KGHM ZANAM S.A.
3 585 6 1

Opinie o KGHM ZANAM S.A.

beata

jak sie komuś nie podoba praca w firmie to niech sie zwolni a nie wylewa swoje żale na forum,firma jak każda inna,jest robota to sie robi nie ma to sie nie robi.Firma nie upadnie bo ktos te wszystkie poje bane prace musi zrobic takze naprawde dajcie sobie spokój z tymi żalami,nie podoba sie to do CCC są przyjęcia

Haha
@beata 20.09.2018 12:40

Nie twierdziłem, że praca mi się nie podoba bo właśnie się podobała, powód wypowiedzenia umowy o pracę był zupełnie inny.. Teraz opinia a nie jak twierdzisz żale: niskie zarobki, wszechobecne kolesiostwo na wysokim poziomie co niesie za sobą ludzi z brakiem nawet elementarnej wiedzy, brak ludzi do pracy, brak podstawowych materiałów do wykonywania usług. Twoje podejście do pracy typu: jest robię, nie ma nie robię, ktoś to musi robić. Nie chciałbym z Tobą pracować i cieszę się, że nie pracowałem bo raczej byśmy się nie dogadali..

lewy
@beata 20.09.2018 12:40

Z księżyca kobieto spadłaś! jak nie ma miedzi to sie na (usunięte przez administratora) siedzi, a nie się robi! Ty to pewnie na pustyni zamiatasz bo jest robota Żałosna istoto.

Bezimienna
@beata 20.09.2018 12:40

Racja ludzie niedoceniaja tego co mają.Fakt za zjazdy na dol i ryzykowanie wlasnego życia to małe pieniądze ale ktos to musi robic i sam decyduje sie na to.w ccc i innych mniej zarabjaja i tez jest kolesiostwo jak wszedzie....musi minac50 lat i to nie wiadomo czy cos sie zmieni..wszedzie dobrze gdzie nas nie ma.

miki
@Haha 21.09.2018 08:56

nie podoba sie to wypad :-)

Haha
@miki 25.09.2018 08:40

Czytanie ze zrozumienie poziom ekspert!

Zwr runda

Ludziska wypisujcie się z tych wszystkich związków po co ich utrzymywać i tak nic nie załatwia... Wszyscy Siedzą w kieszeni prezesika. Firma nie ma pieniędzy niby ... Nagle ogłosi upadłość i przejdziemy pod inną nazwę firmy

Zawiedziony...
@Zwr runda 06.02.2018 17:14

Tak, kiedy wszyscy już opuszczą związki zawodowe to TY będziesz reprezentował załogę... Powodzenia. NASZĄ JEDYNĄ SZANSĄ OCALENIA MIEJSC PRACY I GODZIWEJ PŁACY SĄ SILNE ZWIĄZKI Z POPARCIEM ZAŁOGI. W przeciwnym razie już niedługo sprzedadzą nas za czapkę śliwek, kolega koledze. Taka dobra zmiana ; )

anonymous
@Zawiedziony... 06.02.2018 19:10

3 ZWIĄZKI KUMAJĄ SIĘ Z DYR.I PREZESAMI,ZAMIAST BRONIĆ ZAŁOGĘ ,CZYTACIE NA RORUM

antyzwiazkowiec
@Zawiedziony... 06.02.2018 19:10

Wal......ić twoje związki. Ciebie nie szkoda widać że masz problem z muzgiem skoro myślisz ze coś tobie pomogą i sobie tyraj dalej!!!

anonymous
@Zawiedziony... 06.02.2018 19:10

GODZIWA PŁACA DLA ZNAJOMKÓW,ITD

były prezes
@Zwr runda 06.02.2018 17:14

w kieszeni prezesa? ty ogarniasz cos? przecież prezesa nie ma :)

były pracownik

a czy pracownicy biurowi już wiedzą jaki pan przychodzi na prezesa? oj będzie sie działo :-) nagle wszyscy będą mieli kupe roboty hahahahah.....bo jak narazie to wymyslają jakieś głupie procedury żeby tylko pokazać że coś robią :-) pracowałam tam chwilę nigdy więcej !

Szkoda czasu na zanam

Czekam do grudnia i zwijam się z tego (usunięte przez administratora) 7 lat pracy i pensja niższa od kasjera po 2 latach pracy w lidlu. Zero dodatków i udogodnień dla pracownika na rozwój pracownika też mniej niż zero. Z takimi warunkami pracy i pensją którą oferują to tylko Ukraińcy zostali ale dla nich też będzie to mało. Jeszcze trzy cztery lata i 70% załogi będzie zarabiało najniższa krajową.

Haha
@Szkoda czasu na zanam 09.09.2018 09:52

Zrezygnowałem po więcej niż 10 latach pracy, na start w nowej firmie dostałem więcej! Wracając do tematu zanamu, żenada jak widzisz, że w kolesia po znajomości kierownik pompuje kasę i stanowisko a gość nie ma pojęcia co tu robi..

