Polimex - Mostostal S.A.

Jarocin

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 318 ocen.

Opinie o Polimex - Mostostal S.A.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Polimex - Mostostal S.A.

Marta

Czy ktoś może zdecydował się na udział w rekrutacjach, o których wspominałam w ostatnim komentarzu? Bardzo ciekawi mnie, jak wygląda obecnie proces rekrutacyjny w Polimex - Mostostal S.A.. Firma jest dużym zakładem pracy, a w takich miejscach proces ten może być już usystematyzowany, a co za tym idzie - może w innych przypadkach wyglądać podobnie.

Marta

Firma dodała w tym miesiącu wiele nowych ofert pracy. Jak oceniacie tego pracodawcę?

tifex

Też nie widziałem tej oferty, może była ale zniknęła @andrzej, ale mają inne, tylko, że już trzeba mieć wykształcenie wyższe np na Specjalistę do spraw badań nieniszczących.

monter

Wiecie może czy w firmie obecnie szukają monterów rurociągów na zagranice?

ewelinkaw24

Szukam pracowników budowlanych. Zakwaterowanie, wypłaty w terminie. Obecnie montaż płyt k/g. (usunięte przez administratora)

nie warto

wpis 7 pozycji wcześniej (k - 2014-07-23 01:42:28) powinien być podbisany kw Każdy kto bywał na zebraniach z pracownikami (na których dowiadywaliśmy się że jest tak dobrze że jest świetnie i najlepiej i w okóle, że aż nie ma na wypłatę) rozpozna ten styl.

Bunt

Firmy w działce budowlanej w obecnych czasach sporo ryzykują pakując się w jakieś większe konkursy i przetargi. Nie można mieć pewności co do płynności wielu instytucji czy podwykonawców. Po euro 2012 bałagan jaki się narobił jest naprawdę wielki. A wystarczyłoby być bardziej człowiekiem a nie potworem nastawionym na wyłudzenia - oczywiście nie oskarżam tutaj personalnie firmy... szkoda tych strat.

omlet

No własnie, jak sobie teraz radzi polimex mostostal, bo ja również naczytałem sie w Internecie wielu dziwnych artykułów i mam wrazenie, że chyba zarabia sie tutaj minimalna krajową i w dodatku pensje nie zawsze są na czas. Sporo ludzi narzeka, a chyba firma wychodzi z dołka, nie? Możecie napisac cokolwiek o ich aktualnej sytuacji, zleży mi na informacji od pracownika.

marko

Polimex mostostal to znana firma, ale w Internecie mają takie sobie opinie, jest sporo artykułów o problemach finansowych, także zapytam jak obecnie oni sobie radzą? Czy macie pensje wypłacane na czas? W ogóle na ile mozna teraz obecnie liczyć, czy aby nie ma tu pensji w okolicach minimalnej krajowej?

Tawik

To miałem na myśli, że tendencja zaczyna się zmieniać. Ale na przyszłość musimy się ustrzec przed braniem kontraktów których nie będziemy w stanie zrealizować (jako kraj, jako firma). W ten sposób wielu podwykonawców upadło, którzy w swojej ofercie naprawdę mieli sporo do oddania. A zadecydowała i tak uczciwość innych ludzi. Mam nadzieję, że tacy w branży już istnieć nie będą.

k

Ja pracuje i moge powiedziec ze mimo ogromnych trudnosci polimex engineering czyli spadkobierca cpp i nie tylko, powinien wysc na prosta. Szeroko pojety zarzad dziala pelna para. Nie mozna mowic na sto procent ale walczymy o utracone tamaty jak i nowe i idzie to coraz lepiej. Jestem tylko szeregowym pracownikiem ale wierze w ta firme a niech kazdy mysli wg wlasnego rozumu

mix

Pojawiło się ostatnio kilka ogłoszeń o pracę z PXM. Zastanawiam się czy wysłać CV i jakoś odwagi nie mam czytając jaka tam sytuacja. Mam więc pytanie do tych co tam pracują: czy są chętni do pracy? ktoś przysyła CV? bo może wyolbrzymiam i nie należy się przejmować tylko słać.

