Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
SNC
przez Zuzka, 2014-10-24 22:49:48
Kiedyś pracowałam w tej firmie w Rzeszowie i bardzo bym chciała powrócić ,,składałam cv ale cisza, dziewczyny jeśli będziecie potrzebowały solidnego pracownika na sklepie , proszę dajcie znać.

TradeCorp Sp. z o.o.
przez Nena Goo, 2015-04-17 11:17:05
Ja polecam, pracowałam 5 miesięcy prawie, jak na call center dobrze płaca, 12 zł na godzinę to rzadkość, a klimat w pracy jedyny taki w całym Rzeszowie,
Fajne szkolenia, fajni znajomi z którymi do teraz utrzymuje kontakt.
i pozdrawiam cała firme!

Centrum Obsługi Powypadkowej Codex Sp. zo.o.
przez Zbyszek z Sanoka, 2015-04-29 09:16:50
Bardzo dobra i porządna firma. Duże zaangażowanie pracowników w prowadzenie sprawy. Polecam.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Znalezienie pracy zawodowej tuż po studiach lub po ukończeniu szkoły średniej jest dla młodych ludzi prawdziwym wyzwaniem. Nie każdy przedsiębiorca jest skłonny do udzielenia osobom bez doświadczenia wsparcia niezbędnego przy podejmowaniu pierwszego zatrudnienia. W Rzeszowie postanowiono to zmienić za sprawą spotkań pod hasłem „Wystartuj razem z na...
Czytaj więcej >>
Rzeszów jest miastem ściśle łączonym z branżą lotniczą. Nie dziwi więc fakt, że firma MB Aerospace postanowiła zainwestować właśnie tam około 90 mln zł, rozbudowując swój zakład zajmujący się produkcją elementów do silników lotniczych. Dzięki temu powstaną też nowe miejsca pracy w Rzeszowie. O firmie MB Aerospace Marka MB Aerospace jest międzynarod...
Czytaj więcej >>
Polska branża lotnicza posiada swój ośrodek rozwoju w Rzeszowie. Właśnie w tym mieście na Podkarpaciu kształci się najlepsza kadra pilotów i pracowników sfery szeroko rozumianego lotnictwa. Dla nich Koło Naukowe Aviation Management Club i Biuro Karier Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania zorganizowało prestiżowe wydarzenie – Aviation Care...
Czytaj więcej >>
W Rzeszowie w najbliższej przyszłości zostanie uruchomiony program wspierania młodych, innowacyjnych przedsiębiorstw, które zajmują się budowaniem rozwiązań Internetu Rzeczy. Program będzie realizowany przez firmę Samsung we współpracy z Politechniką Rzeszowską i Doliną Lotniczą. Na czym ma polegać? Samsung Inkubator Warszawa jest głównym centrum b...
Czytaj więcej >>
Rzeszów posiada jeden z największych zakładów karnych w Polsce. Według oficjalnych statystyk Centralnego Zarządu Służby Więziennej w Warszawie, w zakładzie tym na dzień 7 kwietnia 2017 roku było osadzonych 1260 osób. Realizowany jest tam program „Praca dla więźniów”. Wkrótce nawet połowa z nich może pracować w nowo otwieranym zakładzie stolarsko-ta...
Czytaj więcej >>
Podkarpacie jest jednym z najpiękniejszych regionów w Polsce, oferującym liczne atrakcje turystyczne. Przyjeżdża tu co roku coraz więcej osób z kraju i zza granicy, dlatego pojawiają się nowe obiekty hotelowe i gastronomiczne, które mogą ich obsłużyć. Problem w tym, że w sezonie letnim w takich miejscach może zabraknąć rąk do pracy. Oferty pracy na...
Czytaj więcej >>
Rzeszów – podobnie jak znakomita większość polskich miast – boryka się z coraz większym niedoborem średniego personelu medycznego. Mowa tu w głównej mierze o pielęgniarkach, których nie tylko na Podkarpaciu, ale i w całej Polsce systematycznie ubywa. Sytuacja nie napawa obecnie optymizmem, a prognozy nie przynoszą dobrych informacji – będzie jeszcz...
Czytaj więcej >>
Rzeszów to jeden z najważniejszych ośrodków przemysłowych nie tylko na Podkarpaciu, ale i w kraju. Prym wiodą branże lotnicza, farmaceutyczna i IT, a ponadto mnóstwo firm działa w obszarze produkcji sprzętu domowego, przemysłu spożywczego i maszynowego. Funkcjonują tu również 3 Specjalne Strefy Ekonomiczne. Dobra koniunktura daje mieszkańcom spore ...
