne pewne jest to , że w tej firmie dając wyższe normy produkcyjne na zmianę to pogarsza jakoś okien jakie jadą do klienta
    ReviewUserIcon
    Masakra

    12.04.2024 22:17

    Pracownik

    Dokładnie! Jesteśmy tylko ludźmi, próbują z nas zrobić maszyny a nikt nie jest ze stali. Ciągle podnoszą normy na nierealne wyniki i ludzie w końcu będą mieli dojść bo naprawdę idzie się wykończyć. Po za tym zabranie tej premii to kiepska motywacja do polepszenia wyników :(. Myślę że będzie tylko gorzej. A ta różnica zarobkowa pomiędzy eko a innymi firmami nie jest już tak ogromna jak kiedyś. Niedawno problem z wypłatami w Rafako teraz my. Za niedługo też będziemy uciekać bo ceny w górę a wypłaty na dół a za coś żyć trzeba. A chodzenie do pracy i to jeszcze takiej nie polega na zarabianiu tylko na przeżycie żeby dać radę od 10 do 10. Fajnie by było mieć na jakieś przyjemności czy ogólnie na coś więcej sobie pozwolić tak żeby zostało i o nic się nie martwić. Ale słabo to widzę bo dobrze się nie zapowiada :( Szkoda że ciągle wszystko rzucamy i robimy same zamówienia z Wodzisławia.
    ReviewUserIcon
    Lipa

    12.04.2024 12:25

    Pracownik

    L4 czas zacząć premii nie ma i nie będzie nie ma co czekać i liczyć na coś. Ludzie na oknach w ciula lecą i wysyłają buble do klientów i cała firma obrywa. Za te reklamacje na oknach to wogule wyplatu nie powinni dostać
    ReviewUserIcon
    Anonim Gal

    12.04.2024 21:29

    Inne

    Za nim cokolwiek napiszesz to pomysl. Kto w ciula leci? Myslisz,ze jak jest praca niemalze na akord, non stop działają normy to bedziesz miec jakosc? Poza tym kazde nieścisłości sa zglaszane ale niestety brygadzisci lub kierwonicy mowia aby to puszczac,wiec do kogo macie pretensje? Niestety tak sie dzieje,jak w zarządach siedza ludzie którzy (usunięte przez administratora) wiedza na temat produkcji ,ktorzy tworzą glupie pomysly,wprowadzaja bez przemyślenia i dup,chos,wariatkowo a potem... lament bo ludzie u gory są nieogarnięci i zwalaja wszystko na produkcje...gdyby nie produkcja to ta firma dawno by juz upadla.
    ReviewUserIcon
    Heh

    12.04.2024 16:49

    Pracownik

    Gdyby miała być premia to już by była. Taka prawda. Po co mieli by czekać tyle czasu po wypłatach skoro premie są już policzone. Na dniach pewnie przyjdzie oficjalny mail i tyle. Nie ma się już co łudzić pogódźcie się z tym. Jest to niesprawiedliwe ale w tej firmie nic nie jest. Zaczną się l4 i obijanie, żaden brygadzista czy kierownik nie będzie miał już kontroli nad pracownikami. Elo.
    ReviewUserIcon
    Kadur

    12.04.2024 20:59

    Pracownik

    Z czego ma być premia jak kasy nie ma wszystko na kredytach?
    ReviewUserIcon
    anonim

    12.04.2024 07:48

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    ciulosz

    12.04.2024 19:08

    Pracownik

    no i gdzie ta premia? bo nie widzę ani złotówki mimo że byłem cały miesiąc???
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    12.04.2024 18:22

    Pracownik

    @pracodawca Jak w firmie ma być dobrze? Jak wybierane są sztuczne stanowiska tak jak naprzyklad brygadzista na dziale do max 6-10 osób, który opierdziela się całe 8 godzin, pracuje tylko na pierwszą zmianę, do tego wysługuje się pracownikami i wysyła groźby że będzie uwalać premie.. po co w firmie taki pracownik z takim stanowiskiem.. kto to wie..
    ReviewUserIcon
    anonim

    12.04.2024 12:52

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Morda

    12.04.2024 17:19

    Kandydat

    Ludzie na produkcji z dłuższym stażem tyle wyciągają ;). Gdyby tu była mowa o 4 tysiącach to nie było by takiej akcji, rozmawiamy o kwocie dwa razy większej i tobie nikt do kapsy nie patrzy więc czyimiś zarobkami też mógłbyś się nie interesować :)
    ReviewUserIcon
    anonim

    12.04.2024 13:13

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Pko

    12.04.2024 17:17

    Pracownik

    Nie, i podobno niewiadomo czy będzie. Oficjalnie na piśmie nic nie ma. Na ten moment cisza. Lepiej się przygotować że jednak nie będzie...
    ReviewUserIcon
    Bieda

    12.04.2024 16:17

    Kandydat

    Premii nie będzie. Podobno we wtorek ma być rada w tej sprawie. Człowiek się zajeżdża fizycznie żeby godnie żyć. A tu takie cyrki. Po wszystkich wydatkach ludzie z rodzinami dziećmi i kredytami po miesięcznej harówie zostaną z dwoma tysiącami na życie przy dobrych wiatrach. Ludzi brakuje na produkcję ciekawe kto się teraz zatrudni przy takim czymś. Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Jaka płaca taka praca. Sezon na L4 i szukania innej roboty właśnie się zaczął.
    ReviewUserIcon
    Premia

