Future Options
przez krystyna, 2014-10-08 23:30:12
bylam....opuscilam te firme wraz z innymi doswiadczonymi opiekunkami..nowa firma care med 24 1200 za 1 osobe...dobry kontakt z szefowa..koordynatorka,,,duze zainteresowanie z ich strony-polecam te firme

IT KONTRAKT
przez Najemnik, 2014-10-14 11:19:25
Bardzo ciekawa firma do pracy. Mają bardzo dużo projektów. Oczywiście praca dalej zależy już od klienta do którego trafisz.

Mają coś na zasadzie prowadzącej Cię osoby "opiekuna" który Cię prowadzi etc. W razie jakichś problemów wiesz do kogo się zgłaszać. Są elastyczni w podejściu rzeczy typu: "potrzebuję zaliczki" i inne takie są załatwiane od ręki.

Jeśli chodzi o wynagrodzenie to już warto się postarać w negocjacjach. Faktury płacone na czas. Wiarygodny partner.

Jedyne co mogliby poprawić to komunikacje między rekruterami. Czasami jeden nie wie co robi drugi :-). Ale to raczej szczegół

Podsumowując. Solidna firma z którą warto spróbować choćby i kontrakt zagraniczny. Elastyczni i profesjonalni

Personnel Solutions
przez opiekunka, 2014-11-02 17:32:29
Pracuję w firmie od jakiegoś czasu jako opiekunka, zlecenia różne czasem ciężkie, ale jeśli chodzi o pieniądze to zawsze otrzymuję na czas i w ustalonej kwocie. Kontakt z działem który zleca wyjazdy dobry, z działem finansowym też. Wszystko można uzgodnić i wyjazd i urlop, panie wszystko wyjaśniają, nawet dostałam premię. Osobiście polecam firmę.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Natalia Sulik - DK MARKETING"
Czym dokładnie zajmuje się firma DK Marketing? Jesteśmy firmą zajmującą się szeroko pojętym marketingiem bezpośrednim (direct marketing), czyli krótko mówiąc budowaniem trwałych relacji z Klientem, wykorzystując do tego spersonalizowane komunikaty do konkretnych osób lub grup społecznych (np. organizacji, instytucji, firm itp.). Naszą firmę tworzy zespół zgranych, dynamicznych młodych osób, oferujemy także pracę dla studentów z Wrocławia w przyjaznych warunkach z możliwością rozwoju kariery zawodowej. Dbając o najwyższą satysfakcję Klientów dostosowujemy środki przekazu, oferty i terminy dokładnie do ich preferencji. Dzięki temu budujemy długotrwałe relacje oparte na przyjaźni, wzajemnym zaufaniu i doświadczeniu. Jednym z narzędzi marketingu bezpośredniego, wykorzystywanym w naszym Call Center, a zarazem podstawowym profilem działalności firmy, jest wszelkiego rodzaju telemarketing, wspomagany przez inne formy kontaktu. Kompetencje interpersonalne i doświadczenie branżowe naszego zespołu sprawiają, że jesteśmy chętni do dzielenia się naszymi umiejętnościami oraz podchodzimy do każdego – Klienta czy pracownika - indywidualnie. ...
"Wywiad z Elisabeth Sobiech - BETA aktiv GbR"
"Wywiad z Anna Maria Schimizek - BETA aktiv GbR"
