opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Motorola Solutions

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.5/5

Na podstawie 530 ocen
Opinie(1189)
Dodaj opinię
Aktualności(2)

Opinie(1189)

Dodaj opinię
Aktualności(2)
Logo
  • O nas
  • .
  • Centrum Oprogramowania
  • .
  • Centrum Finansowe
  • .
  • Pozostałe działy
  • .
  • Program stażowy
  • .
  • Benefity
  • .
  • Proces rekrutacji
  • .
  • Nasza społeczność

O nas

Centrum Oprogramowania

Centrum Finansowe

Pozostałe działy

Program stażowy

Benefity

Proces rekrutacji

Nasza społeczność

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Tarnów
  • Częstochowa
  • Ruda Śląska
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Zielonki
  • Węgrzce
  • Bibice
  • Rząska
  • Pękowice
  • Batowice
  • Bosutów
  • Dziekanowice
  • Boleń
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Kraków
  4. /
  5. Opinie o Motorola Solutions

Opinie

Opinie o Motorola Solutions Kraków

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 14

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Motorola Solutions!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Mike

    02.06.2025 18:06

    Kandydat

    You should really look into whole recruitment journey from start to end. 3 months to get an initial 30mins call? Why you're surprised that it's possible to get another job within two weeks?
    ReviewUserIcon
    Motorolanka

    17.05.2025 09:40

    Pracownik

    Pracuję w Motoroli od kilku lat i jest to moja piąta korporacja w historii zatrudnienia w finansach, a przed korpo robiłam jeszcze w kilku mniejszych polskich firmach w różnych branżach i Motorola to moja najlepsza praca dotychczas. Trafiłam bardzo dobrze, z łatwością dogaduję się z managementem, a w dziale panuje miła atmosfera. Zarobki mam powyżej przeciętnych stawek na rynku, wspierane odczuwalnymi podwyżkami i dość dużymi bonusami rocznymi. Zarobki, podwyżki, bonusy uzależnione są od wyników pracy i oceny rocznej - jeśli te wyniki są słabe, to podwyżek i bonusów się nie dostaje albo są one odpowiednio obniżane. Jeśli wyniki są dobre, to otrzymuje się odpowiednio wyższe podwyżki i bonusy. Pracownicy przeciętni otrzymują przeciętne podwyżki i bonusy. Kilka razy w ciągu roku wychodzimy do dobrych restauracji, są imprezy karnawałowe, raz w roku wyjazd Away Day - firma ma spory budżet na integrację. Jak idzie o samą pracę, to jest bardzo wymagająca. Trzeba dużo się uczyć, pracować szybko i dokładnie, jest wiele trudnych problemów do rozwiązywania i nie ma miejsca na kawkowanie. Nie jest to praca dla osób chcących zarobić, ale się nie narobić. Polityce firmy jest blisko do amerykańskiego kapitalizmu, ciekawe, dlaczego 😅 czyli na co sobie zapracujesz, to będziesz mieć. Cóż więc powiedzieć mogę - praca w korporacji to nie jest raj na ziemi, praca w januszexie to jest dramat i ogólnie praca to jest przykry obowiązek, więc nie ma co oczekiwać od pracy, że będzie łatwa, przyjemna i jeszcze nas uszczęśliwi 😅 siedzę tam, gdzie w danym momencie jestem doceniana, gdzie pasuję do kultury organizacji, czuję się dobrze i w porównaniu do rynku oferta jest korzystna.
    ReviewUserIcon
    Onion

    02.06.2025 14:03

    Były pracownik

    Po co firma robi sama sobie komentarze? Motorola to nie jest obecnie ani stabilne ani przyjazne miejsce pracy, może czas zmienić politykę w stosunku do pracowników.
    ReviewUserIcon
    Ja

    20.01.2025 20:42

    Kandydat

    Na jakie wynagrodzenie można liczyć w finansach? Widziałem ogłoszenie na AR specjalistę. Jakie to kogo być widełki?
    ReviewUserIcon
    Gosia

    10.05.2025 01:41

    Inne

    Czy sugerujesz, że mężczyźni pracują tylko w IT? Ojej. Jakie to żenujące, że wychodzisz i publicznie to pokazujesz, oskarżając kobietę, że jest mężczyzną.
    ReviewUserIcon
    Zainteresowana

    17.05.2025 08:55

    Pracownik

    Sugeruję, że jak ktoś pisze, że "jestem zatrudnionY", to jest mężczyzną. A Kinga Sukienka jest zatrudniony, jak napisał w swym wpisie. Dobra, dość już tych trollingow i dyskusji bez sensu 😅
    ReviewUserIcon
    Były_pracownik

    09.05.2025 13:43

    Były pracownik

    Rozmowa rekrutacyjna w Motorola Solutions była niestety mało rzetelna. Powiedziano, że nadgodziny zdarzają się raz w miesiącu przy zamknięciu – w praktyce jest ich około 30 w miesiącu. To duża różnica, która wygląda jak perfidne kłamstwo. Brakuje transparentności, a nowe osoby szybko zderzają się z zupełnie inną rzeczywistością niż ta przedstawiona na rozmowie. Podsumowując: (usunięte przez administratora) i wodorosty, jeśli chodzi o szczerość wobec pracownika. Nie polecam
    ReviewUserIcon
    Pampuch

