brak logo

Flex-Employment B.V.

Ridderkerk

Opinie o Flex-Employment B.V.

olek 2015-11-25 14:05:49
No tak pewnie wiele zależy na kogo się trafi i w pracy i na kwaterze, bo jednak ludzie dziela się na tych zabawowych oraz cichych i spokojnych. Czy istnieje szansa w razie czego aby się zamienić za pokój, czy coś w tym stylu, jak jednak nie podpasujemy sobie ze współlokatorami etc. W ogóle to co jest w standardzie wyposażenia na tych kwaterach?
1
Dominik 2015-12-03 15:10:02
Witam i pojechala pani przzez ta agencje do pakowania tych owocow i warzyw prosze o kontakt i przyblizyc jak to wyglada
1
monika000 2015-12-04 18:44:56
Jednemu się trafi ze będzie miał stale godziny a drugi będzie miał marnie, firma wysyła ludzi w pola na szklarnie nie mówiąc wcześniej jaka to jest firma i gdzie będziemy pracować zeby się przygotować albo czy założyć coś ciepłego czy niee. Flex na umowie gwarantuje nam 0 godzin tygodniowo a stawka zależna jest od firmy na która jedziemy na riderkerku jest najlepsza zdarzało się ze przy zarobkach 8.20 na innej firmie dostajemy 7 euro na godzinę w tym ze firma nas wcześniej nie poinformuje tylko dopiero na solarisie czyli wypłacie dostajemy informacje na temat tego ile za dana prace dostaniemy i na koniec moge dodac ze jest tutaj bardzo duza rotacja ludzi
iloa 2015-12-05 17:57:46
a dlczego nie mowia gdzie wysyłają i do jakiej pracy, to co wogole mowia pracownikom, ze gdzie jada i co beda robic? troche to dla mnie dziwne, ja njpierw chcialabym wiedziec gdzie pojade i do jakiej pracy
monika000 2015-12-05 19:35:25
Codziennie jest nowy grafik a na nim pisze miejsce pracy np B.V Ooschot i miejscowość firmy, gdy dzwonimy do biura mówią nam ze to nowa firma i jada tam pierwszy raz i jest to hala z ziemniakami a na miejscu się okazuje ze jest to sadzenie w polu selera gdy powiadamiamy o tym biuro oni tłumaczą się ze nic o tym nie wiedza.Albo powiedzą ze jedziemy na kalafior dopiero na miejscu jest to pole i brak płaszcza czy gumiaków. Moim zdaniem jeżeli jedziemy w nowe miejsce do nowego pracodawcy to jedna osoba z biura powinna z nami pojechać i zobaczyć warunki pracy i czy zgadza się adres. Bardzo często zdarza się ze w ciągu tygodnia jedziemy na 4 rożne firmy a potem na wypłacie dostajemy marne grosze bo więcej nam wychodzi podatku. W internecie piszą ze poszukują osób do pakowania owoców i warzyw, tak jest faktycznie ale jest tez jeżdżenie na rozkładanie namiotów, sadzenie drzewek, ścinanie salaty, zbieranie kalafiorku, sadzenie i pielenie brukselki, pielenie fasolki, zbieranie kamieni z autostrady, sprzątanie domków, praca na budowie tyle co z tego pamiętam przez ten czas co byłam
iloa 2015-12-15 21:00:54
masz racje @monika000 ktos powinien pojechac z pracownikami i ocenic, bo przeciez jezeli pozniej bedzie cos nie tak to bedzie ich wina,ze ktos czegos nie dopilnowal i nie zalwtwil zgdonie z umową
mr 2015-12-20 16:29:08
Witam jesli ktos sie zastanawia nad podjeciem pracy w Flex employment stanowczo odrazadzam. Firma gwaranture 0 godzin w umowie, i naprawe slabo z zarobkami. Niewiem czy kogos cieszy 100 euro tyg tyle na Ridderkerk sie zdarza tragedia. Poznato 2 nieogarnietych koordynatorow Rafal i Tomek nie wiedza jak sie nazywaja.. A takze jesli ktos ma prawo jazdy to na sile zmuszaja do prowadzenia busa. ocena 1 na 10 tragedia w gorszej firmie nie pracowalem do tej pory
2
mongoł 2015-12-27 21:15:03
robiłem tam try lata zarobice tam pieniądze ale tyko wtedy jak będziecie donosić tomkowi o wszystkim co się dzieje na hotelu w pracy co ludzie mówią co planują halinka swatowa tomka(mirosława)to ją nawet interesuje jaki numer buta masz i chciała by nawet wiedziec ile masz włosów w nosie taka społeczniara proste nie kablujesz nie donosisz nie masz kasy ani godzin ciekawe jak niki zapracowała na swoje stanowisko hehehe a sara zdegradowali ją hahahahah sara upadek boli bbbuaahahahah
dando 2015-12-28 23:21:47
Wzajemne donoszenie na siebie na pewno ogólnie całej firmie nic nie da. Indywidualnie sprawę jednym polepszy innym pogorszy. Z drugiej jednak strony nie wiem czy chciałbym w takim miejscu pracowac.
