opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Eko-Okna

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.8/5

Na podstawie 9777 ocen
Opinie(19287)
Dodaj opinię
Aktualności(2)

Opinie(19287)

Dodaj opinię
Aktualności(2)
Logo
  • O firmie
  • .
  • Kariera
  • .
  • Kontakt
  • .
  • Facebook

O firmie

Kariera

Kontakt

Facebook

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Bielsko-Biała
  • Bytom
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Kornice
  • Pietrowice Wielkie
  • Cyprzanów
  • Pawłów
  • Żerdziny
  • Lekartów
  • Maków
  • Samborowice
  • Tłustomosty
  • Gródczanki
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Katowice - Eko Okna S.A.
Kornice - Eko Okna
Racibórz - EKO-OKNA SP. Z.O.O.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Kornice
  4. /
  5. Opinie o Eko-Okna S.A.

Opinie

Opinie o Eko-Okna Kornice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 51
    • 52
    • 53
    • …
    • 165

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Eko-Okna S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Ktosiek

    27.01.2025 21:08

    Pracownik

    Zakład Kędzierzyn-kozle!!! Szanowni Panie i Panowie oraz Pan Panie Kłosek!!! Na wstępnie z ulgą została przyjęta wiadomość iż wielmożny Pan Andrzej został zwolniony!!! Ufff jaka ulga dla pracowników, że ss nie stoi i nie patrzy, aby tylko kogoś zbesztać za np.: wzięcie gryza kanapki, bo przecież człowiek ma tyrać, aż się przewróci... Ale to chyba koniec dobrych wieści :( Teraz po. Dyrektora będziesz szanowny Pan Józef :/ no cóż chyba(usunięte przez administratora) w ten firmie popłaca... No to troszkę ciekawostek o Panie Józku... Liczy się dla niego sztuka, a nie jakoś wykonania, każe puszczać takie buble, że aż głowa mała, a załatwić coś z tym człowiekiem graniczy z cudem, brak empatii i ogólnego zrozumienia! No cóż zrobić? Hmmm do kogo się udać? Była super osoba, która miała podejście do człowieka i nie kierowała się tym jak kogo lubi lub nie, a co dana osoba potrafi! To był człowiek, który zawsze stawał w słusznej sprawie, a nie udawał Greka! Tak, poprzednia osoba, która pełniła funkcję kierownicza!! Może w końcu szanowny Pan prezes przejrzy na oczy i przywróci osobę, która była dla pracowników, był porządek, a atmosfera była o niebo lepsza niż teraz, bo przecież od nich ludzi zależy jakoś wykonanej pracy, ilość okien... W złej atmosferze to nikt za długo psychicznie tego nie wytrzyma... No to zeszliśmy od dyrektora, na kierownika, to teraz weźmy się za brygadzistów, no przecież taka kolej rzeczy :) przygotowka, gdzie brygadzistami byli Tomek i Dawid, była dyscyplina, ale przynajmniej brygadzista wiedział co się dzieje i jak kto pracuje... Nie mogę tego powiedzieć o montażu końcowym gdzie swoją funkcję sprawowała szanowna Pani Diana... Jak można być tak (usunięte przez administratora) i nieodpowiedzialnym? Jak można mieć wszystko w (usunięte przez administratora) i tylko oczekiwać cudów, ale samemu nawet nie wykazać za grosz chęci rozmowy z pracownikami, lub im pomóc? No tak! Przecież założyła Pani pomarańczowa koszulkę to jest Pani ważna, a przepraszam, była Pani bo wszystko inne (ploteczki) były ważniejsze od tego co się dzieje na końcówce, a na koniec UWAGA!!! UWAGA!!! pobudka!!! To okno MUSI gdzie wyjechać, 15 min przed końcem, bo przecież cały dzień ploteczki były ważniejsze XD
    ReviewUserIcon
    Neutralny

    01.02.2025 13:43

    Pracownik

    Przyznam ze dużo racji jest w tej opini aczkolwiek od jakiegoś czasu pracuje w kk i zauważyłem dużo pozytywów odkąd właśnie jest Jozek dużo konkretnych zmian !!! Widać ze nie wszystkim nie robom jest to na reke . Zmiany na lepsze widać nie każdemu się podobają . Jak dla mnie więcej takich zdecydowanych konkretnych osób . Z czystym sumieniem kibicuje by tak zostało !
    ReviewUserIcon
    Dobrze

    02.02.2025 19:55

    Pracownik

    Jeśli pracujesz na podestach i masz bardzo duże doświadczenia w produkcji okien drewnianych to zwróć uwagę jakiego papieru ściernego używasz bo na lazurach tworzy się baranek:)
    ReviewUserIcon
    Pytanie mam

    01.02.2025 21:48

    Inne

    Na jakich działach w Wodzisławu Śląskim pracują tylko mężczyźni?
    ReviewUserIcon
    Nie polecaj

    02.02.2025 18:10

    Pracownik

    Ponoć pakowacze to najcięższy dział i niedoceniana praca pracownicy mają niskie zarobki.Wystarczy zapytać tutaj i poczytać opinie.
    ReviewUserIcon
    Prawdziwa

    24.01.2025 13:51

    Inne

    Nowi Dyrektorzy działów to jakiś obłęd. Kronice zostały jednym wielkim słupem na rzecz życia szefa i jego podopiecznych pupili - dyrektorów. „Pani Prezes Spółki” to fanatyczka proreligijna i dla niej najlepiej pracować za „szczęść Boże”. Główny zmianowy zawsze ma jakieś aluzje do waszej pracy, a przez to wasze zarobki lecą w dół jak (usunięte przez administratora). Zarobicie tu (usunięte przez administratora), a przy tym może zawinie was policja w związku z przekrętami firmy. Nigdy nie dostałam pełnej wypłaty, a robiłam nawet nadgodziny. Każdy tu patrzy tylko na swój czubek nosa i na to jak szybko urządzić szefa i jego pupilków aby może w tym tygodniu pracować godzinę krócej.
    ReviewUserIcon
    Takjest