IBL

Czy ktoś mógłby mi napisać czy Polimex Engineering to bezpośredni spadkobierca/ następca CP Polimex-Mostostal? Ktoś może coś napisać o tej firmie?

nie pracownik

Czytam te wypowiedzi o zatopionym statku i wymiotować mi się chce o pochlebstwach dla tych co to do końca niby próbowali walczyć żeby ratować niby pracę dla innych. Oni myśleli tylko o sobie żeby ratować się przed odpowiedzialnością a gdzieś mieli pracowników. Ja nigdy nie pracowałem w tej firmie ale składałem do nich swoją ofertę pracy. Jak firma miała się dobrze to kolesie nawzajem się zatrudniali, a jak zaczęła padać to w okresie przełomu roku 2013 i 2014 dzwonili do mnie zapraszając na rozmowę, a jak widzę to był okres upadku i nie rozumiem poco chcieli zatrudniać. Cieszę się że już po wcześniejszych doświadczeniach z inną firmą nie zrobiłem tego błędu i nie zmieniłem pracy, bo nagle zaraz został bym na lodzie, a ci wszyscy kolesie i tak mieli nową pracę po układach, a mnie została by czapka i pod kościół.

anonim

(usunięte przez administratora)

feniks

Poszukajcie w internecie Profesor (usunięte przez administratora) pozdrawiam serdecznie:):):):)

ostatni Mohikanin

Ruszyła budowa bloków 5 i 6 w elektrowni Opole Polscy Projektanci mogą obejść się smakiem projektować będą włosi niemcy hiszpanie to załatwila nam unia europejska pod wodza niemiec banki niemieckie majace uddziały w polsce skutecznie wykonczyły Polimex-Mostostal jedyną polska spółkę która miała pakiet wiekszosciowy w kontrakcie opolskim, celowe utrudnianie rozpoczęcia budowy miało na celu wcześniejsze wykonczenie Polimexu Niemiecka firma pt. Alsthom zagarnęła wszystko doszło do rozbicia centrum projektowego pomimo ze były tematy i kadra ale poprzez uklady bankowe nie było pieniędzy na pensje teraz jest inna firma w miejsce centrum które rozpadło się na wiele pomniejszych spółek nie liczacych sie na rynku projektowym.Reasumując jak mieli projektować i budować Polacy to rozpoczął sią wielki szum o C02 i jego emisji skargi do komisji unii europejskiej i nastąpiło wycofanie się z budowy co pociągnęło za sobą rozpad Polimexu i gdy to się stało to wtedy alsthom zagarnął wszystko czyli pieniadze zasilą inne kraje a nie Polskę została ponadto rozbita jedność projektowa w Polsce Szanowni Koledzy Projektanci Polska to kraj kolonialny aż przykro na to patrzeć smutne to i przykre perspektywa jawi sie ponuro tania sila robocza brak własnego przemysłu całkowita zaleznośc od obcych kapitów i gospodarek Polacy nie potrafia sie jednoczyc w trudnych sytuacjach a bezwzględnie wykorzystują to cwaniacy z zachodu czego najlepszym dowodem jest historia budowy EL. Opole bl.5 i 6

nemo

Każdy chce pracować i normalnie żyć bez względu na to gdzie pracuje chce normalności i stabilizacji życzę wszystkim kolegom i koleżankom którzy pracowali w CPPM takiej stabilizacji i mam nadzieje że dla nas którzy zostaliśmy też spełnią się te życzenia, wszystkiego dobrego :):):)

end

biedna firma... nawet nie ma za co upaść

WBP-wypłata będzie później

Dzwońcie do PIP (porady prawne)- wszystkiego pod katem prawnym się dowiecie od ręki!!!!

nemo
@WBP-wypłata będzie później 02.12.2013 22:25
Dzwońcie do PIP (porady prawne)- wszystkiego pod katem prawnym się dowiecie od ręki!!!!

Nie zamartwiaj się kolego życzę Ci żebyś Ty wszystko ogarnął powodzenia:):):)

xx

Czy to prawda że były Prezes DJ sam się zwolnił - przed upływem okresu wypowiedzenia?

gość
@xx 26.11.2013 17:50
Czy to prawda że były Prezes DJ sam się zwolnił - przed upływem okresu wypowiedzenia?

Tam już chyba została grupka osób, wszystkiego nie ogarną; Kozienice chyba zaprojektują te Panie, które do tej pory były konserwatorami powierzchni płaskich....

