Opinie o QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O w Kraków

kiki

Nie wiem czy kogoś to zainteresuje , ale aplikowałem do tej firmy na niższe stanowiska i przedtem ( tamten rok) zaproponowana pensja 3500 brutto była spoko teraz jest za duża o jakiś tysiąc.

Karol
@kiki

Teraz od tego roku jest 2600 brutto bo rząd podniósł pensje

Monika
 Pytanie

Widziałam ogłoszenia na weekendy do zespołu fraud, czy to znaczy, że firma normalnie pracuje z biura? Większość korpo w czasie koronawirusa pracuje zdalnie. Czy w qvc też jest taka opcja?

Ola
@Monika

Normalnie z biura pracujemy tylko kierownictwo ma pracę z domu, a my nie mamy newet laptopów to jak z domu pracować?

Laptop
@Ola

Ja mam laptopa w domu swojego

Juju
@Ola

Nie pisz takich bzdur, cały GBS w domu siedzi...

Ugui

Jest ok, polecam.

Moszna
 Pytanie

Można w QVC pracować z domu w czasie kryzysu koronawirus?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
kolejnaopinia

Najgorsza firma, w której pracowałam, a pracowałam już w wielu miejscach. Już jakiś czas temu odeszłam i z bólem wspominam pracę tutaj. Ciągłe kablowanie i besztanie, niektórzy współpracownicy (usunięte przez administratora)

1
Kolekszyn
@kolejnaopinia

Prawda i tylko prawda. W tej firmie każdy kabluje na każdego, a kto nadonosi najwięcej dostaje wyższy bonus roczny. Ludzie są zazwyczaj fałszywi i dwulicowi, jednego dnia idziesz na wyjście teamowe a drugiego sypie się fala bezczelnych donosów że ludzie są na kacu w pracy. A ten ci donosi to jest zawsze najbardziej wczorajszy.

1
Petarda

Czy qvc wymaga zaswiadczenia o niekaralnosci?

Oszczędność nawet na mydle
@Petarda

Nie wymaga.

1
Pytanie
 Pytanie

Czy dyżury międzyświąteczne w QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O obstawiają najmłodszymi stażem?

Oszczędność nawet na mydle
@Pytanie

Nie.

Hejdf

Uejddkdk

Hmmm

Jak się jedyne co robi to klepie byle jak 9-17 i nie wykazuje żadnych inicjatyw to się podwyżek nie dostaje. Bo za co. Płaczące osoby niech się zastanowia co robią inaczej niż ci którym tu dobrze i może dojdą wtedy do wniosku że nie dodają od siebie nic ponad przeciętna. Inna sprawa jest ze w tej firmie naprawdę trzeba dużo z siebie dać (nie mowa o nadgodzinach) by kogoś dostrzezono i doceniono. Pzdr.

4
awansem na księżyc
@Hmmm

Pracujesz w innej firmie?jaki dział ? Historia pokazuje niestety że im więcej dajesz z siebie tym większe prawdopodobieństwo udowodnienia ci ze jesteś nikim.Moze jesteś jednym z tych którzy liczą ze wyżej usiądą tyłkiem na twarzy kolegi?

1
Anna
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Czy odpowie ktoś rzetelnie, czy warto aplikować? Jakie są plusy, jaka atmosfera? Jest dress code? Pracownicy rozmawiają ze sobą po angielsku? Mam nadzieje, ze mimo wszystko firma trzyma jakiś poziom (usunięte przez administratora)

fraud pattern
@Anna

Ludzie na ogół na plus, atmosfera też jest w porządku, te dwa aspekty z pewnością trzymają jeszcze niektórych ludzi na stanowiskach. (usunięte przez administratora) Pozdrawiam i powodzenia w rekrutacji.

1
tonący statek
@Anna

byle nie do fraudow, atmosfera bardzo zła, zwalnia sie ludzi z dnia na dzień zamiast przenieść do innych działów (tych którzy kiedyś awansowali jak już kiedyś wspomniano, nie najsłabsi a najlepsi), zmienia zdanie co 5 minut. Eksperyment społeczny.Jedni z drugimi chcą się wyzabijac, podkladają świnie, kabluja, popisują który lepszy, największych lizusów menago doceni fałszywym słowem gestem dopki jestem... patologia jednym słowem, zero szacunku do ludzi, nikomu nie można ufac,praca ponad siły i targety,kto da z siebie najwięcej a potem menago mu (usunięte przez administratora) po twarzy. Decyzyjności prawie żadnej, poddaństwo US,co nie przeszkadza żeby prześladować ludzi z zegarkiem w reku, kto kiedy wstał,kupe robił. Chora atmosfera, fałszywa menago, wyprane mózgi. Reszta działów ok,inny świat.