    06.05.2025 11:30

    Pracownik

    Dodam również że negatywne opinie są po jakimś czasie kasowane. Moja normalna opinie sprzed 3 miesięcy już nie ma. Urocze.
    ReviewUserIcon
    Pampuch

    06.05.2025 11:24

    Pracownik

    I pyk. Moto zawiesiło podwyżki na czas nieokreślony. Przed pochwaliło za kolejny wspaniały kwartał. To jest cyrk.
    ReviewUserIcon
    pracownik234

    26.04.2025 00:27

    Pracownik

    pracuję w moto od ponad 3 lat i póki co jest to moje najlepsze korpo i długo jeszcze nie zamierzam go zmieniać. Spoko pieniądze, fajna, luźna atmosfera, mam doświadczenie w firmach gdzie był mobbing, tutaj (przynajmniej w moim dziale) nic sie takiego nie dzieje, a wrecz ludzie się lubią. mozna robic nadgodziny czasem wiec zawsze mozna dorobic, premia roczna (praktycznie trzynastka), wszystko miło i profesjonalnie. polecam.
    ReviewUserIcon
    Kinga Sukienka

    26.04.2025 09:32

    Były pracownik

    Twój wysiłek był miły. Jednak w porównaniu do 1113 negatywnych opinii. Trzeba się zastanowić, jakie masz intencje? Czy jesteś płatnym zwierzakiem? Inni twierdzą inaczej.
    ReviewUserIcon
    KK

    29.04.2025 17:55

    Pracownik

    Zgadzam się i mam podobnie. Niewielu ludzi zadowolonych ze swojej pracy wypowie się na Gowork, bo nie czują takiej potrzeby, w przeciwieństwie do tych niezadowolonych. Sam pracowałem w jednych z największych łódzkich i krakowskich korpo, i Motorola miło mnie zaskoczyła, szczególnie atmosferą. Niektórzy trafią lepiej, niektórzy gorzej, tak jest wszędzie. Nie rozumiem natomiast komentarzy osoby pode mną - to musi być smutne codziennie odwiedzać Gowork byłej firmy, żeby wylewać jad. Ja Ci życzę wszystkiego dobrego :)
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    11.04.2025 16:01

    Były pracownik

    Czy dostanę świadectwo pracy? Bo już po kilku prośbach w mailu i dzwonieniu powoli zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy do PIPu o nieotrzymaniu świadectwa pracy ( minęło 8 miesięcy)
    ReviewUserIcon
    Zdziwiony

    12.04.2025 10:00

    Pracownik

    8 miesięcy po ustaniu zatrudnienia, a Ty nadal się „powoli” zastanawiasz nad reakcją? Podziwiam cierpliwość!
    Company logo
    Motorola Solutions

    14.04.2025 08:54

    Pracodawca

    Dzień dobry, prosimy o kontakt na adres: [email protected]
    ReviewUserIcon
    Ja

    09.04.2025 16:12

    Kandydat

    Czy oddział w obliczu polityki Prezydenta USA jest narażony na zamknięcie? Martwią mnie ostatnie wypowiedzi.
    ReviewUserIcon
    Ty

    06.04.2025 00:32

    Były pracownik

    Pracowałem jako Java developer. Nie polecam. Dziadostwo potworne. Stare technologie brudny kod i brak dobrych praktyk.
    ReviewUserIcon
    Procurement employee

    29.03.2025 22:58

    Pracownik

    Corporate on the outside – chaos, fear, and favoritism on the inside Review: I currently work in the Procurement department at Motorola Solutions in Kraków, and I can confidently say this is not how a modern organization should function. Behind the polished office and corporate slogans lies a culture of instability, incompetence, and favoritism. Layoffs happen suddenly and without notice – people disappear overnight with no chance to say goodbye, no transparency, and zero respect. The atmosphere in many teams is driven by fear – especially in those led by certain managers from the U.S. Their management style is extremely authoritarian, and in some cases, the tone of communication borders on fascist. There is no room for open dialogue, and any attempt at constructive criticism is met with exclusion or silencing. Promotions are not based on merit, but on proximity – favoritism toward close colleagues and personal connections is widespread, regardless of qualifications. Bottom-up initiatives are consistently blocked, and passionate, capable people hit a wall of internal politics and indifference. If you’re looking for professional growth, transparency, and a respectful culture – look elsewhere. What you’ll find here is chaos, frustration, fear, and burnout. I strongly discourage anyone from joining this environment.
    ReviewUserIcon
    Kinga Sukienka

    30.03.2025 17:10

    Były pracownik

    Masakra. Znałem ciężko pracujących, oddanych ludzi od zakupów. Nie zasłużyli na to, co zrobiła im Motorola. Co za katastrofa.
    ReviewUserIcon
    Jeszcze prwcownik

