PR Korporacyjny
Odpowiedni wizerunek to podstawa sukcesu. Kreowanie pożądanego odbioru firmy przez jej otoczenie w znaczący sposób wpływa na budowanie jej przewagi na rynku. Działania z zakresu PR Korporacyjnego to proces długofalowy, ale też inwestycja, która procentuje przez długie lata. Kluczem jest dobre planowanie i dobranie odpowiednich narzędzi PR, które skutecznie doprowadzą do realizacji zamierzonych celów oraz zbudowania pożądanego wizerunku.
PR Produktowy
Dobry wizerunek marki i produktu to efekt pracy zgranego zespołu specjalistów. W dzisiejszym świecie najważniejsze staje się jednak wyróżnienie na tle produktów konkurencji. Budowanie odpowiedniej wartości marki to przede wszystkim wyrazista, regularna i zintegrowana komunikacja.
E-PR
Współczesna komunikacja to sztuka dialogu z otoczeniem, a jej polem działania staje się coraz częściej Internet. Przyjęcie właściwej strategii w obszarze e-PR i jej skuteczna realizacja są konieczne dla uzupełnienia tradycyjnych działań komunikacyjnych, a w niektórych przypadkach mogą je nawet zastąpić. To obszar pozwalający na zbudowanie bezpośredniej relacji z grupą docelową, dlatego niezwykle ważne jest, aby prowadzić komunikację w oparciu o interakcję z odbiorcami komunikatu.
Eventy / Wydarzenia
Wydarzenia specjalne to skuteczne narzędzie do budowania wizerunku. Warto wykorzystywać je w nie tylko komunikacji otoczeniem w jakim funkcjonują firmy, ale również z własnymi pracownikami.
Digital Communication
Myśląc o marce i rozmyślając o komunikacji jej w dzisiejszym świecie, słowo DIGITAL powinno pulsować nam przed oczami na czerwono praktycznie od samego początku.