brak logo

Solartime Sp. z o.o.

Miłocin

Opinie o Solartime Sp. z o.o.

anonim 2011-12-08 00:59:47
Ja tez słyszałam duzo dobrego na temat tej firmy tazke mysle ze nie ma sie nad czym zastanawiac :)
Były pracownik 2012-01-17 12:22:59
Pracowałem w oddziale krakowskim, bardzo sympatycznie, dobre wynagrodzenie - pod warunkiem że chce Ci się pracować...
know how 2012-04-16 21:26:39
Trolle siedzą przed kompami i klepią pozytywne opinie Good luck
magnolia 2014-07-02 13:09:03
czy warto pracować jako Konsultant telefoniczny , jakie warunki , czy płacą , bo słyszałam że nie
1
alicja 2014-10-05 12:25:47
Byłam na rozmowie w tym tyg, umawianie spotkań. 8zł na rękę to całkiem przyzwoicie. Watro sobie zawraać głowę w ogóle?
1
aaa 2014-10-20 10:31:00
zwalniają 1-2 osoby miesięcznie bo zapewne nie chcą grupowych zwolnień - to już koszty
były pracownik 2014-11-22 19:35:36
Każda opinia jest istotna dla nas przyszłych prcownikó, nie kasujcie komentarzy tylko dlatego, że są negatywne o firmie, istanieje coś takiego jak wolność słowa. Pozdr.
1
po rozmowie kwalifikacyjnej 2014-11-22 19:39:18
Rozmowa kwalifikacyjna na niskim poziomie, brak przygotowanych materiałów na szkolenie, niski poziom szkolenia dla doradców technicznych. Żenujące.
ekono... 2014-12-01 19:42:35
Czy ktoś już z was widział nową ofertę pracy, którą proponuje firma Solartime Sp. z o.o.? Moim zdaniem wygląda to interesująco, ale proszę was o opinie i komentarze. GŁÓWNE OBOWIĄZKI: pozyskanie klientów na jednym z powierzonych regionów (Wielkopolska) podpisywan...
http://www.gowork.pl/praca_podglad,5705254?keywords=&region=
Ł.R. 2014-12-04 14:16:25
Wyrażanie opinii też powinno mieć jakiś poziom, a nie tylko DNO, DNO... jeśli ktoś ma aspiracje aby zostać prezesem, siedzieć w domu i zarabiać po xxxxx zł to proszę zostać w domu i snuć kolejne marzenia. Prawda jest taka - pracujesz zarabiasz - obijasz się siedź w domu.
1
ktoś 2014-12-06 11:32:47
hahaha pracowalem i nie zarabialem pomimo to, ze umowy przywozilem dla nich. Poswiecalem swoj czas i w pelni angazowalem sie w to co robilem ale mialem jezdzic za swoje i pracowac za darmo bo mi nie potrzeba pieniedzy,a firma pieniedzy nie rozdaje-to slowa pana dyrektora wiec Ł.R nie pisz glupot
1
Była pracownica 2014-12-08 21:54:24
"pracowalem i nie zarabialem pomimo to, ze umowy przywozilem dla nich. Poswiecalem swoj czas i w pelni angazowalem sie w to co robilem ale mialem jezdzic za swoje i pracowac za darmo bo mi nie potrzeba pieniedzy"
Doskonale Cię rozumiem
1
Tomek 2015-01-23 01:01:34
Nie mam już 25 lat i trafiłem tutaj przypadkowo. Solartime to jedna z 4 firm w której mogę rozpocząć pracę ale opinie na tym portalu o każdej firmie są takie same. Jak ktoś napisze pozytywnie to -lizus , dupo...łaz itd, negatywnie piszą oczywiście biedni, uczciwi, pracowici, skrzywdzeni....Opanujcie się , wszystkie firmy tutaj opisane to , dno , oszukują , nie płacą....Dziwne jest że jednak te firmy funkcjonują i niektórzy pracują po kilka lat...Pomysł portalu super...ale chyba nikt nie znajdzie tu ani jednej uczciwej opinii ....