    29.03.2025 23:05

    Pracownik

    Zarządzanie strachem, pozory kultury i fikcyjny dział HR Motorola Solutions w Krakowie to miejsce, gdzie pozory zastępują rzeczywistość, a rzeczywista kultura organizacyjna oparta jest na strachu, posłuszeństwie i lojalności wobec kierownictwa z USA. Niezależność lokalnych struktur praktycznie nie istnieje – wszystko podporządkowane jest decyzjom zapadającym za oceanem, często bez zrozumienia lokalnego kontekstu. Dział HR w praktyce nie pełni żadnej realnej funkcji poza egzekwowaniem decyzji o zwolnieniach. Zamiast wspierać pracowników czy budować zdrową kulturę organizacyjną, pełnią rolę „listonoszy” przekazujących niewygodne decyzje z centrali – często z dnia na dzień, bez dialogu, bez empatii, bez sensownego procesu. Zamiast realnego wsparcia – mamy szkolenia z inkluzywności, które bardziej przypominają pranie mózgu niż merytoryczną edukację. Prawdziwe problemy organizacyjne są zamiatane pod dywan, a odpowiedzią na każdą krytykę są hasła o „różnorodności i wartościach korporacyjnych”. Jeśli liczysz na rozwój, dialog czy traktowanie z szacunkiem – szukaj gdzie indziej. To firma, która świetnie wygląda na LinkedInie, ale rzeczywistość jest zgoła inna: stres, brak stabilności, absurdalne decyzje i atmosfera, w której nikt nie czuje się bezpiecznie.
    ReviewUserIcon
    Inny Pracownik

    30.03.2025 11:14

    Pracownik

    Totalnie sie zgadzam, nie pracowałem nigdy w gorszej firmie niż MSI. Traktowanie pracownika jak śmiecia jest na porządku dziennym, HR nie istnieje. mobbing, stres, zmarnowałem czas w tej firmie. W tym momencie szukam innej pracy, bo to przypomina historie z pracy w magazynie Amazona.
    ReviewUserIcon
    Kinga Sukienka

    30.03.2025 17:06

    Pracownik

    Widzę tylko negatywne recenzje, ale z jakiegoś powodu Motorola ma teraz ocenę 2,9 w Go work. ???? ????. Tak, ok. Jestem pewien, że to raczej 1,9. Kto tak bardzo stara się podnieść ocenę gwiazdkową. ????
    ReviewUserIcon
    Osoba szukająca pracy

    21.03.2025 10:30

    Kandydat

    Aplikowałem do firmy Motorola, a na rozmowie okazało się, ze to jest agencja która zbiera informacje i przesyła później do Motorolii, która później wybiera pracownika. Miał ktoś z tym styczność i jak to rzeczywiście wygląda?
    ReviewUserIcon
    osoba szukajaca pracy

    25.03.2025 14:48

    Kandydat

    oczywiście, już piszę :)
    ReviewUserIcon
    a

    30.03.2025 11:17

    Pracownik

    Może byście sie odnieśli do negatywnych opinii których jest tutaj masa? Nikt normalny kto przeczyta te opinie nie zdecyduje sie aplikować do tej firmy. a co do kolegi z komentarza to naprawde sie zastanow czy chcesz pracowac w takim miejscu
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    26.03.2025 21:13

    Kandydat

    Ghostowanie kandydatow I brak jakiegokolwiek feedbacku przez 2 miesiące
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    05.02.2025 22:05

    Pracownik

    Hej, jak sytuacja z przedłużeniem umowy po próbnym? Przedłużają bez problemu? Czy ciężko stracić pracę? Pomijam skrajne przypadki gdy ktoś wprost nie pasuje skillem lub charakterem
    ReviewUserIcon
    Ryba

    19.03.2025 16:52

    Inne

    A to Twoim zdaniem dobre zachowanie ze strony pracodawcy? Ty też robisz bezpłatne nadgodziny i odpowiadasz pracodawcy po nocach zamiast odpoczywać? Dla mnie to jest niedopuszczalne i jeżeli miało miejsce to trochę wstyd.
    ReviewUserIcon
    xxx

    19.03.2025 17:10

    Inne

    o witam pracownika motoroli! jak tam kolejne bezpłatne nadgodziny dla dobra firmy? a może teraz trzeba pisać pozytywne opinie na goworku, żeby dostać pochwałę od szefa? bo coś nie widzę za dużo dobrych opinii o pracy w tej firmie
    ReviewUserIcon
    Key

    17.03.2025 19:07

    Inne

    Dzień dobry, czy polecacie obecnie staż w Order Management z niemieckim?
    ReviewUserIcon
    Kwiat

    17.03.2025 16:18

    Kandydat

    Cześć wszystkim, jak oceniacie staże w Order Management z niemieckim? Warto? Jaka atmosfera itd?
    ReviewUserIcon
    Taksobie