    12.04.2024 15:45

    Pracownik

    Ktoś dostał premię? W ogóle do kiedy mają być wypłacone?
    ReviewUserIcon
    anonim

    11.04.2024 07:48

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Akord

    12.04.2024 13:17

    Pracownik

    Nikt nic nie widział cały dział nic nie wie o żekomych mailach nawet kierownicy nic jak sie ich pyta
    ReviewUserIcon
    Kocham Pana Boga

    12.04.2024 15:32

    Pracownik

    Mail był po to żeby pół zakładu nie poszło na l4. Gdyby premia miała być to już by była.
    ReviewUserIcon
    Ten w czerwonym

    12.04.2024 11:27

    Pracownik

    Ja tam swoje zarobiłem, poucinam librom co się da, tym co nosza dary dam jakiś procencik. Reszta na akord pasować, bo jak nie to w potylice i za drzwi
    ReviewUserIcon
    Rudy

    10.04.2024 17:21

    Pracownik

    Proponuję spowolnić pracę na wszystkich działach ponieważ pracowaliśmy tak naprawdę na AKORD … zbieranie punktów za złożone stojaki , norma na produkcji to wszystko było po to aby jak najwięcej zrobić i zarobić ! Teraz gdy zabrali nam premię , ganianie jeden drugiego i patrzenie na ręce niema żadnego sensu! Praca za ponad 4000 zł ? Ok ale ta praca będzie adekwatna do zarobków bo chyba każdy wie ile jest w tych czasach warte te 4 tys zł ! Nie walczcie z kierownictwem! Oni już nie będą mieli wpływu na to czy coś robicie szybko czy powoli … teraz już to jest obojętne! Moim skromnym zdaniem zabieranie premii z dnia na dzień to szczyt chamstwa ! Sprzedajecie okna po zawyżonych cenach i nikt do was nie ma pretensji… ! To chyba początek końca eko okien .
    ReviewUserIcon
    anonim

    11.04.2024 12:09

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Sabina

    11.04.2024 18:26

    Pracownik

    Człowieku !! Obudź się w końcu , żadnych premii już nie będzie …
    ReviewUserIcon
    Erotoman

    11.04.2024 21:33

    Pracownik

    Na Razie mydlą gały że 16 się dowiemy... Żenada tej firmy w każdym calu. Straszenie ludzi ze jak pójdą na L4 to nie mają powrotu to już w ogóle absurd. Niech to upadnie będzie święty spokój i motywacja do szukania czegoś lepszego
    ReviewUserIcon
    Malwina

    11.04.2024 13:05

    Inne

    Widze tu dyskusję o premiach, o tym czy były, czy nie były. Ale ja jestem ciekawa pracy, konkretnie to firma szuka teraz informatyka w dziale utrzymania ruchu. I jak mowa o dodatkach od firmy, to widziałam, że dają pracowniczy plan emerytalny. Czy wiecie na jakich zasadach odkłada się tam pieniądze, i co, jak ktoś się zwolni z firmy? Zabiera tę kasę ze sobą?
    ReviewUserIcon
    eyw

    11.04.2024 17:47

    Pracownik

    Dołączyć do PPE możesz dopiero po dwóch latach pracy w firmie. PPE w eko obsługuje goldman sachs
    ReviewUserIcon
    Pewniak

    11.04.2024 16:50

    Pracownik

    Jutro będzie premia PKO o 13 a reszta o 17. Dziękuję pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Świadomy

    08.04.2024 14:11

    Pracownik

    Dlaczego nikt nas nie informuje że premia będzie później
    ReviewUserIcon
    Kierownik

    11.04.2024 14:44

    Pracownik

    Premi nie będzie weźcie się za pracę bo Prezes waz rozpuścił a wy zero szacunku.
    ReviewUserIcon
    anonim

    10.04.2024 22:50

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Egon

    11.04.2024 09:21

    Pracownik

    Z kim rozmawiać żeby rozwiązać umowę bez okresu wypowiedzenia ?
    ReviewUserIcon
    Dawid

    03.04.2024 09:24

    Kandydat

    Dzień dobry, czy firma Eko - Okna, @Pracodawca zatrudnia kierowców bez doświadczenia. O charakterze tej pracy wiem itp. tak więc mili państwo bez zbędnych komentarzy.
    ReviewUserIcon
    Artekfartek

    10.04.2024 21:18

    Były pracownik

    Dla kierowcy prosto po kursie to nie prosta robota , jazda po osiedlach , centrach miast, ja kilka lat jeździłem po Europie, a w Eko oknach się poddałem, bo nie lubię jeździć wozkiem , szanuje kierowców z eko , bo takim długim zestawem wjeżdżać w takie bazoły to trzeba mieć (usunięte przez administratora)... , ja uważam że lepiej odpuścić niż co napochąć, a ogólnie firma dobra jak na polskie warunki to (usunięte przez administratora) ale to trzeba poczuć, na początek znajdź coś prostszego

    Zostaw merytoryczną opinię o Eko-Okna S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.