2
Nick

Co tu się podziało? Gdzie połowa wpisów, który tu były? Ehh, QVC moje, czymże jesteś bez komentarzy o waleniu konia... Pusto tu tak.

4
Anonim

Witam, raczej ciężko wyciągnąć rzetelne informacje wśród całego tego spamu, natomiast ja przedstawię swoją opinie na temat pracy w QVC. Praca zmianowa do czego trzeba być przygotowanym, ogólnie zarys firmy oceniam na raczej pozytywny, nowe biuro, wszystko na miejscu, ludzie bardzo pozytywni przynajmniej w IT, co do innych działów się nie wypowiem. Firma w jakimś tam stopniu się rozwija, wszystko idzie raczej powoli z racji tego ze większość decyzji podejmowana jest w US, stad tez ludzie tutaj na miejscu nie zawsze maja wpływ na to co się wydarzy. Widełki finansowe na początek myśle ze sa okej, zależy kto czego szuka. Jeżeli chodzi o mit ze awansów nie ma, to jest to nieprawda przynajmniej w IT można walczyc o druga linie wsparcia i podobno w planach są nowe stanowiska wiec być może za jakiś czas, kto wie. Są również seniorzy i możliwość awansu na eksperta obecnie w IT mamy dwóch seniorów i nie powiedziałbym ze są to osoby które były (usunięte przez administratora) supervisorów, raczej swoją wytrwałością i jakaś tam wiedza otrzymali te stanowiska co wiąże się również z większymi pieniędzmi. Praca nie jest szczególnie trudna (IT) wystarczy mieć głowe na karku i w jakimś chociaż minimalnym stopniu się zaangażować, a nie jak większość piszących tu osób która zapewne po przyjściu do pracy pierwsze co to szła sobie robić kawę i poplotkować w kuchni. Czasem zdarzają się dni gdzie jest sporo pracy, głównie po weekendzie, natomiast nie ma jakieś presji ze strony liderów żeby siedzieć odbierać telefony i robić tickety bez przerwy, można wyjść bez problemu nawet w trakcie totalnego chaosu podczas jakiegoś outage i nikt nie będzie Cię ścigać i poszukiwać po budynku ze trzeba wracać, oczywiście w ramach zdrowego rozsądku. Żeby nie było ze tylko zachwalam dział IT przedstawię tez minusy, na pewno w ostatnim czasie nakład pracy się zwiększył ale może to również wynikać z braku odpowiedniej ilości osób, druga rzeczą która kuleje jest brak walki o dobrego pracownika, w ostatnim czasie z IT odeszło sporo naprawdę wartościowych pracowników którzy w znaczącym stopniu podnosili poziom tego działu i niestety odchodzą kolejni dobrzy pracownicy, to prawdopodobnie wynika z tego co już było wspomniane wyżej, większość decyzji idzie z US i w związku z tym walka o pracownika jest utrudniona. Jeżeli chodzi o podwyżki roczne raczej słabe ale być może kiedyś się to zmieni. Niestety jest tez w IT kilka osób które nie zbyt kwapią się do pracy co sprawia ze na innych spadają dodatkowe obowiązki. Podsumowując firma bardzo dobra na początek żeby nauczyć się procesów, mieć styczność z korpo i ruszyć dalej lub tez czekać cierpliwie aż powoli pojawi się coś nowego i wtedy jeśli jesteś dobry i pracowity to na pewno zostaniesz zauważony przynajmniej w dziale IT.

1
unlisted
@Anonim

W ramach poprawki: Podwyżek brak (max 4% po roku w ramach standardowej procedury, 1/3 premii bo złe wyniki finansowe), a po fuzji 2x więcej procesów i dużo więcej pracy na telefonach. Dużo pracy nie tylko czasami. Czasami tylko było mało, przynajmniej w ostatnich miesiącach i nie zapowiadało się na lepiej... Z tego co mi wiadomo, to z awansami był zwyczajny last man standing. Nie ma doświadczonych pracowników, od lutego razem z 80% ekipy zwolniło się 3 seniorów, a zmian jak nie było, tak nie ma. Pozdrawiam!

