Opinie o ochnik.com - OCHNIK S.A. w Garwolin

Ochnik Leather Wear Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Ochnik S.A.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Ochnik S.A. o rekrutacji.

Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników i kandydatów do pracy o Ochnik S.A. w Garwolin

Znajdź szybko pracę!
Załóż Profil Zawodowy w 3 krokach!

Załóż profil Zawodowy

Швидко знайдіть роботу!
Створіть професійний профіль за 3 кроки!

Створіть профіль професіонала
Lkjjh
Były pracownik
 Pytanie

Firma jedzie na wyrobionej wcześniej renomie. Zgadzam się z poprzednimi opiniami, że z roku na rok jest coraz gorzej. Towar jest jakościowo gorszy, standard pracy też. Obowiązków mnóstwo, płaca słaba. Mój poprzedni wpis został usunięty ale ja będę pisał dalej, bo prawda musi w końcu ujrzeć światło dzienne. Ochnik okrada pracowników. Do najniższej krajowej trzeba sobie dociągnąć premią od utargu, co jest chyba bezprawne. Kwota gwarantowana to też pic na wodę. Dział vm to żart, jakbyś nie zrobił zawsze jest źle a płacą za to coś grosze i uważają się za bardzo ważnych. Zawieszki z ceną ręcznie pisane to poziom mięsnego sklepu, a nie salonu ekskluzywnego. Wieczny ochrzan, a sami nie dają rady. Wstyd! Non stop dostawy, które ciężko obrobić. Czeklisty to też śmiech na sali. Przy tylu obowiązkach jakie narzucają salon ma lśnić, wskaźniki mają być niewiadomo jakie. Zgodzę się, że kto jest mądrzejszy spierdziela gdzie pieprz rośnie. Firma kłamie co do sytuacji z covid. Kondycja wcale nie jest zła, ale kłamią w żywe oczy i zabierają pieniądze pracownikom. Każą odrabiać godziny! Jakim prawem? Łapczywi ludzie, napychają sobie kieszenie na ludzkiej krzywdzie! Jak można tak żyć?Odszedłem z tej firmy z szacunku dla samego siebie i Wam to radzę, bo będzie tylko gorzej.

Ochnikovelove
Były pracownik
 Pytanie

Najpierw tło:Byłam pracownikiem firmy 4 lata, zaczęłam jako doradca klienta, awansowano mnie na kierownika po jakimś czasie, kiedy mój kierownik odszedł. Wcześniej pracowałam w 3 innych sklepach, także u polskich pracodawców, wiec jakieś porównanie mam. Przestałam pracować, bo nie chciałam już pracować w handlu, nie przez firmę. Opinia: jeśli trafi się na dobry zespół, to zgodnie z tym, co firma ma w wartościach jesteś traktowany godnie, zarówno przez współpracowników, jak i przełożonych. Z regionalnym zawsze można się dogadać, tak jak i z centralą, jeśli użyje się odpowiednich argumentów i szczerze rozpoczyna się rozmowę. Wynagrodzenia zarówno dla doradców, jak i kierownika rynkowe. Nie zarabia się mało, ale tez nie ma kokosów. Jako kierownik w małym, starym salonie w mieście, w którym są 4 salony zarabiałam więcej niż proponuje się pracownikowi biurowemu. Plany sprzedażowe są realne i uczciwe, zniżki na produkty tez są przyjemne. Firma oferuje dużo bonusów, m.in duży rabat na święta, duży rabat na odzież do pracy, multisporty, ubezpieczenie na życie, luxmed. Ilość obowiązków i pracy jest porównywana do innych sieci, kwestia organizacji i ułożenia sobie z zespołem systemu pracy. Wiadomo, że jak jest VM to bywa naprawdę ciężko, ale to kierownik musi mieć łeb na karku i grafik dobrze ułożyć, a w przypadku nieakceptacji przez regionalnego dobrze go uargumentować. Nigdy nie mieliśmy problemu z centralą, ani z naszymi prośbami do nich, ani z ich złym nastawieniem do nas. Tylko, że cały zespół wiedział po co przychodzi do pracy. Zatrudniliśmy się jako profesjonalna obsługa klienta i pracownik sklepu, więc po to do pracy przychodziliśmy, a nie na siedzenie za biurkiem i dłubanie w nosie. W zakresie asortymentu, sprzedawało się go nawet przyjemnie i większość bez większego zażenowania i tu dochodzimy do kwestii testów na które tyle narzekań. Jeśli na co dzień obcuje się z produktem i człowiek aby dobrze sprzedać musi coś o nim wiedzieć, to przygotowanie do testów jest praktycznie jednodniowe, a przydatne na cały sezon. Kwestia checklisty-serio narzekacie na to, że przełożeni oczekują, że w salonie będzie czysto, schludnie i zgodnie z wymaganiami firmy? Jak była wielka dostawa, albo VM wiadomo, że regionalny nie oceniał sklepu, ale w normalnych warunkach między klientami zawsze znajdzie się czas na zapięcie kurtki i podniesienie przewróconej torebki. Podsumowując, gdybym dalej chciała pracować w handlu byłabym Ochnikowi wierna, bo na lepszego pracodawcę, jak dotąd nie trafiłam.

