Cześć, czy zawsze dają znać po rozmowie ? Jak najlepiej wypaść podczas rozmowy i jak na dzień dzisiejszy się tam pracuje ? Dziękuję za informację
Jak jest praca na HR? TR? moze ktos pracuje na TR i ma infomacje Work Life balance?
To chyba faktycznie jakiś żart... Takie święto dla pracownika to co ile przypada? Co miesiąc? Wtedy można.wstrzmac.sie od pracy i zapłacą?
Cześć! Czy na stanowisku Talent Acquisition Admin można liczyć na więcej niż 5000 brutto?
Czy atmosfera w dziale IT jest dobra? I czy w ogóle płace są tam na poziomie? Widziałam jakąś starą ofertę na stanowisko Junior IT support, zastanawiam się czy moze szukają teraz kogoś podobnego? Może bym się zgłosiła do pracy, tyle że ważna jest dla mnie praca hybrydowa albo zdalna. Macie tu takie mozliwości?
To stanowisko to oferta na wsparcie lokalne, wiec bedzie na pewno wymagac duzej ilosci pracy w biurze. A ile placic beda? Nie wiadomo, bo firma od powstania miala zawsze tylko jedna osobe do ogarniecia biura na prawie 500 osob i ich sprzetu..., a to stanowisko dawno powinno juz powstac. Ale na pewno nizsze niz srednia w firmie. Tak mowia znajomi z HR.
Zgadzam się całkowicie z tym, co napisał "12345". Dobrze będę wspominać pracę w tej firmie, przede wszystkim dzięki dobrej atmosferze i możliwości rozwoju oraz koleżeńskiemu podejściu managementu, który ma duże zaufanie do pracowników, przynajmniej w AP. Z drugiej strony, nakład pracy jest tak duży, że bez robienia na 120% nie da się ogarnąć przypisanych spraw, a one zawsze wybiją, więc to nie jest tak, że manager nie stoi z kijem, więc można chillować. I z czasem wychodzi wyczerpanie. I w wiecznych uśmiechach i "dacie radę!" w końcu zaczyna się mieć dość - bo zawsze prezentowane jest to jako chwilowy kryzys, więc ciśniesz i siedzisz po godzinach, tymczasem to sytuacja gdzie wszystko w miarę (tak na 80%) da się ogarnąć i nic nie płonie jest chwilową anomalią. Ponieważ kryzysy są "chwilowe" to nie ma zdejmowania workloadu ani powiększania teamu. No bo po co. Płaca jest średnia, choć warunki dla juniorów wybierających Qurate jako swoje pierwsze "korpo" są naprawdę niezłe. To, że doświadczeni pracownicy nie są zatrzymywani, lecz na ich miejsce zatrudnia się nowicjuszy, i to często za lepsze pieniądze, to jest dramat działu AP i wielki błąd. Nie wygląda jednak na to, żeby firma zamierzała to zmieniać, skoro jeszcze się nie zorientowała, że to strzał w stopę.
Piszesz że doświadczeni pracownicy nie są zatrzymywani, tzn że nie ma dla takich osób podwyżek? Czy jednak można wyprosić takowe dobrze to argumentując? No i jak płaca średnia to fajnie by było poznać chociaz jakieś widełki, bo próbuję się zorientować jak to u was wygląda z racji tego że szukam nowej pracy.
Czy firma QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
Na poklepanie po plecach i dobre słowo, i nie jest to żart. Na pomoc mogą liczyć pracownicy z USA w przypadku jakiejś katastrofy typu tornado etc. Na pomoc dla pracowników z Polski żadnych pieniędzy, według zarządu, nie ma.