Zadowolony ze już tam nie robi
@Haha 12.09.2018 23:09

To jest sama prawda.Sam pracowałem ponad 8 lat i to były zmarnowane lata,wcale nie żałuję a wręcz przeciwnie śmieję się z Zanamu:)

Olko
@Zadowolony ze już tam nie robi 13.09.2018 22:02

Skoro tak źle ci było to co robiłeś 8lat? Piep.szysz głupoty.

Krzos
@Haha 12.09.2018 23:09

Pracuje 2 lata na kasę nie narzekam. A jak człowiek sobie pracę i czas dobrze ustawi to będzie zadowolony. Ciekawe co za firma. Czym się zajmuje? Wchodzeniem w du.pe bez mydła że więcej dali?

szef
@Krzos 14.09.2018 13:31

Tobie do gęby wchodzą z jajcami brudasie!!!

Haha
@Krzos 14.09.2018 13:31

Obecnie 95% firm związanych z KGHM płaci więcej niż zanam.. I nie trzeba nikomu wchodzić ale widzę, że dla Ciebie to jedyna droga do kariery także gratuluję kasy!

Lol
@Haha 12.09.2018 23:09

A ty wiedziałeś co robisz 10 lat w firmie.Jakiegoś kolesia po znajomości i kierownik w kogoś kasę pompuje?Coraz lepsze bzdury są wypisywane na forum.Poszedłeś gdzie indziej do pracy to nie mąć innym w głowach i daj im pracować.

IIIIIIII
@Lol 18.09.2018 11:19

MĄCENIE,ZWALNIAJĄ SIĘ PO KILKU I KILKUNASTU LATACH TZN.ŻE ŻLE FIRMĄ ZARZĄDZALI POPRZEDNICY DOPROWADZILI FIRMĘ NA DNO 26 MLN.STRATY .TO NIE BZDURY TO CO PISZĄ TUTAJ TO PRAWDA,WYSTARCZY SPYTAĆ ZWOLNIONYCH.

Haha
@Lol 18.09.2018 11:19

W tym rzecz, że Ja akurat wiedziałem jaki mam zakres obowiązków i jak go realizować, cały pic polega na tym, że nauka wymaga czasu.. Jedyne co mnie trzymało w tej firmie przez tyle lat to złudna nadzieja, że będzie lepiej.. Dla Ciebie to może bzdury co wypisuje ale teraz uważaj i usiądź: na forum można wyrażać swoją prywatną opinię(szok! ), która zdecydowanie nie ma za zadanie nikomu mącić, w końcu wszyscy czytający są dorośli i mają swoje rozumy(chociaż ostatnio w to wątpię).

Tedi
@Lol 18.09.2018 11:19

Negatywne opinie o Zanamie nie biora się ze złośliwośći czy starania sie żeby nikt tam do pracy nie przyszedł. Ludzie w wiekszosci pisza prawdę jak jest. Nie wiem jak jest z kolesiostwem czy komuś wiecej placa bo nikomu w portfel nie zaglądałam ale pracowaldm tam 6 lat pensja 4000 zl brutto premia czesto zabierana no i najgorsze to brak świątecznych badz nie na czas płacone bo sie nie wyrobili z naliczeniem. Odszedlem do innej firmy kopalnianej i jestem pod wrazniem skromnosci struktur prowadzacych firme i dbalosci o bhp i przepisy prawa pracy. Wyplata tez znacznie lepsza.

Montaż zanam
@Tedi 18.09.2018 23:18

do Tedi. podpowiesz co to za firma? mnie już też desperacja bierze..

Lol
@Haha 18.09.2018 22:21

Dokładnie mamy wyrażać swoją opinię i z tym się zgadzam ale poco jakieś kolesiostwo i takie tam.Wiadomo że w większości firm tak jest i to się nie zmieni.Ogólnie nie jest żle w tej pracy i chyba każdy czeka że coś się zmieni .Jak tak dalej pójdzie to nawet starzy stażem będą uciekać i szukać czegoś lepszego.

anonymous
@Olko 14.09.2018 13:29

To co robiłem to już nie twoja broszka pal...ncie.Bez chwalenia się nosiłem miano dobrego konkretnego pracownika i tylko tyle.Duzo obietnic i nic więcej.Popracujesz to potwierdzisz opinie wielu osób niezadowolonych na tym forum.

anonymous
@Haha 18.09.2018 22:21

Święta Prawda!!!

były pracownikk

Ta firma to (usunięte przez administratora) dosłownie!!!!!

zanam91

dramat, beton nie do przebicia

powoli

chyba powoli trzeba szykowac sie do corocznej walki o jakąś nagrode i podwyżke :-)

Barbara
@powoli 17.09.2018 08:06

A kiedy zawsze płacą tak po za tym ?? Nagrodę barborkowa ?