    21.01.2025 11:19

    Pracownik

    Cięcia na kasie wszedzie jak to możliwe. Jak rocznie dostaniesz podwyżkę 4-5% to będzie cud. Nadgodziny- trzeba wybierać wolne, nie chcą wypłacać jak kiedyś (jeżeli weźmiesz wolne, mając nadgodziny, to z automatu pociągną Tobie najpierw z nadgodzin). No i ofc nacisk na powrót do biura, od lutego to 2 dni i myślę że jeszcze w tym roku wleci 3. Firma wymaga od Ciebie lojalności i stawianie firmę ponad swoje życie prywatne, ale przy aktualnej sytuacji na rynku, nie dba o pracowników. Wszystko jest na zasadzie "jak nie pasuje to można poszukać gdzie indziej" oczywiście z uśmiechem na ustach i nie wprost. Bardzo małe możliwości rozwoju- nawet na stanowiska internalowe potrafią w ogóle nie odpowiedzieć i Ciebie olać xD. Ciężko awansować w finansach. Niby tworzą nowe projekty ale nie ma żadnej gwarancji, że będziesz nagrodzony za udział w nich. Firma wymaga że zrobisz więcej za free. Kasa przepalana jest na jakiś innowacjach, które niby mają usprawnić pracę ale po kilku miesiącach wychodzi ze zmiany są znikome i nie warte tych milionów. Ogólnie szkoda, bo kiedyś opinia moja była o wiele lepsza, ale widać że firma zmienia politykę i podejście do ludzi, gdy wiatry dla nich są bardziej korzystniejsze.
    ReviewUserIcon
    Taksobie

    16.03.2025 16:22

    Pracownik

    Jak się nie uczysz to nie masz ja przechodząc za każdym razem mam większą kasę niż poprzednio ale to trzeba się uczyć a nie przeglądać tweety i Facebooka w wolnym czasie. Jak się nie cenicie i nie szkolicie to faktycznie lepiej nie będzie i każdy to wyczuje
    ReviewUserIcon
    Taksobie

    16.03.2025 16:23

    Pracownik

    Jak się nie uczysz to nie masz ja przechodząc za każdym razem mam większą kasę niż poprzednio ale to trzeba się uczyć a nie przeglądać tweety i Facebooka w wolnym czasie. Jak się nie cenicie i nie szkolicie to faktycznie lepiej nie będzie i każdy to wyczuje
    ReviewUserIcon
    Michał

    24.02.2025 13:47

    Były pracownik

    Okropne miejsce, miałem wyjątkową nieprzyjemność pracy z managerem - (usunięte przez administratora) Mój zespół liczył kilka osób, a potrzebnych było kilkanaście - z tego powodu panowało wieczne niezadowolenie z wyników, bo nikt nie był w stanie wyrobić się z pracą. Kiedy poszedłem do managera zgłosić problem, zaczął się istny cyrk na kółkach - odcięto mnie od informacji ważnych dla zespołu, a manager zmienił ton na pasywno-agresywny, żeby na końcu się obrazić i nie odzywać się do mnie wcale. Manager był chroniony przez swojego managera, więc jakiekolwiek pociągnięcie do odpowiedzialności nie było możliwe. Wytrzymałem w takiej atmosferze 5 miesięcy i odszedłem (ku uciesze managera, któremu udało się "wykurzyć" nieposłusznego pracownika) z ogromnym niesmakiem i problemami zdrowotnymi. Odradzam jakikolwiek kontakt z Motorolą Kraków, szkoda tracić czas. Nie wiem, co się z tą firmą stało na przestrzeni ostatnich kilku lat, bo jeszcze niedawno wszyscy znajomi mi ją polecali.
    ReviewUserIcon
    Hania

    28.02.2025 16:47

    Były pracownik

    Miałam taką samą sytuację pół roku wcześniej. Jedna menedżerka cytując jej słowa „nie gwarantowała mi że nikt mnie (usunięte przez administratora) w (usunięte przez administratora) w pracy”. Po zgłoszeniu sytuacji do HR i przejściu pod nowego przełożonego drogi pan zaczął być w stosunku do mnie pasywno-agresywny, większość zespołu została przeciwko mnie nastawiona, również odcięto mnie od informacji na temat produktu pod pretekstem że nie radzę sobie w pracy. Nie polecam na dłuższą metę.
    ReviewUserIcon
    Hania

    16.03.2025 09:24

    Były pracownik

    Te okropne słowa to (usunięte przez administratora). Nie wiem zasadniczo jak Motorola wygrywa nagrody dla przyjaznego miejsca dla kobiet w pracy. Sama uważam że to jest porażka - zamiast reagować na takie sytuacje to są zamiatane pod dywan, a jak sytuacja jest niemożliwa do wytrzymania to można jeszcze usłyszeć że jak emocjonalnie człowiek sobie nie radzi z mobbingiem to proszę poszukać innego miejsca pracy. Zasadniczo to była moja pierwsza i ostatnia przygoda z tą firmą - reszcie nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Nick