Augustus Germanicus

Poszukuje kontaktu z obecnymi pracownikami CP. Zachodnia firma inzynierska oferuje stanowiska dla osob z doswiadczeniem w inzynierii. [usunięte przez moderatora]

propag
@Augustus Germanicus 11.11.2013 10:40
Poszukuje kontaktu z obecnymi pracownikami CP. Zachodnia firma inzynierska oferuje stanowiska dla osob z doswiadczeniem w inz...

Chętnie podejmę współpracę - phupropag@vp.pl

g.s.
@aqq 12.11.2013 10:42
Jestem chętny (i nie tylko ja). Wpadnij pogadamy.

Większość z byłych pracowników CPP ma profile na Linkedin oraz Profeo, tam nas można znaleźć:)

xxx

Masz rację zefel tak było, a to co opisujesz było rezultatem zarządzania biurem przez konkretne osoby, a nie był to tylko zarząd był to również marketing, handlowcy, kontroling, specjaliści od dezorganizacji produkcji.. osoby, które nie miały doświadczenia rynkowego, które o energetyce zawodowej i przemysłowej nie mieli pojęcia, którzy to promowali usługi biura u naszych potencjalnych klientów nie mając żadnego pojęcia o ich potrzebach, którzy brak wiedzy uzupełniali nabytym "doświadczeniem" i pychą korporacyjną. Robili nie to co powinni, robili to co potrafią najlepiej i wiele osób w tych działaniach ich wspierało, a ignorowało, pomawiało o wszelkie zło, tych którzy mieli inne zdanie, gdyż z tej energetyki wyrośli, a dzisiaj jest już za późno na cokolwiek..., trzeba pomóc tym którzy zostali!

Zefel

firmę - oprócz wyższej polityki o której nie mamy pojęcia - położyły źle skonstruowane umowy, słaba pozycja biura w rozmowach z Inwestorami - przy braku wsparcia ze strony Szanownej Spółki Matki; co skutkowało tym że projektanci zamiast skupić się na projektowaniu pisali w kółko raporty dzienne, tygodniowe, miesięczne, zbiorcze i podsumowujące o przekroczonych godzinach, a w "międzyczasie" wydawali rewizje nie do końca dopracowane - bo nie ma czasu, a przecież "i tak będziemy to za niedługo rewidować". Szkoda biura, bo przy lepszej organizacji sprawy mogły potoczyć się inaczej

Taki tam jeden...

Wcale nie musiałem rozmawiać z zarządem (jak co poniektórzy), żeby przejrzeć na oczy, a co do podwyżki, to lepiej się takimi tekstami nie ośmieszaj, bo to, co dostawali szeregowi pracownicy z produkcji, którzy jako jedyni robili na wypłaty, należało się im jak psu micha - włącznie z podwyżką. Skoro masz takie poglądy, to pewnie musiałeś być jednym z tych "na górze" - widać, że o zarządzaniu takim biurem jak CPPM nie masz bladego pojęcia, no ale to przecież podwyżki położyły firmę...

ddd
@Taki tam jeden... 10.11.2013 21:25
Wcale nie musiałem rozmawiać z zarządem (jak co poniektórzy), żeby przejrzeć na oczy, a co do podwyżki, to lepiej się takimi te...

Wy wszyscy martwicie się jak znaleźć pracę a tu proszę niektórzy to zawsze spadną na cztery łapy (cytuję za portalem Wirtualny Nowy Przemysł: "(usunięte przez administratora), dotychczas wiceprezes w Centrum Projektowym Polimex-Mostostal, zostanie członkiem zarządu Biprometu z grupy KGHM. (usunięte przez administratora) członkiem zarządu Biprometu zostanie z dniem 15 listopada. Stanowisko wiceprezesa Centrum Projektowego Polimex-Mostostal objęła w 2008 r. W ubiegłym tygodniu spółka z Gliwic złożyła wniosek o upadłość likwidacyjną." Czyżby Bipromet był następny....

anonim

(usunięte przez administratora)

Jurant

Problem w tym że szeregowy pracownik nie rozmawia z zarządem tak często jak widocznie ty rozmawiałeś. Nie ma co ludzi obrażać za to, że mieli nadzieje na ocalenie tej firmy, bo w dzisiejszych czasach żadna firma niema lekko. Zakładam że bardzo się opierałeś przyjmując podwyżkę, wiedząc że możesz położyć finansowo tą firmę :P

Taki tam jeden...

