Opinie o Armatis Polska
(usunięte przez administratora)
Ktoś może potwierdzić, czy faktycznie tak wygląda praca w obsłudze klienta? Zastanowiło mnie zwłaszcza to odsyłanie do domu, jeśli przez 3 godziny nie wyrobiło się jakiejś normy - przecież z domu tym bardziej jej się nie wyrobi.
Uważajcie, bo ucinają premie za rzeczy które nie są dobrze opisane w systemie motywacyjnym
Czy ja wiem... faktycznie te zasady premii są skomplikowane ale u mnie nigdy nie było nie tak. W moim przypadku premia zgadza się z wynikami :)
Czy ktoś pracuje/pracował na stanowisku obsługi pasażerów w języku polskim ? Praca ma być zdalna. Chciałbym zapytać jak wygląda praca bo opinie tutaj mnie przeraziły.. pozdrawiam.
Gdy zapytasz na forum "Czy warto zjeść tatara?" połowa powie, że nie i fuj a druga zachwali. Idąc tym tropem: przekonaj się sam i miej własną opinię. Coraz mniej ofert całkiem zdalnych bez znajomości obcego języka, więc według mnie warto spróbować.
Miałem dziś rozmowę o pracę. Praca w Warszawie na cybernetyki. Jak w końcu rekruterka wyznała że stawka to (usunięte przez administratora) brutto to oszczędziłem swój czas jak i jej i wyznałem że nie jestem zainteresowany. Może dla kogoś do 26 lat i studiującego to jest jakaś oferta ale nie dla mnie.
Stawka mocno odbiega od konkurencyjnych firm? Masz jakieś doświadczenie w tej branży? A wiesz może czy oprócz wynagrodzenia firma oferuje jakieś benefity pozapłacowe?
Stawka nie odbiega od tej w innych firmach. Podstawa jest prawie wszędzie taka sama (nie napiszę ile, bo usuną komentarz) bo żrą się o każdą złotówkę.
Może powiesz chociaż czy oferują do tego jakieś premie albo innego rodzaju dodatki, typu kasa na święta? No i czy macie tu może prywatną opiekę medyczną?
Bo mają problem pokazać ludziom coś tak podstawowego jak stawka za pracę którą się dla nich wykonuje
Nie zgodzę się - pracę zaczęłam w czerwcu. Jak przeglądałam oferty na olx to każda jedna miała podaną stawkę. Chyba po prostu siejecie ferment :P
Pracowałem kilka lat zdalnie na projekcie z mailową obsługą klienta. Projekt ogólnie fajny i nie wymagający żadnego doswiadczenia. Z tego co zaobserwowałem to osoby, które ledwo znają język też się na nim dobrze odnajdą. Na atmosferę nie było co narzekać, do czasu... Aż kierownictwo/liderzy zaczęli zwracać uwagę bardziej na produktywność niż na jakość opracowywanych maili. Zaznaczam tutaj że agent doświadczony ma taką samą stawkę jak agent początkujący. Mało tego agent, który robi same błędy i z każdym dniem udowadnia, że mu na tej pracy nie zależy, pluje w twarz kierownictwu RÓWNIEŻ ma taką samą stawkę. Na premie nawet nie ma co liczyć.. Żeby dostać więcej niż 100zl premii trzeba pracować jak robot i nie mieć innego życia. A przy stawce 25zl ta premia bardzo się przydaje żeby jakoś przeżyć miesiąc.. Co do lidera, no cóż NIBY jakiś jest. Dlaczego niby? A dlatego, że niczym się nie interesuje. W ciągu tych kilku lat na palcach jednej ręki mogę policzyć ile razy się ze mną kontaktowała. Zawsze z jakimiś pretensjami. Z tego co mi wiadomo to Lider powinien być zaradny i świecic przykładem. Niestety tutaj tego nie spotkasz, na tym projekcie Lider nawet nie zna systemu. Pisząc z jakąś ważna sprawą, odpisywała po 5h a czasami nawet wcale. Co do trenera.. Pomocny i widać że mu zależy na tej pracy jednak zanim odszedłem zauważyłem, że zostało zrzucone na niego za dużo obowiązków. Trener mial na głowie dwa projekty przez co nie odpisywal na pytania agentów przez parę godzin, co należy do jego obowiązków. Niestety ale dawał sobie wchodzić na głowę oraz bronil zawsze agentów, którzy robią tak podstawowe błędy że miałem wrażenie że nie rozumieją słowa po niemiecku. I tacy ludzie dalej tam pracują a po głowie dostaja dobrzy pracownicy którym dokłada się obowiązków, oczywiście bez podnoszenia stawki. Masz pomysł aby polepszyć projekt? Zapomnij.. nie zwracają uwagi na to co mówisz. A to moim zdaniem my odwalalismy największą robotę i my znamy najlepiej ten projekt. Szkoleń dodatkowych brak, spotkań brak. Jak jest terez? Niestety się o tym nie przekonam, ale skoro się przez parę lat nic nie zmieniło to i zapewne teraz nic się nie zmieni.. A szkoda...