2
Tomek 2015-02-16 23:14:20
KTOŚ jednak wprowadzasz tutaj ludzi w błąd... Skoro byłeś taki dobry to chyba wiesz jaką umowę podpisałeś i za co i kiedy zapłacą, wiesz też zapewne jak wygląda sprawa dotacji i programu Prosument i wiesz że wszystkie firmy w Polsce czekają i NIKT z tą dotacją jeszcze nic nie zamontował.Każdy kto pisze że nie dostał prowizji za zrealizowaną umowę na panele słoneczne do produkcji prądu Kłamie!!! Tomek nie najlepiej to świadczy o Tobie bo nie wiesz co podpisujesz ani też nie wiesz co sprzedajesz .
Ja dokładnie przeczytałem tą ich umowę która mi się nie podoba ale trzeba czytać ze zrozumieniem żeby potem nie wypisywać bzdur.
Pracuje krótko (od 26 stycznia)ale podpisałem 4 umowy w styczniu i dostałem kasę za część z Zaliczki zgodnie z tym co jest w umowie. (W lutym mam 7)Nie jest to łatwe zajęcie ale jeżeli zna się ofertę to z 4 spotkań będzie na pewno jedna umowa. Dyrektorzy mają oczywiście wizję większej skuteczności ale chyba taka ich rola. W tamtym roku było pewnie trudniej podpisywać umowy ale teraz zorientowani już wiedza że jest decyzja o banku i Ustawa o OZE więc jest łatwiej i sami klienci dzwonią , poza tym skoro BOŚ wybrał ich na partnera to mówi samo za siebie. Jak pisałem poprzednio nie mam już 25 lat od dawna i wiem że sprzedaż nie jest dla wszystkich więc może zastanówcie się czy szukacie etatu czy chcecie być wynagradzani za efekty. I czytajcie umowy !!!!!!
mausus 2015-02-18 13:43:46
Witam przedmówców. ide jutro na rozsmowę jhako doradca techniczny do solartime (dolny slask) jak to u nich wyglada? jaka jest podstawa i warunki pracy...domyslam się ze nie jest latwo ale wydaje mi sie ze temat jest rozwojowy. pozdrawiam
2
ktoś 2015-03-01 15:55:57
jak chcecie to pracujcie za darmo sorry za jakies tam 600 zl bo chyba tyle Ci zaplacili z tych zaliczek i czekajcie na prowizje. Jak masz rodzine to dasz rade ja utrzymac,a jak jestes kawalerem mieszkajacym z mama i potrzebujesz na fajki i piwko to moze Ci wystarczy :-). Sorry zapomnialem, ze nie masz juz 25 lat. zycze udanych lowow. Napewno klienci dzwonia sami. Juz w to uwierze. Do mnie zadzwonil jeden po pol roku powiedziec mi, ze niestety nie zdecyduje sie ale ja juz tam na szczescie i tak nie pracowalem
ktoś 2015-03-01 15:58:49
zapomnialem dodac 600 zl brutto :-) po 100 zl od kazdej umowy+po 50 zl za paliwo,a mogles sobie przejechac nawet 3000 km. No chyba, ze Ci dali podstawe w co nie wierze chyba, ze na zachete po 1 miesiacu 1000 zl brutto to jestes gosc z zarobkami na poziomie dyrektora solartime
ciekawy 2015-03-02 22:04:30
A możecie powiedzieć skąd doradca ma potencjalnych klientów? Szuka sam? Chodzi od domu do domu czy może dostaje kontakty do potencjalnie zainteresowanych osób umawianych np telefonicznie??
