Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Iga Mettler - ArchiDoc Sp. Z o.o."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy  kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem. ...
"Wywiad z Jakub Ładoński - Arsen Sp. z o.o. Sp. k."
Czym zajmuje się firma Arsen? Specjalizujemy się w handlu hurtowym i detalicznym. Sprzedajemy produkty takie jak farby, chemia i różnego rodzaju materiały budowlane oraz artykuły wykończeniowe i dekoracyjne.
Gdzie fizycznie mieści się wasza firma? Główna siedziba znajduje się w Grabowcu tj. w okolicach Sieradza. Tutaj mieści się centrala firmy oraz magazyn. Do tego posiadamy kilka oddziałów.
W których miastach mieszczą się wasze oddziały? Znajdują się one w Sieradzu, Kaliszu, Zduńskiej Woli, Łodzi i Głownie.
Ilu pracowników łącznie zatrudniacie? Zatrudniamy blisko 100 osób.

Na jakie stanowiska najczęściej rekrutują państwo pracowników? Z uwagi na to, że jesteśmy firmą handlową, to poszukujemy głównie sprzedawców, przedstawicieli handlowych, magazynierów i kierowców.
Czego oczekujecie od swoich pracowników? Odpowiadając na to pytanie skoncentruję się na sprzedawcach i przedstawicielach handlowych. Oczekujemy od nich przede wszystkim kreatywności, motywacji do pracy i chęci uczenia się, a także zaangażowania i utożsamiania się z firmą. ...
"Wywiad z Anna Kowalska - Piotr i Paweł"
Co kryje się pod marką Piotr i Paweł? Jesteśmy polską firma o ugruntowanej pozycji z siedzibą w Poznaniu. Posiadamy sieć supermarketów z bogatą ofertą asortymentową, zlokalizowanych w wielu miastach Polski. Działamy już od 25 lat, nasza marka jest znana i ceniona wśród naszych klientów. „Piotr i Paweł” to także pewny i wiarygodny pracodawca, obecny w różnych regionach kraju. Oferujemy pracę , praktyki i staże w sklepie, w magazynach, oraz w centrali firmy. Prowadzimy również klasę patronacką w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu.
Jak oceniacie swoją aktualną pozycję na rynku? Jesteśmy dużą polską siecią, istniejącą na rynku od 25 lat. Naszą stabilną pozycję zawdzięczamy m.in. wyróżniającej się na rynku trosce o wysoką jakość obsługi klienta, szerokiemu asortymentowi, niskim cenom oraz zawsze świeżym produktom.
Jak wygląda struktura waszej firmy? Siedziba naszej firmy znajduje się w stolicy Wielkopolski. W Poznaniu i bliskich jego okolicach mamy 20 sklepów. Łącznie sieć Piotr i Paweł liczy 135 sklepów w całej Polsce, zlokalizowanych w ponad 60 miastach. Jesteśmy obecni zarówno w dużych aglomeracjach jak i miejscowościach nawet poniżej 10 tys. mieszkańców. Zatrudniamy ponad 5000 pracowników w całym kraju. ...