    02.02.2025 10:57

    Były pracownik

    To są dzikie pieniądze handlowcy terenowi wystawiają faktury w setkach tysięcy złotych wożąc się autami to swoiści rentierzy przypisane mają 400 klientów od lat czerpiąc korzyści bawiąc się pod palmami czy to jest w porządku względem pozostałych i w obecnej sytuacji - bez wzrostów i marży to są abstrakcyjnie dzikie pieniądze
    ReviewUserIcon
    Remik

    02.02.2025 17:03

    Były pracownik

    A ja mam pytanie do firmy. Dlaczego tak dużo wieloletnich pracowników odchodzi? Może firma nie wie na jakie wynagrodzenia pracownicy handlowi (nie terenowi)mogą liczyć u konkurencji. A jakie sama oferuję. Ciągle zwiększanie norm. Normy wyssane z palca. Firma rozrasta się bez brania pod uwagę sytuacji rynkowej.Okna to nie jest chleb czy woda który człowiek potrzebuje aby funkcjonować. I na rynku nie jesteśmy tylko my jako firma. Jeszcze kilka lat temu naprawdę było dobrze. Większość z nas musi pracować po godzinach czy odbierać telefony i za poświęcony czas nie mamy płacone. Proszę pamiętać że nie każda oferta jest zamówieniem. A oferta nie wysłana na czas do klienta może wiązać się z konsekwencjami. Nie jasny system premiowy. Premia uznaniowa. A na dodatek system premiowania jest nie jasny i często zmieniany bez jakich kolwiek informacji. Premia powinna być przyznawana uczciwie za wyniki i powinna być czynnikiem który motywuję każdego handlowca a nie ciągłe obcinanie i zwiększanie norm. Normy podwyższone kilka krotnie w przeciągu kilku lat a przelicznik premiowy ciągle ten sam. Ten sam przelicznik dla osób co pracują same czy z przedstawicielami. Czy posiadasz osobę rozpsiującą lub nie. Brak podwyżek. Odpowiedzialność za reklamacje. Ale również brak rozmów w celu poprawy warunków pracy. Jest częstym powodem odejścia bardzo dobrych pracowników. Tutaj niestety liczy się tylko ilość. Niech firma znacznie szanować i doceniać ludzi którym zależy na pracy. I przede wszystkim tych którzy pracują po kilka lub kilkanaście lat. Firma chwali się osiągnięciami ale kogo kosztem. Pracownicy z wieloletnim doświadczeniem czy ze znajomością języków obcych mają prawie podobne podstawy jak produkcja. Nie ważne czy pracujesz 5,10,15 czy 20 lat. Wszyscy są wrzucani do tego samego worka.
    ReviewUserIcon
    anonim

    31.01.2025 09:48

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ktosiek

    31.01.2025 17:03

    Pracownik

    Interesujące jak typujesz Diano osoby, strzelaj dalej, może Ci się uda ???? prawda w oczy kole, ale nie mam na imię Piotrek chociaż to był brygadzista, a nie tania podróba ????
    ReviewUserIcon
    Piotrek

    02.02.2025 09:50

    Pracownik

    Artykuł 212 kodeksu karnego określa, że za pomówienie innej osoby lub instytucji w sposób mogący narazić ją na utratę zaufania potrzebnego do wykonywania zawodu lub prowadzenia określonego rodzaju działalności, grozi grzywna lub kara ograniczenia wolności. Jeśli pomówienia dokonano za pomocą środków masowego komunikowania (internetu, telewizji czy radia), wiąże się to z surowszym wyrokiem — może to być również kara pozbawienia wolności do roku.
    ReviewUserIcon
    Donald

    01.02.2025 17:05

    Były pracownik

    Miesięcznie zwalnia się z tej firmy około 140 osób. To o czymś świadczy.
    ReviewUserIcon
    NiePracownik

    01.02.2025 11:29

    Inne

    Czy ktoś słyszał o całkowitym braku premii w marcu?
    ReviewUserIcon
    Fred

    01.02.2025 09:58

    Pracownik

    @Pracodawca Czy to prawda że w lutym nie będzie premi ?
    ReviewUserIcon
    anonim

    01.02.2025 02:13

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Rozgrywający

    01.02.2025 06:44

    Były pracownik

    Zgadzam się w 100%, nie jestem w stanie zrozumieć jak osoba, która nie szanuje pracowników, jeszcze potrafi robić im na siłę pod górę, żeby pokazać jaki to on jest mocny i ważny. Osoba która naprawdę traktuje ludzi jak marionetki jednych do zapieprzania na jego nie małe wypłaty i koszulki hugo czy Armaniego , natomiast drugich jako zaganiaczy tych pierwszych (swoją drogą, wstyd by mi było być czyimś przydupasem/konfidentem za pare groszy, ale kto co lubi ;) ). Jak, do cholery jak taka osoba może zarządzać ludźmi, powinien zarządzać co najwyżej miotłami w składziku pań sprzątających. Czekam aż ktoś w końcu zareaguje, bo to naprawdę przykre ilu dobrych, zaangażowanych i pracowitych ludzi ten człowiek już zniechęcił do pracy i odeszli z firmy na dobre bądź zmianiali działy. Co w większości przypadków wyszło tym ludziom na plus.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    27.01.2025 15:45

    Pracownik

    I jak aneksy ludziska?
    ReviewUserIcon
    anonim

    31.01.2025 14:11

    Pracownik

    Ciekawe jak chętnie będzie się uczyć nowych,który jak go wyuczysz zarobi więcej od ciebie. Już widzę to przekazywanie wiedzy hehe
    ReviewUserIcon
    Edek

    31.01.2025 18:30

    Były pracownik

    No właśnie, najpierw zrób.....papiery na wózek a potem możesz kozaczyć ziomuś;)
    ReviewUserIcon
    Premie

    31.01.2025 10:30

    Pracownik

    @Pracodawca Czy to prawda że nie lutym niema być premi? Dziekuje za odpowiedź
    ReviewUserIcon
    xD

