Wakacje.pl S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Wakacje.pl S.A.

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w Wakacje.pl S.A.?

Axa
Pracownik
@Pytanie

2

V2
Kandydat
 Pytanie

Na jakie zarobki może liczyć Business Analyst albo Product Owner z 2-3 letnim doświadczeniem?

HR
Pracownik
@V2

Stawki uzależnione są od doświadczenia. Na tego typu pytania informacji udzielamy telefonicznie pod numerem dostępnym na karierawakacje.pl. Zapraszamy do kontaktu. Chętnie porozmawiamy i przekażemy informację o stawkach.

Ciekawy IT
Kandydat
 Pytanie

Hej, Dostałem propozycję pracy jako programista front-end w biurze w Gdańsku. Czy jest tu ktoś kto chciałby się podzielić swoimi doświadczeniami z tego pola? Jak wygląda codzienna praca? Czy jest duże ciśnienie? Co z planowaniem pracy do przodu? Czy zdarzają się nadgodziny? Czy praca tylko po polsku, czy można też szlifować angielski? Jaka jest atmosfera pracy? Pozdrawiam, Ciekawy

Pracownik HR
Pracownik
@Ciekawy IT

Zapraszamy na nasz profil na LinkedIn, można zapytać bezpośrednio naszych Fronten'dów :)

Pytanie
 Pytanie

Dziewczyny jaki styl panuje w Wakacje.pl S.A.?

Pracownik HR
Pracownik
@Pytanie

Nie mamy dress code - można pracować w swetrze albo sukience. Jak kto woli.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ogólna ocena rekrutacji uważam za dobrą. Były dobrze dobrane pytania co do stanowiska, ale... Aż 3 rozmowy rekrutacyjne to za dużo. Na pierwszej rozmowie poczułem brak poszanowania do zdobytego doświadczenia od jednej osoby. To smutne jak ktoś zaczyna mówić "To niemożliwe, że w tak krótkim czasie...". Podobno własne biurka są zarezerwowane dla osób, którzy są min 3 razy w tygodniu w biurze (serio przy tak ważnym stanowisku?). Po otrzymaniu informacji o trzeciej rozmowie poczułem że trzeba to przerwać, ponieważ uważam to brak profesjonalizmu, ale jednak spróbowałem. Na spotkaniu byli wszyscy team leaderzy, którzy zadali po jednym pytaniu (z czego prawie wszystkie zdublowane z pierwszej rozmowy), jednocześnie odnosiłem wrażenie że bali się pytać. Brakowało jeszcze osób z przyszłego teamu... Po tym spotkaniu stwierdzili że nadaje się na "Tech Leadera" (z czego byłem 2 lata "Team Leaderem") i podziękowali mi. Uważam że ta trzecia rozmowa to była jedna z najgorszych rozmów jakie prowadziłem do tej pory, a również rekrutowałem inne osoby. Teraz już wiem dlaczego ogłoszenie jest już kilkanaście miesięcy na ich stronie.

Pytania

Pierwsza rozmowa dlaczego team leader, co cie motywuje do tej pracy, ogólne poznanie się, druga techniczna, na trzeciej to powtórka tego co było na pierwszej

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
STARACONE WAKACJE
Inne
 Problem

(usunięte przez administratora) totalne do za nic nie chcą odpowiadać tylko biorą kasę za wakacje i koniec NIGDY WIĘCEJ Z TYM POŚREDNIKIEM

Pracownik HR
Pracownik
@STARACONE WAKACJE

Ten profil poświęcony jest pracodawcy. Wszelkie sytuacje, o których Państwo wspominacie należy zgłaszać przez formularz dostępny tutaj: https://www.wakacje.pl/reklamacje.html Zespół Zapewniania Jakości zapozna się ze zgłoszeniem i podda je dokładnej analizie.

