Realizacje
Teleinvention istnieje na rynku CC od 2007 roku. Od początku naszym celem było świadczenie usług najwyższej jakości. Dzięki temu znakomita większość Klientów, którzy skorzystali z naszych usług po raz pierwszy zaproponowało nam przedłużenie kontraktów oraz kolejne projekty. Dzięki temu w portfolio firmy możemy zaprezentować referencje z szerokiego spektrum naszej działalności. Do najciekawszych projektów należą:
-
Projekty telemarketingowe i sprzedażowe dla Lidera w branży wysyłkowej, mające zachęcić jego Klientów do złożenia zamówienia z bieżącej oferty katalogowej. Główne założenie prowadzonych działań to wsparcie sprzedaży kluczowego Klienta TI. W poprzednich latach co miesiąc odświeżane było od 20 do 50 tys. rekordów. Projekt prowadzimy nieprzerwanie od 2009 roku.
-
Prowadzenie infolinii informacyjnej i helpdesku dla Klientów Producenta Konsol Najnowszej Generacji. W ramach prowadzonych działań agenci obsługują ruch przychodzący i wychodzący oraz zgłoszenia drogą elektroniczną. Dodatkowo dedykowani pracownicy opiekują się forum tematycznym oraz profilem na Facebook’u. Projekt o statusie Kluczowy prowadzony jest od 2009 roku.
-
Zorganizowanie stałego zespołu sprzedażowego dla czołowego dostawcy wody dla Klientów instytucjonalnych. Zespół istnieje w strukturze Firmy od trzech lat i prowadzi ciągłe akcje sprzedażowe. W 2013 roku zaplanowane zostało powiększenie zespołu o połowę i zintensyfikowanie kampanii.
-
Prowadzona od kwietnia 2012 roku infolinia sprzedażowo – informacyjna dla lidera w branży produktów AGD i RTV oraz nowej technologii. Jego nowatorskość polega na tym, że zespół infolinii w pierwszej fazie realizacji usytuowany był w siedzibie klienta (poza Krakowem), a cała infrastruktura IT znajdowała się w siedzibie Teleinvention w Krakowie. To pierwszy projekt tzw. wyniesionego/ rozproszonego call center – gdzie agenci znajdowalisię w miejscu innym niż siedziba firmy.
-
Projekt realizowany od grudnia 2012 dotyczący sprzedaży usług telekomunikacyjnych największego niezależnego operatora telekomunikacyjnego.
-
Wznowienie współpracy z branżą farmaceutyczną w celu realizacji dla renomowanego Klienta akcji informacyjno – badawczej do pacjentów używających glukometrów tej Firmy. Zaplanowane zostało również zacieśnienie współpracy z Klientem i realizacja kolejnych zleconych projektów.
- Zrealizowanie ciekawego i nietypowego w ramach podstawowych zadań Call Center projektu – prowadzenia szkoleń przez Internet, oraz tradycyjnych szkoleń dla pracowników Urzędów Gmin oraz help desk (2 stanowiska, obsługujące ruch przychodzący, wychodzący i mailowy). Krakowskie Call Center przeprowadziło w imieniu Klienta szkolenia i obsługiwało infolinię.