    31.01.2025 17:08

    Pracownik

    użyj mózgu i wygogluj: premia uznaniowa rodzaj premii w tej firmie?: Rodzaje premii dla pracowników premia uznaniowa, premia regulaminowa, premia zadaniowa, premia motywacyjna, premia prowizyjna, premia indywidualna, premia wynikowa, premia frekwencyjna
    ReviewUserIcon
    PolkoPl

    31.01.2025 08:42

    Pracownik

    Panuje grypa i inne zakaźne choroby. Wykorzystałem 5 dni urlopu by się wyleczyć i nie tracić premii. Niestety , za mało czasu by się wyleczyć. Pracowałem w innych krajach, gdzie przychodzenie do pracy chorym, a grypa. Covid to choroby ZAKAŹNE, BYŁO nie miłe widziane, wręcz pracodawca wysyłał do domu. By innych nie zarażać. Jedna osoba, która przyszła na nasz dział przyszła chora. Pomimo, że powiedziałem, że powinien się wyleczyć. To otrzymałem odpowiedź, że straci premie. Teraz wszyscy są chorzy i się męczą czy pracy. Oskrzela, grypa, angina. Zapalenie górnych dróg oddechowych. Skoro firma nie rozumie, że może być ktoś chory, to pozostaje jedno. Przeciwko osobie, która zaraża możesz złożyć zawiadomienie do prokuratury. Policji. Art.  161.  [Narażenie człowieka na zarażenie] §  1.  Kto, wiedząc, że jest zarażony wirusem HIV lub dotknięty chorobą weneryczną lub zakaźną, ciężką chorobą nieuleczalną lub realnie zagrażającą życiu, naraża bezpośrednio inną osobę na zarażenie tym wirusem lub taką chorobą, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. §  2.  (uchylony). §  3.  Jeżeli sprawca czynu określonego w § 1 naraża na zarażenie wiele osób, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10. §  4.  Ściganie przestępstwa określonego w § 1 następuje na wniosek pokrzywdzonego. Czytaj więcej w Systemie Informacji Prawnej LEX. Wiem, przeciwko koledze, koleżance. Ale jak się bronić. By nie stracić pieniędzy będąc na l4?! Powikłania z nie wyleczonej grypy i innych chorób takich jak covid. Proszę przeczytać. Co ważniejsze, zdrowie czy kasa? Zostawiam Wam to do rozważenia.
    ReviewUserIcon
    Z1

    31.01.2025 14:05

    Pracownik

    dla mnie kasa jest ważniejsza niż twoje zdrowie :)
    ReviewUserIcon
    Rudyy

    30.01.2025 15:41

    Pracownik

    Podwyżki to porażka. Aluminium zostało potraktowane jak smieci ,żadnej podwyżki o 200-300 zł a plastiki które nie nie robią stoją i siedzą na telefonach mają po 7500-8000 tys brutto. Kierownik zaklepał wszystkim którzy pracują około 3,4 lat największe pułapy pomimo tego że nic nie umia. Porazka
    ReviewUserIcon
    Alu

    30.01.2025 20:20

    Pracownik

    Znajomy co jest brygadzistą na z1 mówił że u nich kiero wpisywał jak leci max stanowisk żeby wszyscy dostali to co się należy, a u nas jak zwykle, koledzy kierownika dostali a nawet połowy nie potrafią, a ci co ogarniają więcej to ucinali żeby dla innych starczyło bo tabela musi się zgadzać, to samo było przy ostatnich podwyżkach, na innych działach wszyscy dostali a u nas co drugi bo tak sobie góra wymyśliła
    ReviewUserIcon
    Czas na relax

    25.01.2025 09:48

    Pracownik

    Te aneksy to największy wałek jaki kiedykolwiek mieliśmy w firmie!Wszystko jest tak przemyślane żeby nie dać zarobić pracownikowi ! Jak zwykle wygrali na tym tylko dyrektorzy , kierownicy i brygadziści!Ci ludzie nie mają pojęcia o pracy a tym bardziej o ocenianiu pracownika! Robicie wszystko żeby się pozbyć ludzi bo kto będzie się tak dawał (usunięte przez administratora)za takie grosze?Czy Wy nie widzicie jaka jest inflacja ? Nie chodzicie na zakupy?Za te drobne powoli nie da się wyżyć do 10 tego !W eko oknach zarabiają tylko Ci którzy siedzą na pseudo stanowisku które większość dostała po znajomości ! A klosek większość z nich popiera i daje im wolną rękę …. Później płacz bo wałki robią jeden z drugim.A jak mają nie robić jak Ty Mateusz ich wgl nie pilnujesz ?
    ReviewUserIcon
    Niezadowolony

    30.01.2025 18:13

    Pracownik

    Właśnie ten dział miałem konkretnie na myśli... Kpina jakaś ale kierownicy nie widzą żadnego problemu. Grunt, że "im się zgadza" ale, że Ty się starasz, uczysz się ciągle czegoś nowego to dla nich "nic", bo wg nich to nie są umiejętności jak widać i im nie przeszkadza fakt, że ktoś pracuje 8 lat albo i więcej i że ten ktoś ma tyle samo co nowy albo max 200zl więcej na podstawie, bo my jesteśmy chyba (usunięte przez administratora) i nic przez te lata się nie nauczyliśmy ale nowych mamy uczyć...
    ReviewUserIcon
    Dominik

    30.01.2025 20:06

    Pracownik

    Trzeba było nie podpisywać ja tak zrobiłem na zapałki to ja mam :D
    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    28.01.2025 19:19

    Kandydat

    Czy firma odpowiada na wszystkie CV wysłane na produkcję?
    ReviewUserIcon
    Lucjan

    29.01.2025 23:51

    Pracownik

    Mnie wzieli z urzędu pracy. CV ? A ja tej babce : co to jest ? I sama wypełniła :) :)
    ReviewUserIcon
    starszy

    30.01.2025 17:34

    Kandydat

    Nie nie biorą każdego ,jak masz 55+ to marne szanse a przecież taki starszy ma motywację i chęci bo chce dorobić do emerytury.Jak dostanie pracę to zasuwa nie marudzi bo ma za dużo do stracenia i jestem pewien że większa jest rotacja wśród zatrudnionej młodzieży niż wśród takich starszych pracowników.
    ReviewUserIcon
    anonim

