GetResponse

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o GetResponse

Fanka Rutkowskiego
Były pracownik
 Pytanie

Jak się zatrudniałam w zeszłym roku to martwiły mnie opinie na temat "znikających ludzi". To była prawda, choć ja akurat odeszłam z własnej woli. Wszystkie komentarze na temat sztucznej pozytywności są prawdziwie - na początku pracy 'zaatakowali' mnie za moją szczerość i już wiedziałam, że trzeba odpalić umiejętności aktorskie i tylko się zachwycać. Zadziałało. W CS współpracownicy są super i inne osoby (deliverability, informatycy itp) byli w porządku. Prócz jednego zgniłego jabłka wiecznie na l4, które to wrzucało zdjęcia z siłki na socjale w czasie trwania zwolnienia ;) Nie wiem czy chwalić osoby wyżej za wyrozumiałość czy ich ganić za bycie ślepymi i zrzucanie pracy takiego lenia na innych pracowników. Jeśli chodzi o pieniądze to jest ich mniej. Przy tej inflacji jest mniej kasy! Tak tu zachwalane 400zł netto ekstra co miesiąc, GWARANTOWANE - już nie istnieje. Najpierw zmienili to na 20zł za dzień pracy, ale wal się na ryj jak weźmiesz l4 albo urlop, teraz to raptem 5zł dziennie więc średnio stówka jak nie macie urlopu i nie chorujecie. Podstawa od 2022 to 5.6k brutto za zmianę w przedziale 15-07 rano (czaty są 24/7, zmiany 8h), po okresie próbnym/od nowego roku podwyżki brak, a podwyżka po roku pracy mnie ominęła, bo szybciej złożyłam wypowiedzenie. Jest dodatek za godziny nocne (ten, który narzuca polskie prawo) i premia za produktywność - (usunięte przez administratora). Jest osiągalna dla 'normalnych' ludzi (dostępna po okresie próbnym), ja jako rasowy ślimak dalej się czasem łapałam. Coś, co wcześniej windowało wypłatę to weekendy - (usunięte przez administratora). Tyle, że ludzie się dosłownie o nie biją i są pracownicy równi i równiejsi. Niektórzy miesiąc w miesiąc mają takich zmian 7-9 kiedy ja dostałam ledwie 3, a wiecznie mówiłam, że lubię i chcę. Smuteczek. Co więcej, poszła oficjalna informacja, że będzie mniej takich zmian w ramach oszczędzania i ze względu na "mały ruch" (czytaj 1-2 czaty zamiast ciągle 3/3 + 5 w kolejce), więc jak ktoś chce dorobić to niech spada. Nadgodzin płatnych nie ma, można sobie tylko odebrać to w godzinach/dniach. Praca sama w sobie jest wysoce stresująca i szybko doprowadza do wypalenia. Wiem, że 3 lub więcej czatów to standard w obsłudze klienta, ale tutaj poziom skomplikowania spraw a także ich różnorodność to coś strasznego. (usunięte przez administratora) Jesteście supportem technicznym za kasę klikacza w klawiaturę. Są na to treningi niby, ale tego jest tak dużo, że pewne pierdoły się zapomina i potem znowu opierdziel od kołcza, że nie zasuerowało się czegośtam (przykład kolegi). Nie biorą ludzi z 'zacięciem informatycznym' tylko zwyklaków-szarków, bo są tańsi. Do tego oczywiście zwykły support odnośnie gdzie kliknąć w platformie i jak dodać zdjęcie, ale tu nie miało się poczucia beznadziejności. Na Slacku pytanie wrzucone w piątek czasem dostawało odpowiedź w poniedziałek, bo postanowili przestać tyle pomagać i mamy sobie radzić sami, wcześniej odpowiedzi (kołczów) były maks w godzinę. (usunięte przez administratora) Feedbacki kołczów to też jest złoto czasem. Przedziwny sposób oceniania, ostry i jakiś taki... "muszę się przywalić do ciebie bo taką mam pracę". Mam tu na myśli oceny czatów i ticketów, nie rozmowy co 3 miesiące. Te są milsze. Tu hitem było mówienie mi, że mam nie pracować po godzinach i 'przekładać' tickety na następny dzień a potem jak tak robiłam to zabieranie mi puntków "bo nie widze ticketa" xD 2 osoby nie miały takich ciągotek (J i D), D to nawet pamiętał, że ja tixy zapisuję w notatniku i robię je z opóźnieniem, to zamiast zabierać puntkt tylko podpytywał czy pamiętam, dobry człowiek. Niby zmiana czatowa to tylko 4 godziny, ale MUSICIE brać kolejkę nawet jak nie macie backupu. Teraz tyle osób odeszło (już 5?), że kolejka jest w dzień ciągle i tak naprawdę siedzicie na czatach 5, 6 a dla chętnych 7 godzin. Jak weźmiecie tylko 2 czaty z kolejki i okażą się skomplikowane na tyle, że nie dobierzecie 3 to zaraz leci DM na Slacku, że mamy brać 3 czaty :) Mikrozarządzanie im się wtedy załącza. Brakuje ludzi i jest to oczywiste. A kolejni odchodzą/szukają, zespół się przetasuje srogo. Przepracowanie/wypalenie, obniżenie hajsu, brak realnej szansy na rozwój (możecie niby iść do MAX, ale z jawnych widełek to nie było takie super) i teraz w sumie problem z pracą w domu. No nie wiem czy polecam...