Nie warto pracować w tej firmie zbyt długo. Praca nie jest kształcąca, kolesiostwo w pracy, jeden z kierowników pasywnie agresywny i obrabia za plecami pracownikom (usunięte przez administratora) Jeżeli jakimś cudem trafiasz do tej pracy, to zdobądź doświadczenie, zrób minimum i uciekaj. Robiąc za dużo nie otrzymasz nic lub najwyżej "recognition". Jedyny dział w którym idzie wytrzymać to z opinii innych pracowników Fraud. AP jest śmieszne. Support w tej firmie nic nie naprawia, nie próbujcie nawet do nich dzwonić albo pisać, nie daj boże przyjść do nich w biurze i o coś prosić. Same pieniądze w firmie to żart. Z benefitów najlepszą częścią był enel med. Firma chce z was wyciągnąć maksymalnie dużo i zostawić - naprawdę nie warto tracić nerwów.
Możesz napisać coś więcej o pieniądzach? Piszesz że śmieszne. Możesz napisać jakaś konkretną kwotę? Jest sama podstawa czy jakie premie też się zdarzają?
Razem z Wojtyłą robimy wr fraudach i jest zajebiscie, po robocie chodzimy na dziwki i kremówki
Hej, czy ktoś może mnie polecić do QVC? Interesuje mnie dział AP? Będę wdzięczny za pomoc i pozdrawiam.
Czy firma zapewnia dopłatę do wiekszego zużycia prądu wynikającego z pracy zdalnej?
Czy w ramach benefitow jest Małopolskie Centrum Leczenia Uzależnień? Konkretnie uzależnienie od masturbacji, ale to chyba malo istotne.
Czy QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O ma ściśle ustalone godziny pracy?
Tak i nie, zależy od teamu. Ogólnie można przyjąć, że w większości zespołów można zacząć pracę między 7 a 10. Pytanie od HR QVC albo moderacji goworka :))))
Czyli podsumowując jest w miarę elastycznie? :) A jak nadgodziny się trafią to wtedy płatne macie? Czy trzeba odebrac jako wolne?
Na przestrzeni lat różnie z tym bywało, ale obecnie chyba nie ma problemu z wypłatą nadgodzin
wystarczy tylko się dostać? nie ma jeszcze jakiś innych zasad typu dłuższy staż pracy czy coś? i tak wgl dużo osób tak sie teraz dostaje? od kiedy to weszło?
Gosiu ciężko coś na ten temat odpisać, bo w firmie nie ma jasnej polityki wypłaty nadgodzin. Jest ona zmienna ;) Jak jest team w którym procesy się lekko zawaliły, to tam się płaci. Jak ktoś w teamie gdzie jest "lekko" musi z jakiegoś powodu zostać 2h dłużej, to takiej osobie sugeruje się te dwie godziny odbierać. QVC jest rzetelną firmą jeśli chodzi o zakresy obowiązków, płace na czas, W MIARĘ... zarobki i tym podobne, ale jest tragiczne pod kątem różnego rodzaju polityk (m.in płatnych overtime) - nie są wysyłane żadne maile do wszystkich pracowników, wiele rzeczy pracownicy dowiadują się na meetingach z team leaderami, potem trzeba weryfikować ze znajomym z innego teamu czy ich TL powiedział to samo. Ale żeby nie było, w wielu korpo jest to samo.
Jaki poziom angielskiego jest wymagany w firmie i w jakiej formie się go używa (telefony czy maile)?
O, mnie też ciekawi właśnie, czy praca jest w tym języku. Bo widziałam ogłoszenie dla Junior IT supporti ogłoszenie jest po angielsku. Czy tutaj praca odbywa się całkowicie po angielsku? I czy na rekrutacji sprawdzają ten poziom np. czy jest jakiś test?