Teraz wam się zachciało dochodzenia swojego, ale jak w Centrum już ponad rok temu zaczęły się szopki z wypłatami, to jakoś nikt (poza nielicznymi wyjątkami) nie raczył nawet pisnąć. Jesteście żałośni.

ff
@Taki tam jeden... 07.11.2013 21:32
Teraz wam się zachciało dochodzenia swojego, ale jak w Centrum już ponad rok temu zaczęły się szopki z wypłatami, to jakoś nikt...

Każdy jakoś wierzył Zarządowi i paru innym decydentom że będzie lepiej. W przekonaniu wielu miało dojść do wyjścia z tej sytuacji. Jeżeli uważasz za żałosne to że jednak ludzie próbowali i chcieli aby ta firma wyszła na prostą to jesteś pewnie jednym z tych którzy się cieszą z obecnego przebiegu sprawy (a takich jest bardzo wielu w "zaprzyjaźnionych" firmach. Zauważ że ludzie następnego dnia mieli już pracę w innych firmach i nie siedzieli w CPPM dlatego że nie wiedzieli co ze sobą zrobić tylko dlatego że próbowali coś naprawić. Niestety Ci wszyscy ludzie zostali wprowadzeni skutecznie w błąd. Kilka osób miało nosa i po prostu wcześniej zareagowało nie wierząc w idee które okazały się bez pokrycia.

fromHel

Na dzień dzisiejszy zostają tylko sąd i media. Z sądem masz maksymalnie 7 albo 14 dni od złożenia wypowiedzenia, żeby złożyć pozew. Radzę sobie dobrze sprawdzić w przepisach. Powyżej terminów ustawowych sąd w niczym już nie pomoże - przyczyny formalne. A sprawdziłeś czy fundusz świadczeń był opłacany? Nikt nic nie powie oczywiście głośno jak jest, ale warto sprawdzić w innych instytucjach jak ZUS i skarbówka, jak się mają sprawy, żeby potem nie było zaskoczenia przy załatwianiu czegokolwiek u nich. Media pewnie i się podniecą... ale przez chwilę. Odpuścić nie można, bo w końcu to dotyczy życia pracowników i ich rodzin. To nie są jakieś zabawy tylko normalne życie

ff

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł na odzyskanie czegokolwiek niech się dzieli informacjami. Są chyba takie drogi: sąd - ale chyba niewiele pomoże po upadłości, fundusz świadczeń (po upadłości) jednak dla PxM byłoby to najwygodniejsze ponieważ zamyka sprawę, zebranie się do kupy sąd i męczenie PxM jako głównego odpowiedzialnego za cały ten (usunięte przez administratora). Upublicznienie tego co się dzieje - każą pracować a potem nie płacą i zwijają interes (praktyka zaciągnięta z Bangladeszu chyba), może jakieś media w to wciągnąć ? - chyba jest jakiś sposób na tych cwaniaków. Robić wszystko aby nie zostało to bez echa.

fromHel

No cóż... coś się kończy, coś się zaczyna. Niestety CP kończy żywot w bardzo kiepskim stylu. Wszystkich pracowników tej firmy, gorąco zachęcam do dochodzenia swoich praw pracowniczych. Szczególnie jeśli chodzi o zaległe pobory. Dlaczego mielibyście darować komuś wypracowane przez was pieniądze? Ze względów prawnych po ustaniu stosunku o pracę należy bardzo szybko odwiedzić PIP i napisać pozew do sądu pracy, a potem go złożyć w terminie ustawowym. To że nowy PREZES naopowiadał bzdur i doczekał się "nieprzewidzianego" efektu restrukturyzacji, nie dziwi. Jeśli ma się takie podejście do ludzi, to czego się spodziewać. Wątpliwym pocieszeniem może być myśl, że on i WBP są następni w kolejności do "zmian i restrukturyzacji". Z nimi najpewniej ktoś inny zrobi to samo. A dla panów z Wa-wy gratulacje. Najprawdopodobniej wymyślili sobie bardzo sprytny plan na ratowanie korporacji w bardzo oryginalny sposób - pozamykać dotąd istniejące spółki które były na minusie, utworzyć nowe z czystym kontem, przeciągnąć do nich co się da i kogo się da, a na koniec zapomnieć i ich długach i zobowiązaniach. Tylko akurat to ostatnie nie bardzo wyjdzie, jeśli weźmiemy pod uwagę udzieloną pomoc od państwa i wkurzonych wierzycieli. Sąd wcale nie musi się szybko godzić na upadłość. Więc ludzie walczcie o swoje pieniądze które wypracowaliście. Pozdrowienia dla wszystkich

