Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Green Metals Poland Sp. z.o.o
przez złomiarz, 2014-09-19 18:48:07
jestem klientem gmpl od około roku i musze powiedzieć że jestem bardzo usatysfakcjonowany, z kasą nie ma problemu a Pan kierownik kolorów niczym kurier rozwiązuje wszystkie problemy, jest bardzo zaradny zawsze można sie z nim dogadać, takich ludzi tam trzeba

PHU AMA PArtner
przez Marcin, 2015-01-22 12:24:27
Praca spoko, wynagrodzenie też . W czasie jak studiowałem pracowałem tam jako kurier, i śmiało mogę polecić tego pracodawcę.

MAXKURIER
przez Marta z Dublina, 2015-05-26 17:41:12
Bardzo dobra obsluga, przesylka dotarla na czas a kurier byla bardzo mily. Rowniez obsluga na telefonie bardzo profesjonalna. Zdecydowanie polecam :))))

Pomóż innym w znalezieniu idealnego pracodawcy - Dodaj opinie o pracodawcy więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Lato jest okresem, kiedy bezrobocie w wielu regionach Polski diametralnie maleje za sprawą angażowania pracowników sezonowych. Pracują oni przy zbiorach w sadach i w szeroko rozumianej branży rolniczej, w gastronomii, a także w branżach marketingowej i hotelowej. Ile można zyskać, dorabiając sezonowo w Opolu? Gdzie pracować sezonowo w Opolu? Wiele ...
Czytaj więcej >>
Rada Miasta Opole będzie rozpatrywać w najbliższym czasie projekt uchwały tzw. paktu społecznego – w sprawie wynagrodzeń. Został on przygotowany przez radnych należących do partii lewicowych działających w Opolu. Czego właściwie dotyczy i jakie postanowienia się w nim znalazły? Projekt paktu społecznego Działacze partii lewicowych, a więc par...
Czytaj więcej >>
Firma Capgemini ogłosiła pod koniec maja 2017 roku, że rozpoczyna rekrutację. Oferty zatrudnienia  pojawiły się między innymi w Opolu. Praca czeka przede wszystkim na osoby biegle posługujące się językami obcymi. O firmie Capgemini Przedsiębiorstwo Capgemini Polska Sp. z o.o. jest własnością międzynarodowej grupy Capgemini, która specjalizuje się w...
Czytaj więcej >>
Festiwal Kariery w Opolu
13 lipiec 2017
24 kwietnia 2017 roku w Opolu zorganizowano ważne wydarzenie dla pracowników, kandydatów na pracowników, osób bezrobotnych, jak i samych pracodawców, zmagających się z lukami kadrowymi. Impreza odbyła się pod hasłem Festiwal Kariery. Od pasji do zawodu. Festiwal pracy w Opolu Festiwal Kariery w domEXPO miał zainspirować bezrobotnych do poszerzania ...
Czytaj więcej >>
Opolskie uczelnie kształcą co roku tysiące młodych ludzi, z których niestety większość wyjeżdża za pracą do innych polskich miast albo za granicę. Opolskie firmy podjęły próbę nakłonienia studentów i absolwentów do podejmowania pracy w regionie. W jaki sposób? Projekt aktywizujący w regionie opolskim Ośmiu studentów Politechniki Opolskiej w ramach ...
Czytaj więcej >>
W niewielkim mieście w województwie opolskim, w Nysie, zorganizowano 13. Międzynarodowe Targi Pracy, gdzie można było sprawdzić, jakie oferty pracy oferują pracodawcy w Nysie, w Opolu, w innych miastach w Polsce, jak również zapoznać się z miejscami pracy za granicą, nawet w tak odległym kraju, jak Zjednoczone Emiraty Arabskie. Duże zainteresowanie...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Wszelaki - Voice Contact Center Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Voice Contact Center? Świadczymy nowoczesne usługi dla biznesu z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Zajmujemy się prowadzeniem biur obsługi klienta dla klientów z wielu branż, a także wsparciem sprzedaży, kompleksową obsługą sklepów internetowych oraz rejestracją w placówkach medycznych. Nasi konsultanci kontaktują się z klientami telefonicznie, poprzez e-maile, sms-y, chaty, social media, a także tradycyjną korespondencję.  
Dla kogo świadczycie swoje usługi? Współpracujemy z największymi firmami w Polsce. Większość z nich to rozpoznawalne i cenione marki z branży finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, motoryzacyjnej, wyposażenia wnętrz i kosmetycznej. Możemy wymienić m.in. takich potentatów jak PZU, NC+ czy Statoil, Burda, National Geographic oraz wiele innych.  