nowa 2016-02-08 13:16:23
Hej :) właśnie wybieram się wraz z chłopakiem do pracy przy pakowaniu warzyw i owoców. Czytam wiele komentarzy i mam mieszane uczucia. Warto jechać?
Rock 2016-02-08 14:55:42
Moim zdaniem warto, szczególnie z chłopakiem, bo to raźniej :) Prawda jest taka, że chyba wszędzie warto, to nie są wiadomo duże pieniądze, ale zawsze.
nowa 2016-02-08 16:28:49
Atmosfera w pracy jest w porządku czy ciężko się dogadać? I czy faktycznie ( oczywiście jak ktoś jedzie z takim zamiarem) da się odłożyć?
parka 2016-02-09 12:44:06
hej dostalismy oferte i wyjazd w sobote jak cos ma moze ktos jakies info na temat tej firmy ??? Malopolska
:) 2016-02-09 15:21:25
xD
mała mi 2016-02-20 11:51:14
ta firma jest beznzdziejna zeby sobie organizowac powrot z pracy gdzie niby zapewniaja dojazd to jest nie normalne masakra
Ewelina 2016-02-29 22:05:24
Witam.
Wybiera się ktoś w najbliższym czasie do sortowania owoców i warzyw z tą firmą do Holandii ?
mala mi 2016-03-07 09:12:51
biuro nie znajduje sie na pierwszym pietrze brak szacunku do nowych osob przyjetych masakra z dojazdem do pracy malo godz a jak juz sa godz to mało wyplacaja w innej firmie za 40 godz miałam conajmniej 250 euro na czysto a tu masakra nie polecam tej firmy szkoda czasu i zachodu na to
tonia 2016-03-17 03:28:27
Nie warto to wielkie oszustwo tiwoli to z przadu ladnie wyglada bo restauracja dla holendruw jest z przodu w tej firmie to jest tak chotel obiady transport do pracy jest platne zapytajcie sie w biurze czy za transport do pracy sie placi gdzie transport powinien byc nie platny i czekasz po pracy 3 godz jak inni skoncza ladna gadka
Tivoli 2016-03-20 22:41:43
Skoro ci nie psuje to po co ty mieszkasz jesteś ja jestem tu od Nie dawna tez nie pasują mi warunki brak telewizora ciesz się ze masz ciepło swoja łazienkę nikt ci się nie przemieszcza po pokoju a trafisz na oliemolen na domki na jakiś brudasow pijokow zawsze możesz zrezygnować i wrócić do polski albo po pracować odkuc się i wrócić . i mieć w duoie ta firmę tez jestem nie zadowolona ale nic nie da się zrobić trza zacisnac zęby i do przodu przetrwać to ☺
mała mi 2016-03-23 20:33:08
jak ktos jest głupi to tam [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pracuje i cwanika zgrywa sa inne firme ktore cie informuja jak sie ubrac itp podobne proste
Tivoli 2016-03-23 21:24:54
Posłuchaj w meilu odrazy bylo na temat rzeczy w ktorych mamy ppracowac [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wiadomo w dzinsach pracować zacisnac zęby trza i do przodu zarobić wracać do domu.. Tak pewnie będzie zwalnianie ludzi po świętach ty tam pracujesz tez jesteś głupia ci którzy stracili posady budują domy maja dużą rodzinę muszą robić by moc trochę wyjść na prosto a skoro nie masz dzieci po co siedzisz wracaj do polski i pracuj za 1200 zł po 12h powodzenia☺
mała mi 2016-03-27 08:24:32
na tyle nie jestem głupia i tam juz nie pracuje mam dzieci i jezdze do holandi zarobic a nie nie hotel utrzymywac ciebie zadawala 150 euro tyg spoko i to jest twoim zdaniem zarobek dobre
Tivoli 2016-04-06 15:54:24
Nie zarabiam 150 lecz 300 wiadomo nie jest to zajebisty zarobek jeszcze trochę i tez spadam patura max mniej roboty osoby zjeżdżają
dkol 2016-04-07 21:32:29
tivoli, według mnie za granicą co miesiąc powinno się dostać pona 600 euro.