    30.01.2025 11:01

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Jurant

    30.01.2025 16:08

    Inne

    Przecież on mial isc juz dawno robic gdzies indziej. Wspominał coś o wypaleniu zawodowym itp. Ale ogólnie to dobre czasy były jak my sarne w aucie mieli i caly dach rozwaliła. Na fortepianie gra se ladnie.
    ReviewUserIcon
    Zażenowany pasazer

    30.01.2025 14:54

    Pracownik

    Nie pozdrawiam pana kierowcy z lini 906 rybnik-elektrownia który pomimo tego że stałem i czekałem aż otworzy drzwi nie zrobił tego i ominął przystanek po 2 sekundach ????????‍♂️ Poprzedni kierowca to jednak złoty człowiek był
    ReviewUserIcon
    Nowy

    28.01.2025 13:14

    Inne

    Witam jak się pracuje w eko oknach ? Opinie są różne i nie wiem czy prawdziwe ?
    ReviewUserIcon
    Wieloletni pracownik

    29.01.2025 15:50

    Pracownik

    Bardzo polecam pracodawcę. Nie bać się i próbować, zawsze możesz zmienić dział na inny, co sam zrobiłem. Komentarze piszą tu ciągle ci sami frustraci, którym nikt by nie dogodził. Podwyżkę w aneksie dostałem grubą, nie mam znajomości, tylko prawie codziennie normę i 1 tydzień L4 za cały zeszły rok.
    ReviewUserIcon
    hello kitty

    29.01.2025 15:26

    Pracownik

    hej ludziska, wiadomo coś co z naszą Panią kadrową, wróci w końcu czy jak? była dobrym pracownikiem, lojalnym i człowiekiem dla ludzi może nowa Pani Prezes coś podziała, przeceiż długo razem pracowały o z tego co mi wiadomo dobrze się to układało i dobrze się dogadywały
    ReviewUserIcon
    Qwert

    29.01.2025 15:22

    Pracownik

    @Pracodawca Do kogo się zgłosić w firmie żeby załatwili przejście dla pieszych przy hali w Wodzisławiu? Ludzie jeżdżący z Wodzisławia mają przystanek pod KNS, żeby dostać się na eko muszą przejść przez skrzyżowanie na drugą stronę. To cud że nie doszło jeszcze do zadnego wypadku, ale prawda jest taka że to tylko kwestia czasu. Był przystanek na parkingu na eko, co się zmieniło że przenieśli go na KNS?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    28.01.2025 09:35

    Były pracownik

    Mam pytanko,jak się zwalniam po okresie próbnym muszę zdać spodnie i kartę? Czy jak nie zdam to mi coś odciągną z wypłaty?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    28.01.2025 22:30

    Były pracownik

    Czyli za kartę, spodnie i tą super koszulkę,bo nic więcej z tej firmy nie dostałem, to niech odciągają bo nie opłaca mi się przyjeżdżać 1000 km.
    ReviewUserIcon
    obserwator

    29.01.2025 00:39

    Pracownik

    A kogo trzeba obejsc? Prosze o pomoc
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Eko-Okna?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Eko-Okna S.A.

    Spacerowa 4 47-480 Kornice

    REGON:277925708

    KRS:0000586067

    http://www.ekookna.pl/

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Zdruzgotany

    28.01.2025 06:32

    Pracownik

    Do działu rolet!!! Nie rozumiem waszego podejścia dlaczego Jurek który jest teraz brygadzistą Nie wiadomo czego odwala całą robotę za kierowników i resztę? Według mnie ten człowiek powinien być kierownikiem lub lepiej dyrektorem ponieważ ma więcej pojęcia o tej robocie niż ci kierownicy i dyrektorzy co siedzą w dziupli
    ReviewUserIcon
    Mokasyny

    28.01.2025 18:14

    Kandydat

    Dyrektor rolet lubi sobie tworzyć takie puste stanowiska. Ale z tym, że siedzą w dziupli to jest najświętsza prawda. Powiem więcej mają nawet wyznaczone osoby, które chodzą myć kubki i napełniać wodę do ekspresu żeby ten pseudo kierownik, który z twarzy jest bardziej czerwony niż jego koszulka i dyrektorek w mokasynach przyszli na gotowa kawkę, a potem siedzieli całą zmianę w zgaszonym świetle i wyśmiewali ludzi. Nie wiem jak to jest możliwe, że kierownik działu nie wie jak się nazywają jego pracownicy. Jeśli by mieli chociaż trochę honoru to odpuścili by sobie to i odeszli bo z tego co widać pali się pod (usunięte przez administratora) a jak wyjdą gorsze brudy to będzie za poźno i pan zapijaczony kierowniczek nie będzie się miał za co budować
    ReviewUserIcon
    Dfvd

    23.01.2025 21:40

    Pracownik

    Największy ćpun został dyrektorem. Nie dość że nie skończył nawet zawodowej szkoły, chce kierować ludźmi po większym wykształceniu. Dużo ludzi mają więcej pojęcia niż on, a nawet nie może dobrze ułożyć zdania. A gdzie tam znaki interpunkcyjne w jego e mail.
    ReviewUserIcon
    Jak

