Pytania do firmy Imperial Ceramika
Czy nowo zatrudnione osoby w Imperial Ceramika otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Czy pracownicy w Marta Łata Imperial dogadują się między sobą?
Dwie transakcje - SUPER Transakcja pierwsza na początku grudnia - płytki patchworkowe do łazienki. Wybieramy upragniony model, oglądamy na kilku różnych monitorach, pytamy sklepu czy płytki są w rzeczywistości jaśniejsze, czy ciemniejsze niż na zdjęciach (jak wiadomo zdjęcie i monitory nigdy nie oddają w 100% odcieniu rzeczywistego) , pada odpowiedź - ciemniejsze niż na zdjęciach. Świetnie ! Bierzemy zatem wersję jaśniejszą. Zamówienie dociera po dwóch dniach, odpakowujemy paletę, płytki....są jasne. O wiele jaśniejsze niż na zdjęciach. Pytamy sklepu o możliwość wymiany - oczywiście, nie ma problemu, ale ciemniejsze będą dopiero na początku stycznia, koszt wymiany niższy niż standardowa cena przewoźnika. Ok, poczekamy. . . Ostatecznie z początku stycznia zrobił nam się styczeń 27dmy. Dodatkowo obsługa działu reklamacji na maile odpisuje niechętnie i rzadko, przez telefon konkretów także nie podaje. Po kilkunastu mailach, w tym kilku bez konkretnej odpowiedzi, kilkunastu telefonach (oczywiście naszych, gdyż obiecane "oddzwonię" nigdy nie miało miejsca) wymusiliśmy przesłanie płytek w ostatnich dniach stycznia - jednak wymagało to determinacji i cierpliwości. Transakcja druga - początek lutego - płytki do korytarza. Sytuacja nieco inna, upatrzony model płytek dostępny w Obi od ręki. Cena 99zł/m. Wewnętrzny ***** podpowiada nam żeby sprawdzić w internecie. Są ! 55 zł /m2, czyli połowa ceny. Gdzie ? IMPERIAL Zależało nam na terminie, gdyż ekipa nie miała dla nas już zbyt wiele czasu. Postanowiliśmy jednak spróbować. Płytki zamawialiśmy w środę późnym wieczorem, w polu uwagi zwróciłam się w prośbą o możliwie szybką wysyłkę. Zamówienie zostało wysłane w czwartek, dotarło do nas w piątek. Obsługa expres, miło i bez zastrzeżeń.