    10.03.2025 15:28

    Kandydat

    Długo się czeka na odpowiedź zwrotną? Jak długo aplikacja może być na zielono w trybie review/under consideration?
    ReviewUserIcon
    Kinga Sukienka

    11.03.2025 08:32

    Inne

    Gorąco polecam pracę w Zabce lub Biedronce. Będzie ci lepiej finansowo i psychicznie. Uciekaj z tej firmy tak szybko, jak możesz.
    ReviewUserIcon
    Dragkar

    11.03.2025 11:17

    Kandydat

    Moja (Compliance Specialist) za niedługo świętuje 3 miesiące xD. Były 2 rozmowy, potem jakieś nieoczekiwane problemy z managementem - poinformowali o nieokreślonym opóźnieniu
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Motorola Solutions?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Motorola Solutions

    Czerwone Maki 82 30-392 Kraków

    NIP:6772135826

    KRS:0000146875

    https://pracawmotoroli.pl/
    Branża główna: Oprogramowanie - Systemy IT

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    05.02.2025 22:17

    Pracownik

    Jak firma podchodzi do okresu próbnego? Patrzą na ręce czy po prostu wdrażają i nie ma problemów z przedłużeniem umowy? Czy jest się o co martwić?
    ReviewUserIcon
    Kinga Sukienki

    06.02.2025 08:53

    Pracownik

    Jeśli zdecydujesz się tu pracować. Kultura jest bezlitosna. Każdy zatrudniony u ciebie będzie próbował prześcignąć cię, aby pozostać na swoim stanowisku i zyskać przychylność menedżera. Jednak ci ludzie nie mają nic przeciwko i będą o tobie rozmawiać w ciągu kilku sekund. Nie obchodzi ich to. Jeśli umowa mówi o 12 miesiącach, a ty zachowujesz się jak dyrektor. Szkoda, więc żegnaj. Motorola nie jest firmą na dłuższą metę. Odejdź tak szybko, jak możesz. Albo zainwestuj w psychologiczną relację ze swoim lekarzem.
    ReviewUserIcon
    Kandydatka

    30.01.2025 16:13

    Pracownik

    Co oznacza praca hybrydowa? Ile tygodniowo/miesięcznie trzeba być w biurze?
    ReviewUserIcon
    pracownikZDuzymStazem

    03.02.2025 14:34

    Pracownik

    możesz mieć 3 dni zdalnie, a 2 dni obowiazkowe biura. Albo więcej biura, jeśli masz ochotę.
    ReviewUserIcon
    Dragkar

    11.10.2024 12:06

    Kandydat

    Mam pytanie - ile czekaliście na jakiś pierwszy kontakt od rekruterów? Wysłałem CV ponad miesiąc temu i nie wiem, czy ktoś zapomniał przestawić "Under consideration" na "Not longer considered" (czy jak tam opisują), czy po prostu proces tyle trwa
    ReviewUserIcon
    Kandydatka

    30.01.2025 16:10

    Kandydat

    Miesiąc od wysłania CV, kontakt mailowy w sprawie rozmowy telefonicznej
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    22.01.2025 08:48

    Kandydat

    Jedno z najgorszych interview jakie miałem, rozmowa na zasadzie opisz jak wygląda X, opisałem, ale opisz, ok raz jeszcze, a możesz opisać? Interviewer techniczny (chyba team lead), mylił pojęcia techniczne… Poprawił go senior developer.
    ReviewUserIcon
    kandydat2

    22.01.2025 15:37

    Kandydat

    na jakie stanowisko była to rozmowa? mam mieć rozmowe na seniora cpp i ciekawe jestem jak to wygląda
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    24.05.2024 11:29

    Kandydat

    Po ostatnim etapie rekrutacji (końcowa rozmowa z managerem + osobą na poziomie dyrektora), przez co najmniej 2 tygodnie cisza, mimo obietnic, że odpowiedź będzie w ciągu kilku dni. Po dwóch tygodniach przychodzi najbardziej (usunięte przez administratora), bezosobowy i niepodpisany "reject" z systemu. Potem dowiaduję się od znajomych, którzy tam kiedyś, czy teraz kandydowali, albo pracowali i dowiaduję się, że to nie jedyna (usunięte przez administratora) w tej firmie. Wszystko układa się więc w sensowną całość.
    ReviewUserIcon
    aeg

    07.07.2024 12:41

    Kandydat

    Mogę potwierdzić. Nie ma co liczyć na odpowiedź w podanym terminie. A jak się przedłuża to jedyne co się dostaje to szablon. Dla mnie już lepiej jakby nie odpisywali skoro HR nie ma nawet siły własnoręcznie odpisać ;)
    ReviewUserIcon
    Byleminiezobaczylem

    22.01.2025 08:26

    Pracownik

    Też miałem rozmowę techniczna, 2h drillowania z zadaniami, obiecana odpowiedź z decyzją w ciągu 2 tyg. Ofc zostałem koncertowo olany, podczas rozmowy rekrutor robił jakieś dziwne miny, ogólnie odczucia po tamtym callu miałem ultra negatywne. Po 7 miesiącach skontaktowała się ze mną firma która chyba MSI zatrudniło do szukania ludzi na to samo stanowisko xD. Masakra.
    ReviewUserIcon
    Kowalski

