opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Eko-Okna

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.8/5

Na podstawie 9781 ocen
Opinie(19293)
Dodaj opinię
Aktualności(2)

Opinie(19293)

Dodaj opinię
Aktualności(2)
Logo
  • O firmie
  • .
  • Kariera
  • .
  • Kontakt
  • .
  • Facebook

O firmie

Kariera

Kontakt

Facebook

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Bielsko-Biała
  • Bytom
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Kornice
  • Pietrowice Wielkie
  • Cyprzanów
  • Pawłów
  • Żerdziny
  • Lekartów
  • Maków
  • Samborowice
  • Tłustomosty
  • Gródczanki
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Katowice - Eko Okna S.A.
Kornice - Eko Okna
Racibórz - EKO-OKNA SP. Z.O.O.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Kornice
  4. /
  5. Opinie o Eko-Okna S.A.

Opinie

Opinie o Eko-Okna Kornice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 65
    • 66
    • 67
    • …
    • 166

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Eko-Okna S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    EkoEkonomia

    03.05.2024 16:15

    Pracownik

    Komunikacja między działami leży i kwiczy. Puszczać autobusy w 6-7 a nawet 5 osób bardziej opłacalne było by puścić T6 bądź z PKS kilka busików albo jeszcze taniej smartami na drugą zmianę w poniedziałek by wróciły. Te oszczędności można by wydać na co kolwiek. Ale łatwiej puścić autobusy w , których chula wiatr. Koncerny Paliwowe Lubią to
    ReviewUserIcon
    EkoEkonomia

    03.05.2024 14:32

    Inne

    Komunikacja między działami leży i kwiczy. Puszczać autobusy w 6-7 a nawet 5 osób bardziej opłacalne było by puścić T6 bądź z PKS kilka busików albo jeszcze taniej smartami na drugą zmianę w poniedziałek by wróciły. Te oszczędności można by wydać na co kolwiek. Ale łatwiej puścić autobusy w , których chula wiatr. Koncerny Paliwowe Lubią to
    ReviewUserIcon
    anonim

    30.04.2024 21:32

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Dobry pomysł

    02.05.2024 15:09

    Pracownik

    Wpadłem na dobry pomysł podnosimy normy, nie dajemy więcej osób na linie, nie pilnujemy czy stoły się wyrabiają później obwiniajmy linie że nie wyrobiły i obetnijmy im premie proste? Proste skuteczne? Proste
    ReviewUserIcon
    anonim

    30.04.2024 19:20

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Tak

    01.05.2024 07:20

    Pracownik

    Tak mi starcza 5 tys + 3,5 tys premii + dodatki Tak z 12 tys wszedzie tyle płacą?
    ReviewUserIcon
    anonim

    29.04.2024 14:39

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Zenek

    29.04.2024 18:54

    Inne

    Jedno pytanie mam do ciebie nie masz premi nie pracujesz tak dobry jesteś ile masz wypłaty normalnej co miesiąc bez premii
    ReviewUserIcon
    Nowy

    28.04.2024 12:09

    Inne

    Jest tu ktoś kompetentny bo chce zadać parę pytań 1-Jak Umowa ile dają brutto 2-Pracujecie w Święta Sylwestra 3-Ile idzie zarobić z sama podtswa 3 zmiany 4-Jest zwiększana stawka po okresie próbnym
    ReviewUserIcon
    no

    28.04.2024 19:56

    Pracownik

    umowa zalezy ile masz przepracowane w zyciu czasami pracujemy w swieta ale rzadko i zalezy od dzialu 4400 jakos i tak jest zwiekszana
    ReviewUserIcon
    anonim

    28.04.2024 01:36

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Karto

    28.04.2024 18:26

    Pracownik

    Premia jest uznaniowa. Uznaja ze nie będzie premii to jej moze nie byc i przez rok
    ReviewUserIcon
    anonim