Czyżby projekt (usunięte przez administratora)? Podpisuję się pod tym obiema rękami! Ja stąd uciekłem i nie zamierzam wracać. Tak jak mówisz, do czasu było ok, pracowało się we własnym tempie, jakość pracy była wysoka. Potem zaczęło się (usunięte przez administratora) za brak produktywności. Człowiek starał się opracowywać sprawy jak najbardziej dokładnie i poprawnie, a dostawał wieczne pretensje, że za mało, za wolno, masz być robocikiem i nie zwracać uwagi na to, jak wykonujesz obowiązki - ma być szybko i dużo, bo przecież w każdym korpo to tak wygląda. No nie, nie w każdym, tylko w patologicznym. UCIEKAĆ!!!
Jest szybko? Jest szybko. Jest dobrze? Jest szybko. To chyba najbardziej pasujące motto do tej firmy. Jakość nie ma znaczenia, masz zrobić jak najwięcej i jak najszybciej, a że robisz błędy? Kogo to interesuje. Bo na pewno nie liderów, którzy mają kasę z twojego zapierdzielu. Oczywiście nic przy tym nie pomogą, bo sami nie znają się na tych systemach. Wieczne odsyłanie do kogoś innego. Strach wyjść do toalety, bo potem wykres pokaże, że robiłeś maila 15 minut, a nie 1.5 minuty, a po tym spodziewaj się pretensji od swojego lidera zamiast pomocy.
Dokładnie sama prawda, liczy się tylko produktywność, a nie jakość. Trzymają agentów którzy nie umieją najprostszych maili i robią takie błędy że to śmiać się chce. Naprawdę fajna jest ta praca ale tylko można w depresję popaść przez to jak wszystko jest zarządzane
Czegoś nie jestem pewna, szukałam pracy z nadzieją, że znajdę coś zdalnego, ale większość ogłoszeń, które mi pasują, jest stacjonarna. Tam na stanowisku konsultanta ds. przedłużeń umowy jest tak jak pisaliście, że można po wdrożeniu przejść na home office, ale ile to trwa? Bardziej kwestia tygodni czy miesięcy?
Jest możliwość w momencie kiedy realizujesz cele sprzedażowe i będziesz swobodnie poruszała się po systemach, z których korzystamy na komputerze. Tak naprawdę okres zależy od indywidualnego podejścia, czyli od Ciebie :)
Pracowałem kilka miesięcy na Cybernetyki w Warszawie na projekcie pewnej linii lotniczej, bez elementu sprzedaży. Praca intensywna, główne wyzwanie to sprawne klikanie i rozumienie co się klika w systemach komputerowych. Moim zdaniem świetna alternatywa do pracy w gastronomii czy czymś podobnym.
Tylko czy skoro na klikaniu to polega, to czy jest to w jakimś stopniu rozwojowa praca? Jest mozliwość nauczenia się czegoś i awansowania dalej? No i czy zarobkowo też jest ok?