    25.01.2025 22:09

    Inne

    212 kk. Racja. Anonimowo atakować i czynić publiczne szkodę. Tu niestety anonim może się bardzo zdziwić bo takie sprawy wystarczy na policję zgłosić. Policja może wystąpić do operatora strony o wskazanie numeru IP. Następny krok to pion informatyczny w Katowicach. Dokładne wskazanie kto. Wezwanie na przesłuchanie i prosta droga do postawienia zarzutów. Tu dopiero zaczyna się jazda. Strona pokrzywdzona mając wyrok może domagać się zadośćuczynienia. Przy skali i subiektywnie patrząc na sprawę jako pokrzywdzony domagał bym się nawiązki wyliczonej w skali od utraconych potencjalnych dochodów. Druga sprawa to uderzenie w wizerunek firmy. W USA takie odszkodowania idą w miliony. Na naszym podwórku roszczenie spokojne powinno się zamknąć poniżej miliona PLN. Dla sprawcy to kilka lat chodzenia po sądach. Sam adwokat biorąc takiego nieszczęścia w obronę będzie liczyć swoje wynagrodzenie procentowo od kwoty roszczenia. Dla przykładu ja sam spotkałem się z sprawą p 46 tys zł gdzie adwokat za obronę zaśpiewał 4,5 tys. Powodzenia i odwagi dla jednej i drugiej strony.
    ReviewUserIcon
    Mecenasik

    28.01.2025 13:38

    Pracownik

    Czy działanie Mateuszka nie jest w takim razie działaniem na szkodę spółki? Czy obsadzanie osobami niekompetentnym stanowisk o znaczeniu strategicznym nie jest działaniem na szkodę spółki? Czy brak przejrzystości w procesie rekrutacji na stanowiska kierownicze nie jest działaniem na szkodę spółki? Czy to gdzie i kto jakie stanowisko będzie pracował oparte jest na tym jak bardzo można nim sterować i manipulować, kto asertywność ma na poziomie zero?Słucham Państwa bo chciałbym poznać odpowiedź na te i inne pytania. Ponieważ z tego co mi wiadomo członkowie organów spółki (np. zarząd, rady nadzorcze) lub jej wspólnicy podejmują decyzje lub wykonują działania, które naruszają interesy spółki i prowadzą do jej szkody finansowej lub majątkowej, poprzez choćby upadek wizerunkowy jaki możemy widzieć jest działaniem na szkodę spółki!
    ReviewUserIcon
    Palenie

    28.01.2025 12:51

    Pracownik

    No cóż po raz kolejny palacze "gurom" po co pracować jak można zapalić a cha na z6 zlikwidowano palarnię a więc pracownik musi przejść przez całą hale i palić na portierni co zajmuje mu około 30 minut i tak 2razy na zmiane+przerwa co daje godzinę dziennie za darmo *tydzień *mc . No cóż firma bogata..... Teraz proponuje wprowadzić taki benefit dla nie palących.(usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    pracownik wyjeżdzający z nowej

    27.01.2025 17:38

    Kandydat

    Mam nadzieję, że czytają to osoby z Wodzisławia, które po (usunięte przez administratora) wracają z pracy, zachowując się na drodze jak (usunięte przez administratora) Proszę, zwracajcie większą uwagę podczas wyprzedzania i zdejmijcie nogę z gazu, zwłaszcza w piątki. Imprezy i alkohol wam nie uciekną, ale życie może się skomplikować, jeśli spowodujecie wypadek. Pamiętajcie też, by nie wspierać czarnego rynku, kupując niedozwolone substancje. Dbajcie o siebie i innych na drodze.
    ReviewUserIcon
    nowy7 wodzisław

    25.01.2025 13:52

    Pracownik

    Witam, chciałem napisać merytoryczną opinię być może komuś się przyda, pracuję co prawda od niedawna jako pakowacz w Wodzisławiu. Niewątpliwe plusy pracy - darmowy transport do i z pracy, stołówka gdzie naprawdę można dobrze zjeść i to w rozsądnej cenie, po trzech miesiącach godziwe i dobre wynagrodzenie (tutaj opieram się o tym co mówią inni ponieważ jestem jeszcze na okresie próbnym). Minusy w moim osobistym odczuciu to ludzie, niestety w firmie jest duży problem z (usunięte przez administratora) i z tego co zauważyłem to chyba jest to tolerowane przez przełożonych, sam byłem w sytuacji kiedy nie potrafiłem podnieść bardzo ciężkiego okna i dwóch starszych pobudzonych pracowników w oczy mi ubliżało i wyśmiewało używając najgorszych epitetów. Drugim minusem jest nieustanny (usunięte przez administratora) o przychodzenie w weekendy, które tylko w teorii są dobrowolne. Praca fizyczna jest ciężka ale najgorszym dla mnie problemem jest to że przede wszystkim jest bardzo stresująca psychicznie za sprawą przełożonych i współpracowników. Nie wiem czy mogę zmienić dział i jak jest na innych działach jeśli ktoś może napisać szczerą obiektywną opinię co do innych działów to będę wdzięczny.
    ReviewUserIcon
    Marek

    26.01.2025 00:41

    Były pracownik

    Pozdrawiam Cię ziomeczku! Pracowałem w handlu i teoretycznie dział handlowy jest najważniejszy, bo żeby coś wyprodukować, spakować, wysłać do klienta i zarobić na tym, najpierw klient musi kupić, a to już zadanie handlowców. Oni napędzają całą koniunkturę. Jednak zawsze uważałem i będę nadal uważał, że pakowacze powinni zarabiać najwięcej ze wszystkich – to praca bardzo ciężka, niewdzięczna, wymagająca ogromnej tężyzny fizycznej. Z twojego opisu wynika, że ludzie są nieszczęśliwi, bo nieszczęśliwi ludzie nie potrzebują brać dragów. Pakowanie okien to praca, której nie chcą podjąć się nie tylko handlowcy, którzy wygodnie siedzą przy biurku, ale także technologowie i pracownicy produkcyjni. Jak już wspomniałem, to ciężka praca, która prędzej czy później powoduje uszczerbek na zdrowiu (problemy z kręgosłupem i tym podobne). Poza tym to także funkcja odpowiedzialna, ponieważ podczas pakowania trzeba uważać, by nie uszkodzić okien, bo potem firma ponosi straty, a i pakowacze także.
    Company logo
    Eko-Okna S.A.