Rzeszow mh Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Zacznę od tego, że opinii nie pisze ze złośliwości, a raczej dlatego, że szkoda mi osób tam pracujących, pewnie liczą na to, że ktoś w końcu coś powie. Na samym początku wszystko ok. Cyrk zaczął się, kiedy osoba z pełnym etatem poszła na l4 ( do czego ma pełne prawo ale chyba niektórzy tego nie rozumieją). Straszenie zwolnieniami, obrażanie się, ale przeprosin zapewne nie było. Kierowniczka twierdzi, że ma „fajną atmosferę” w zespole, nie wiem czy tylko udaje, czy naprawdę nie widzi jak jest. Osoby w pracy wiecznie zmęczone, ale kto by się tym przejmował. Najlepiej żeby jeszcze jedną osobę mniej było, bo i tak jest za dużo pracowników;) o tym, że nie zostanie mi przedłużona umowa dowiedziałam się z grafiku na przyszły miesiąc, w którym był już ktoś inny, tak samo jak moja poprzedniczka. O dziwo zostałam o tym poinformowana przez kierowniczkę, ale tylko dlatego, że inna pracownica powiedziała, że tak raczej wypada, skoro i tak pewnie widziałam. Przy tej rozmowie, bojąc się o to, że nie będzie miał kto pracować przy zmianie, powiedziała mi jakie to referencje może mi wypisać. Jak widać nie jest to jednostronne. Przynajmniej nie powiedziała mi, że najchętniej to by mnie wy****ła z torebką pierwszego dnia. Tak jak osobie przede mną. Szkoda dziewczyn, które są w porządku, ale tak już nie są traktowane. No bo skoro niektóre nie mają dziecka, męża, to jakie one życie prywatne mogą mieć? Chyba mogą być ciągle w pracy, prawda? A raczej zwalnianie innych pracowników nie należy do obowiązku eksperta. A podobno to regionalna wydaje takie polecenia. Jeśli manager nie ma odwagi przeprowadzić takiej rozmowy, to nie wiem czy jest na odpowiednim miejscu. Wskaźniki, wskaźnikami, ale są chyba rzeczy ważniejsze, jak widać zaniedbywane.

User837364 Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Rzeszow mh

Zgadzam się z tą opinią. Pracowałam w tym samym salonie około pół roku temu. Kierowniczka pozostawia wiele do życzenia, dla pracowników oschła, wymądrzająca się i traktująca wszystkich z góry. Atmosfera w pracy gdy jest kierowniczka a gdy jej nie ma diametralnie się różni, ponieważ z każdej strony wywierana jest presja na pracowniku. Przykładowa sytuacja: do sklepu wchodzi rodzina z dzieckiem niepełnosprawnym, i dziecko wchodzi i wychodzi ze sklepu cały czas, ponieważ jest to dla niego poniekąd zabawa gdy rodzice wybierają ubrania. Dla reszty zespołu było to zrozumiałe, że dziecko jest niepełnosprawne i należy to uszanować, ponieważ nie zawsze jest łatwo z takimi zachowaniami uporać się rodzicowi. Na tę sytuacje Pani kierowniczka między nami powiedziała „Niech oni go uspokoją, bo mi tylko wejścia nabija i będziemy miały małą skuteczność”. Czy to jest ludzkie podejście? Dla mnie jest niepojęte jak można coś takiego powiedzieć, widząc ewidentnie, że druga osoba tego nie rozumie. Po prostu koszmar. Na rozmowie rekrutacyjnej Pani kierowniczka bardzo miła, wręcz zbyt miła-pytania rekrutacyjne o życie osobiste chyba nie są do końca na miejscu. Druga kwestia-sposób zwolnienia- o zwolnieniu dowiedziałam się patrząc w grafik na przyszły miesiąc, ktoś inny był wpisany w moje miejsce, o tym fakcie zostałam poinformowana w ostatni dzień pracy (29 dnia miesiąca) tekstem „najchętniej już w pierwszy dzień wy*****abym Cię z torebką za drzwi” i drugi „nie interesuje mnie, że masz 7 dni wypowiedzenia na umowie, mam już inną dziewczynę na Twoje miejsce”. Pani Elu, proszę się zastanowić jak postępuje Pani z ludźmi, bo nie jest to ludzkie ani tym bardziej profesjonalne.