To zależy od stanowiska i działu. W AP większość pracy w j. angielskim to maile, więc tu odpowiadam na pytanie czy calle są często. Nie, nie codziennie. Parę razy w tygodniu albo rzadziej (oczywiście na pewno jest ktoś kto ma codziennie, mówię ogólnie). Ale specjaliści i seniorzy mają czasem calle z managementem z zachodu a czasem trzeba też zadzwonić do vendora. Junior najczęsciej i tak tylko klepie podstawy w systemach i translator starczy. W IT na helpdesku praca w j. angielskim na callach to chleb powszedni. Takie prawdziwe b2 wystarczy w zupełności, to nasze polskie b2 gdzie większość ludzi nie ma płynności w mówieniu po angielsku - może być problem. Niestety przez firmę przewinęło się dużo "sprytnych" osób które bały się calli i zrzucały ten obowiązek na innych kolegów.
A czy firma oferuje jakieś szkolenia językowe żeby podnieść swój poziom angielskiego? No i w jaki sposób sprawdzaja angielski na rozmowie skoro osoby, które nie mówią płynnie dają radę się prześlizgnąć ?
Szkolenia są i nie są jednocześnie. Nie pojawiają się regularnie, ale pojawiają się. Jak pojawiają się, to z ograniczonymi miejscami. Jak ktoś się zgłosi, to musi być uzasadnienie "biznesowe". Żeby się dostać. Pracując tylko z angielskim ciężko się dostać na lekcje angielskiego bo jest za dużo chętnych i za mało miejsc.
Jakie pieniądze firma oferuje na stanowisku ap associate i pozniej na specjaliście???
Na juniorskim w zeszlym roku bylo 5500zl juz z dodatkiem jezykowym. Mam nadzieje, ze sytuacja w AP po zwolnieniach od zeszlego roku sie poprawila, bo jak nie to kiepsko
Ludzie tutaj piszą ze w qvc pracownicy g-o-w-*-n-o robią, no i fakt ja się przyznaje codziennie dwa razy na dwójeczkę chodzę w biurze i jeszcze do tego kradne papier toaletowy i mydło.
Czy są jakiekolwiek plany powrotu do biura? Słyszałem, że ogólnie nie (bo ludzie nie chcą) mimo, że jest ogólna prośba by być 3-5 razy w miesiącu, jaka jest prawda?
Czy w firmie jest konsola do gier np PS5? Jesli tak to czy są do niej google VR?
Czy to jest najważniejsze w miejscu pracy? A wiesz że w pracy się pracuje a nie gra na konsoli?
czyli ostatecznie macie jakiś kącik relaksu u siebie? można dopytać jak konkretnie wyposażony i czy faktycznie ludzie korzystają?
W biurze wg. mojej wiedzy znajdują się dwie konsole PlayStation, do tego stół do bilarda (wielkości chyba 3/4 tradycyjnego, dość już wyeksploatowany ;) ) oraz stół do piłkarzyków. Jest parę "quiet room'ów" gdzie można na chwilę usiąść w ciszy na kanapie i popatrzyć się w sufit. Kuchnia jest dobrze wyposażona, w budynku na parterze są prysznice. Tyle w temacie udogodnień.