Pracodawca

@Fanka Rutkowskiego

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Ze swojej strony chcielibyśmy ustosunkować się do kilku poruszonych przez Ciebie kwestii. Jeśli chodzi o komunikację, to bardzo cenimy szczerość, ale dbamy o to, aby nikt nikogo nie obrażał i aby każdy wypowiadał się w sposób prezentujący szacunek dla drugiego człowieka. To dla nas ważne. Zachęcamy natomiast to dzielenia się informacją zwrotną i jeśli ktoś w zespole nie zgadza się z feedbackiem coachów, to może to śmiało zgłosić. Weryfikujemy wtedy dane zagadnienie szczegółowo raz jeszcze. Coachowie są dostępni, aby pomagać, ale zachęcamy również bardziej doświadczonych członków zespołu do wspierania kolegów i koleżanek na naszym wewnętrznym kanale, co spotkało się z pozytywnym przyjęciem i pozwoliło coachom wygospodarować czas na stworzenie szkoleń, o które poprosił zespół. W kwestii obłożenia weekendów - jest to standardową praktyką, aby na podstawie analizy ruchu klientów, wprowadzać raz na jakiś czas zmiany w grafiku. Decyzja ta przełożyła się na wzrost satysfakcji klientów oraz spadek ilości tzw. czatów opuszczonych (czyli klientów, którzy czekali w kolejce i zrezygnowali ze względu na długi czas oczekiwania), a przecież na tym polega nasza rola- na wspieraniu klientów. Liczymy więc na zrozumienie i współpracę wszystkich członków zespołu (i niezmiennie ją otrzymujemy!). Jeśli dzieje się coś niepokojącego, można zaadresować to w dowolny, również anonimowy sposób (mamy uruchomione do tego narzędzia). Jeśli chodzi o zarobki, to nie tylko wprowadziliśmy jawne widełki wynagrodzeń, ale każdemu nowemu pracownikowi przedstawiamy jasne wytyczne jeśli chodzi o możliwość uzyskania podwyżki- są one prezentowane zarówno podczas spotkań w pierwszych dniach onboardingu, jak i spisane w dokumentacji dostępnej dla każdego pracownika. Ścieżka kariery to sprawa bardzo indywidualna i uzależniona od aspiracji oraz umiejętności danego pracownika. Każdy może natomiast liczyć na wsparcie ze strony managera i coacha w rozwoju swojej kariery zawodowej, czego dowodem są sukcesy członków zespołu Customer Success w rekrutacjach wewnętrznych do różnych działów. Chcielibyśmy również podkreślić, że nie obserwujemy zwiększonej rotacji, satysfakcja pracowników jest mierzona w całej organizacji i utrzymuje się na wysokim poziomie, co bardzo nas cieszy.

Nie dajcie się nabrać
Były pracownik

Bardzo na siłę, właściwie narzucana atmosfera sztucznej pozytywności w firmie. Dochodzi do tego, że można dostać reprymendę za smutną minkę czy zdanie wyrażające niezadowolenie. Wystarczy raz podpaść managmentowi i nawet nienaganne wyniki nie zmażą twoich win. Dostępy są odbierane jeszcze w trakcie rozmowy, co jest uwłaczające, nie można się z nikim pożegnać. Tak jak inni tutaj mówią, podpadniesz, i to nie błędem w pracy, i puf, znikasz. Z ciekawostek, nigdy nie dostałam pisemnych ocen, które firma miała mi wystawić przed rozmową kwalifikującą do dalszej pracy. Więc nawet własnych wytycznych się nie trzymają. Przyjazna atmosfera tam to jedna wielka ściema.

Ktos
Były pracownik
@Nie dajcie się nabrać

U mnie podobna sytuacja. Zostałam wyrzucona z firmy na okresie próbnym w czasie calla z managerem. Nikt mnie nie uprzedził o sytuacji ani nie dał znać wcześniej, że jest ryzyko utraty pracy. Tak samo jak w komantarzu, w ciągu kilku minut odcięto mi dostępy do wszystkich programów i komunikatorów. Nie miałam możliwości pożegnania się z kolegami z pracy, a na callu wymuszono na mnie od razu podpisanie rozwiązania umowy. Ogólnie kultura firmy jest żenująca. Nie polecam

Marta
Inne
@Nie dajcie się nabrać

Dobrze rozumiem że powodem rozwiązania umowy było negatywne nastawienie? To tak na serio czy tylko takie masz odczucie? Bardzo jestem ciekawa co przełożeni mówili podczas tej ostatniej rozmowy

Pracodawca

@Ktos

Dziękujemy za podzielenie się tą opinią. Jednocześnie pragniemy zapewnić, że otwarty feedback i szczera rozmowa na temat wyników pracy to wartości i praktyki, do których w naszej organizacji przykładamy dużą wagę. Nawet jeśli jako pracodawca podejmujemy decyzję o nieprzedłużeniu umowy próbnej, to zawsze jest ona poprzedzona rozmowami pomiędzy przełożonym, a pracownikiem oraz próbą wsparcia Go w osiągnięciu zadowalających rezultatów.

Elżbieta
Kandydat
@Nie dajcie się nabrać

Skrajności nie są fajne, sztuczna atmosfera nie jest dobra. A jak z kierownictwem? Można się dogadać w wielu kwestiach? Jak temat urlopu? Dają bez problemu czy niekoniecznie?

Linux
Były pracownik
@GetResponse

Osoba odpowiadająca w imieniu pracodawcy chyba nie wie, co tak naprawdę dzieje się w firmie. Mój menadżer nie rozmawiał ze mną przez cztery miesiące, po czym pierwsze spotkanie jakie zrobił, to było złożenie wypowiedzenia. Nie było szansy odpowiedzieć na te wyssane z palca zarzuty, nikogo to nie interesowało, nikt nie miał dobrej woli rozmowy ani tym bardziej nie było żadnych 'prób wsparcia'. Dopiero na kolejnym spotkaniu (po wypowiedzeniu!) menadżer zapytał się, jakie są moje sprawy i zadania i czym się w ogóle zajmuję.

Pracodawca

@Linux

Dziękujemy za podzielenie się opinią, opisana sytuacja zdecydowanie odbiega od naszych standardów oraz procesów, którymi podążamy jako organizacja. Prosimy zatem o bezpośredni kontakt z działem HR (pod adresem: talent@getresponse.com) celem poznania szczegółów oraz wyjaśnienia tego zdarzenia.