Świetna firma
Kandydat

Jeszcze w żadnej firmie nie zostałem gorzej potraktowany. Na początku sierpnia udałem się na rozmowę kwalifikacyjną do firmy Wakacje.pl. Po rozmowie miałem oczekiwać na telefon, który miał mi powiedzieć czy się udało. Telefon otrzymałem i odziwo pracę dostałem. Przynajmniej tak twierdziła osoba po 2 stronie słuchawki. Owa osoba również dodała, że pomimo pozytywnego rozpatrzenia mojej rozmowy będę musiał poczekać na szkolenie wdrażające do pracy. Wszystko niby cacy do tego momentu. Szkoda tylko, że mamy dziś 20 września, a ja do dziś nie otrzymałem żadnego innego telefonu od nich. Dodatkowo sam zadzwoniłem by zapytać się czy to jest w ogóle aktualne. Otrzymałem zapewnienie, że ktoś się ze mną skontaktuje. Od mojego telefonu minęło 10 dni i cisza. Kpina z ludzi, brak szacunku do człowieka i kopa straconego czasu. Niepoważna firma.

Hehe:)
Były pracownik
 Pytanie

Ta firma co roku zatrudnia kilkadziesiąt nowych pracowników, żeby potem ich po prostu, z byle powodu zwolnić. Zasłaniają się pandemią, końcem sezonu, i tak dalej i tak dalej a tak naprawdę od początku mieli taki plan. Zatrudnić jak najwięcej ludzi, za psie pieniądze, wyzyskać ich na maxa, a potem wyrzucić mówiąc, że "no skoro jakoś innym się udało a Tobie nie to widocznie jesteś do niczego". Niszczenie poczucia własnej wartości od początku do końca. Dadzą Ci do wykonania nierealny target, tylko po to żebyś go nie zrobił i żeby mogli Cię w białych rękawiczkach wywalić. Omamią tym, że dostaniesz premie ( nie zapomnijcie o podatku od premii, po odcięciu tego będzie naprawdę kiepsko...) Dostanie ja tylko garstka , naprawdę garsteczka ludzi. Ale co.. dostali? Dostali. Zarząd ma chyba takie myślenie, że skoro kogoś można wyzyskać, to trzeba to zrobić. Po co się starać, po co być dobrym pracodawca, przecież wszystko można budować na kłamstwie i manipulacji, opowiadać dookoła ile to się daje swoim pracownikom i jak bardzo firma się rozwija, kiedy to się nijak ma do rzeczywistości. Przecież zawsze można się wszystkiego wyprzeć. Napisać że "w związku z dużym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko takie i takie", i co roku pisać dokładnie to samo. A potem zwalniać tych pracowników "bo się nie sprawdzili". A co im szkodzi poobnizac komuś poczucie własnej wartości i godności, przecież co tam. Naiwniacy zawsze się znajda, i będą tyrać za miskę ryżu. Ta firma wszystko od początku do końca buduje na cwaniactwie i klamstwie. Nie idźcie tam, chyba, że chcecie się przekonać bardzo szybko co to znaczy wypalenie zawodowe, brak docenienia, depresja, brak spotkania się że znajomymi nawet w święta czy w weekendy, brak jakiegokolwiek życiowego work-life balansu, nieludzkie zmęczenie. Po kilku miesiącach nie będziecie wiedzieli czy to już noc czy jeszcze dzień, jaka pora roku ani jaki dzień tygodnia. Praca zmianowa ale bez poszanowania 11 godzin odstępu pomiędzy jednym dniem a drugim, bez możliwości wyjścia nawet na przerwę, bo co kogo obchodzi że ty chcesz zjeść kanapke, przecież cele firmy są ważniejsze. Naprawdę omijajcie szerokim łukiem. W tej firmie panuje atmosfera sekty - jak powiesz coś zlego na kogokolwiek z nas, zniszczymy cię doszczętnie. A pozytywne komentarze piszę osoba która jest od tego zatrudniona, stara się utrzymać dobrą opinię o pracodawcy bo inaczej ją też ZWOLNIĄ. Jej też współczuję.

Cóż...
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie jakiś czas temu i niestety wszystkie negatywne komentarze, które się tutaj pojawiają to prawda. Odradzam. Znalazłam lepszą pracę za dużo lepsze pieniądze.