    27.01.2025 15:43

    Pracodawca

    Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i doświadczeniami z pracy w naszej firmie. Doceniamy szczerość i merytoryczne podejście do tematu. Cieszymy się, że dostrzega Pan pozytywne aspekty pracy, takie jak darmowy transport czy stołówkę. Jednocześnie jesteśmy zaniepokojeni zgłoszonymi przez Pana problemami. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z dyrektorem zakładu w Wodzisławiu Śląskim lub z działem personalnym, gdzie będzie można omówić szczegółowo zgłoszone uwagi i rozważyć możliwość zmiany działu. Zapewniamy, że każde zgłoszenie zostanie potraktowane z należytą uwagą i dyskrecją. Naszym celem jest stworzenie bezpiecznego i przyjaznego środowiska pracy dla wszystkich pracowników. Dziękujemy za zaangażowanie w doskonalenie naszej organizacji.
    ReviewUserIcon
    Potencjalny pracownik

    27.01.2025 14:59

    Kandydat

    Dzień dobry, po jakim czasie zazwyczaj firma odpowiada na wysłane CV?
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    24.01.2025 13:23

    Pracownik

    Czy na zakładzie nadal istnieje pomoc psychologiczna? Kojażę, że był psycholog i psychoterapeuta i tym podobni ludzie zatrudnieni przez Eko Okna ale czy nadal są?
    ReviewUserIcon
    Marek

    27.01.2025 11:51

    Były pracownik

    Nie jestem pracodawcą, ale odpowiem Ci wprost: nie ma pomocy psychologicznej w Eko-Oknach. Kiedyś była. Dobre czasy się skończyły.
    Company logo
    Eko-Okna S.A.

    27.01.2025 14:07

    Pracodawca

    Dziękujemy za Pana pytanie dotyczące pomocy psychologicznej w naszej firmie. Chcielibyśmy poinformować, że obecnie tacy specjaliści nie są zatrudnieni bezpośrednio w Eko-Oknach. Jednakże, rozumiemy wagę wsparcia psychologicznego dla naszych pracowników. W związku z tym, pragniemy poinformować, że aktualnie pracujemy nad uruchomieniem telefonu wsparcia dla naszych pracowników oraz możliwości spotkań ze specjalistą, gdzie będą mogli otrzymać pomoc w trudnych sytuacjach. W najbliższych dniach poinformujemy o szczegółach tej inicjatywy.
    ReviewUserIcon
    Ponoć leber

    25.01.2025 07:42

    Były pracownik

    Nie polecam działu rolet w kornicach, nie ze względu na pracę, nie ze względu na ludzi, a ze względu na kierującego działem dyrektora, człowiek fałszywy, (usunięte przez administratora), mówiący zawsze to co pracownik chce usłyszeć, robiący wszystko by sprawiać wrażenie nieskazitelnego. Nie raz na tego człowieka szły skargi, o liczne (usunięte przez administratora) poniżanie pracownika, (usunięte przez administratora) szkoda tylko że firma nic z tym człowiekiem nie robi. Najwidoczniej nie trzeba być dobrym dyrektorem wystarczy mieć dobre plecy, a pieniędzy im więcej tym człowieczeństwa coraz mniej. Nie pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Yhm

    26.01.2025 01:01

    Pracownik

    I gdzie wszyscy ponad dyrektorem S.B.? Nikt niczego nie widzi,czy widzieć nie chce ? Praca na akord,praca przy ciągłym zastraszaniu i (usunięte przez administratora),że nie będzie premii,że przeniosą dział.. Negowanie pracy pracowników,wyrabianie się ponad normę i sumienne wykonywanie swoich zadań. Oferty przekupstwa "w kopercie" byle by zostać na dziale ,najmowanie ludzi do donoszenia jeden na drugiego,nakręcanie do donoszenia jeden na drugiego pod pretekstem stanowiska.. Jeden wielki przekret,plecy i nic więcej. Szkoda tylko,że tak ciężko ochronić, obronić i wyjść z tej sytuacji jest pracownikom ,którym na prawdę zależy na pracy,zależy na dziale i oddali się swojej pracy! Pracowali ponad normę, wykonywali swoją prace najlepiej jak potrafili,na prawde sie starali i pokochali te prace,niejedni tkwili tam latami ,a na koniec jeden człowiek zniszczył to wszystko. Nie wychodząc do ludzi,nie mówiąc słowa,chodząc po tajniaku. Żadnej informacji dyrektora,wyręczanie się innymi.. I nikt nie powie,że to nie PLECY wyżej,nic innego. Gdyby miało być dobrze..Rolety pod DOBRYM kierownictwem zostałyby w SWD! Kierownik działu jest wspaniałym człowiekiem,starał się każdego dnia by było jak trzeba, jechał równo z niebieskimi,wspierał,nie poganiał,był człowiekiem..Chciało się pracować! Panie Mateusz Kłosek,czy to nie o to chodzi? O wspieranie? O zaangażowanie? O szanowanie? O szacunek dla pracownika? O równe traktowanie? Widocznie nie,skoro jesteście ślepi na tak (usunięte przez administratora) sytuacje i zachowania "rządzących". I na co te bilbordy,na co reklamy jak to nie jest dobrze w Eko Oknach ?! Tfu Rolety - nie polecam!
    ReviewUserIcon
    Dyrektor SB

    26.01.2025 19:59

    Pracownik

    Dlatego do biura pana dyrektorka Luisa Vitą, Versace i inne włoskie (usunięte przez administratora), trzeba wchodzić z włączonym dyktafonem
    ReviewUserIcon
    Przykro

    26.01.2025 13:11

    Pracownik

    Do podwyżki miały wejść dwa dodatki specjalny i stanowiskowy, to chyba łatwo policzyć ile powinno być na aneksach, jak takie walki będą to sezon na L4 uważam za otwarty!!!!!
    ReviewUserIcon
    Parking