Pytanie
 Pytanie

Czy firma GetResponse kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za zapytanie i potwierdzamy – równe traktowanie oraz transparentność jest w naszej organizacji bardzo ważna. Dlatego wprowadziliśmy jawne widełki wynagrodzeń dla poszczególnych stanowisk oraz opublikowaliśmy ścieżki karier. Priorytetem jest dla nas zapewnienie każdej osobie, bez względu na płeć, wynagrodzenia odpowiedniego do doświadczenia oraz umiejętności, a także otwarty dialog na temat tego, co jako organizacja możemy zaoferować w kontekście zarówno płac, jak i możliwości rozwoju.

Kuba
Były pracownik

10 lat temu GetResponse było jedną z najciekawszych firm na trójmiejskim rynku pracy. Niestety w ciągu ostatnich lat gorsza sytuacja finansowa firmy skutkuje podejmowaniem przez zarząd nagłych i nieprzemyślanych decyzji. To powoduje że GetResponse stało się znacznie mniej atrakcyjnym miejscem pracy.

Pracodawca

@Kuba

Istniejemy od ponad 25 lat i od samego początku stawiamy sobie za cel wyznaczanie najwyższych standardów co do obsługi klienta, kultury organizacyjnej czy jakości dostarczanego produktu. Nasze decyzje biznesowe dot. m.in redukcji kosztów i optymalizacji efektywności biznesowej to zwinna odpowiedz na wyzwania rynkowe i sytuację geopolityczną i ekonomiczną. Podejmowane przez nas działania umożliwiają podtrzymanie bardzo dobrej pozycji rynkowej i finansowej. Jednocześnie regularnie badamy satysfakcję pracowników oraz poziom zaangażowania w pracy, co umożliwia nam poznawanie i odpowiadanie na potrzeby pracowników. Wyniki tych badań pozostają na niezmiennie wysokim poziomie, co nas cieszy!

Programista Php
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Kontakt z rekruterką zostawia wiele do życzenia. Po wysłaniu CV, dostałem szablonowego maila z linkiem do kalendarza z wyborem terminu. Żaden termin nie był dostępny. Po wymianie kilku maili udało się go ustalić. Rozmowa z rekruterka dość standardowa. Po rozmowie miałem dostać decyzję o następnym etapie do piątku, dostałem w poniedziałek. Ustalenie terminu rozmowy technicznej trwało prawie tydzień i wymagało kilku maili. Na rozmowie technicznej obecna była rekruterka z pierwszego etapu, leader zespołu i jeden developer. Najpierw pytania zadawał leader zespołu. Dotyczyły moich poglądów na pracę, sposobów rozszerzania wiedzy, największy sukces i porażka. Ostatnie pytanie to co podoba, a nie podoba mi się w scrumie. Odpowiedz chyba się nie spodobała, bo zakończyło tą część rozmowy, a później już do jej końca czułem na sobie bardzo dziwne spojrzenie. Następnie ofensywę rozpaczał milczący dotąd developer. Najpierw musiałem rozwinąć poruszony w poprzedniej części temat (dlaczego przy upgrade PHP w projekcie porwalem się na przepisywanie biblioteki sklejonej na ślinę przez juniora, skoro są tak wspaniale narzędzia jak rector). Następnie raczej standardowe pytania z serii najczęstsze pytania na rozmowie o pracę PHP - git, solid, yagni. Czyli raczej pytania dla juniorów, a była to rozmowa regular+/senior. No cóż. Padło też kilka pytań o DDD - w ogłoszeniu nie było mowy o wymaganej znajomości, ale jako, że teorie znam, odpowiedziałem. Trzecia część rozmowy sprawy organizacyjne - czytane z kartki. Trochę wyjaśniło też te pytania o solida - firma nie ma wyznaczonych osób do prowadzenia rozmów, a jest to po prostu dodatkowo płatne zajęcie dla każdego developera. Ogólne wrażenie z rozmowy - wyglądała ona jak przesłuchanie na komendzie, szczególnie pierwsza część. Rezultat przyszedł dość szybko, spodziewana odmowa. Ciekawszy był powód - brak praktycznej znajomości DDD (jeszcze raz podkreślę - w ogłoszenie nawet mowy o tym nie ma, co można sprawdzić), oraz brak znajomości gita - u deva z 6 letnim doświadczeniem - brak komentarza. Możliwe, że pomyliłem się przy którymś pytaniu z zakamarek dokumentacji gita. Podsumowanie: rozumiem, że pewnie potrzebny jest ktoś z innym skillsetem. Jednak feedback był kuriozalny. Dlaczego w ogłoszeniu nie było mowy, że wymagana jest praktyka w DDD? Ogłoszenie wygląda raczej na poziom świeżego mida, a poszukiwany jest otrzaskany senior. Jeśli rekruterzy nie mają czasu na przygotowanie ogłoszenia zgodnie z profilem oczekiwanego kandydata, to nie ma sensu tracić czasu na rekrutację do tej firmy. Jest to loteria. Poza tym, oferowane wynagrodzenie jest bardzo niskie w stosunku do wymagań.

Pytania

Wady i zalety scruma, solid, yagni, czym różni się merge od rebase w gicie, kafka.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
NickyNick
Były pracownik

Bardzo odradzam. Omijać szerokim łukiem, przynajmniej dział biznesowy / sprzedaży. Szczególnie od jakiegoś czasu. GetResponse to ogółem spoko firma, bardzo fajny produkt, prawdopodobnie w innych działach pracuje się spokojnie. Natomiast jeśli myślisz o pracy w sprzedaży, uciekaj - im dalej, tym lepiej!