    25.04.2024 12:20

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Nick

    27.04.2024 15:07

    Pracownik

    Nie, dostajesz ustawowe parę groszy wiecej
    ReviewUserIcon
    Lioj

    27.04.2024 18:57

    Pracownik

    Zawzze jest bedzie i musi byc dodatdk za godziny nocne jak wypada 1 tydzidn w miesiącu nocek to brutto ponad 200 zl
    ReviewUserIcon
    Marek

    27.04.2024 17:17

    Pracownik

    Jakoś nie dostałem żadnej premii. Być może będzie w poniedziałek. Ale to już nie ma znaczenia. W czerwcu żegnam się z firmą. Byłoby w maju, ale muszę wybrać urlop. Pracuje UR To co się teraz dzieje w tym dziale, to jest porażka. Kierownik przyspawany do krzesła, i woli się nie wychylać. Żeby przypadkiem nie mieli pytań do niego. Ważne że on ma, a reszta to wyrobnicy. Ciekawe Panie Wojtku, czym obsadzi Pan zmiany.
    ReviewUserIcon
    anonim

    26.04.2024 17:56

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Nik

    27.04.2024 06:19

    Pracownik

    W eko oknach. Zatwierdzonyb od lutego do lipca. Pokazać ci regulamin?
    ReviewUserIcon
    Jupi

    26.04.2024 23:12

    Były pracownik

    Huta, super,mega zadowolenie. Właśnie po 13 latach pracy ,bez uz bez L4 dostałem 176zl premii na produkcji plastików . Czyli dział który jest lokomotywą tej firmy. Oj coś czuję że się miejsce zrobi w autobusie. Tylko dla kogo? Bo za tę kasę to z zakresu r już nikt nie przyjedzie. Żegnam firmy rne w maju
    ReviewUserIcon
    anonim

    25.04.2024 11:49

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Sam się zadowalam

    26.04.2024 20:57

    Pracownik

    Typ który jako brygadzista wjeżdżał ludziom na psychy, rzucał czym popadnie i wyzywał ludzi na linii został kierownikiem na H3. Cyrk i kolesiostwo. On się nadaje na zielonego co by mógł co najwyżej sprzatac po mnie pety na palarni!!!
    ReviewUserIcon
    M.K

    26.04.2024 07:51

    Pracownik

    Premii nie będzie .
    ReviewUserIcon
    Magazynier z pasją

    26.04.2024 20:28

    Pracownik

    Przyszły premie, tylko w takiej wysokości ze na zakupy spożywcze to mało ????
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    26.04.2024 16:33

    Pracownik

    Panie prezesie pracuje ponad 11 lat w firmie i to co się dzieje to jakieś kpiny kierownicy i brygadzisci po znajomości wybierani nie wszyscy niektórzy zasłużyli na to stanowisko Brak komunikacji kierownik- brygadzista oraz między zakładami Zabierając premie Panie prezesie strzela Pan sobie w kolana premia była za luty gdzie pracy było bardzo duzoludzie chodzili soboty niedziele żeby pojechało i co mają gole wyplaty gdzie spłaca kredyty mieszkanie i co dalej chyba ze Pan nie chodzi na zakupy i nie wie ile co kosztuje większość żyje tylko z premii a Pan to zabrał można było po ludzku napisać ludzie by zrozumieli ostatnim razem szło napisać i każdy zrozumiał że Pan miał problemy i pomogliśmy Panu prezesowi przez 3 miesiące i nikt nie miał pretensji teraz Pan zrobił to po świńsku a ludzie już swiniami nie są i proszę wypłacić należyte zarobione premie
    ReviewUserIcon
    anonim