    20.01.2025 15:16

    Pracownik

    Spawalnia jest chyba jedynym wydzialem, gdzie brygadziści MAJĄ SWOJE WYDZIELONE miejsca parkingowe. Ba, nawet Pani z biura, zwana dyrektorką, też ma swoje. A nie wspomnę o brygadziście, który nazywa siebie głównym brygadzista. Nawet ma Swoje miejsce parkingowe. Gdy ktoś stanie na tym miejscu, jest za karę zastawiony jego samochodem. Gdy prosisz żeby odjechał, bo miejsca jest sporo na parkingu, to odpowiada że jak będzie miał czas to przyjdzie. I to wszystko jest za zgodą kierownika. Pozwala na bardzo dużo temu brygadziście, a on wiedzsc że konsekwencji swojego zachowania nie poniesie, robi co robi. Teraz pytanie do zarzadu. W jaki sposób brygadziści i pani z biura są lepsi, od pracowników fizycznych? Czym My się różnimy od brygadzisty, który sobie wydzielił Prywatne miejsce postojowe? Byc może dostal za staż pracy? Bo to jest trochę nie ładnie, z brygadzistów robić lepszą klasę pracownika. Nie wiem czy czy to nie ociera się o jakiś paragraf kodeksu pracy. Coś o dyskryminacji.
    ReviewUserIcon
    On

    25.01.2025 08:24

    Pracownik

    Tu nie chodzi o to co kto może !!! Za plecami pojedzie Ci po premi bo do tego nie ma nikt wglądu! Dlatego uważam że premia powinna być ZLIKWIDOWANA a zamiast tego taki sam dodatek za przepracowany pełny miesiąc !!! W eko oknach najlepiej się czują Ci którzy mogą dysponować nie swoimi pieniędzmi !Od dyrektora po brygadzistę ! To są ludzie którzy nigdy niczego nie dokonali w życiu a eko okna to dla nich święty gral !Kazdy wie co my mamy za kierowników, jeden robił w masarni drugi był sprzedawca AGD itd .. banda nieuków którzy udawaja że coś potrafią …
    ReviewUserIcon
    Głowa boli

    25.01.2025 13:19

    Pracownik

    Jesteś w błędzie. Pracownik nie może opuszczać swego miejsca pracy dla zaspokojenia własnych potrzeb. I to wynika z kodeksu pracy. Radzę poczytać a później pisać.
    ReviewUserIcon
    NOWY DYREKTOR

    22.01.2025 22:44

    Pracownik

    Odnośnie wczorajszej - czyli dnia 21 stycznia-zmiany schematu...Jesteśmy w szoku jak można się ułożyć z władzą, aby z dwóch różnych źródeł płynęła kasa szerokim strumieniem, a osoby pod NOWYM DYREKTOREM zastraszone nie odzywają się bojąc o swoje stanowiska i posadę... Wystarczy wyciągnąć magazyn warsztatu samochodowego i części poza wszelką kontrolę i samemu kontrolować magazyn...a dodatkowo...wstawić sobie tam słupa podległego sobie, bo poprzedniego kierownika zdegradowano i pozbyto się w bardzo niekulturalny sposób.. Teraz z pewnością budowa domu nowego PANA DYREKTORA RUSZY Z ZDWOJONĄ SIŁĄ ...Ostatniego roku magazyn był pod kontrolą, ale mimo przeprowadzonego prawidłowłowo remanentu- kierownika zdegradowano i pozbyto się... Takie traktowanie tylko jak sami czytacie w naszej firmie i pod rządami osób, które az przykro pisać, ale ...patrzą tylko i wyłącznie na swoją kieszeń!!! Teraz dopiero zaczną wypływać różne kwiatki...jak spółka nie bedzie zarabiać...ale najważniejsze, że ludzie na stanowiskach będą mieli kieszenie pełne pieniędzy...Ludzie pamiętajcie...RYBA PSUJE SIE OD GŁOWY!! Jak spółka będzie przynosić straty to z pewnością żaden z dyrektorów nie będzie poczuwał się do winy, a powinien oddawać wtedy swoją wypłatę za nieudolność...
    Company logo
    Eko-Okna S.A.

    24.01.2025 22:19

    Pracodawca

    EKO-OKNA S.A. oświadcza, iż powyższa anonimowa opinia jest nieprawdziwa i narusza dobre imię przywołanych osób oraz Spółki. Zgodnie z brzmieniem przepisu art. 212 Kodeksu karnego sprawca czynu polegającego na pomawianiu innych osób podlega odpowiedzialności karnej. Spółka nie prowadzi polemiki z pozornie anonimowym autorem obraźliwego wpisu przypominając, iż działania takie podlegają ocenie prawnej zgodnie z regulacjami przepisów prawa karnego pod kątem zniesławienia oraz cywilnego pod kątem naruszenia dóbr osobistych.
    ReviewUserIcon
    Kościelny

    25.01.2025 13:14

    Były pracownik

    Pani Asiu proszę nie straszyć już to już było - a pełna inwigilacja już dawno się skończyła
    ReviewUserIcon
    Luna

    24.01.2025 17:08

    Pracownik

    Jak tam wasze aneksy? Zgadza się to co było rozsyłane w oficjalnym mailu?
    ReviewUserIcon
    Lolo

    25.01.2025 11:45

    Pracownik

    A jaką miałeś wcześniej podatawe?
    ReviewUserIcon
    …. Jak but

    25.01.2025 11:46

    Pracownik

    A jak mają zdobyć umiejętności jak pracują na jednym stanowisku po 5/6 lat i wykonują te prace perfekcyjnie?Bo przecież szkolicie ludzi tylko na dane stanowisko a nie na wszystkie ! Jakbym umiał wszystko to nie pracuje w eko tylko jestem tam gdzie za to płacą od 10 tyś zł na rękę …proste
    ReviewUserIcon
    Vi

    25.01.2025 08:59

    Kandydat

    Na jakie zarobki można liczyć na stanowisku biurowym? Rozważam kilka dostępnych ofert na referenta lub specjaliste
    ReviewUserIcon
    Zmiana a

    23.01.2025 22:53

    Pracownik

    Pytanie do pana dyrektora na drugich zmianach mamy sprzątać to dlaczego oni mają 2 dni wolne a nocki normalnie pracują
    ReviewUserIcon
    Qqqq