    07.07.2024 14:23

    Były pracownik

    Jako osoba pracująca w Motoroli zarówno podczas hossy jak i bessy na rynku pracy mogę śmiało powiedzieć, że 2 lata temu Motorola jako pracodawca dbała o swoich pracowników, zgłaszane tematy nie były "olewane" przez management i można było na prawdę dobrze poczuć się w Motoroli. Teraz podczas bessy widać jak na dłoni politykę pt. "jeśli Ci coś nie odpowiada to na rynku pracy mam 10 osób chętnych na Twoje miejsce". Pracodawco! Sam wymagasz lojalności w stosunku do siebie a kiedy rynek pracy pozwala na przebieranie wśród kandydatów to traktujesz pracownika jak wymienialną śrubę jeśli ma jakieś zastrzeżenia. Ta bessa nie będzie trwała w nieskończoność i jeśli rynek pracy znów się rozkręci to mało kto zostanie w takim miejscu pracy po takich zagraniach.
    ReviewUserIcon
    ja

    10.07.2024 00:11

    Były pracownik

    kurcze, sam poczulem zmiane jakis czas temu - moze wlasnie ta o ktorej mowisz?
    ReviewUserIcon
    Taksobie

    22.01.2025 08:22

    Pracownik

    Też mam takie odczucia. Firma ma w nosie ludzi, na którym mogli polegać bo na Twoje miejsce zatrudnia dwóch studentów i będzie dobrze xD.
    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    28.11.2024 17:40

    Inne

    Ktoś wie czy co ostatnio wydarzyło się w motoroli? Podobno firma zaczęła zwolnienia.
    ReviewUserIcon
    Kinga Sukienki

    04.12.2024 17:18

    Inne

    Tak. Złe decyzje zarządu i pracownicy odchodzący do lepiej płacących firm.
    ReviewUserIcon
    Taksobie

    21.01.2025 11:08

    Pracownik

    Tak, niby zwolnili ludzi za poor performance, mało mieli obowiązków i firma chciała wrzucić coś więcej. Ile w tym prawdy, nie wiem, ale patrząc na zwolnienie pana Drabine który w moto siedział od 24 lat chyba to dziwnie to wygląda...
    ReviewUserIcon
    CJ

    17.01.2025 23:47

    Pracownik

    Ja moze wypowiem sie z innej strony, ze jak decydujecie sie na prace w tej firmie, to mozecie nie wiedziec jak traficie. Mam na mysli to, ze niby uczymy sie obligatoryjnie, zeby nie bylo (usunięte przez administratora) czy dyskryminacji w pracy, ale regularnie slychac zarty czy stereotypy od roznych osob na przeroznych spotkaniach, czy to na temat kobiet czy osob ze tak ujme odmiennego pochodzenia i nikt tego nie neguje i nikt nie reaguje, mimo, ze w teorii jest to obowiazek gdzies zglaszac. Menadzerowie potrafia byc nawet przy takich rozmowach czy to zdalnie czy nie zdalnie i nijak sie do tego odwolac. Polacy jak zwykle daleko w tyle w tej kwestii w miejscu pracy. Oczywiscie mowa o oddziale krakowskim, za inne sie nie wypowiem, bo nie wiem. Nie polecam. Mozesz za to smialo kandydowac, jak jestes najlepiej bialym Polakiem i nikim wiecej w zasadzie. Zdarzalo sie nawet slyszec drwiny ze sposobu wypowiedzi czy glosu osob zagranicznych tak jak USA. Mozliwe wiec, ze gdyby mogli, to by mnie nie zatrudniono z bycia kims innym, ale tak nie mozna otwarcie, wiec subtelnie sie o roznych rzeczach mowi. Wydawac by sie moglo, ze sie trafilo do konkretnej firmy, ktora nie jest Januszexem, a okazala sie pod tym wzgledem najgorsza z tych do tej pory w ktoych sie pracowalo.
    ReviewUserIcon
    EJ

    18.01.2025 12:48

    Były pracownik

    To ze swojej strony dodam jeszcze wątpliwą przyjemność współpracy ze skorumpowanym menedżmentem Motoroli. Jeśli sam jako pracownik zgłaszasz problem z danym menedżerem to nagle wszyscy trzymają swoje plecy i udają że nie ma problemu, jeśli pójdziesz z całą sytuacją do HR to potem menedzment jest obrażony i nastawia zespół przeciwko Tobie. Ghaslighting na dzień dobry - do dziś pamiętam sytuację jak fajnie współpracujący zespół zmienił się w kłębek nerwów po przejęciu przez gaslightowego przełożonego - udowodnienie takich manipulacji w Motoroli jest równe zeru. Nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Console