mała mi 2016-04-20 21:00:34
jak zarabiasz 300 euro tyg to nie wiem czemu praca ci nie odpowiada chyba ze zarabiasz w inny sposob daje to do myslenia
kolega 2016-04-29 10:52:04
Podobno okres jesienno- zimowy jest najlepszy na wyjazd Polaków za pracą właśnie do Holandii. To wtedy pojawia się najwięcej ogłoszeń skierowanych właśnie do nas. Praca jest w zakładach produkcyjnych, magazynach i hurtowniach.
Oczywiście wymagana jest komunikatywna znajomość angielskiego lub niemieckiego oraz gotowość do wyjazdu minimum na pół roku.
Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie lub kogoś z rodziny kto pracuje właśnie w Holandii? Jak szukać tam pracy?
daro 2016-04-29 10:54:18
Polsce ale jakoś mu nie wierzę jak chcesz zarobić to niestety musisz znać języki najlepiej holenderski wyślą cię do szkoły (byś się nauczył wymagane jest to do stanowisk kierowniczych ) chyba że pracujesz na samym dole szczebla robotniczego. Holendrzy mają inną pracę niż Polacy czy inne nacje narodowościowe które przyjechały do tego kraju za pracą. Holendrzy są kierownikami menadżerami pają stanowiska kierownicze reszta ludzi to robole do czarnej roboty i to się raczej nie zmieni bo taka jest mentalność ludzi. Ja bym się naprawdę zastanowił nad wyjazdem szczególnie że mieszkam na śląsku jest robota więc niema co czarować kto chce pracować to pracę znajdzie przynajmniej u nas....
ewa 2016-05-07 05:01:54
Nie napisalam, ze wszyscy ludzie bedacy w Holandii naduzywaja alkohol, ale wiekszy i% tak wlasnie robi. I moja odpowiedz na pani post nie miala na celu wywolania dyskusji, ale pokazania drugiej strony, gdyby ta firma byla taka beznadziejna, to nie pracowałoby tam tyle ludzi. Ja bynajmniej mam jak najbardziej pozytywne wspomnienia apropo flex-employment. i jeszcze sprawa Pani solarisa, to nie wiem co chce Pani tym udowodnić, ze firma nie ukrywa odciaganych kosztow? Za hotel, za ubezpieczenie? To chyba normalne,ze za takie rzeczy sie placi. W Polsce nikt nie zapewnia człowiekowi mieszkania, by mogl pracowac. Nikt nikomu za darmo nie daje noclegów. Zresztą nie moja sprawa.
hhdk 2016-05-08 20:21:39
widze nawiązała sie tu dość szeroka dyskusja, do której nie chcę się odnosić - dlatego odbiegając od tematu, czy ktoś z Was może mi powiedzieć czy szukają aktualnie ludzi do pracy w Flex-Employment B.V.?
kasia 2016-05-10 09:16:46
gorszej bzdury danwo nie czytalam :)okres sezonowy najlepszy do rpacy to wiosna ;)-lato
1
koala 2016-05-11 08:12:41
czy ma moze ktos informacje na temat agencji pracy KM HR z
Warszawy?? Staram sie o prace do Holandii przez ta agencje dokladnie
do Zeist do domow opieki .. czy jest ktos kto cos wie cos na temet
tej agencji lub pracuje w Zeist?? dziekuje za informacje
OkradzionaZtygodniówki 2016-05-17 18:51:25
Szefowa Flex Employment w Oudenbosch zabrała mi 100 euro z wakacyjnego, czyli CAŁĄ moją u nich TYGODNIÓWKĘ!, bo niby nie oddałam im ubrań roboczych po UWAGA 3 miesiącach pracy. Jaki fetysz ma szefowa, że potrzebuje te używane przeze mnie (m.in. przy czyszczeniu u niej garów i sedesów) przez kwartał ubrania???! Nie mogę odzyskać tych 100 euro, chociaż ubrania zostały oddane (niepotrzebnie, bo nikt ich po 3 miesiącach nie musi zdawać) a sekretarka węgierka kazała je wyrzucić.
