Fabryka Okularów Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
Fabryka Okularów Sp. z o.o.
2 204 241 5 1

Opinie o Fabryka Okularów Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

EUGENIA
@Niestety

Szukając informacji na temat Fabryki Okularów Doktor Marchewka natknęłam się na posty gdzie często byli lub obecni pracownicy wyrażają swoje niezadowolenie z pracy krytykując różne aspekty działalności wspomnianej Firmy. To jest ich oczywiście prawo ale czy krytyczne posty zawsze mają swoje uzasadnienie czy li tylko mają służyć do podważenia autorytetu Firmy, jej kierownictwa i wizerunku ? Jeśli się przyjmuje określone warunki pracy to po co później narzekać ? Tak się składa że na przestrzeni lat które przeżyłam byłam po obu stronach zależności międzyludzkich t.j byłam pracownikiem , z czasem pracodawcą i wiem że nie wszystko jest czarno – białe . Relacje i atmosfera w pracy zależy nie tylko od systemu działania firmy ale przede wszystkim od pracowników. Pracownik niezależnie od faktycznych umiejętności oraz doświadczenia powinien mieć też w sobie odrobinę cierpliwości i pokory i nie oczekiwać natychmiastowych awansów. Przyczyny krytyki pracodawcy przez pracownika często tkwią w nim samym np. niechęcią pracownika do organizacji pracy w Firmie , braku akceptacji dla podejmowanych zmian, brak skuteczności i efektów jego pracy, brak umiejętności samoorganizacyjnych itp. Tym wszystkim którzy mają zastrzeżenia do swojego pracodawcy radzę umówić się i szczerze porozmawiać o swoich bolączkach i oczekiwaniach. Naprawdę to jest dobra forma oczyszczania atmosfery . Krycie się natomiast za klawiaturą nazywam po prostu – tchórzostwem. Moje doświadczenia, doświadczenia mojej rodziny i znajomych , dotyczące kontaktów z kadrą kierowniczą i pracownikami Fabryki Okularów Doktor Marchewka są jak najbardziej pozytywne. Doznaliśmy wiele życzliwości, doświadczyliśmy rzetelności ze strony Firmy, solidność, kompetencji i profesjonalizmu. Z pełną odpowiedzialnością polecam Firmę – Fabrykę Okularów Doktor Marchewka.

Pomocna?
Tak8Nie117
Zgłoś5
Eistla
@nina-ninas

Oczywiście,ze w Marchewce można zarobić więcej..

Pomocna?
Tak6Nie70
Zgłoś
Okularnik

Ludzie! Piszecie o złym kierowniku, atmosferze, ale przecież to kwestia miejsca w którym pracujecie. Ja pracuje w tej firmie ponad 3 lata, mamy zgrany zespół, kierownika, który zawsze idzie na rękę, ustalamy działania, grafiki zawsze razem. Jeśli jestes z zawodu optykiem, masz doświadczenie to licz na dobra pensje. To prawda, ze jest gonitwa za klientem, zrobionym targetem ale czego sie spodziewaliście? To jest wielka sieć, która staje sie dużym korpo. Podsumowujac: jeśli trafisz na fajna zgrana ekipę, masz wiedzę i jestes gotowy do działania na pewno będziesz zadowolony. To nie jest miejsce gdzie usiądziesz i pijesz kawę pół dnia czekając na klienta, mnie osobiście zanudziłby taki tryb pracy, wiec mi firma pasuje:)

Pomocna?
Tak5Nie79
Zgłoś2
Mikka
@nina-ninas

w marchewce Optyk ze stażem zarabia dużo ponad 2500 na rękę, ja po 3 latach mam ponad 3000 +premie i jestem kierownikiem i mam dodatek 1000 , wiec nie gadajcie bzdur, osoby świeże w branzy maja na start ponad 2000 na reke

Pomocna?
Tak16Nie72
Zgłoś1
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak20Nie1
Zgłoś1
Załamka

Ja czekam na świadectwo pracy i ostatnią wypłatę już kilka miesięcy. Maile ponoć nie dochodzą, a telefon jest przekierowywany ponoć do kogos, kto się tym zajmuje, ale jeszcze nigdy nie odebrał połączenia. Wiem, że nie jestem jedyną osobą mającą taki problem. Po miesiącach użerania się sprawa zgłoszona, gdzie trzeba, żałuję tylko, że tak późno.

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Załamka

Zapraszam do kontaktu z działem kadr w celu wyjaśnienia sytuacji.

Pomocna?
TakNie
-blablablabla

Gorzkie żale przybywajcie ! W kółko te same adresy IP piszą tutaj te bzdury o firmie. Pracownicy, którym się wydawało, że w dużej firmie nie trzeba pracować - przychodzi się na 8 godzin picia kawy - kradzieże i (usunięte przez administratora) i oszustwa będą tolerowane ? Otóż nie ! Nie możecie teraz biedni znaleźć zatrudnienia ? Zła opinia ciągnie się za Wami po karierze w Fabryce ? Macie teraz dużo czasu na plucie kwasem . . . nie zmienia to faktu, że firma jest na fali,a Wasze żale nie zmienią tego kierunku. Możecie zakładać 1000 kont na GoWork i przerzucać błoto z kupy na kupę - my w tym czasie zajmiemy się tym czego nie lubicie - profesjonalną obsługą Klienta i dalszą ekspansją na polskim rynku. Dziwi Nas że te 10 osób mają tyle czasu na pisanie tych bzdur, ale takie mamy czasy - sukces się opluwa i kuje w oczy - szczególnie jak już nie możecie być jego częścią. Jak ktoś chce zgnuśnieć i się zestarzeć nad klawiatura to proszę bardzo, my polecam, życie w realu i bycie uczciwym sobą, wiecie jak to jest ? Zapraszamy odwiedzających do zweryfikowania zamieszczonych tu informacji w realu! Możecie się bardzo miło i pozytywnie zaskoczyć!

Pomocna?
Tak1Nie79
Zgłoś20
ania
@-blablablabla

NIe wiem kto to napisał.....ale to smutne.

Pomocna?
Tak31Nie
Zgłoś
Zszokowana
@-blablablabla

Ton wypowiedzi przeraża. Jeżeli rozmowy na forum prowadzone są takim tonem, to nie chce wiedzieć jak rozmawiacie z pracownikami. Zła opinia ciągnie się za byłym pracownikiem - bardzo istotna informacja dla przyszłych pracowników. Dzięki temu wiedzą, gdzie mają nie aplikować. Żenada proszę państwa

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Nick

Widzę, że Olsztyn nie jest jedynym miejscem gdzie pracują nawiedzone osoby w charakterze osób przeprowadzajacych badania. Weryfikujecie w ogóle osoby kandydujace na takie stanowiska? W Polsce mamy wolność wyznania. Cyrk na kołach

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Były pracownik

Unikać jak ognia. Polski biznesik w najgorszym wydaniu. Okulary wykonywane niezgodnie ze sztuką optyczną - do czego wręcz namawia kierownik. Obłuda, nieprofesjonalizm, cwaniactwo. Zatrudnianie kogo popadnie za najniższą krajową. Kierownicy salonów to osoby, których kompetencji nikt nie sprawdza ani nie weryfikuje po czasie. Prezesi w Warszawie opływają w pieniądze obiecując pracownikom złote góry, w praktyce zaś żałują 50 gr podwyżki. Jeśli cenicie siebie, to unikajcie jak ognia tej firemki.

