Podziel się swoją opinią o pracodawcy. Sprawdź jak to komentują inni i zostaw swoją opinię - Twoja opinia ma znaczenie. więcej >>
DEKORIAN
przez dymek, 2015-01-16 19:25:58
Praca nawet spoko . Wiadomo jak to w handlu pozyskanie klienta i tworzenie relacji z klientem . Mi pracowała się bardzo dobrze zarobki ok. Co jakiś czas firma robi różne motywacyjne programy(dodatkowa prowizja,wyjazdy na narty itd)
Pracowałem w tej firmie 4 lata i nie narzekałem. Ale jak ktoś jest cienki to mu współczuje :) . Reasumując dobry system szkoleń zarobki w miarę ok (premia zawsze wypłacana) .
W tej chwili pracuje jako projektant wnętrz i realizuje swoje marzenia dzięki nim udało mi się je zrealizować.

Formacja
przez RRR, 2014-09-05 14:46:32
SUPER ATMOSFERA MLODZI LUDZIE FIRMA IDZIE DO PRZODU WIDAC WAS NA RYNKU

Fabryka Porcelany ,,Krzysztof"
przez Steffen, 2015-01-01 22:09:13
Atmosfera jak atmosfera. Robota jak robota. Jak dla mnie w bardzo dobrze po doswiadczeniach w malych firmach odmiana na bardzo duzy plus. Jeśli masz jakiekolwiek pojęcie, np. poprzez kogoś z rodziny o pracy przy porcelanie - w końcu tego troche było w Wałbrzychu - to dowiesz się jak to wygląda. WIele się zmieniło przynajmniej jak porównuje z tym co bylo za mojej mamy w tej firmie. Moim zdaniem na lepsze, wg mamy na gorsze. Ale jak ktos pracowal w PRL-u to zawsze bedzie narzekal na terazniejszosc, tak samo jak narzekajacy tutaj pracownicy robiacy w firmie od lat poczatku lat 90 - na szczescie to mala grupa. Mlodzi i wiekszosc odpowiedzialnych ludzi chce pracowac. Jak jestes w tej grupie to sie bedziesz czuc dobrze.

Pomóż innym w znalezieniu idealnego pracodawcy - Dodaj opinie o pracodawcy więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