100 euro tygodniowo to ja mam w Polsce za pracę biurową na miejscu, mieszkając sama w pokoju z dostępem do kuchni i swoją łazienką. I nie muszę robić we Flex Employment na nerwowe niewolnicze wezwania kwadrans przed początkiem pracy czy w charakterze innym niż stanowisko na które aplikowałam odpowiadając na ogłoszenie w Polsce, i nie muszę robić we Flex Employment 7 dni w tygodniu, we dnie i w noce, z zamkniętą pralką, i mieszkaniem z trzema obcymi osobami i bycia okradaną przez nie oraz szefową...
Flex Employment to najgorsza agencja w jakiej byłam, a pracowałam przez kilka lat za granicami, przez rożnych pośredników. Okradają, wyzyskują, okłamują jak nikt inny. A jak ktoś mnie nie szanuje, to na mnie nie zasługuje. Na innych może tak i spoko - może żerować nadal. Ale nie na mnie!
Eli 2016-05-20 06:44:48
Jest tam system dwuzmianowy. Jak podzielone są godziny pracy na 1 i 2 zmianę, po ile godzin się pracuje, czy faktycznie również w nocy. Proszę o informację.
Tivoli 2016-06-01 08:40:06
Hej eli pracowalam tam powiem ci tak praca lekka ale te młode operatorki jak im nie pocisniesz to rządzą toba jak czarnuchem jeżeli do pracy masz na rano typu 6 wyjazd 4.40 i pracujesz do 15 jeśli nie masz zmiany to do 17 jeżeli na popołudnie typu 15 bądź 17 licz się z tym ze nie wiesz kiedy wyjdziesz . pewnie wezmą cie na Tivoli hotel gdzie jesteś zdana na to co ci igotuje nie zjesz tak ci odciągnąć więc na jedno wychodzi kary są dawane tak naprawdę za to ze nie posprzatasz pralki albo obojętnie za co ci walna jakąś minusowa kwotę na solarisie płacą jak chcą . ktoś Tyra ma mniej a ktoś pracuje mniej alarmy ma więcej nigdy nikt tego nie skuma tak naprawdę. Jeżeli chcesz jechać odradzam z calego serca ci bo się rozcArujesz to już nie te same zarobki co kiedyś ! Powodzenia☺
klops 2016-06-04 08:21:55
Są wysokie koszty stałe [hotel maksymalnie drogo (w prawie holenderskim jest ustalone, że opłata za hotel nie może być wyższa niż 20 procent zarobków a na osobę musi przypadać minimum 10 metrów kwadratowych), obowiązkowo płatne niesmaczne obiady, dojazdy mimo czekania po pracy nawet 3 h na powrót i wyjazdu nawet już 2 h przed pracą, kary za cokolwiek wymyślą, nie z twojej winy oraz „pomyłki księgowe” zawsze na twoją niekorzyść, na przykład podwójne opłaty, niepotrzebnie naliczone dodatkowe koszty i w efekcie zarabia się tylko kilkaset euro miesięcznie przy dodatkowo bardzo wysokich cenach w sklepach. Flex obiecuje pracę na min 40 h i nawet tego nie daje a co dopiero normalne 50-60 h. W pracy na riderkerku jest okropnie, bo pracownicy agencji Flex krzyczą na nowych, nie pomagają im, nie tłumaczą pracy, karzą kobietą nosić ciężkie skrzynie i zdejmować je z góry palety, znad głowy nawet i ciągle pospieszają, przez co można się przewrócić z taką skrzyniom jak stało się to mojej koleżance. Pracownicy innych agencji na riderku pracują miło, na luzie, normalnie i dźwigają tylko mężczyźni a kobiety sortują. Kierowcy Flexa nie zabierają pracowników zaraz po pracy a jeden nie chciał zabierać ludzi czekających na niego w kantynie tylko kazał im czekać o 1-2 w nocy nawet godzinę czy dwie na siebie w zimnym busie na parkingu. Ciekawe czy tak surowo będzie teraz traktował swoje nowo narodzone dziecko… Agencja Flex Employment zatrudnia nowych, którzy od razu deklarują chęć pracy we wszystkie soboty, a w sumie są do dyspozycji cały tydzień a dostają ledwo kilkadziesiąt euro tygodniówki. Prawie nikt więc tam nie zostaje i po pół miesiąca czy miesiącu wracają do Polski. Właściciele agencji nie płacą za pracę u siebie w nocy i weekendy dodatkowo, a nawet w podstawie dają mniejsze stawki niż na ridderkerku. Ściągają setki nowych ludzi, nie dając dużo pracy poprzednim, tak aby ludzie zarabiali tylko na opłaty za ich śmierdzący hotel z nieszczelnymi oknami, ohydne niezdrowe obiady, zagrażający zdrowiu i życiu rozklekotany transport, absurdalne kary, a nic dla siebie nie zyskiwali.