Cześć @P, Dziękujemy za Twoje pytanie! Dajemy szansę na rozwój kariery zarówno w strukturze projektu, jak i całej organizacji. Kadra projektu to najczęściej osoby, które zaczynały od stanowiska Agenta. Jeżeli nie interesuje Cię menadżerskie stanowisko - możesz również wziąć udział w rekrutacji wewnętrznej, dzięki której trafisz do naszych Działów Wsparcia. Trzymamy kciuki za naszych współpracowników, aby mogli rozwijać swoją ścieżkę kariery w Armatis :) Pozdrawiamy, Zespół Armatis
A czy zarobek to 35-39 brutto, czyli tyle ile podają w ogłoszeniu? Czy to tylko by zachęcić kandydatów a potem płaca mniej
Była kiedyś oferta Specjalista ds. Obsługi Klienta. A teraz jak jest taka praca to stacjonarnie czy już zdalnie? Pracowałam kiedyś na podobnym stanowisku w innej firmie i zmieniła zupełnie tryb pracy. Ciekawe jak tutaj.
Zachęcają, że jest możliwość zdalnie ale nawet po kilku miesiącach pracy stacjonarnie i bardzo dobrych wynikach nie chcą dawać na zdalne ;)
A hybrydowo chociaż? Da się? Czy nic z tego? Płacą chociaż dobrze na tym stanowisku? Chętnie się dowiem coś o aktualnych stawkach bo szukam pracy w obsłudze klienta.
Cześć, Wszystko zależy od roli, która Cię interesuje. Prowadzimy część projektów w formie w pełni zdalnej, inne w pełni stacjonarnie, jak również hybrydowo. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami współpracy: - z językami obcymi: armatis.olx.pl - w języku polskim: https://www.olx.pl/company/ae8ca073-415c-4392-affc-c378125ce97e/ Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji. :) Pozdrawiamy, Zespół Armatis
A Specjalista ds. Przedłużania Umów może pracować z domu? Dużo w ogłoszeniu jest o elastyczności godzin etc, ale nie jest napisane, czy to zdalna praca czy stacjonarna właściwie. Czy może hybryda? Też by mi pasowała.
To zależy czy bierzesz udział w rekrutacji na pracę zdalna czy stacjonarną. Jeżeli na zdalną, to masz szkolenie w formie online i od razu pracę zdalną. Natomiast, gdy aplikujesz na stacjonarną, to tak po 2 miesiącach można przejść na pracę zdalną, po konsultacji z koordynatorem ( też zależy, jak sobie radzisz na projekcie). Grafik jest elastyczny pod takim względem, że sam sobie układasz grafik uwzględniając trzy wymagania: min. 120 godzin w miesiącu w tym 2 soboty po 5 godzin oraz 6 zmian popołudniowych, czyli do 20-21. Zmiany też nie mogą być krótsze, niż 4 godziny. Z tego, co wiem też niektórzy pracują na zasadach pracy hybrydowej, ale to ustalenia z koordynatorem.
Czy specjalista ds. Obsługi klienta bez języka zarabia mniej niż ten ze znajomością języka angielskiego? Bo pamiętam, że niektóre oferty miały wyszczególnione te języki obce a inne nie. No co się bardziej opłaca aplikować?
Praca w tej firmie rozpoczęła się u mnie niedawno. Jestem zachwycona. Mój leader jest bardzo przyjacielski i nigdy jeszcze nie czułam się tak doceniona w żadnej innej pracy. Super
Fajnie że się dobrze czujesz! A to docenienie to tylko w formie słownej? Czy może jakieś premie też dają dla osób, które dobrze wykonują obowiązki? Na rozwój też w tej firmie jest miejsce?
Rozpoczęłam pracę w zeszłym miesiącu i jak na razie wszystko ok, w tym tygodniu rozpocznie pracę tutaj też moja kuzynka. Pozdrawiam...
Super, że na razie ci się podoba. A na jakim stanowisku pracujesz i jak wyglądał proces wdrożenia? Ogólnie to firma ma tak duże zapotrzebowanie na nowych pracowników, że co tydzień ktoś nowy czy może inni odchodzą?