Mamy taki kącik, jest tam cala masa zabawek od takich malutkich jak hitachi i flashlighty po cudeńka z tality
Opinia, dział AP: Plusy: - możliwość rozwoju. Można dołączyć do tej firmy nie wiedząc nic o korporacyjnym AP, systemach, księgowości itd, i skończyć jako specjalista/senior. Pracownicy raczej wszystkiego nauczą. Byli/są wśród nas pracownicy mający wykształcenie kompletnie niezwiązane z procesami firmy i dawali sobie radę tak samo, jak nieprzemęczeni studenci UEKu z dyplomami ;) - brak stresu - pod warunkiem, że nie boimy się podejmować samodzielnych decyzji (które jeśli okażą się błędne, błędy ZAWSZE można naprawić). Management mocno ufa pracownikom (częściowo z własnej niewiedzy o tym, co pracownicy wyczyniają), nie ma programów śledzących, nigdy w historii firmy nie było tak dużego fck upu którego nie dało się odkręcić. Tu mrugam oczkiem do osób, które mimo doświadczenia/niedoświadczenia, boją się podjąć jakąkolwiek decyzję samodzielnie i trują zad innym, mając gdzieś ich czas i własne obowiązki. Odważcie się, podejmijcie decyzję bez zawracania d..py przełożonemu/starszemu stażem pracownikowi, popełniajcie błędy i uczcie się na błędach. A jak podejmiecie decyzję i przełożony niesłusznie was skrytykuje, szczajcie na to, bo przełożeni guzik wiedzą na temat procesów, problemów pracowników w codziennej pracy i tak dalej. Choć są wspaniałe wyjątki :) - Poza nielicznymi, totalnymi frajerami, które przez kilka lat przewinęły się na kierowniczych stanowiskach przez tę firmę, leaderzy mają raczej bardzo OK stosunek do sytuacji nagłych typu: żona rodzi, dziecko chore, potrzebne wolne ASAP. - niewielkie wymagania. Można dołączyć bez doświadczenia i z jako takim poziomem IQ stosunkowo szybko zacząć robić w miarę ciekawe i wymagające myślenia rzeczy (jak na procesy wykonwywane w tej firmie) i wiele osób które pracowały/pracują są tego przykładem. - generalnie świetna atmosfera, w tej firmie można być sobą raczej. Zdarzają się czarne owce, jak wszędzie, tragiczni team leaderzy, managerowie, czy pracownicy HR którzy z ludźmi pracować nie powinni lecz rowy w samotności kopać, ale generalnie jest bardzo dobrze, fajni są ludzie. Praktycznie nie występuje podpier...lanie, wyścig szczurów i tak dalej. W większości zespołów ludzie zawiązują przyjaźnie, spotykają się po pracy, itp. - firma ma 2 gwiazdki na 5, więc zapewniam, że wypłata / dodatek za nadgodziny jest na czas :) Tu pozdrawiam imbecyli narzekających na Teamsie, że wypłaty nie ma na 2 dni przed oficjalnym "deadlinem". - biuro jest raczej fajne i stosunkowo "nowoczesne", w większości krakowskich korpo które dłużej funkcjonują będzie gorzej. Biurka są oddzielone od siebie stosunkowo niskimi ściankami, jednak zapewniają minimum prywatności w pracy, w budynku znajduje się odpowiednio wyposażona kuchnia, stół do bilarda, konsole Playstation, stół do piłkarzyków, nieliczne (ale jednak) pokoje typu "Rest/Quiet room", kawa i herbata(!!!), a nawet woda w kranie i kiblu (ponownie, dodaję to zdanie, gdyż firma ma aż 2 gwiazdki na 5 i można stwierdzić, że na podłodze leży gruz). - praca głównie zdalna Minusy: - Kiepskie/przeciętne wynagrodzenie. Są wyjątki osób doświadczonych/utalentowanych/zasłużonych, które mogą mówić o sobie, że zarabiają dobrze, ale 90% działu zarabia kiepsko lub przeciętnie jak na warunki w Krakowie. - Przełożeni w większości przypadków i procesów nie mają zielonego pojęcia o procesach które są wykonywane przez pracowników. Mają ogólne pojęcie o procesach AP na podstawie doświadczenia z tej/poprzedniej firmy, nie stwierdzę, że są to niekompetentni ludzie, ale w mojej opinii powinni większą część czasu poświęcać na poznawanie tego, co pracownicy wykonują w codziennej pracy, z jakimi przeszkodami się