Opinie o Infostate Nieruchomości Sp. z o.o.
I co z tym kontaktem? Teraz widzę, że była tu z rok temu dodawana opinia, z której wynikało, że nie ma kontaktu z firmą. Czy do teraz zostało to już rozwiązane? Pytam, ponieważ na stronie widnieje formularz, na który można się zgłosić i miałam taki właśnie zamiar
Jak czytam wszystkie opinie to wydaje się ,że mam do czynienia z konkurencją niż z potencjalnymi klientami nieruchomości . Infosyste zarządza wieloma nieruchomościami ale ani w jednym komentarzu nie padła żadna ulica czy osiedle . Jestem właścicielką nieruchomości w ,której to moja wspólnotą jest Infosyste . Na posesjach jest robione wszytko od sprzątania po montaże czy naprawy. Moim zarządca był jedna i ta sama osoba przez wiele lat. Nie ma żadnych rotacji . Bzdury wyssane z palca . A jak jest naprawdę pisze ja . Nawet nie macie odwagi napisać prawdziwego swojego imienia . Zajmijcie się naprawdę robotą a innym nie przeszkadzajcie Pozdrawiam .
To jak wiesz, jaka jest prawda, to proszę opowiedz, jak się pracuje tutaj pracownikom? Zarabiają więcej niż najniższa krajowa? Jaka panuje tutaj atmosfera?
Odpowiedzi na maile nie ma przez tygodnie, a to jedyna droga, by mieć ślad po zgłoszeniu i odpowiedzi w przypadku roszczeń. Od roku nie zostało zorganizowane zebranie wspólnoty. Nierzetelne informacje i beznadziejna pomoc techniczna. Nie jestem konkurencją, jestem mieszkańcem. InfoState, to taki sam administrator, jak każdy inny, który nie ogarnia powierzonego zadania - a czemu? Nie wiem i nie interesuje mnie, płacę za konkretną usługę, której nie potrafią należycie realizować, zapominając przy tym, że zawsze można usługę zlecić komuś innemu.
To dla nas bardzo ważne, aby wszystkie zgłoszenia mieszkańców były realizowane w możliwie najkrótszym czasie i w sposób jak najbardziej korzystny dla wspólnoty mieszkaniowej. Jeśli nie otrzymał Pan w terminie odpowiedzi na maila - przepraszamy. Będziemy wdzięczni za przesłanie szczegółów na adres mailowy: sekretariat@infostate.pl.
Zgadzam się , u nas jest podobnie . Na początku podczas wyboru Admina okazało się ze znają i interpretują poprawnie ustawy prawne związane z działaniem Wspólnot. Wydawał się super wybór ale podczas zwykłego działania już okazuje się kiepściutko . Na zadawane podstawowe pytania związane z dokładnymi zasadami działania wspólnot już nie umieją i co gorsza nie chcą odpowiadać . Ignorują odpowiedzi argumentując ze Zarzad nie chce aby udzielili mailowo odpowiedzi . A zarząd nie ma prawa współwłaścicieli blokować od otrzymania takich odpowiedz. Zaczyna się ten sam taniec ze strony Infostate jak u wielu innych Adminach .
Zarząd jest ustawowym organem wspólnoty mieszkaniowej i pełni funkcję nadrzędną w stosunku do firmy administracyjnej. Podejmuje nie tylko decyzje strategiczne, ale często również dotyczące bieżącego funkcjonowania Wspólnoty. Nie jest jednak prawdą, aby jakikolwiek współpracujący z nami zarząd wspólnoty zabronił udzielania właścicielom lokali „prawdziwych informacji” dot. ich nieruchomości. Jeśli uzyskana odpowiedź w jakiekolwiek sprawie dot. nieruchomości wspólnej nie jest w Pana ocenie kompletna, prosimy o bezpośredni kontakt.
droga Pani , zadziwiające ze Pani nie podaje swojej identyfikacji czyli ulicy , osiedla itp a zarzuca to innym wpisom oskarżając je o pisane przez konkurencje . Zadziwiające , a możne to pani wpis pochodzi z firmy Infostate ?