2
Natalia Nowy wpis
@User837364

Straszne w takim razie... czyi rotacja jest duża? Dziewczyny zwalniają się też same, czy pani kierownik tylko to robi wyrzucając je z grafiku?

ikonka

Sprawdź 13 opinii klientów firmy Ochnik S.A. w Garwolin.

Sprawdź
Mona
Były pracownik

Jestem już byłym pracownikiem tej firmy i nie polecam pracy w tym miejscu. Zaczynając od wypłaty, która w ogóle nie jest adekwatna do ilości obowiązków, kończąc na tym, że osoby z centrali i przełożeni nie mają za grosz szacunku i poszanowania dla sprzedawców. Wieczny problem z wzięciem urlopu, coraz większa liczba zadań i godzin, a pensja marna. Podobno nawet nie było premii świątecznej, co jest żałosne... Niektórzy kierownicy nie słyszeli w ogóle o czymś takim jak kodeks pracy, doba pracownicza itp. Wymagania co do wyglądu i ubioru, żeby obsłużyć klienta "na poziomie", ale jakim cudem skoro nie raz, nie dwa koszula została ubrudzona / porwana od kartonów, czy przy zmianie wizualizacji salonu itd... Poza tym skoro pracodawca tak wymaga określonego stroju to może warto za symboliczną opłatą dać dziewczynom po dwie koszulki firmowe i jedną parę spodni... Bardziej jest się pracownikiem fizycznym, styranym życiem niż sprzedawcą w salonie z "wyższej półki". Na koniec dodam, że segregacja na pracowników zaszczepionych i niezaszczepionych przy rabacie świątecznym jest OBRZYDLIWA!!!

kosmosmyk
Klient
@Mona

dyskryminacja - zgłosić do PIP

Aleksandra Nowy wpis
@kosmosmyk

I co, już zgłoszone czy na sugestii się kończy?

Ochnikovelove
Były pracownik
 Pytanie

Najpierw tło:Byłam pracownikiem firmy 4 lata, zaczęłam jako doradca klienta, awansowano mnie na kierownika po jakimś czasie, kiedy mój kierownik odszedł. Wcześniej pracowałam w 3 innych sklepach, także u polskich pracodawców, wiec jakieś porównanie mam. Przestałam pracować, bo nie chciałam już pracować w handlu, nie przez firmę. Opinia: jeśli trafi się na dobry zespół, to zgodnie z tym, co firma ma w wartościach jesteś traktowany godnie, zarówno przez współpracowników, jak i przełożonych. Z regionalnym zawsze można się dogadać, tak jak i z centralą, jeśli użyje się odpowiednich argumentów i szczerze rozpoczyna się rozmowę. Wynagrodzenia zarówno dla doradców, jak i kierownika rynkowe. Nie zarabia się mało, ale tez nie ma kokosów. Jako kierownik w małym, starym salonie w mieście, w którym są 4 salony zarabiałam więcej niż proponuje się pracownikowi biurowemu. Plany sprzedażowe są realne i uczciwe, zniżki na produkty tez są przyjemne. Firma oferuje dużo bonusów, m.in duży rabat na święta, duży rabat na odzież do pracy, multisporty, ubezpieczenie na życie, luxmed. Ilość obowiązków i pracy jest porównywana do innych sieci, kwestia organizacji i ułożenia sobie z zespołem systemu pracy. Wiadomo, że jak jest VM to bywa naprawdę ciężko, ale to kierownik musi mieć łeb na karku i grafik dobrze ułożyć, a w przypadku nieakceptacji przez regionalnego dobrze go uargumentować. Nigdy nie mieliśmy problemu z centralą, ani z naszymi prośbami do nich, ani z ich złym nastawieniem do nas. Tylko, że cały zespół wiedział po co przychodzi do pracy. Zatrudniliśmy się jako profesjonalna obsługa klienta i pracownik sklepu, więc po to do pracy przychodziliśmy, a nie na siedzenie za biurkiem i dłubanie w nosie. W zakresie asortymentu, sprzedawało się go nawet przyjemnie i większość bez większego zażenowania i tu dochodzimy do kwestii testów na które tyle narzekań. Jeśli na co dzień obcuje się z produktem i człowiek aby dobrze sprzedać musi coś o nim wiedzieć, to przygotowanie do testów jest praktycznie jednodniowe, a przydatne na cały sezon. Kwestia checklisty-serio narzekacie na to, że przełożeni oczekują, że w salonie będzie czysto, schludnie i zgodnie z wymaganiami firmy? Jak była wielka dostawa, albo VM wiadomo, że regionalny nie oceniał sklepu, ale w normalnych warunkach między klientami zawsze znajdzie się czas na zapięcie kurtki i podniesienie przewróconej torebki. Podsumowując, gdybym dalej chciała pracować w handlu byłabym Ochnikowi wierna, bo na lepszego pracodawcę, jak dotąd nie trafiłam.

pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Ochnikovelove

nie zgadzam się,że zarobki są "aż tak poprawne" za tyle czynności i nadto obowiązków płaca powinna być inna czyli wyższa ,Obsługa idzie do lamusa przy np. wysyłce towaru do np. centrali ,innych sklepów, przyjmowaniu reklamacji ,wydawaniu reklamacji i obsłudze internetowej którą sprzedawca rzekomego salonu ma obowiązek się zajmować.Kiedy ? ma salony sprzedawca zająć się tzw obsługą na poziomie.Jest to łapanka przy okazji,a może uda się sprzedać i zwiększyć swój wynik.Takie mam odczucie.Nie warto.Ręce są suche od klipsowania i rozcinania kartonów .EHH standardy troszku z epoki nie salonowej.A WYTYCZNE co do ubioru i reszty wyglądu pracownika również mijają się z celem.Pogrzeby są weselsze bo już nie (usunięte przez administratora) ...Nie polecam.

Ja
Pracownik
@Ochnikovelove

Pracuje od kilku lat w Ochniku i jestem bardzo zadowolona z pracy

Karolina
@Ja

Ooo, a od ilu lat pracujesz? :) I opowiedz jakieś szczegóły przez które jesteś zadowolona z tej pracy :-)

Niedoszły pracownik
Kandydat
 Pytanie

Od czego by tu zacząć? Hmm…zanim poszłam na rozmowę poczytałam sobie opinie byłych/obecnych a także niedoszłych pracowników i byłam przerażona. Jednak stwierdziłam, że zależy mi na pracy i chcę samodzielnie zderzyć się z rzeczywistością, która niestety okazała się równie szara i smutna co opinie, z którymi wcześniej się zapoznałam ;( Oferują umowę o pracę, ale chyba jednak nie do końca, bo nie do pomyślenia jest wynagrodzenie zasadnicze na umowie o pracę wynoszące 2000 zł BRUTTO/mies ???????? Wciskanie kitu kandydatowi, że jest to „jak najbardziej zgodne z kodeksem pracy” i „przecież my tak piszemy nasze umowy od zawsze” jest po prostu bezczelne i nie rozumiem jak można się czymś takim chwalić. W moim przypadku jedyna różnica w odniesieniu do innych opinii taka, że przynajmniej Pani, z którą miałam rozmowę przyszła i się nie spóźniła. No cóż, w tym wypadku zawsze to coś…

Jarosław
@Niedoszły pracownik

Na umowie o pracę najniższa krajowa to coś w okolicach 3010 zł brutto czyli netto wychodzi ok 2200 zł. Dziwne że zaproponowali ci tak niską kasę. Może za pół etatu a nie cały? Coś więcej się dowiedziałaś czy do razu dałaś sobie spokój?

Klient
Klient
 Pytanie
@Niedoszły pracownik

Na jakim stanowisku i w jakiej miejscowości?

gonzo
Kandydat
@Jarosław

Dziwne bardzo.

logo firmy Pracownik linii automatycznych
Garwolin
Human Pro Logistics Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Praca kurier Glovo - Stawka gwarantowana
Garwolin
Citydrive Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Energetyczny
Garwolin
Columbus Elite S.A.
(162 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Właściciel Punktu Kurierskiego
Garwolin
Pakersi Kamil Kik
(46 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Natalia

Serio wynagrodzenie to 2800? O jakim stanowisku mówicie? Widzę, ze szukają teraz doradcy klienta. Jaka tam jest stawka?

Administrator

Ochnik S.A. prowadzi rekrutację na stanowisko Visual Merchandiser. Wziąłeś w niej udział i wiesz, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Podziel się swoimi wrażeniami z niej. Przekazane przez Ciebie informacje mogą ułatwić decyzję innym osobom, rozważającym aplikowanie do firmy.