Pomocna?
Tak43Nie1
Zgłoś
zgniła marchwia

Ta firma to jeden wielki przewałek. Nie polecam tam iść nikomu, lepiej zrywać owoce. Każdy w firmie umywa rączki, a tak na prawdę tylko się modlą, by nikt nie poszedł do Państwowej Inspekcji Pracy, do czego zachęcam jeszcze pracujących. Komentarz ten pewnie będzie niedługo usunięty przez pracodawcę.

Pomocna?
Tak46Nie2
Zgłoś
Zastanawiam się

Właśnie odbyłem rozmowę kwalifikacyjną i wiecie co? Pierwszy raz byłem w sytuacji, w której nie musiałem przedstawiać swojej osoby, za to przedstawiania mi była firma, miejsce pracy oraz personel i to oczywiście w samych superlatywach. Zgłupiałem. To oni mnie chcą zatrudnić i się czegoś o mnie dowiedzieć, czy ja ich? Też ktoś tak miał, to norma? Czy, patrząc na opinie, już nie ma komu tam pracować?

Pomocna?
Tak45Nie1
Zgłoś
Już nie Marcheweczka
@Zastanawiam się

Niestety firma, która w bardzo nieodpowiedzialny sposób traktuje pracowników. Na początku nie zrazilam się opiniami i podjęłam pracę, ponieważ kontakt z klientem, zarządzanie personelem i motywowanie załogi to moja pasja, a oceniam dopiero jak się przekonam na własne oczy. Okazało się, że na rozmowie nie było ani słowa o staniu przed salonem z ulotkami, pracy w niepełnym składzie personalnym i jeszcze wielu innych aspektach. (usunięte przez administratora)Dlatego nie polecam pracy w firmie, ktora nie potrafi stosować nowoczesnych metod zarządzania(usunięte przez administratora)Siłą firmy są pracownicy, zadowoleni ze swojej pracy i współpracujący z pracodawcą. Podsumowując: najlepiej przekonać się osobiście ale biorąc pod uwagę moje doświadczenie nie polecam. Rozwiewając podejrzenia: nie zostałam zwolniona, zrezygnowałam ze współpracy.

Pomocna?
Tak20Nie1
Zgłoś
nina-ninas

piszecie, że zarobki ok, adekwatne itp... ale mnie interesują konkrety: pracuję w jednej z sieciówek, jestem optykiem i "sprzedawcą" z wieloletnim stażem i zarabiam 2000 na rękę; czy u (usunięte przez administratora) zarobię więcej? interesuje mnie pensja pracownika z porównywalnym wykształceniem i doświadczeniem

Pomocna?
Tak7Nie10
Zgłoś

Pracodawca

@nina-ninas

Dzień dobry, Zachęcamy do przesłania CV na adres: kariera@doktormarchewka.com uprzejmie prosimy o wpisanie miasta, w którym chciałaby Pani pracować. Pozdrawiamy serdecznie, Dział HR

Pomocna?
TakNie11
Mikka
@nina-ninas

w marchewce Optyk ze stażem zarabia dużo ponad 2500 na rękę, ja po 3 latach mam ponad 3000 +premie i jestem kierownikiem i mam dodatek 1000 , wiec nie gadajcie bzdur, osoby świeże w branzy maja na start ponad 2000 na reke

Pomocna?
Tak16Nie72
Zgłoś1
Eistla
@nina-ninas

Oczywiście,ze w Marchewce można zarobić więcej..

Pomocna?
Tak6Nie70
Zgłoś
Akej
@Mikka

Osoby na starcie mają 2000 na rękę, ale szczerze nie polecam tej pracy, atmosfera jest okropna, (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak30Nie10
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Akej

Zwróćcie uwagę na to , kogo regionalni zatrudniają na stanowisku kierownika salonu zwłaszcza w woj. mazowieckim

Pomocna?
Tak31Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Akej

AKEJ, Przyjrzymy się sprawie. Pozdrawiamy, Dział HR

Pomocna?
TakNie4
To jaA
@Fabryka Okularów Sp. z o.o.

Proszę również sprawdzić jak p. (usunięte przez administratora) odnosi się do swoich podwładnych. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Ivess

No to akurat nie jest prawdą

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ivess
@Mikka

Że nowi mają (usunięte przez administratora)na rękę i atmosfera pozostawia wiele do życzenia

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
J.
@Akej

@Akej dokładnie, też mam nieprzyjemne doświadczenia jeśli chodzi o kierownika salonu, jego "profesjonalizm" i podejście do podwładnych. Poziom osoby zatrudnionej na takim stanowisku daleko odbiega od tego czego takie stanowisko by wymagało.

Pomocna?
Tak50Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@J.

Dzień dobry, To o czym Państwo piszecie jest dla nas ważną informacją. Dbamy o to, żeby w naszych salonach panowały pozytywne relacje, na tym mocno nam zależy. Jednak w przypadku jakichkolwiek problemów, prosimy aby nas o nich informować. Przesyłam Państwu tymczasowy e - mail, na który możecie pisać: biuro@doktormarchewka.com Pozdrawiamy, Dział HR

Pomocna?
TakNie12
PanIgor
@Fabryka Okularów Sp. z o.o.

Przyjrzeliście się????? Co dalej ??????

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś

Pracodawca

@PanIgor

PANIGOR, Staramy się reagować, jeśli pojawiają się trudności i problemy. Jeśli masz dodatkowe uwagi to ww. tematy, zachecamy do przesłania maila na adres: uwagi@doktormarchewka.com Pozdrawiamy, Dział HR

Pomocna?
TakNie10
Taka prawda
@Mikka

Ciekawe gdzie to ponad 2000 na rękę-hahaha.

Pomocna?
Tak60Nie
Zgłoś
Głodowe pensje
@Taka prawda

2,5 tys? Nawet optometryści tyle nie zarabiają w Marchewce, a optyk z dyplomem oraz kilkuletnim stażem zarabia najniższą krajową, dodatkowo na zleceniu, bo w firmie brak umów o pracę, a kierownicy nie mają żadnych dodatków.

Pomocna?
Tak40Nie
Zgłoś
...
@Głodowe pensje

Obrzydliwe kłamstwo. Wszyscy pracownicy mają umowę o pracę, a pensję wyższą od najniższej krajowej otrzymuje nawet pracownik bez żadnego doświadczenia. Optometrysta zarabiający poniżej 2,5 tys? Proszę takich wskazać..

Pomocna?
Tak1Nie40
Zgłoś
Taka prawda
@...

To Wy kłamiecie!!!Pracownik bez doświadczenia czy z doświadczeniem niewiele ponad najniższa krajowa- w zależności od regionu( zresztą jak wszędzie)Doradca klienta bez doświadczenia - umowa zlecenie przez pierwsze 3 msc.Atmosfera pracy - okropna.

Pomocna?
Tak50Nie2
Zgłoś
ania
@...

w wlkp jest takich sporo

Pomocna?
Tak30Nie
Zgłoś
Tobik

Dziwne szukają praktycznie wszędzie, dlaczego nie mają stabilnego personelu w starych sklepach?

Pomocna?
Tak60Nie
Zgłoś
XYZ
@Tobik

Kto może ucieka z tej firmy. Niskie płace, ogromne wymagania, brak szkoleń (usunięte przez administratora) Nowe osoby nie chcą wiązać się z tą firmą. Firma ma ogromne braki personelu.