2
nie ma wody na pustyni

Pracowałem w QVC jakiś rok. Praca nudna, powtarzalna i nierozwijająca. W zasadzie to nie szukają "talentów", tylko roboli, którzy będą codziennie klepać tyle, że przy komputerze zamiast przy taśmie. Wynagrodzenie takie sobie. (usunięte przez administratora)

2
AP IS MY LIFE

Jestem w trakcie rekrutacji do QVC GBS na stanowisko w dziale AP. (usunięte przez administratora) Oczywiście przeczytałam kilka opini na forum, ale cóż skupiały się głównie na rozgrywkach kolegów z działu nadużyć finansowych. Czy może ktoś napisać coś konkretnego, czy wypłaty są na czas, czy większość ludzi pracuje w oparciu o UoP, czy firma odprowadza prawidłowo składki itd.? Z góry dziękuję za merytoryczne odpowiedzi, choć cudów się nie spodziewam:)

1
Jon Bowie
@AP IS MY LIFE

Czy wypłaty są na czas - tak (około 3-5 dnia każdego miesiąca), czy większość ludzi pracuje w oparciu o UoP - wszyscy mamy umowy o pracę. czy firma odprowadza prawidłowo składki - tak

1
Cezary
@AP IS MY LIFE

Korpo jak korpo, niczego wielkiego nie mozna sie spodziewac. Na poczatku bylo znacznie lepiej, zarabialo sie te 2800 do reki i byl git, to znow spowodowalo ze porobilo sie za duzo nowobogacckich w zbyt szybkim tepie i ciezko bylo pracowac w takiej atmosferze, wiec zjechali na te 2000. Przez jakis czas bylo lepiej, ale problem tylko nieznacznie zmalal. Zaczeto wiec myslec nad zmiana nazwy na jakas bardziej krajowa, ale jak widac pomysl spoczął na laurach i sytuacja sie nie poprawila.

2
Bon Jovi
@Cezary

Ale 2k zarabiają tylko seasonalsy fr us, którzy nie dostaną nawet umów na stałe. Reszta zarabia normalnie i podwyżki dostaje do tego (plus dodatki za wieczory k weekendy i nadgodziny), więc nie wiem, o czym piszesz i w jakim dziale jest tak słabo...

1
Cezary

Tak

1
Bon Jovi

Cezary, mam wrażenie, że nie pracujesz w tej firmie

1
Oscary

Co ma firma do tego czy jej pracownicy to nowobogaccy i pozerzy? Firma ma zarabiać a nie uzależniać place od atmosfery. Nikomu nie obniżono pensji, a tym bardziej nie za atmosferę. Gdyby tak było już by się PIP interesował naszą firmą. Ogólnie we wszystkich działach poza Fraudami jest świetna atmosfera.

1
Fraudy
@Oscary

My mamy dobra atmosfere, to chyba Wy macie złą

1
Marcin

(usunięte przez administratora)Wszystko jest oparte o umowy i prawo pracy. Nie ma wyzysku i warunki są bardzo dobre jeśli chodzi o opiekę medyczną benefity, brak mobingu itp, z podwyżkami bywa różnie i z awansami ale stawka która sobie wynegocjujesz powinna byc wystarczający żeby podjąć pracę lub odmówić a rozstrzał jest od 2800 brutto dla pracowników sezonowych po 7 netto i więcej dla różnych stanowisk. Kolega teraz startował do mowgoi działu It i 10k po telefonicznej nie spowodowały ze został odrzucony z dalszej rekrutacji. Niedawni były podwyżki dla specialistow,na plus dla firmy. Ponadto można dorobić sobie na dodatkach za pracę na popołudnia święta i nadgodzinach co wielu ludzi trzyma przy firmie.

1
menagerowie
@Oscary

To się daje zauważyć. Stawki i to jedno, zależy od stanowiska, kontraktu, doświadczenia zawodowego jak wszędzie.Za mniej jak 5k brutto bym tu nie siedział. Kwestia rozwoju i podwyżek-zalezy czy firma będzie chciała żeby starzy pracownicy mieli motywację tu zostać czy nastawi sie na obniżki i zatrudni studenckow którzy jak widać na załączonym obrazku psują tylko opinie o firmie.(usunięte przez administratora) Jakos HR czy AP,IT trzymają poziom bo sensownie ludzie zarządzają tymi działami! mimo ze hr zawsze ma niższe stawki niż działy finansowe a it pracuje na nocki!