Lkjjh
Były pracownik
 Pytanie

Firma jedzie na wyrobionej wcześniej renomie. Zgadzam się z poprzednimi opiniami, że z roku na rok jest coraz gorzej. Towar jest jakościowo gorszy, standard pracy też. Obowiązków mnóstwo, płaca słaba. Mój poprzedni wpis został usunięty ale ja będę pisał dalej, bo prawda musi w końcu ujrzeć światło dzienne. Ochnik okrada pracowników. Do najniższej krajowej trzeba sobie dociągnąć premią od utargu, co jest chyba bezprawne. Kwota gwarantowana to też pic na wodę. Dział vm to żart, jakbyś nie zrobił zawsze jest źle a płacą za to coś grosze i uważają się za bardzo ważnych. Zawieszki z ceną ręcznie pisane to poziom mięsnego sklepu, a nie salonu ekskluzywnego. Wieczny ochrzan, a sami nie dają rady. Wstyd! Non stop dostawy, które ciężko obrobić. Czeklisty to też śmiech na sali. Przy tylu obowiązkach jakie narzucają salon ma lśnić, wskaźniki mają być niewiadomo jakie. Zgodzę się, że kto jest mądrzejszy spierdziela gdzie pieprz rośnie. Firma kłamie co do sytuacji z covid. Kondycja wcale nie jest zła, ale kłamią w żywe oczy i zabierają pieniądze pracownikom. Każą odrabiać godziny! Jakim prawem? Łapczywi ludzie, napychają sobie kieszenie na ludzkiej krzywdzie! Jak można tak żyć?Odszedłem z tej firmy z szacunku dla samego siebie i Wam to radzę, bo będzie tylko gorzej.

abdef
Były pracownik
@Lkjjh

Tu jest więcej bezprawia, niż związku z prawem. A właściwie to wykorzystywania luk, przez co na pierwszy rzut oka pewnie wydaje się być w porządku. Ciekawe jak wyglądają kontrole w firmie, bo to aż niemożliwe, że nikt nie wykrywa tych nieprawidłowości.

Cvcv
Były pracownik
@abdef

Nie wiem, komu smarują, żeby ich krył. Może warto to zgłosić, gdzie trzeba. Niech oddadzą, co zabrali!

Alaj
Pracownik
@Lkjjh

Witam Firma (usunięte przez administratora) za urlop tygodniowy zapłacili 1zł Odradzam prace u tych złodziei Szkoda czasu na prace w ochniku

Xx13
Pracownik
@Lkjjh

Pracuje w branży podobnej i jest bardzo podobnie jak Pan pisze.jak czytam pana opinie mam wrażenie że pisze Pan o firmie w której ja pracuje.

Edyta
Klient
@Lkjjh

To jest skandal !!! Tylko w tym sklepie internetowym czeka się na odpowiedź tygodniami !!! A jeżeli odpiszà to byle jak , w niczym nie pomogą . Infolinia tez okropna , mam nic nie wie , odsyła do pisania maili i tak dookoła . Zaczynam szczerze żałować ze w ogóle w tym (usunięte przez administratora) kupowałam . Jakość skór na kurtkach bywa czasami okropna .

Zawiedziona
Pracownik
@Lkjjh

Tez pracowałam w OCHNIKU cała prawda, wyzysk, placa to kpina, atmosfera straszna, (usunięte przez administratora), tez bylam madra i odeszlam. NIE POLECAM.

Zawiedziona
Pracownik
@Lkjjh

Negatywne opinie usuniete przez administratora, kpina nikt tam nie pojdzie pracowac, boja sie, aby ludzie znali prawde. Radzę omijac Ochnika szerokim lukiem. Podstawa placy 1900zl ha ha, gorzej trafic nie mozna do pracy. Wymogi nieadekwatne do placy. Najgorszy sklep w galerii.

Dddddd
Pracownik

Witam.Jestem pracownikiem tej firmy ale już zaczynam żałować że tu pracuję.Pracy mnóstwo,i czego byś nie zrobiła wszystko jest źle.masakra.szukam nowej.bardzo się zawiodlam na tej firmie.

Marzena
@Dddddd

A co takiego tam robisz że wszystko uważają za złe?

Pracownik
Były pracownik

Jeszcze chwila a zwolnią się wszyscy a nasze miejsca zajmą Ukraińcy… do tego firma dąży. Jako firma oprócz nowych salonów stoimy w miejscu. A wstrzymanie świadczeń socjalnych to jest nieporozumienie… ale przecież mamy wojnę! Co z tego, jak nic się nie zmieniło, ale wymówka chociaż jest :)

Wiktoria
@Pracownik

Co masz na myśli mówiąc że stoicie w miejscu? Nie ma pracy czy firma sie nie rozwija? A o co chodzi z tym wstrzymaniem świadczeń?

nowaaaaa
Pracownik
 Pytanie

Hej.Czy Ochnik wymaga eleganckiego ubioru do pracy ? Czy zapewniają ubrania czy jest to w gestii pracownika ?