Kandydat Jun Sec Spec
Kandydat

Aplikowałem na stanowisko Junior IT Security Specialist i jestem pozytywnie zaskoczony procesem rekrutacji. Ostatecznie nie dogadaliśmy się w kwestii zarobków, jednak będę pozytywnie wspominał cały proces. Na odpowiedź nie czekałem nigdy dłużej niż tydzień. Gdy sporo osób umówionych na rozmowy zachorowało, rekruterka Monika poinformowała mnie, że czas oczekiwania na odpowiedź może się o kilka dni wydłużyć i poprosiła o cierpliwość. W dużych korporacjach takie zachowanie to raczej rzadkość, szczególnie dla niższych stanowisk. Pytania na rozmowie techniczej rzeczowe, praktycznie i nie wyjęte z kosmosu. Sama rozmowa wyglądała bardziej jak normalna konwersacja zamiast sztywnego pytanie - odpowiedź. Proces rekrutacji wyglądał tak, że najpierw miałem rozmowę z rekruterką Moniką - ogólne pytania typu dlaczego zmieniam pracę, oczekiwania finansowe itd. i parę pytań technicznych, następnie na drugim etapie rozmowa techniczna z Bartoszem, z którym bym pracował i Moniką. Oba etapy oceniam bardzo pozytywnie. Ostatecznie, jak wspomniałem, nie zaakceptowałem oferty, ale moje wnioski z rozmów i z researchu, który zrobiłem przed aplikacją na wyżej wymienione stanowisko są takie: duże możliwości rozwoju, wiele ciekawych technologii (przynajmniej na stanowisko Security Specialist), ale słabe wynagrodzenie. Jako pierwsza praca lub dla osób z doświadczeniem poniżej roku - warto spróbować. Dla osób z większym doświadczeniem zawodowym lub z wyższymi oczekiwaniami finansowymi - istnieje spora szansa, że oczekiwania nie zostaną spełnione a negocjacje raczej nic nie dadzą.

1
Były pracownik
Były pracownik
@Kandydat Jun Sec Spec

Hej, tak to prawda z tym wynagrodzeniem w Gr. Rekrutacja na bardzo wysokim poziomie, niestety wynagrodzenie ,jakie proponują, jest mocno zaniżone w porównaniu z innymi firmami.Na podwyżkę też nie ma co liczyć.

Pracodawca

@Kandydat Jun Sec Spec

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią! Jest nam niezmiernie miło, że pozytywnie oceniasz proces rekrutacji - wkładamy w nią wiele pracy i serca. W kwestii wynagrodzenia, w przypadku ról, które nie zostały jeszcze wcielone w system jawnych widełek, na etapie pierwszej rozmowy z kandydatem jasno określamy czego może się spodziewać w kontekście oferty. Jest to uzależnione od doświadczenia i umiejętności kandydatów oraz powiązane z rynkowymi stawkami wynagrodzeń na danym stanowisku. Raz jeszcze dziękujemy za opinię i życzymy wszystkiego dobrego!

Katarzyna
Inne
@GetResponse

Skoro jest niższe wynagrodzenie, to czy istnieją jakieś benefity, które obejmują pracowników?

Pracodawca

@Katarzyna

@Katarzyna Dziękujemy za zapytanie! Chcielibyśmy podkreślić, że oferowane wynagrodzenie jest uzależnione od konkretnego stanowiska oraz doświadczenia kandydata, a widełki wynagrodzeń są ustalane w oparciu o badania rynkowe. Ponadto, każdemu pracownikowi oferujemy szeroki wachlarz benefitów: od wypłacanego comiesięcznie dodatku na prowadzenie domowego biura, przez bonus na jego doposażenie, aż po prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, Multisport, zajęcia językowe, elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej i inne. Słuchamy potrzeb naszych pracowników i tworzymy takie warunki do pracy, w których każdy może czuć się komfortowo; ułatwiamy łączyć życie zawodowe z życiem prywatnym!

Alice
Kandydat
 Pytanie
@Kandydat Jun Sec Spec

Jak dlugo musiales czekac na odpowiedz po ostatnim etapie rekrutacji?

Anna
Były pracownik
@Były pracownik

Prawda

Iza
Inne
@Anna

Jeśli tak się z tym zgadzasz to jesteś w stanie jakkolwiek to doprecyzować? Powiesz coś więcej o tej rekrutacji i tych wspomnianych finansach? Jesteś na bieżąco?