Pomocna?
Tak49Nie
Zgłoś
Nareszcie wolna

Nie polecam. Firma ma bardzo nieprofesjonalne zagrania!!! Zero szkoleń dla nowych pracowników a wymagania ogromne.I ta inwigilacja na każdym kroku.Szkoda czasu.

Pomocna?
Tak71Nie1
Zgłoś
Kondzio
@Nareszcie wolna

Zgadzam się z Tobą w 100%.Też nie polecam.

Pomocna?
Tak50Nie
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Znowu usunięto..

A jaki miał być wydźwięk? Przecież odniosła się w obronie KR z czym się zgadzam...nie widzę w tej opini kłamstwa. Opinie gowork powinny być informacją dla zastanawiających się nad pracą w FO. Nie polecam...cenzura jaką tworzycie doprowadza do braku zaufania w oczach pracowników i nie tylko. Radzę zastanowić się wszystkim nad tym co się dzieje i wyciągnąć wnioski. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak41Nie
Zgłoś
Załamana

Dzień dobry. Jestem pracownikiem marchewki . Co prawda nie mam jakiegoś wysokiego stanowiska, ale chciałabym opowiedzieć, jak się tu pracuje . Niedawno były 3 duże regiony . Jeden praktycznie przestał istnieć, bo wszyscy regionalni odeszli. Dokładnie wszyscy . Teraz widać wojnę pomiędzy tymi , co zostali : północ- południe. Południe jest lepsze , a promuje się północ- nie wiadomo czemu. Nowi regionalni są początkujący, nie za bardzo znają się na rzeczy . (usunięte przez administratora) Ogólnie dramat . Wszyscy szukamy pracy . Z kim nie rozmawiam - rozgląda się za praca . Tragedia .

Pomocna?
Tak79Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Veritas

Oczko, moja została usunięta, bo była prawdziwa. Możemy ze 100% pewnością założyć, że i tę usuną. Cóż... Może ktoś zdąży przeczytać i pomoże mu to podjąć świadomą decyzję. Jeśli ktoś ma doświadczenie, wiedzę i zapał do tworzenia dobrych rzeczy ramię w ramię z pracodawcą, niech trzyma się od tej "firmy" jak najdalej. Ostrzegam, bo szukają nowych KR. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak69Nie
Zgłoś
ToNic

A co możecie innego powiedzieć? W centrali też nie macie kolorowo...szczerze współczuję

Pomocna?
Tak50Nie1
Zgłoś
Gres

To poczucie jest błędne. To nie jest zarządzanie tylko klepanie frazesów, serio. Pomijając fakt, że przez błędy merytoryczne firma jest narażona na kary, pozwy, grzywny etc. i chyba tylko cudem udaje się tak długo tego unikać, to sam fakt tak negatywnego jej odbioru przez większość, która miała z nią styczność, nie świadczy dobrze o zarządzających/ym. (usunięte przez administratora)Swoją drogą, wiecie, że szykują się kontrole dotyczące właściwego wykorzystania monitoringu w firmach? ;)

Pomocna?
Tak78Nie
Zgłoś
Nareszcie
@Załamana

Żebyś widziała kto zarządza...przepraszam zarzadzadzał południem, szybko byś zmieniła zdanie i doceniła aktualnego DMR.

Pomocna?
Tak20Nie3
Zgłoś
Batman
@Gres

Skąd informacje na temat właściwego wykorzystania monitoringu? :)

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś

Pracodawca

@Załamana

Szanowni Państwo, Wydaje nam się, że ocena poszczególnych regionów jest dość subiektywna. Poza tym wojna, o której Pan/-i wspomina nie istnieje. Odnosząc się do Kierowników Regionalnych, to osoby z dużym doświadczeniem i wiedzą. Natomiast jeśli są to ich początki w firmie - pozwólcie Państwo na spokojnie wdrożyć się tym osobom w obowiązki, zanim wyrazicie na forum negatywną opinię na ich temat. Pozdrawiamy, Dział HR

Pomocna?
Tak3Nie20
Grea
@Batman

Tematyka planowanych przez instytucje kontroli to to informacje dostępne publicznie.

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś
ruda

Ubawiłam się :-)!!! Zastanawiam się nad stanowiskiem KR, i zaczyna podobać mi się to FO. Macie dużo czasu... i poczucie humoru . Odwiedziłam wasz salon w Warszawie, i jestem pod wrażeniem profesjonalizmu badającej i obsługi. Nie wyglądały na umęczone i gnębione, a ukierunkowane na klienta. Mam nadzieje uda mi się i będe pracawac dla FO.

Pomocna?
Tak6Nie51
Zgłoś
Bat
@ruda

Ha ha :) a co, może miały się rozpłakać przy kliencie? Po jednej wizycie jesteś w stanie stwierdzić że obsługa jest traktowana w prawidłowy sposób? Znasz zasady jakie tam panują, czytałaś maile kierowane do pracowników? Dużo czasu...? To chyba byłaś bie w tej Fabryce co trzeba :)

Pomocna?
Tak59Nie2
Zgłoś
Orka

Ja wytrzymuje 3 rok. Wyrzucili? Pewnie byłaś z tych co to udają prace . Na szczęście większość to fajni ludzie .

Pomocna?
Tak1Nie42
Zgłoś
Emil
@ruda

Ciekawe... Bardzo ciekawe. Nikt spoza firmy nie używa określeń typu "badająca". Skrótowce typu KR, FO? Pani komentarz daje dużo do myślenia. Hmm...

Pomocna?
Tak68Nie
Zgłoś
Dramat

I co? Przeanalizowaliscie już? Jakieś wnioski?

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś
Dramat

I co? Przeanalizowaliście? Jakieś wnioski?

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Anty ruda
@Emil

Dokładnie!O tym Pani nie pomyślała-hahaha.

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś
Taki jeden

Nie polecam tej firmy . Nie szanują pracowników. Spozniaja się z pensjami , w salonach każą wychodzić i zaczepiac ludzi na pasażu, żeby ktokolwiek chciał kupić okulary . I nawet z tego robią raporty !

Pomocna?
Tak100Nie
Zgłoś
Bona
@Taki jeden

To wszystko prawda!!!

Pomocna?
Tak70Nie
Zgłoś
Agent007

Szanowna Dyrekcjo i Kierownicy wyższego szczebla. Czy wiecie Państwo jaki jest cel monitoringu według nowego prawa? Ściśle określa to kodeks pracy. Zachęcam do zapoznania się. A w skrocie: aby monitoring był całkowicie legalny musi spełniać określone cele m.in. zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i ochrony mienia. Kamery maja chronić a nie śledzić. Jeszcze raz powtarzam, monitoring wizyjny powinien służyć bezpieczeństwa pracownikom nie zaś ich inwigilacji. Za niewłaściwe użytkowanie kamer ponosi się konsekwencje.

