Pytania do firmy Forum Media Polska Sp. z o.o
(usunięte przez administratora) Omijajcie wielkim łukiem! Czy są tu osoby poszkodowane i chciałyby nawiązać kontakt? ari.to.ja.12345 małpa gmail.com. Wczoraj zadzwoniła do mnie konsultantka oferując mi magazyn psychologiczny CHARAKTERY za 219 zł za rok. Po kilku godz dostałam e-mail ze właśnie odbyła się rozmowa i zamówiłam PIES Z CHARAKTEREM i nie mogę odstąpić od umowy bo to dostęp online też który miał być osobnym e-mailem którego nie dostałam. Pisałam e-maile - bez odpowiedzi. Dzwonię - nie odbiera nikt. Zgłosiłam sprawę do UOKiK - czekam. Unikajcie tej firmy!!!
Dzień Dobry, prosimy o wiadomość na adres zgloszenie@forum-media.pl. Postaramy się pilnie przeanalizować to zgłoszenie
Jaki jest styl zarządzania w Forum Media Polska Sp. z o.o?
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Forum Media Polska Sp. z o.o?
Witam również doznałam (usunięte przez administratora) z ich strony niekompetentna rozmowa przerwana w trakcie .. chodziło o kurs dziecka z autyzmem.. mówię kobiecie że jestem chętna na kurs ale porozmawiam z pania dyrektor jak dokonać płatności czy ja mam płacić czy też ona bo niby jak indywidualnie to wychodzi taniej ... ????... rozmowę coś przerwało i brak kontaktu nie szło się dodzwonić. Nagle informacja o fakturze i dostępie... więc się pytam co to za polityka robiłam 6 kursów w tamtym roku i na logikę ... najpierw się płaci a potem dostaje materiały ... a nie na odwrót ... nie zdążyłam z pania dyrektor pogadać o tym i nagle już faktura .. bzdura i (usunięte przez administratora) ... i straszenie windykacja mimo że nie zrobiłam żadnego kursu do cholery.... czy ktoś mi powie co z tą firmą windykacyjną? Bo nie wiem czy iść na policję z tym .
Dzień Dobry, bardzo prosimy o przesłanie wiadomości na skrzynkę zgloszenie@forum-media.pl. Przeanalizujemy Pani sprawę.
Rok temu żona zrezygnowała z prenumeraty, no ale nie zrobiła tego zgodnie z regulaminem, czyli z wyprzedzeniem. Zapłaciliśmy co prawda ze zniżką kolejny rok, taka mała łyżka miodu w beczce dziegciu. Żona oczywiście otrzymała potwierdzenie, że moja rezygnacja została przyjęta i wprowadzona do systemu. 'Rezygnacja obowiązuje od: 05-12-2022" Nie zdziwiłem się jak żona otrzymała fakturę na kolejny rok :) Naprawdę wy tak poważnie? Nadal będziecie straszyć sądami i komornikiem? Jak przy poprzedniej fakturze, nawet po miesiącu od opłacenia straszyliście i domagaliście się potwierdzenia. Musieliście dostać pdfa żeby uwierzyć? Najlepsze jest to, że żona otrzymała odpowiedź na maila z bok, że mają wolne do stycznia i odpowiedzą w nowym roku. A czas do zapłaty za tyka to już za trzy dni będą mnie straszyć komornikiem. Prowadzicie wydawnictwo edukacyjne?
Czy urlop w Forum Media Polska Sp. z o.o jest płatny 100%?
Wiecie może, czy w Forum Media Polska Sp. z o.o szukają chętnych na staż?
Cześć :) Jeżeli jesteś zainteresowany odbyciem stażu w naszej firmie wyślij aplikację na adres rekrutacja@forum-media.pl z informacją jaki obszar Cię interesuje :)
Dzień dobry, Czy może się ktoś wypowiedzieć na temat Trener – Expert sprzedaży Call Center FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.O firmie? Jak się traktuje w firmie pracownika, czy jest ciągła rotacja, czy atmosfera jest ok czy raczej omijać szerokim łukiem?
A to było gdzieś ogłoszenie na to stanowisko? Nie mogę nic znaleźć... Kojarzysz czy wysokie mieli tam wymagania?
Dzień dobry, czy ktoś orientuje się, na jakie wynagrodzenie można liczyć na stanowisku Call Center Manager w Poznaniu? Wiadomo - różnie od doświadczenia itp., ale chodzi mi o realne widełki. Czy to zarobki rzędu 3-4 na rękę, czy 5-8.
Mogłoby się wydawać, że firma Forum to rzetelne wydawnictwo. Rozmowa rekrutacyjna przebiegła w miłej atmosferze i na tym pozytywy się kończą. Pozory mylą. Proszę pamiętać, że nie tylko Państwo oceniają kandydata podczas rozmowy kwalifikacyjnej, ale również kandydat ocenia Was jako firmę i wyrabia sobie opinię, która idzie dalej. Jeśli umawiają się Państwo na odpowiedź co do wyniku procesu rekrutacji, zaznaczając przy tym, że jeśli wynik będzie negatywny też Państwo poinformują o tym w konkretnym terminie, a tego kontaktu nie ma - świadczy to jedynie o firmie - o jej braku kompetencji i braku profesjonalizmu. Takie zachowanie utwierdza mnie w przekonaniu, że złożenie aplikacji do Państwa firmy nie było słuszne. Zastanówcie się Państwo czy takie praktyki są stosowne? Czy niespełnione zobowiązania budują jakość Państwa marki?
Czyli jesteś zły że się nie dostałeś? ;-) Nie No tak na serio to przykro mi, a dowiedziałeś się chociaż ile kasy, proponowali już ci coś?