1
ktoś 2015-03-03 00:09:57
ja dostawalem kontakty ale czasami byli to ludzie przypadkowi ktorzy nie wiedzieli o co chodzi albo emeryci ktorzy nie mieli na lekarstwa a co dopiero na taka instalacje, a nawet niepelnosprawni. Jak zglaszalem takie sytuacje to mieli pretensje, ze marnuje kontakty bo kazdego naciagnac trzeba, a takich najlatwiej. Telemarketing umawial spotkania na sile zeby wyrobic sobie plan i tyle.Nawet nie potrafili wpisac poprawnie ulicy czy numeru domu. Czasami byly 2 lub 3 takie same miesjcowosci w wojewodztwie to kazali mi sobie zadzwonic i sie dowiedziec gdzie to jest. Oczywiscie dzwonic mialem sobie za swoje. Najlepsze byly akcje z miejscowosciami oddalonymi o ok. 100 km gdzie mialem przykladowo jeden kontakt i jedz sobie zeby i tak odejsc z kwitkiem :-). Nie licz, ze wszyscy beda na tak. Ja na ok. 150 wizyt podpisalem 7 umow i kazali mi oszukiwac ludzi, ze juz za dzien gora miesiac bedzie montaz ktorego nie ma do dzis :-). Zeby tylko zlapac klienta zaliczka to juz sie nie wycofa. To jest polityka firmy. Dodam jeszcze, ze na miesiac dostalem samochod i telefon-zostalem wyrozniony ale podpisalem mniej umow niz miesiac wczesniej wiec samochod musialem oddac. W kolejnym miesiacu podpisalbym wiecej to bym znowu dostal na miesiac. Taka mala nagroda :-). Wiem Panie Tomku znowu sobie nawymyslalem
ktoś 2015-03-03 00:19:34
odnosnie dotacji Panie Tomaszu juz nie 25 latku tak wiem ale co miesiac slyszalem, ze juz dotacja rusza. No juz montujemy. Juz monterzy czekali na dachach.Ja bzdur nie wypisuje bo caly czas oszukiwali mnie i klientow. A glowny spec od projektow nie podejmowal sie systemow wyspowych nawet jakby sie ktos uparl i zaplacil milion zlotych :-). Nie bo sa strasznie drogie i awaryjne byla odpowiedz. Tacy specjalisci mgr. inż. z przodu rzecz jasna
Tomek 2015-03-16 01:11:13
Kolego KTOŚ a raczej legendarny SUPERSPRZEDAWCO z DĘBICY naprawdę nie orientujesz się teraz i prawdopodobnie wtedy gdy rzekomo pracowałeś jak wygląda kwestia dotacji i programu Prosument. Nie każdy ma predyspozycje do sprzedaży a Ty jak się dowiedziałem miałeś szczęście na początku że w jeden dzień z jakąś rodziną podpisałeś 3 umowy i ....dalej posucha . Miałeś ambicję by z magazyniera stać się handlowcem i nie wyszło , zdarza się. Poczytaj sobie na branżowych portalach bo zapewne je znasz i dowiesz się że ile Solartime ma już umów na tą dotację . Ja nie narzekam na ilość umów ale są "mistrzowie" w Krakowie co podpisują do 30 umów w miesiącu. I oczywiście dostają kasę i ja też . Ale nie wprowadzaj nikogo w błąd bo wszyscy co pracują wiedzą że część prowizji "po realizacji" będzie płacona po realizacji.
To że wyspowe systemy odradzają i nie chcą sprzedać nawet jak się ktoś uprze to chyba dobrze świadczy o firmie że nie patrzy tylko na kasę tak jak TY. Ten spec zawsze na szkoleniach nam powtarza żeby nie wciskać ludziom kitu ani przewymiarowanych instalacji bo potem klient będzie miał do Nas pretensje i to mi się podoba bo Ty najwyraźniej nie potrafisz dostrzec że niewiele jest takich firm i sam na pewno jak trafiłbyś "jelenia" to sprzedałbyś mu za milion złotych g...wno które nie nieekonomiczne. Mam nadzieję że Ci którzy będą czytać tu opinię o tej firmie wyrobią sobie zdanie też na temat "KTOSIA" autora większości "obiektywnych postów" ;)
ktoś 2015-03-16 21:21:42