zadziwiające , mam korespondencje mailowa . To możne pracownik Państwa firmy nie chce odpowiadać na takie ważne , dla mnie i myślę dla innych rzetelnych , czytaj regularnie uiszczających należności współwłaścicieli wspólnoty , pytania. W sprawach prawnie obowiązujących to raczej Administrator ma wiedze jako profesjonalista z Zarząd składający się ze współwłaścicieli , osób o różnych profesjach i doświadczeniu , takowej raczej nie posiada . Są sprawy dot. nieruchomości wspólnej ale tez b. ważne dot. wspólnych interesów Wspólnoty i zagadnienia prawne z tym związane . Czyżby w w/w pana określeniu był ukryty tzw. kolokwialnie haczyk ? Zgodnie z ustawa o własności lokali każdy ze współwłaścicieli ma prawo wglądu do dokumentacji wspólnoty i tutaj RODO nie może stanowić tarczy dezinformacji .
droga p.Elwiro wygląda raczej na to ze to Pani raczej jest z firmy Infostate i ma problem z prawda o tej firmie . Tez jest pytanie jak głęboko pani wchodzi w zagadnienia dot. administrowania przez nich wspólnotą . Przez prawie rok wywiesili na klatce swoje dane , nie odpowiadają na pytania zadawane mailem , nie kontrolują stanu technicznego budynku i firmy sprzątającej .
Całkowity brak profesjonalizmu i etyki. Ulegają widzimisię jednego sąsiada i nie stosują się do przepisów prawa przeciw pożarowego. Przez ich działania działania i zaniechania jesteśmy narażCałkowity brak profesjonalizmu i etyki. Ulegają widzimisię jednego sąsiada i nie stosują się do przepisów prawa przeciw pożarowego. Przez ich działania działania i zaniechania jesteśmy narażeni na wyższe rachunku za ogrzewanie i ryzyko włamania.eni na wyższe rachunku za ogrzewanie i ryzyko włamania.
Regularne przewietrzanie klatek schodowych przez pracowników firmy sprzątającej w szczytowym okresie pandemii było działaniem oczekiwanym przez liczne grono mieszkańców budynku.
mam wrażenie ze u nas zaczyna się ta sama bajka tylko ulegają naciskom zarządu w celu blokowania współwłaścicieli od prawdziwych informacji .
Zarząd jest ustawowym organem wspólnoty mieszkaniowej i pełni funkcję nadrzędną w stosunku do firmy administracyjnej. Podejmuje nie tylko decyzje strategiczne, ale często również dotyczące bieżącego funkcjonowania Wspólnoty. Nie jest jednak prawdą, aby jakikolwiek współpracujący z nami zarząd wspólnoty zabronił udzielania właścicielom lokali „prawdziwych informacji” dot. ich nieruchomości. Jeśli uzyskana odpowiedź w jakiekolwiek sprawie dot. nieruchomości wspólnej nie jest w Pana ocenie kompletna, prosimy o bezpośredni kontakt.
Odradzam współpracy z tą firmą. Zlecili mojej firmie prace na terenie jednej z Wspólnot, którą się opiekują. Do podjęcia zlecenia, bardzo mili, uprzejmi. Potem jak dochodzi do odbioru prac nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na e-maile, nikt nic nie wie. Administrator techniczny niby ma osobne stanowisko, a udaje, że decyzje podejmuje kto inny. Żenada. Straciłem pieniądze, czas i nerwy. Jak już podpiszą odbiór, to nie płacą w terminie. Sądzę, że celowo! Zapłacili gruuuuuubo po terminie. Także przestrzegam przed współpracą!!!!!!!!! Nie dajcie się nabrać jak ja!