Były pracownik
Były pracownik

Wypowiem się już jako były pracownik, który przeszedł przez wszystkie salonowe stanowiska. Zacznę od wynagrodzeń. Jako Kierownik Salonu nie mogłam narzekać, chociaż nie zawsze wypłata była adekwatna do ilości obowiązków i wymagań Firmy. Najmniej jako Kierownik zarobiłam 3,5 tys. Dodatkowo byłam Dekoratorem za co dostawałam 200zł miesięcznie do wypłaty. Zmiany VM są raz, a czasem dwa razy w miesiącu i zmienia się cały Salon. Sam Doradca zarobi gdzieś z 2,5 tys miesięcznie. Świadczenia socjalne zostały wstrzymane przez covid, ale po powrocie do normalności Firma znalazła nowy powód do wstrzymania świadczeń...WOJNA. Pracy jest dużo naprawdę. Duże dostawy, przeceny, zmiany VM, przerzuty, inwentaryzacje cząstkowe, obsługa, która ma być na wysokim poziomie. Znienawidzone przez wszystkich pracowników zawieszki jak w mięsnym, które swoją drogą są pomysłem samej głowy Ochnika. Obstawiam, że gdyby sam miał ścierać i pisać te ceny to by równie szybko z tego pomysłu zrezygnował jak na niego wpadł. Podczas wizyt przełożonych VM zawsze mogłeś liczyć na to, że mimo ludzi na Salonie paczek itp. będziesz chodził ze zmiotką i czyścił pod podestami itd. Ochnik zmniejszył etaty wraz z rozpoczęciem się pandemii co odbiło się bardzo negatywnie na pracownikach, którzy są przemęczeni ciągłą pracą i coraz ty wyższymi wymaganiami Firmy. Żeby dostać zgodę na czwarty etat trzeba przejść niezła batalię z Firmą, która uważa, że w sumie to nie jest potrzebny czwarty pracownik ( jak się zatrudniałam to cztery osoby na salonie były standardem). Zawsze znajdą coś żeby nie przyznać etatu. Tu skuteczność jest niska, a tutaj wiązana jest słaba. Nie chcą zrozumieć, że ludzie są po prostu zmęczeni, że odczuwają brak tych dodatkowych osób. Kiedy jeden z pracowników zachoruje to zostają dwie osoby, które są zmuszone pracować samotne zmiany po 13h. Kiedy zarządzałam Salonem miałam na nim rotacje. Tutaj ktoś zrezygnował z powodu wypłat, ilości pracy albo po prostu się nie sprawdził. Po roku udało mi się w końcu zbudować fajny stały zespół. Zgraliśmy się, każdy się wzajemnie szanował i mógł na sobie polegać. Wszystko się zmieniło po powrocie starego Kierownika. Chcąc zaznaczyć swoją pozycję doprowadziła do jego rozpadu. Nie chciała stać się częścią zespołu, byliśmy ona i my. Doszły mnie słuchy o tym jak wśród innych pracowników próbuje podważyć moje doświadczenie i nastawić ich przeciwko mnie. Mijała się z prawdą przekazując informacje. Robiła to tak żeby siebie wybielić a innych oczernić. Przed jej powrotem powiedziałam KR jak wyglądała z nią praca, jakim była Kierownikiem i czego się obawiam w związku z jej powrotem. KR obiecała, że wszystko to zostanie między nami i w razie czego i ja i reszta zespołu możemy na nią liczyć...jakże (usunięte przez administratora) się wtedy okazałam. Wszystko to co jej mówiliśmy zostało przekazane Kierowniczce jeszcze przed jej powrotem. Moja zwolnienie było jej na rękę bo problem pozbył się sam, zwłaszcza, że Kierowniczka nie potrafiła rozmawiać z ludźmi ona po prostu uważała, że ona jest najlepsza i wszystko robi najlepiej, a to my jesteśmy najgorsi i jej nie rozumiemy. KR postanowiła nawet ją wyróżnić za to, że przychodziła do pracy kiedy dwie osoby odpadły z powodu wypadku i covida. Nie żeby nie było to jej pracą...Ja na takie wyróżnienia nie mogłam nawet liczyć, choć też byłam nawet w gorszych sytuacjach, a poświęcałam dużo Salonowi, który był moim oczkiem w głowie jak i jego zespół. Nie mając dalszej możliwości rozwoju postanowiłam się zwolnić. Jeszcze będąc na okresie wypowiedzeniowym Kierowniczka zaczęła mnie wykluczać z życia Salonu. Po prawie czterech latach nie doczekałam się nawet pożegnania ze strony KR. Nie powiem przykro mi było. Nie oceniajcie mnie zbyt surowo. Wszystko co robiłam było z myślą o sobie i zespole, który ze mną pracował. Nie chcieliśmy zmieniać tego co się sprawdzało i nam odpowiadało. Na Salonie jest teraz cały nowy zespół. Trzymam kciuki za nich i mam nadzieję, że sprostają oczekiwaniom. Pozdrawiam EKSPERT/DEKORATOR/KIEROWNIK SALONU