1
Wiem dużo
Były pracownik
 Pytanie

Długo pracowałem. Firma się ziemnia. Jest super. Macie pytania? Odpowiem. Wspominam super.

Ja wiem swoje
Były pracownik

Czytam i czytam i oczom nie wierzę. Nie ma idealnych pracodawców, ale to naprawdę jest giciorek.

Wszystko ok
Pracownik

Duża firma, z wspaniałymi ludźmi i jeszcze lepsza atmosfera! Polecam!

Zadowolony
Były pracownik

Życia nie znacie. Narzekać potraficie. Swietna firma. Zerknijcie na bardziej wiarygodne źródła jak FB lub LinkedIn gdzie nie ma anonimowych opinii, a ludzie wypowiadają się pozytywnie.

alehandro
Pracownik

Zadbali od nas podczas COVID - naprawdę chwali się.

Pracownik
Pracownik
@alehandro

Zwolnienia i obcięcie etatów dla pozostałych, świetnie zadbali ????

Pracownik HR
Pracownik
@Pracownik

Cały Zespół Zarządzający przy współpracy ze specjalistami, podjęli szereg czynności ukierunkowanych na zatrzymanie jak największej ilości pracowników. Podczas trudnego dla wszystkich okresu, Zespół Zarządzający w ramach naszej sztandarowej wartości - szczerość i otwartość - komunikował się z pracownikami Wakacje.pl i informował o możliwych scenariuszach i decyzjach z jakimi musieli się zmierzyć. Patrząc na rynek, firmy konkurencyjne i branżę - dzięki sile jaka drzemie w Holdingu Wirtualnej Polski, którego częścią jesteśmy - NAM udało się przetrwać ten trudny okres. Mamy świadomość, że nie udało się uratować wszystkich miejsc pracy mimo potężnych starań. Obszar HR dedykował osobom, z którymi musieliśmy się rozstać, program Outplacementowy, który zawierał szereg szkoleń i warsztatów z zakresu odnalezienia się na rynku pracy, tworzenia aplikacji CV. Zaplanowaliśmy również kompleksową usługę wsparcia zapewniającą: - pozyskanie wiedzy na temat obecnego rynku pracy; - poznanie sposobów docierania do ofert pracy, poruszania się po rynku pracy; - opracowanie konkretnego planu działania zwiększający szanse na nowe zatrudnienie; - opracowanie CV i LM gwarantującego zainteresowanie rynku pracy; - umiejętność autoprezentacji podczas rozmów rekrutacyjnych; - umiejętność negocjacji korzystnego zatrudnienia. Dodatkowo części z tych osób, zostały zaproponowane alternatywne stanowiska pracy w ramach spółek Holdingowych lub inne rozwiązania. #teamwork Naszą największą wartością są ludzie, bez których Wakacje.pl nie istnieje. Dlatego prosimy o opinie oparte na faktach i dokładnej analizie sytuacji.