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Chciałam się podzielić swoją opinią na temat rekrutacji i poczuciem straty czasu, który mi pozostał:) Nie żałuję, ponieważ przewertowałam opinie na temat tej firmy m.in. tutaj na stronie i patrząc na doświadczenia innych osób nie chciałabym być częścią tej społeczności. Bardzo dziwna firma. Stąd też chcąc oszczędzić czas innym osobom, którzy chcieliby rozpocząć przygodę z tą firmą, przedstawię swój punkt widzenia na temat przeprowadzonej rekrutacji. Aplikowałam na stanowisko junior EB i cały proces podzielony był na 3 etapy -> rozmowa przez telefon, zadanie i ostatni rozmowa video. W moim przypadku zakończyło się na zadaniu na które przeznaczono 2 dni. Chciałam podkreślić, że dalej stanowisko jest na poziomie juniora, nie nawet specjalisty:) Przechodząc do sedna, rozmowa wstępna przeprowadzona przez telefon trwająca godzinę, brzmiąca trochę jak egzamin z automatu i zabarwione sztuczną "pozytywnością" - szybkie skracanie dystansu, wysilanie się na niezręczne żarty sytuacyjne etc. Człowiek czuje się wypompowany z wszelkiej energii po takiej rozmowie, bo już na tym etapie ma ona charakter sztucznie swobodny nastawiony na bombardowanie pytaniami. Z pytaniami z języka angielskiego też nie było inaczej, pytania wymagające, co akurat na plus, ale Pani przeprowadzająca rozmowę mówiła niestety łamanym angielskim, co nie za dobrze wpływa na ogólny wizerunek firmy. Tym bardziej, że już na etapie wstępnym starają się być bardzo egzaminacyjni, dlaczego więc zatem osoba egzaminująca ma wyraźnie niższe kwalifikacje niż wymaga się od kandydatów? Zdecydowanie przerost formy nad treścią. Po pewnym czasie otrzymałam maila z zaproszeniem do wykonania zadania na który dostałam 2 dni. Podeszłam do zadania rzetelnie, z zaanagżowaniem i poświęciłam na nie uczciwie dwa swoje wieczory, które zdecydowanie mogłam spędzić inaczej:). Zadanie składało się tak naprawdę z trzech zadań: Opisanie kampanii EB z 2022 roku, która zrobiła na mnie wrażenie i opisać dlaczego, opisać działania EB, które bym wdrożyła w sytuacji startu nowego działu sprzedażowego oraz napisanie dwóch tekstów - jeden zapraszający na organizowany przeze mnie wyjazd integracyjny, drugi do social media na temat tej samej imprezy. Zadania kreatywne, wymagające z pewnością czasu i skupienia. Mimo poświęcenia dwóch wieczorów i przesłania zadania w wyznaczonym terminie nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej. Żadnej. Dopiero po tygodniu sama zapytałam czy w ogóle mój mail razem z zadaniem otrzymano, bo nie dostałam żadnego potwierdzenia. Jako odpowiedź dostałam szablonową wiadomość o wybraniu innych kandydatów do kolejnego etapu, bez żadnego rzetelnego feedbacku. W mojej ocenie jest to brak szacunku do człowieka, jego czasu i zaangażowania, nie dając tego samego w zamian. Myślałam, że aplikuję do poważnej firmy, która zdaje sobie sprawę, że akurat w przypadku EB odczucia potencjalnych kandydatów są bardzo ważne i dbają, aby proces rekrutacji zostawił pozytywne odczucia. W tym przypadku zdecydowanie tak nie było. Szanujcie swój czas i nie traćcie go na bezsensowne zadania ze strony GetResponse, taka moja rada:) Można spożytkować energię na coś zdecydowanie bardziej wartościowego.

kolejna kandydatka
Kandydat
@Kandydatka

Cześć, również aplikowałam na to stanowisko i przygotowałam te same zadania. Otrzymałam odpowiedź zwrotną ok. 2 h po Twojej opinii. Ciekawe więc, czy informacja zwrotna dotycząca mojej rekrutacji była podyktowana Twoim zapytaniem/opinią na GoWorku :) Dodatkowo rekruterka przeprosiła, że musiałam tak długo czekać na odpowiedź. Istnieje również prawdopodobieństwo, że zwyczajnie w środę odzywali się do wszystkich kandydatów. Zgadzam się z Tobą w kwestii zadań. Zajmują sporo czasu i uważam, że tak rozbudowane testy na stanowisko juniorskie to przerost formy nad treścią. Sprawia to, że na proces rekrutacyjny oprócz godzinnej rozmowy poświęca się nierzadko kilka dodatkowych godzin researchu i pracy kreatywnej - zdecydowanie zbyt wiele. Jednak były przynajmniej ciekawie dobrane i czułam, że rzeczywiście mogę się wykazać kreatywnie. Do następnego etapu się nie dostałam, feedback był bardzo klarowny; firma zdecydowała się zaprosić do kolejnego etapu osoby o bardziej pasujących do roli kompetencjach i większym doświadczeniu. Nie podzielam natomiast Twojej opinii na temat samej telefonicznej rozmowy rekrutacyjnej. Również trwała ponad godzinę, lecz z mojej perspektywy był to proces sympatyczny i bardzo komfortowy, nie odczułam również sztuczności i silenia się pozytywną atmosferę.

Pracodawca

@Kandydatka

Bardzo nam przykro, że masz takie odczucia po udziale w rekrutacji. Chcielibyśmy jednak wyjaśnić, że już na samym początku procesu rekruterzy omawiają, jakie będą poszczególne etapy - tak, aby każdy mógł sam zdecydować, czy chce poświęcić swój czas na wykonanie zadania i udział w rozmowach. Jeśli chodzi o feedback, to wracamy zawsze do kandydatów, czasem może trwać nieco dłużej, ale nikogo nie zostawiamy bez informacji zwrotnej. Jeśli masz poczucie, że jest ona zbyt ogólna lub masz jakiekolwiek pytania, zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z rekruterką, która chętnie na nie odpowie. Pozdrawiamy serdecznie i życzymy powodzenia!

Pracodawca

@kolejna kandydatka

Dziękujemy Ci za podzielenie się opinią i życzymy wszystkiego dobrego!