    23.04.2024 06:35

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Z

    26.04.2024 13:00

    Pracownik

    Dokładnie tak niestety jest. Ludzie którzy pracują dają z siebie 100% a czasem i więcej nie są doceniani. Z jednej linii 4 dziewczyny mogą iść razem do toalety i siedzieć tam co najmniej 15minut i ani brygadzista ani kierownik nie zwróci im uwagi. A to dlatego, że dobrze liżą (usunięte przez administratora) brygadziscie. A człowiek, który naprawdę pracuje i pójdzie do Toalety to od razu się pytają gdzie jest. Czasem nawet tych, którzy rzetelnie pracują brygadzista na papierosa nie chce puścić, bo nie ma wyniku, bo stoły nie wyrabiają. I nie będzie wyniku i stoły dalej będą nie wyrabiać z takimi osobami jak w tym samym czasie brakuje tylu ludzi...
    ReviewUserIcon
    Z

    26.04.2024 13:11

    Pracownik

    Dokładnie tak niestety jest. Ludzie którzy się starają i dają z siebie 100% a czasem I więcej nie są doceniani. Doceniani są ludzie którzy z jednej linii w 4 osoby idą do łazienki i siedzą tam conajmniej 15min i brygadzista ani kierownik nie zwracają na to uwagi. A to dlatego, że to są koledzy i koleżanki brygadzisty... Ci którzy naprawdę pracują to czasem nawet nie mogą pójść do łazienki bo od razu brygadzista pyta gdzie jest. Kierownik też przechodząc przez linie nie widzi, że brakuje 4 osób na raz. Ale akurat zawsze widzi że brakuje tego co naprawdę pracuje i od razu wypytuje gdzie dana osoba... Tym którym zależy i pracują tak jak mają to czasem brygadzista nie chce puścić na papierosa bo nie ma wyniku, albo że stoły nie wyrabiają. Nie będzie wyniku I stoły nie będą wyrabiać jak w jednym czasie na 15 min co jakiś czas znikają 4 osoby.
    ReviewUserIcon
    anonim

    26.04.2024 10:47

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Kokos

    26.04.2024 15:34

    Pracownik

    Premia strzał w kolano. Niech się rozejrzą gdzie ludzie wszyscy są. Dzis 3 frezerów mają na alu z 11 a to nie wszystko. Spadki w ludziach są zauważalne wszędzie, a jeszcze maja nie ma. BRAVO. Ludziom ciężko się oddaje, to co mają! Wiec mogli oficjalnie powiedzieć ,ze obniżą pramie, jesli nie będzie poprawy. Uciąć tym co ściemniają najpierw. Ze podeszli do sprawy z innej strony co było bledem zycia.. teraz opserwujmy efekty
    ReviewUserIcon
    Kwiat

