Czy urlop w Pieśkiewicz-Zegarmistrz s.c. Janusz Małgorzata Kamil I Emilia Pieśkiewicz jest płatny 100%?
Masakra, arogancja i coraz mniej profesjonalizmu
Przy każdej zmianie baterii w Tag-u desynchronizuje stoper-zamiast na 12:00 ustawia wskazówkę na 11:55. Już sie przyzwyczaiłem. Sprawdzam w zakładzie. Ale arogancja nieprzeciętna- jak się tego można nauczyć???
@mick a ty tam pracowałeś albo kogoś znasz kto pracował ?
przykro to czytać.
Czy trzeba mieć odbyte szkolenia?
Niestety muszę się zgodzić z innymi opiniami dotyczącymi braku profesjonalizmu oraz arogancji. Umawiałem się na wymianę części do Breitling’a potwierdzając kilkukrotnie przygotowanie zakładu. Niestety po przejechaniu 200 km okazało się, że zakład, który jest autoryzowanym serwisem tej marki nie ma odpowiednich narzędzi! Do tego żadnych przeprosin wręcz przeciwnie - gdy zwróciłem im grzecznie uwagę to miałem wrażenie, że to wszystko moja wina! Nigdy więcej!
Partactwo ! Zarozumialosc! Chyba jeszcze z czasów kiedy byl monopolista z Rutkowskiego!
Wczoraj odebrałem mojego TAG'a, po czyszczeniu mechanizmu. Usługa wykonana przed terminem, dodatkowo wypolerowana koperta, zegarek odebrałem w etui serwisowym opatrzonym znakiem firmowym zegarka (etui zapewne wliczone w cenę usługi, niemniej jednak miły akcent, przyda się jako etui podróżne do drugiego zegarka). Obsługa miła, udzielono mi odpowiedzi na zadane pytania.
Zachęcam do nowych opinii na temat firmy Pieśkiewicz - Zegarmistrz Janusz Małgorzata i Kamil Pieśkiewicz, osoby które posiadają informacje w jakiej kondycji jest aktualnie ten pracodawca oraz czy zwiększył zatrudnienie w ostatnim czasie, proszę o pozostawienie komentarza.
Jestem klijentem prawie 20 lat i nie wyszedlem nigdy ze sklepu z niezadowoleniem, wszystkie zamowienia i naprawy zostaly fachowo wykonane, bez jakiejkolwiek reklamacji. Jako kolekcjoner zegarkow, jest to dla mnie "pierwszy adres"!
Wybitny, arogancki partacz. Jutro wysyłam info do Rolex.
nie polecam
bardzo słabo. pan jest taki fafarafa, ze od razu chce sie wyjsc..
z takim podejściem do klientów nie wróżę sukcesów
zarozumiała, fatalna obsługa
arogancja, zarozumiałość, dno. Weszłam z zegarkiem działającym, wyszłam z niedziałającym. Ale za darmo! Gdybym chciała naprawiać, pan krzyknął 690 PLN. Nie podoba się? Trudno!