cicho

Centrum Projektowe Polimex-Mostostal złożyło wniosek o upadłość likwidacyjną

Taki tam jeden...

Jakież to polskie: Teraz wszyscy po fakcie mądrzy i mocni w gębie, ale jak należało się odezwać i walnąć pięścią w stół, to - nie licząc jednego "pyskacza" - nikogo odważnego nie było. Wniosek? Sami po części doprowadziliście do upadku tego biura - taka jest prawda. Myśleć trzeba było - owszem - ale co najmniej półtora roku temu. Teraz pretensje możecie mieć tylko sami do siebie, że w ogóle na to wszystko pozwoliliście.

Taki tam jeden...

Dokładnie - taki jestem mądry, bo widziałem to wszystko na własne oczy. Zefel - właśnie wszyscy wychodzili z takiego samego założenia i dlatego nikt nic nie robił. Ludzie stali jak te cielęta na zebraniach, a głos zabierały góra trzy osoby z załogi. Korytarz huczał, wszyscy byli wielce niezadowoleni, ale jak przyszło co do czego, to odwagi już nie mieli.(usunięte przez administratora)

Lolita

Heya chłopaki :) co się dzieje z tą stroną ? (usunięte przez administratora):( Ogólnie sytuacja w CPPM jest beznadziejna i juz raczej sie nie poprawi :(

xxx

No i weather report ma to o czym marzył, pozbył się tych którym chciał dołożyć!! Jednak trzymaj się dzielnie , a sąd wyroki wydaje najczęściej korzystne dla pracowników. Kto będzie syndykiem?

weather report
@xxx 31.10.2013 15:37
No i weather report ma to o czym marzył, pozbył się tych którym chciał dołożyć!! Jednak trzymaj się dzielnie , a sąd wyroki wy...

Jak to? Nie mam racji? To nie jest "dołożenie" - to są fakty. Wierz mi, wcale o takim rozwoju sytuacji nie marzyłem .Dla mnie, jak dla wszystkich, to jest tragedia.

weather report

No i firma rozwalona. Teraz zabierają się za przegląd projektów i kontraktów. Teraz?! Ci panowie myśleli, że wezmą nas za mordę. Nie byliśmy zajezdnią tramwajową (nikomu nic nie ujmuję - chodzi o proporcje). No ale to są ludzie wynajęci przez Polimex, który sam jest jednym wielkim gównem. Teraz powinniśmy ich podać do sądu i wpisać do księgi Guinnessa za mistrzostwo świata w tempie zakopywania firmy do grobu. Za zaległe świadczenia na pewno podamy ich do sądu. Jeszcze do tego przygotowując nowe umowy o pracę kręcą bata na tych nieszczęśników, którzy postanowili zostać. Szczyt wszystkiego!

ostatni oddech
@weather report 31.10.2013 13:58
No i firma rozwalona. Teraz zabierają się za przegląd projektów i kontraktów. Teraz?! Ci panowie myśleli, że wezmą nas za mordę...

Jak dokładnie mają teraz wyglądać umowy ? jak to wszystko będzie ?

bede

bede tesknił, powodzenia wszystjim

obserwator

Szkoda tych, których nikt nie chce, których los zależny jest od ...??? Szkoda, że tak kończy się formalna historia biura o ponad dwudziestoletnim doświadczeniu, powstałego w garażu, biura którego realizacje funkcjonują do dzisiaj bezawaryjnie, dają zatrudnienie i pozostaną świadectwem działań wtedy jeszcze nie zakłóconych "korporacyjnym porządkiem".

bylypracownik

Byle prezesostwo (usunięte przez administratora) beda sie smażyć za to co zrobili z ta firma. do tego, do konca ukrywali stan zadluzenia przed wszystkimi pracownikami. wstydu nie maja

BYTOM

No to po firmie. Szkoda, byli dobrzy projektanci. Ciekaw co zarząd zrobi.....