Pomocna?
Tak79Nie
Zgłoś1
Patka78
Nazwa działu: Dział personalny

Niestety wszystkie negatywne opinie są prawdziwe... Ostatnimi czasy bardzo dużo osób o długim stażu pracy odchodzi z firmy... Czym to jest spowodowane? Nie jest tak, że nagle jakiś gigant zaczął przejmować pracowników. Po prostu ostatnie nastroje w firmie uniemożliwiają normalną pracę. Co chwila zmieniają się obowiązki pracowników. Będąc przyjmowanym wiesz, se będziesz zajmować się obsługą klienta. A tak naprawdę masz na to najmniej czasu, bo okazuje się że przez cały dzień musisz siedzieć i klepać tabelki odnośnie skuteczności, cyz też tego co w ciągu dnia robiłeś co do minuty. Odbebnianie roboty za kierowników salonu, kierowników regionalnych, za dział marketingu to porządek dzienny. A odnośnie kierowników salonu... Można śmiało stwierdzić, że osoby na tych stanowiskach znalazły się tam z przypadku, albo dobrze się podlizują, bo nie sposób spotkać osobę kompetentna. Kolesiostwo i nic więcej. Pracownicy nie są w żaden sposób doceniani, czy motywowani do pracy-chyba że systemem motywującym ma być ciągły podgląd na kamerach i wieczne pytania dlaczego siedzisz, dlaczego nie jesteś z ulotkami na pasażu, czemu jesteś nieodpowiednio ubrany. Czytając posty aż włos się jeży... Ciekawe kiedy centrala się ocknie. Niekończące się rekrutacje do starych salonów o czymś świadczą, i wierzcie, nie jest to "naturalny proces migracji pracowników"... Szkoda zdrowia na pracę w tej firmie, a zarobki są niemiarodajne do stresu i wysiłku, jaki trzeba włożyć.

Pomocna?
Tak119Nie2
Zgłoś
~szczery

To co wypisują niezadowolone osoby na tym forum w ostatnim czasie ma jeden wspólny mianownik: nie mają zielonego pojęcia co się w firmie dzieje ! 1. Ankiety (anonimowe) z zadowolenia z pracodawcy/przełożonego - wysokie. 2. Zadowolenie z zarobków - wysokie. 3. Zadowolenie z ogólnych warunków pracy - wysokie. 4. Grono zadowolonych Klientów/Pacjentów bardzo wysokie i rośnie. Negatywne opinie to działania konkurencji na rzecz utrudnienia rozwoju - osobiście traktuję to jako komplement - Panu z konkurencji - który coś tu płakał o mrozie - proponuję zajrzeć na stronę, czy Doktor (usunięte przez administratora)posiada 50 salonów ? I to są fakty, Pan się wypowiada ? Pozostałe negatywne opinie to zdegradowani, lub zwolnieni - niezadowoleni z tego faktu pracownicy. (około 20 roku życia - bardzo roszczeniowi) Tak Szanowni Państwo w tej sieci się pracuje, w tej sieci się rozwija/szkoli, ta sieć się sama nie tworzy. Szanowna konkurencjo i niezadowolony były pracowniku: próbujcie dalej zdyskredytować FO w oczach przyszłych pracowników - Ci co pracują wiedzą jak jest. Proponuję zastanowić się nad treściami ponieważ pomówienia i działanie na szkodę podmiotu jest w tym kraju karane. Te forum jest anonimowe? Naprawdę w to wierzysz ? My bierzemy się do pracy, frustraci do klawiatury ;)

Pomocna?
Tak6Nie103
Zgłoś2
Szczera
@~szczery

Ankiety , które są w firmie wykonywane niestety nie są analizowane i brane pod uwagę(usunięte przez administratora) Uważam, że tutaj dzieje się to samo . Zamiast zastanowić się nad komentarzami na temat braku umiejętności prowadzenia biznesu , wolicie nadal udawać, że wszystko jest w porządku, a ci co piszą są beznadziejni , bo wylecieli i się mszczą. Otóż nie - Ci co piszą są pracownikami szukajacymi pomocy i zmiany na lepsze , bo praca w fabryce odbiega od normalności... Czemu więc zamiast zastanowić się nad ogromnym przekazem - atakujecie i kasujecie komentarze?

Pomocna?
Tak89Nie1
Zgłoś
nick
@~szczery

Treść tekstu pokazuje arogancje wobec rynku i niewiedzę lub oderwanie od rzeczywistości panującej w firmie.(usunięte przez administratora). Ja - Pracownik który odszedł z firmy i uważa że jest to najlepsze co mnie ostatnio spotkało w zawodowej swerze mojego życia. Kontaktując się z wieloma byłymi pracownikami, wiem że nie jestem sam.

Pomocna?
Tak79Nie1
Zgłoś
Niestety

Przerpracowałem w Fabryce Okularów kilka miesięcy. to praca w niezdrowej atmosferze. Brak zaufania i szacunku dla pracowników ze strony kadry kierowniczej. Nie wiesz kiedy zmienia się zakres obowiązków. Przykro mi, bo liczyłem na owocną współpracę.

Pomocna?
Tak129Nie4
Zgłoś
Akej
@Niestety

Ja również

Pomocna?
Tak35Nie3
Zgłoś
EUGENIA
@Niestety

Szukając informacji na temat Fabryki Okularów Doktor Marchewka natknęłam się na posty gdzie często byli lub obecni pracownicy wyrażają swoje niezadowolenie z pracy krytykując różne aspekty działalności wspomnianej Firmy. To jest ich oczywiście prawo ale czy krytyczne posty zawsze mają swoje uzasadnienie czy li tylko mają służyć do podważenia autorytetu Firmy, jej kierownictwa i wizerunku ? Jeśli się przyjmuje określone warunki pracy to po co później narzekać ? Tak się składa że na przestrzeni lat które przeżyłam byłam po obu stronach zależności międzyludzkich t.j byłam pracownikiem , z czasem pracodawcą i wiem że nie wszystko jest czarno – białe . Relacje i atmosfera w pracy zależy nie tylko od systemu działania firmy ale przede wszystkim od pracowników. Pracownik niezależnie od faktycznych umiejętności oraz doświadczenia powinien mieć też w sobie odrobinę cierpliwości i pokory i nie oczekiwać natychmiastowych awansów. Przyczyny krytyki pracodawcy przez pracownika często tkwią w nim samym np. niechęcią pracownika do organizacji pracy w Firmie , braku akceptacji dla podejmowanych zmian, brak skuteczności i efektów jego pracy, brak umiejętności samoorganizacyjnych itp. Tym wszystkim którzy mają zastrzeżenia do swojego pracodawcy radzę umówić się i szczerze porozmawiać o swoich bolączkach i oczekiwaniach. Naprawdę to jest dobra forma oczyszczania atmosfery . Krycie się natomiast za klawiaturą nazywam po prostu – tchórzostwem. Moje doświadczenia, doświadczenia mojej rodziny i znajomych , dotyczące kontaktów z kadrą kierowniczą i pracownikami Fabryki Okularów Doktor Marchewka są jak najbardziej pozytywne. Doznaliśmy wiele życzliwości, doświadczyliśmy rzetelności ze strony Firmy, solidność, kompetencji i profesjonalizmu. Z pełną odpowiedzialnością polecam Firmę – Fabrykę Okularów Doktor Marchewka.