Jak wyglądały początki firmy? Beta Aktiv GbR została otwarta już w lutym 2011 roku, przed wejściem w życie przepisu o swobodnym przepływie pracowników, który w maju tego roku umożliwił Polakom prace w Niemczech. Chcieliśmy się dobrze przygotować. Nikt nie wiedział, jak będzie wyglądała sytuacja w maju. Kto będzie chciał wyjechać? na jak długo? Czy cale rodziny czy tylko pojedyncze osoby? Musieliśmy rozeznać niemiecki rynek pracy. Pracodawcy nie byli pewni, jakie kwalifikacje przyniosą ze sobą pracownicy oraz jakie nastawienie mają do pracy.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Zastanawiałam się nad tym pytaniem wczoraj podczas biegania… doszłam do wniosku, że było wiele takich momentów, jednak najważniejszym osiągnieciem, jakie zostało mi w pamięci była pierwsza nostryfikacja dyplomu pielęgniarskiego. Był to bardzo ciężki poród.   W sumie to nikt nic nie wiedział, dyrektywa o nostryfikacji polskich dyplomów wprawdzie istniała, ale nikt nie był pewny, jak będzie wyglądało praktyczne jej zastosowanie. Pamiętam, ze pierwsze nostryfikacje były u nas świętowane. Ten zwyczaj został nam do dzisiaj. Jak tylko widzimy listonosza, to z któregoś biura słychać: URKUNDE!!! (Nostryfikacja) i wszyscy czekają, czy nasze oczekiwania się spełniły. Przypomina mi się również inna sytuacja sprzed paru lat. Braliśmy udział na targach pracy w jednej z polskich miejscowości. Wieczorem, podczas kolacji na która byli zaproszeni wszyscy wystawcy (czyli firmy o podobnym profilu do naszego) zapytano mnie, ile pracowników już przyjęliśmy do pracy. W momencie, jak powiedziałam, ze dobijamy do setki wszyscy ucichli. Po paru sekundach temat został zmieniony. Później postawiłam to samo pytanie paru innym przedstawicielom i dowiedziałam się, ze maja niesamowite problemy z nostryfikacja, z doborem odpowiedniego pracodawcy do odpowiedniego pracownika. Maja problem z wymaganiami pracowników. Zapytano mnie, dlaczego odnosimy taki sukces? Moja odpowiedz była jasna: ponieważ nie opowiadamy tylko w superlatywach o Niemczech. Staramy się naświetlić wszystkie pozytywne i negatywne strony pracy w Niemczech. W ten sposób przygotowujemy pracowników do niemieckiej rzeczywistości.   ...
"Wywiad z Anna Tarnowska - Atos Polska"
"Wywiad z Michał Jackowiak - Atos Polska"
Proszę opowiedzieć o kluczowych momentach w historii AMG.net. M.J.: AMG.net od początku swojego istnienia przejawia niezwykły potencjał i dużą dynamikę rozwoju – tak więc momentów kluczowych w historii firmy było naprawdę sporo. Pierwszym milowym krokiem w rozwoju  firmy  było połączenie AMG.net jako agencji kreatywnej ze SNAP Consulting na przełomie lat 1999/2000. Drugi taki moment miał miejsce w 2006 roku, kiedy francuska Grupa Bull wykupiła 100% akcji AMG.net. Teraz robimy kolejny krok ku rozszerzeniu zakresu naszych działań i kompetencji. W sierpniu ubiegłego roku doszło do fuzji Grupy Bull i Atos SI. Obecnie budujemy nową organizację opartą o struktury AMG.net, która będzie funkcjonować pod wspólnym szyldem Atos Polska. Nowopowstająca organizacja będzie jednym z największych integratorów firm sektora IT pod względem zatrudnionych pracowników.
Czy w obliczu fuzji Pańska firma będzie bezkonkurencyjna na polskim rynku IT? M.J.: Już pod szyldem AMG.net byliśmy firmą, która mobilizowała do działania konkurencję, pozostając czołowym graczem na rynku. Zawsze wyróżniała nas elastyczność i dynamika działania oraz partnerskie podejście do klientów. Zachodzące zmiany utrwalają najważniejsze wartości i wyróżniki, a ponadto rozszerzają nasze kompetencje. Jako Atos Polska jesteśmy niekwestionowanym liderem na polskim rynku IT. Czy konkurencja ma się czego obawiać? Już od dawna! (śmiech). ...