JArząbek

Zapraszam wszystkich "wychodzących" do PIPu oraz Sądu Pracy. Niech "Nowy" Prezes ma co robić, bo za pewne będzie się nudził taką małą ilością pracowników.

proj
@JArząbek 29.10.2013 23:02
Zapraszam wszystkich "wychodzących" do PIPu oraz Sądu Pracy. Niech "Nowy" Prezes ma co robić, bo za pewne b...

Może drugą książkę napisze pod tytułem "Jak zrobić projekt bez projektanta" ? Za takie dzieło to go nagroda Nike czeka. Winnych mogą szukać zwłaszcza, że nie płacili pracownikom przez ponad rok, a teraz się dziwią że nie ma komu robić ? Po takim wystąpieniu na którym mówi że na wypłaty zaległe trzeba sobie dopiero zarobić to kariery ten gość nie zrobi. Może na zajezdni tramwajowej to był skuteczny tutaj niestety ale musiał się zmierzyć z inną grupą ludzi.

Maczeta

Ciekawe co zrobi nowy Prezes z takimi rodzynkami jak Kozienice, SCR-y, Płock, EC Nowa ? PxM z powodu sytuacji na Kozienicach już ma "ciepło" i chyba najpierw będą szukać winnego w gabinetach naszego zarządu :)

Maczeta

Szanowni Państwo dziś w godzinach popołudniowych praktycznie przestało istnieć CPP (w sensie projektowym), nowy prezes chciał mieć restrukturyzację i ją dostał :) tak że na niektórych pracowniach pozostało po kilku asystentów. Trochę więcej szacunku do ludzi (usunięte przez administratora)

proj
@Maczeta 29.10.2013 20:24
Szanowni Państwo dziś w godzinach popołudniowych praktycznie przestało istnieć CPP (w sensie projektowym), nowy prezes chciał m...

Niektóre branże chyba przestały istnieć. Branża automatyki za to mocno się trzyma :) Tam chyba nikt nie odchodzi - trwają do końca. Takiego scenariusza to nawet warszawiacy nie przewidzieli :)

inz

Trafić teraz do ETE to jak z deszczu pod rynnę. Za parę miesięcy tam będzie to samo co w CPPM.

Zefel
@xxx 01.11.2013 17:14
Nikt Cię nie zaprasza?? Zostań tam gdzie jesteś, gdyż przyszłość każdej firmy to przede wszystkim przyszłość jej pracowników, k...

"lojalne i kompetentne zespoły projektowe" powinny jeszcze być odpowiednio wynagradzane, mieć realne terminy i kompletne założenia (a nie projektować "z sufitu" bo akurat trzeba wydać projekt). Ale w tym świecie to jest niemożliwe

inz
@xxx 01.11.2013 17:14
Nikt Cię nie zaprasza?? Zostań tam gdzie jesteś, gdyż przyszłość każdej firmy to przede wszystkim przyszłość jej pracowników, k...

Nie potrzebuję zaproszenia tam gdzie już jestem. Wiem co piszę. Każdy sam decyduje o swoim losie i podejmuje decyzję o swojej przyszłości. To była tylko dobra rada, które nikt nie musi słuchać.

obserwator po doświadczeniach w CPPM

Otwarte są drzwi dla zapewne wielu , także w Gliwicach (np. ETE) no może za wyjątkiem Weather Report i podobnych miłośników jazzu

GGG

Ci co porzucili to i tak maja ,, wilczy bilet '' do EPG

energ.gliwice@wp.pl
@GGG 28.10.2013 11:32
Ci co porzucili to i tak maja ,, wilczy bilet '' do EPG