czlowieku nie bedziesz mi mowil o predyspozycjach do sprzedazy bo teraz pracuje w normalnej firmie i sprzedaje normalne produkty i podpisuje po ok. 30 umow miesiecznie wiec daruj sobie i idz lizac [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] panu A.W :-) to moze ci wyplaci prowizje. Pozatym nie znasz mnie wiec nie wypisuj tu jakis bzdur o mnie. I powiem Ci, ze masz jakies wyssane z palca informacje przez szanownego pana dr. Ciekw jestem kiedy mi wyplaca te prowizje bo jakos sie nie garna do tego,a taka powazna i szanowana firma :-). Za milion zl to pan dr. by sprzedal [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dziadkowi lub niepelnosprawnemu ktorych to ja nie naciagalem,a ciagle slyszalem,ze marnuje kontakty. Wiem bylem kiepski bo pan dr. na 10 spotkaniach sprzedal 20 instalacji jak sie chwalil i wciskal mi kity. Powiedz mu, ze czekam na kontakt w sprawie prowizji skoro taki uczciwy jest. Nie sadze jednak zeby sie odezwal bo tylko ja i on wiemy jak to wszystko wygladalo. Ta firma przyjmuje wszystkich bo w 4 literach maja kogo przyjma wazne zeby cos podpisal i sam zrezygnowal to cala kasa dla nich zostaje. Nie sa stratni na niczym bo nie rozdaja pieniedzy :-) nawet zeby pokryc dojazdy i rozmowy telefoniczne ktore ludzie wykonuja nie dla siebie a dla NICH. Powodzenia zycze i ciekawy jestem do kiedy bedziesz tak zadowolony bo ja jak zrezygnowalem to moja RKS jakos dobrze o tej formie nie mowila i wcale mi sie nie dziwila. Jeszcze dodam, ze za jednym gosciem ktory od samego poczatku zrezygnowal pan dr wydzwanial zeby przyszedl do pracy...przykre no nie, ze taki powazny czlowiek musi prosic byle handlowca zeby na niego robil,a gosc nie byl glupi i wzial od razu nogi za pas bo wiedzial czym to smierdzi mowiac mi, ze jestem naiwny i mial w 200% racje
1
legendarny supersprzedawca 2015-05-03 14:10:43
no i jak tam Tomaszu wolontariat bo nic nie piszesz?
Legendarny Alek 2015-05-18 23:50:20
glupio ci chyba teraz cos napisac? Fotovolty sprzedaja sie jak cieple buleczki po wejsciu ustawy? Widze, ze prawie na kazdym domu pojawiaja sie panele jak grzyby po deszczu :-), a przepraszam zapomnialem, ze niestety nie kazdy bedzie mogl miec to cudo u siebie. Kto pierwszy ten lepszy tylko, ze ci co podpisali umowy jeszcze w tamtym roku niestety nie maj instalacji do dzis, a mialo byc za miesiac. Niestety rok mija i firma nie wywiazuje sie chyba z umowy. Wiem tyle inwestycji maja, ze nie wyrabiaja. Monterzy przeskakuja z dachu na dach
Legenda Fotovoltaiki :-) 2015-05-19 21:01:45
dzis sie dowiedzialem, ze moich klientow szanowny pan wszechmocny probuje naciagac na podpisanie tzn.przepisanie umowy bezposrednio z nim w siedzibie firmy :-). Dlaczego? Why? Zeby jemu wskoczylo na konto i byc pewnym, ze sie nikt nie upomni o prowizje. Uwazaj zeby plan ci nie podskoczyl za wysoko bo bedzie 200% normy. Co za zenada. Brak slow. Zagrywka na poziomie. Pamietaj Panie szacowny, ze ksera umow mam u siebie zakopane pod jablonka bo wiedzialem, ze bedziesz takie jaja robil. To bylo do przewidzenia. Pokazujesz klase
Oszukany 2015-06-28 15:00:50
no i sie dowiedzialem od wielce szanownego Pana dyrektora, ze nie nalezy mi sie prowizja za podpisane umowy bo firma nie ma obowiazku placic bylym pracownikom :-).Przepraszam nie pracownikom bo takim przeciez ja nigdy dla nich nie bylem. Jak widac firma dalej trzyma sie zasady NIE RODAJEMY PIENIEDZY nawet tych ktore ktos sobie tam ciezko zarobil. Jak odebral tel. i sie przedstawilem mowiac, ze dzwonie w sprawie zaleglych pieniedzy ktore jest mi winny uslyszalem, ze nie bedzie ze mna rozmawial i sie rozlaczyl. Po kilkunastu probach polaczenia raczyl oddzwonic. Taka kultura. Ponoc wykonali dopiero 2 instalacje z programu prosument. Taka potęga. Pozatym proponuje uwazac bo sprzet montowany przez firme moze zalegac juz kilka lat na magazynach. Bez pozdrowien Aleksandrze o wesołym nazwisku.