Mama 2016-06-07 19:38:39
Proszę tez napisać prawdę o sobie.Czyli zero znajomości języka,alkohol,brudasy le wymagania to 2500 euro tygodniowo.Ludzie kto wam broni w znalezieniu idealnej pracy?
tomek 2016-06-07 19:41:05
a jak cie zmuszala,miales pistolet przy glowie? pewnie jestes po studiach prawniczych i tak sobie tylko szukasz roboty
Pakowacz 2016-06-07 19:44:41
Firma jest ok, na start załatwiają wszystkie formalności i dają mieszkanie, pieniadze na polskie konto, zawsze na czas. W sumie kokosow nie ma ale w porownaniu z praca w PL to warunki super.
Co masz dokładnie na myśli pisząc że kokosów nie ma. Ja również zastanawiam się nad współpracą z Dobra Praca i chciałem dowiedzieć się jak najwięcej. Ile można zarobić tam średnio za cały miesiąc pracy? Jak ta firma traktuje osoby które za ich pośrednictwem wyjeżdżają do pracy? Z góry dziękuję wszystkim za pomoc .
szkoleń składa się standardowo z 3 etapów. Każdy z nich weryfikuje inne umiejętności czy cechy psycho-osobowościowe kandydata. Ocenie poddawana jest całościowa sylwetka, a decyzję o akceptacji zatrudnienia podejmuje kierownik danej jednostki wraz zespołem HR. Jeśli kandydat nie zostanie zatrudniony na stanowisku na które aplikuje, a w trakcie rekrutacji stwierdzimy, że jego kompetencje odpowiadają naszym oczekiwaniom w innym zakresie, możemy mu zaproponować inne stanowisko. Naszej firmie zależy na tym, aby kandydat czuł się u nas dobrze podczas spotkań rekrutacyjnych, zgodnie z założeniami panującej kultury organizacyjnej. Zarówno rekruterzy jak i kierownicy zwracają ogromną uwagę na sposób komunikacji miedzy kandydatami a Gowork, a każdy z kandydatów otrzymuje informacje zwrotna o procesie w którym aktualnie bierze udział w terminie ustalonym indywidualnie. Jednak bardzo dziękujemy za cenne spostrzeżenia i uwagi odnośnie procesu rekrutacji, gdyż cały czas staramy się doskonalić i pracować nad jak najwyższym standardem spotkań prowadzonych w naszej firmie. Jeśli wypowiedzi na forum nie pozwalają na rozwianie wszelkich wątpliwości, zapraszamy do kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą Pani proces rekrutacji.
2
Xxxxxx 2016-06-12 08:38:08
Ta firma to jedno wielkie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w pokojach tak smierdzi stenchlizna ze masakra nawet otwarte okno i odswiezacze nie pomagaly brud syf w pokojach nie ma nawet telewizora jak oni to nazywaja hotelem to szok klasztor w ktorym panuje taka cisza jakby ludzie umierali stołówka to dopiero zenada jesz a tu ci pajeczyna z sufitu zwisa nie polecam nikomu tej firmy bylam tam kilka dni i zrezygnowalam... Koordynator to powiniem byc 24 na dobe a nie kiedy tylko mu sie podoba wielkie zakazy i nakazy zal mi tych ludzi co tam pracuja i tego calego biura no chyba ze co niektorzy lubia mieszkac w takim syfie jaki tam panuje
pijaczek 2016-06-12 09:41:49
pracowałem w tej firmie trzy lata jak wchodzisz w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] tomusiowi to masz robote jak nie to nie masz.ogólnie to pracował bym tam dalej gdyby nie ten wieśniak a jak chcesz iść na prywatne to cie z firmy wywalą sam tomuś i jego córeczka niech sobie pomieszkają na hotelu pięcio gwiazdkowym hahahahsha i teściową niech wezmą żeby im weselej na pokoju było
kolok 2016-06-20 08:15:35
Państwo nieustannie poszukiwać nowoczesnych rozwiązań. W całym tym zamieszaniu jest jeszcze miejsce na misję? Działamy w otoczeniu konkurencyjnym, ale nigdy nie zapominamy o podstawowych zasadach dotyczących współpracy i uczciwej konkurencji. Zarówno w relacjach wewnętrznych, jak i zewnętrznych ze swoimi interesariuszami, Comarch hołduje uniwersalnym wartościom, promując uczciwość, pracowitość i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań, oraz jakość i innowacyjność jako cele indywidualnie postawione własnej pracy, otwartą współpracę dla dobra wspólnego, budowanie i utrzymywanie zaufania wśród współpracowników i partnerów biznesowych, a także szacunek, wyrozumiałość i pomoc, bez wzglę...