W Łodzi według Głównego Urzędu Statystycznego stopa bezrobocia rejestrowanego w lutym 2017 roku wynosiła 7,9 proc. Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje jednak, że brakuje osób zainteresowanych podjęciem oferowanego przez urząd zatrudnienia. Dlatego ważne jest, aby podjąć skuteczną walkę z zawodowymi bezrobotnymi, którzy jedynie zawyżają statysty...
Czytaj więcej >>
Łódź prężnie się rozwija pod kątem gospodarczym. Na terenie miasta powstają nowe fabryki i zakłady produkcyjne, w których pracę znajdują mieszkańcy miasta i całego powiatu. Dzięki temu bezrobocie w Łodzi w ciągu ostatnich kilku miesięcy zdecydowanie maleje. Obecnie pojawiła się informacja o utworzeniu kolejnych miejsc pracy w Łodzi, w fabryce Emers...
Czytaj więcej >>
Łódź od wielu lat zmaga się z rosnącym zadłużeniem z tytułu zaległych opłat za czynsz. Szacuje się, że zadłużenie w lokalach komunalnych znajdujących się w Łodzi wynosi już ponad 180 mln zł. Problem ten dotyczy więcej niż 18 tys. lokatorów. Część z nich może zdecydować się na odpracowanie swojego długu, na dodatek za wyższą stawkę […]...
Czytaj więcej >>
Utrata pracy, zwłaszcza w przypadku żywiciela rodziny, który ma na utrzymaniu co najmniej kilka osób, szybko może doprowadzić do znacznego zadłużenia się takiej osoby. Jeśli dotyczy to mieszkańca Łodzi, ma on szansę szybko „stanąć na nogi” i wyjść ostatecznie z kłopotów finansowych. Wiąże się to z rewolucyjnym programem, jaki został uruchomiony prz...
Czytaj więcej >>
Centrum Obsługi Klienta w Łodzi będące własnością jednego z czołowych operatorów sieci komórkowej T-Mobile poszukuje nowych pracowników. Kto ma szansę na zatrudnienie w siedzibie przy ulicy Żeligowskiego 8/10? T-Mobile operator sieci komórkowej Firma T-Mobile jest doskonale znana w Polsce jako operator telefonii komórkowej GSM. Początkowo funkcjono...
Czytaj więcej >>
Nowa inwestycja skandynawskiej firmy Digital Workforce w Łodzi daje szansę na zatrudnienie nawet 30 pracowników do końca 2017 roku. Kogo poszukuje zagraniczny pracodawca i jakie warunki pracy oferuje? Inwestycja Digital Workforce w Łodzi Firma Digital Workforce to skandynawskie przedsiębiorstwo specjalizujące się w automatyzacji procesów, tzw. Robo...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Dziewulska - IBM"
IBM to jeden z pierwszych na świecie koncernów informatycznych o ponad 100-letniej tradycji, założony w 1911 roku w Stanach Zjednoczonych. W Polsce pojawił się jednak dopiero osiemdziesiąt lat później. W 1991 roku otworzyliśmy polski oddział firmy IBM Polska Sp. z o.o. Główna siedziba firmy znajduje sięw Warszawie, a w ciągu kolejnych lat powstawały oddziały w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu. W tym ostatnim mieście ulokowaliśmy nasze Security Operation Center. Jesteśmy obecni również w Krakowie, gdzie znajduje się Software Lab, który 2015 roku obchodził swoje 10-lecie. Obecnie na świecie zatrudniamy ponad 379 tys. osób w ponad 170 krajach. Zajmują się oni głównie usługami doradczymi i informatycznymi oraz tworzeniem oprogramowania. W 2014 roku IBM zarejestrował ponad 7,5 tysięcy nowych rozwiązań patentowych i od ponad dwudziestu lat jest światowym liderem w tej dziedzinie. Pracownicy IBM Polska w 2014 roku opatentowali siedem rozwiązań IBM.
Jakie usługi i produkty oferujecie Waszym klientom? IBM Polska zapewnia pełną ofertę usług doradczych oraz produktów potrzebnych do cyfrowej infrastruktury, zarówno dla dużych przedsiębiorstw, administracji państwowej, jak i dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Pomagamy samorządom we wdrażaniu idei Inteligentnego miasta do poprawy bezpieczeństwa i jakości życia dla obywateli. Nasi konsultanci pracowali pro-bono m.in. w Katowicach, Gdańsku, Łodzi i Lublinie. Budujemy systemy analizy danych dla największych przedsiębiorstw i instytucji publicznych oraz dostarczamy najnowszą wiedzę oraz technologie do średnich i mniejszych firm w Polsce. ...
"Wywiad z Renata Szczeblewska - ZREW Transformatory S.A."
2016 rok to Wasze święto. Zgadza się. Spółka ZREW Transformatory w tym roku obchodzi jubileusz 60-lecia powstania. Firma od 1956 roku, czyli od początku swojego istnienia specjalizuje się w olejowych transformatorach mocy. Zawsze byliśmy częścią dużej organizacji, obecnie należymy do szwajcarskiego holdingu R&S.
Co wytwarzacie? Produkujemy transformatory mocy, transformatory blokowe o mocy do 120 MVA i napięciu do 145 kV oraz transformatory specjalne, piecowe i przystosowane do zasilania układów prostownikowych na zamówienie. Dla naszych klientów wykonujemy także modernizacje, remonty oraz pełną diagnostykę olejowych transformatorów mocy. Każdy transformator wymaga indywidualnego projektu, jest to więc produkt personalizowany, dostosowany każdorazowo do wymagań zamawiającego.
Dla kogo te wszystkie produkty oraz usługi? Naszymi klientami są głównie duże spółki dystrybuujące energię elektryczną, elektrownie i elektrociepłownie oraz największe firmy przemysłowe. Mam tu na myśli np. huty czy kopalnie.
Pracy więc pewnie nie brakuje. Jakim zespołem dysponujecie? Zatrudniamy 200 pracowników, w tym 121 pracowników produkcji. Wśród nich są elektromonterzy odpowiedzialni za montaż części aktywnej transformatora. Dalej mamy spawaczy spawających kadzie do transformatora i są jeszcze nawijacze, odpowiedzialni za wykonywanie uzwojeń transformatora. Wśród zatrudnianych przez nas 35 inżynierów są specjaliści pracujący w dziale konstrukcyjnym, serwisie, a także w dziale sprzedaży. Są to inżynierowie najczęściej o specjalnościach związanych z elektrotechniką i mechaniką. Spółka jest w pełni samodzielna, więc zatrudniamy także pracowników do działów administracji, księgowości i kadr. ...
"Wywiad z mgr farm. Jarosław Bogucki - Zakład Farmaceutyczny Amara sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment w firmie i kiedy nastąpił? Myślę, że nie da się wyznaczyć jednego kluczowego momentu dla AMARY. Zależy z jakiej perspektywy patrzymy. Jednym z kluczowych momentów było na pewno przeniesienie siedziby na ul. Stacyjną 5, czyli do zakupionych tam budynków, ale ważnym momentem było także przekroczenie setki, jeżeli chodzi o liczbę zatrudnionych osób. Przełomowym czasem był także rok 2014. Świętowaliśmy wówczas 20-lecie firmy i wprowadziliśmy na rynek dwie marki – AMADERM i RINOZINE. Tych kluczowych momentów było więc dość sporo.
Przekroczenie 100 osób zatrudnionych to było dla Państwa istotne wydarzenie. Ile osób zatrudniają Państwo obecnie? Aktualnie zatrudniamy dokładnie 203 osoby.
Wspomniał Pan, że AMARA istnieje na polskim rynku ponad 20 lat. Czy kiedyś było łatwiej rozkręcić i utrzymać biznes? Chyba łatwiej założyć i utrzymać firmę handlową – z oczywistych przyczyn wynikających z realiów rynkowych. Czy jednak było to łatwiejsze w przypadku firmy produkcyjnej i to z branży farmaceutycznej? Chyba jednak nie. Kiedy AMARA powstawała nie było tak wielu regulacji prawnych, ale przez to istniejące przepisy czy inne normy nie wskazywały jednoznacznych rozstrzygnięć, jak należy np. przeprowadzić proces rejestracji. Na przestrzeni ponad dwudziestoletniej działalności AMARY polska gospodarka i branża farmaceutyczna znacznie się zmieniły. Czy na lepsze, czy gorsze – trudno ocenić. Mamy za sobą duże doświadczenie, dzięki temu jest łatwiej. Ale pojawiło się sporo firm konkurencyjnych, co sprawę utrudnia. Wady i zalety obecnej sytuacji można by wymieniać bez końca. ...