Coach 2015-07-03 20:34:08
bralbym ta prace bo to wielka szansa na przyszlosc. Wtedy co mnie rekrutowali byl trener na 2 szkoleniach po czym uciekl bo tak dobrze mu tam bylo. Bardzo sympatyczna Pani Kasia ktora Pozdrawiam. Pan szanowny mi sie zalil, ze uciekla i nie wiedza co sie z nia dzieje,a i firme okradla bo ponoc ze sprzetem uciekla.Tak wyglada tam praca-jak z czyms nie uciekniesz to o wynagrodzeniu zapomnij:-). Tylko oni sa bardzo uczciwi. Na poczatku chodzily sluchy, ze jest w szpitalu i wroci. Chyba nie chcieli siac paniki bo by inni odrazu dali dyla
ciekawy 2015-07-04 19:52:56
Witam ukazało się ogłoszenie o pracę na księgowa w firmie Solartime rzeszow. Czy ktoś może mi napisać czy warto tam iść do pracy i jak wygląda temat terminowych płatności. ...
były 2015-07-09 23:52:04
OSZUŚCI UNIKAJCIE TEJ FIRMY
ciekawski 2015-07-15 10:25:35
NAPISZCIE PROSZĘ, ILE BEZ DOTACJI KOSZTUJE KOMPLETNA INSTALACJA NA 4KW Z MONTAŻEM. SKORO TAK DUŻO JEST PODPISYWANYCH UMÓW, TO MUSI BYĆ TANIO.
PROSZĘ JESZCZE O INFORMACJE, JAKA JEST PROWIZJA I PODSTAWA DLA PRZEDSTAWICIELE TEJ FIRMY.
Były od Wesołego 2015-07-15 20:40:46
o podstawie zapomnij, o zwrocie kosztow za paliwo i telefony rowniez :-). Prowizja jest na papierze tylko :-). No jest tanio. Z tego co pamietam to koszt z dotacja 40% ale doliczyc sobie trzeba podatek od dotacji 18% i prowizje banku 5% i odsetki zrobi sie jakies 20% tej dotacji. 2KWp z dotacja to byl koszt cos ok.14 tys. Bez dotacji dawali chyba 20% rabatu. No jest napewno duzo podpisywanych umow. Sprzedaje sie to jak cieple buleczki
staszek 2015-07-17 02:41:33
a kto to montuje za takie pieniądze? skąd klienci?
jest to wręcz nie do wiary.
Z Archiwum Fotovoltów 2015-07-17 20:29:41
klienci czekaja na ulicy jak jedziesz i wszyscy chca podpisac umowe ale musisz wybierac bo wszyscy niestety sie nie zalapia. Montuja super monterzy ktorzy nie maja czasu nawet zejsc z dachu bo juz przeskakuja na kolejny. Jest to wszystko z Archiwum X wiec troche nie do wiary i ja w to nie uwierze bo sam widzialem co tam sie dzialo
byly pracownik 2015-07-20 11:57:03
u nich terminowe platnosci nie istnieja
Marcin 2015-07-21 07:51:32
skąd firma ma tyle zainteresowanych klientów? jest jakaś baza? zgłaszają się?
Byly Były BYŁY 2015-07-21 21:45:38
zainteresowanych chyba tylko informacja. Tak zglaszaja sie jak telemarketing wydzwania do przypadkowych ludzi,dziadkow nawet niepelnosprawnych ktorych nie stac na sprzet rehabilitacyjny itp, itd. Nawet nie potrafia wpisac poprawnie adresu orly z telemarketingu. Dzwonia zeby wyrobic plan i nie wazne do kogo dzwonia. Ponoc maja baze zainteresowanych - w ksiazce telefonicznej :-). Biora jeszcze numery do ludzi ktorym montowali kolektory myslac, ze jak ktos zna tamto to napewno sie zdecyduje na to. Z mojego doswiadczenia na 200-300 odbytych spotkan zdecyduje sie 5-7 osob i to raczej takich ktore maja o tym pojecie,a pieniadze zaroba i tak tylko ci ktorzy maja je zarobic czyli...
BYŁY 2015-08-12 07:49:42
NIE PŁACĄ, OSZUKUJĄ, NIE WSPOŁPRACUJCIE!!