leszek 2016-06-28 15:09:58
ale nadal uważacie, że firma sie rozwija cały czas?
nie dają umów a wysyłają do prac 2016-06-30 18:43:52
@ Pakowacz 2016-06-07 19:44:41
"Firma jest ok, na start załatwiają wszystkie formalności i dają mieszkanie, pieniadze na polskie konto, zawsze na czas. W sumie kokosow nie ma ale w porownaniu z praca w PL to warunki super.""

Nie załatwiają UMOWY o pracę. Ani w Polsce ani po przyjechaniu na własny koszt natychmiast do Flexa. Najważniejszego NIE DAJĄ. Nie dają umowy a wysyłają do pracy! Jedyna taka dziadowska firma, w której pracujesz tygodniami bez umowy! Zdążysz sam odejść zanim ją zobaczysz na oczy!
Kilkadziesiąt euro tygodniowo/130 euro tygodniowo w Holandii!! to faktycznie "kokosów nie ma", ale Polacy więcej zarabiają w kraju, więc nie wiem po co narzekać na polskie warunki!
iloa 2016-07-01 12:54:37
Kurde trudno w to uwierzyć @niedająumów bo, przecież wtedy to nie jest kompletnie legalne..nie opłacałoby im się to w ogóle, przecież to nie praca w jakiejś tam wsi tylko jednak wyjazd za granicę, kto by do czegoś takie dopuścił..
julka 2016-07-07 14:26:54
hej, jedzie ktos teraz do Roosendaal do pracy na pakowanie warzyw i owocow?
iza 2016-07-07 14:34:54
julka' a gdzie widzialas te ogloszenia? Ja bylabym chetna, poszukuje jakiejs zaufanej agencji pracy by moc wyjechac,szukam po roznych forach trafilam na nich, wiem, ze ludzie przyjezdzaja rozni, warunki zawaterowania tez rozne, wie wiem co śadzić o tym,wiesz coś o stawce?
mała mi 2016-07-10 21:29:08
ta firma to totalna porazka
1
romek 2016-07-10 21:29:40
To w końcu ta wypłata w terminie się pojawiła? Chyba nie jest tak źle, bo i tak można liczyć na stabilne zatrudnienie, a nawet jak są problemy to są racjonalnie uzasadnione.
LBN 2016-07-14 12:46:18
pracowaliśmy z dziewczyna porażka przy 32 godzinach pracy 140 eur ? To jakiś żart . Jeszcze Pan Tomasz z TiVOLI jebanaa kurwaa... burak totalny i w dodatku podobno były policjant węszy wszędzie potrafi sobie wejśc pod nieobecność i przeszukać rzeczy. Często rzucają ludzi z drugiej zmiany na pierwszą 3godz snu i zapierdzieelać trzeba. Bo jak nie to mogą Cie zwolnić. Nie polecam szkoda nerwów. Jedyny plus to obiady chyba tylko choć nie zawsze dobre hehe pozdro
1
romek 2016-07-14 18:57:10
Chyba ostatnio nic się nie pokazało @mikser, ale może najlepiej dowiadywać się bezpośrednio u nich. Widocznie atmosfera u nich dopisuje, dlatego nie ma rotacji.
Zostaw swoją opinię o Flex-Employment B.V. - Ridderkerk
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Flex-Employment B.V.