Przedmiotem zlecenia w tej konkretnej sytuacji było wykonanie oznakowania poziomego parkingu należącego do wspólnoty mieszkaniowej (wymalowanie linii oraz miejsc dla osób niepełnosprawnych). W trakcie odbioru prac zgłosiliśmy nasze zastrzeżenia dotyczące: 1. zawyżonych o ok. 110 mb obmiarów długości wymalowanych linii, 2. kruszenie się powłoki malarskiej na miejscach dla osób niepełnosprawnych oraz 3. nieuporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Po usunięciu przez wykonawcę stwierdzonych nieprawidłowości, zlecenie zostało rozliczone.
Dzień dobry! Od dwóch tygodni piszę maile, że w moim mieszkaniu nie działa ogrzewanie i nikt nie rozwiązuje problemu. Po pierwszym oddzwonieniu, po 3 dniach przysłali hydraulików, ci coś zrobili i pojawiło się ogrzewanie. Ale dzień później grzejniki znów były zimne, a na moje listy nikt nie odpowiada. Hydraulik przez telefon powiedział, że nie wie jak i co trzeba naprawić. Czy to jest normalna odpowiedź? Może trzeba zatrudnić bardziej kompetentnego hydraulika? W nocy na zewnątrz panują minusowe temperatury, a w mieszkaniu jest bardzo zimno. Czy w Twojej firmie są osoby odpowiedzialne za zajmowanie się takimi sprawami?
Biuro dla pracowników ciasne,siedzi jeden na drugim.(usunięte przez administratora).Nie przemyślane decyzje wykonania prac trzeba się spierać o kolejność wykonania prac,generują wysokie koszty administracyjne jak.korespondencja itp
W lipcu 2020 r. Spółka zmieniła biuro. Obecnie funkcjonujemy w kameralnym budynku biurowym przy ul. Wenedów 4 w Poznaniu. Komfort pracy i obsługi naszych Klientów uległ znacznej poprawie.
Praca w fatalnych warunkach, jeśli pójdziecie na rozmowę kwalifikacyjną przyjrzyjcie się jak wygląda biuro, temu że jedna osoba praktycznie siedzi drugiej na głowie. Hałas w biurze jest taki, iż nieraz trzeba wyjść na dwór by porozmawiać, co więcej oszczędzają pieniądze na sprzątaniu i sami administratorzy muszą ustalać dyżury śmieciowe, gdzie te śmieci opróżniają. Poza tym kierownictwo (zwłaszcza mam tu namyśli Pana P) jest bardzo niemiły i w niczym kompletnie nie pomaga. Jedyny plus jest taki, że ma się pewną niezależność w działaniu, oraz miły zespół współpracowników. Do tego należy dodać jeszcze opóźnienia w wypłacie wynagrodzenia.
W lipcu 2020 r. Spółka zmieniła biuro. Obecnie funkcjonujemy w kameralnym budynku biurowym przy ul. Wenedów 4 w Poznaniu. Komfort pracy i obsługi naszych Klientów uległ znacznej poprawie. Opinia o opóźnieniach w wypłacie wynagrodzeń jest całkowicie nieprawdziwa i krzywdząca. Przez blisko 20 lat funkcjonowania Spółki nigdy nie doszło do takiej sytuacji.
Proszę przyjść i zobaczyć jak wygląda biuro... (usunięte przez administratora) Wygląda jak magazyn. Zarządzanie żadne. W naszym bloku nic nie jest robione na czas, nasze prośby są ignorowane. (usunięte przez administratora)
W lipcu 2020 r. Spółka zmieniła biuro. Obecnie funkcjonujemy w kameralnym budynku biurowym przy ul. Wenedów 4 w Poznaniu. Komfort pracy i obsługi naszych Klientów uległ znacznej poprawie.
Atmosfera w firmie jest tworzona przez wspaniałych współpracowników i gdyby nie oni, ciężko by się tu pracowało. Nowe biuro ma być "już wkrótce" i tak od kilkunastu miesięcy. Człowiek siedzi na człowieku, jest ogromny hałas, tak, że trzeba wychodzić rozmawiać na dwór. Szefowie są w porządku, gorzej z kierownikami, którzy nie wspomogą w niczym, a jeszcze okrzyczą.