Pomocna?
Tak8Nie117
Zgłoś5
Katarzyna
@EUGENIA

Pani Eugenio, również szukając opinii na temat Fabryki okularów natknęłam się na to forum. Z racji mojej pracy bardzo często jestem w Kauflandzie i chyba wierzę pracownikom i temu co tu piszą, a Pani post mnie trochę zirytował, dlatego chociaz to nie moja sprawa odpowiadam. nie ma co narzekać na przyjęte świadomie warunki pracy, ale jest pani pewna, że rzetelnie zostały one kandydatowi przedstawione? Warunki pracy to nie tylko wynagrodzenie, (usunięte przez administratora) Nic łatwiejszego popsuc relacje miedzy prcownikami, wsytarczy wprowadzić przeciążenie pracą i obowiązkami. Stres, strach, ciągla niepewność, niemiłosierne zmęczenie, upokarzające zadania i poczucie niesprawieliwości - proszę, przepis na konflikty. Awanse - przejrzałam praktycznie całe forum, nie spotkalam ani jednego zarzutu o brak awansu. Cierpliwosc i pokora - zdarza mi się, że rano widzę dziewczynę z optyka rozdającą ulotki na parkingu, po poludniu ta sama dziewczyna stoi z jakims sprzetem zapraszajac na badania - mało cierpliwości? (usunięte przez administratora)I dlaczego uważa Pani, że pokora ma być tylko ze strony pracownika? oburza mnie takie podejście. Wydaje mi się, że w tym przypadku krytyka pracodawcy przez pracowników tkwi w samym pracodawcy: niechęcią pracodawcy do lepszej organizacji pracy w firmie bo to koszt, brak podejmowania realnych zmian, brak skutecznosci i efektów podjetej strategii prowadzenia firmy, brak umiejetności zarządania z tego co widze calkiem sporą firmą. A co nowego Pani zdaniem wniosłaby rozmowa twarzą w twarz, prócz tego, że moglaby być mniej szczera niż to co jest napisane tutaj? Po co firmie wiedzicę kto, skoro ma na tym forum wylożone kawa na ławe.(usunięte przez administratora)Tak to nie dziala, natomiast obserwując jednego optyka w Kauf, wyciągnelam wlasne, inne niż Pani wnioski. pozdrawiam

Pomocna?
Tak99Nie1
Zgłoś
Żorż Ponimirski

Orko, co za zasmucający brak kultury i klasy. (usunięte przez administratora) ma swój bardzo udokumentowany rodowód..Pani Katarzyna grzecznie i rzeczowo przedstawiła swój punkt widzenia. Pani, czy może Pan.... Cóż. Jak to się mawiało, mieszka w Stolycy a po akt urodzenia trzy dni furmanką jedzie. Gdziekolwiek Orko mieszkasz.

Pomocna?
Tak40Nie
Zgłoś
Katarzyna

No pewnie, że mam, przecież jest weekend. :)

Pomocna?
Tak20Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Katarzyna

W dzień sprzedaję w warzywniaku, wieczorami jeżdżę na taksówce. Czy to coś poniżającego?

Pomocna?
Tak40Nie
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak22Nie1
Zgłoś
Nikt

Karma właśnie do Was wraca ... Nie inaczej...

Pomocna?
Tak50Nie1
Zgłoś
Next

Prace w Fabryce Okularów nie polecę nawet wrogowi bo nikomu się źle nie życzy. W firmie pracowałam kilka lat mam wiele do powiedzenia - Pracownicy zobowiązani są do ściągania Klientów do salonu, jeśli nie jesteś aktywny, złe się czujesz w akwizycji jesteś złym pracownikiem. Nie liczy się Twoja sprzedaż i Twoje wyniki. Liczy się ile ulotek rozniosłeś po mieście bądź ile zrywek przykleiłeś na słupach . Pracownicy Sami dbają o promocje, kupują słodycze, robią ręcznie plakaty, finalizują umowy B2B podkreślam nie należy to do ich obowiązków . (Pytanie do kogo? Opowiedz wszystkim pracownikom znana. )Podczas gdy dział marketingu porządnie nie może zadbać o reklamę dla 90 salonów. (Marketing w składzie 1 osobowym, nie dziwne ze sama ta osoba nic nie zdziała.) - Reklama, która była ponad rok temu w TV miała dopiec konkurencji nie wypromować salony. (Można obejrzeć na yt ) konkurencje VE nawet te zagrania nie ruszają. O czym to świadczy? Zazdrość ?Brak klasy w działaniu? Każdy niech zinterpretuje jak chce. - Wprowadzone zostały upomnienia za błędy.(usunięte przez administratora) Jak można wręczyć upomnienie osobie która się dopiero uczy, skomplikowane dane musi wpisać w trzech miejscach. A firma od kilku lat tworzy jeden zintegrowany plik. Na każdym zebraniu raz w roku jest o tym mowa. Tylko mowa, żadnych działań. - Specjaliści Optycy, Optometrysci nie chcą się zatrudniać w tej firmie, wola iść do stabilnej konkurencji, która nawet mniej zapłaci ale zapewni stałość i pomoc, bo nowe osoby w firmie (usunięte przez administratora)nie dostają żadnego wsparcia a nawet otrzymują wspomniane wcześniej upomnienia za błędy, które każdy może popełnić i powinny być wliczone w inwestycje w nowego pracownika. (usunięte przez administratora) Centrala się nie myli? Nie myli się ten kto nic nie robi- potraktujecie tak swoich pracowników w salonach, którzy zarabiają na wszystkich wyżej. - Dział reklamacji kompletnie nie zna się na swojej pracy, pracownicy salonów sami musza przypominać kilkukrotnie o kończącym się terminie rozwiązania reklamacji. Jeśli jest po terminie- uznajemy. Polecam wygenerować taki raport. - Ponadto wynagrodzenia nie są wypłacane na czas . Standard ! - Salony nie maja asortymentu, brak opraw, dodatkowo sami musza się prosić o dostawę nowych ramek bo nie maja co sprzedawać. Odpowiedzi? Nie ma na stanie. Sprzedawaj to co masz - kolekcje sprzed 4 lat. Dział logistyki zadufany w sobie i opryskliwy dla pracowników. Bardzo pewny swojej pozycji w firmie ? Dlaczego...? - W salonach jest po kilka etui . Jak można dopuścić do stanu w którym biuro pisze ze nie ma ich na stanie? Pracownicy maja wydawać okulary w W foliowej torebce ? Czy kogoś to interesuje? - Lepiej się zająć analizami w których wiecznie są błędy. Bo coś się nie zaciągnęło...notorycznie słyszane słowa od specjalisty zajmującego się wynikami salonów - Premie dla pracowników za każdym razem przychodzą z błędami. W lutym premia wyliczona i poprawiana rekordowo 6 razy. Pracownicy musza walczyć o każda złotówkę która im się należy za ich ciężka prace. Wyglada to na celowe działanie albo można tez się zastanowić czy osoba która to przelicza powinna to robić skoro błędy powtarzaja się co miesiąc. - Ciagle Zmiany godzin pracy pracowników, kierowników salonów, brak wypłat delegacji. - Tajna Grupa na FB, w której pracownicy chwała się swoimi osiągnięciami zmieniła się w wyścig szczurów, w którym im więcej się pochwalisz tym jesteś lepszy. Nie musza za Tobą stać wyniki i profesjonalizm. W firmie jest kilku „fachowców ” od tego typu działań, którzy za pomocą pochwalenia się swoją osoba kreują swoją pozycje. Zreszta z bardzo dobrym efektem! - Atmosfera? Ciągłego stresu, strachu, inwigilacji. - Żadne pieniądze nie są warte utraty zdrowia dla tej firmy. - Zwoleninia masowe, odważni odchodzą, nielubiana reszta out. Nie warto!

Pomocna?
Tak89Nie
Zgłoś
coffeina

Pracuje już ponad 3 lata, to najlepsza praca jaka miałam, ale może dlatego, że nie cierpię siedzieć bezczynnie i hektolitrami pić kawy. Jak w każdej korpo są różne akcje, ale przez ten czas nikt mnie nie krzywdził, nie zmuszał ani nie zastraszal. Jest to praca dla ludzi z pasją, zaangażowaniem i pracowitością.