1
kadrowa

Na rozmowie rekrutacyjnej byłam w lutym ubiegłego roku, gdyż wtedy także szukano specjalisty ds. kadr i płac. Zastanawiałam się czy opisać przebieg rekrutacji, ale odpuściłam. O firmie przypomniałam sobie wczoraj, gdy ponownie trafiłam na ofertę Postanowiłam więc podzielić się moimi odczuciami, być może przyda się to innym kandydatom. Zacznę od aplikacji - otworzono ją dopiero chyba po upływie miesiąca (zapewne czekali na wszystkie aplikacje i jak zakończył się termin ogłoszenia na pracuj.pl kontaktowali się z wybranymi kandydatami - koleżanki znajoma nie miała tyle szczęścia co ja;). Byłam bardzo zadowolona, że mnie zaprosili. Oferta pracy i branża bardzo ciekawa, ładnie opracowane ogłoszenie, nic tylko postarać się wywrzeć dobre wrażenie i zaimponować wiedzą. Niestety na tym zakończyła się moja fascynacja:) W dniu rekrutacji na holu ruch jednostajnie przyspieszony:). Byłam chwilkę przed czasem - ok 5 min. Schodząca po mnie Pani odprowadzała przy okazji inna kandydatkę:) Cóż za oszczędność czasu! Gdy odprowadzano mnie, na dole już stała kolejna osoba. Także bardzo "profesjonalne" podejście:) Może nie jestem HR-ówką, ale podstawowe zasady znam. Wychodziłam zdegustowana, ale na to miała wpływ także rozmowa kwalifikacyjna. Rozmowę przeprowadzały dwie panie, a właściwie jedna bo druga pełniła jedynie rolę przewodnika po korytarzu zaprowadzając i odprowadzając kandydatki - aczkolwiek wywarła na mnie dobre wrażenie, szczerze się uśmiechała i próbowała rozluzować atmosferę w drodze do meeting point - co uważam za najsympatyczniejszym elementem mojej wizyty w wakacje.pl. Pytania zadawała "Pani blondynka"- aparycja poniżej przeciętnej, w moim odczuciu bardzo niemiła osoba z przerośniętym ego. Takie odniosłam wrażenie po chwili rozmowy, ale może to tylko wrażenie?... grzecznie wytrwałam do końca. Pytania...hmmm ogólnikowe, standardowe dotyczące miękkiego HR. Dlaczego chce Pani zmienić pracę, co skłoniło Panią do wyboru naszej firmy i mój hit sezonu przy pytaniu o plany odpowiedziałam, że planuje podjąć dodatkowo studia podyplomowe z prawa pracy - odpowiedź "Pani blondynki" Po co? Co mi dadzą te studia?...serio? takie pytanie? Rozumiem wszystko, może intencja pytania nie była zła, ale forma w jakiej je zadano świadczy albo o niekompetencji, albo "Pani blondynka" chciała mi dosadnie dać do zrozumienia, że u nich nie liczy się doświadczenie poparte wiedzą:) Nie zadano mi żadnego, ale to żadnego pytania ściśle związanego z branżą i wiedzą z zakresu prawa pracy, Zus czy pit. Rozumiem, że niektóre firmy prowadzą wieloetapowe procesy rekrutacyjne, ale w takim wypadku należy powiadomić kandydatów jak wygląda cały proces rekrutacyjny i że wybrane osoby zostaną zaproszone na dalsze etapy. Niestety nic takiego nie usłyszałam. Z mojego doświadczenia wiem, że jeśli nie pada żadne pytanie branżowe to rozmowę przeprowadza osoba, która nie zna się na temacie. Odpowiedź zwrotną, negatywną otrzymałam kilka dni po umówionym terminie kontaktu - nie byłam zawiedziona:) DO PANI REKRUTERKI - proponuję zapoznać się ze standardami rozmów kwalifikacyjnych. DO KANDYDATÓW - oferta z pozoru bardzo ciekawa (przez sekundę przeszła mi myśl, żeby aplikować ponownie zwłaszcza, że firma ma podobno nową, dogodniejszą lokalizację), aczkolwiek po opiniach widzę, że jest tylko gorzej ...atmosfera.... mega rotacją... a co za tym idzie masą pracy w kadrach...Ja osobiście pracy się nie boję, ale za tym musi iść odpowiednie wynagrodzenie, a z opinii, które czytam wynika, że kasa też słaba. Nie dajcie się także zwieść pozorom - czasami w ogłoszeniu jest podana masa benefitów dodatkowych, ale to tzw. chwyt marketingowy, który ma na celu zwabić dużo kandydatów. W rzeczywistości trzeba bić się o jabłko, a i czasami o podstawowe przybory biurowe;) Ja osobiście znalazłam nową pracę, odpowiadając na pozornie ogólnikowe ogłoszenie bez obietnic typu banany w środę a rzodkiewka w piątek:) - Jest wszystko...kawy do wyboru, przekąski, słodycze, owoce, imprezy integracyjne średnio co kwartał... także koleżanki po fachu same zdecydujcie czy warto aplikować:) POWODZENIA;)