LLLLLLL

SŁABE ZWIĄZKI,POPARCIE WIDAĆ BYŁO PODCZAS WYBORÓW DO RADY NADZORCZEJ POSZŁO PONAD 500 OSÓB A W FIRMIE JEST OKOŁO 2600 OSÓB.KOGO POPIERAJĄ SIEBIE I SWOJE PRYWATNE SPRAWY........

Major Suchodolski

Cześć. Czy oferta pracy na Magazyniera tyczy sie Magazynu 102 ??

Kiełbasa
@Major Suchodolski 12.09.2018 19:48

123 i 116

kierowca

zapraszam na kierowce kat C. 4500 zł brutto to chyba dobrze płacą w Zanamie.

tirowiec
@kierowca 11.09.2018 11:36

3000 na łape,fantastycznie jak na tira!!! buhaha:-)

kierowca
@tirowiec 11.09.2018 19:28

Ty pewnie zarabiasz 6000 na łapę

bieda wam
@kierowca 13.09.2018 08:47

Jak bym chciał być kierowcą to nie napewno za 3000,nawet na początek w innej firmie dostaniesz przynajmniej tyle na ręke ile tutaj dają tobie brutto. Ale to pewnie twoja pierwsza praca i sie podjerałeś lub jesteś podstawiony i istniejesz na tym forum tylko żeby spróbować kogoś zwerbować do tego mułłu!!!!

Simon Templar

Ta firma ma: - ładne Logo na szczytowej ścianie budynku - patrząc na budynek administracji od północy "koszmar" Misja ZANAM-u to: - wspieraj Kap___ów - popieraj Nep___zm - biernie trwanie da Ci stabilność (miernoty).

SemperFidelis

W Montażowym widać że ciągle ludzi brakuje a tacy super zarządzający ???? Nawet Nadsztygar potrzebny ... Czyżby Owocowy do góry kopa dostał czy Gołębiarz ma już dość jego usług? ????

Tedi
@SemperFidelis 04.09.2018 21:09

Pewnie do góry. Ale śmiech na sali że szukają nadsztygara po technikóm, chyba żeby nie był lepszy od owocowego haha

Pablo

No i za soboty tak wyplacaja ze trzeba pilnowac jest totalna masakra jak mozna w miesiacu zrobic 3 soboty i nie miec za nie wyplacone bo miesiac juz zamykaja 25 smiech na sali

Pracownik

Totalna porażka. Szkoda życia na pracę w tej firmie omijać szerokim łukiem

Zibik

Witam. Wpo ie działek idę na rozmowę kwalifikacyjną S)lusarz_mechanik pod ziemią. Ile daja teraz na start?

p r a c o w n i k
@Zibik 01.09.2018 09:52

miche ryżu na start,później masz szanse na karte multisport :-)

Dobrobyt
@Zibik 01.09.2018 09:52

3000-4000 brutto plus premia 12%

zdzichu
@Dobrobyt 04.09.2018 07:06

Chyba z 10 letnim doświadczeniem i wchodzeniem w dukpe kierownikowi za te 12%. he

górnik

Tyle w Zanamowskich ochłoszeniach atrakcji oferują a ludzi do pracy nie mają , o co tu chodzi w tej firmie...? :-P

ciekawa

Orientujecie się może czy po zakwalifikowaniu pracownika do pracy będą w stanie poczekać na niego 3 miesiące? Niestety męża szef (obecny jeszcze) nie zgodził się na porozumienie stron.

Były pracownik
@ciekawa 22.08.2018 11:53

Poczekaja na mnie czekali

pan andrzej
@ciekawa 22.08.2018 11:53

Nawet rok poczekają,bo nikt tu nie chce pracować!!!!!

Jurek

Przyjmują do pracy na kierowcę kat. C.?

Co teraz

Witam. Chciał bym się zapytać czy jeśli zwolnił bym się np. W październiku/listopadzie to dostanę barborke ??? Pracuje ponad 3 lata i nie wiem na jakiej zasadzie to rozliczają

Bez Barbórki
@Co teraz 30.08.2018 13:15

Siemka. Z informacji, które pojawiały się przed wypłacaniem Barbary to musisz być zatrudniony z KGHM ZANAM na dzień wypłaty świadczenia.

