Do pracy przy nowo rozpoczętej inwestycji angażuje się każdy dział, realizując poszczególne działania, na odpowiednim etapie trwania inwestycji.
Finanse
Dział finansowy jest odpowiedzialny za pozyskanie finansowania nowych projektów. Na co dzień współpracuje z polskimi i zagranicznymi bankami oraz funduszami inwestycyjnymi. Do zadań działu należą także: wstępna akceptacja budżetów nowych inwestycji, jak również nadzór nad ich bieżącym wykonaniem. Oprócz instytucji finansowych, realizacja obowiązków działu wymaga współpracy z kancelariami prawnym i notarialnymi, doradcami technicznymi, podatkowymi i księgowymi.
Development
Zespół Developmentu zajmuje się pozyskiwaniem klientów zainteresowanych wynajmem istniejącej powierzchni bądź projektami build-to-suit oraz poszukiwaniem nowych lokalizacji pod inwestycje. Podpisanie każdej umowy najmu/kupna na powierzchnię magazynową jest poprzedzone szczegółową analizą potrzeb i oczekiwań potencjalnego klienta. We ścisłej współpracy z klientem powstaje projekt magazynu, optymalnie dopasowany do potrzeb.
Project Management
Dział czuwa nad realizacją budynków magazynowych, koordynując prace projektowe obiektów jak również przeprowadzając nadzór trwającej budowy. W trakcie procesu wyłaniani są podwykonawcy poszczególnych faz budowlanych od generalnego wykonawcy po dostawcę sieci komunikacyjnej. Praca działu obejmuje również współpracę z władzami lokalnymi, urzędami miast i organami administracyjnymi w zakresie uzyskania odpowiednich pozwoleń, od rozpoczęcia do zakończenia inwestycji.
Property Management
Zespół odpowiada za utrzymanie techniczne budynków, realizację umów najmu, organizację procedur funkcjonowania parku oraz rozliczenia finansowe. Zadaniem działu 'Property Management' jest zatrudnienie jak najlepszych i możliwie niedrogich podwykonawców, którzy utrzymują w dobrym stanie obiekty, zajmują się konserwacją sprzętu i dbają o tereny zielone. Regionalna struktura działu, z podziałem na poszczególne parki, pozwala na łatwą komunikację klientów z dedykowanymi menedżerami.
Marketing
Dział Marketingu odpowiada za oznakowanie funkcjonalne i wizerunkowe portfolio wszystkich budynków firmy. Branding parków magazynowych jest realizowany według spójnego systemu identyfikacyjnego, który przewiduje możliwość oznakowania hal logotypami klientów.