Partner of Promotion

2.9 Dodaj merytoryczną opinię

Aktualności

Pracodawca

 Aktualność

JAZDA! Iga Świątek łączy siły z Partner of Promotion!

Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z polską tenisistką Igą Świątek. W ramach umowy agencja zajmie się pełną obsługą działań PR w zakresie: media relations, biura prasowego, organizacji konferencji prasowych oraz współpracy z ekspertami i sponsorami. Działaniami z ramienia agencji zajmuje się zespół pod kierownictwem Beaty Pałczyńskiej, Account Managera.

Iga Świątek to 19-letnia polska tenisistka. Zwyciężczyni juniorskich turniejów wielkoszlemowych m.in. Wimbledonu 2018 oraz French Open 2018. Finalistka juniorskiego Australian Open 2017. Złota medalistka Igrzysk Olimpijskich Młodzieży 2018. Obecnie - po wygranych meczach we French Open 2020 - polska tenisistka osiągnęła swój największy sukces zawodowy w karierze sportowej.

Pracodawca

 Aktualność

Partner of Promotion znowu liderem!

Przychód Partner of Promotion za 2019 wyniósł 44,7 mln PLN, a fee income - 26,8 mln PLN. 
Porównując zatem do opublikowanego dzisiaj przez Związek Firm Public Relations rankingu niektórych swoich członków możemy nadal powiedzieć: Partner of Promotion pozostaje niezmiennie numerem 1 wśród agencji public relations w Polsce. To już 13 roku z rzędu!

Dziękujemy Klientom, Pracownikom i Wszystkim Naszym Partnerom. Obiecujemy nie zwalniać tempa!!

Pracodawca

 Aktualność

Partner of Promotion podpisała umowę z Medisept – największym producentem środków do dezynfekcji

Agencja Partner of Promotion podpisała umowę na kompleksową obsługę PR dla największego polskiego producenta profesjonalnych środków do dezynfekcji – firmy Medisept. W ramach umowy agencja zajmie się prowadzeniem relacji z mediami, realizacją działań edukacyjnych, zarządzaniem komunikacją w sytuacjach kryzysowych, będzie także odpowiedzialna za wszelkie projekty z obszaru digital i social media.

Medisept jest polskim producentem kompleksowych rozwiązań w zakresie higieny i dezynfekcji. Od 25 lat dostarcza produkty dla sektora profesjonalnego: służby zdrowia, przemysłu i firm sprzątających, a od niedawna oferuje także produkty dla klienta detalicznego. W 2014 roku firma uruchomiła najnowocześniejszą w Polsce fabrykę i innowacyjne centrum badawcze w lubelskiej strefie ekonomicznej.

Partner of Promotion to agencja PR nr 1 w Polsce wedle rankingów firm public relations. Firma działa od 1994 roku i oferuje kompleksowe działania komunikacyjne na rzecz firm i instytucji.

Pracodawca

 Aktualność

Partner of Promotion podpisało umowę z POLREGIO

Agencja Partner of Promotion podpisała umowę na kompleksową obsługę PR z największym przewoźnikiem pasażerskim w Polsce – POLREGIO. W ramach działań public relations agencja zajmie się m.in. opracowaniem nowej strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, zarządzaniem komunikacją w sytuacjach kryzysowych oraz wsparciem biura prasowego.

POLREGIO (dawniej Przewozy Regionalne) jest największym pasażerskim przewoźnikiem w Polsce. Większościowym udziałowcem spółki jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. a pozostałymi - wszystkie samorządy województw. Każdego dnia na tory w całym kraju wyjeżdża około 1900 pociągów zamawianych i finansowanych przez samorządy wojewódzkie. W ciągu roku z usług przewoźnika korzysta ponad 88 mln pasażerów, a pociągi POLREGIO zatrzymują się na ponad 1900 stacjach.

Partner of Promotion to agencja PR nr 1 w Polsce wedle rankingów firm public relations. Firma działa od 1994 roku i oferuje kompleksowe działania komunikacyjne na rzecz firm i instytucji.

Pracodawca

 Aktualność

Partner of Promotion z trzema statuetkami w konkursie Złote Spinacze 2019!


Agencja Partner of Promotion została nagrodzona trzema statuetkami w tegorocznym konkursie "Złote Spinacze".

Aż dwa Spinacze w kategoriach „PR korporacyjny” oraz „Przemysł i Infrastruktura” otrzymał projekt „Elektromobilność na polskim niebie”, realizowany we współpracy z Fortum. Cele kampanii było edukowanie Polaków w zakresie bezemisyjnego transportu.

Brąz w kategorii „Motoryzacja i Transport” zdobyła także kampania „Lokomotywa kontra samochód”, dotycząca bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych, przeprowadzona na rzecz PKP PLK.

"Złote Spinacze" to najbardziej prestiżowe nagrody polskiej branży PR. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kampanii PR przeprowadzonych w upływającym roku. Organizatorem "Złotych Spinaczy" jest Związek Firm Public Relations. Szczegółowe informacje na temat konkursu można znaleźć na stronie http://www.zlotespinacze.pl/.

Pracodawca

 Aktualność

Partner of Promotion zwycięzcą przetargu Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku.


Agencja Partner of Promotion zajmie się obsługą z zakresu public relations i social media Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku.

Działania PR obejmą między innymi organizację eventu Wielkie Sprzątanie, pikników rodzinnych, konkursu upcyklingowego, programu Planeta Odzysku 2.0 oraz prowadzenie biura prasowego spółki. Współpraca obejmuje również wsparcie komunikacji wewnętrznej oraz doradztwo na poziomie operacyjnym i strategicznym.

Gdańsk jest szóstym polskim miastem, w którym Partner of Promotion zajmie się obsługą zakładu utylizacyjnego. W gronie klientów agencji znajdują się dotychczas inwestycje znajdujące się w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie oraz Bydgoszczy.

Pracodawca

 Aktualność

Partner of Promotion zrealizuje kampanię dla PKP PLK „Bezpieczny przejazd”


Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg nieograniczony na realizację działań public relations i event marketingu w kampanii społecznej PKP PLK „Bezpieczny przejazd”.  Zamówienie obejmuje m.in. organizację konferencji prasowych i briefingów, testu zderzeniowego, warsztatów na temat bezpieczeństwa, przeprowadzenie akcji influencer marketingu i działań ambientowych.

Celem kampanii „Bezpieczny przejazd” jest minimalizacja liczby zdarzeń zagrażających życiu i zdrowiu na przejazdach kolejowych oraz zwiększanie świadomości społecznej na ten temat. Startująca odsłona kampanii będzie trwała do 12 miesięcy, a jej budżet wynosi 1 476 000 zł. Zadaniem agencji będzie prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych kierowanych do ogółu społeczeństwa z wykorzystaniem tradycyjnych i niestandardowych narzędzi komunikacji: organizacji konferencji i briefingów dla mediów, warsztatów dla instruktorów nauki jazdy, pokazowego crash testu, współpracy z influencerami, działań ambientowych i innych.

Partner of Promotion to agencja PR nr 1 w Polsce wedle wszelkich rankingów firm public relations. Firma działa od 1994 roku i oferuje kompleksowe działania komunikacyjne na rzecz firm i instytucji.

Partner of Promotion