    24.01.2025 14:18

    Pracownik

    O widze Q czyli Apacze (nie znam się takt tylko popatrzę) pojawił się na czacie. A więc początek roku to zawsze jest przestój, to że mamy sprzątać a nie jesteśmy na siłę wysyłani na urlop świadczy o dobrej kondycji firmy. No ale co ty możesz wiedzieć skoro tutaj nie pracujesz...
    ReviewUserIcon
    Qwerty

    24.01.2025 22:54

    Pracownik

    Zawsze styczeń i luty był słabszy i nie bylo roboty z tą różnicą, że kiedyś dawali postojowe a teraz trzeba przychodzić i sprzątać
    ReviewUserIcon
    Pakowacz

    22.01.2025 09:42

    Pracownik

    Jak aneksy mają zależeć od ilości stanowisk to zapraszam na pakowanie na rok, dwa, trzy my też robimy tylko jedno a chętnych w ogóle podobnie jak na stali, ciekawe dla czego. I co też dostaniemy jak młode wilki 5 tyś. To chyba papa smerfy już się musza szykować żeby pakować bo nikt przy zdrowych zmysłach za taki hajs tych okien nie będzie dźwigał.
    ReviewUserIcon
    Pakowacz 2

    24.01.2025 07:42

    Pracownik

    Jest to naprawdę przykre bo My naprawdę wypruwamy sobie flaki na tym pakowaniu!Praca jest ciężka i nie każdy się nadaje!Robią z nas pośmiewisko…płacąc takie grosze .
    ReviewUserIcon
    zgoda

    24.01.2025 22:21

    Pracownik

    zgadzam sie robie juz lata na pakowaniu i tyle co tu sie nadzwigasz i naszarpiesz tego badziewia to chyba na zadnym innym dziale praca fizycznks bardzo ciezka a premie sa jedne ze slabszych i zawsze nizsze wyplaty niz produkcja a chetnych do pracy tu bardzo malo zwykle ludzie stad uciekaja kiedy w koncu ktos to zauwazy i cos z tym zrobi???
    ReviewUserIcon
    NOWY DYREKTOR

    24.01.2025 21:46

    Pracownik

    Widzimy, że prawda koli w oczy, bo caly czas nasze komentarze, ktore sa samą prawdą ktos usuwa- bojac sie chyba, ze potencjalni przyszli pracownicy jak przeczytaja prawdę o naszym zakladzie, to nie beda chcieli przyjsc tu pracowac... A więc jeszcze raz... Odnośnie dnia 21 stycznia i kolejnej zmiany zmiany schematu...Jesteśmy w szoku jak można się ułożyć z władzą, aby z dwóch różnych źródeł płynęła kasa szerokim strumieniem, a osoby pod NOWYM DYREKTOREM zastraszone nie odzywają się bojąc o swoje stanowiska i posadę... Wystarczy wyciągnąć magazyn warsztatu samochodowego i części poza wszelką kontrolę i samemu kontrolować magazyn...a dodatkowo...wstawić sobie tam słupa podległego sobie, bo poprzedniego kierownika zdegradowano i pozbyto się w bardzo niekulturalny sposób.. Teraz z pewnością budowa domu nowego PANA DYREKTORA RUSZY Z ZDWOJONĄ SIŁĄ ...Ostatniego roku magazyn był pod kontrolą, ale mimo przeprowadzonego prawidłowłowo remanentu- kierownika zdegradowano i pozbyto się... Takie traktowanie tylko jak sami czytacie w naszej firmie i pod rządami osób, które az przykro pisać, ale ...patrzą tylko i wyłącznie na swoją kieszeń!!! Teraz dopiero zaczną wypływać różne kwiatki...jak spółka nie bedzie zarabiać...ale najważniejsze, że ludzie na stanowiskach będą mieli kieszenie pełne pieniędzy...Ludzie pamiętajcie...RYBA PSUJE SIE OD GŁOWY!! Jak spółka będzie przynosić straty to z pewnością żaden z dyrektorów nie będzie poczuwał się do winy, a powinien oddawać wtedy swoją wypłatę za nieudolność..
    ReviewUserIcon
    A.like

    24.01.2025 19:23

    Były pracownik

    Hala 7porazka.Ledwie zaczęłam pracę,siadli na mnie jak na jakieś głó.. zero szacunku. Brygadzistka tragedia..sama nic nie robi ale wiele wymaga.A durni robią jak maszyny
    ReviewUserIcon
    Kytametam

    23.01.2025 21:12

    Kandydat

    Witam, jakie premie są na magazynie wysokiego składowania? Mam tam zacząć pracę niebawem.
    ReviewUserIcon
    X

    24.01.2025 09:07

    Pracownik

    Lepiej sobie daj spokój z eko oknami i idz gdzie indziej, bo albo Cie zmusza bys się zwolnił albo Cie sami zwolnią ledwo się wdrożysz...
    ReviewUserIcon
    Magazynier

    24.01.2025 12:38

    Pracownik

    Max 500 brutto magazyn ma najniższe premie w firmie. Ale nadrobisz w sezonie sobotami . Tam praca w kółko, można żonę a dzieci na zdjęciu oglądać.
    ReviewUserIcon
    Basia123

    15.01.2025 03:48

    Pracownik

    Dzien dobry dlaczego kierownicy na zakładnie 2 zmuszją pracowników do brania nowego urlopu wypoczynkowego bez zgody pracownika pod pretekstem braku roboty
    ReviewUserIcon
    Burek

    22.01.2025 19:27

    Pracownik

    A no po to żebyś potem tyrał soboty za dzień do wybrania :)
    ReviewUserIcon
    Widz

    24.01.2025 11:30

    Inne

    Nie pomyślałeś, że te bilbordy teraz informują o tym o czym piszą, ale to chwilowe. Niebawem będą informować o czymś innym. To miejsce reklamowe, zarezerwowane więc opłacone..
    ReviewUserIcon
    anonim

    23.01.2025 20:15

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Widz

    24.01.2025 11:23

    Inne

    Zapytaj o godziny pracy lekarza medycyny pracy w Kornicach. Nie potrafisz sam odnaleźć tej informacji?, to jak żyjesz, oddychasz sam?. ????

    Zostaw merytoryczną opinię o Eko-Okna S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.