1
Maciej
Inne
@menagerowie

Czy rozpoczynając od najniższych szczebli w firmie QVC POLAND GLOBAL SERVICES są realne szanse na to, aby awansować na wyższe stanowiska? Chciałbym dowiedzieć się czegoś o ścieżce rozwoju zawodowego w tym miejscu pracy.

1
Potencjalny
 Pytanie

Witam, możecie odpowiedzieć na pytanie, jak wygląda rozmowa face to face? Coś merytorycznego, bez podtekstów. Mam rozmowę i jestem ciekawy czego się spodziewać.

pracownik
@Potencjalny

zależy od działu i osoby rekrutera. Jedni robią self- assessment,inni case study, rozmowa + zadanie a jeszcze inni standardowa rozmowę rekrutacyjna na której oceniają czy chcą cię w zespole. Nie ma jednego schematu, trzeba byc przygotowanym jak przed każdą rozmowa.

2
Potencjalny
@pracownik

A rozmowy są w całości w języku angielskim? Przykładowo rozmowa przez telefon była w języku polskim i dwa pytania po angielsku...

pracownik
@Potencjalny

To zależy od wymyslu rekrutera i od narodowości team leadera obecnego na rozmowie.Telefoniczne sa standardowe ale też pracownik HR sam decyduje jakie pytania zadaje komu. Rozmowa w biurze nie jest już taka do przewidzenia bo jest obecny pracownik z konkretnego działu czy teamu. Moja rekrutacja trwała 3 h i miała ok 4 etapów a kogoś innego byla tylko telefoniczna + biuro. To nawet sie zmienia w ciągu roku. To ze ktoś miał tak nie znaczy ze ty będziesz miał to samo. Sa takie w całości po angielsku z nativem a sa i tylko częściowo.

Potencjalny
@pracownik

Na rozmowie mają być obecne dwie Polki. Jedna z HR druga chyba z Teamu.

Wyrocznia
@Potencjalny

Ja przy składzie polskim rekrutów miałem co drugie pytanie po angielsku.

Rezygnacja

Nie było żadnej reakcji managerki na te rewelacje tutaj. Dzień po powyższych komentarzach gadała nawet z nim na florze jakby nigdy nic. A teraz już po paru dniach on wie, że jest bezkarny i że nic mu nikt nie zrobi. (usunięte przez administratora)

Proof
@Rezygnacja

U nas pół roku trwało od skarg do eksmisji osoby która na to zasłużyła. Skąd pewność że to pisze ten chłopak a nie jest podejrzany bo jest nie lubiany? Ponoć się dużo udziela i ma sporo własnych pomysłów.(usunięte przez administratora)Management nie może reagować na postawie wpisów na forum.. przynajmniej nie odrazu co jest dosyć logiczne.

Gimbaza

W naszym dziale to większość z przerostem ambicji, wybujalym ego. Fałsz,lizusostwo, donosicielstwo i sztuczny uśmiech. Najcwansza i najmilsza menagerka panna K. Jak trenerów nie miala skrupułów zwolnić to i prymitywa mieć problemu nie powinna. Tylko udowodnij ze pluje do szklanek,bo za ambicj(usunięte przez administratora)

Absolwent

Szukam teraz pracy w jakiejś korporacji i mam pytanie czy zaraz po studiach na kierunku turystyka i ze słabym angielskiem na poziomie a2 mam szansę. Wiem że nie jestem ciekawym kandydatem, ale dlatego podejme każdą pracę od 2500 brutto w górę. To dalej lepiej niz praca (usunięte przez administratora) a czegoś się nauczyłbym. Czy bez doświadczenia i ze slabym angielskim jest sens aplikować?

anonim

(usunięte przez administratora)

Rajesh Koothrappali

Jaki nowy szefu?

