DEKORIAN
przez dymek, 2015-01-16 19:25:58
Praca nawet spoko . Wiadomo jak to w handlu pozyskanie klienta i tworzenie relacji z klientem . Mi pracowała się bardzo dobrze zarobki ok. Co jakiś czas firma robi różne motywacyjne programy(dodatkowa prowizja,wyjazdy na narty itd)
Pracowałem w tej firmie 4 lata i nie narzekałem. Ale jak ktoś jest cienki to mu współczuje :) . Reasumując dobry system szkoleń zarobki w miarę ok (premia zawsze wypłacana) .
W tej chwili pracuje jako projektant wnętrz i realizuje swoje marzenia dzięki nim udało mi się je zrealizować.

Formacja
przez RRR, 2014-09-05 14:46:32
SUPER ATMOSFERA MLODZI LUDZIE FIRMA IDZIE DO PRZODU WIDAC WAS NA RYNKU

Fabryka Porcelany ,,Krzysztof"
przez Steffen, 2015-01-01 22:09:13
Atmosfera jak atmosfera. Robota jak robota. Jak dla mnie w bardzo dobrze po doswiadczeniach w malych firmach odmiana na bardzo duzy plus. Jeśli masz jakiekolwiek pojęcie, np. poprzez kogoś z rodziny o pracy przy porcelanie - w końcu tego troche było w Wałbrzychu - to dowiesz się jak to wygląda. WIele się zmieniło przynajmniej jak porównuje z tym co bylo za mojej mamy w tej firmie. Moim zdaniem na lepsze, wg mamy na gorsze. Ale jak ktos pracowal w PRL-u to zawsze bedzie narzekal na terazniejszosc, tak samo jak narzekajacy tutaj pracownicy robiacy w firmie od lat poczatku lat 90 - na szczescie to mala grupa. Mlodzi i wiekszosc odpowiedzialnych ludzi chce pracowac. Jak jestes w tej grupie to sie bedziesz czuc dobrze.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paulina Żurowska- Wrzesińska - Altom Sp. z o.o. Sp.k."
Jak opisałaby Pani firmę Altom w trzech zdaniach? Firma Altom to przedsiębiorstwo działające na polskim i europejskim rynku od 25 lat. To lider jeśli chodzi o nowoczesne, innowacyjne rozwiązania dla kuchni i domu. Altom to jakość i doświadczenie zdobyte przez wiele lat rozmów z naszymi klientami oraz partnerami. 
Jesteście jednym z największych ogólnopolskich dostawców artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia domu. Jak wyróżniacie się na tle konkurencji? Wyróżników jest co najmniej kilka – przede wszystkim stawiamy na jakość i estetykę naszych produktów, stąd też nasze motto: Chcemy by piękno zagościło w każdym domu. Poza tym w naszej ofercie znaleźć można marki uznanych producentów europejskich, których jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w naszym kraju. Innym istotnym wyróżnikiem – jest własne studio projektowe – Altom Design Studio, w którym tworzymy unikatowe, autorskie kolekcje i dekoracje obejmujące porcelanę, tekstylia, naczynia czy dodatki. Warto również zaznaczyć, że jako jedyny dystrybutor w kraju – stworzyliśmy od podstaw pełen, kompletny fason porcelany o nazwie MariaPaula, który jest odpowiedzią na współczesne potrzeby naszych klientów. MariaPaula to najwyższa jakość i precyzja wykonania – produkujemy ją w znanych w Polsce i Europie fabrykach porcelany Ćmielów & Chodzież oraz w fabryce Karolina.  ...
"Wywiad z Marek Janik - FLORENTYNA ZpChr"
Pod koniec lat 80. dwóch braci postanawia założyć firmę Florentyna, zatrudniając początkowo 4 pracowników. Obecnie pracuje u Was ponad 450 osób. Jaka jest Wasza recepta na sukces? Podstawą osiągnięcia sukcesu jest pełne zaangażowanie pracowników. Jest to możliwe, kiedy praca okazuje się przede wszystkim pasją, a nie codziennym obowiązkiem. Nieszablonowe podejście do zadań - co niewątpliwie jest domeną naszego zespołu - sprawia, że jesteśmy niekwestionowanym liderem na rynku.
Osiągnęli Państwo miano czołowego producenta produktów AGD w Polsce. Z jakimi największymi trudnościami przyszło się Wam zmierzyć? Moim zdaniem nie należy mówić o trudnościach, a raczej o wyzwaniach, którym sprostaliśmy. Przede wszystkim naszą ofertę musieliśmy dostosować do wymagań rynku. Staraliśmy się reagować szybko i działać niestandardowo, aby nasza oferta zawsze była konkurencyjna. Wciąż szukaliśmy obszarów, które można zagospodarować, intensywnie nawiązywaliśmy relacje biznesowe. Jednak przede wszystkim mieliśmy świadomość tego, że trzeba się cieszyć ze wszystkich, nawet najmniejszych sukcesów. To wszystko doprowadziło nas do wysokiej pozycji, którą obecnie zajmujemy na rynku. ...
"Wywiad z Maja Chabińska-Rossakowska - DHL Express"
Jak wyglądały początki DHL w Polsce? Dzisiejszy DHL jest globalną marką. W Polsce jesteśmy obecni już ponad 24 lata. Pozycja firmy ukształtowała się głównie dzięki wydarzeniom sprzed 12 lat. W 2003 roku DHL International Poland połączył się z krajowym liderem w usługach kurierskich - firmą Servisco. Rok później została zarejestrowana spółka DHL Express (Poland). W 2014 roku rozpoczęto proces większej specjalizacji spółki w usługach logistycznych, czego następstwem było wyodrębnienie w jej strukturach, organizacji DHL Parcel skoncentrowanej na krajowym rynku kurierskim i rozwiązaniach dla e-commerce. Dzisiaj mamy firmę DHL Express (Poland), w skład której wchodzi dywizja DHL Parcel - najliczniejsza pod względem zatrudnionych osób, DHL Express odpowiadająca za międzynarodowe usługi ekspresowe oraz DHL Fracht specjalizujący się w transporcie całopojazdowym. Markę DHL w Polsce reprezentują także DHL Supply Chain - lider rynku w logistyce kontraktowej i DHL Global Forwarding - globalny spedytor w transporcie lotniczym i morskim. Od lat utrzymujemy pozycję lidera w branży logistycznej, zdobywamy uznanie i liczne wyróżnienia, m.in. za politykę personalną. ...