    29.05.2024 18:43

    Pracownik

    Szczerze odradzam jakiejkolwiek formy współpracy z tą firmą. Byłem na okresie próbnym i w trakcie zmienił mi się menadżer. Menadżer dawał mi cały czas pozytywny Feedback i mówił, że bardzo dobrze się współpracuje. Dwa tygodnie przed końcem umowy powiedział mi, że nie przedłuża mi umowy nie chcąc podać powodu. Napisałem maila do HR, że nie rozumiem tej sytuacji, i następnego dnia poprosiłem menadżera ponownie o feedback. Powiedział, że od początku mu się nie podobała współpraca i nie wykonywałem poprawnie tasków, poprosiłem o informacje w takim razie co robiłem konkretnie źle, żeby to wypisać i żebym przez okres ostatnich dwóch tygodni móc to poprawiać, ale się nie zgodził mówiąc, że on to już ma inne plany. Odbyłem następnie rozmowę z HR w tej sprawie i jedyne czego sie dowiedziałem, to że menadżer zaczął mówić o jednym tasku, który faktycznie był przeciągany, ze względu na to, że menadżer kazał mi sie nim nie zajmować i dawał mi inne rzeczy do roboty. Poprosiłem w takim razie HR, żeby wyjaśnić sprawę, ale dostałem informacje, że nikt sie nie będzie kłócić z menadżerem. Powiedziałem nawet o tym, że menadżer wielokrotnie mówił, że był zadowolony, on wtedy powiedział: „nigdy nie powiedziałem, że byłem zadowolony ze współpracy”. Na koniec miałem rozmowę z dyrektorem i dowiedziałem się jeszcze ciekawszych rzeczy na swój temat, a mianowicie, że nic nie robiłem na czas wg. nowego menadżera, źle sie współpracowało i nie czytałem dokumentacji. Chciałem powiedzieć, że to chyba jest jakiś żart i zacząłem przestawiać dowody, ale usłyszałem tylko, że to jest słowo przeciwko słowu i dowody nic nie znaczą. Jestem kompletnie zawiedziony całą sytuacją i w jaki sposób są traktowani nowi pracownicy. Nawet współpracownicy z działu powiedzieli, że przecież dobrze się ze mną współpracowało i, że to co menadżer rozpowiada to nie jest prawda, ale to nic nie zmienia w całej sytuacji.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    06.12.2024 10:49

    Były pracownik

    Sam miałem sytuację w której 10 różnych osób pozytywnie wypowiadało się o mojej pracy - na samym końcu współpracy również dostałem pozytywny feedback od PO. Co z tego skoro przełożonemu nie podobał się brak samodzielności (na zasadzie że nie można nawet było zapytać kolegów z zespołu gdzie znajduje się jakaś dokumentacja, bo przecież powinienem o tym wiedzieć ze zadania sprzed pół roku o którym się dawno zapomniało :) ) i jak się okazało po rozmowie z HR - to przełożony ma najwyższą rację w zespole więc to że inni ludzie widzą pozytywnie Twoją pracę nie ma zasadniczo znaczenia, pod uwagę w ogóle nie bierze się tego że przełożony może się mylić lub najzwyczajniej chcieć kogoś z zespołu wykopać. I tak najfajniejsze w całej sytuacji jest to że przełożony drugiego zespołu postanowił podpuszczać ludzi aby dowiedzieć się czy przypadkiem nie wypowiadam się negatywnie o swoim przełożonym aby mieć podkładkę do wcześniejszego zwolnienia, a mój przełożony mógł być nawet w stosunku do mnie agresywny na spotkaniach i nic nie zostało z tym zrobione. Zasadniczo polecam omijać szerokim łukiem nawet ze względu na swoje zdrowie psychiczne.
    ReviewUserIcon
    Sephii

    18.01.2025 09:25

    Inne

    .jeżeli jest to okres próbny to nie muszą podawać powodu niestety....ja jestem w podobnej sytuacji w innej firmie ale po 2 latach współpracy nagle im coś (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    1234

    29.10.2024 08:51

    Kandydat

    Cześć, o jaką podwyżkę można się ubiegać w IT po roku pracy? Jaka kwota jest realna?
    ReviewUserIcon
    1234

    29.10.2024 09:32

    Kandydat

    Po roku na stanowisku juniorskim*
    ReviewUserIcon
    anonim

    24.11.2024 17:44

    Pracownik

    Przez 2,5 roku dostałem dwie podwyżki (obie w czerwcu), niestety skromne, bo 5%.
    ReviewUserIcon
    Anonimowy

    10.10.2024 23:19

    Kandydat

    Aplikowałem na staż, wysłałem taski rekrutacyjne, nie otrzymałem żadnego feedbacku od ponad 8 miesięcy. Nie polecam aplikować do tej firmy, zerowy szacunek dla kandydata.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    03.10.2024 22:30

    Kandydat

    Mam pytanie o rolę "Information Security - Insider Threat Analyst". Czy ktoś z Was pracował na tym stanowisku? Możecie podać widełki płacowe? Jak się pracuje w zespole itd.?
    ReviewUserIcon
    Julita