Pomocna?
Tak6Nie50
Zgłoś
coffeina

Nigdy bym na to nie pozwoliła, szacunek do siebie i innych :-) tak jest w moim regionie, atmosferę trzeba tworzyć samemu, a jak ktoś nie potrafi i wiecznie narzeka... Myślę że prawie 4 lata dużo weryfikują nieprawdaż "ktosiu"? :-)

Pomocna?
Tak3Nie30
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak20Nie1
Zgłoś
Dawna_Pracownica

Oj tak, grafik zmieniany co parę godzin to problem powszechny. Nic nie można zaplanować, niczego być pewnym. Chyba jedynie tego ze zawsze będzie druga zmiana. Rekord to prawie 3 tyg bez przerwy podczas urlopu innego asystenta sprzedaży. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak59Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DokładnieTakWlasnieTak

W naszym salonie to samo, sytuacja z grafikiem zgłaszana wielokrotnie i również bezskutecznie. Nigdy nie wiesz, o której zaczynasz i kończysz pracę. Dzień wolny, masz plany, albo jesteś na drugim końcu Polski i telefon, że musisz biec do pracy, bo zaczynasz za 5 min. A nawet jeśli jakimś cudem trafi ci się dzień wolny, to zaplanuj sobie od razu kilka godzin roznoszenia ulotek po skrzynkach pocztowych, bo przecież nie będziesz tego robić w godzinach pracy. Tylko PO PRACY. ZA DARMO. Na sytuację nie reaguje nikt, więc po co podajecie tego swojego śmiesznego maila, skoro nie służy on do niczego?

Pomocna?
Tak47Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@DokładnieTakWlasnieTak

Dzień dobry, Mail służy do tego, abyście przesyłali Państwo szczegółowe informacje na temat sytuacji, które mają miejsce. Niestety, odkąd został założony, nikt z Państwa wypowiadających się na forum nie przesłał szczegółowych informacji, o które pytamy. Ten mail to nie są żarty z naszej strony, jest on stworzony specjalnie dla Panstwa. Pozdrawiamy, Dział HR

Pomocna?
Tak2Nie10
Marchew
@Fabryka Okularów Sp. z o.o.

Jaką rolę zatem pełni kierownik regionalny? Skoro mam problem moim zdaniem udaje się do kierownika regionalnego. Jakiekolwiek próby interwencji w sprawie grafiku kończyły się pożądanym "opierdzielem". Asystent jest od wszystkiego, rozdawania ulotek, sprzątania, pracowania na drugie zmiany, pracy w weekend. Brak życia prywatnego. (usunięte przez administratora) Wszystkie posty tu pisane są po to by osoba która chce podjąć pracę w salonach porządnie się zastanowila. Podczas rozmowy rekrutacyjnej mówiono mi o pracy w zespole, wymienne pracy zmianiowej i pracy co trzeci weekend. Co z tego pozostało? Ciągle donoszenie współpracowników, praca cały czas na drugie zmiany, w weekendy. Nie mam zaufania do firmy. Zgłaszanie problemów nie ma sensu bo i tak wszystko jest winą asystenta.

Pomocna?
Tak39Nie
Zgłoś
Vondrackova

Powiedzmy sobie szczerze nikt nie napisze do was jaka jest prawdziwa sytuacja. Niby jak zweryfikujecie słowa w mailu od doradcy. Zgłosicie do KR, a KR to najlepsza przyjaciółka kierowniczki. Prawda jest taka, że grafik zmienia się co chwilę, jeśli nie zgłosisz że jest Ci potrzebne jakieś wolne to miesiąc wcześniej a nawet 2 najlepiej i to tez nie wiadomo czy KS weźmie to pod uwagę. A no i lepiej nie chorować. Później i tak pretensja że się chorowało. Oczywiście nikt wprost nie powie, ale po zachowaniu widać jak się kierowniczka mało nie udusi że złości na twój widok.

Pomocna?
Tak30Nie
Zgłoś
Anonim
@Dawna_Pracownica

Ja też jestem byłą pracownicy. U mnie grafik też był często zmieniany ale kierownik czasami pracował na drugą zmianę no i dwie soboty w miesiącu.(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Tornado

A Ty się Japko ogarnij!!! Podczas rekrutacji podana jest jasna informacja, że grafik układa kierownik salonu zgodnie z polityką firmy. Ani KS, ani KR nie ustalają zasad dotyczących grafiku. Ale to poniekąd nieistotne... (Czy nie użyłam zbyt trudnego słowa?) Każdy kandydat na pracownika entuzjastycznie zgadza się na WSZYSTKO!!!! Po czym zaczynają się pretensje i narzekanie. Żeby była jasność.... Miałam okazję zasmakować różnych poziomów pracy w FO. W salonach pracują wspaniali, twórczy ludzie, ale też leniwe meduzy, które są zgryzotą zarówno swoich przełożonych jak i współpracowników. Komuś nie pasuje? Awans zewnętrzny i przestańcie utrudniać życie swoim przełożonym!!!

Pomocna?
Tak2Nie30
Zgłoś
EUGENIA

Szukając informacji na temat Fabryki Okularów Doktor Marchewka natknęłam się na posty gdzie często byli lub obecni pracownicy wyrażają swoje niezadowolenie z pracy krytykując różne aspekty działalności wspomnianej Firmy. To jest ich oczywiście prawo ale czy krytyczne posty zawsze mają swoje uzasadnienie czy li tylko mają służyć do podważenia autorytetu Firmy, jej kierownictwa i wizerunku ? Jeśli się przyjmuje określone warunki pracy to po co później narzekać ? Tak się składa że na przestrzenie lat które przeżyłam byłam po obu stronach zależności międzyludzkich t.j byłam pracownikiem , z czasem pracodawcą i wiem że nie wszystko jest czarno – białe . Relacje i atmosfera w pracy zależy nie tylko od systemu działania firmy ale przede wszystkim od pracowników. Pracownik niezależnie od faktycznych umiejętności oraz doświadczenia powinien mieć też w sobie odrobinę cierpliwości i pokory i nie oczekiwać natychmiastowych awansów. Przyczyny krytyki pracodawcy przez pracownika często tkwią w nim samym np. niechęcią pracownika do organizacji pracy w Firmie , braku akceptacji dla podejmowanych zmian, brak skuteczności i efektów jego pracy, brak umiejętności samoorganizacyjnych itp. Tym wszystkim którzy mają zastrzeżenia do swojego pracodawcy radzę umówić się i szczerze porozmawiać o swoich bolączkach i oczekiwaniach. Naprawdę to jest dobra forma oczyszczania atmosfery . Krycie się natomiast za klawiaturą nazywam po prostu – tchórzostwem. Moje doświadczenia, doświadczenia mojej rodziny i znajomych , dotyczące kontaktów z kadrą kierowniczą i pracownikami Fabryki Okularów (usunięte przez administratora) są jak najbardziej pozytywne. Doznaliśmy wiele życzliwości, doświadczyliśmy rzetelności ze strony Firmy, solidność, kompetencji i profesjonalizmu. Z pełną odpowiedzialnością polecam Firmę – Fabrykę Okularów Doktor Marchewka.

Pomocna?
Tak3Nie43
Zgłoś1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Orka

To czemu pracujesz ? Dla kasy? Czy jednak to fajna praca tylko ciebie już dawno nie ma ????. Żal (usunięte przez administratora) ściska . U mnie w salonie tez były takie dziunie , głupie i brzydkie , ciagle z pretensjami . Daj se spokój i zajmij się swoim życie jeśli je masz . Żal mi ciebie .

