Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Teresa Lukasek - MAAN Sp. z o.o."
"Wywiad z Aneta Zalewska - MAAN Sp. z o.o."
Od 30 lat zajmują się Państwo produkcją okapów kuchennych. Jaka jest geneza Waszej firmy? Firma Maan to firma rodzinna, stworzona w latach 80-tych ubiegłego stulecia. Lata, w których zaczynaliśmy były niezwykłe. Czasy, kiedy większość wyjeżdżała za zachodnią granicę w poszukiwaniu środków do lepszego życia, my wykorzystaliśmy do stworzenia produktu polskiego. Zaczynaliśmy bez nowoczesnych technologii, nasza praca momentami przypominała rękodzieło, ale dzięki temu i kolejnym etapom rozwoju i rozbudowy firmy, teraz możemy stwierdzić, że o okapach wiemy wszystko.
Obecnie firma Maan jest jedną z dwóch wiodących producentów okapów kuchennych w Polsce. Czemu zawdzięczacie ten sukces? Ciężkiej pracy, doświadczeniu, konsekwencji i zaangażowaniu.
Jakie świadczycie usługi? Produkcja okapów jest podstawową gałęzią naszej działalności.    
W jakich krajach możemy znaleźć produkty Maan? Jesteśmy obecni w krajach Unii Europejskiej oraz na rynkach wschodnich. Jako producent działamy pod różnym logotypem.
Co charakteryzuje Państwa produkty? Nowoczesny design, wysoka jakość wykonania i niezawodność komponentów wykorzystanych do produkcji. ...
"Wywiad z Igor Krajnow - ZTM"
Jakim taborem dysponuje ZTM? Zarząd Transportu Miejskiego nie jest operatorem lecz organizatorem komunikacji miejskiej. To oznacza, że nie mamy własnego taboru. Zlecamy usługi przewozowe różnym firmom, którym potem płacimy. Przewozy tramwajowe, metrem oraz SKM świadczą wyłącznie firmy komunalne. W przypadku autobusów mamy zarówno operatora komunalnego jak i przewoźników prywatnych. ZTM jednak jako organizator określa warunki jakie powinien spełniać tabor, którym wożeni są nasi pasażerowie. I tak w przypadku autobusów wymagamy żeby były niskopodłogowe, wyposażone w klimatyzację, monitoring, biletomaty, systemy do liczenia pasażerów, nowoczesną informację pasażerską, oraz systemy lokalizacyjne pozwalające lepiej zarządzać ruchem. Wymagamy oczywiście by były również przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, czyli żeby miały specjalne platformy umożliwiające wjazd wózkom, przyciski oznaczone alfabetem Braille’a oraz systemy głosowego zapowiadania przystanków. W ostatnich dwóch umowach, które zawarliśmy z przewoźnikami autobusowymi wprowadziliśmy zapisy mówiące o tym, że każdy autobus dopuszczony do wykonywania usług na nasze zlecenie musi uzyskać nasz certyfikat. Warto dodać, że wszystkie autobusy kursujące dziś po warszawskich ulicach są niskopodłogowe. Niską podłogę mają również wszystkie pociągi SKM i metra. W przypadku tramwajów udział pojazdów niskopodłogowych przekroczył już 40 proc. ...
"Wywiad z Karolina Michalska - LS Airport Services S.A."
LS Airport Services to największa w Polsce firma zajmująca się obsługą naziemną samolotów. Jaki jest zakres oferowanych przez Państwo usług? Jako lider w swojej branży szybko i profesjonalnie obsługujemy w polskich portach lotniczych największe linie lotnicze świata. Oferujemy szeroki zakres kompleksowych i bezpiecznych usług dla linii lotniczych oraz spedytorów. Mamy ponad 20-letnie doświadczenie w branży handlingowej, co przekłada się na nasz status najbardziej konkurencyjnej firmy na rynku. W ramach obsługi naziemnej oferujemy: obsługę rampową bagażową, pasażerską, cargo, samolotów prywatnych i magazynową. Ponadto posiadamy centrum operacyjne, pracujące w systemie 24/7, oraz świadczymy usługi techniczne, wykonywane przez LS Technics.  
Na jakich lotniskach działacie? Rozwijamy się wraz z rynkiem lotniczym w Polsce i na świecie, dlatego jesteśmy obecni w największych portach lotniczych w kraju. Można nas spotkać w Warszawie, Gdańsku, Modlinie, Katowicach, we Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy oraz Lublinie. Obsługę pasażerską oferujemy na 5 lotniskach (Warszawa, Gdańsk, Kraków, Modlin, Katowice), zaś obsługę techniczną świadczymy na 9 lotniskach. ...