MNBL,GF
@Co teraz 30.08.2018 13:15

DOSTANIESZ bARBARE I WTEDY UCIEKAJ

ASSS

ZE ZWIĄZKÓW SIĘ WYPISUJCIE

anonymous

OMIJAJCIE ZANAM GORZEJ ,PO CO FORUM BEZNADZIEJNA FIRMA

anonymous

DO ZWIĄZKÓW NIE ZAPISUJCIE SIĘ CZYTAJCIE NOWI TO CO PISZĄ TUTAJ STARZY PRACOWNICY

Gowork

Dziś 3 osoby z załogi kierowców otrzymały wypowiedzenia Wrrr

Major Suchodolski

Cześć.. A może ktoś coś o pracy na Magazynie ?? Widzę że jest oferta..

mis
@Major Suchodolski 16.08.2018 15:25

praca git, ludzie w porządku od 6 do 14 czego chcieć więcej

jaki

jezeli firma ma 26 mln strat czy ktos poniósł jakąś odpowiedzialnosc za to?

Ciekawa żona :)

Orientuje się może ktoś a może sam miał taki przypadek: mąż dostał odpowiedź, że zostanie zatrudniony w KGHM Zanam, ale okazało się, że jego obecny (jeszcze) szef nie chce się zgodzić na porozumienie stron. W grę wchodzi 3 miesiące wypowiedzenia. Czy Zanam poczeka? Mąż oczywiście będzie dzwonił i się o to pytał ale mnie już to ciekawi. Dzięki

Pracownik
@Ciekawa żona :) 22.08.2018 12:23

Znam dwa takie przypadki , ze Zanam czekał. Ale to bylo ze dwa lata temu.

zanamol
@Ciekawa żona :) 22.08.2018 12:23

Z tego co się orientuję to poczekają !!!

do ciekawej
@Ciekawa żona :) 22.08.2018 12:23

Droga Pani, nieco dziwne pytanie jak na to miejsce... Jakiej i od kogo odpowiedzi Pani się spodziewa? Mąż jest chyba dorosły. Niech sam zapyta kogo trzeba.

Ciekawa żona :)
@do ciekawej 22.08.2018 21:47

Np od osób, na które zaczekali? ;) napisałam, że maż zadzwoni i się zapyta. Chciałam szybciej od niego znać odpowiedź.

zwr
@Ciekawa żona :) 23.08.2018 08:30

Poczeka na 100%

pracownik kotłowni
@Ciekawa żona :) 22.08.2018 12:23

Zanam to nie KGHM,nie ma się czym podniecać. Lepiej dla was żeby nie czekali bo bedziecie finansowo żałować tej decyzji!!! Oni czekają nawet na czarn...uchów pływających na pontonach. Dla Pani informacji nikt tu nie chce robić!!!!

Elektryk
@Ciekawa żona :) 22.08.2018 12:23

Zanam ma niedobór pracowników dołowych i napewno poczeka...

Tomas88

Witam.Ile dostanie elektryk pod ziemia z uprawnieniami i ze stazem 7 lat?

Elektryk
@Tomas88 25.08.2018 20:40

Ja mam na powierzchni 12 lat stażu jako elektryk, wszystkie uprawnienia elektryczne i w zanamie pracuję prawie 5 lat jako elektryk na dole ze stawką 4100 brutto

nick

20 mln w plecy,widac ze firma sie rozwija hahahaha

Dgl

Mam pytanie ile zarabia spawacz netto przy produkcji SMG

Antoni

Ogólnie w Zanamie praca jest ok. W porównaniu do zakładów w okolicy (zakłady z kapitałem zagranicznym) w Zanamie pracownicy są szanowani. Oczywiście można zarobić więcej w okolicy ale jak ktoś chce robić za miotłę to musi samemu zdecydować. Jeżeli chodzi o warunki pracy to powiedział bym ze największym ewenementem jest tutaj stołówka pracownicza. I tutaj można się rozpisać: - jedzenie tak wstrętne że od samego patrzenia robi się nie dobrze - jak można drapać się po głowie a następnie robić i podawać potrawy potrawy - na stówce (usunięte przez administratora) i brud nie jednokrotnie był widoczny ale żaden z dyrektorów którzy tam od czasu do czasu przychodzą nie zauważalny - wszystko odgrzewane w mikrofali - na tak gumowych kotletach to można noże wyginać - ogólnie brakuje słów do warunków w stołówce Nie polecam spożywania czegokolwiek. Jeżeli chodzi o prace to polecam. Spokojna i normalna praca za powiedział bym w miarę pieniądze.

lolo
@Antoni 17.08.2018 10:18

Pan chyba pomylił profil wystawiana opini to jest kghm zanam A nie stołówka A tak poza tym jak się nie podoba to nie zryj niech Ci zonka kanapeczki z paprykarzem zrobi Bo co niektórym do się w (usunięte przez administratora) poprzewracało Ja się stoluje już 12 lat i nie narzekam może tylko na zarobki w tej naszej firmie

piwko
@Antoni 17.08.2018 10:18

Ale mistrz prodakszon za te zarobki to ciesz sie że masz jeszcze co żryć i nie marudź

Zostaw opinię o KGHM ZANAM S.A. - Polkowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie KGHM ZANAM S.A.