Nowe biuro jest bo Współwłaściciele spółki dorobili się a może wpisali się do cudzej własności i dobrze prosperują bo już maja z niej zyski .Ciekawe !!!
W lipcu 2020 r. Spółka zmieniła biuro. Obecnie funkcjonujemy w kameralnym budynku biurowym przy ul. Wenedów 4 w Poznaniu. Komfort pracy i obsługi naszych Klientów uległ znacznej poprawie.
Firma godna polecenia. Dba o powierzone nieruchomości. Nie spotkałem się z brakiem zainteresowania, czy nieprofesjonalnym podejściem do tematu po zgłoszeniu problemu. Zatrudnia prawdziwych fachowców i znawców tematu.
i 58 podaj adres tej czystej i zadbanej nieruchomości bo nie wierze -to chyba nowo wybudowany obiekt .(usunięte przez administratora)
Czy ci pracownicy są na stałe przypisani do tego jednego miejsca, czy też obsługują i dbają o inne? Czy ktoś interweniował osobiście u pracodawcy w sprawie tego brudu i chwastów itd.?
A czy to jest portal o usługodawcy czy o pracodawcy? Od takich opinii jest możliwość wystawienia komentarzy na Google.
mało chyba kto o tym wie i to rozroznia, ale czasem z opini klientow tez mozna wyciagnac jakies wnioski o firmie, prawda?
Jako były pracownik mam zgoła odmienne zdanie. Klient nie ma bladego pojęcia odnośnie warunków pracy a swoje opinie powinien wystawiać gdzieś indziej.
Dokładnie. czy w takim razie możesz powiedzieć na jakiej umowie można pracować? Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy są zagwarantowane?
Wszystko jest, jedynie trzeba mieć swój samochód do wykorzystywania w celach służbowych (paliwo jest rozliczane).
No rozumiem, czyli wtedy z marszu odrzucają jeśli kandydat mówi, że nie ma takiego do dyspozycji czy jednak nie próbują jakoś pomóc? Bo może ktoś kto im wpadł w oko na rozmowie miałby właśnie tego typu problem?
Co chwilę widzę że ogłaszają się na pracuje albo olx. Czy firma się powiększa czy jest taka rotacja?
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego teamu w Infostate Nieruchomości Sp. z o.o.?
(usunięte przez administratora)zarządzają naszym blokiem i nic nigdy nie jest zdobione opiekun co chwile się zmienia, nie wiadomo dla czego, żadne sprawy księgowe nie są na czas (usunięte przez administratora)
Mógłbyś powiedzieć coś więcej? Rozumiem, że inaczej oceniasz zarządzanie Infostate Nieruchomości. Jesteś zadowolony, czy nie do końca?
Jak można być tak nieodpowiedzialnym i kazać ludziom przychodzić teraz do pracy i spotykać się z innymi w sprawach służbowych!!!! wszystkie firmy pracują zdalnie a wasi pracownicy chodząc do pracy narażają swoje rodziny,dzieci, dziadków- gdyż często mieszkają razem ze starszymi ludźmi. To bardzo nieodpowiedzialne i tylko świadczy źle o ludziach którzy zarządzają tą firmą. Posiadając zdalny pulpit, Skype itp.można normalnie funkcjonować ,a w szczególności w firmie o Państwa profilu. To skandal tak narażać łudzi.
Mam wrażenie, że niektórzy szukają na siłę powodów żeby firmę przedstawić w złym świetle. Może to inspiracje konkurencji?
Więcej optymizmu a nie takie oskarżanie o wszystko . Dobrze sie pracuje i polecam!
Czy w Infostate Nieruchomości Sp. z o.o. zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?
Przedstawiają się jako profesjonalna firma z(usunięte przez administratora) ale uprzedzam nie wygląda to tak jak naświetlają.Daleko im do profesjonalności gdyż zatrudniają stażystów (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Infostate Nieruchomości Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Infostate Nieruchomości Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.