    26.04.2024 07:24

    Pracownik

    Czy pracujemy w weekend majowy?
    ReviewUserIcon
    @prcownik Alu zmA

    26.04.2024 01:57

    Pracownik

    Ja pracuje tu już ponad 6 lat na dziale aluminium i na zmianie A. Akorat co do kierowników i brygadzistow unas to jest ok. Wiadomo jak kierownik dostaje zjebie z góry to leci po szczeblach na dół do brygadzistow a oni do nas szarakow, tylko brygadzista ma na tyle gorzej że dostaję zjebie i z góry i z dołu no chyba że jest w miarę ogarnięty i nie robi ludziom pod górę tylko Jeszce stanie za ludźmi a som i tacy co faktycznie się nie na dajom a takich też nie brak. Najlepsze jest to że grygadzista który był odsunięty że stanowiska i zdegradowany za swoje wyskoki dostaje awans i jeszcze lepsze stanowisko niż brygadzista. I zamiast odrazu gościowi podziękować po pierwszym razie to dajom mu Jeszce wiekssom władze niż miał. Małe tego mamy Rodo i taki kierownik zmianowy nie powinien mieć wglondu do papierów które daje się kadrowej a w tej firmie jest przygłup były kierownik zmianowy pewnej zmiany który miał kaprys i zaglondal do papierów( Np. Kowalski idzie do kadrowej zanieść papiery to te papiery pierw trafiały do przygłupa kierownika a dopiero potem do kadrowej bo przygłup musiał wiedzieć co Kowalski daje do kadr.kierownika zmianowego za przeproszeniem to (usunięte przez administratora) obchodzić powinno i powinien się zajonc sparawmi produkcji i to co się dzieje na hali i że zleceniami a nie zaglondac w sprawy kadrowe... Albo wymyślił se gamoń że w danych godz pracownicy od 9 do 10 przykładowo codziennie majom tylko godz żeby załatwić z nim jakoms sprawę bo puzniej jest zajęty piciem kawy jedzeniem w spokoju i parę razy został przyłapany jak siedzieli i odlonadl sobie filmy bo w domu baba go goni do roboty a w robocie on ma czas dla siebie a nie dla firmy i tacy ludzie dostajom stołki i władze zamiast odrazu im pokazać parter jedynie co im wychodzi to wciskanie kitu prezesowi i nawijanie makaronu na uszy a w zamian mogom robić co chcom i potem jest jeden (usunięte przez administratora) 2 wyzywa Jeszce ktoś lubi babeczki obmacywac i tak przygłupy rzondzom bawiom się i przy okazji rozpierdalaj firmę i wyrabiajom markę i opinie i nic dziwnego że 3lata temu przychodziło co tydzień po 50 osób gdzie dziś przychodzi do pracy 1 lub max3 nowych pracowników ale nie na tydzień tylko raz na 4 lub 6 miejscy. Tak więc zamiast szukać winny u ludzi z produkcji pota się tak faktycznie I rzetelnie przjzec ludziom na stanowiskach od dyrektorów aż do grygadzista i zastanowić się czy faktycznie som to ludzie dla ludzi czy przygłupy które dostały się do władzy po znajomości lub rodzinie i czy som dla ludzi ludźmi czy przygłupem który dostał władze i niema pojęcia o robocie i robi szopkę albo się uda alba wyjdzie ba jaw że to tylko przygłup który udaje i gra że się coś zna........ A tak na koniec to pozdrowienia dla pomarańczowy i Pani Kierownik że zmiany A ci ludzie som dla ludzi ludźmi i wiedzom co robiom a resztę tych przygłupów (usunięte przez administratora) zweryfikuje czas i karma maka rada niech się cieszy i bawiom półki jeszcze mogom i majom władze
    ReviewUserIcon
    Śmiechu warte

    25.04.2024 08:44

    Pracownik

    Brak słów,wszyscy piszą że premii nie ma obowiązku dać,wszystko można zrozumieć ale nie takiego zachowania,jak można znając budżet swojej firmy,wiedząc o ilości zamówień itd zakupić pracownikom plecaki,torby gdzie i tak dużo osób nie odebrało z powodu swojej wiary,dać ludziom miesiąc temu dodatki 800,a w kwietniu zostawić ludzi bez premii ,przez którą ludzie tylko dlatego tu pracują bo za podstawę nikt by tu nie pracował na produkcji ,ponieważ firma nie ma kasy i komuś trzeba zabrać ,wielkie brawa dla tych co żądzą finansami w tej firmie,brawa za decyzje jakie podejmujecie.Na wakacje dajcie pracownikom po 1000 i wpiszcie się do gazet że firma dała pracownikom wakacyjne,bo pracownik jest na pierwszym miejscu????????????
    ReviewUserIcon
    Ekoludek

    25.04.2024 13:34

    Pracownik

    100% prawda! To jest właśnie największe zaskoczenie niestety… nikt w takiej ogromnej firmie nie analizuje obrotów i nie szacuje zysków miesiąc do przodu? Bo nie wierze w to, że w styczniu był przychód z kosmosu aż zdecydowali się nagrodzić pracowników dwoma dodatkami a za miesiąc luty NIC, że nawet na 50% premii nie wystarczyło.
    ReviewUserIcon
    Robochłop

    26.04.2024 00:34

    Pracownik

    No właśnie nie mamy danych na temat zamówień. Zawsze okres zimowy i okres wczesnej wiosny to spadek zamówień. A może sypneli z kasy firmy na te nagrody? W sumie na te nagrody to załapało się tak 1/3 pracowników. Może teraz liczą na wzrost zamówień i na pokrycie wydatków na te nagrody.
    ReviewUserIcon
    Wodzisław