Czytaj więcej >>
Jednym z kluczowych zadań realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie jest aktywizacja bezrobotnych. W jego ramach są podejmowane różnorodne czynności mające na celu zmniejszenie liczby osób pozostających w mieście bez zatrudnienia. Do najpopularniejszych działań w tym zakresie należy przygotowanie zawodowe dorosłych. Co mówią statystyki?...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paulina Grudzień i Jarosław Bawej - PEJOT "
Od 1993 roku są Państwo związani z branżą cukierniczą. Jak zmieniła się ona przez ponad dwie dekady? Nasze korzenie w branży cukierniczej, a w zasadzie lodziarskiej, sięgają dwa pokolenia wstecz, kiedy to lód do produkcji pozyskiwało się z rzek i przechowywało w trocinach na strychu. Później mieliśmy przerwę przez całe jedno pokolenie. Od 1993 roku jesteśmy związani z branżą cukierniczą i piekarniczą, poznając na nowo jej tajniki i odkrywając, jak wiele radości może dać tworzenie małych dzieł sztuki, które mogą trafić na każdy stół. Jak branża zmieniła się przez ponad dwie dekady? Te minione dwie dekady wykorzystywaliśmy na obserwację i naukę. Poznawaliśmy potrzeby rynku i możliwości dostosowania i wdrożenia naszych pomysłów. Przez ten czas branża i mentalność cukierników niesamowicie się zmieniły. Kiedyś było nie do pomyślenia, żeby ozdoby na ciasta i torty robił ktoś inny niż cukiernik. Dzisiaj cukiernik ma do dyspozycji niesamowicie szeroką gamę wzorów i kolorów dekoracji, po które coraz częściej sięga, gdzie jedynym ograniczeniem jest jego wyobraźnia, a co za tym idzie, może on skoncentrować się na stworzeniu niepowtarzalnych smaków swoich wyrobów. ...
"Wywiad z Maciej Pokrzywiński - IT COMPANY Sp. z o.o."
Rynek IT obfituje w wiele firm. Co na tle konkurencji wyróżnia IT Company? Dbamy o wysoką jakość usług – w naszym wypadku nie jest to tylko slogan. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zadowolony klient to partner długofalowy, który poleci nasze usługi dalej. Wykorzystujemy m.in. metodologię Design Thinking, by jak najlepiej poznać potrzeby naszych klientów i dostosować usługi do ich oczekiwań. Cały czas zbieramy opinie, analizujemy rynek i reagujemy na zmiany. Jesteśmy partnerem biznesowym naszych klientów, dbamy o stabilny rozwój ich firm tak, by nie pozostali w tyle za swoją konkurencją.
IT Company istnieje już 10 lat. Jak w tym czasie zmieniła się Państwa firma? Firma od początku stabilnie się rozwija. Nasz przepis na sukces to w dużej mierze orientacja rynkowa, innowacyjność, partnerstwo i dbanie o pracowników – co roku odnotowujemy wzrost zatrudnienia. Dzięki niskiej rotacji przez lata stworzyliśmy zgrany zespół ekspertów i przeszliśmy liczne szkolenia. Wspólnie uczyliśmy się zarządzać rozrastającą firmą i sformułowaliśmy czytelny katalog wartości. ...
"Wywiad z Piotr Subko - MakoLab SA"
Od ponad 20 lat działacie Państwo w branży IT. Jak wyglądały początki firmy MakoLab? MakoLab jest na rynku nawet ponad 25 lat. Spółka, jeszcze pod nazwą MakoTypesetting, została zarejestrowana w 1989 r. także liczy tyle lat ile wolna Polska. Na początku firma oferowała wspomagane komputerowo usługi poligraficzne. Cztery lata później, już jako MakoLab rozpoczęła sprzedaż specjalistycznego oprogramowania naukowego oraz oprogramowania na zamówienie. Ważnym i przełomowym momentem był rok 2001, gdy MakoLab nawiązał współpracę z koncernem Renault i opracował na zamówienie system do zarządzania treścią typu CMS. Ta współpraca trwa do dziś, a MakoLab jest jednym z kluczowych dostawców rozwiązań informatycznych dla koncernu Renault-Nissan na całym świecie.
Rynek nowych technologii to nieustanna zmiana. Czy w ogóle można za tym nadążyć? Bycie „up-to-date” jest warunkiem koniecznym nie tyle do rozwoju ile do przetrwania na rynku usług informatycznych. Tempo zmian jest ogromne, a rozwiązania informatyczne znajdują coraz to nowe zastosowanie i oferują nowe możliwości. Doskonałym przykładem jest komunikacja marketingowa. Mamy przykłady rozwiązań (np. Snapchat), które w pół roku są w stanie upowszechnić się na całym świecie. Nagle okazuje się, że funkcjonowanie bez nich i niebranie ich pod uwagę np. w strategiach promocyjnych wyklucza dotarcie do istotnej części grupy docelowej. Naszego klienta oczekującego na propozycję skutecznych działań promocyjnych może nie interesować, że nie jesteśmy przygotowani na skorzystanie z danego narzędzia i może poszukać innego dostawcy usługi. Dlatego nadążanie za zmianami i trendami jest na rynku nowych technologii absolutnie wymogiem czasów. ...