Kandydatka
Kandydat

Niepowaznie... Rozmowa odbebniona przez rekruterke bez kamerki, pytania slyszalnie zadawane z kartki jak automat, bez najmniejszego ustosunkowania sie do odpowiedzi lub podprowadzen pod choc minimalnie partnerska rozmowe. Oczywiscie, wszystko w tym klimacie wymuszonego hiper-entuzjazmu, ktory towarzyszy wszystkim kontaktom z przedstawicielami GetResponse - mowie to takze z doswiadczenia w roli klienta - i jest tylez nieszczery, co niepokojacy. Obiecany feedback (jakikolwiek, abstrahujac od solidnego dopasowania stanowiska do mojego doswiadczenia) nigdy nie nadszedl, mimo zapytan z mojej strony. Nie masz jako kandydat nawet do kogo zadzwonic albo napisac personalnie, bo caly proces w swojej wyjatkowej na rynku bezosobowosci odbywa sie mailowo, zas maile pochodza z automatu i nie sa podpisywane stopkami osobistymi. Organizacja-widmo, o czym bede bardzo dokladnie pamietala tez w przyszlej roli potencjalnego klienta. Firma postepuje z kandydatami (oraz klientami, m.in. swiadomie udostepniajac zawodne funkcjonalnosci i podobnie nigdy nie wracajac z feedbackiem) jak niepowazny januszeks. Widzac zblizone opinie nizej, juz rozumiem, ze zaden szanujacy sie i swiadomy kandydat raczej nie powinien nawet zaczynac z GetResponse rozmowy. Zaraz nastapi tu w odpowiedzi litania slodzenia ze strony firmy, ale prawda jest taka, Szanowni Panstwo, ze powinniscie powaznie zmienic mindset w zakresie partnerskiego I transparentnego podejscia do kandydata, rzetelnego Employer Brandingu oraz swiadomosci, ze nawet hitowy produkt przy marnym poziomie autentycznosci, obslugi i profesjonalizmu organizacji sam sie nie obroni. Jesli GetResponse podejmie sie odpowiedzi, serdecznie rekomendowalabym rzetelne i merytoryczne ustosunkowanie sie do argumentow oraz slabosci abstrakcyjnie pomyslanego i prowadzonego procesu zamiast PRowego pierniczka, bo kolejny raz strzelicie sobie Panstwo wizerunkowo w kolanko. Z mojego doswiadczenia: oby jak najmniej takich procesow rekrutacji oraz januszeksow na rynku, bo jako coraz bardziej swiadomi pracownicy i specjalisci mamy dosc marnowania naszego czasu i energii na brak swiadomosci biznesowej i profesjonalizmu, co prowadzi donikad. Jak dla mnie: nigdy wiecej, bo dokladnie tak, Drogi Getrisponsie, konczy sie brak szacunku dla kandydatow - zamykacie sobie drogi potencjalnej wspolpracy z coraz wieksza liczba coraz bardziej wykwalifikowanych specjalistow na przyszlosc, a word of mouth rozchodzi sie niezawodnie, zwiekszajac kwantyfikator. Taki model biznesu po prostu nie wrozy dobrze, nie tylko dla kandydata :) Pozdrawiam i zycze powodzenia!

Pracodawca

@Kandydatka

Dziękujemy za podzielenie się opinią, jest nam przykro, że masz takie odczucia. Chcielibyśmy wyjaśnić, jak wygląda nasz proces rekrutacji (standardowy, może się nieco różnić w zależności od stanowiska i być wtedy rozszerzony np. o zadanie rekrutacyjne): Pierwszym etapem po otrzymaniu aplikacji jest zapoznanie się z CV Kandydata. Następnie wybrane osoby zapraszamy na rozmowę telefoniczną i jest to rozmowa audio, o czym z góry informujemy, niezależnie od tego, czy prowadzona jest przez telefon, czy przy wykorzystaniu Teams. Wiele osób czuje się bezpieczniej i swobodniej przy takiej formie pierwszego kontaktu. Staramy się, aby pytania były dopasowane do roli oraz pozwalały nam zapoznać się z doświadczeniem Kandydata. Jeśli po tym etapie pragniemy podziękować za udział w procesie, robimy to telefonicznie lub mailowo (zawsze ze stopką rekrutera), dając w ten sposób możliwość skontaktowania się z nami w razie dodatkowych pytań (w tym momencie wspomnę o możliwości, że nasz mail trafił do Spamu, prosimy o sprawdzenie). Dopiero następnym, ostatnim etapem rekrutacji, jest rozmowa video. Dokładamy wszelkich starań, by każdy Kandydat, który poświęcił nam swój czas na rozmowę, otrzymał od nas odpowiedź. Jeśli w Twoim wypadku stało się inaczej, prosimy o kontakt, abyśmy mogli to wyjaśnić. Nasz adres to: talent@getresponse.com

Administrator

Poszukuje obecnie pracy jako: Programista Php w mieście Gdańsk. Czy wiecie coś na temat dostępnych ofert pracy?

Pracodawca

 Pytanie
@Administrator

Dziękujemy za zapytanie i zachęcamy do sprawdzenia naszych aktualnych ofert na stronie karier. Życzymy powodzenia w procesie rekrutacji i zachęcamy do obejrzenia podcastu dotyczącego rekrutacji na stanowiska IT w GetResponse: https://www.youtube.com/watch?v=6mlp3llPJi4&t=618s

Potencjalna kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Witam,jak wygląda praca na stanowisku:Lawyer?czy dział prawny jest duży i jaka jest tam atmosfera ?czy rekrutacja odbywa się w języku angielskim i zadania wykonywane w trakcie pracy są również tylko w tym języku ?

Pracodawca

@Potencjalna kandydatka

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy! I już spieszymy z odpowiedziami: na dzień dzisiejszy zespół liczy 6 osób i gwarantuje miłą atmosferę oraz serdeczne przyjęcie w swoje szeregi :) Jeśli chodzi o rekrutację, to odbywa się ona w połowie po polsku, w połowie po angielsku i podobnie przedstawia się też sama praca- ponieważ do zadań należy obsługa naszych spółek zagranicznych, pojawia się tutaj komunikacja w języku angielskim. Stąd też wymóg płynnej znajomości tego języka. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu (talent@getresponse.com) i zachęcamy do udziału w rekrutacji. Pozdrawiamy!

Nope
Były pracownik

Bardzo na siłę, właściwie narzucana atmosfera sztucznej pozytywności w firmie. Dochodzi do tego, że można dostać reprymendę za smutną minkę czy zdanie wyrażające niezadowolenie. Wystarczy raz podpaść managmentowi i nawet nienaganne wyniki nie zmażą twoich win. Dostępy są odbierane jeszcze w trakcie rozmowy, co jest uwłaczające, nie można się z nikim pożegnać. Tak jak inni tutaj mówią, podpadniesz, i to nie błędem w pracy, i puf, znikasz. Z ciekawostek, nigdy nie dostałam pisemnych ocen, które firma miała mi wystawić przed rozmową kwalifikującą do dalszej pracy. Więc nawet własnych wytycznych się nie trzymają. Przyjazna atmosfera tam to jedna wielka ściema.

