Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Soraya S.A.
przez Skala, 2014-08-21 11:49:20
Zgadzam sie z ostatnią opinią w zupełności. Mój znajomy pracuje w Soraya i jest bardzo zadowolony. Nie narzeka na zarobki oraz warunki pracy. Wręcz odwrotnie bardzo je chwali. Wcześniej pracował w podobnej firmie i twierdzi, że było zdecydowanie gorzej.

TAGO PPC TADEUSZ GOŁĘBIEWSKI
przez lok, 2016-11-10 12:43:13
Polecam Firmę, dużo prazy ale i dobre zarobki. Brawo do szefa.

Jar-Pol
przez pracuś, 2017-04-25 02:32:44
Polecam firmę Jar-Pol. Według mnie to dobry pracodawca.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Mateusz Kocur - Baker Tilly Poland Sp. z o.o."
Jakie usługi świadczy firma Baker Tilly? Jesteśmy grupą spółek, które specjalizuje się w świadczeniu usług profesjonalnych dla biznesu w Polsce, Czechach i na Słowacji. Specjalizujemy się w outsourcingu księgowości, kadr i płac, doradztwie prawnym, podatkowym, audycie oraz konsultingu biznesowym i IT.
W jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Na polskim rynku działamy od 1990 roku. Na chwilę obecną zatrudniamy około 500 osób w trzech krajach: Polska, Czechy i Słowacja. Nasi Pracownicy obsługują Klientów w biurach w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu oraz w Pradze i Brnie w Czechach i w Bratysławie na Słowacji.
Jestem ciekaw jakimi wartościami kieruje się wasza firma? Dobro Klienta i dobro naszych pracowników. Firma usługowa opiera się przede wszystkim na ludziach. To od pracowników zależy jakość świadczonych usług, dlatego staramy się badać na bieżąco ich potrzeby rozwojowe, tak aby byli odpowiednimi partnerami biznesowymi dla naszych klientów.
Skoro o klientach mowa, to proszę powiedzieć za co cenią wasze usługi? Jesteśmy firmą elastycznie podchodzącą do potrzeb naszego klienta – jesteśmy w stanie zaadresować praktycznie każdą jego potrzebę w obszarze księgowym, kadrowo-płacowym, prawnym czy podatkowym. Naszą siłą są pracownicy, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach i w każdej chwili są w stanie odpowiedzieć na każde pytanie naszego klienta. Oferując tak szeroki wachlarz usług jesteśmy w stanie kompleksowo obsłużyć każdą organizację, a poprzez oddziały zagraniczne – pomagamy nie tylko klientom w Polsce, ale i ich oddziałom zagranicznym. ...
"Wywiad z Konrad Leszczyński - Pałac Sieniawa"
Proszę w skrócie przybliżyć naszym czytelnikom historię Pałacu Sieniawa, zanim został on przeobrażony w hotel. Pałac Sieniawa to obiekt historyczny, należący kiedyś do rodu Czartoryskich. Niegdyś jedna z piękniejszych magnackich rezydencji wschodnich kresów Rzeczpospolitej. Obecnie kompleks historycznych budynków położonych na terenie przepięknego 30ha parku.
Z jakimi problemami, związanymi z budowaniem i otwarciem hotelu, mierzyli się Państwo na początku? Największe problemy podczas otwierania hotelu to adaptacja historycznych pomieszczeń i mebli do standardów panujących obecnie w hotelarstwie. Coś co podczas adaptacji jest dość uciążliwe, np. fakt, że każdy pokój jest inny, obecnie stanowi znaczącą różnicę pomiędzy Pałacem Sieniawa a np. klasycznymi hotelami sieciowymi i daje możliwość przebywania naszym Gościom w bardzo klimatycznym nastroju minionych epok. Łóżka, toaletki, szafy z epoki czy odgłos skrzypiących drewnianych schodów jest zdecydowanie naszym atutem.
W jaki sposób budują Państwo markę hotelu „Pałac Sieniawa”? Jak powinno się dbać na co dzień o renomę firmy? Budowanie marki to proces długofalowy. Budowanie marki Hotelu Pałac Sieniawa oparłem na założeniu, że najpierw my musimy dać naszym Gościom produkt najwyższej jakości, a potem cierpliwie czekać, aż zadowolony Gość do nas wróci i poleci nas innym. Gość jest u nas zawsze najważniejszy, jesteśmy dla niego dostępni 24/dobę i nawet najdrobniejsze życzenia są dla nas bardzo istotne. Opieka nad naszym Gościem to nasz priorytet. Marka to konsekwentnie dobrze wykonywana praca, przez zgrany i zadowolony zespół pracowników, to zadowolenie z wykonywanego zawodu. Wyznajemy również zasadę, że nigdy, ale to nigdy nie oszczędzamy na naszych Gościach. Swój wizerunek budujemy ponadto poprzez wspieranie Fundacji Leny Grochowskiej, organizowanie koncertów charytatywnych i działań artystycznych. Z wielką przyjemnością mogę się pochwalić, że starania naszego zespołu zostały docenione przez naszych Gości, którzy oceniają nas na bardzo miarodajnym portalu booking.com na ocenę 9. ...
"Wywiad z Marek Łaskowski - Laboratorium Kosmetyczne Joanna Sp.J."
Jak wyglądały początki firmy? Laboratorium Kosmetyczne Joanna zostało założone w 1982 przez Bogusława Górkę. Firma funkcjonowała pod nazwą Zakład Chemiczny Joanna. Nazwa firmy pochodzi od imienia żony założyciela. Na początku firma wytwarzała tylko jeden produkt był to płyn do trwałej ondulacji włosów. Jedynymi odbiorcami były zakłady fryzjerskie. Popyt był bardzo duży, a problem stanowiło jedynie zdobycie surowców i opakowań do produkcji. Systematycznie rozwijano asortyment poprzez wprowadzenie szamponów do włosów, również sprzedawanych wśród fryzjerów. Przez 8 lat przedsiębiorstwo funkcjonowało przede wszystkim w oparciu o rynek fryzjerski i zatrudniało kilka osób. W 1987r. została powołana do życia spółka cywilna, do Bogusława Górki dołączył Ryszard Korczak z 50 % udziałem.
Jaki był przełomowy moment i kiedy nastąpił? Przełomowym momentem była pierwsza duża kampania reklamowa szamponu z serii Rzepa. Zrealizowana została w latach 90-tych, wtedy aktywne reklamowo były tylko wielkie koncerny, polskie firmy tworzyły póki co działy marketingu i nie myślały o szerszej komunikacji. A to była jak na polską firmę duża kampania, która przyniosła wymierne efekty sprzedażowe. Od tego czasu intensywnie pracujemy nad rozwojem marki i poszczególnych brandów, które posiadamy w asortymencie. ...