Gdzie realizujecie swoje usługi? Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Do dyspozycji klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może zostać w krótkim czasie istotnie zwiększona.   ...
"Wywiad z Jacek Kałłaur - Platforma nc+"
Proszę w skrócie opisać, czym zajmuje się spółka nc+? Spełnianiem oczekiwań naszych klientów w zakresie dostarczania rozrywki telewizyjnej na najwyższym poziomie. A telewizja nadal odgrywa istotna rolę w życiu naszego społeczeństwa. Wedle różnych źródeł za rok 2015, statystyczny Polak spędza przed telewizorem około czterech godzin dziennie. Informacje i emocje są nam potrzebne. My dostarczamy jednych i drugich.
Ile osób i w których miastach zatrudnia obecnie spółka nc+? Aktualnie zatrudniamy około 1700 pracowników w trzech naszych biurach. Siedziba główna znajduje się w Warszawie. Tutaj też mamy jedno z naszych Biur Obsługi Klienta. Drugie mieści się w Krakowie.
Posiadacie jasno sformułowany katalog wartości. Co wchodzi w jego skład? Po pierwsze – „szacunek” tak dla siebie, jak i dla wszystkich Abonentów. Ponieważ bez Klientów nie byłoby nas, kolejną wartością jest „klient jest najważniejszy”. Jego potrzeby powinny być dla każdego pracownika priorytetem. Chcemy także motywować ludzi do sięgania po „doskonałość” – dążenie do perfekcji w sposób odpowiedzialny. Bardzo cenimy w pracownikach też „śmiałość”. Trzeba mieć odwagę sięgać po coraz ambitniejsze cele. Nasi pracownicy wiedzą, że mogą przyjść do przełożonego z każdym, nawet niestandardowym pomysłem. Część z nich nie przejdzie weryfikacji, np. finansowej. Ale tylko w ten sposób rodzi się postęp. A te z pomysłów, które zdecydujemy się realizować, najchętniej wdrażamy najprostszymi środkami. Bo „prostota” to ostatnia z naszych wartości. Nie oznacza to, że jesteśmy idealni i nie popełniamy błędów. Natomiast na pewno nie spoczywamy na laurach i staramy się, aby następnego dnia zrobić lepiej to, co poprzedniego dnia wyszło nam tylko dobrze… ...
"Wywiad z Beata Lipa - Contact Center One"
Jak wyglądały początki Waszej działalności? Początki były bardzo trudne. Zaczynaliśmy od wynajmu 80 metrowego mieszkania w centrum miasta, które zaaranżowaliśmy na biuro. Z jednego pokoju zrobiliśmy salę szkoleniową, w dwóch kolejnych ustawiliśmy stanowiska pracy, z innego pomieszczenia zrobiliśmy kuchnię. Było ciasno, ale klimatycznie i rodzinnie. Mieliśmy dużo pasji i zaangażowania do tego, aby stworzyć coś wyjątkowego i to nas pchało do przodu, mimo wielu problemów i nieprzewidzianych trudności, które nas spotykały.
A jak Contact Center One prezentuje się dzisiaj? Obecnie Contact Center One tworzą dwa oddziały - w Opolu i Częstochowie. Oprócz w pełni wyposażonych sal sprzedażowych oferujemy naszym pracownikom możliwość skorzystania ze strefy chillout'u, pomieszczeń socjalnych i sal szkoleniowych. Aktualny stan jest urzeczywistnieniem naszych planów, marzeń sprzed kilu lat. Wysoka motywacja, zaangażowanie i wiara w naszych ludzi przekłada się na ciągły rozwój całego przedsiębiorstwa.
 
Ile osób obecnie zatrudniacie? Liczba zatrudnianych przez nas osób zmienia się, w zależności od okresu i projektów, których się podejmujemy. Zlecenia o charakterze badawczym, na których niczego nie sprzedajemy, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony osób poszukujących pracy. Zatrudnialiśmy nawet 150 osób, ale są też okresy, przy których tak wysoki wskaźnik nie jest konieczny. Wszystko zależy od skali projektu, skąd takowa zmienność w liczebności kadry. Działalność oparta na założeniach branży call center wymaga od nas konkurencyjności na rynku pracy, dlatego warto na bieżąco śledzić, na jakie stanowiska w danym momencie rekrutujemy i co oferujemy w zamian za dobrze wykonaną pracę. ...