    25.04.2024 13:51

    Pracownik

    (usunięte przez administratora) Ten kto tutaj nie robi, nie powinien się wypowiadać! U mnie na hali jest tak, że na zmianie I zwykle jest mało roboty. To się sprząta maszyny, hale, sąsiednie linie lub po prostu - jest się rzucanym na inną linie do roboty. Na II zmianie zwykle jest dużo pracy, ale za to za mało ludzi, żeby obsadzić wszystkie maszyny (wiec stoją puste) lub jak zdarza się - brak roboty - to czytaj wyżej. To gdzie tu wina zwykłego pracownika?
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Eko-Okna?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Eko-Okna S.A.

    Spacerowa 4 47-480 Kornice

    REGON:277925708

    KRS:0000586067

    http://www.ekookna.pl/

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    anonim

    24.04.2024 12:11

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    józek

    25.04.2024 07:56

    Pracownik

    Serio tak mało ?? ja w tym miesiacu odłożyłem 5.5 k no bo nie było premi.... tak to bym z 7k odłożył do skarpetki
    ReviewUserIcon
    Aluminium

    25.04.2024 07:04

    Pracownik

    Po spotkaniu prezesa z ludźmi z aluminium stwierdzam że spotkały się dwa światy. Wyrabiamy normy ale mamy robić więcej i więcej to że brakuje ludzi to nieważne. Normy tak podzwigane żeby ich nie robic i nie mieć premii bo nie wyrabiamy. Trudną sytuację firmy przerzucił na winne pracowników z produkcji. Zamiast ludzi zmotywować to nas jeszcze bardziej zdemotywował. Nadchodzą ciężkie czasy będziemy płacić wszyscy za przeinwestowanie firmy. Trzymajcie się mocno , będzie mocno bujać tym statkiem.
    ReviewUserIcon
    Papa

    25.04.2024 04:09

    Pracownik

    Zaczynają się czystki w firmie,dojrzali życiowo pracownicy z wiekiem 40+ nie są już mile widziani...
    ReviewUserIcon
    Odi

    24.04.2024 19:02

    Pracownik

    Jak tak czytam niektóre komentarze to mnie krew zalewa. Bo premia jest uznaniowa,bo to bo tamto. Ludzie na to zasuwali w lutym w pocie czoła żeby ta premia była dobra i byli pewni że wiedzą na czym stoją. A tu się okazuje w dniu wypłat że może niepotrzebnie się tak starali. My roszczeniowi jesteśmy bo chcemy godnie żyć a nie do 10 byle przeżyć? To takie trudne do zrozumienia ze ludzie tu pracują dla premii i gdyby nie ona nie zwiążą końca z końcem albo ledwo co? Nie tak sobie też wyobrażali rozwiązanie tej sytuacji w sposób który nijak ma się do szacunku do pracownika. Stąd frustracje i rozczarowanie. Pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    Pracownik biurowy.

    17.04.2024 06:40

    Pracownik

    Dobra firma. Świetnie miejsce pracy. Dużo dodatków. Bardzo dobra, koleżeńska atmosfera. Jedna zasada ,której trzeba przestrzegać to trzymać się z dala od pracowników produkcji. W tej firmie są dwa światy. Ludzie życzliwi i pracowici. Ludzie ,którzy pracują w biurach. Pracownicy produkcji,którzy tworzą odrębny świat. Przeglądając komentarze dobrze widać następne i poziom tej kasty.
    ReviewUserIcon
    Takiktosiek