Trzeba zapytać tego co pisze o interesie BIPROKWASU i ENERGOTECHNIKI z POLIMEXEM. zapewne to ktoś z "uciekinierów" z EPG . EPG była spółką pracowniczą , obsługiwała POLIMEX projektowo. A panowie zrobili dobry biznes sprzdali akcje spółki do ABENERA , a potem dali dyla do Energotechniki ( obrazili się na (usunięte przez administratora) bo za mało dostali za akacje. Zabrali z EPG kontrakty i poszli bo dostali lepsze wynagrodzenia. Jak tworzyło się ETE to oni też tam byli, jak Jędrychowski dał wyższe wynagrodzenia to zawrócili, a teraz dał wyższe wynagrodzenia enegoinstal to tam poszli chłopcy znają swoją wartość i wartość pieniądza. Mówią o sobie ,że są koleżeńscy to teraz widać. Coś w CP osiągnęli ale teraz zasługi przypisują wyłącznie sobie a cała reszta kolegów ich nie interesuje. Firma została rozbita w momencie degradacji ( skoku ) na stanowiska w miejsce ludzi z energotechniki . Panowie oni byli u siebie!!! ...a wy wracajcie do EPG zapraszam (usunięte przez administratora) . Mylisz się,kolego ........ doprowadziliście swoimi działaniami tą firmę do upadłości , EPG do trudnej sytuacji. cecha charakterystyczna ,,,,,,,brak umiaru czyli pazerność . współczuje kolegom którzy pozostali .....

zainteresowana

A co będzie z działami nie związanymi z projektowaniem, np TOP ....

Zefel

Może energetycy, elektrycy i automatycy znajdą pracę, ale mechanicy i budowlańcy będą mieli ciężko

Zefel
@Bytom 28.10.2013 10:59
To nie w porządku, masowo uciekali z EPG, nawet porzucając prcę. Teraz kiedy bieda to by chętnie wrócili, brak mi słów. Trza mi...

Jakiś czas temu spotkałem budowlańcow z EPG; nie wyglądali na szczęśliwych i narzekali na Hiszpanów. Nie jestem przekonany że pójście do EPG byłoby rozwiązaniem. Generalnie w kraju jest kicha. Tyle inwestycji w energetyce padło...

jerzy
@Zefel 29.10.2013 10:47
Jakiś czas temu spotkałem budowlańcow z EPG; nie wyglądali na szczęśliwych i narzekali na Hiszpanów. Nie jestem przekonany że p...

Generalnie budowlancom z EPG nigdy nic nie pasuje. Oni zawsze tylko potrafia narzekac...Nie tylko na Hiszpanow

?

Gdzie do Zabrza przenoszą?

piotr
@? 27.10.2013 13:30
To czym bedzie sie zajmowało WBP? Dzięki za wcześniejsza odpowiedz.

z tego co wiem to ponoć będzie to bieżące wspomaganie budowy, nie będzie to typowe biuro takie jak EPG,EPK czy dawny Polimex.... Wychodzi na to że Energotechnika i Biprokwas słaby biznes zrobiły na wejściu do grupy Polimex

projektant
@piotr 27.10.2013 16:02
z tego co wiem to ponoć będzie to bieżące wspomaganie budowy, nie będzie to typowe biuro takie jak EPG,EPK czy dawny Polimex.....

Energotechnika i Biprokwas słaby biznes zrobiły?! Najlepszy zrobiły.Najlepszy z możliwych. Dostali pieniądze z Polimexu...za nic.No może częściowo za były budynek po straży pożarnej. Ludzie, ci co się do czegoś nadawali, zarówno z Biprokwasu jak i z Energotechniki, wyszli już dawno z CPPM do Eurolu i ...Energotechniki :))) Zostały tyko osoby, no powiedzmy, nie bardzo przydatne oraz naprawdę nieźli projektanci, ale z EPG i trochę II gatunku z Fluora. No i o tych nie ma co się martwić, na pewno znajdą pracę w innych biurach.

?

No i padło. Szkoda bo pomimo że już pracuję gdzie indziej czasem kręci się łezka za czasami CP

Kibic

Prawda, prawda... Zarząd odwołany.(usunięte przez administratora). Cały dział IT zwolnił się sam. Ma zostać góra 50 projektantów. Na nowych umowach z wypłatami obniżonymi o 30%. Budynek do sprzedaży. Niedobitki do biura w Zabrzu.

piotr

a czy to prawda że Radę Nadzorczą odwołali? i to że 30% ludzi wywalają i przenoszą główne biuro do stolicy a na Śląsku zostaje tylko oddział regionalny? Takie pogłoski na mieście krążą...

Zostaw opinię o Polimex - Mostostal S.A. - Jarocin

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Polimex - Mostostal S.A.