Niepoważna firma. Zadzwoniła do mnie rekruterka. Oświadczyłam, że nie mogę rozmawiać w tej chwili, więc umówiłyśmy się na konkretną godzinę. Nikt już się do mnie nie odezwał. Kompletny brak szacunku dla kandydata. Odradzam aplikowanie, chyba że nie macie co robić ze swoim wolnym czasem.
Na stronie firmy jest informacja, że rekrutacja składa się z 5 etapów. Czy po pierwszym etapie firma daje znać jaką podjęła decyzję w sprawie kandydata? Ile mniej więcej czeka się na informację zwrotną?
Cześć, czy ktoś może wypowiedzieć się na temat projektu Flixbusa (zdalnie) ? To jest projekt sezonowy czy stały?
To projekt 100% zdalny, rozne godziny pracy zalezy jaki jezyk. Jest jakas tam sezonowosc wtedy jest wiecej osob zatrudnianych, ale ogolnie projekt caly rok dobrze przedzie:)
To jak projekt jest dla niektórych sezonowy, to jaka jest kasa? Czy to jest stała pensja miesięczna, która zawsze jest pewna, czy zależna od wyrobienia wyniku? Akordu?
Masz stala stawke godzinowa niezalezna od wynikow + premie zalezna od wynikow. Akord to raczej w fabrykach ;))
Pracuję tu od jakiegoś czasu i jestem w szoku. Okazuje się, że można pracować w Polsce, być traktowanym po ludzku i zarabiać jak na zachodzie. Polecam pracę w tej firmie. Świetna atmosfera i bezstresowe środowisko.
Pracowałem na słuchawce w dziale obsługi klienta operatora TV blisko 2 lata od początku do końca zdalnie. W trakcie mojej kariery bardzo wiele lteam-iderów się zwolniło jak i wielu na to stanowisko zostało zatrudnionych. Ogólne to miałem bardzo dobre kontakty z kierownictwem a sporo moich kolegów wręcz przeciwnie. Praca bardzo wymagająca, zasób materiałów do przyswojenia jest wręcz ogromny ale po kilku miesiącach pracy tak naprawdę wszystko miałem już w jednym palcu (nie tym środkowym :D). Praca jest bardzo stresująca, niedosyć , że sam kontakt z klientem często bywał problematyczny to co chwile każdy jest zalewany raportami i mobilizowany do efektywniejszej pracy (bardzo często indywidualnie). W trakcie rozmowy z klientami trzeba bardzo zważać na to co się mówi i w jaki sposób, nie raz musiałem się tłumaczyć dosłownie z pojedyńczych słów. Pieniądze zawsze na czas, system premii choć dosyć złożony na pierwszy rzut oka to dosyć klarowny. Ogromny nacisk na sprzedaż, co było głównym powodem mojej rezygnacji z pracy. Nawet w roszczeniowych rozmowach z bardzo zdenerwowanym klientem i tak musisz mu zaproponować nowe pakiety, co nie rzadko oczywiście z racji charakteru rozmowy działało to na abonenta jak płachta na byka. Finalnie pracę wspominam pozytywnie. Opinia byłego pracownika z liczbą rozmów z abonentami przekraczającą ponad 10 tyś.
Ktoś tu pisał o wymogu posiadania własnego sprzętu do pracy na infolinii. Czyli praca zdalna jest, dobrze rozumiem? Kiedyś faktycznie szukali specjalisty ds. Obsługi klienta, tylko wtedy nie szukałam pracy. A powiedzcie, tam są jakieś jasno określone godziny tej pracy?
Cześć Maria, Możliwość pracy zdanej zależy od projektu - część stanowisk dotyczą pracy stacjonarnej. Podobnie w przypadku godzin pracy, każdy projekt ma odrębne zasady, zatem nie odpowiemy Ci jednoznacznie na to pytanie. Polecamy za to zaglądnąć na naszą zakładkę kariery: https://emploi.armatis.com/pl/oferty-pracy/ gdzie znajdziesz więcej szczegółów odnośnie oferty, która Cię interesuje. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji Armatis Polska
No właśnie widzę tam tylko, że rekrutacja jest online, jeśli chodzi o pracę, to wyraźnie nie jest to określone, mogę się tylko domyślić. Gdzie mogę bardziej konkretne informacje uzyskać? A wracając do pracy w biurze, jak ktoś ma daleko do siedziby, to są jakieś dopłaty do paliwa na dojazd?