    24.04.2024 14:57

    Inne

    A co Ty masz do pracownikow produkcyjnych? Czy aby tym biurowym nie poprzewracało się w (usunięte przez administratora)? Tak się składa,że na produkcji pracują ludzie z wykształceniem,a dlaczego sa na produkcji? Ano dlatego że można wiecej zarobic-na chwile obecna mozna bylo. Ale pisanie takich tekstów to naprawdę świadczy o bardzo niskim Twoim ilorazie inteligencji. A i pamietaj jedno. W tej Firmie kazdy dzial jest ważny,jeśli jedno ogniowo się zerwie to maszyna przestanie w pełni funkcjonować. A bez produkcji Wasze starania w biurach możecie sobie wsadzić w buty. Ale nie ma to jak sie dowartościować gnojac innych. Brawo Wy.
    ReviewUserIcon
    Ktosiek

    23.04.2024 18:23

    Pracownik

    Hej. Pracuje w tej firmie na produkcji już jakiś czas. Dużo z Was wypowiada się negatywnie o brygadzistach i kierownikach. Ja zderzyłem się z całkiem czymś innym. Brygadzista jest cały czas przy Nas, pokazuje, instruuje, cierpliwie tłumaczy. A kierownik... Tak samo. Nie wiem czy to są wyjątki od reguły, czy to może przez część pracowników przemawia zazdrość. Wiem też że i ja odczułem boleśnie brak premii, ale i samej gołej wypłaty dostałem więcej niż zarabiałem w poprzedniej firmie po 8latach, więc może nie jest tak źle?
    ReviewUserIcon
    Zebek

    23.04.2024 22:29

    Inne

    Możesz powiedzieć ile na 3 zmiany pracujesz miałeś jakieś soboty
    ReviewUserIcon
    pracownik

    23.04.2024 19:02

    Kandydat

    Cześć rozglądam się za praca, i zastanawiam się na eko oknami produkcja aluminium bądź plastiki. w kilku firmach powiedziano mi ze maja mało zamówień i przez co nie zatrudniają ludz. Czy w eko jest ruch dużo zamówień na produkcji ? bo nie chce znów usłyszeć ze nie maja za mało pracy.
    ReviewUserIcon
    anonim

    19.04.2024 12:27

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ekoludek

    22.04.2024 08:32

    Pracownik

    Dokładnie tu się z Tobą zgodzę. Kiedyś to żeby dostać umowę na stałe musiałem rok czasu się starać, soboty nie soboty i o L4 w ogóle nie było mowy.. zależało na tej pracy i człowiek bal się że ją staci. A teraz? Po 3 miesiącach (usunięte przez administratora) dostają umowę na rok, premie już po jednym miesiącu. Prawda jest taka,że tą firmę utrzymują tylko starzy pracownicy którym zależy na pracy i stałych zarobkach. Ale nas nikt nie docenia i zamiast premie zabrać młodym co i tak mają (usunięte przez administratora) To zabierają i nam. Naprawdę kiedyś zależało mi bardzo starałem się soboty niedziele a teraz nie doceniają kogoś kto robi 5/6/ czy 10 lat tylko ważniejszy jest pracownik co rok czasu nic nie robi. Brak słów naprawdę trza się zacząć oglądać za nowa praca. Kiedyś marzyłem o eko ciężko się było dostać człowiekowi zależało.
    ReviewUserIcon
    Bobik

    23.04.2024 15:26

    Pracownik

    Dokładnie. Wdrożenie do pracy nawet w handlu leży. Zgodnie z zasadą jak nie utoniesz to wypłyniesz. Tak cały wysiłek rekrutacji idzie jak para w gwizdek, perpetuum mobile, a moze to właśnie o to chodzi...
    ReviewUserIcon
    Kaja

    23.04.2024 08:28

    Kandydat

    Czy po jakimś okresie, można liczyć na premie?
    ReviewUserIcon
    kandydat

    22.04.2024 20:20

    Kandydat

    Czy to prawda że można u was w pracy zrobić sobie przerwę na pomodlenie się?
    ReviewUserIcon
    Gal anonim