zmierzają i co poprawić. Ma to też swoje plusy, wystarczy przełożonemu wydrukować PDFa z którego wynika, że 2+2 = 4 i nie będzie żadnych pytań, nawet jeśli pracownik sam nie jest pewien, czy dobrze robi. Setki razy pracownicy podejmowali ważne decyzje w imieniu przełożonych na tej właśnie zasadzie. Management często na ważne spotkania chodzi mówiąc tylko "hello" i "goodbye" a resztę roboty odwala pracownik. - Ogólnie pracownicy są zauważani i doceniani, awansowani, jest to niewątpliwie plus. Wrzucam to zdanie do "minusów" z uwagi na to, że często wysiłek pracownika w porównaniu z "nagrodą" jest nieadekwatny. - Kiepski budżet na imprezy teamowe/firmowe, bez fajerwerków. Wszystkie spotkania ratują fajne osoby (mimo kiepskich atrakcji) - Można utknąć na procesie i robić to samo w kółko. Firmę polecam osobom niedoświadczonym, osobom średniozaawansowanym, osobom doświadczonym którzy szukają względnego spokoju w pracy. Firmę odradzam imbecylom kłamiącym w CV o wysokim stopniu znajomości excela, języków obcych, osobom bojącym się spotkać online z osobami z zagranicą. Odradzam też osobom mocno doświadczonym w zakresie procesów które ta firma pełni, jeśli ktoś ma wiedzę, doświadczenie, pozorne ślady IQ - znajdzie lepsze oferty. PS Każdemu nowemu pracownikowi radzę robić notatki ze szkoleń, aniżeli zawracać (usunięte przez administratora) doświadczonemu pracownikowi o to samo 10x dziennie.
Czy jest ktos w stanie sie wypowiedziec na temat stanowiska Junior AP na pol etatu?
Stanowczo odradzam pakowanie się do działu AP teraz - prawdopodobnie nic sie nie zmienilo - skomplikowane, niespisane procedury + ogromny nawał pracy. Znajdziesz o wiele ciekawsze stanowiska w Krakowie niż AP i to jeszcze w QVC, gdzie ludzie masowo się zwalniają
A czy moglabym prosic o jakies szczegoly? Nie szukam w tym momencie jakiejs ogromnie ekscytujacej pracy, bardziej czegos do robienia pomiedzy zajeciami bez przesadnego nakladu czasu. Bede wdzieczna za wskazanie jakichs konkretow, poniewaz nie wiem czy przyjmowac oferte na pol etatu.
Praca przy tylu niespisanych, bezsensownych procedurach jest naprawdę nieprzyjemna. Jeśli nic się nie zmieniło, to jest też nawał pracy i przez to stres. Gdzieś indziej praca może być przyjemniejsza, a pieniądze te same lub wyższe. Może poszukaj czegoś w dłużej działających korpo w Krakowie: IBM lub Shell? Mają o wiele lepszy socjal i warunki
hej, według mnie większość tych złych opinii została napisana przez osoby, które nie potrafiły zawalczyć o siebie albo zamiast zmienić pracę, wolą nic nie zmieniać i narzekać, pracuję w AP od 8 msc i wg mnie jest bardzo ok, przyjemna atmosfera, benefity, 1 dzień w biurze, oprócz tego praca zdalna, polecam! szczególnie dla początkujących, wszystkiego was nauczą!!
Hej, mozesz powiedziec jak wygladala rozmowa do AP? jakich zarobkow ozna sie spodziewac?
zarobki jakoś 4,5-4,8 brutto, jak team IT lub DE to dodatek 1000 zł do tego co napisałam wyżej, na rozmowie jakieś standardowe pytania, może coś o fakturach, nic strasznego
Czyli jesteś w gronie pupilków szanownego managementu? Bo innej opcji nie widze Sorry, ale jako senior z językiem w Ap dostawać 6.5k brutto to trochę śmieszne pieniądze,. biorąc pod uwagę jakie stawki są w innych firmach, gdzie i lepsza atmosfera, i ogólnie przychodzisz kiedy chcesz, a nie zgodnie , tym co miesiąc wcześniej wpiszesz s cudowny program IWQ....
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O?
Zobacz opinie na temat firmy QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 95.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w QVC POLAND GLOBAL SERVICES SP Z O O?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 75, z czego 9 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!