Grzegorz Kraków 2015-09-21 09:53:16
Firma Solartaim montowałem dla nich instalacje po trzech montażach otrzymałem protokoły materiałów zużytych podczas montażu, niestety nie potrafię odtworzyć ilości gdzie i ile zużyłem śrubek złączek itp. gdybym wiedział że mam to robić od początku to bym to robił. na dzień dzisiejszy nie mam z kim rozmawiać pomimo wystawienia faktur nie ma kto wypłacić pieniędzy celowo uzależniając wypłatę od protokołów, napisałem łączny stan magazynowy który posiadam na stanie ale niestety to mało, po rozmowach z 'PANAMI DYREKTORAMI'' wnioskuję że nie mają zamiaru mi zapłacić co będzie skutkowało ruchami prawników co jak zwykle uderzy we mnie nie w złodzieja Uwazajcie nie montujcie dla złodziei.
1
byly pracownik 2015-09-22 17:21:45
zawsze szukaja dziury w calym zeby jak naj pozniej zaplacic a naj lepiej to wogole nie placic ktos dobrze na pisal nie wspolpracowac z nimi ludzi oszukuja na dotacje i placa jak za woly
nick 2015-12-14 10:40:15
Którego oddziału to dotyczy? w Krakowie czy Rzeszowie?
nicki 2015-12-14 10:47:35
Grzegorz Kraków to co napisałeś dotyczy oddziały w Rzeszowie czy w Krakowie?
Kamil 2016-01-13 22:55:38
Montowałem instalacje PV dla SOLARTIME LUBLIN i zapłacono mi za wykonane montaże. Nie polecam i ostżegam!
mirek 2016-01-14 10:36:36
@Kamil rozumiem, że nie zapłacili?? To jest ich częsta praktyka aby robić ludzi w wała. Sam się o tym przekonałem. Sami nie ogarniają tematu. Tworzą firmy słupy i mamią obietnicami prowadzenia tych spółek. Lichwa!!!
www 2016-02-29 10:28:12
Ludzie nie kupujcie u nich Solarów i fotowoltaiki to oszuści, widać z powyższych wpisów jak traktują pracowników, tak samo traktuje się klientow naobiecują złote góry a później płacicie za to samo dokładnie dwa razy więcej niż u konkurencji. Ten sam zestaw na dotacje kosztuje 8500zł/kw a bez dotacji 5000/kw czy zauważaliście po co jest dotacja , nie po to by zwykli ludzie na tym zyskali ale po to by Solartime OEM i 15 pozostałych pod tym samymi właścicielami zarobili..
www 2016-03-05 21:03:20

Ludzie nie kupujcie u nich Solarów i fotowoltaiki to oszuści, widać z powyższych wpisów jak traktują pracowników, tak samo traktuje się klientow naobiecują złote góry a później płacicie za to samo dokładnie dwa razy więcej niż u konkurencji. Ten sam zestaw na dotacje kosztuje 8500zł/kw a bez dotacji 5000/kw czy zauważaliście po co jest dotacja , nie po to by zwykli ludzie na tym zyskali ale po to by Solartime OEM i 15 pozostałych pod tym samymi właścicielami zarobili..
były 2016-03-16 14:46:01
jeśli firma oferuje że z nią będziesz zarabiał miliony to życzę powodzenia. Dla mnie to tylko oznaka słabości i poważnej zapaści, a także braku pomysły.
Hahhahha 2016-05-14 13:42:52
Błagam nie nabijajcie tych ustawionych opinii. Zenada
1
MGG 2016-08-09 11:49:43
Witam
Ze znajomym podpisaliśmy umowe z Solartime z Gdańska- z Panem Piotrem Guz , minał rok po wpłacie zadatku i cisza. Odradzam tą firme, według konkurencji oszukali mase ludzi.
Adam 2016-08-10 09:50:41
Może napisze ktoś w końcu o co chodzi z tym nabijaniem. Kurczę chyba każdy jest po to ab pomóc a nie utrudniać. Napiszcie przynajmniej co z zarobkami. Dzięki
Zostaw swoją opinię o Solartime Sp. z o.o. - Miłocin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Solartime Sp. z o.o.