    22.04.2024 10:22

    Pracownik

    Jak w tej firmie ma być jakość? Jak zgłaszasz potencjalne uszkodzenie produktu kierownikowi, nawet podałem mu rozwiązanie na tacy, a on na to, (lekko mówiąc), że ma to gdzieś, bo nie dostał od trzech miesięcy premii. Z takim podejściem nigdy nie będzie lepiej.
    ReviewUserIcon
    Dyrektor

    22.04.2024 14:46

    Pracownik

    Który to kierownik ?
    ReviewUserIcon
    Biedak

    22.04.2024 14:12

    Pracownik

    Witam czy ktoś miał już premie?
    ReviewUserIcon
    anonim

    19.04.2024 20:17

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Na oko

    21.04.2024 09:28

    Pracownik

    I ocenił prezes że winni złej sytuacji firmy są ci na samym dole którzy nie mają wpływu na nic. Na podstawie czego oceniono że jakość spadła? Jak w tej firmie nikt nie zbiera żadnych danych!!! Jakich produktów jakość spadła też nie wiadomo. Wyssane z palca bezpodstawne oskarżenie i odpowiedzialność zbiorowa to zarządzanie na poziomie średniowiecznym. Prezes nie ma szacunku do pracowników co pokazał tym mailem. Pokazał że ma pracowników za stado niemyślących baranów. Każdy wie że to jego wina, domki ekoinwest których nikt nie chce, pusta hala 8 , wodzilslaw Kędzierzyn…. Bez jakiejkolwiek analizy lokalnego rynku pracy, bez analizy rynku nieruchomości NA OKO PANA PREZESA. Prezesa którego ego przerasta pomnik ze Świebodzina. Dziwne że zamiast krzyża nie zaczął swoich figurek stawiać. Na oko pana prezesa w którym tkwi sterta BELEK. Jak wielkim trzeba być hipokrytom aby takie maile pisać. Ta firma nie ma już żadnych chrześcijańskich wartości, brak szacunku, brak zaufania. Prezes napuszcza jednego człowieka na drugiego, zarządza przez postrach i budowanie lęku wśród pracowników. Ludzie się go boją bo nie wiadomo co znowu mu odwali, kogo się czepi na kogo zwali winę. Niech pan prezes klęknie, uderzy się w pierś i powie MOJA WINA, bo właściwa diagnoza daje szansę na uzdrowienie
    ReviewUserIcon
    Heheszki

    22.04.2024 11:46

    Pracownik

    Ale Ty wiesz że zbieramy info o reklamacjach, wyrobach, rodzajach zgłoszeń itd, nie? ;) I że firma (i niektórzy z nas też) wie z czym jest problem? Eh ludzie ://
    ReviewUserIcon
    anonim

    21.04.2024 08:47

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Nick

    21.04.2024 15:12

    Inne

    A pomyślałeś/aś skąd tyle bubli? 1. W tej firmie walczy się ze skutkami, a nie z przyczyną. 2. Zamiast inwestować w technologię wyręczającą ludzkie oko i błędy, bo tylko jesteśmy ludźmi. 3.robić, jak najwięcej, bo premia zależy od ilość gotowych produktów, Najgorsze w tym wszystkim jest to, że premie są indywidualne, a powinne być zależne od wyników działu, lini i podzielona za jakoś, wydajność, a nawet BHP, bo każdy kto jest w twoim obrębie ma wpływ na to, co się dzieje. Więc 9/10 ludzi widzi tylko swoją robotę, co przenosi się do tego, że kolega obok na lini daje ci bubla, którego wyłapałeś, a i tak go puszczasz dalej, bo liczysz na to, że nie wróci reklamacja, bo szkoda czasu. Odwieczny dylemat produkcji, ilość = brak jakości, bardzo dobra jakość= niższa ilość.
    ReviewUserIcon
    Nick

    22.04.2024 04:24

    Inne

    Miałem swoje zdanie, ale wsztkie moje uwagi i pomysły były zbywane "no pomyślimy, co da się zrobić" i na tym się kończyło. Jakie były reakcje na Twoje zgłoszenia u kierownika, dyrektora, prezesa? Robili coś z tym, próbowali jakoś temu zaradzić?
    ReviewUserIcon
    Marek