    16.12.2023 10:37

    Inne

    Słuchajcie a jak ktoś chce teraz pracować na B2B to może? po prostu widzę ze pytali o umowy na okres próbny a generalnie w ofertach z tego co widziałam przynajmniej maja wpisana umowę o prace i nie ma wskazanych innych opcji. Po prostu te formę preferują?
    ReviewUserIcon
    Moto

    08.09.2024 16:46

    Pracownik

    Bo gdy praca nosi znamiona umowy o pracę (czyli: wykonywanie pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem; wykonywanie pracy w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę; odpłatność wykonywanej pracy) to powinna być UOP a nie b2b.
    ReviewUserIcon
    Jatoja

    20.09.2024 14:48

    Pracownik

    Chodzi bardziej o to, zebys przypadkiem nie zarabial duzo pieniedzy, bo przypadkiem bedziesz potrafil je zainwestowac czy cos. I okazesz sie lepszym niz te miernoty na kierowniczych stanowiskach. Abstrahujac od tego, ze wielu dobrych specjalistow woli placic mniejsze podatki. Ale to nie sa niewolnicze standardy prostakow z Capgemini.
    ReviewUserIcon
    flavvv

    01.09.2024 02:46

    Kandydat

    Witam, jakich zadań z excela mogę spodziewać się na rozmowie na junior audit specialist?
    ReviewUserIcon
    Uasco

    12.08.2024 12:10

    Kandydat

    Moja rekrutacja na seniora została w dość chamski sposób ucięta bez wyjaśnienia sytuacji, mimo że aplikowałem na dwa podobne stanowiska. Chwilę później pojawiły się podobne oferty. Napisałem do rekruterki ale brak choćby słowa odpowiedzi. Sytuacja wyjaśniła się dziś, kiedy na No Fluff zobaczyłem widełki na to stanowisko. Kilkadziesiąt procent niższe niż moje obecne wynagrodzenie i niemal połowę niższe niż stawki oferowane przez najlepsze firmy w Krakowie. Czasem warto po prostu napisać/powiedzieć wprost, że firma nie ma takiego budżetu niż strzelać focha i nieuprzejmie kończyć rekrutację. A kolegom i koleżankom szukającym pracy polecam zapisywanie nazwisk osób, które nie potrafią zachować się godnie. Rynek jest mały, kiedyś możecie mieć szansę ochronić Wasz zespół przed dołączeniem takiej osoby.
    ReviewUserIcon
    Janusz

    10.08.2024 17:02

    Były pracownik

    Słabe projekty. Atmosfera różna. Zależy od projektu i menadżera. Za dużo inżynierów który pracują o 20 lat. Za bardzo poddają się starej myśli programistycznej. Są projekty gdzie inżynierami są osoby bez studiów.
    ReviewUserIcon
    Alo alo

    02.08.2024 13:45

    Kandydat

    Cześć, Jakich widełek można się obecnie spodziewać na stanowisko senior deva? Mocnego seniora.
    ReviewUserIcon
    De[vv]

    25.07.2024 15:43

    Kandydat

    Proces rekrutacyjny na stanowisko programisty jak najbardziej ok. Był live coding, była część po angielsku. Nie mam zastrzeżeń co do formy i prowadzenia tego spotkania. Na duży plus mimo wszystko zasługuje fakt, że dostałem obiecaną odpowiedź (co rzadko się zdarza). Nawet nie samą informację o statusie rekrutacji ale także feedback co do samej rozmowy (zdarza się jeszcze rzadziej). Dlatego uważam, że jest to warte wyróżnienia. Finalnie nie dostałem oferty pracy ale nie mam żadnych zastrzeżeń co do samego procesu rekrutacji.
    ReviewUserIcon
    @Kandydatka

    29.05.2024 20:48

    Kandydat

    Czesc, Czy ktoś wie jakie sa widełki na stanowisko Senior Accounts Receivable Specialist oraz jak wyglada 2 etap rekrutacji. Mialam na razie rozmowe z HRami. Jakies opinie o pracy w AR?
    ReviewUserIcon
    Aero

    30.05.2024 23:43

    Były pracownik

    ok. 8k brutto + 20% dodatek za zmiane na US. Jako byly "aerowicz" tego dzialu nie polecam - praca na systemach takich jak Oracle czy inne przedwojenne COFy, ktorych nikt inny poza Motorola nie uzywa, przez co pozniej jest problem na innych rozmowach rekrutacyjnych. Niewielkie mozliwosci rozwoju, duża presja ze strony managementu i ograniczone możliwości urlopowe.
    ReviewUserIcon
    ja

    10.07.2024 01:23

    Pracownik

    haha, w wiekszosci Aerowicz ma racje, ale widelki sa zanizone, bardziej 9+
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    09.07.2024 14:43

    Kandydat

    Ile się u was zarabia na stanowiskach juniora w różnych działach? Brutto.

    Zostaw merytoryczną opinię o Motorola Solutions

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.