Pracownik HR
Pracownik
@kadrowa

@kadrowa Dziękujemy za wszystkie cenne sugestie i opinie. Z uwagą zapoznajemy się ze wszystkimi opisami, komentarzami i ocenami. Jeżeli nie są anonimowe, to kontaktujemy się z ich autorami, aby doprecyzować informacje i wdrożyć rozwiązania, które usprawnią działania i procesy wewnętrzne. Manager HR, która rekrutowała w tym okresie opuściła pokład "wakacyjnego" pociągu, a my nieustannie pracujemy nad satysfakcją i zadowoleniem wszystkich osób biorących udział w rekrutacji. Serdeczne dzięki za ten wpis. Potwierdza on tylko to, jak wiele się u nas zmieniło i jak wiele procesów udało nam się usprawnić. Zapraszamy do aplikowania, aby przekonać się na własne oczy. Pozytywnego dnia.

awa
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w Wakacje.pl juz ponad 2 lata, może to krotko, ale biorąc pod uwagę zarzuty o ciąglej rotacji to chyba niezły wynik. Smieszą mnie komentarze typu "ciężko załapać się na jabłko", pokażcie mi w jakiej firmie to jabłko w ogóle jest:) Uwielbiam tę pracę, wiec pewnie nie bede obiektywna, ale gdyby nie była ok, to czy można by było ją uwielbiać? Oczywiscie, ze są ludzie nie do końca niekompetentni-jak wszedzie, oczywiscie, ze są zwolnienia-jak wszędzie. Zarzucono firmie, ze w trakcie pandemii częśc pracownikow zostala zawieszona, rzeczywiscie tak bylo, ale rozmawialam z wieloma znajomymi i chyba nigdzie nie obylo sie bez zwolnien, częsc z nas pracowala zdalnie (rewelacyjne rozwiązanie), czesc zostala "rzucona" na inne akcje, częsc zawieszona, a częsc zwolniona. Znam firmy, gdzie rozwiązaniem bylo tylko zwolnienie. Dowództwo robilo wszystko, by uratować jak najwięcej ludzi, szkoda, ze wypowiadają sie tylko ci zwolnieni lub zawieszeni. Cudowna atmosfera, cudowni ludzie, mogę pojsc z kazdym problemem i otrzymam pomoc. Czepiano się tez grafiku, sprobujcie stworzyc grafik dla takiej masy ludzi, zeby wszyscy byli zadowoleni, nie da się. Ale w ciągu 2 lat nigdy nie zdarzylo się, by nie udalo mi się otrzymać wolnego w potrzebnym mi terminie, czasem trzeba bylo po prostu poszukać zamiennika. Reasumując, nie ma firmy idealnej, opuszczając poprzednią pracę (tez call center) myslalam, ze juz nigdy nie znajde takiej ekipy, takiej atmosfery, a jednak znalazlam i ciesze się, ze jestem częścią tego zespołu.

Siła i moc

Piszecie nieprawdę. Wakacje są super. W głowach wam sie pokiełbasiło. Ciekawe ilu z Was było takimi super dajacym z sibie wiele pracownikami? Ilu z was nieslusznie zostało pożegnanych? Nikt nie wylatuje za widzimisie

taka tam szukająca pracy
 Pytanie

Jak jest na stanowisku specjalisty ds. komunikacji? Duża rotacja, jedna taka osoba w zespole? Jaki poziom zarobków, można przekroczyć 3500 netto?

Mariusz
Inne
@taka tam szukająca pracy

Niestety nie odpowiem Ci na te pytania, ale może aplikowałaś i zaproszono Cię na rozmowę kwalifikacyjną? Jeśli tak się stało, to opowiedz proszę krótko jak wyglądał przebieg rekrutacji, tj. na jakie pytania się przygotować i czy jest podział na etapy. Dzięki.

Uwaga

Chciałam was ostrzec przed oferta pracy na konsultanta połączeń przychodzących,które widzę są coraz częściej wrzucane Firma co roku na przełomie luty marzec zatrudnia masę ludzi na sezon ,niestety nie są w stanie obliczyć ile ludzi będzie potrzebnych .Po miesiącu dwóch zwalniają masę ludzi poniewAz okazuje się ze zapotrzebowanie było dużo mniejsze niż sadzili,(usunięte przez administratora)polecam poczytać komentarze z przed roku.