MASAKRA
Pracownik

Dramat, niedługo minie rok czasu odkąd odeszłam z tego kabaretu, a ból kręgosłupa towarzyszy mi przez tą pracę do dziś. Dostawy które przechodziły nie spełniały maksymalnej wagi - paczki były dużo cięższe. Oczywiście wszystko musisz ciągać sama. Po otwarciu kartonu normalną sprawą było, że na portfelu, kurtce skórzanej był nalot pleśni... Wypłata "symboliczna", szczerze mówiąc w Żabce można dostać tyle samo, a siedzi się na (usunięte przez administratora) i wycina cenówki (tutaj na każdą pojedynczą rzecz pisało się ją odręcznie, zmazywało, pisało.... i tak w kółko. Przełożony czyli kierownik regionalny to jest jakiś żart. Niespełnieni dowódcy którzy oczekują wskaźników, wyglądu, obsługi klienta jakby się pracowało co najmniej w salonie louis vuitton... za najniższą krajową. NIE POLECAM.

Karolina
@MASAKRA

i co wtedy robiłas z produktem który mial nalot plesni??

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Ochnik S.A.?

Anna
Kandydat
 Pytanie

Ile jest na umowie o pracę w firmie ochnik ? Najniższa krajowa czy może coś więcej?

pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Anna

coś mniej. Masz podstawę o ile się nie mylę coś około 1600zł + premie. Więc wychodzi Ci średnia pensji około 3300. Ale szczerze? Wypłata to śmiech na sali przy takich obowiązkach jakie musimy wykonywać.

Weronika
@pracownik

A na jakim stanowisku są takie płace ?

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się czy aplikować na stanowisko sprzedawcy. Jak wygląda praca? Co będzie należeć do moich obowiązków? Jak kształtują się zarobki i możliwość awansu? Jak wygląda obsługa klienta? Z góry dziękuję za odpowiedzi

Pracownik
Były pracownik
@Zainteresowana

Najniższa krajowa bez możliwości awansu a robić będziesz wszystko ????

Maria
Kandydat
@Zainteresowana

Nie warto bo Cie zjedzą szkoda zdrowia a generalnie pracownicy Nie są chętni do pomocy i mają wyrąbane na Ciebie a potem nie wiadomo co oczekują od Ciebie. A jeżeli chodzi o obowiązki No coś wszystko należy do Ciebie: obsługa klienta, sprzątanie, zamawiania towaru, wysyłanie towaru, wykładanie towaru, przecena, zmienianie witryn... i bym mógł wymieniać bez końca jeżeli chodzi o grafiki to tragedia czasami zostajesz na 14 godz bo zero organizacji pracy ...

U
Były pracownik
@Zainteresowana

Nie, ilość obowiązków często uniemożliwia rzetelną obsługę klienta, co powinno być priorytetem :c

Administrator

Pojawiła się oferta pracy na Kierownik w firmie Ochnik S.A.. Warto aplikować?

Administrator

Pracujesz na Doradca Klienta w firmie Ochnik S.A.? Co sądzisz o rekrutacji?