Proszę o opinię o pracy na stanowisku konsultant telefoniczny ze stałymi Klientami (usunięte przez administratora) w celu przedłużenia umowy? Wymagania: własny komputer z systemem Windows 10/11 oraz własne słuchawki z mikrofonem umożliwiające pracę. Trochę słabo to wygląda. Proszę o opinie pracowników którzy pracowali na tym stanowisku. Z góry dziękuję.
Radzę uważac, Armatis lubi sobie podsłuchiwać pracownikow nawet jak na projekcie nie ma rozmow tel. Wszystko jest malym druczkiem w umowie. Moga zerkac na to, co robisz w danym momencie i co mowisz do swoich najblizszych. trzymac sie z dala od tej firmy!
Co za bzdura ????. Czytałaś/eś wgl tą umowę? Bo ja w swojej nie widzę takiego zapisu - nawet małym druczkiem ????. Chyba, że Armatis napisał go u mnie czcionką widoczną tylko pod mikroskopem ????
Bzdury, nie ma czegoś takiego. Sam możesz udostępnić swój komputer, ale na dany czas, okres do pomocy IT. Potem zdejmujesz jednym przyciskiem te dostępy
Akurat pracuje tutaj i przyznam rację Panu G. Zdalny pulpit, mówi Ci to cos? Widza co robisz i z kim gadasz jesli masz podpiety pod zrodlo mikrofon ;) Raz już też usłyszałem, że zerkano na mój pulpit gdy rozmawiałem z klientem. Myślę, że umowa jest zależna od projektu.
Rozumiem że te narzędzia to na firmowym sprzęcie? Jakiej klasy laptop i telefon pracownicy dostają do tych projektów? Możesz dać znać?
Ja osobiście polecam projekt (usunięte przez administratora), ekipa jest super, kasa też całkiem spoko, liderzy pomocni. W biurze wszystko nowe i zadbane. Zostanę na dłużej.
Kurs na (usunięte przez administratora) to jakiś żart. Pani która prowadzi ten kurs zamiast uczyć przyszłej pracy potrafi gadać całymi dniami bez przerw w taki sposób, że nikt nic nie rozumie. Mało tego, na koniec jest też egzamin który po takim kursie nikt nie jest w stanie go przejść. Zamiast ćwiczeń cały czas tylko gada i gada. Absolutnie nie adekwatny trener do prowadzenia kursu. Na prawdę zależało mi na tej pracy ale zrezygnowałem dzisiaj z tej szopki. Nie polecam.
Ten kurs to na jakie dokładnie stanowisko? Niemniej płacą za ten czas kiedy jest się na kursie czy dopiero po zdanym egzaminie? Daj proszę znać bo zamierzam wysłać CV na jedną z ofert na stanowisko konsultanta
Witaj Natalia, to był kurs na projekt tv (nie mogę podać nazwy bo skasują komentarz). Odradzam ci ten kurs bo to strata czasu, Pani która prowadzi te kursy nie robi z nami żadnych czwiczeń i nie wdraża nas w program który jest ABC każdego agenta. Po kursie nikt nic nie wiedział (oprócz kilku osób które miały kurs z innym panem). Za kurs nic nie płacą więc oprócz czasu tracisz także pieniążki które mogłabyś zarobić u innego pracodawcy. Pani która przeprowadza kurs ma ogromną wiedzę ale niestety nie potrafi niczego uczyć, nie robiliśmy ani jednego treningu, ona po prostu gadała do kamery przez 7 dni po 8 godzin dziennie, dużo ludzi zrezygnowało z tej szopki. Ja już mam nowy projekt e innej firmie i na normalnym szkoleniu. Pozdrawiam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Armatis Polska?
Zobacz opinie na temat firmy Armatis Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 143.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Armatis Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 99, z czego 20 to opinie pozytywne, 58 to opinie negatywne, a 21 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Armatis Polska?
Kandydaci do pracy w Armatis Polska napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.