Pracodawca

@Nope

Bardzo nam przykro, że masz takie odczucia. Słyszymy wiele pozytywnych głosów od naszych obecnych i byłych pracowników właśnie na temat atmosfery w pracy i cenimy ją sobie! Od nikogo nie oczekujemy wymuszonego uśmiechu, rozumiemy, że każdy z nas może mieć gorszy dzień. Ale staramy się o serdeczność i dobre słowo, bo takie małe gesty sprawiają, że pracuje się i przebywa razem po prostu przyjemniej. Jeśli chodzi o oceny pracownicze to są one dostarczane regularnie – w sposób bardziej formalny podczas podsumowania okresu próbnego i oceny rocznej, oraz mniej formalny na licznych spotkaniach pomiędzy każdym pracownikiem, a przełożonym. Jeśli firma decyduje się na rozwiązanie stosunku pracy, zawsze jest to omawiane w sposób szczery i otwarty. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do oceny czy współpracy, to zawsze zachęcamy do kontaktu z działem HR.

Karolina
Kandydat
 Pytanie

Czy do aplikacji na stanowisko Office Assistant potrzebne są odpowiedzi na pytania oraz CV w języku angielskim?

Pracodawca

@Karolina

@Karolina Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy! W przypadku tego konkretnego stanowiska, biegła znajomość języka angielskiego jest niezbędna, w związku z czym prosimy o przesłanie CV oraz udzielenie odpowiedzi na pytania zamieszczone w formularzu w języku angielskim. W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu i życzymy powodzenia w rekrutacji!

Mich
 Rekomendacja

Wprawdzie pracownikiem nie zostałem (niestety) ale piszę komentarz, ponieważ bardzo mile zaskoczył mnie proces rekrutacji. Stanowisko dotyczyło pozycji front-end developera. Cały proces składał się z trzech etapów, po każdym otrzymałem rzetelny komentarz i informację jaki jest mój status. Wiadomość o końcu rekrutacji podana przez telefon, również z pełną informacją o tym co zaważyło o wyniku rekrutacji. W większości firm w których brałem udział, wynik rekrutacji był nieznany (nikt się nie kontaktował po rekrutacji...) lub byłem informowany suchym mailem z szablonową wiadomością. Mam wrażenie, że osoby rekrutujące chcą zatrudnić nie tylko pracownika ale też fajnego człowieka, dlatego spędzają z kandydatem dużo czasu ;-). Mimo braku powodzenia w moim przypadku - duży plus i zaskoczenie dla firmy. Zadanie rekrutacyjne też dało w kość (pozytywnie ;-)). Na pewno spróbuję przy kolejnej rekrutacji... Serdeczne pozdrowienia dla osób prowadzących rekrutacje w GetResponse!

2
Alice
Kandydat
 Pytanie
@Mich

Jak dlugo musiales czekac na odpowiedz?

Kamila
Inne

często w ogłoszeniach na pracuj widze ze wymagacie dosc dobrej znajomosci jezyka angielskiego, czy jak ktos nie zna go na B2 to nie ma zadnych szans a prace u was?

Pracodawca

@Kamila

Dziękujemy za zapytanie i zainteresowanie naszymi ofertami pracy! Stopień wymaganej znajomości języka angielskiego zależy od konkretnego stanowiska. Natomiast ponieważ nasz zespół jest międzynarodowy, od wszystkich oczekujemy umiejętności rozumienia i posługiwania się tym językiem w stopniu co najmniej komunikatywnym. Zdarza się, że składamy ofertę kandydatowi/kandydatce, który/a w tym obszarze potrzebuje dodatkowego wsparcia - oferujemy zajęcia językowe organizowane dla chętnych.

neizadowolony

Dramatyczne oprogramowanie, od 3 dni próbuje wysłać kampanie - adresy się nie importują, nikt nie umie wyjaśnić dlaczego, kampanie nie dodają. Interface nieintuicyjny, w systemie mam 100 kampanii okazało się, że żeby jedną małą rzecz zmienić w jednej muszę zmieniać to we wszystkich ręcznie! Cały dzień z głowy. Nie polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna
Inne
@neizadowolony

Zgadzam się co do nieintuicyjności narzędzia. Odnośnie projektowania landing page, ma porównanie z landingi.com i tam jest to o wiele lepiej rozwiązane. W GetResponse edytując wymiary - jakiś niewiadomo do czego służący - pasek wyskakuje i zasłania input do wpisania wymiarów. Takich niedociągnięć utrudniających pracę jest wiele.

Pracodawca

@Joanna

@Joanna Dziękujemy za podzielenie się opinią na temat naszego produktu. Nieustająco pracujemy nad rozwojem i ulepszaniem narzędzi oferowanych klientom. Zgłosimy powyższą do działu rozwoju produktu, tak aby mogli uczynić to rozwiązanie bardziej intuicyjnym i przyjaznym.

Administrator

Co możecie powiedzieć o pracy w firmie GetResponse? Z tego, co widzę, poszukują kogoś na stanowisko Financial Controller

Pracodawca

 Pytanie
@Administrator

Dzięki, że pytasz! Dlaczego warto pracować w GetResponse? - możliwość pracy w pełni zdalnej - konkurencyjne zarobki i benefity - świetne warunki rozwoju zawodowego i edukacji - międzynarodowy zespół profesjonalistów - wspaniała atmosfera i dbanie o pracowników, co potwierdza certyfikat Friendly Workplace. Znacznie więcej dowiesz się ze strony remote.getresponse.com :)

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witajcie. Jakiego wynagrodzenia można oczekiwać na stanowisku Junior IT Security Specialist?(widełki) Miłego dnia! :)

Pracodawca

@Kandydat

Dziękujemy za zainteresowanie rekrutacją na stanowisko Junior IT Security Specialist. W GetResponse możemy pochwalić się jawnym systemem wynagrodzeń w większości departamentów w firmie. Natomiast nad niektórymi rolami jeszcze pracujemy, stąd zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących tego konkretnego stanowiska. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania - nasz adres: talent@getresponse.com