absolwent
@Rajesh Koothrappali

Szef w Ameryce. Firma byla by calkiem fajnym miejscem i nic by nie dziwiło gdyby nie postawa managera głównego ADR. Brak szacunku do ludzi i nieumiejętność zarządzania nimi objawiający się w najprostszych gestach braku kultury. Strategia :byle przesiedzieć na posadzie,zebrać miesięczna pensje, brudna robotę zrobią ludzie poniżej, wyjść tylko jak przyjedzie delegacja z Ameryki a tak udawc ze cie nie ma. Święta nie święta byle z daleka i nie uścisnąć dłoni z szacunku do odwalonej roboty w tych najmniej przyjemnych momentach. Zwolnienia, zmiany wewnętrzne inne mniej lub dobre dla gbs'ow w Polsce poczynania -to sie zdarza w każdej firmie. Rożnica jest taka ze nawet jeśli dział przenosi się do Indii pracownicy wiedza rok wcześniej i mogą w miedzy czasie przenieść się wewnętrznie, zaoszczędzić,zmienić firmę. Tutaj funkcjonuje praktyka: skoro decyzja zapadła np. o przeniesieniu lub likwidacji teamu to czas zacząć nie odpisywać na e-maile,decline na każde spotkanie w sprawie przyszłych działań a potem wklepać 1-2-1 10 min przed spotkaniem dla wszystkich,kazać spakować rzeczy i odprowadzić tak by nikt nie zauważył, niczym dyscyplinarka dla ludzi których się doceniło i wcześniej awansowało. Seasonali traktuje się podobnie. Mimo ze jest informacja już miesiąc wcześniej o nie przedłożeniu umów na dany sezon, pracownik czasowy dowiaduje się o tym w ostatni dzień pracy tak by nie miał możliwości poszukać sobie innej opcji bądź przyjąć inna ofertę pracy. Stad tworzy się momentami rozdmuchany nikomu niepotrzebny stan chaosu i niedomówień.Dobre miejsce i pieniądze, mile wspomnienia odnośnie samej pracy i ludzi ale spory nie smak co do niekompetencji i braku wychowania w trakcie poczynań managementu.

Prawda
@absolwent

Niestety zgadzam się. Ludzie są świetni i do dzisiaj znikł utrzymuje kontakty Ale sposób w jaki management podejmuje decyzje albo raczej je komunikuje to dramat. A potem idzie komunikacja w firmie by nie pisać o firmie w necie :))))

nopanic

Takiej oficjalnej informacji nie ma, do Indii zostaje przeniesiony team trenerski do jednej z firm qurate która ma tam siedzibę od dawna.

Alan
@absolwent

Jak jest dobry manager i ma charyzmę to potrafi wiele wywalczyć dla swoich ludzi i mieć wpływ na pewne decyzje.Niestety do tego trzeba chcieć i mieć charakter a nie siedzieć biernie.

Tak
@Prawda

Mam takie same odczucia.W dodatku bardzo dobrzy pracownicy, bystrzy i charyzmatyczni ludzie z pomysłami,nie raz znający po kilka języków.Szkoda że z braku kompetencji leaderow i managementu zmieniają pracę, często nie dlatego że już by chcieli tylko są skutecznie zdemotywowami zarządzeniem

1
Rashid

Na początku było naprawde fajnie

Nakshatra Mirchandani
@nopanic

Team trenerski nie zostaje przeniesiony do Indii. Ten team zostaje przeniesiony do USA.

Oskarek
@Nakshatra Mirchandani

Od kiedy to qvc ma siedzibe w usa przeciez to polska firma jest(usunięte przez administratora)

1
Desperacja nie popłaca

Lepsze nic niż rydz!

nevergiveup

przemiła kobieta i konstruktywna olewka,powodzenia gościu

Wrr

Na przyszlosc jesli widzicie jakis problem w firmie to od tego jest zarzad do ktorego zawsze mozna sie udac i kulturalnie porozmawiac jak przystalo na ludzi doroslych.

Zarządzanie
@Alan

Z tego co stany ogłosiły to walczą ale nie o ludzi tylko o to żeby ich zwolnić i pochwalić się improvementen budżetowym, także charyzma jest tylko wykorzystywana pod własne korzysci

Guilty
@Zarządzanie

A wina zawsze leży gdzieś po środku. Góra decyduje że ma być oszczędzane a głowy myślą jak się z tego wyspowiadać żeby samemu nie polecieć. Sztuka działać tak by wilk był syty a owca cała ale brak doświadczenia w zarządzaniu pokazuje że to nie wychodzi.

Grzegorz

Pracowałeś w QVC? Czy możesz nam opowiedzieć o atmosferze, panującej tam?