Pomocna?
TakNie30
Zgłoś
Qona

Nie obrażaj mnie i większość ludzi w firmie. Najgorzej jak tchórze i hejterzy dorwa sie do klawiatury. Konkurencja? czy głupota?

Pomocna?
TakNie10
Zgłoś
Milik

Chciałem sie zatrudnić u nich ale nie widziałem nigdzie nowych ofert pracy. Może ktoś wie o nowych rekrutacjach w Warszawie?

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Milik

Dzień dobry, Zachęcamy do złożenia aplikacji na adres: kariera@doktormarchewka.com Uprzejmie prosimy o dodanie informacji jakie stanowisko Pana interesuje: 1. Doradca Klienta 2. Optyk, Doradca Klienta 3. Refrakcjonista 4. Kierownik Salonu Pozdrawiamy serdecznie, Dział HR

Pomocna?
Tak3Nie4
Akej
@Fabryka Okularów Sp. z o.o.

Dodajcie, że do obowiązków pracownika należy lizanie (usunięte przez administratora) szefowi, poza tym tam pracują tacy "fachowcy", że już po 2 tygodniach są w stanie stwierdzić, czy się nadajesz do pracy czy nie, oczywiście nie zwracając uwagi na swoje błędy

Pomocna?
Tak30Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Akej

AKEJ, Zapewniamy, że przedstawione przez Ciebie zadanie nie należy do obowiązków Pracowników. Rozumiemy, że nowo zatrudnione osoby mogą popełniać błędy, dlatego zapewniamy im szkolenia i wsparcie. Pozdrawiamy, Pozdrawiamy,

Pomocna?
Tak1Nie10
Fikumiku
@Fabryka Okularów Sp. z o.o.

Jaaasne

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Fikumiku

FIKUMIKU, Domyślamy się, że masz inne zdanie - masz do tego pełne prawo. Staramy się, aby wychodzić na przeciw potrzebom naszych Pracowników, organizując dla nich m.in.: szkolenia wdrożeniowe. Jeżeli jesteś naszym pracownikiem i masz jakiekolwiek trudności - sygnalizuj to, szczera rozmowa to podstawa. Pozdrawiamy,

Pomocna?
Tak1Nie10
Panipoprawna
@Fabryka Okularów Sp. z o.o.

"Naprzeciw" się wychodzi. Nie "na przeciw". A szkolenia to nie wszystko.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Panipoprawna

PANIPOPRAWNA, Dziękujemy za cenną uwagę odnośnie pisowni. W kwestii szkoleń - uważamy, że jeśli są dopasowane do potrzeb Pracownika, mogą pozytywnie wpłynąć na jego pracę. Pozdrawiamy

Pomocna?
Tak2Nie7
FikuMiku
@Fabryka Okularów Sp. z o.o.

Komu? Regionalna nie odpisuje na maile...

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@FikuMiku

FIKUMIKU, Jak już pisaliśmy wcześniej, nie wszystkie tematy możemy dogłębnie poruszyć tutaj - na forum. Jeżeli masz jakiekolwiek problemy - prosimy o przesłanie maila na adres: biuro@doktormarchewka.com Pozdrawiamy, Dział HR

Pomocna?
Tak2Nie7
Anonim
@Fabryka Okularów Sp. z o.o.

Fabryka okularów skoro każdy ma prawo do wypowiedzenia własnego zdania, to dlaczego moje odpowiedzi są non stop usuwane?

Pomocna?
Tak44Nie
Zgłoś
spec
@Fabryka Okularów Sp. z o.o.

Co do szkoleń i wsparcia to miałbym wątpliwości (pomimo zapewnień kierownika )szczególnie w Centrali

Pomocna?
Tak30Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@spec

Dzień dobry, Rozumiemy, że pracuje lub pracował Pan w Centrali. Proszę napisać jakie były/ lub jakie są Pana oczekiwania względem wsparcia i szkoleń, zachęcam do przesłania maila na adres: uwagi@doktormarchewka.com Pozdrawiamy, Dział HR

Pomocna?
TakNie7
Lusia
@Anonim

Straszenie to mieć takiego pracownika jak ciebie . Brak szacunku dla swojego kierownika to brak szacunku dla siebie . Po co tam pracujesz . Ja pracuje bo lubię to co robię i dla kogo pracuje .

Pomocna?
TakNie30
Zgłoś
Lusia
Nazwa działu: Produkcja

Jak czytam te negatywne to dziwie się co robią w tej firmie ? Ja pracuje tu od początku , moja rodzina nosi tylko okulary z Doktor Marchewka. I nie zamieniłabym na żadna inna .

Pomocna?
Tak2Nie40
Zgłoś1
Oliwia
Nazwa działu: Produkcja
 Rekomendacja

Praca jest bardzo trudna, głównie stojąca, nie ma się chwili na nic, nadmiar obowiązków przytłacza, jedną rzecz trzeba zapisać w kilku miejscach, pełno papierologi, niepotrzebnych plików, pracownicy są odpowiedzialni za wszystko, roznoszą ulotki po miastach, pasażach, oraganizują akcje, sprzątają, zajmują się IT, montują okulary, księgują, rozliczają się co do minuty w plikach zwanych minutówki. Ogólnie praca prawie jak na produkcji tylko gorzej płatna i bardziej stresująca

Pomocna?
Tak55Nie2
Zgłoś
Zainteresowana

ja z innej strony ... ktoś wie jaka jest rotacja ?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Obserwator
@Zainteresowana

Z tego co widzę to bardzo duża.

Pomocna?
Tak45Nie
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak23Nie1
Zgłoś
Norma

Mela a powiesz o jaki region chodzi? Przykro, kiedy czyta się takie rzeczy. Nie zrażaj się z powodu jednej firmy i zatrudnionych nieodpowiednich osób. Nie każdy pracodawca jest taki a ty dziewczyno widać, że masz głowę na karku. (usunięte przez administratora) Nie polecam tej firmy ze względu na brak reakcji zarządu. Bardzo dużo ludzi siedzi cicho i udaje, że wszystko jest wporzadku z powodu strachu. Szkoda. Kiedyś ta firma dbała onswoich ludzi a pracownicy chętnie wybierali się na akcje przesiewowe. Im większy nacisk i brak motywacji, tym większe niechcenie. KR powinien rozmawiać ze swoimi ludźmi, motywować i dać możliwość wykazania. Niestety efekt nacisku z każdej strony daje odwrotne skutki (nie ma czasu ma „pierdoły”).