pracownik
Pracownik
 Pytanie

Najśmieszniejszy jest fakt, że firma postanowiła dać od siebie "prezent" świąteczny w postaci zniżki 95% na ich produkty TYLKO DLA OSÓB ZASZCZEPIONYCH!!!. Niby wszystko super i fajnie, sama jestem zaszczepiona więc skorzystam. Ale pomyślałam jak czują się koleżanki które nie są zaszczepione. Oczywiście mają mniejszą kwotę do wykorzystania ale w tym przypadku kategoryzowanie nie powinno wchodzić w grę. Każda z nas pracuje tak samo, pracy jest ogrom... 12 godzin to mało, żeby ogarnąć to co się dzieje na salonie. Dostawy to śmiech na sali, 3 ogromne kartony wypchane drobnicą po 170szt. Brak miejsca na sklepach, żeby chować zapas produktów. Do tego zamówienia internetowe, zamówienia dla klientów. Obsługa schodzi na drugi plan, a przecież to powinno być priorytetem, od sprzedaży mamy wypłaty a nie od ilości zrobionej pracy. Jak przyjdzie instrukcja VM to już jest pewne, że 3 dni nie zjesz spokojnie, nie obsłużysz ani jednego klienta bo 12 godzin biegasz z torebkami i układasz ściany które i tak wyglądają jak w lumpeksie, bo towaru jest za dużo po za tym kolega A. Dawno minął się powołaniem, nic nie pasuje do siebie, od jakiegoś czasu instrukcje wyglądają jakby w ogóle się do tego nie przykładał. A wymagania ma co najmniej jak byśmy pracowali w ekskluzywnym butiku którym Ochnik już dawno nie jest. Dodam jeszcze kilka słów o ciągłych przecenach... Pracowałam w kilku miejscach i takiego cyrku nigdzie nie widziałam, przyjeżdża nowa kolekcja która już jest przeceniona, nie upłyną 2 tyg. kolejna przecena, za miesiąc znowu. I towar pełnowartościowy jest sprzedawany za -50%. Klienci wchodzą i od drzwi pytają jaka dziś jest promocja, bo są tak nauczeni, że w ochniku jest non stop rabat... Ocknijcie się tam u góry i zacznijcie zarabiać na produktach które tworzycie, bo wam pieniądze przez palce uciekają. Inne salony są w stanie odsprzedać 90% kolekcji bez promocji, 2 razy do roku jest rabat z gazetą, black friday i na tym koniec, bo klient jak ma kupić to kupi i tak. Wracajac do przecen. Ceny pisane jak w mięsnym, na metkach, STARA CENA, NOWA CENA. Czy wy macie naprawdę klienta za głupka? Nie widzi na metce ceny regularnej i pomarańczowej promocyjnej tylko trzeba mu to oznajmić dodatkową metką pisaną markerem?. Wygląda to naprawdę super! tak dalej :) Promocja goni promocje, ja mam pomysł taki moje drogie szefostwo... Aby nie dokładać nam pracy zróbcie najbardziej prostą przecenę na świecie.... Już wam mówie o co chodzi :) Druga rzecz -90% Brzmi strasznie? wcale nie... I tak przeceniamy towar ponad 50% każdą ze sztuk, przeceny dochodzą do -70%. Stosując promocję -90% na DRUGĄ sztukę, przeceniacie jakby dwie sztuki -45%. Klienci ten sposób promocji obierają jak by dostali za darmo, więc biorą rzeczy na tony, towar sprzedaje się jak świeże bułki a my na salonach, mamy i ładny utarg, wiązaną, a wy ciut więcej kasy na koncie. Pani Agnieszko, wiem, że czyta Pani te wypowiedzi, proszę coś z tym zrobić. Bo naprawdę praca na salonach jest MEGA, MEGA ciężka, odciążcie nas trochę, a odpłacimy się większymi utargami. Niech praca zejdzie na drugi plan, niech klient w Ochniku znowu będzie priorytetem.

Masakra
Pracownik

Za mało pracowników na ilość roboty a o grudniu już nie wspomnę.

Pilaczka

Panstwo Ochnik mam nadzieje ze swoich wypielegnowanych lapech nie bedziecie pchali po pieniazki Panstwowe. Nie przedluzacie umow kazecie wbrew prawu isc na urlop pracownikom straszycie i gnebicie pracownikow. Pania regionalna kierowniczke Anite powinno sie oskarzyc za co kaze pracownikom robic. Mam nadzieje ze bedziecie miec samych Ukraincow jako obsade salonow bo nikt Pani Moniko Ochnik nie bedzie chcial u Pani i Pani brata pracowac. Panstwo Ochnik wstyd i jeszcze raz wstyd. Nie wyciagajcie. Swoich wypielegnowanych lapech po kase Panstwowa bo wcale zle nie stoicie. CDN.

3
Janek
Klient
@Pilaczka

Hahahah kobieto nie ma tam żadnej pani Moniki Ochnik ani jej brata. Chyba firmy pomyliłaś. Nie podoba wam się praca w ochniku to idźcie na kase do biedronki albo lidla tylko na to pozwalają wam wasze kompetencje :)

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Janek

Skoro tak bronisz Państwa Ochnik TP może wypowiesz się na temat umowy o pracę która ci Państwo oferują? Kwota na umowie 1150 zł jest uczciwa czy nie ? I nie pytam ile dostaje się wypłaty tylko czy kwota zapisania na umowie jest uczviwa ?

Zostaw merytoryczną opinię o Ochnik S.A. - Garwolin

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ochnik S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Ochnik S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ochnik S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 1 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Ochnik S.A.?

    Liczba opinii klientów firmy Ochnik S.A., to 13, z czego 1 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a, 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Ochnik S.A.?

    Kandydaci do pracy w Ochnik S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Ochnik S.A.