    20.04.2024 12:41

    Pracownik

    W ekooknach pracuje 12000 tys ludzi. Z tego około 2-3tys pali papierosy. Średnio na zmianę godzinną wychodzą zapalić 4 razy. Palą papierosa minimum 5 minut. Roboczo godzina w ekooknach jest na pewno powyżej 100zl. Tak uogulniam. A więc, 3000x5=15000minut.Razy 4 papierosy na zmianę, daje nam to 60000 minut na dobę. To policzcie teraz ile kosztuje palenie papierosów firmę I to jest bardzo zaniżona wartość.
    ReviewUserIcon
    Bobik

    21.04.2024 11:36

    Pracownik

    I jeszcze zamiast zakazać palenia to wyznacza się specjalne godziny dla podtrzymania w nałogu, a ci co nie palą mają tylko jedną przerwę na posiłek... Oni też chętnie się przespacerują by łyknąć powietrza i rozruszać kości... I więcej byłoby z tego pożytku niż x wciągania smolistych do płuc
    ReviewUserIcon
    pracownik

    21.04.2024 06:52

    Pracownik

    Jeśli chodzi o premie możesz robić dużo i dobrze , a kierownik i tak ci nie da więcej jak cie nie lubi .
    ReviewUserIcon
    SynTatusia

    20.04.2024 22:45

    Inne

    Nie polecam pracy w UR. Płace nie takie "atrakcyjne". Już lepiej pójść na pilarza, a najlepiej do innej firmy :)
    ReviewUserIcon
    Wyciąg narciarski

    18.04.2024 18:30

    Pracownik

    Problemem tej firmy jest marnotrawstwo i debilne pomysły. Między innymi wyciąg nad drogą wewnętrzną z mego na plac załadunkowy. Za jedyne 4miliony (tak to nie pomyłka) po co to komu? Boss jak się dowiedział natychmiast wstrzymał inwestycję. Ale zdążyli wydać 2miliony na niedokończony projekt.
    ReviewUserIcon
    Kornice

    20.04.2024 21:30

    Pracownik

    Na z6 trzy czy cztery linie puste stoją, na z2 jedna, na z7 dwie, część parków powywozonych ale to nadal nasza wina że okien mniej się robi...A gnębienie roboli i odbieranie im wszystkiego trwa, żeby się zwalniali i zeby nowi nie przychodzili na ich miejsce, brawo zarzad, brawo prezes
    ReviewUserIcon
    Aadaa

    20.04.2024 11:53

    Inne

    Czesc, bede sie teraz przenosił na dział moskitier w Wodzislawiu, czy ktos moze cos napisac o samej pracy i o aktualnej kierowniczce ?
    ReviewUserIcon
    Była

    20.04.2024 20:16

    Pracownik

    Na kierowniczkę uważaj, bo udaje miłą, a za plecami obgaduje. Praca spoko tylko musisz być szybka, bo inaczej dziewczyny Cię zjedzą. Nie polecam pracy na rensonach, bo nadgarstki wysiadają wszystkim. Powodzenia życzę
    ReviewUserIcon
    anonim

    19.04.2024 22:10

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Jan

    20.04.2024 09:14

    Pracownik

    Premia premią. A gdzie dodatek frekwencyjny ? Gdzie dodatek za pracę 3 zmianową ? Goła podstawa + nocne i stażowy.Tak to widzę na pasku ...:) Jaja w biały dzień.Najmniej 1600 w plecy ...Dziękujemy za wspaniałomyślność.Jeszcze ta ubecja z alkomanami na wejściu jak jakiś (usunięte przez administratora).Rzygać się chce jak mam tam wejść...Stoi jakiś (usunięte przez administratora) na srodku przejścia.A ludzie cisną się przez portiernię jednymi drzwiami w 200 osób....

    Zostaw merytoryczną opinię o Eko-Okna S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.