Chciwus
Były pracownik

Pod względem technologii, rozwoju i możliwości nauki - jest okej. Firma wspiera rozwój, chętnie wysyła na jakieś dodatkowe szkolenia (pod warunkiem, że są związane z obecnie zajmowanym przez pracownika stanowiskiem). Dlatego rzeczywiście, jeśli chcesz wejść w IT i masz parcie na rozwój to jest to dobre miejsce na rozpoczęcie swojej kariery. Nie idealne, ale dobre. Natomiast zarobki to porażka, tak jak się dogadasz na samym początku tak mniej więcej przędziesz latami. Możliwości podwyżek są żadne, kilka stówek maksymalnie bo covid albo jakakolwiek inna absurdalna wymówka. Od dobrych 3 lat ciągnie się spora fala odejść, nie bez powodu. Podsumowując - zdecyduj się na GetResponse jeśli nie zależy Ci na pieniądzach i uznajesz pracę dla idei i w "wyższym celu".

Pracodawca

@Chciwus

Dziękujemy Ci za podzielenie się swoją opinią! Cieszy nas, że możliwości rozwoju oraz zdobywania nowej wiedzy i doświadczenia są doceniane :) Chcemy być organizacją, w której pracownicy mogą rozwinąć skrzydła i znaleźć miejsce dla siebie. Jesteśmy też transparentni – ścieżki karier oraz widełki wynagrodzeń dla poszczególnych stanowisk IT są jawne i wszystkich zachęcamy do otwartej dyskusji ze swoimi przełożonymi o dalszych możliwościach rozwoju.

Były pracownik
Były pracownik
@Chciwus

Niestety o tych zarobkach to prawda. Dlaczego tylko na stronie firma się chwali, że tak dba o pracowników . Kłamczuszki????

Ewa
Pracownik
@Chciwus

To dziwne, doprawdy, bo ja pracując od 3 lat zarabiam ponad 2x tyle, co na początku - i to bez jakiegoś super awansu w "drabince". Nie dobijałam się o to też jakoś bardzo mocno.

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w GetResponse?

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy bardzo za zapytanie oraz zainteresowanie! Kultura organizacyjna w GetResponse kształtowana jest w oparciu o tzw. Core Values. Powyższe wartości są dla nas drogowskazami dla postaw, które wcielamy w życie - zarówno w codziennej pracy, wzajemnych relacjach, planowaniu i realizacji projektów, jak i w stosunkach z klientami. Zachęcamy do zapoznania się z naszą kulturą organizacyjną, benefitami oraz naszym sposobem na pracę zdalną - o wszystkim można przeczytać tutaj: .https://remote.getresponse.com/our-values

Dev
Kandydat

Po rekrutacji, raczej nie spodziewalem sie odmowy. Stawka dogadana, feedback na spotkaniu pozytywny. Info od rekruterki "jestem za dovry (prawdopodobnie zagrozenie dla betonu w teamie), i "dogadana stawka jest dla nich za wysoka .", Śmiech na sali a nie firma. Nie polecam. Szkoda czasu i na rekrutacje i na pracę tam bo pewnie jak przeskoczycie, ktoregos starszego wiekiem to będzie rozwiazanie kontraktu.

Joanna
Inne
@Dev

Tak czytam i się zastanawiam, ile obiektywizmu w tym co piszesz o "starszyźnie" w teamie. W trakcie rekrutacji miałeś taki potężny wgląd w stosunki w zespole? Czy po prostu zabolało Cię odrzucenie? (co też zrozumiałe).

Dev
Kandydat
@Joanna

Starszyzna akurat do mnei nei przemawia, bo bez względu na stanowisko szanuję każdego po równo. Może w getResponse jest taki zwyczaj, że jak ktoś młody stażem to nie odzywa się za wiele bo Pan architekt jest "guru". Odrzucenie na postawie argumentów "jesteś za dobry", "ustalona stawka jest za wysoka", świadczy tylko o podejściu firmy i braku szacunku dla czasu kandydata. Droga Joanno, Twoja wypowiedź to typowy HRowy fikołek, który nic merytorycznego nie wnosi. "Nie znasz nie oceniaj". Starszyzna u was jest akurat spoko, co innego mogę powiedzieć o przerażonym "super architekcie".

Pracodawca

@Dev

@Dev Bardzo nam przykro, czytając o Twoich odczuciach na temat procesu rekrutacji. Rozumiemy, że spodziewałeś się z naszej strony złożenia oferty pracy więc Twoje emocje są dla nas zrozumiałe. Niemniej jednak, zawsze staramy się o jak najlepsze dopasowanie w kontekście potrzeb naszej organizacji i oczekiwań kandydata/kandydatki, w każdym aspekcie - zarówno w kwestii samej roli, doświadczenia, możliwości rozwoju itp. , jak i wynagrodzenia. Na każdym etapie rekrutacji informujemy o tym kandydatów - wierzymy bowiem, że odpowiednie dopasowanie to klucz do dobrej, długofalowej współpracy. W GetResponse nie dopuszcza się do jakiejkolwiek dyskryminacji, również ze względu na wiek. Każdy pracownik jest traktowany indywidualnie, niezależnie od wieku i może objąć takie stanowisko, na jakie pozwalają Mu Jego kwalifikacje i umiejętności. Jeśli jest coś, co chciałbyś jeszcze przedyskutować lub wyjaśnić, to zachęcamy do kontaktu z naszym działem HR, a ze swojej strony życzymy wszystkiego dobrego!

Zostaw merytoryczną opinię o GetResponse - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w GetResponse?

    Zobacz opinie na temat firmy GetResponse tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w GetResponse?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 7 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy GetResponse?

    Kandydaci do pracy w GetResponse napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

GetResponse
Przejdź do nowych opinii