Górnolotny

bujna wyobraźnia

Ulterego

łatwizna łatwiznę przyciąga,jak widać starałeś sie za mało żeby dobić do poziomu ludzi prawdziwych. Za jednymi chodzi sie latami,za innymi minutami. Krótkowzroczność boli niestety. Nie ma szczytów nie zdobytych tylko kiepscy alpiniści.

anonim

(usunięte przez administratora)

Plankton

A może po prostu nauczcie się zarządzać ludźmi. Skoro firma umiała wywalić człowieka za nazywanie innych ziemniakami, a ostatnio też drugiego (ten akurat używał określeń nieparlamentarnych), (usunięte przez administratora)

Testo

"Bo żeby w coś osiągnąć w życiu , to potrzebne jest wykształcenie i potrzebne są pieniądze"

Kukła

aaa idź pan, szukam,ale ciężko idzie,wszystkie tak samo wyglądają a pszenica we łbie wolno kiełkuje

1
Ewa

Witam, właśnie biorę udział w rekrutacji na stanowisko asystentki managera (nie wiem którego działu). Czy ktoś z Was ma opinie na temat tego stanowiska? Warto? Czy lepiej dać sobie spokój?

Ewa

Adrian, dzieki za odpowiedz... zobaczymy jak to sie pouklada. A Ty teraz pracujesz w tej firmie?

Adrian
@Ewa

Od niedawna już nie pracuje, jestem teraz w ABB i sobie chwalę nowe miejaca. Przeskok jak z okregówki do ekstraklasy.

Grzegorz
Inne
@Adrian

Skoro nie tak dawno pracowałeś w firmie QVC POLAND to może mógłbyś wyrazić szczegółową opinię na temat tego pracodawcy? Ciekawi mnie, jak oceniasz zarobki oraz atmosferę, która tam panowała. Mam nadzieję, że mimo wszystko nie jest tak źle.

Adi
@Grzegorz

Za atmosferę i działania managementu odpowiedzialna jest jedna osoba (wcale nie menadżer), która ustawia supervisorów i menadżerkę do pionu. Robi co jej się podoba, podsłuchuje,(usunięte przez administratora)Taka szara eminencja, która ma wszystkich w szachu. HR powinien zrobić z tym porządek.

Paula
@Adi

To nieprawda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ewa
@Adrian

Ta cała rekrutacja już powoli mnie męczy...przecież nie aplikuje(usunięte przez administratora)do NASA!

Ciekawski
@Ewa

Jakie miałaś pytania na rozmowie?

podpowiedz
@Adi

Kto taki? Ewidentnie jest ktos odpowidzialny za atmosferę,niekompetentny ale i złośliwy.Ten styl zarządzania ktory nie wynika z braku budżetu tylko używania go jak wiatr zawieje. (usunięte przez administratora)"Mottem życiowym "zróbmy to zobaczymy jak będzie, najwyżej się wycofamy"

ewa
@Ciekawski

Głównie o wcześniejsze doświadczenie zawodowe... wałkowanie tematu po raz enty...ileż można :)

Kalpen Suresh Modi
@ewa

Być może rekrutacja zewenetrzna jest tylko dla pozoru. Być może ktoś z wewnątrz chce tak awansować. Bo to jest dziwna firma.(usunięte przez administratora) Tutaj miałaby dużo informacji strategicznych, więc nie zdziwiłbym się, jeżeli ktoś obrotny się wokół tego zakręcił jak do awansu. Zwłaszcza dla ludzi z Fraudów taka ilość informacji przechodząca przez ręce jednej osoby to coś atrakcyjnego, bo we Fraudach wszyscy są niedoinformowani, więc byłaby miła odmiana.

ewa
@Kalpen Suresh Modi

pewnie masz rację... anyway... czarno to widzę , dlatego raczej się nie nastawiam i szukam czegoś innego :)

Irena
Inne
@Ewa

Czy udało Ci się przejść etap rekrutacji, daj proszę znać jaka atmosfera panuje w biurze? I czy sama rekrutacja, jest trudna do przejścia?

ewa
@Irena

Ostatnią rozmowę telefoniczną miałam jakieś 2 tyg temu , rozmowa trwała prawie godzinę a rekruterka była bardzo sympatyczna. Stanęło na tym , że miał się ktoś ze mną skontaktować i umówić na rozmowę FtF , no ale.... od tamtego czasu cisza. Trochę to dziwne , po tych wszystkich rozmowach a nawet spotkaniu w agencji rekrutacyjnej , na koniec zero odezwu... Zawracanie głowy.

Biurko do stania
@ewa

Wiesz Ewo, że to stanowisko jest nadal nieobsadzone?

Zostaw merytoryczną opinię o QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O?

    Zobacz opinie na temat firmy QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 95.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 75, z czego 9 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O
2.1/5 Na podstawie 675 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Wielicka 30
    30-552 Kraków
  • NIP: 6762508527 KRS: 0000620594
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O
Przejdź do nowych opinii