P

Pracuje w Wakacje.pl już od 3 lat. Początkowo miała to być praca na chwilę ale zostałam na dłużej i nie żałuje. Praca na Call Center nie nadaje się dla wszystkich trzeba po prostu to lubić. Pieniądze same nie spadają z nieba i trzeba się z tym liczyć, że jak się nie zrobi swojego targetu to premii niestety nie będzie. Każdy ma lepsze i gorsze dni ale to czy ktoś wyrobi premię jest zależne tylko i wyłącznie od niego samego. Produkt, który sprzedajemy jest fantastyczny, ludzie którzy tu pracują tworzą niesamowitą atmosferę. Wyjazdy zagraniczne, integracje wiele konkursów i akcji, które toczą się w firmie to wszystko sprawia, że chce się tu pracować. Firma daje wiele możliwości jeżeli chodzi o rozwój. Można brać udział m.in w rekrutacjach wewnętrznych z możliwością awansu na inne stanowiska. Jeżeli ktoś ma dobre wyniki to nawet po dwóch miesiącach pracy otrzymuje study czyli wyjazd zagraniczny w ramach delegacji. Nikt nigdy z marszu nie zostaje zwolniony bez przyczyny no chyba, że jest to kwestia związana z dyscypliną pracy. Każdy pracownik ma prawo anonimowo wypowiedzieć się na temat tego co mu się w firmie podoba i co chciałby zmienić poprzez badanie satysfakcji. Z czystym sumieniem polecam pracę w tym miejscu, jeżeli ktoś ma chęci i duże ambicję to na pewno się nie zawiedzie.

9
Bzbab
@P

Nie chodzi tutaj o garść osób, które pracują kilka lat , tylko o masowe zatrudnianie i zwalnianie osób ! I zabieranie premii frekwencyjnej bo zwalniają dzień przed końcem miesiąca.

Asiula
@P

Witam bardzo podobałaby mi sie praca o ktorej panstwo piszecie prosze podac adres gdzie bym mogla zlozyc cv pozdrawiam

Pracodawca

@Asiula

ASIULA Zapraszamy do aplikowania na stronie http://karierawakacje.pl/. Proszę wybrać interesującą dla siebie ofertę pracy i przesłać nam swoje CV.

Potencjalny pracownik
 Pytanie

Witam, Chcialabym dowiedzieć się wiecej na temat struktury działów - stanowisk w obsłudze klienta. Na stronie kariery nie ma na ten temat konkretnych informacji. Interesuje mnie czy istnieje podzial na działy sprzedażowe, sprzedażowe i operacyjne? Obecnie pracuję w firmie konkurencyjnej od wielu lat, gdzie udało mi się zdobyć ogromne doświadczenie w branży turystycznej, zaczynając od sprzedaży poprzez dzial posprzedażowy jak i operacyjny ze świetną znajomością systemów i procedur. W zwiazku z planowaną przeprowadzką do trojmiasta, szukam firmy gdzie moglabym wykorzystac zdobytą wiedzę. Chcialabym dowiedzieć sie czy istnieje możliwość aplikowania na inne stanowisko niż konsultant czy straszy konsultant w strukturze obsługi klienta? Czy takie stanowiska istnieją i czy odbywaja sie na nie rekrutację zewnetrzne? Będę wdzieczna za odpowiedź. Pozdrawiam

1
Lisek
@Potencjalny pracownik

Hej, tak czytam i sądzę, że jesteś bardzo doświadczona. W wakacjach doświadczenie nic nie da. Nie działający system do wysyłki dokumentów, nerwy, brak współpracy pomiędzy działami... Tylko będziesz się denerwować. Poszukaj lepiej stacjonarnie. Jak masz doświadczenie, to sama się obronisz wiedzą :)

Zostaw merytoryczną opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wakacje.pl S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wakacje.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 80.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 58, z czego 13 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wakacje.pl S.A.?

    Kandydaci do pracy w Wakacje.pl S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wakacje.pl S.A.
Przejdź do nowych opinii