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Norma

Dzień dobry, Pani NORMA, mobbing to bardzo poważny zarzut wobec pracodawcy. Kto powodował, że czuła Pani dyskomfort - KS czy KR? Czy nacisk ze strony któregoś z kierowników wpływał na to, że nie miała Pani motywacji? Co musiałby zrobić Pani szef, aby wzbudzić w Pani chęć do działania? Czy w momencie braku nacisku, sama wyszłaby Pani z inicjatywą? Pozdrawiamy, Dział HR

Pomocna?
TakNie6
Mela123

Komentarz jest jednostronny, bo niestety ale nie ma żadnych plusów. Tak jak wspomniałam wcześniej, pisałam że z zarobków byłam zadowolona. Jak byłam na rozmowie rekrutacyjnej, to powiedziano mi, że owszem są akcje przesiewowe ale raz na jakiś czas! Tak raz na trzy miesiące.. A nie stanie na pasażu z ulotkami dzień w dzień, organizowanie akcji gdziekolwiek bo się KR przyczepiało.. Co z tego, że nas wyganiali z urzędów i innych miejsc, bo im się pomysł nie podobał, i człowiek potem się wstydził po mieście chodzić, bo nas kojarzyli niezbyt korzystnie. Na początku praca mi się podobała, bo optyka to moje hobby, a firma sprawiła że jestem całkowicie zrażona do tego "zawodu". Angażowałam się, zawsze można było liczyć na moje wsparcie, rozwiązywałam inne problemy bo niestety KR tak jak pisałam wcześniej, nie ma podstawowej wiedzy optycznej. Czy Pani/Pan czytała ze zrozumieniem mój komentarz? KR nie robiło NIC, jeżeli dało się sygnał, że KS jest nie w porządku. Nie ma reakcji i napisać do was? A potem co by się działo, szukalibyście haków na mnie, albo KR i KS by się mściło. Bo u was to ręka rękę myje. Co wy za bzdury tu wypisujecie. Aż się czytać nie chce tych waszych tłumaczeń. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak39Nie
Zgłoś
marchewka

Super to opisałaś zgadzam się z Tobą . Potwierdzam że tak się dzieje z (usunięte przez administratora).

Pomocna?
Tak23Nie
Zgłoś
Znajoma

Tragedia kupiłam okulary w Sosnowcu jestem niezadowolona uciskają, odgnioty na nosie poszłam po tygodniu i musiałam kupić dodatkowo nanoski które jak dla mnie są nie odpowiednio dobrane a ba po dwóch tygodniach się poodklejały. Nie polecam tego salonu tragedia

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś
soczewka

Zgadzam się co kierowników regionu , brak profesjonalizmu , chętnie skorzystam z e-maila uwagi i opiszę moją sytuację jak mnie potraktowano, chociaż chciałam być w porządku wobec mojego pracodawcy . Może dawni pracownicy mogliby opisać Pani Prezes co się dzieje w jej firmie, dlaczego odchodzą ludzie wartościowi.

Pomocna?
Tak39Nie
Zgłoś

Pracodawca

@soczewka

Dobry wieczór, Jeśli prześle Pani wiadomość, na pewno zapoznamy się z nią. Odnośnie Kierowników Regionu, nie chcielibyśmy wyciągać pochopnych wniosków, co do ich zachowania. Dlatego sugerujemy, by wszystkie wewnętrzne kwestie, które Państwa niepokoją, zgłaszać właśnie na ten adres. Zaznaczamy także, że w sytuacjach problematycznych, dobrze poznać wersje obydwu stron. Pozdrawiamy serdecznie, Dział HR

Pomocna?
TakNie3
DokładnieTakWlasnieTak
@soczewka

Kochana Soczewko, napisz proszę na forum. Może to ostrzeże innych ubiegających się o pracę w tej firmie.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś

Pracodawca

Dzień dobry, Mamy poczucie, że poprzez swój komentarz ma Pan na celu zdyskredytowanie nas jako Pracodawcy w oczach potencjalnych Kandydatów. Odnosząc się do Pana opinii na temat najlepszych specjalistów, którzy od nas odchodzą - zapewniamy, że nadal pracują u nas osoby, które wykonują swoją pracę rzetelnie i są bardzo dobrymi specjalistami. Pozdrawiamy, Dział HR

Pomocna?
Tak2Nie4
Zobacz
@Fabryka Okularów Sp. z o.o.

To niestety prawda, że najlepsi od Was odchodzą. Szkoda, że nie potraficie tego przyznać. Najlepiej wyprodukować jeszcze więcej refrakcjonistów, którzy nie mają pojęcia o tym co robią i jak badają, bo niby czego mają się nauczyć przez weekendowy kurs? Ale im możecie mniej zapłacić, więc zakładam że opłacalna taktyka. Szkoda tylko, że na każdą opinię starcie się w mało umiejętny sposób odpisać, zamiast zająć się realnym rozwiązywaniem problemów w salonach.

Pomocna?
Tak45Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Zobacz

Dzień dobry, To o czym Pan/-i pisze nie jest zgodne z prawdą. Osoby, które które kończą kurs, otrzymują stały dodatek za podniesienie kwalifikacji. Pozdrawiamy, Dział HR

Pomocna?
Tak1Nie10
Mapek
@Fabryka Okularów Sp. z o.o.

(usunięte przez administratora)Stracicie jeszcze więcej specjalistów. Nie polecam pracy w tej firmie!

Pomocna?
Tak34Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Mapek

Panie MAPEK, Nie będziemy prowadzić z Panem dyskusji na temat wewnętrznych spraw firmy. Jeśli ma Pan dodatkowe uwagi, zachęcamy do przesłania swojej opinii na adres: uwagi@doktormarchewka.com Widzimy, że Pana aktywność dotycząca naszej firmy, wykracza nawet poza to forum. Polecamy wykorzystać swój wolny czas na bardziej pożyteczne aktywności. Pozdrawiamy, Dział HR

Pomocna?
TakNie5
Nick
@Fabryka Okularów Sp. z o.o.

Całe 300 zł za taką odpowiedzialność.

Pomocna?
Tak30Nie
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak24Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

Witamy, Mniemamy, że jest lub był/a Pan/ Pani naszym Pracownikiem. Komentarz ten jest naszym zdaniem mocno na wyrost. Owszem, praca a salonie związana jest z licznymi akcjami, ale już w trakcie rozmów przyszli Pracownicy są o tym informowani. I przyznamy szczerze, że wielu Pracowników świetnie sobie radzi z akcjami promocyjnymi, czy badaniami przesiewowymi. Co do kursów wewnętrznych, o ktorych Pan/-i pisze, są prowadzone przez Osobę wykwalifikowaną, a Pracownicy w nich uczestniczący, zdobywają cenne umiejętności praktyczne. Ich wiedza i umiejętności są weryfikowane pod okiem osób bardziej doświadczonych. Nazywanie Klientów "królikami doświadczalnymi" także jest mocno przesadzone i godzące w dobre imię firmy. Nasi Klienci są dla nas najważniejsi, a szczególnie ich zdrowie. Pana/-i zdanie na temat rzekomego "prania mózgu" również jest komentarzem krzywdzącym naszą firmę. Owszem, jak w każdej pracy oczekujemy zaangażowania od naszych Pracowników i większości widzimy to ogromne zaangażowanie i jesteśmy za nie bardzo wdzięczni. Co do KR nie wszystkie sytuacje jesteśmy w stanie "wychwycić", ponieważ zwykle piszecie Państwo na forum, gdzie trudno stwierdzić z jakiego regionu Państwo piszecie. Jak już kilkunastokrotnie wspominaliśmy, wszystkie niepokojące sytuacje, możecie Państwo zgłaszać do nas na maila: uwagi@doktormarchewka.com Pozdrawiamy,

Pomocna?
TakNie10
xx

Zdecydowanie nie polecam tego pracodawcy. (usunięte przez administratora) Brak jakiejkolwiek współpracy ze strony centrali, zero reakcji na zgłaszane przez pracowników problemy. Ta firma to jedna wielka porażka i nikomu nie życzę, aby sam musiał się o tym przekonać.

Pomocna?
Tak42Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gryzeld

Złe warunki pracy, zaduafana w sobie centrala i niefajne traktowanie pracowników w Salonach. Bardzo niemiło wspominam pracodawcę.

Pomocna?
Tak40Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Fabryka Okularów Sp. z o.o. - Warszawa

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny
Fabryka Okularów Sp. z o.o.